Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  02.02.2007 16:18 Poldík
 
Sice trošku víc odeběhnu od tématu,ale vzhledem k tomu,že tuto diskuzi čtou i civilisti a defacto lidé,kteří potřebují naši práci,budu rád ,když si přečtou můj příspěvek.Týká se toho,jak si skoro každý stěžuje na to,za co mají dostat policisté přidáno,když skoro vůbec nejsou vidět v ulicích.Bohužel souhlasím stím, že na ulici potkat někdy policistu je skutečně zázrak,ale NIKDO !!!! NIKDY !!!!! A NIKDE !!!! nenapíše proč tomu tak je.
1.aspektem je , že je nás skutečně málo.A to se nedá změnit ze dne na den a díky novému zákonu bude situace daleko ,daleko horší.Nikdo z těch ,kteří na policisty nadávají,že se flákaj a podobný řeči,k policii dobrovolně nenastoupí. Stali by se okamžitě těmi terči pomluv také.Jednodušší je nadávat a nic proto nedělat.
2.aspektem a skutečnou realitou je,jestli pak skutečně občané vědí jakou práci MUSÍ !!!!! v rámci výkonu služby ten zbytek policistů co ještě na té ulici zůstali,skutečně vykonávat. Zná někdo z vás pravdu o tom, jaká je náplň práce běžného poldy ??? Já vám to povím.
Nejdůležitější prací policisty je přebujelá administrativa,psaní stohů papírů a nic jiného. Dennodenně ,když nastoupí hlídka např.v Praze na denní službu,která je většinou od 08:00 hod do 20:00 hod.první co ráno u šéfa vyfasují,je několik doporučených dopisů od obvodních soudů,které policista povinnen doručovat.V tu chvíli je degradován na poštovního doručovatele. Několikrát za směnu musí oběhnout tyto adresy a zkouší najít člověka,kterému je dopis do vlastních rukou určen. Na všechno musí samozřejmě psát výsledek šetření a obálku.Není žádným tajemstvím,že když jednomu a tomu samému soudu odepíšete, že pan XY na uvedené adrese již 5 let nebydlí,vůbec se nedivíte tomu, že další měsíc přijde jedna a ta samá žádost o doručení znovu. A teď si zpočítejte kolik měsíčně hodin stráví policista touto bezvýznamnou činností,místo toho ,aby hlídal na ulici.
Další lahůdkou je když policista několikrát za den vykonává funkci likvidátora pojišťovny. Ten kdo to nezná,nepochopí,kolik času se strávilo např. nad všemi možnými oznámeními,které byli po nedávné vichřici,jednoznačně docházelo ke škodě na majetku vlivem povětrnostních podmínek,ale na vše museli psát tuny papíru obyčekní policisté.Jakoby nestačilo,aby si k tomu vyjížděli sami pojišťovny.
Dalším nesmyslelm je např. nahlášení ztráty RZ (SPZ)Chápu , že se každý bojí zneužití-je-li RZ skutečně odcizena a někdo si na ní u benziny natankuje plnou,ale oznámení by stačilo udělat na příslušném odboru a ne prostřednictvím policie. Kvůli takto banálnímu oznámení policista vypíše klidně i 14 A4 papíru a to nepočítám ohledání místa činu a fotodokumentaci. A takto bych mohl pokračovat do nekonečna.
Policista v přímém výkonu,díky nadměrné administrativě a díky zbytečným úkonům a mnohdy nesmyslným šetřením opravdu stráví na ulici z 12-ti hodinové směnu úplné minimum !!!!! Jediné co za to však slyší,je , že se někde jistojistě fláká a nic nedělá.To je obrovský omyl,vážení,nikde se nefláká,jen dělá práci za druhé (viz. pošťák a likvidátor pojišťovny)

Jestliže nebude upraven současný zákon,ku prospěchu policistů,jestliže tato společnost nezačne brát svého policistu tak jako je tomu běžně ve světě,nezbyde u policejního sboru už ani nikdo,kdo by alespoň toho pošťáka ,nebo likvidátora dělal.
A nesmím zapomínat na případy,kdy nám lidé oznámí,že jim někdo vykrádá např. jejich osobní automobil a jako jediná hlídka v rajónu,chytneme pachatele na místě. Co následuje ??? Ti samí policisté ,co pachatele chytí sním následně stráví X !!! hodin úkony , které by vůbec nemuseli dělat. Takový člověk se přiveze na místní oddělení.Stálá služba využije hlídku k sepsání ÚZ,seznamu věcí a červeňáků,s člověkem se jede na AFIS,k doktorovi,a pak se střeží do doby,než si ho někdo převezme.To někdy trvá i několik hodin.Hlídka po celou dobu není v ulici,ale stará se o jednoho zlodějíčka,který stejně ve finále dostane maximálně pár obecněprospěšných hodin na úklid obce,které z 99 % stejně neodpracuje,a druhý den jde vesele dál krást.Jestliže je znovu chycen,následuje stejný kolotoč nesmyslných úkonů a hlídka celý den znovu zabije na oddělení,než aby střežila venku,kde je to potřeba. A takto to chodí den po dni,službu po službě.
  25.09.2008 22:39 Úryvek :
 
Už i můj 17 letý syn jej z obrázku odhalil se slovy : " uzké rty surovce " a to mě tedy synáček překvapil svým hodnocením jinocha. Matka příroda dává nepřehlédnutelným znamením jasný signál.
  25.09.2008 21:32 Avar
 
http://www.frekvence1.cz/cs/zabava/video/index_1.shtml?0
  25.09.2008 21:33 Avar
 
Podívejte se na ::::::: Policie utratí další miliony na nábor nováčků!
  26.09.2008 08:50 Nespokojený Policista
 
Jan Kraus naprosto 100% popisuje současnou Policii. On to sice říká z recese, ale já jsem tam nezaznamenal jedinou nepravdu, čili vše co říká je odrazem současného stavu u Policie, akorát možná v legračním podání. Jenže ona to není legrace, nýbrž 100% PRAVDA. Doporučuji poslechnout. Velikost 11 MB na stažení.
  25.09.2008 20:12 1.říjen
 
Langer kamarád Mrázka ...
www.ceskenoviny.cz/index_view.php?id=334894
Proč mě to nepřekvapuje ... Zvlášť, když se chová tak jak se chová a útvary co šlapou po jeho kamarádíčkách buď ruší nebo se snaží jejich práci pěkně ovlivňovat ... Jak už tu někdo psal, náš ministr vše dělá velice promyšleně a nejde mu o policii!
Proto všichni 1.10.2008 před budovou MV!!!
  25.09.2008 20:06 Antiodbor
 
STOP DEMONSTRACI!
Pomáhejte a chraňte, kašlete na demonstraci. Většina národa se Vám stejně jenom vysměje!
  25.09.2008 20:39 XXX
 
máš pravdu, "Pomáhejte a chraňte se" .... !!! Takže POMÁHEJTE SI.... všichni policisté a nebuzerujte se navzájem
  25.09.2008 23:54 Pro Antiodbor:
 
Ty kašpárku, já jako součást národa se právě směji tobě....:-))))
  25.09.2008 18:28 Demo
 
...pojďme vyjádřit svoji nespokojenost!!!
Zanechme strach doma a pojďme si říct o to co nám náleží!
  25.09.2008 18:22 Mizérie
 
Dramatická policejní éra
Faktem je, že tak zoufalou situaci (podstavy, nejistoty, reálné poklesy mezd, nesmyslné utrácení za nábytek, recepce, naopak nedostatek peněz na počítače, nová auta, tužky, sešívačky, lepidla - to myslím zcela vážně) a tzv. "blbou náladu" u Policie nepamatuju.
  25.09.2008 16:49 Odboráři NOSP
 
ZDANĚNÍ VŸSLUH ?

V poslední době se ve velké míře množí dotazy ke zdanění výsluhových nároků příslušníků bezpečnostních sborů. Tazatelé se především zajímají, od kterého data by mělo ke zdanění dojít, v jaké procentuální výši a zda by mělo postihnout i dosud přiznané výsluhové příspěvky. Pro lepší informovanost poskytujeme odpověď touto cestou.

Předem je nutno konstatovat, že konkrétní legislativně zpracovaný návrh na zdanění výsluhových nároků neexistuje. V posledních dnech byla ukončena veřejná diskuse k přípravě novely zákona o daních z příjmů, jejímž předmětem by mělo být odstranění výjimek, jež představují příjmy osvobozené od daně. Z toho lze dovodit, že existuje úvaha o zdanění výsluhových nároků. Teprve nyní se bude zpracovávat věcný záměr příslušného zákona. Zahájí se tak legislativní proces, který je velmi zdlouhavý i v jednodušších případech, než je zrušení desetiletí trvajících právních norem.

Ministr vnitra se vyjádřil v dané věci při jednání s vedením NOS PČR zcela jednoznačně – bude proti jakékoli změně v dané oblasti. Lze předpokládat, že podobný postoj bude mít i rezort obrany. Vedení obou rezortů nepodpořilo návrh na zdanění výsluhových nároků ani v nedávné minulosti, kdy takový návrh padl. Důvod pro tento postoj je zcela zřejmý. Jak bezpečnostní sbory, tak armáda procházejí velmi závažnou personální krizí. Každý negativní signál má tendenci tento stav jen prohloubit.

Z uvedeného lze snadno dovodit, že je zcela předčasné se ptát, jakou podobu by mělo zdanění výsluhových nároků, pokud by vůbec nastalo. Za současné situace nelze odpovědět a jakkoli o věci spekulovat je krajně neodpovědné.

JUDr. Milan Štěpánek, JUDr. Petr Tomek
  25.09.2008 18:20 SOS
 
Ivan Mrázek Langer známy v ČR jako Íčko rozhodně policii neprospívá, ale spíš škodí.
  25.09.2008 18:58 xyz
 
Neříkejte, že návrh neexistuje, když je součástí návrhu na zrušení vyjímek, kde je ve zdůvodnění mimo-jiné uvedeno, že vyjímka byla dána z důvodu "situace v době vzniku výsluh" a v současné době jde o nesystémové opatření ...
Možná jsem neuvedl doslovné znění zdůvodněním, ale obsah....
sedí
  25.09.2008 19:10 Karel
 
To snad není ani možné.Štěpánek a Tomek jsou snad jediný u PČR,kteří těm blábolům Ička ještě věří
  26.09.2008 06:25 rentier
 
http://ekonomika.idnes.cz/zakon-pro-rok-2010-ma-zrusit-tretinu-u lev-mimo-jine-slevy-na-stravenky-1ii-/ekonomika.asp?c=A080925_20 5753_ekonomika_abr
  26.09.2008 08:11 Jon
 
Langrovi nevěřím ani slovo. Je to politik.
  26.09.2008 15:51 xxx
 
to jsou keci a je nutno zrušit policejní odbory, protože bez práva na stávku nemají smysl
  26.09.2008 15:58 arazim
 
Štěpánku, že se nestydíš. Nedokázali jste nic, protože nemáme právo na stávku, což je základní věc za kterou nikdo nebojuje. Proč neorganizujete akci, aby co nejvíce policistů podalo výpověď k jednomu datu. Je to jediná cesta, jak něco dokázat. Jedná se o legální stávku, ke které ale nikdy nedojde, protože sněmovna v legislativní nouzi schválí do těch dvou měsíců co chceme.
  25.09.2008 11:39 Jazzy
 
Ahoj všem slušným lidem.
Zrovna čtu o Ivánkovi a jeho heslo zní : Už se mi poštěstilo znelíbit se špatným, a to je důkaz, že to je se mnou v pořádku.
Je vidět, že ministr naivka je mimo mísu protože věc se má DNES TAKTO :Už se mi poštěstilo znelíbit se SLUŠNÝM LIDEM, a to je důkaz, že to je se mnou v NEPOŘÁDKU A JE ČAS ODEJÍT.
Myslím to velmi vážně a prosím o názor kdo se mnou souhlasí, děkuji.
  25.09.2008 11:04 David
 
Kde najdu odkaz,že mají zdaňovat odchodné a výsluhy? Jen abych něco nepropásl.
  25.09.2008 13:18 Feri1
 
materiál MF ČR (č.j. 25/34 022/2008)
Reforma daňového systému 2010
  25.09.2008 13:23 Feri1
 
Jsem rád, že už nesloužím, protože sloužíte takovým, kteří chtějí podle výše uvedeného návrhu i úmrtné v rámci výsluhových náležitostí pozůstalým po vojákovi nebo policistovi rovněž zahrnout mezi zdanitelné příjmy
  25.09.2008 13:37 Feri
 
Ještě přidám jeden z dotazů na MF:
Dotaz:Jak jsem z připravovaného reformního návrhu vyrozuměl, že výsluhové nároky příslušníků bezpečnostních sborů uvedené v § 4 odst. 1 písm. o) zákona č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů, v platném znění, již nebudou osvobozeny od daně(í), zajímalo by mě, jakým způsobem budou do budoucna tyto nároky zdaněny, tzn., jestli se počítá se srážkovou daní, např. 15%, nebo jestli budou výsluhové nároky započítávány do příjmu, např. bývalý policista má "výsluhovné" cca 6.000,- Kč a v současném zaměstnání vydělá 15.000,- Kč hrubého, tak jestli se tyto dvě částky nebudou pro určení základu daně z příjmu sčítat. Můj dotaz se vztahuje rovněž k odchodnému, které je rovněž výsluhovým nárokem.



Reakce MF ČR:

V případě zrušení výše uvedeného daňového osvobození by se předmětné plnění posuzovalo jako zdanitelný příjem ze závislé činnosti (současný § 6 odst. 1 písm. d) zákona o daních z příjmů), který plyne v souvislosti s dřívějším výkonem závislé činnosti nebo funkce, tzn. že tento příjem bude zdaněn jako mzda (tj. zálohovou daní plátcem tohoto příjmu a nikoliv srážkovou daní, u které se v rámci příjmů ze závislé činnosti a funkčních požitků nového zákona předpokládá její zrušení). Bude-li mít poplatník souběžně ještě příjem ze závislé činnosti též od jiného zaměstnavatele, zdaní se tyto příjmy v průběhu roku odděleně (zálohovou daní předpokládanou lineární sazbou). Po uplynutí zdaňovacího období bude na zvážení poplatníka, zda využije svého práva a požádá o roční zúčtování záloh u zaměstnavatele či nikoliv, které se bude provádět nově z úhrnu příjmů plynoucích od všech (tedy i souběžných) zaměstnavatelů, ovšem jen za podmínky, že nebude mít povinnost podat přiznání k dani z jiného důvodu.
  25.09.2008 13:44 Feri1
 
Ještě vám k zamyšlení přidám jeden odkaz:
http://www.vupsv.cz/Fulltext/vz_197.pdf
  25.09.2008 15:54 Ivan
 
Ano tak to je. Miroslav si předstanuje, že z těhto výsluhových nároků budete platit sociální a zdravotní pojištění. Já jsem sice veřejně prohlásil, že budu proti zdanění výsluh. Ale to bylo. Nyní měním svůj postoj, odvolávám co jsem slíbil. Někdo může namítat, že žijeme v demokratické zemi, ale není to mu tak. V současné době vládne chlap s gulama a Mirek od něho dostal mandát. To že nemáme mandát od voločů, nás vůbec nezanímá.
  25.09.2008 10:52 selský rozum
 
Na co je policii odborový svaz bez práva na stávku. Fakujte odbory do té doby, dokud nezorganizují to, aby všichni poldové podali výpověď ke stejnému datu. Neplaťte jim nic a vystupte z nich. Demonstrace je na hovno.
  25.09.2008 10:55 arazim
 
svatá pravda, již jsem procitl z blábolení odborů o demonstraci