Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  06.09.2008 15:44 zaraněni 4 policisté
 
V sobotu kolem půl jedenácté dopoledne zahynul při výbuchu v bytě obytného domu jednačtyřicetiletý muž a zároveň byli zraněni čtyři policisté, kteří na místě zasahovali. Ti byli přivoláni kvůli mužovu podezřelému chování, sousedé si všimli, že si do bytu nosí kanystry. Vyšetřovatelé nevyloučili, že v bytě vybuchl pravděpodobně jak benzín, tak plyn.

6. 9. 2008 11:37 - 6. 9. 2008 13:28 Aktualizováno - HAVÍŘOV
"K výbuchu došlo v bytě ve 2. patře v ulici U Stromovky,“ uvedl mluvčí moravskoslezských hasičů Petr Faster.

Mluvčí karvinské policie Zlatuše Viačková uvedla, že v 9:54 přijali na linku 158 oznámení od obyvatel domu, že mají obavy o svůj život, protože jejich 40letý soused si do bytu nosí kanystry. "Proto jsme na místo vyslali dvě policejní hlídky. Ve chvíli, kdy byli na místě a snažili se evakuovat obyvatele, došlo k výbuchu,“ vylíčila Viačková.

Svědci popsali, že městem otřásla velká rána. „Myslela jsem si, že je to konec světa. Byla to šílená rána,“ vylíčila asi 40letá žena.

Viačková uvedla, že v nemocnici zůstali hospitalizováni dva policisté. „Jejich zranění by neměla být vážná. Další dva policisté byli propuštěni domů,“ upřesnila.
  06.09.2008 15:14 Armáda
 
http://www.novinky.cz/clanek/149002-elitni-vysadkar-zemrel-po-rv acce-v-kasarnach.html
  06.09.2008 21:40 Taky dobrý
 
Diskuze je zablokována
  06.09.2008 08:56 Rentiér
 
Spočítejte si, o kolik přichází rentiéři poloviční valorizací. Pro ilustraci:
Rentiér odcházející ve 40 letech získá rentu 10 000,- Kč. Pokud předpokládám valorizaci důchodů 3,4%, dělá to u rent 1,7%. Dejme tomu, že bude valorizce stále v této výši, pak za 25 let bude jeho renta činit 15 241 Kč, zatímco stejně vysoký důchod 23 068 Kč.

Co z toho plyne za možná řešení?
1. Odejít v dostatečně produktivním věku a včas si sehnat práci, která tě bude normálně živit a rentu vhodně investovat, aby ti nesla nějaký zisk, a to i v důchodu.
2. Umřít u policie, v lepším případě na sešlost věkem.
  06.09.2008 15:24 for rentiér
 
Jen osel,nebo kančeláčský "tahoun" čeká na bod č.2
  06.09.2008 15:25 oprava
 
kancelářský
  05.09.2008 11:27 Martin
 
Ivánku, tvoje ODS už můj hlas nikdy nedostane. Kauza Morava je vrchol. Táhni i s celou ODS do prdele. Děkuji předem.
  04.09.2008 21:09 rentiér-25 let v přímém výkonu. <Ilona .Marková@volny.cz>
 
Zdravím všechny poctivé lidi v naší malé zemi. Po přečtění smutné události vyslovuji rodině zemřelého policisty upřímnou soustrast. V podobné situaci jsem byl v Praze dvakrát. Za minulého režimu a nějakou dobu v tom slavném kapitalismu jsme jako policisté v přímém výkonu měli škorpiony - pro nezasvěcené ,velice přesný a účinný samopal. Při zákrocích jsme se navzájem jistili, většinou na zákrok jelo více hlídek. Tedy v tom špatném komunismu, když jsme sloužili. Před rokem jsem byl večer služebně v Chomutově. Mluvil jsem s tamní hlídkou / obvoďáci / , kolik jich je na město společně s Jirkovem. Počet policistů ve službě od operačního důstojníka až po hlídkového policistu - no prostě katastrofa. Odchází zbytečně desetitisíce zkušených policistů , na zákroky jsou posíláni mladíci bez zkušeností. Tímto chci říci, že při vyzbrojení samopaly, v ulicích bylo více policistů, více zkušených, tak by nedocházelo k tolika zbytečným úmrtí. Při každém příspěvku do diskuse přeji klidnou službu, dejte na sebe bývalí kolegové pozor, nikdo Vám nic nedá. Ještě jednou upřímnoust soustrast. Co se týče trestu smrti, tento bych zavedl za závažné vraždy/ policistů, úkladné vraždy, vraždy dětí, těhodných žen. V Rusku, v Číně, vědí proč. Se smutným pozdravem bývalý kolega por Marek z České Lípy.
  05.09.2008 17:35 sniper
 
svatá pravda... a když vidím dnešní situaci u PČR a výhled do budoucna, mám velikej strach, že podobných průserů bude přibývat :-(((
  04.09.2008 21:04 TV NOVA
 
http://www.nova.cz/tvarchiv/?238v=144229&238v=144230&238v=144231 &238p=TNOVINY&238d=04.09.2008&238o=
  04.09.2008 20:41 for prap.
 
sorry nějak to ujelo " navýšení"
  04.09.2008 15:54 penze
 
Třetí zvýšování důchodů během jednoho roku!
Důchody se zřejmě od ledna příštího roku zvýší o 330 korun. Plánované zvýšení, které ještě musí odsouhlasit vláda, ve čtvrtek oznámil ministr práce a sociálních věcí Petr Nečas (ODS).
  04.09.2008 16:33 prap.
 
a nás rentiérů se to bude týkat nebo ne.
  04.09.2008 16:51 Pokud
 
bude zvýšení důchodů procentní, tak ano. Pokud budou zvyšovat pevnou částku, tak ne. Ale mělo by se jednat o zvýšení procentní, tak jako tomu bylo dosud.
  04.09.2008 20:38 for prap.
 
Jak se můžeš ptát na toto, jestli jsi rentiér a trochu se zajímáš o dění, tak přeci znáš skutečnost, za jakých podmínek se ti valorizuje renta. Píší procentní navíšení, tak ano. p.s.: víš vůbec o tom, že tě již několikrát odrbali a co jsi pro to udělal. Připadá mě, že až to vezmou nadobro všem, pak se teprve proberete. Je to něco jako UBS a její podpora od policistů. Je to hrůza, jakou máme povahu si srát na hlavu.
  04.09.2008 20:41 for prap.
 
sorry nějak to ujelo " navýšení"
  05.09.2008 11:37 Rentiér30let.
 
Bohužel je to tak.Pokud nebude procentuální navýšení důchodů , tak nám zase renty nezvednou.Pak je ale třeba novelizovat zákon.
  05.09.2008 11:54 Karel
 
Pro for prap.
Máš úplnou pravdu, kolegové na rentách vůbec neví na co maj nárok, co jim seberou apod.
  06.09.2008 08:55 Rentiér
 
Spočítejte si, o kolik přichází rentiéři poloviční valorizací. Pro ilustraci:
Rentiér odcházející ve 40 letech získá rentu 10 000,- Kč. Pokud předpokládám valorizaci důchodů 3,4%, dělá to u rent 1,7%. Dejme tomu, že bude valorizce stále v této výši, pak za 25 let bude jeho renta činit 15 241 Kč, zatímco stejně vysoký důchod 23 068 Kč.

Co z toho plyne za možná řešení?
1. Odejít v dostatečně produktivním věku a včas si sehnat práci, která tě bude normálně živit a rentu vhodně investovat, aby ti nesla nějaký zisk, a to i v důchodu.
2. Umřít u policie, v lepším případě na sešlost věkem.
  04.09.2008 13:22 bezpráví
 
Neúcta člověka k člověku, arogance k policii, neúcta k právu a zakladním morálním hodnotám, to je výsledek soustavné práce současné totalitní garnitury.
  04.09.2008 13:17 svinské zákony
 
Devětatřicetiletý muž z Teplicka, který je podezřelý, že ve středu večer zastřelil v chomutovské herně dvacetiletého Vietnamce a při pronásledování i o osm let staršího policistu, byl odsouzen za vraždu už před deseti lety.
V případě uznání viny mu tak hrozí výjimečný trest, řekla dnes mluvčí severočeské policejní správy Jarmila Hrubešová.
Zastřelený policista sloužil na chomutovském oddělení hlídkové služby osm let, byl svobodný, ale jeho přítelkyně čekala dítě.
  04.09.2008 16:58 ...
 
Prdlajs vyjímečný trest.Podle současné situace inspekce řekne že policisté použili zbraně neoprávněně,chudáčkovi způsobili zranění,policisty vyhodí na dlažbu a vrahounek dostane doživotnáí rentu z našich daní.jen tak dál slavná demokracie.
  04.09.2008 23:33 Upřímnou soustrast
 
Policista byl zřejmě také jeden z těch, který doplatil na z.č. 361 degradací, změnou doby rozhodné pro výsluhový příspěvek a možná službu konal do zelených hodin. Díky hrdinové z vlády, parlamentu, senátu. K. Kryl: Že šel bych zas? Odpověď čekáte, nasrat jo nasrat.