Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  06.08.2009 20:01 prostý občan <ladislav.marek@volny.cz>
 
Podle Langera porušuje Houbovo odvolání služební zákon
5. 8. 2009 15:21, autor: ČT24

Praha - Místopředseda ODS a bývalý ministr vnitra Ivan Langer má za to, že policejní prezident Oldřich Martinů porušil služební zákon, když nechal nahradit svého náměstka Jiřího Houbu. Novinářům řekl, že jde o další politicky motivované rozhodnutí ministerstva vnitra pod vedením Martina Peciny. Podle Langra Pecina i jeho náměstek Jiří Komorous vyvíjeli od počátku svého působení v úřadu enormní nátlak na Houbovo odvolání.

Zpět na článek

Diskuse
V diskusi je 93 příspěvků

Zobrazit: ohodnocení 5 a více ohodnocení 0 a více ohodnocení -5 a více všechny



8
Jeseter, 6. 8. 2009 00:36 .Langer je gauner
Tak to je hustý, ten LANGER je opravdu GAUNER.Policii dovedl ke kolapsu a ještě si bude otvírat "pusu".Ten člověk by měl jít sedět, za to co provedl.
5
honza, 6. 8. 2009 11:53 .RE: Langer je gauner
Máte pravdu, snaží.kryje Topolánka, Dalíka , Hřebíčka a ostatní členy.Jen vyjímečně člen ODS není gauner. Ale hlavně kryje sebe, aby nepraskly jeho podvody.Je příšerný gauner. .. 10
Jan, 6. 8. 2009 00:22 .Íčkovi zřejmě otrnulo
nedivím se, že má íčko obavy, protože policajti snad konečně začnou šetřit jeho aktivity a on skončí ne na vnitru jak touží, ale na Borech kam patří.
1
ach, 6. 8. 2009 14:22 .RE: Íčkovi zřejmě otrnulo
Také bych si to přál, ale myslíš, že bude potrestanej, já tomu moc nevěřím. Jeho hoši ho budou bránit, protože by na ně práskal. .. 9
Karel, 5. 8. 2009 23:21 .nevěrohodný bývalý ministr vnitra
Co si myslí pan Železný v komentářích, že nikoho ze zátupců ČSSD nenechá domluvit, pořád mu skáče do řeči a myslí si jako pan Langer, že má patent na rozum. Pan Langer dokáže pouze obhajovat problémy ve kterých se nachází pan Topolánek a pořád před lidmi mlží svojí za nic nestojící činnost na ministerstvu vnitra.To co u policie zavedl a tloukl se při tom do prsou tak nemají v souzčasné době ani vyspělé demokratické země. Stači se přesvědčit když oznámíte trestnou činnost , která byla na vás spáchána v těchto zemích. Proto co jsem viděl dne 5.8.2009 na událostech komentářích tak pokud lidé neprokouknou lži pana Langera tak opět ODS vyhrají volby.
6
Svatopluk Beran, 6. 8. 2009 01:18 .RE: nevěrohodný bývalý ministr vnitra
Řekl bych že tohle pan Železný nezvládl. Proč se přešlo ke Komorousovi, když řeč byla o Houbovi. Pan Bublan jasně řekl že umístění pana Houby na pozici mohl pouze policejní president a to byl pana Martinů. Jak je tedy možné, že ho do pozice prosadil Ivan Langer jakožto ministr. Proč se pan Železný nezeptal pana Langera jakto že ho do dané pozice dosadil on a to ještě bez výběru, když je to pouze provomoc policejního presidenta? Pan Langer je veliký vřed na naší demokracii. Viz. například americká víza a tajný dokument o zavedení protiteroristického střediska u nás za pomoci USA a tím i CIA. Po letech snažení se USA pod podmínkou zrušení vízové povinnosti pro Čechy podařilo přimět českou vládu k vytvoření speciálního protiteroristického centra. Má se nacházet v budově, kde sídlí Útvar pro odhalování organizovaného zločinu a běžný daňový poplatník se o tom, jak je nakládáno s jeho penězi v této oblasti nic nedoví. Praha (INT) Utajena bude i konkrétní podoba, způsob a výsledky práce centra - nedovíme se tedy vůbec nic. Zůstává pouze možnost spekulovat a jelikož podmínky vyplývají z česko-amerických smluv, je nanejvýš pravděpodobné, že vzor činnosti této služby bude v USA. Analytické pracoviště tohoto centra začne pracovat v průběhu prvního čtvrtletí příštího roku. Mluvčí ÚOOZ Pavel Hanták uvedl, že hlavní náplní tohoto pracoviště bude „sběr, vyhodnocování, analýza a zpracování informací o teroristech a osobách důvodně podezřelých z napojení na teroristické organizace. Toto pracoviště bude zároveň za policii vyhodnocovat hrozby plynoucí z terorismu vůči zájmům České republiky." Mluvčí ministerstva vnitra Hana Malá ujišťuje, že s informováním o vznikajícím centru se nepočítá ani do budoucna a že „jediné, co lze obecně o mechanismu spolupráce zveřejnit, je skutečnost, že plně podléhá vnitrostátnímu právu České republiky včetně povinností policie a práv našich občanů zaručených zákonem." O mezinárodním právu zmínka nepadla a vzhledem k Akčnímu (protiteroristickému) plánu, se kterým vláda přišla, se nejeví, že by pravomoci bezpečnostních složek byly omezeny svobodami občanů. A jaká je praxe ve světě? Americká praxe Pokud by se české služby skutečně inspirovaly v USA - a i bez znalostí podmínek je evidentní, že spolupráce je nevyhnutelná - můžeme předpokládat důsledky. Americké bezpečnostní složky mohou například bez rozhodnutí soudu zadržovat kohokoli pro podezření z terorismu ve své věznici Guantánamo, odposlouchávat telefony a číst elektronickou korespondenci. Bez souhlasu cílových států mohou na jejich území podnikat tajné - i vojenské - operace. V Evropských státech si pak už dříve vymohli zavedení tzv.černých listin. Do těch jsou uváděny osoby, podezřelé z terorismu či jeho podpory, kterým jsou podle závažnosti domnělého zločinu blokována konta, zamezen přístup k lékaři atd. Samotné osoby o zařazení do listiny nemusí vědět a de facto není možnost se bránit ani - v případě prokázání neviny - zajistit vyškrtnutí. Britská praxe Nejsilnější omezení v souvislosti s terorismem má v Evropě Velká Británie. Policista zde může po libovolném člověku na ulici požadovat odpovědi na cíl a účel cesty, činnost před cestou. Zároveň může každému prohledat věci, stejně jako jakékoli auto i bez přítomnosti majitele. Ve vazbě může podezřelému bez souhlasu vzít otisky prstů, bot a vzorek slin (poté zanesený do genetické databáze). Podezřelá osoba může být držena ve vazbě (se souhlasem soudce) bez důkazů až 28 dní a i při zproštění obvinění jsou všechny údaje a vzorky uchovány. Ministerstvo vnitra pak na svých stránkách uvádí statistiky zatčení na základě podezření z terorismu v období 11. září 2001 až 31. březen 2007. Z těch vyplývá, že z terorismu a těžkých zločinů bylo obviněno 27 procent zadržených. 54 procent podezřelých nebylo obviněno z žádného zločinu a zbytek překročil zákon v méně závažných věcech. 73 procent osob tedy nebylo z terorismu či těžkých zločinů vůbec obviněno a z toho vyplývá že minimálně v 73 procentech případů jsou tyto pravomoci zneužity. Česká vize v EU Pro období českého předsednictví EU již experti vytvořili program bezpečnostních iniciativ. Hlavními body je blokování internetových stránek a mobilních sítí ve zvláštních případech. Dalším závažným bodem bude migrace. Česká cizinecká policie platí v Evropě i západních zemích mezi nejhorší a nejzkorumpovanější, je tedy s očekáváním, jak se jí podaří moderovat diskusi o padělaných dokladech. V plánu je také téma zavádění biometrických údajů - už i k povolení k pobytu - to je velmi kritizováno organizacemi, chránícími lidská práva a soukromí nejen v Evropě. Ať už se jedná o současnou vládu či opozici, zdá se, že jsou strany připraveny „z bezpečnostních důvodů" dohled pouze utužovat. Není však sjednocování světa proti islámskému terorismu po 11. září pouze obdobou sjednocování Německa proti terorismu „žido-komunistickému", „odhalenému" po vypálení Reichstagu roku 1933?
10
  27.08.2008 10:36 Sparta
 
Prosím všechny pracující, vyhlašuji sbírku na podporu těchto chudáků u policie, co berou kaček jako sraček a nechce se jim hákovat a na nákup kapesníků na bulení!!!
  27.08.2008 10:33 Kont
 
No s tou fabrikou to je žvást a nebo jsi u policie na tom byl hodně zle. Schválně napiš částku.
  27.08.2008 10:35 Sparta
 
A co tam děláš fabriko!!!
  27.08.2008 10:43 Raymond
 
Ve fabrice jsem samozřejmě na pozici středoškoláka. Těžko srovnávat policajta s prodavačem, jak je tady zvykem. Mám střední odbornou školu. A peníze mám stejné. Jaký je plat u policie každý ví, tak není třeba tady uvádět částku. U policie jsem byl ve 4. platové třídě. To mi nepřipádá jako hodně zlé. A v Praze. Policie se soukromým sektorem platově dávno nedrží krok.
  27.08.2008 09:22 Raymond
 
Diskuse se propadla do naříkání několika policajtů, kteří se bojí odejít a myslí si, že naříkáním něčeho dosáhnout. Ještě víc je tu provokatérů, tj. drbanů, které to tady baví. Budou to zřejmě děcka, nebo dorostenci, soudím podle jejich reakcí nebo jedinci s pěkně vypěstovaným mindrákem. Před rokem to tady mělo smysl. Nyní už nejsou žádné konstruktivní myšlenky ani výzvy k řešení problémů, které stejně vyřešit nelze, protože Ivan už docílil svého, zlikvidoval policii. Kdo měl trochu rozumu a pudu sebezáchovy a potřeboval vydělávat peníze, dávno odešel. Civil není zdaleka takové strašidlo, jak si myslíte, tak se nebojte, přestaňte skuhrat a chovejte se trochu jako chlapi. Mám po roce ve fabrice stejně jako u policie po 10 letech, tak se proberte. Jo, ale makat se tady musí. Nebojte, bude vás to bavit. Je to lepší než si nechat s..t na hlavu od našich spoluobčanů čecháčků a IMV. Hodně štěstí.
  27.08.2008 07:43 Kont
 
Na UBS cenzura jako blázen. Nechtějí slyšet pravdu!!!!
  27.08.2008 09:57 Kont
 
a zablokovali mě, protože jsem je tam napadal a psal věci, které od civilisty nechtěli slyšet. Jsem civil, tak proč by se se mnou bavili, že? Na jednu stranu to chápu. Ještě že tady mi pan ministr dovolí plácat nesmysly a bavit se tím, jak se policajti vztekají. Je to ale fakt legrace, když někoho vytočím a on pak na mě reaguje.
  27.08.2008 10:00 Kont
 
která potrefená husa bude další a zareaguje na tyto řádky? Tak honem, čekám
  27.08.2008 10:34 Sparta
 
Já myslel, že jste chytří a na žvásty nereagujete. Že by trochu pravdy.
  27.08.2008 05:42 Kont
 
Pro nechápající, ještě si tak třikrát přečtěte článek Anežky. Například Hant je 40 let u PČR a o civilní práci ví vše. Je to ubožák, nic jiného nemůžu napsat. Jo ve fabrice před 90 rokem bylo taky fajn a fušovalo se všude, ale zkus to dnes. A tak jak se mění svět, mění se i PČR a někteří to pořád nechápou.
  26.08.2008 21:00 Klik
 
No jo, zase jeden nevěřící Tomáš, nepočítej a začni uvažovat a potom na to přijdeš. Otázka zní, proč nejsi v civilu.
  26.08.2008 21:01 for pouze
 
pouze
  26.08.2008 21:07 Chci
 
Ti pomáhat a chránit. Zkusím to na Tvém kmitočtu. Na semaforu jsou od vrchu řazena světýlka v pořadí : červená růžová a zelená.
  26.08.2008 20:39 Kont
 
Anežko dovolil jsem si překopírovat, protože ti chci poděkovat za tvůj názor (cenzura stránek UBS) .
Tímto ti také přeji vše nej a mnoho štěstí.

Anežka
Nedá mi to a musím reagovat na přípěvěk od Aleše ze 20.8.2008 s názvem "Jak je v civilu..." Možná tím proti sobě hodně lidí popudím, ale doufám, že najde i pár rozumných, kteří můj příspěvěk pochopí (i když je psán hodně emotivně ) a budou se mnou alespoň zčásti souhlasit....


V civilu je dobře i špatně, stejně tak je i u Policie. Sama jsem v civilu byla jak zaměstnaná, tak jsem i podnikala a to celých dlouhých 14 let (počítáno od roku 1990) než jsem šla k Policii. Ke sboru jsem nešla proto, že by mi v civilu bylo špatně.Naopak, měla jsem se velmi dobře, cestovala jsem po světě, měla jsem volnou pracovní dobu, vydělala jsem si slušné částky... Ke sboru jsem šla proto, že jsem snad odjakživa chtěla být policistkou. A to i přesto, že jsem ještě zdaleka nedostala na plat jaký jsem měla v civilu. Možná tady některé věčné skuhrající rozesměji a budou mne mít za hloupou a naivní ženskou,ale u mě opravdu platí a platilo, že služba u Policie je především o tom, že pomáhám a chráním, a to dlouho předtím než našeho "ministra" napadlo nalepit nám to na auta. Samozřejmě, že mi vadí to jak se k nám vláda, resp. stát, chová, jaká je celková nálada ve společnosti vůči policistům, jak jsme kráceni na svých právech, arogance nadřízených atd.atd. atd. Ale to neznamená, že v civilu je to ráj na zemi, kde zaměstnance na rukou nosí, dají jim o co si řeknou, nástupní plat mají minimálně 25 tis.čistého, pracují 7.5 hod denně, požívají veškerých zaměstnaneckých výhod atd. atd. atd. V civilu je situace totožná s tou naší, znáte to "jeden za 18, druhý bez 2 za 20". Plat je ve většině případů přiznám minimální, zbytek je doplácen na černo, proplácení nemocenské je katastrofa, dovolená je kratší, hodiny zdarma navíc se dělají také, místem si nikdo není jistý atd. atd. atd. Když tak čtu všechny ty příspěvky na různých DF kde se civil opěvuje, tak nechápu co všichni ti skuhrající "kolegové" ještě dělají u sboru. To si opravdu myslí, že všichni potenciální zaměstnavatelé jen čekají až se jim na nějaké to lukrativní, nejlépe manažerské, místo přijde přihlásit někdo s x letou praxí u PČR a s maturitou? Kolik je takových míst jaké popisuje ve svém příspěvku Aleš? Nezlobte se na mě, ale z těch naivních nářků po civilu mám pocit, že naši psychologové totálně selhali, když ke sboru nabrali lidi, kteří se dají opít rohlíkem a věří pohádkám. Vůbec nejlepší je když civil opěvuje někdo, kdo ke sboru vlezl hned po maturitě, nikdy pořádně nepracoval (můžete se mnou nesouhlasit,ale práce u Policie je diametrálně odlišná od práce v civilu-mám nějaké zkušenosti), nemá žádné civilní zkušenosti a jen naříká jak je to u sboru strašné a jak by u podnikatele bylo jako v ráji. Co taková osoba ještě dělá u sboru? Proč už není v tom vysněném ráji? Proč už to nezkouší v civilu? Že by to bylo ze strachu, že ten ráj neexistuje a že se tam musí tvrdě makat????? U Policie přece musí být lidé, pro které to není práce, ale služba se vším negativním i pozitivním co s sebou nese. Ano, i mě vadí hodně věcí, které se nyní kolem nás dějí, ty věci mě slušně řečeno štvou, ale v prvé řadě jsem policistka, která má plnit polsání sboru a tak se i musím prezentovat na veřejnosti a ne jen sedět a skuhrat. Jasně, musíme se snažit hodně věcí změnit, protože pokud bychom se neozvali tak s námi budou za chvíli vláčet jako s kusem hadru. Ale pokud budeme sedět a skuhrat a nedělat nic pro změny (a to nemusím být ani členem nějaké naší odborové organizace), které si mohu začít vybojovávat na tom pro mne nejpřístupnějším místě, na svém místě zařazení, a za zády budu mít podporu odborů, které bojují proti nesmyslům od molocha, tak se to přece musí podařit a bude líp. Nikdy nebude tak jak bychom si představovali a je jasné, že to nejde ze dne na den, dobré věci se vždy prosazovali těžce, ale můžeme se snažit aby se to lepšilo. Ale musíme začít především u sebe. Takže bych prosila neskuhrat a komu se u sboru nelíbí, pak nevím co u něj ještě dělá.

PS.dlouhé roky jsem šlapala chodník v Praze a až posledním pár měsíců jsem v kanclu a doma. Takže nějakou zkušenost z těch nejnižších a nejvíce opomíjených míst mám
  26.08.2008 20:40 Sparta
 
Také naprostý souhlas, je tam mnoho pravdy a to někteří tady nechtějí slyšet.
  26.08.2008 20:44 Klik
 
se přidává.
  26.08.2008 20:57 Pouze
 
matematika.1990 +14 let je řekněme 2004. Je 3/4 roku 2008. P.S. Kolik, že to je dlouhé roky? A dostat se z Prahy na rodnou hroudu to musí být opravdu schopná příslušnice. No trochu tam falíruje text - pár měsíců asi tak dva,že. Pánové naučte se číst.
  26.08.2008 21:37 sniper
 
Ještě aby si baba u PČR stěžovala! PČR je opravdu už jen pro baby, nikde jinde si opravdu tolik nevydělají! S tímto příspěvkem se nedá nesouhlasit!!! A těm různým Kontům, Spartům a podobným individuím přeji, aby těch bab bylo u této firmy co nejvíce, a až budou nedejbože někdy potřebovat pomoc, aby to byly ony, které je přijdou zachránit, haha :-))))) Jinak můj názou je ten, že ženská nemá na ulici v přímém výkonu co dělat! A nikdo mi nevymluví, že ona osoba něžného pohlaví sem právě kvůli těm prachům nastoupila...
  26.08.2008 21:44 Konte
 
děkuji Tvoje Anežka.
  26.08.2008 21:57 Kont
 
Anežko, nemáš zač, Tvůj kont!
  26.08.2008 22:07 Konte
 
na UBS cenzura neexistuje, jen ti byl zamezen přístup z tvé IP adresy, neboť tvé mnohdy nechutné příspěvky už hraničily, dovolím si tvrdit, s debilitou. To samé se stalo i osobě s aliasem Sparta, což je dobře, protože je tam alespoň od vás dvou KLID. Je mi líto, že zde vám oběma asi zamezen přístup nebude.
Já už vaše příspěvky téměř ani nečtu. A reagovat na vás dva už ani nechci, snad jen někdy velmi vyjímečně, když vaše debilita se zde zase projeví, anebo pokud vložíte nějaký rozumný příspěvek, s čímž už ale moc nepočítám. Kontíku, netvrdím, že jsi nikdy neměl nějaký příspěvek, který stál za úvahu a za zamyšlení, ale převážně je to z tvé strany žumpa a nenávist vůči policistům. Ber to tak, nejsi pro mne partner do diskuse, a jsem o tom přesvědčen, že pro mnohé zde diskutující také NE.
  27.08.2008 05:39 Kont
 
Bohužel se schováváte opět v rohu a proč tedy k nám nejdete do vysněného civilu, jste hrozně naivní a má mě pod ruce přijít nějaký tento anonym, to bude teprve zdrhat zpátky k PČR. Jste neuvěřitelně omezený názorově a je to asi z toho, že jste dlouho u jedné firmy a jiná zkušenost s reálným životem chybí.
  26.08.2008 20:28 Klik
 
U nás se zase četnictvo vyznamenalo při dopravní hlídce- tři kumpáni s plácačkama se dnes za krásného počasí moc dobře bavili, jen ten míček jim chyběl. Přidal bych jim jenom práci. Prostě Vás nokdo nemá rád.
  26.08.2008 20:36 A co
 
říkáš na tu lékařku s těma receptama? Tak nějak objektivně ? He. he..
  26.08.2008 20:25 Kont
 
Také podporuji a mám z vánoc několik kapesníčků.
Prosím všechny pracující, vyhlašuji sbírku na podporu těchto chudáků u policie, co berou kaček jako sraček a nechce se jim hákovat a na nákup kapesníků na bulení!!!
  26.08.2008 20:23 Sparta
 
Prosím všechny pracující, vyhlašuji sbírku na podporu těchto chudáků u policie, co berou kaček jako sraček a nechce se jim hákovat a na nákup kapesníků na bulení!!!