Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  09.05.2010 12:57 Kalouskokot
 
Než se současnou soc. dem. do Řecka, to raději do opozice, říká Kalousek

První místopředseda strany TOP 09 Miroslav Kalousek klade důraz na vyrovnaný rozpočet i za cenu tvrdých škrtů. Bojí se řecké krize, k níž podle něj vede politika sociální demokracie. Proto koalici s ní vylučuje, uvedl v rozhovoru pro páteční Právo.
Místopředseda TOP 09 Miroslav Kalousek
Zvětšit obrázek

Místopředseda TOP 09 Miroslav Kalousek

FOTO: Michaela Říhová, Právo

Včera 13:06

Prohlásili jste, že bez úspor a výrazného šetření bude Česko následovat Řecko. Myslíte, že vaše návrhy, jak sanovat veřejné rozpočty, jsou sociálně spravedlivé a spravedlivě zasáhnou každou sociální skupinu?

Nikdo z nás není nositelem jediné pravdy, takže ti, kteří dávají přednost společnosti rovné spotřeby před společností rovných šancí, to mohou vidět jako nespravedlivé, ale v jejich programech zase vidíme velkou nespravedlnost my. Myslím si, že ve společenském přerozdělování nemáme hledat slovo spravedlnost, ale máme hledat slovo slušná společenská dohoda.

To, co navrhujeme my, jsou sociálně únosná opatření vedoucí k tomu, abychom si už v roce 2015 nemuseli půjčovat na běžný provoz státu. Samozřejmě bych se nepřel o to, jestli to musí být v roce 2015, 2016 nebo 2017, ale musí být vidět na konec. TOP 09 je ale jediná strana, jejíž opatření směřují z hlediska veřejných rozpočtů mimo Řecko. Všechny ostatní strany navrhují programy, které vedou do Řecka. Některé rychleji, některé pomaleji, ale zásadní výhybka tam není.
Já si spravedlivé utahování opasků představuji tak, že zasáhne každého, ne jenom ty, kteří jsou odkázáni na veřejné rozpočty. O deset procent chcete zkrátit prostředky na platy státních zaměstnanců a na mateřskou, chcete zmrazit na rok důchody, snížit příspěvky politickým stranám. Ale co jiní zaměstnanci a podnikatelé?

Váš argument bych akceptoval, kdybychom vycházeli z ideálně spravedlivé situace, ale nic takového tady není. Pokládám za asociální, že 50 procent populace je definováno jako sociálně potřební. Pokládám za asociální, že existují sociální dávky, na které má nárok každý bez ohledu na to, jaké jsou jeho majetkové poměry. Pokládám za asociální, že současný systém podpory v nezaměstnanosti a opatření proti práci na černo nabízejí srovnatelnou alternativu ke slovu pracovat. To vše pokládám za asociální a my se to snažíme odstranit.



Neumím si představit, jak bych chtěl po průměrném českém důchodci, který pobírá okolo 10 tisíc korun, aby přispíval řeckému důchodci na jeho důchod dva a půl tisíce eur.Miroslav Kalousek


Nebylo by spravedlivější zavést třeba progresivní zdanění?

Máme progresivní zdanění a není potřeba ho zavádět. Víte, že jedna třetina plátců daně z příjmů fyzických osob daň fakticky neplatí, protože vzhledem k výši jejich příjmů jim nevzniká žádná faktická daňová povinnost? To se vám zdá jako malá progrese? Vysokopříjmoví např. ze 100 tisíc korun zaplatí 15 tisíc korun daně. To se vám zdá jako malý rozdíl? Mně se zdá jako docela veliký.
Mně jde o symboliku, aby úspory nesli i více vydělávající zaměstnanci.

Ale oni je nesou. Vaše argumentace vychází z dělení společnosti na chudé a bohaté. Promiňte, my nedělíme společnost na chudé a bohaté, zdá se nám to jako velmi nebezpečné. My dělíme společnost na sociálně potřebné a ty ostatní. Sociálně potřební musí dostat rychle a včas veřejnou pomoc, aby jejich život byl důstojný, ale to se musíme rozloučit s myšlenkou, že sociálně potřebných je 50 procent. Je jich 10 až 15 procent.
Také chcete bojovat proti privatizaci veřejné moci. Kde ji konkrétně vidíte?

Chceme společnost rovných šancí a svobodnou soutěž s velkou sociální odpovědností za svoje okolí. Nesmí to být prostředí, kde uspěje jen ten, kdo má správné konexe a patří do sítě kamarádů. Podnikatelé si dnes a denně stěžují, že v řadě regionů vznikly pevné vazby mezi podnikatelskými skupinami a politiky z ODS a ČSSD. Potom je jedno, jakou zvolíte stranu, protože stejně volíte někoho, kdo nekandiduje a kdo si obě dvě strany oblékl do svých vlastních triček. A v zásadě je mu úplně jedno, jak volby dopadnou, protože o zásadních věcech a o přerozdělování v regionu bude rozhodovat on. Bývalý předseda ODS Topolánek je nazval kmotry, my jim říkáme privatizátoři veřejné moci.

Co říkáte na to, že šéf Věcí veřejných Radek John vás zařadil do kategorie dinosaurů, kteří jsou zosobněním propojení byznysu a politiky?

Myslím, že to svědčí jen o vyprázdnění politiky a o naprosté absenci věcných argumentů. Za druhé nesmíme brát vážně něco, co říká nájemní žoldnéř, který ani nesmí za stranu oficiálně jednat.



V konečné podobě TOP 09 je znát velká stopa Karla SchwarzenbergaMiroslav Kalousek


Ptám se z toho důvodu, že tento nájemní žoldnéř, jak říkáte, má šanci stejně jako vy dostat se do Sněmovny. Možná budete muset spolu vyjednávat o sestavování vlády.

S panem Johnem určitě ne, ale s výkonným místopředsedou Věcí veřejných Škarkou, protože ten jediný smí za stranu jednat. Pan John nesmí. Pan John je najatý k tomu, aby jen něco říkal, ale nic závazného vyjednávat nesmí. Nevím, kdo pana Johna najal nebo si ho platí, je mi to jedno, možná ti samí lidé, kteří ho platili ve společnosti Ora Print (vydavatel časopisu VZP), kde podpisové právo měl. Ale pravděpodobně jeho zaměstnavatelé nyní zjistili, že teď bude lepší, když mu podpisové právo nebudou dávat.
Jaké máte mantinely pro povolební vyjednávání?

Umím si to nejjednodušeji představit s ODS, i když jsem zklamán jejich programem, který nevyvádí zemi ze směru Řecko, ale věřím, že při koaličních jednáních bychom je přesvědčili k tomu, abychom opravdu směřovali k vyrovnaným rozpočtům. Neumím si to představit ani z programového, ani z personálního hlediska se sociální demokracií, o komunistech snad mluvit nemusíme, a projde-li ještě nějaká jiná strana, tak s ní budeme jednat.
Podle preferencí to vypadá, že ČSSD má šanci vyhrát. Vašemu předsedovi vadí jen vedení ČSSD, které podle něj nedrží slovo. Týká se to jen Jiřího Paroubka, nebo všech špiček soc. demokracie?

Týká se to hlavně pana Paroubka na základě nějaké zkušenosti. Je tady řada sociálních demokratů, u kterých nemám důvod pochybovat o jejich odhodlání této zemi pomoci. My jsme jasně řekli, že nepůjdeme do vlády, která nebude snižovat vládní výdaje. Program ČSSD ale výrazným způsobem vládní výdaje zvyšuje. Slyšel jsem pět jejich podmínek, to nejsou podmínky, na které jsme ochotni přistoupit. I kdyby tisíckrát vyhráli volby, tak je to program, se kterým vládnout nemůžeme.
I kdyby odstavili Jiřího Paroubka a vládu by dělal někdo, kdo by nedráždil potenciální koaliční partnery?

Tady nejde o dráždění. Ale o dodržení slova. Nedupáme nožičkou, ale nemůžeme se na základě ideových východisek a étosu naší strany účastnit žádné vlády, která nebude snižovat státní výdaje. Protože vláda, která to nebude dělat, nás vede řeckou cestou a toho se nemůžeme účastnit. V takovém případě musíme být opoziční alternativou.
Sám s oblibou říkáte, že kompromis není sprosté slovo.

Dokážu si představit kompromis, který povede k vyrovnaným rozpočtům v nějakém dohledném čase, třeba léta 2015, 2016 či 2017. Ale neumím si představit kompromis, který říká, že se za čtyři roky dostaneme pod tři procenta deficitu. Protože to bude stále znamenat, že si budeme i nadále půjčovat na svůj běžný provoz.
Co budete dělat, když po volbách bude jediná možná koalice vás a ČSSD?

Teď vám říkám, že koalice se soc. demokracií není možná, tak jak můžete říci jediná možná?
Když jsme mluvili o Řecku. Byl byste pro to, aby ČR Řecku pomohla?

To je vyloučené. ČR se podílela na posílení Mezinárodního měnového fondu. Potíže v eurozóně jsou potíže eurozóny. Neumím si představit, jak bych chtěl po průměrném českém důchodci, který pobírá okolo 10 tisíc korun, aby přispíval řeckému důchodci na jeho důchod dva a půl tisíce eur, na který si Řekové nikdy nevydělali.
TOP 09 je jednoznačně vaším dítětem. Přemluvil jste Karla Schwarzenberga, aby s vámi do toho šel a stal se prvním předsedou TOP 09. Jak jste spokojen s jeho výkonem?

Řekněme, že jsem byl hlavním motorem nebo možná hlavním projektantem. Určitě si to nemohu přisvojit sám sobě. Myslím, že v konečné podobě TOP 09 je znát velká stopa Karla Schwarzenberga. On je bezpochyby největší autoritou mezi námi a já se domnívám, že i největší autoritou ze všech lídrů politických stran.
Ptám se, protože veřejně přiznal, že zcela neovládá program TOP 09.

Myslím, že to trochu posouváte. Karel Schwarzenberg byl tázán na podrobnosti a detaily, například penzijní reformy, a on není členem expertních týmů, které detailně program zpracovávaly. On je předseda, který dal základní politické zadání, že se musí jednat o finanční a vyrovnané systémy a že je potřeba zvýšit osobní odpovědnost každého účastníka systému. To je zadání hodné předsedy a to zadání potom splní konkrétní expertní týmy. Na tom mi nepřipadá nic divného, každý máme svůj úkol.
Co říkáte na zlá slůvka prezidenta Václava Klause, že TOP 09 je stranou jednoho člověka a jedné figurky, tedy vás a pana Schwarzenberga?

Protože pan prezident ještě neměl čas se seznámit s programem a se strukturou TOP 09, je jeho výrok naprosto mimo realitu.
  12.09.2008 15:36 Kont
 
Takže pro všechny tupce musím připomenout a čtěte dvakrát, prý hůř chápete souvislosti!!! Další je na cenzuře UBS.
Anežka
Nedá mi to a musím reagovat na přípěvěk od Aleše ze 20.8.2008 s názvem "Jak je v civilu..." Možná tím proti sobě hodně lidí popudím, ale doufám, že najde i pár rozumných, kteří můj příspěvěk pochopí (i když je psán hodně emotivně ) a budou se mnou alespoň zčásti souhlasit....


V civilu je dobře i špatně, stejně tak je i u Policie. Sama jsem v civilu byla jak zaměstnaná, tak jsem i podnikala a to celých dlouhých 14 let (počítáno od roku 1990) než jsem šla k Policii. Ke sboru jsem nešla proto, že by mi v civilu bylo špatně.Naopak, měla jsem se velmi dobře, cestovala jsem po světě, měla jsem volnou pracovní dobu, vydělala jsem si slušné částky... Ke sboru jsem šla proto, že jsem snad odjakživa chtěla být policistkou. A to i přesto, že jsem ještě zdaleka nedostala na plat jaký jsem měla v civilu. Možná tady některé věčné skuhrající rozesměji a budou mne mít za hloupou a naivní ženskou,ale u mě opravdu platí a platilo, že služba u Policie je především o tom, že pomáhám a chráním, a to dlouho předtím než našeho "ministra" napadlo nalepit nám to na auta. Samozřejmě, že mi vadí to jak se k nám vláda, resp. stát, chová, jaká je celková nálada ve společnosti vůči policistům, jak jsme kráceni na svých právech, arogance nadřízených atd.atd. atd. Ale to neznamená, že v civilu je to ráj na zemi, kde zaměstnance na rukou nosí, dají jim o co si řeknou, nástupní plat mají minimálně 25 tis.čistého, pracují 7.5 hod denně, požívají veškerých zaměstnaneckých výhod atd. atd. atd. V civilu je situace totožná s tou naší, znáte to "jeden za 18, druhý bez 2 za 20". Plat je ve většině případů přiznám minimální, zbytek je doplácen na černo, proplácení nemocenské je katastrofa, dovolená je kratší, hodiny zdarma navíc se dělají také, místem si nikdo není jistý atd. atd. atd. Když tak čtu všechny ty příspěvky na různých DF kde se civil opěvuje, tak nechápu co všichni ti skuhrající "kolegové" ještě dělají u sboru. To si opravdu myslí, že všichni potenciální zaměstnavatelé jen čekají až se jim na nějaké to lukrativní, nejlépe manažerské, místo přijde přihlásit někdo s x letou praxí u PČR a s maturitou? Kolik je takových míst jaké popisuje ve svém příspěvku Aleš? Nezlobte se na mě, ale z těch naivních nářků po civilu mám pocit, že naši psychologové totálně selhali, když ke sboru nabrali lidi, kteří se dají opít rohlíkem a věří pohádkám. Vůbec nejlepší je když civil opěvuje někdo, kdo ke sboru vlezl hned po maturitě, nikdy pořádně nepracoval (můžete se mnou nesouhlasit,ale práce u Policie je diametrálně odlišná od práce v civilu-mám nějaké zkušenosti), nemá žádné civilní zkušenosti a jen naříká jak je to u sboru strašné a jak by u podnikatele bylo jako v ráji. Co taková osoba ještě dělá u sboru? Proč už není v tom vysněném ráji? Proč už to nezkouší v civilu? Že by to bylo ze strachu, že ten ráj neexistuje a že se tam musí tvrdě makat????? U Policie přece musí být lidé, pro které to není práce, ale služba se vším negativním i pozitivním co s sebou nese. Ano, i mě vadí hodně věcí, které se nyní kolem nás dějí, ty věci mě slušně řečeno štvou, ale v prvé řadě jsem policistka, která má plnit polsání sboru a tak se i musím prezentovat na veřejnosti a ne jen sedět a skuhrat. Jasně, musíme se snažit hodně věcí změnit, protože pokud bychom se neozvali tak s námi budou za chvíli vláčet jako s kusem hadru. Ale pokud budeme sedět a skuhrat a nedělat nic pro změny (a to nemusím být ani členem nějaké naší odborové organizace), které si mohu začít vybojovávat na tom pro mne nejpřístupnějším místě, na svém místě zařazení, a za zády budu mít podporu odborů, které bojují proti nesmyslům od molocha, tak se to přece musí podařit a bude líp. Nikdy nebude tak jak bychom si představovali a je jasné, že to nejde ze dne na den, dobré věci se vždy prosazovali těžce, ale můžeme se snažit aby se to lepšilo. Ale musíme začít především u sebe. Takže bych prosila neskuhrat a komu se u sboru nelíbí, pak nevím co u něj ještě dělá.

PS.dlouhé roky jsem šlapala chodník v Praze a až posledním pár měsíců jsem v kanclu a doma. Takže nějakou zkušenost z těch nejnižších a nejvíce opomíjených míst mám
  12.09.2008 16:45 martin
 
Ha ha ha! :-)))) Od roku 1990 těžce podnikala a pak dlouhé roky šlapala chodník! Takže když to spočítám, k policii mohla nastoupit v roce 2005, rok a půl před školou plus škola, takže žádné šlapání, teď je rok 2008 a už sedí v teplým kanclu a píše "dlouhé roky jsem šlapala" , a ať počítám jak počítám, vychází mi pod těmi dlouhými roky rok jediný! Ale možná neumím počítat. Jinak povolání policisty ja pro baby opravdu ideální, o tom se nikdo nepře! Za pár let tu budou samý baby :-) Takže nevím a nechápu, co neustálým připomínáním tohoto příspěvku Kont sleduje, akorát se tu ztrapňuje! :-)
  12.09.2008 17:18 For Martin
 
Mimochodem o trapnosti příspěvků, stěžovatelů je tu dost a dost. Brekotu také. Nepočítej roky, ale tato osoba nám dává pohled z obou stran, což o vás se říci nedá! Cpali Vám horem dolem a opravdu nemáte na žrádlo!
  12.09.2008 17:34 č.3
 
děkuji za pěkný příspěvek od Kont - naprosto souhlasím. Ke sboru jsem sice přišel teprve letos (předtím 10 let u MP), ale náhled na věc mám zhruba stejný ;)
  13.09.2008 00:32 Trapas
 
Ta poslední věta se opravdu k tomu vymyšlenému životopisu moc nepovedla.Škoda.Málem bych tomu i uvěřil.Než někdo něco napíše tak ať si to laskavě raději alespoň 2x přečte.Zase taková ostuda.Nějak rychle se holka dostala do kanclu.Asi přes kasičku mezi nohama.
  13.09.2008 07:13 Kont
 
Trapas byl jedinej a to, jak zastavili policajti autobus na dálnici a nechali lidi v nebezpečí. To je trapas k velkému zamyšlení. Být tam já, tak má inspekce co dělat!!!!
  13.09.2008 08:24 Jirka
 
4 kont:
Ty chytráku, baví tě to ještě?Podle všeho to bude asi tvoje velká úchylka, takhle tady dokola vyrypovat a provokovat. Divím se, že při tvém velice širokém okruhu znalostí problematiky Policie si ještě "nevyštípal" Martinů a neřídíš to ty?! Machruješ tu, že "kdybych tam byl já...!,kam se najednou podělo tvoje právní vzdělání? Znáš podmínky a náležitosti TO? Promiň, trestního oznámení. Nebo podnětu pro šetření "lovců lebek"? Promiň, Inspekce MV. Sleduji tady ty přestřelky už dost dlouho, ale naposledy tu jako ty exceloval "Jura z Brna".A že to byl ŘÁDNÝ MAGOR!!! Jo a ať nedojde k mýlce- polda nejsem. Byl jsem jím a tak můžu srovnávat. Neříkám, že občas nemáš pravdu, ale to má i druhá strana. Blbosti jakbysmet. Ale v tom provokování vedeš suverénně ty. Přesto ti přeji, ať se daří. Čus....
  13.09.2008 15:05 Sparta
 
Takže Jirko, ty tedy schvaluješ, jak policie nechala bez jakýhokoliv zajištění pasažéry z autobusu na dálnici jak ovce!!! Měli zabezbečit tento úsek. V tomto má Kont plnou pravdu. Píšeš že jsi bejvalej a tak nám všem tady napiš, jak jsi se bránil proti poloviční valorizaci rent? A nebo tě vyhodili pro TČ zneužití pravomoci veřejného činitele? Napiš raději, jak se máš krásně v civilu, jak to je všechno zadarmo a pěněz hromada. Nemusíš vůbec makat a takový ty slinty. Ještě připomínám, tady to je veřejný web a může si tady psát každý co chce. Jestli se ti to nelíbí, bež slinit na UBS či policistu, tam si budeš zajisté rozumět. Nikdo tam neoponuje a když si to dovolila Lhotáková, setřeli jste ji jak mastnej flek. Styďte se!!!
  13.09.2008 16:26 Několikrát
 
ti bylo připomenuto, že lžeš Konte či Sparto. A ani 100 opakovaná lež se nestane pravdou tak si to vypočti znova.1990 +14 let je řekněme 2004. Je 3/4 roku 2008. P.S. Kolik, že to je dlouhé roky? A dostat se z Prahy na rodnou hroudu to musí být opravdu schopná příslušnice. No trochu tam falíruje text - pár měsíců asi tak dva,že. Pro ni udělala máma policie zázrak a ten klučina co měl pohřeb byl ,, pouze" řadový a bez neprůstřelné vesty a tak to prostě je.
  13.09.2008 18:25 Jrka
 
4 Sparta
Myslím, že ty zrovna nejsi ten, komu bych měl skládat účty,jak se mám, co dělám, co jsem dělal nebo neudělal apod. Nezlob se na mě, ale to je jen moje věc! Právě proto, že to je veřejný web. Pro tebe a tobě podobným je každý bývalý polda jen vyhozen od Policie pro zneužívačku nebo jný TČ. Vaše mozky prostě nedokáží připustit, že někdo může odejít taky ryze jen z vlastní vůle, ze zdravotních, rodinných či jiných důvodů. Prostě všichni jsme jen vyžírkové, dacani a já nevím co ještě. Vysvětlovat vám to, nemá absolutně význam, stejně je to zbytečné. Jo a k tomu autobusu- nevzpomínám si, že bych něco schvaloval jak píšeš ty. Ale na rozdíl od tebe vím, jak se postupuje v případě celostátně hledané osoby.Ono to pátrání po osobě řidiče mohlo být vyhlášeno např. i pro podezření ze spáchání nějakého závažného přestupku, vyhýbání se nástupu trestu, TŘ a já nevím čemu ještě. Kdyby řidiče nechali ještě popojet pár km na nějaké odpočívadlo (o couvání jak bylo v tv se ani nebavím!) a ten zcela "náhodou" úmyslně způsobil DN se zraněním nebo něčím horším, to byl tak trochu průser, nemyslíš?To by si pak média a vám podobní zase smlsla, že?Nebudu ti vyvracet tvé názory,stejně si povedeš stále svou. A jen na okraj, Kontovi jsem pouze naznačoval, že má jako občan právo podat trestní oznámení, pokud je přesvědčen, že došlo ke spáchání jakéhokoliv TČ (ba i POVINNOST), nebo dát I MV podnět k prošetření téhož. Jenže to by jste museli odhalit svoji identitu a to by byl průšvih! Lepší je se vyřádit inkognito na tomto webu. No nic, nechci se s tebou přít,jen jsem ti odpověděl. Měj se fajn a pokus se přemýšlet i trochu jinak.
P.s. za případné překlepy se omlouvám, nemám ve zvyku po sobě číst zpětně. Čus....
  13.09.2008 18:27 Jirka
 
sorry, ten "závažný přestupek..." mi ulít......
  13.09.2008 19:23 Sparta
 
Jirko Jirko, co to tu píšeš. Tak zkus přemýšlet. Kdyby Anežka skutečně dělala řaďáka pár měsíců a pak se vyhoupla do kanclu za těžký prachy, myslíš že by tu tlachala takovýhle povídačky. Neměla by to zapotřebí. Co říkáš na Lhotákovou, ta to také vše zvorala co?. Mě jen zaráží, že chcete být stále jednotní a když se jeden do toho pustí, nikdo ho nepodpoří. Nebudeme chodit daleko viz. UBS. Vždyť ti kluci se bojí něco svolat, protože by tam nikdo nepřijel. Závěrem jsem chtěl říci, že v civilu není na růžích ustláno a některé příspěvky policistů, sloužících dvacet a více let jsou zavádějící, protože se stačí rozhlédnout kolem sebe. On ti totiž nikdo neřekne, že se má nahovno, ale každej vydělává prachů jak sraček a za nic, jenže někomu stačí 15 a jinému 30 tis. Většina z Vás má pouze středoškolské vzdělání bez znalosti jazyků a to v civilu se platí podprůměrem. ps.: svoji identitu bych samozřejmě odhalil v případě, kdyby se mě ten zásah policie na té dálnici stal, ale to jsi nepochopil. Jinak zajištění bezpečnosti na dálnici mělo být, ale nic se nestalo. Jinak když jsi takový hrdina tak jsem nahul jméno čekám.
  13.09.2008 19:30 Sparta
 
Jen k těm prachům. Policajtům sypala soc. dem. 8let a tak se na to dobře zvykalo a když se musí brát u držky je zle, někdy se musí holt sednout na zadek, těch výhod máte stále dost, copak učitel s vysokoškolským vzděláním, RZS či doktor má nárok na rentu, 100% nemocenská, rehabilitace. Jen by mě zajímalo, jestli je tady někdo od hasičů, zajímalo by mě, proč oni nekafraj?
  14.09.2008 10:58 Tahač
 
Konte, Sparto:
Co se vám nelíbilo na zásahu proti řidiči autobusu ? Autobus stál v odstavném pruhu, od čeho je slovo odstavný ? A že pár lidí muselo chvíli čekat ? No a co, do prdele ??? Sere mě, jak si každej vocas hraje na odborníky přes zákroky...
  12.09.2008 05:30 Sparta
 
To jste se ukázali, když Vám Lhotáková napíše kus pravdy, tak na stránkách UBS do ní pěkně šijete. Nehledě na to, že tam je cenzura, jp jak se pánům z UBS hodí že pane Miloši? Brečte dál, stejně budete hrát druhé housle!!!
  12.09.2008 11:37 ZVS VÚ 3022 Jemčiná
 
Sparto nepotřebuješ deku, takovou tu vojenskou, co dostávali bonzáci, myslím si,že jsi na ni zralý.
  12.09.2008 15:33 Kont
 
No tak hlavně to není o práskání, ale faktech. A když Lhotáková a další například Anežka ( komentář vložím) píšou o tom, jak jste posraní? Nebo jste hrdinové, když se nemůžete zastat něžného pohlaví. Píšete tady, že v civilu to je paráda, no tak můžu bojovat do roztrhání těla a když mě vyšoupnou půjdu do c. Jenom o tom kecáte a jste rádi, kde jste zaměstnaní. Tu deku co doporučuješ Spartě si hoď přes hlavu a opakuj si, už nikdy nebudu psát blbosti na diskuze a až to pochopíš, sundej ji z hlavy. p.s.: můžeš si i zabulet.
  11.09.2008 20:02 inflace 7%
 
Finanční nouze pokračuje, vyhazujeme finance za nesmyslné náborové kampaně, pochybné přijímací řízení a budujeme amatérský sbor policistů, který nemá v Evropě obdoby.
Vše pod záštitou likvidačního neministra policie Langera.
  11.09.2008 11:03 jen tak pro zasmání
 
Nedalo mi a přečetl jsem si srdce drásajicí prohlášení neviňátka pana poslance Moravy. Tak jestli se chcete trochu pobavit a přečíst si jak se dá z minima udělat maximum a z viníka mučedník tak čtěte:
Dámy a pánové,

úvodem bych svým voličům rád připomenul, že po uplynulé dva roky jsem byl podle všech statistik jedním z nejpracovitějších poslanců. Za práci, kterou jsem ve sněmovně odvedl pro naši zemi a mělnický region, se nestydím a věřím, že si ji lidé budou pamatovat.

Jsem přesvědčený, že se mi podařilo nashromáždit a z části zveřejnit dostatek důkazů o tom, že jsem jednal o své vlastní vůli, nikoho nevydíral a ani se na to nechystal.

Za svoji naivitu a svoje chyby přijímám, na rozdíl od řady jiných politiků ze všech parlamentních stran, plnou odpovědnost.

V pátek v podvečer jsem se rozhodl. Poslanecký plat a výhody mi nejsou přednější, než zachování vlastní cti. Navzdory tomu, že vše jsem dělal s dobrým úmyslem, vzdávám se poslaneckého mandátu. Podlehl jsem provokaci, kterou bez jakékoliv pochybnosti připravil kolega Vlastimil Tlustý a je na něm, jak se on vyrovná se svým svědomím.

Ještě jednou se omlouvám všem lidem, jichž se mé jednání jakkoliv dotklo, zejména přátelům z rodiny Zubových a kolegům z ODS, které jsem bez jejich vědomí do celé věci zapletl.

Děkuji médiím, která mi dala prostor na obhajobu a mnou předložené důkazy neviny zveřejnila. Děkuji všem lidem, kteří mi v uplynulých těžkých dnech vyjadřovali podporu. Nejvíce jsem jich našel ve svém regionu. Vracím se mezi Vás, domů, do Neratovic.
  11.09.2008 11:54 Být
 
z Neratovic, tak se za svého spoluobčana stydím. Takových pazgřivců není škoda a jestli chce těžit z toho, že se dělá hezkým za odstoupení.....bez komentáře, nechci být hrubý. Za ta svinstva, co předváděl, bude svou čest hledat ještě hodně dlouho....
  11.09.2008 16:42 HA
 
to je jen obětní beránek špinavé politiky ODS, který za slušné peníze odstoupil
  10.09.2008 20:05 May day
 
KAŽDÁ KVALITA SE MUSÍ V DOBRÉ FIRMĚ ZAPLATIT.
  11.09.2008 10:54 1
 
ovšem v dobré firmě a pokud dobře funguje a je zájem třeba společnosti, aby fungovala
  11.09.2008 12:37 2
 
Jo, zatím to směřuje k tomu, že:
- pouze pachatelé mají svoje práva a poškozený ne!
- stále se někdo vymýšlí nějaké zbytečné nesmysly, aby mohl co nejvíce komplikovat práci a administrativu policistů ve výkonu !
- neříkejte nahlas, že budete za rok končit!
  11.09.2008 16:56 Patrik
 
Papíruji, papírujeme, upapírujeme se.
  10.09.2008 18:29 okovy
 
Když se náhodou najde nějaký funkcionář, kterému alespoň trochu záleží na tom, co dělá a je ochoten nést nějakou tíhu zodpovědnosti, pak je ostatními vyštípán jako černá ovce ve stádu. A tak, ačkoliv máme kanceláře podpory kvality, dobře placené funkcionáře se spoustou stříbra na výložkách, reformy a projekty P 1000. Ačkoliv budeme mít nová vozidla a budeme hlídat největší evropské zákonodárce. Stejně budeme pořád nejzaostalejší organizací v této zemi. Budou i nadále umírat na ulicích policisté nechráněni ničím, než svoji odvahou. A to do té doby, než se najde někdo, kdo bude ochoten rozdělit zodpovědnost. Do té doby, dokud se budou policisté bát otevřeně mluvit o tom, co je tíží. Než bude každý ochoten nést svůj díl zodpovědnosti za osud této organizace.
  10.09.2008 17:55 nedostatky
 
Mizerný přístup k lidem.
Každý déle sloužící policista poznal, že u Policie ČR nelze hledat moderní přístupy. Policisté umírají a jsou mnohdy chráněni jen silonovými košilemi. Do tmy svítí plechovými baterkami s až ironickým nápisem May Day, snad aby všichni věděli, jak moc policie potřebuje pomoc. Média se diví, proč tomu tak je a každý se tváří, že důvod je záhadnější než kámen mudrců. Přitom každý tuší zřejmý důvod této zaostalosti policejního sboru. U Policie ČR nikdo nenese za nic zodpovědnost. Navenek se Policie ČR tváří jako skvěle fungující firma. Ve skutečnosti však nikdo není schopen rozhodnout, jakým směrem se bude policie ubírat. Nemluvím tady jen o vysokých funkcionářích, ale všeobecně o manažerském stavu u Policie ČR. Jediný, kdo nese nějakou a mnohdy nemalou zodpovědnost je řadový policista. A to snad jen z toho důvodu, že prostě není nikdo níž, na koho by tuto zodpovědnost přenesl.
Nepochybuji, že mnozí funkcionáři články na těchto stránkách sledují. A taky vím, co si mnozí říkají: „No, jen ať si plácají ty svoje moudra. My jsme v klidu. Nás se to nedotkne, protože my můžeme kdykoliv přenést zodpovědnost za svá rozhodnutí na organizaci. A kdo potrestá organizaci? Kdo potrestá policii? Že by sama policie? Nikoliv, nikdy a nikdo. No, a když do toho někdo zevnitř začne rýpat, jako třeba slečna Lhotáková nebo pan Heinz, pak si počkáme na první chybu a vyklepneme je jako smetí.“

Když se náhodou najde nějaký funkcionář, kterému alespoň trochu záleží na tom, co dělá a je ochoten nést nějakou tíhu zodpovědnosti, pak je ostatními vyštípán jako černá ovce ve stádu. A tak, ačkoliv máme kanceláře podpory kvality, dobře placené funkcionáře se spoustou stříbra na výložkách, reformy a projekty P 1000. Ačkoliv budeme mít nová vozidla a budeme hlídat největší evropské zákonodárce. Stejně budeme pořád nejzaostalejší organizací v této zemi. Budou i nadále umírat na ulicích policisté nechráněni ničím, než svoji odvahou. A to do té doby, než se najde někdo, kdo bude ochoten rozdělit zodpovědnost. Do té doby, dokud se budou policisté bát otevřeně mluvit o tom, co je tíží. Než bude každý ochoten nést svůj díl zodpovědnosti za osud této organizace.
  11.09.2008 15:09 carela <adamys1@seznam.cz>
 
Lhotákovu a její příběh trošku znám .ale jméno Heinz mi nic neříká?
  10.09.2008 17:49 inflace 7%
 
Policejní platy zřejmě nestačily k obživě.....
Inspekce ministra vnitra odhalila skupinu, která nezákonně pomáhala cizincům legalizovat pobyt v Česku. Policisté přijímali úplatky za hladký průběh vyřizování žádostí.
Jedná se o dva policisty cizinecké policie v Brně a další čtyři lidi. Inspekce na případu pracovala od října minulého roku. Ve středu navrhla zahájit trestní stíhání pro zneužívání pravomocí, přijímání úplatků a podplácení.
  12.09.2008 13:47 Karel
 
Pro inflace 7 %
Blbe, když policistům nestačí plat, taki, že musí brát úplatky a krást, co maj říkat jiný lidi. Jestli máš takový názor okamžitě odejdi od Policie !!!!
  10.09.2008 16:19 taky dobrý
 
http://www.novinky.cz/clanek/149313-sef-prazske-policie-zelasko- odvolan.html
  10.09.2008 17:45 hrobař
 
Tragikomedie Made in Langer !
  11.09.2008 13:32 XXX-pravý
 
Tak nám pana Želázka vykopli, jak jinak směrem nahoru. Už byl asi ne vedení pražských policistů nežádoucí.
  09.09.2008 18:37 Sparta
 
Přečtěte si, co o policajtech píše ta Lhotáková na UBS. Má pravdu a jestli tady někdo napíše, že ne, tak se musí jít léčit hrdinové.
  09.09.2008 21:22 hmmmm
 
další, co nezvládá své emoce a divím se, že na situaci u firmy přišla až po tolika letech ve výkonu. Navíc nedokázala poznat své vlastní kolegy, což ji k plusu nepřidá. Celá reakce mi připomíná ubrečenou ženskou, která si myslela, že zlomí svět, který se točí jen kolem ní. Bohužel i přes mé prvotní sympatie je děvče hodně rychle ztrácí a to nejen tím, že policisty naprosto nevhodně háže do jednoho pytle přesně jako vy, Sparto. END!
  10.09.2008 09:22 For Spéarta
 
pravdu v určitém směru má... no, ale copak jsem jako národ lepší Sparto ?