Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  09.09.2008 17:30 ha
 
každá kvalita se musí zaplatit. Takže pokud chceme kvalitní policii tak se policisté musí zaplatit tak, aby nikdo neodcházel. Je to stejné jako každý jiný kšeft. Pokud chci koupit auto za 100 000 kč tak bude jiné než za 10 000 kč. Ale on je to záměr, aby tahle složka nefungovala tak to pochopte všichni !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  09.09.2008 21:45 § odchod
 
Langer to chce zlikvidovat už to tak vypadá!
  09.09.2008 16:35 ODCHÁZEJÍCÍ
 
INFLACE NA 7%, ZVYŠOVÁNÍ NÁJMŮ, SLUŽEB, POTRAVIN A POLICIE DÁL OŽEBRAČUJE SVÉ LIDI.
  09.09.2008 16:36 prezidium
 
Odejít do civilu se chystá 3000 policistů...............
  09.09.2008 21:14 tery
 
Jenom kecy,kecy.
  09.09.2008 16:32 nekvalitní nábory
 
Dva policisté z bývalého obvodního oddělení Libina na Šumpersku ve své službě kradli - soukromému zemědělci ukradli baterii do traktoru. Vyplývá to ze závěrů Inspekce ministra vnitra, která několik měsíců jejich případ prověřovala.
"Inspekce ministra vnitra zjistila, že se policisté dopustili přestupku. Záležitost jsme odevzdali ke kázeňskému projednání na okresní ředitelství šumperské policie," řekla mluvčí Inspekce ministra vnitra Martina Lidlová.
Jeden z viníků již řady policie opustil. O potrestání druhého šumperský policejní ředitel teprve rozhodne.
  09.09.2008 12:09 Pro "rentiéry"
 
Jelikož v srpnu 2008 byly nařízením vlády zvýšeny důchody, předpokládal jsem, že budou zvýšeny i výsluhové příspěvky. Jelikož se tak nestalo, volal jsem na MV, zda se nás zvýšení týká a bylo mi sděleno, že výsluhy by se nám zvýšily tehdy, kdyby byly důchody zvýšeny o PROCENTNÍ ČÁSTKU.
Jelikož byly zvýšeny o konkrétní finanční sumu, NÁS SE ZVÝŠENÍ DŮCHODŮ NETÝKÁ !!!!!
Co vy na to ?!?
  09.09.2008 12:11 rentiér
 
Budíčééééék!
  09.09.2008 13:08 Antiodbor
 
Je vidět, že jsi v obraze! Ještě že jsi rentiér, troubo!
  09.09.2008 16:33 bída
 
PČR a jejich bývalí o žebrotě!
  10.09.2008 06:54 bývalý
 
Každá částka se dá vyjádřit procentuélně. Konkrétně částka 470,- Kč, o kterou byly zvýšeny důchody od srpna 2008, činí v procentuélním vyjádření 5,1 %. V § 159 z. č. 361/2003 Sb. se hovoří, že " výsluhový příspěvek se zvyšuje stejným způsobem a ve stejných termínech jako procentní výměra důchodů podle zvláštního právního předpisu, .... Prostě důchody se zvedly v důsledku inflace, renty měly být valorizovány. Můj názor a zatím mne nikdo nepřesvědčil, že nemám pravdu.
  10.09.2008 20:01 rentiér
 
No, pro policii je dobré, že už jseš "bývalý", protože s tvým právním vědomím a výkladem zákonů jsi musel být "hvězda"...
  09.09.2008 11:35 Vaclav
 
Čtu Vaše diskuze o penězich, nebezbečí povolání, rentach apod. Pracuji ve výchovném ustavu , kde jsou v uvozovkách jak se říká děti do 18 let. Jsou to zloději, nebezpeční individua, na tvrdých drogách apod. co vy policisté jistě znáte dobře. Jaké jsou zákony také a na tyto neplatí vůbec nic . Jsou zde umísťování jelikož nemohou být umístěni ve výkonu trestu jelikož jim není 18 let. Toto patří pod školství a zde je plat cca 15.000,- čistého, bez rent a dalších o čem stále vy mluvíte. Nebezpečí napadení , zabití a pod. je zde myslím minimálně srovnatelné s vašim povoláním. Jen pro představu, kolik a jaké výhody jsou jinde též u státní služby.
  09.09.2008 11:42 For Václav
 
Václave....., zkus to tedy nastoupit k PČR. Tu možnost má opravdu dnes každý, proto rozepisovat se je opravdu zbytečné....již jen to, že nebudeš v zaměstnaneckém, ale služebním poměru a z toho uvidíš Ty změny. Pak si vpomeneš, že zákony, které u nás platí a vlastně i neplatí, protože záleží dle tvého sociálního a společenského postavení jsou vlastně vymahatelné pouze na policajtech... tak zlom vaz a nastup a potom porovnávej... moje manželka zrovna pracuje v podobném zařízení
  09.09.2008 12:13 4 Václav
 
Byl jsem u Policie ČR a nyní pracuji ve výchovném ústavu, takže mohu srovnávat.
Není to lehká práce, to v žádném případě, ale oproti práci u Policie je to mnohem méně stresující a nebezpečné, i když horké chvilky si také užíváme a navíc kvalita nadřízených je nesrovnatelně lepší.
  09.09.2008 12:17 ...
 
Tak to pojďte zkusit do civilu poldíci, pak si tu pobrekávejte kvůli penězům.
  09.09.2008 12:37 For...
 
já přišel z civilu a jsem opět v civilu. Tak si zavolej na nábor... a hned Tě vemou.Pokud tedy máš aspoň na to minimum co se ještě vyžaduje ... Takže nezasvěcený pořád bude remcat no a pokud nemáš aspoň trošku inteligence a makat se Ti nechce ani hlavou a ani rukama tak řekni rodičům o peníze, protože na takové se nečeká nikde 0
  09.09.2008 13:10 Antiodbor
 
Pane Václave, jsem policista a i když se mnou většina mých kolegů nebude souhlasit, tak si Vaší práce velmi vážím, nedělal bych ji a v každém případě bych souhlasil s tím, že postupujete stejné, možná i vyšší riziko než policisté a větší plat by jste si určitě zasloužil.
  09.09.2008 13:41 for Antodbor
 
ještě napište odkud a jaký jste policista. řekl bych, že tak MP a nebo Rumunsko
  09.09.2008 13:43 Milín
 
je zde spousta hloupých provokatérů, ketří se vydávají za policisty a výsledek je vlastně žádný, ale přesně tak to vypadá i ve vládě...každý dělá chytrého, každý všemu rozumí, ale odpovědnost pak nenese nikdo... tak vzniká banánová republika
  09.09.2008 17:20 skoro civil
 
Práce nezáviděnihodná, ale víte s kým pracujete to policista venku v noci na ulici neví. Pravidla a zákony v této zemi jdou proti policistům.
  09.09.2008 08:39 Mladá krev nastupuje
 
http://img440.imageshack.us/my.php?image=administratorikn3.jpg http://img176.imageshack.us/my.php?image=hlidkarkx6.jpg
http://img440.imageshack.us/my.php?image=jezdeccx0.jpg
http://img176.imageshack.us/my.php?image=kontrolavx1.jpg
http://img60.imageshack.us/my.php?image=kriminalkagv0.jpg
http://img221.imageshack.us/my.php?image=motorkarpz1.jpg
http://img60.imageshack.us/my.php?image=nehodayo5.jpg
http://img221.imageshack.us/my.php?image=operacnivv7.jpg
http://img221.imageshack.us/my.php?image=otiskylp4.jpg
http://img155.imageshack.us/my.php?image=psovodgw6.jpg
http://img296.imageshack.us/my.php?image=spisyun5.jpg
http://img155.imageshack.us/my.php?image=vycvikyh8.jpg
  08.09.2008 16:55 modrá doba
 
Auto, které motorkáře srazilo má uražené pravé zpětné zrcátko, rozbitou pravou mlhovku a pravděpodobně poškozenou celou pravou část karoserie.
Mrtvému motorkáři bylo 72 let, měl na sobě maskáče a jel na stroji značky Mustang. Podle policie ležel v příkopu vedle silnice od noci či brzkých ranních hodin. Zde ho před 13. hodinou našel náhodně projíždějící cyklista.
Na stejné hlavní silnici z Chebu do Sokolova zemřel dnes ráno dvaašedesátiletý muž. Se svojí fabií vjel u obce Zlatá na Sokolovsku do prostisměru a skončil pod koly kamionu.


!
  08.09.2008 18:45 Kont
 
Tento příspěvek nechápu, to přeci bylo je a bude!!!!
  09.09.2008 16:36 relax
 
Až najdeš v popelnici mrtvolu tak pochopíš!
  09.09.2008 18:34 Kont
 
Relax ty jsi ujel!!!
  08.09.2008 16:11 odchody
 
"V současné době má policie podstav na úrovni necelých 5200 lidí a předpokládáme, že se podaří toto číslo ke konci roku snížit o 700, tedy zhruba na 4500 tabulkových míst,“ řekl k tomu Právu mluvčí policejního prezidia David Kubalák.
Příští rok ale může odejít až 3000 policistů.
  08.09.2008 16:25 P.
 
A také bych chtěl podotknout na to, že nějací dementi změní zákon o policii, k čemu to? To se máme učit znova ty zkurvený paragrafy? Toto možná pochopim,ale proč změnili eskorty!!! Tak suprově to bylo udělaný a oni to dokážou tak zkurvit, by si to mohli ty blbouni nejdřív vyzkoušet v praxi a pak konat. Jenže oni něco napíšou a mi se máme posrat.
  08.09.2008 16:50 mizérie
 
Reformy jsou od toho aby nic nešlo dobře a efektivně!
  08.09.2008 18:58 m
 
V tomto se státě se vždy rušilo nebo měnilo to, co dobře fungovalo (např. okresy atd.). Bohužel.
  08.09.2008 22:12 321
 
to je bohužel záměr. Nové známé, nové zakázky, nová koryta... jsou to prostě hovada. Amerika nám přes podplacené křivohubé ministry diktuje co jo a co ne..bohužel kapitál a peníze vládnou společností
  09.09.2008 01:18 BOOM
 
Největší vlna odchodů podle mě přijde po celý rok 2009.Už letos totiž mohou jít ti , kteří nastupovali v letech 1998-1999 na klidnou a pěknou rentu.Proč zrovna píši o těchto letech ? Protože v té době se zejména do Prahy hrnulo dost lidí např. kvůli 50.000,-náborového příspěvku , který se v té době vyplácel a rozhodně nebyl k zahození i když byl zdaněn.Jedná se tedy o docela velký počet policistů. Většina těchto policistů velmi vážně zvažuje o odchodu. Přitom se v hodně případech jedná o kluky kolem třiceti let věku,ti ještě nejsou generačním špuntem a za deset let služby si troufám říct, že většině věcem u policie už rozumí a policii prozatím ještě drží nad vodou.Starší policisté totiž již dávnou sedí někde v kancelářích a většinou už jen sedí nad tunami papírů,kterými je občané denodenně zahrnují svými někdy opravdu nesmyslnými trestními oznámeními a mladší teprve pořádně okoukávají ulice. Byla by veliká škoda právě tyto policisty nechat odejít pryč. Než se nováčkové (budou-li nějací) naučí to co oni , bude u policie docela chaos. Tato země bohužel není připravena na to , aby fungovala bez policie. Český národ se totiž zejména poslední dobou naučil kompletně všechno oznamovat. Kdejakou stížnost , žalobu a potvrzení řeší přes policii. Jsem zvědavý , komu si pak lidé budou stěžovat. Vždyť i např. kvůli pitomé ztrátě !!!! sim karty ,aby člověk nemusel platit poplatek u operátora , raději na policii nahlásí , že mu byla odcizena. Ušetří tak pár korun na úkor zbytečného vyšetřování a prověřování. A to jsem uvedl jen jeden miniaturní příklad z praxe. I když na toto by možná i pomohlo zavést poplatky jako u lékaře. Jdeš oznámit trestný čin ?? O.K. zaplať 300,-kč . Jdeš ohlásit přestupek ?? O.k. zaplať 200 ,-kč , potřebuješ potvrzení pro pojišťovnu ?? zaplať 100,-kč . V případě , že jsi poškozený ve věci , vymáhej si poté poplatek po případném pachateli . A takto bych mohl psát dál a dál a dál , ale myslím si že je to stejně zbytečné.
  09.09.2008 06:50 pro BOOMa
 
Ještě chvíli a fakt Vás pošleme do prdele všechny. Už nevíte, jak si tu práci zjednodušit a nejraději by jste nedělali vůbec nic, ale pak vás společnost taky vůbec nepotřebuje!
  09.09.2008 08:18 F1
 
Ty zjednodušenej, vůbec nevíš o čem je řeč, znáš slovo byrokracie ? Byrokracie = Zjednodušení ? Běž se podívat do Holandska na zjednodušení, " prdy " nevyšetřují, případy s neznámým pachatelem krom závažné trestné činnosti nevyšetřují - tohle je zjednodušení. U nás se papíruje už při špatném pohledu souseda na souseda. Tak tady nepiš nesmysly. Přihlouplé, neznalé názory si nech do hospody, tam to bude vděčné téma.
  09.09.2008 08:29 BOOM
 
Typická reakce ,vůbec mě to v tomto rádoby diskuzním fóru nepřekvapuje. To je v pohodě.F1 nech ho být nemá to smysl.Přál bych mu denně minimálně deset takových oznámení , hlavně ty tuny papíru co se okolo toho musí zpracovat. Mě šlo o to, že kdyby toho papírování bylo méně tak je logicky !!!!! více policistů na ulici.Kapišto ???? Asi ne co ??? Na jednu stranu ,když si to přejete tak rozhodně je pro nás lepší dřepět někde na prdeli , než třeba dvě hodiny řídit rušnou křižovatku. Ale jak už jsme si zvykli...Pro dobrotu na žebrotu. Vůbec jsem neměl na mysli zjednodušení ,ale EFEKTIVITU.
  08.09.2008 16:09 Aleš
 
Tak ted nám asi pan neministr nic dlouho nenapíše,musí dát kolečka do pohybu,aby zamaskoval z aféra ODS co nejvíc..a to nějaký čas zabere:)..stejně by mě zajímal "mrázkův archiv"o kterém mluvil Dalík..a věta "premier bere..ministři berou."je taky velmi zajímavá..co?
  08.09.2008 17:03 Tak
 
to my chlapy řekněte, kde se ten Morava naučil? A ještě k tomu tak blbě.
  08.09.2008 16:09 lži na prezidiu
 
I přes pozitivní hodnocení policejního prezidia v některých regionech výrazný deficit policistů trvá. Např. situaci v hlavním městě už vedení pražské policie označuje delší dobu za kritickou, nedávno ji musel na nátlak odborů řešit zvláštní finanční injekcí ministr vnitra Ivan Langer (ODS).
  08.09.2008 16:09 SOS
 
K smíchu tahle trapná fraška !
  08.09.2008 16:56 Zvláštní finanční injekcí
 
....ve výši 200,- Kč měsíčně!
Nezapomněl jsem přidat nulu, jsou to opravdu směšné dvě stovky navýšení diferenčního příplatku pro policisty v Praze. Upřesňuji, že pouze na některých odděleních, někde to je možná více.