Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  04.03.2007 16:31 Právo dne 3.3.2007
 
Spěte klidně: nejsem sociální demokrat, své dvě děti určitě nezadlužím, říká Ivan Langer


* Pane ministře, doufal jsem – určitě ne sám – že se nedožiju toho, že opravdu budete mým ministrem vnitra. Leč stalo se. Tak zkuste nás, nečleny vašeho fanklubu, přesvědčit, že to není taková tragédie. Pochlubte se, co jste za ten první půlrok v té funkci udělal dobrého.

Napřed vám musím poděkovat za to vyznání na mou adresu, pane Kramere. Pokud jde o to chlubení – půl roku je dost krátká doba na to, aby byly vidět nějaké konkrétní výsledky, ale budiž: Za prvé, zahájili jsme proces změn ve struktuře samotného ministerstva. Za druhé, v oblasti veřejné správy jsme přišli s ucelenou koncepcí tzv. e-governmentu (elektronizace výkonu veřejné správy pomocí informačních a komunikačních technologií – pozn. A. K.). Tu už schválila vláda. Za třetí, vláda schválila i další strategický dokument, který jsme vypracovali: novou koncepci boje proti korupci. Za čtvrté jsem spustil jeden z klíčových projektů pro práci policie, tzv. Projekt 1000. A konečně za páté: zahájili jsme přípravu reformy Policie České republiky. Stačí vám tenhle stručný a neúplný výčet?

* Určitě by stačil na několik samostatných rozhovorů, tak se zkusím ptát konkrétněji. Například: Je součástí té nové koncepce boje proti korupci váš odpor proti tomu, aby byl novelizován zákon o střetu zájmů – tak, aby umožňoval zveřejňovat majetková přiznání politiků?

Pane Kramere, já jsem při projednávání tohoto zákona předložil řadu pozměňovacích návrhů, které významně rozšiřují okruh osob, na něž se tato povinnost vztahuje! Ale tady vedle sebe stojí dvě hodnoty: na jedné straně zájem na veřejné kontrole, na druhé straně ochrana soukromí těch osob. Uvědomme si, že drtivá většina z nich nejsou politici, ale policisté, státní zástupci, soudci a řada dalších. Právě rozšíření okruhu těch povinných osob bylo důvodem, proč nebyla zvolena filozofie zveřejňování, ale filozofie zpřístupnění. Vám přece tento zákon nijak nebrání, abyste si ty informace zjistil – a abyste v okamžiku, kdy se budete domnívat, že někdo něco zatajil nebo je v nějakém střetu zájmů, tu osobu zažaloval.

* Jako novinář bych dal přednost tomu, kdybych to, co zjistím, směl zveřejnit. Mimochodem, Hospodářské noviny si to „lajsly“, a díky tomu jsme se dozvěděli o vašem sedmimiliónovém dluhu. Takhle zadluženého ministra vnitra jsme ještě asi neměli, přiznám se, že mě to trošku znepokojuje…

Pokud máte obavy, že jsem se zadlužil nerozumně, tak vás mohu uklidnit. On totiž není dluh jako dluh. Mně tento dluh vznikl v souvislosti s rekonstrukcí domu, ve kterém bydlím a který mi na pronájmech vynáší dostatek finančních prostředků na to, abych byl schopen své závazky platit. Takže spěte klidně: nejsem sociální demokrat, své dvě děti určitě nezadlužím.

* Výborně, tak pojďme dál. Významnou součástí reformy policie, kterou chystáte, je nový služební zákon. Proti tomu tento týden v Praze demonstrovali policisté a hasiči… a z ministerstva vnitra se tam nikdo neukázal. Proč?

Mě přístup organizátorů toho protestu velmi mrzí. Absolvoval jsem mnoho schůzek se zástupci odborového svazu policie, svazu hasičů a svazu zaměstnanců v rozpočtové sféře – to jsou moji oficiální partneři a já v jednáních s nimi pokračuji. Organizátorům této akce jsem rovněž jasně sdělil, že jsem připraven s nimi jednat o tématech, která považují za důležitá, ale ta nabídka zůstala nevyslyšena. Jedná se u jednacího stolu – nikoli někde na náměstí nebo na pražském Výstavišti.

* Jenže vy jste v projevu, jímž jste se na kongresu ODS ucházel o funkci místopředsedy strany, řekl: „Se mnou si můžete být jistí, že mám statečné srdce.“ Nebyla tohle dobrá příležitost dokázat to?

Já to statečné srdce opravdu mám – kdybych ho neměl, tak bych tuto práci nemohl dělat, po všech těch podpásovkách, kopancích, faulech, útocích a plivancích.

* Skutečně vás někdo pokopal a poplival?

Samozřejmě to myslím obrazně. A jestliže organizátoři této akce tvrdí, že mě na ni pozvali, tak to prostě není pravda, stejně jako není pravda, že jsem v době jejího konání utekl; byl jsem na oficiální návštěvě Slovenska v souvislosti se vstupem do schengenského prostoru.

* Zreformovat policii se snažil už nejeden z vašich předchůdců –

Žádný z nich nepřišel s takto ucelenou, konkrétní a časově rozvrženou představou!

* – tak uvidíme, zda budete první, komu se to opravdu podaří. Jeden primát už teď každopádně máte: jste první ministr vnitra, za kterého policie spustila na pražském letišti bezpečnostní akci na podnět senzibilky…

Pane Kramere, musím říct, že od vás bych nečekal, že budete přebírat hlouposti šířené politiky, kteří se snaží degradovat práci policistů. Ten postup byl zcela standardní, nebyla to žádná mimořádná akce a už vůbec to nebyl ten typ záležitostí, o kterých rozhoduje ministr vnitra.

* Vyrazila policie do té akce na podnět senzibilky, pane ministře – ano, nebo ne?

Když policie dostane oznámení o tom, že hrozí nějaké nebezpečí, musí na něj zareagovat; současně probíhá proces vyhodnocování informací, detailů, osoby, která to oznámení učinila… Na základě toho se potom rozhodne, jestli se to opatření zpřísní nebo utlumí. Tady se to vyhodnotilo a to opatření bylo utlumeno.

* Odpovídáte mi v úředničině – já se vás česky ptám, zda příslušní policejní činitelé v okamžiku, kdy tu akci spustili, věděli, že osoba, která jim k tomu dala podnět, je vědma?

To je otázka pro policii, ne pro ministra vnitra.

* Vy to nevíte? Doteď jste se jich na to nezeptal?

Ten detailní časový průběh neznám. Říkám vám to, o čem jsem byl informován, že když policie obdržela tento podnět, tak na něj zareagovala a zároveň začala vyhodnocovat –

* Ano, to už jste řekl. Ale nepřipadá vám normální, že když od někoho dostanu takovouhle informaci, tak první, co udělám, je, že se toho člověka zeptám, odkud to ví? A že když ten člověk odpoví, že se mu o tom zdálo, tak žádnou takovou spektakulární akci nerozjedu?

Je vidět, že neznáte práci policie. Vy musíte zjistit, kde to oznámení bylo podáno, jak bylo zadáno do informačního systému, na co se zareagovalo, a teprve pak následuje ta zpětná reakce podle toho, co se zjistí na místě. Ta akce nebyla spektakulární, pane redaktore, nebyli tam lidé ze speciální jednotky, bylo tam 22 policistů –

* – a obrněný transportér.

Ten je na letišti už více než půl roku.

* Předpokládám, že je schovaný v nějaké garáži.

Při takovýchto informacích je aktivován a buď vyjede, nebo nevyjede, a pak se vrátí, nebo se nevrátí. Ti policisté prostě dělali svou práci – a mne velmi mrzí, že to pan Paroubek a pan Bublan karikují. Oba tím jen dokazují, že absolutně nerozumějí způsobu práce policie.

* Není to zvláštní, že pan Bublan po těch letech, kdy stál v čele ministerstva vnitra, neví o práci policie tolik, co vy za šest měsíců?

Ano – mě to taky velice překvapuje.

* Hmm, tak pojďme dál. Podobných planých poplachů bylo v tom posledním půlroce víc. Mě by nejvíc zajímalo, pane ministře, co to bylo za informaci, na jejímž základě jste na začátku října minulého roku oznámili, že hlavnímu městu – speciálně pražským židovským objektům – hrozí teroristický útok?

Víte, jsou věci, které bohužel nelze zveřejnit. Takováto opatření se často dělají na základě informací od partnerských zpravodajských služeb a zveřejněním té informace by mohl být ohrožen její zdroj. Ale mohu vás ujistit o jednom: v tomto případě jsme o detailech té záležitosti v maximální možné míře informovali i opozici.

* Čtenáři tohoto rozhovoru nejsou zasvěcení opoziční funkcionáři – ale jsou to daňoví poplatníci, za jejichž peníze jste tu rozsáhlou bezpečnostní akci uskutečnili. Proto si myslím, že jim dlužíte konkrétnější vysvětlení.

Pane redaktore, já vaše čtenáře mohu ujistit, že ta akce byla důvodná a že to nebezpečí bylo reálné. Nic konkrétnějšího vám k tomu neřeknu; to se raději od vás nechám takto kritizovat a zesměšňovat.

* Já vás teď nezesměšňuju – docela vážně vás podezírám, že za tím říjnovým poplachem byla v lepším případě snaha předvést se, jak občany chráníte před teroristy… a v horším případě záměr vyvolat těsně před hlasováním o důvěře vládě atmosféru ohrožení, v níž by nějaký opoziční poslanec upřednostnil „stabilitu“.

Jak to první, tak to druhé je hloupost. Vy samozřejmě máte na ty své pochybnosti právo, pane Kramere – ale nepropadejte v takové míře obsesi, že jsem skutečně takový, jak mě vykreslují někteří mí opoziční kolegové.

* Jak chcete, pane ministře, docílit toho, aby policie, která má občany chránit před zločinci, nebyla sama jednou z nejkriminálnějších profesních skupin?

To je nesmírně těžký úkol a každý ministr, který prohlásí, že ho zvládne během svého čtyřletého mandátu, buď neví, o čem mluví, nebo lže. Je to dlouhodobý proces a já mohu pouze nastolit jeho základní předpoklady. Jedním z těch předpokladů je právě služební zákon: když těm policistům jasně nastavíte pozitivní a negativní motivaci, aby se jim vyplatilo dělat svoji práci dobře a když budou vědět, že když selžou, tak u té policie končí. Tohle jsou pravidla – druhý předpoklad je, že ta pravidla nekompromisně uplatňujete v praxi. Třetí předpoklad je, že pracujete na posílení firemní kultury, aby ti policisté byli hrdí na to, že jsou policisty.

* Doufám, pane ministře, že se shodneme, že k firemní kultuře policie nepřispívá to, že někteří policisté rádi bijí lidi. Když jste byl v opozici, kritizoval jste ostře policejní zásah proti CzechTeku 2005. Co říkáte tomu, že policie i teď tvrdí, že tam z její strany nedošlo k žádným trestným činům?

To netvrdí policie, tvrdí to státní zástupce.

* Na základě –

– zjištění Inspekce ministra vnitra, ano. Já jsem k tomu jasně řekl, že mé výhrady vůči tomu zásahu přetrvávají, že nadále trvám na tom, že ten zásah vůbec neměl v té podobě proběhnout. Víc v tom bohužel udělat nemohu, protože z právního pohledu jsou ty věci teď již promlčeny.

* Odpovědnost za tu ukázku policejní brutality nesl i policejní prezident Husák – čím se vám zavděčil, že jste ho ponechal ve funkci?

Pan Husák se mi nemusí ničím zavděčovat, o tom to není. Je to o tom, jestli jsme schopni spolupracovat, jestli je náš vztah jasný, férový, otevřený, tvrdý a partnerský současně. A jestli jeho tým zvládne ty kroky, o nichž jsem přesvědčen, že jsou správné. Zatím ta spolupráce funguje, nicméně, jak pravili klasici, nikdy nic nelze míti za definitivní.

* Z jiného soudku: v časopisu CEVRO Revue vyšel před týdnem váš článek Zakažme i komunistické symboly, v němž jsem si přečetl i myšlenkové perly jako: „Nacismus je nacionalistickou variantou socialismu. Nacismus a komunismus jsou jen rozdílné metody, jak dospět k témuž.“ Bohužel tady nemám dost místa k polemice, tak se jen ptám: které konkrétní komunistické symboly chcete zakázat?

Položme si otázku, pane Kramere: existuje rovnítko mezi nacismem a komunismem? Já jsem přesvědčen, že ano. Pokud toto rovnítko existuje a pokud platí, že nacismus a jeho projevy mají být postihovány, tak by to mělo stejně platit i v případě komunismu. Symbolem nacismu je hákový kříž – symboly komunismu jsou rudá hvězda, srp a kladivo.

* Srp a kladivo má ve svém státním znaku Rakousko – čeští komunisté místo nich mají ve svém logu třešničky. K rudé vlajce, jako k mezinárodnímu symbolu levice, se hlásím i já. Zavřete mě za to?

Ministr vnitra nikoho nezavírá. Já si myslím, že si lze vydefinovat, co je možné považovat za symboly nacismu a komunismu. A pokud bychom se na tom my dva neshodli, tak tady od toho máme soudní znalce na oblast extremismu.

* A myslíte si, že je v pořádku, když vysoký státní úředník veřejně vystupuje s návrhy tohoto typu?

Nevidím na tom nic nepatřičného – jsem přece také občan, který má nějaký názor.

* Jenže když občan Ivan Langer něco řekne, tak to zároveň říká ministr vnitra, že?

Pane Kramere, tohle je názor, na který mám právo a který mi nikdo nevezme!

* Tak jo. Jste, pane ministře, tajně hrdý na to, že jste spolu s panem Kubicem lvím dílem přispěl k vítězství své strany ve volbách?

Jak moc jsem k tomu vítězství ODS přispěl osobně já, to si netroufám posoudit – ale v žádném případě jsem se na něm nepodílel tak, jak to tou svou ironickou otázkou naznačujete. Po iksté opakuji, že se zveřejněním tzv. Kubiceho zprávy jsem neměl nic společného… a že se naopak v té zrůdné mašinérii, která se kolem toho rozjela, cítím jako osoba poškozená, protože s největší pravděpodobností bylo zasaženo nejen do mých ústavou garantovaných práv a svobod, ale i do práv a svobod mých blízkých.

* Co tedy říkáte slovům poslance ČSSD Davida Ratha v Nedělní partii na TV Prima: „Langer a Vidím to upekli s Kubicem. (…) Mám z Langra velký strach“? A že útvar pana Kubiceho nazval LangerStasi?

Říkám, že ta slova vypovídají dostatečně o jejich autorovi. Takže není třeba, abych je komentoval; každý soudný člověk si jistě udělá svůj závěr sám.

* Přiznám se, pane ministře, že mně to vaše nynější „já muzikant“ připadá asi tak stejně věrohodné, jako když jste v roce 2002 popíral, že jste se pokoušel ovlivňovat poměry v České televizi, ačkoliv jste si v průběhu té televizní krize 138krát telefonoval s tehdejším předsedou Rady ČT Miroslavem Marešem…

Pane Kramere, to je nádherný oslí můstek, co jste teď vytvořil! Každý, kdo tenkrát o tom měl víc informací, věděl, že s panem Marešem jsem si sice telefonoval, ale v žádném případě jsem nezasahoval do toho, kdo má být novým generálním ředitelem ČT!

* S panem Kubicem jste si taky telefonoval jen tak?

Jak víte, že jsem si s ním telefonoval?! Protože to tvrdí Jiří Paroubek a David Rath? Já vám říkám, že to je nesmysl, pomluva a lež! Stejně jako to, co tvrdil pan Bublan: že jsem se předtím s panem Kubicem scházel.

* Takže Inspekce ministra vnitra nemohla získat výpisy o těch telefonátech?

Já jsem ty výpisy na rozdíl od Jiřího Paroubka neviděl – což je samo o sobě velmi zvláštní, poskytovat někomu při vyšetřování podezření ze spáchání trestného činu pomluvy výpisy telefonních rozhovorů jiných osob… Nicméně znovu opakuji: je to lež!

* Dozvíme se někdy, jak to doopravdy bylo?

Já doufám, že v okamžiku, kdy bude vyšetřování toho případu úniku tzv. Kubiceho zprávy ukončeno, se všichni dozvědí, co to vyšetřování provázelo, jakým způsobem postupovala Inspekce ministra vnitra… A že to bude také odpověď na otázku, jestli to náhodou v této kauze nejsem já, kdo by měl nejvíc křičet!

* Který útvar ten únik vyšetřuje?

Ty policisty samotné vyšetřovala Inspekce ministra vnitra a pokud vím, bylo to ukončeno s tím, že tam nebyl spáchán trestný čin. Tu další část, která se týká civilních osob, převzal Útvar pro odhalování korupce a závažné trestné činnosti.

* Chcete, abych věřil tomu, že se nějaký policista odváží nezávisle vyšetřovat svého ministra?

To záleží na těch policistech. Pokud jsou to skuteční profesionálové, tak určitě ano. Nemluvě o tom, že já nejsem šéf policie. A ujišťuji vás, že ani nepřímo na nikoho žádný nátlak nevyvíjím.

***

Doufám, že v okamžiku, kdy bude vyšetřování úniku tzv. Kubiceho zprávy ukončeno, se všichni dozvědí, co to vyšetřování provázelo, jakým způsobem postupovala Inspekce ministra vnitra… A že to bude také odpověď na otázku, jestli to náhodou v této kauze nejsem já, kdo by měl nejvíc křičet!




Alexandr Kramer
  25.09.2008 10:49 abcd
 
ve vládě je návrh na zdanění kázeňských odměn a renty
  25.09.2008 07:32 Ivan
 
Moje řeč. Potvrzuji. Kolega Miroslav dedá z rozpočtu pro policajty ani korunu. Nejen evropě, ale o policistům to osladím.
  24.09.2008 21:50 Bohumil <jozic@seznam.cz>
 
Pro Al Capone
- jsem na SKPV na okrese a nikdo z nás nemá příplatek za směnnost a podle mých informací to není nikde na SKPV, tak jestli máš konkrétní okres, kde SKPV má příspěvek za směnnost,tak sem s ním.. rád si to ověřím. Jestli ne, tak prosím nedělej zle mezi námi poldy... Faktem je, že tak zoufalou situaci (podstavy, nejistoty, reálné poklesy mezd, nesmyslné utrácení za nábytek, recepce, naopak nedostatek peněz na počítače, nová auta, tužky, sešívačky, lepidla - to myslím zcela vážně) a tzv. "blbou náladu" u Policie nepamatuju.
  25.09.2008 07:29 dsud sloužící
 
Cílené okrádání policistů. V parlamentu dosud nemají zlaté tužky, dosud nesedí ve zlatých lavicícch, né všichni poslanci mají na účtech desítky milionů. Dokud tomu tak nebude, nemůže být řeč o tom, že by policistům někdo zaplatil plastové propisovačky.
  25.09.2008 07:59 Al Capone
 
Podívej se na okres Karviná
  24.09.2008 19:23 bída
 
pane Langer lidmi v ČR známý jako ÍČKO dneska už jsem vystřízlivěl byl jsem idiot,že jsem od roku 1992 volil ODS ba ,že jsem byl od roku 1996 členem ODS, všichni děláme chyby a dnes už vím že všechno je stejná sebranka at už KSČM, ČSSD nebo ODS.Byl jsem naivní, že jsem Vás pochvalil za vaší práci,byla to jen 1 promile, toho špatného jste udělal stejně jako Vaší předchudci. Na můj email z 13.6.2008 jste se vysral na odpověd,protože jsem Vám nelezl do prdele.Ted už budu volit jen krajní pravici,někdo tu už konečné musí udělat pořádek.Jen debil komu spadl 50kg pytel cementu z 10.patra by dnes za těchto podmínek šel k policii.Na závěr -komunisti nás vedli do prdele 40 let,Špidla našel zkratku a co VyCest práci jste tam pořád stejní.
  24.09.2008 20:13 No
 
tak je třeba změnu.
  24.09.2008 19:18 1,5%
 
Zřejmě dorovnával propady
Devětatřicetiletý policista z Volar na Prachaticku podle kriminalistů i inspekce ministra údajně vydíral a týral muže. Ještě se dvěma kumpány ho v prosinci roku 2006 naložil do auta, odvezl na odlehlé místo a potom ho společně nechali stát nahého na mrazu, tloukli ho a fotografovali.
  24.09.2008 18:49 UK
 
Tak jsem se podíval na net: http://www.novinky.cz/sekce/krimi, a zjišťuji, že Ivan na mediální frontě zatím odboráře s přehledem válcuje.

13:21 Inspekce ministra vnitra odhalila policistu a jeho komplice, kteří vynášeli do prostředí lidí kolem drog policejní informace. Návrh na jejich stíhání už byl předán státnímu zástupci, zpovídat se budou z nadržování a zneužití pravomoci veřejného činitele.

13:34 Policista z Prachatic je stíhán za zneužití pravomoci veřejného činitele a vydírání. Společně se dvěma civilisty se údajně podílel na vydírání a fyzickém napadení muže. Státní zástupce trojici obvinil a bude podán návrh na vzetí mužů do vazby.
  25.09.2008 11:31 jazzy
 
To jsou ti policisté co nás mají chránit? Hmm a kde jsou ti neúplatní ??Langer vidí jen sám sebe i zákon co vymyslel musí předělat tak aby se opět vybíralo na radarech. Je to kecal který nemá výsledky a nikoho to nesere. To bylo řečí jak pro nás odchod policistů nic neznamená , že nabereme nové - kde jsou? Kdo by chodil za tu almužnu? Nikdo.
Závěrem slušní odešli či odejdou a zbydou šmejdi co jedou v drogách atd. Jenom Ivánek se bude pořád usmívat a říkat si jaký je pašák.
  25.09.2008 13:11 F1
 
Pan Íčko totiž jedná ve stylu asertivního jednání - styl gramofonové desky. Stále o zelené barvě tvrdí, že je červená, až si okolí začne říkat " není ta zelená opravdu červená "?, nemám přeci jenom špatný zrak oproti tomu Íčkovi, asi to bude tedy ta červená.

Tohle je styl Íčka, a o tom již přesvědčil, protože i proti konkrétním argumentům ( nezpochybnitelným pro zasvěcené, ale jen pro zasvěcené a v tom je problém ), jede stále svou obehranou písničku ( protože ostatní obecenstvo je již nezasvěcené a zbaští tedy mnohokrát opakované lži ( umně podaná propaganda) se závěrem u obecenstva : " asi to tak bude " . Už i můj 17 letý syn jej z obrázku odhalil se slovy : " uzké rty surovce " a to mě tedy synáček překvapil svým hodnocením jinocha.
  24.09.2008 17:11 Sparta
 
Vlkisek: já jsem spokojen
tak vás asi kluci pěkně natáhli, my na oddělení jsme brali odměny ve výši 20 000,-Kč, a rizikáč nám také navýšili na 6000,-Kč. proto se musí protestní akce obejít tentokrát bez mojí přítomnosti.
Konečně někdo přiznal pravdu a další ho následují.
Já to furt nechápu, pořád kňučíte, ale komu se zvýšej prachy, odejde s dobrým základem na rentu. Tohle Langr nezvládá! Kdo je holt zašitej na faře má smůlu, ale chtěl by stejně jako ostatní!! Ptám se za co? Tohle ve vysněném civilu nenajde!!!
  24.09.2008 19:18 Barel
 
ano, možná jsi vyvolený, který se spolupodílí na krachu PČR, nebo jsi opravdu provokatér, ale s prominutím nejspíše jsi vůl....
  24.09.2008 19:20 svěrstvo
 
Spíš PRAŽÁK tam nasypávali na udržení hodně korunek.
  24.09.2008 19:24 Barel
 
jo, ale jeden z mnoha "Esek", které volají "íčkovi" ...
  24.09.2008 20:17 ccc
 
sparto, jsem rentier, ale jsem už probůh nechod, jdi do prdele nebo si to raději hoď,....... co si o tobě pomyslejí tvojí kámoši z civilu
  25.09.2008 09:43 Sparta
 
Takže pánové tyto odpovědi vyjadřují Vaší inteligenci. Sprostá slova jsou Vám vlastní, ale přijmout názor druhého a nebo se alespoň chvíli zamyslet, je zřejmě pod Vaší úroveň. Jestli neumíte diskutovat, tak tady raději nic nepište. Schazujete tím jenom sami sebe. Takže nebudu Vás urážet, nemám to zapotřebí, ale zdroj informací je zde a pozorně čtěte http://www.policista.cz/diskuze/tema/282/.
for cc: napiš jaké to je být v civilu, jak si tě zaměstnavatel váží, jak piješ po ránu hodinu kafíčko s nohama na stole a šéf tě jenom chválí a cpe ti horem dolem. Vono to stojí totiž dnes všude za hovno a jestli tvrdíš opak, tak jsi dobrá tláča tzv. rektální alpinista. Zbohem a trochu kultury do projevu!!!
  25.09.2008 11:47 XXX
 
blb pravděpodobně z Prahy, jiný hovado by takhle nehomlo uvažovat..............
  25.09.2008 12:55 For Sparta
 
Sloužím na obvodě, ale nic nevím o tom, že bych byl po ránu v tomto stylu " jak piješ po ránu hodinu kafíčko s nohama na stole a šéf tě jenom chválí a cpe ti horem dolem ". Naivní to pohled Spartů.

Nic takového na obvodě, kde sloužím neznám a nic takového bych ani nečekal v civilu. A na těch policejních místech, kde je takový styl se do civilu neodchází - to jsou ty státní superfleky, jak zde spartové uvádíte. Ale poldové z těchto superfleků sem nepíší - není třeba, jejich pohoda jim v tom brání. Stačí to pochopit, nic víc. Jak jednoduché.
  25.09.2008 16:54 Sparta
 
To si nerozumíme, to jsem chtěl naznačit některým naivním pisálkům, kteří si myslí, žeje v c veget a prachů jako sraček!
" jak piješ po ránu hodinu kafíčko s nohama na stole a šéf tě jenom chválí a cpe ti horem dolem ".
  24.09.2008 16:22 lump
 
Neministr policie Langer mafiány přezdívaný Íčko nechápe smysl demonstrace, protože sytý nikdy hladovému neuvěří, že je hladový. Přál bych mu nepravidelnou stravu a stres od rána do večera 1,5% ročního navýšení k tomuto podivnému ohodnocení co u PČR panuje.
  24.09.2008 13:16 Eda
 
Tak to tady přečítám, čtu noviny. Všichni chtěj přidávat. Jsem také pilicista a moje žena prodavačka. Tato dělá o víkendech a má plat kolem 8 tisíc čistého. Stále se přidávaj důchody, které jsou již dnes někde i kolem 12 tisíc a stále každý rok se přidává, že důchodci jsou na tom špatně. Důchody jsou již mnohem větší, než si někteří lidé vůbec dnes vydělají a jsou to mladí lidé s dětmi, kteří si dělaj bydlení apod. Kam to vše spěje.
  24.09.2008 13:20 Kata
 
Dnešní důchodci se důchodu dočkali a užívaj si ho, dá se říci v pohodě a zdraví. Nás čeká v cíli tak rakev a ne důchod.
  24.09.2008 13:13 Jazzy <jazzy@seznam.cz>
 
Dobrý den pane naivní ministře.
Nevím co děláte na této pozici když Vás obalamutí mafiánský prostředík Mrázka. Vždy se mi líbilo Vaše vystupování, kdy Vám se Vám vmetla pravda a Vy jste jen kličkoval a vlastně se nikdy nepamatoval.
Profík v okecávání to jste, ale to běžte na linku důvěry, tam můžete okecávat sebevrahy ať to nezdržují a ať skočí a nemusí se platit výjezd has. jednotky.
Čili držíte se pevně to je pravda,ale ten kdo visí dlouho za ruce stejně spadne dřív či později. A Vy, pokud Krakatici nezničíte tak spadnete, ale do krimu a tam se na Vás basmeni vyřáděj! Mimochodem mám plán jak zbohatnout , jen potřebuji cca 150 miliónů korun tak prosím zalobujte taky pro mně, čech jsem taky co by ne , ne??
  24.09.2008 13:18 Karel
 
Souhlas, trefils hřebíček na hlavičku, přesně takový je , když se na něco přijde. Ale až jednou vyjde vše najevo co to chátra s ODS nadělala, to bude točo.