Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  06.08.2009 20:01 prostý občan <ladislav.marek@volny.cz>
 
Podle Langera porušuje Houbovo odvolání služební zákon
5. 8. 2009 15:21, autor: ČT24

Praha - Místopředseda ODS a bývalý ministr vnitra Ivan Langer má za to, že policejní prezident Oldřich Martinů porušil služební zákon, když nechal nahradit svého náměstka Jiřího Houbu. Novinářům řekl, že jde o další politicky motivované rozhodnutí ministerstva vnitra pod vedením Martina Peciny. Podle Langra Pecina i jeho náměstek Jiří Komorous vyvíjeli od počátku svého působení v úřadu enormní nátlak na Houbovo odvolání.

Zpět na článek

Diskuse
V diskusi je 93 příspěvků

Zobrazit: ohodnocení 5 a více ohodnocení 0 a více ohodnocení -5 a více všechny



8
Jeseter, 6. 8. 2009 00:36 .Langer je gauner
Tak to je hustý, ten LANGER je opravdu GAUNER.Policii dovedl ke kolapsu a ještě si bude otvírat "pusu".Ten člověk by měl jít sedět, za to co provedl.
5
honza, 6. 8. 2009 11:53 .RE: Langer je gauner
Máte pravdu, snaží.kryje Topolánka, Dalíka , Hřebíčka a ostatní členy.Jen vyjímečně člen ODS není gauner. Ale hlavně kryje sebe, aby nepraskly jeho podvody.Je příšerný gauner. .. 10
Jan, 6. 8. 2009 00:22 .Íčkovi zřejmě otrnulo
nedivím se, že má íčko obavy, protože policajti snad konečně začnou šetřit jeho aktivity a on skončí ne na vnitru jak touží, ale na Borech kam patří.
1
ach, 6. 8. 2009 14:22 .RE: Íčkovi zřejmě otrnulo
Také bych si to přál, ale myslíš, že bude potrestanej, já tomu moc nevěřím. Jeho hoši ho budou bránit, protože by na ně práskal. .. 9
Karel, 5. 8. 2009 23:21 .nevěrohodný bývalý ministr vnitra
Co si myslí pan Železný v komentářích, že nikoho ze zátupců ČSSD nenechá domluvit, pořád mu skáče do řeči a myslí si jako pan Langer, že má patent na rozum. Pan Langer dokáže pouze obhajovat problémy ve kterých se nachází pan Topolánek a pořád před lidmi mlží svojí za nic nestojící činnost na ministerstvu vnitra.To co u policie zavedl a tloukl se při tom do prsou tak nemají v souzčasné době ani vyspělé demokratické země. Stači se přesvědčit když oznámíte trestnou činnost , která byla na vás spáchána v těchto zemích. Proto co jsem viděl dne 5.8.2009 na událostech komentářích tak pokud lidé neprokouknou lži pana Langera tak opět ODS vyhrají volby.
6
Svatopluk Beran, 6. 8. 2009 01:18 .RE: nevěrohodný bývalý ministr vnitra
Řekl bych že tohle pan Železný nezvládl. Proč se přešlo ke Komorousovi, když řeč byla o Houbovi. Pan Bublan jasně řekl že umístění pana Houby na pozici mohl pouze policejní president a to byl pana Martinů. Jak je tedy možné, že ho do pozice prosadil Ivan Langer jakožto ministr. Proč se pan Železný nezeptal pana Langera jakto že ho do dané pozice dosadil on a to ještě bez výběru, když je to pouze provomoc policejního presidenta? Pan Langer je veliký vřed na naší demokracii. Viz. například americká víza a tajný dokument o zavedení protiteroristického střediska u nás za pomoci USA a tím i CIA. Po letech snažení se USA pod podmínkou zrušení vízové povinnosti pro Čechy podařilo přimět českou vládu k vytvoření speciálního protiteroristického centra. Má se nacházet v budově, kde sídlí Útvar pro odhalování organizovaného zločinu a běžný daňový poplatník se o tom, jak je nakládáno s jeho penězi v této oblasti nic nedoví. Praha (INT) Utajena bude i konkrétní podoba, způsob a výsledky práce centra - nedovíme se tedy vůbec nic. Zůstává pouze možnost spekulovat a jelikož podmínky vyplývají z česko-amerických smluv, je nanejvýš pravděpodobné, že vzor činnosti této služby bude v USA. Analytické pracoviště tohoto centra začne pracovat v průběhu prvního čtvrtletí příštího roku. Mluvčí ÚOOZ Pavel Hanták uvedl, že hlavní náplní tohoto pracoviště bude „sběr, vyhodnocování, analýza a zpracování informací o teroristech a osobách důvodně podezřelých z napojení na teroristické organizace. Toto pracoviště bude zároveň za policii vyhodnocovat hrozby plynoucí z terorismu vůči zájmům České republiky." Mluvčí ministerstva vnitra Hana Malá ujišťuje, že s informováním o vznikajícím centru se nepočítá ani do budoucna a že „jediné, co lze obecně o mechanismu spolupráce zveřejnit, je skutečnost, že plně podléhá vnitrostátnímu právu České republiky včetně povinností policie a práv našich občanů zaručených zákonem." O mezinárodním právu zmínka nepadla a vzhledem k Akčnímu (protiteroristickému) plánu, se kterým vláda přišla, se nejeví, že by pravomoci bezpečnostních složek byly omezeny svobodami občanů. A jaká je praxe ve světě? Americká praxe Pokud by se české služby skutečně inspirovaly v USA - a i bez znalostí podmínek je evidentní, že spolupráce je nevyhnutelná - můžeme předpokládat důsledky. Americké bezpečnostní složky mohou například bez rozhodnutí soudu zadržovat kohokoli pro podezření z terorismu ve své věznici Guantánamo, odposlouchávat telefony a číst elektronickou korespondenci. Bez souhlasu cílových států mohou na jejich území podnikat tajné - i vojenské - operace. V Evropských státech si pak už dříve vymohli zavedení tzv.černých listin. Do těch jsou uváděny osoby, podezřelé z terorismu či jeho podpory, kterým jsou podle závažnosti domnělého zločinu blokována konta, zamezen přístup k lékaři atd. Samotné osoby o zařazení do listiny nemusí vědět a de facto není možnost se bránit ani - v případě prokázání neviny - zajistit vyškrtnutí. Britská praxe Nejsilnější omezení v souvislosti s terorismem má v Evropě Velká Británie. Policista zde může po libovolném člověku na ulici požadovat odpovědi na cíl a účel cesty, činnost před cestou. Zároveň může každému prohledat věci, stejně jako jakékoli auto i bez přítomnosti majitele. Ve vazbě může podezřelému bez souhlasu vzít otisky prstů, bot a vzorek slin (poté zanesený do genetické databáze). Podezřelá osoba může být držena ve vazbě (se souhlasem soudce) bez důkazů až 28 dní a i při zproštění obvinění jsou všechny údaje a vzorky uchovány. Ministerstvo vnitra pak na svých stránkách uvádí statistiky zatčení na základě podezření z terorismu v období 11. září 2001 až 31. březen 2007. Z těch vyplývá, že z terorismu a těžkých zločinů bylo obviněno 27 procent zadržených. 54 procent podezřelých nebylo obviněno z žádného zločinu a zbytek překročil zákon v méně závažných věcech. 73 procent osob tedy nebylo z terorismu či těžkých zločinů vůbec obviněno a z toho vyplývá že minimálně v 73 procentech případů jsou tyto pravomoci zneužity. Česká vize v EU Pro období českého předsednictví EU již experti vytvořili program bezpečnostních iniciativ. Hlavními body je blokování internetových stránek a mobilních sítí ve zvláštních případech. Dalším závažným bodem bude migrace. Česká cizinecká policie platí v Evropě i západních zemích mezi nejhorší a nejzkorumpovanější, je tedy s očekáváním, jak se jí podaří moderovat diskusi o padělaných dokladech. V plánu je také téma zavádění biometrických údajů - už i k povolení k pobytu - to je velmi kritizováno organizacemi, chránícími lidská práva a soukromí nejen v Evropě. Ať už se jedná o současnou vládu či opozici, zdá se, že jsou strany připraveny „z bezpečnostních důvodů" dohled pouze utužovat. Není však sjednocování světa proti islámskému terorismu po 11. září pouze obdobou sjednocování Německa proti terorismu „žido-komunistickému", „odhalenému" po vypálení Reichstagu roku 1933?
10
  25.09.2008 22:39 Úryvek :
 
Už i můj 17 letý syn jej z obrázku odhalil se slovy : " uzké rty surovce " a to mě tedy synáček překvapil svým hodnocením jinocha. Matka příroda dává nepřehlédnutelným znamením jasný signál.
  25.09.2008 21:32 Avar
 
http://www.frekvence1.cz/cs/zabava/video/index_1.shtml?0
  25.09.2008 21:33 Avar
 
Podívejte se na ::::::: Policie utratí další miliony na nábor nováčků!
  26.09.2008 08:50 Nespokojený Policista
 
Jan Kraus naprosto 100% popisuje současnou Policii. On to sice říká z recese, ale já jsem tam nezaznamenal jedinou nepravdu, čili vše co říká je odrazem současného stavu u Policie, akorát možná v legračním podání. Jenže ona to není legrace, nýbrž 100% PRAVDA. Doporučuji poslechnout. Velikost 11 MB na stažení.
  25.09.2008 20:12 1.říjen
 
Langer kamarád Mrázka ...
www.ceskenoviny.cz/index_view.php?id=334894
Proč mě to nepřekvapuje ... Zvlášť, když se chová tak jak se chová a útvary co šlapou po jeho kamarádíčkách buď ruší nebo se snaží jejich práci pěkně ovlivňovat ... Jak už tu někdo psal, náš ministr vše dělá velice promyšleně a nejde mu o policii!
Proto všichni 1.10.2008 před budovou MV!!!
  25.09.2008 20:06 Antiodbor
 
STOP DEMONSTRACI!
Pomáhejte a chraňte, kašlete na demonstraci. Většina národa se Vám stejně jenom vysměje!
  25.09.2008 20:39 XXX
 
máš pravdu, "Pomáhejte a chraňte se" .... !!! Takže POMÁHEJTE SI.... všichni policisté a nebuzerujte se navzájem
  25.09.2008 23:54 Pro Antiodbor:
 
Ty kašpárku, já jako součást národa se právě směji tobě....:-))))
  25.09.2008 18:28 Demo
 
...pojďme vyjádřit svoji nespokojenost!!!
Zanechme strach doma a pojďme si říct o to co nám náleží!
  25.09.2008 18:22 Mizérie
 
Dramatická policejní éra
Faktem je, že tak zoufalou situaci (podstavy, nejistoty, reálné poklesy mezd, nesmyslné utrácení za nábytek, recepce, naopak nedostatek peněz na počítače, nová auta, tužky, sešívačky, lepidla - to myslím zcela vážně) a tzv. "blbou náladu" u Policie nepamatuju.
  25.09.2008 16:49 Odboráři NOSP
 
ZDANĚNÍ VŸSLUH ?

V poslední době se ve velké míře množí dotazy ke zdanění výsluhových nároků příslušníků bezpečnostních sborů. Tazatelé se především zajímají, od kterého data by mělo ke zdanění dojít, v jaké procentuální výši a zda by mělo postihnout i dosud přiznané výsluhové příspěvky. Pro lepší informovanost poskytujeme odpověď touto cestou.

Předem je nutno konstatovat, že konkrétní legislativně zpracovaný návrh na zdanění výsluhových nároků neexistuje. V posledních dnech byla ukončena veřejná diskuse k přípravě novely zákona o daních z příjmů, jejímž předmětem by mělo být odstranění výjimek, jež představují příjmy osvobozené od daně. Z toho lze dovodit, že existuje úvaha o zdanění výsluhových nároků. Teprve nyní se bude zpracovávat věcný záměr příslušného zákona. Zahájí se tak legislativní proces, který je velmi zdlouhavý i v jednodušších případech, než je zrušení desetiletí trvajících právních norem.

Ministr vnitra se vyjádřil v dané věci při jednání s vedením NOS PČR zcela jednoznačně – bude proti jakékoli změně v dané oblasti. Lze předpokládat, že podobný postoj bude mít i rezort obrany. Vedení obou rezortů nepodpořilo návrh na zdanění výsluhových nároků ani v nedávné minulosti, kdy takový návrh padl. Důvod pro tento postoj je zcela zřejmý. Jak bezpečnostní sbory, tak armáda procházejí velmi závažnou personální krizí. Každý negativní signál má tendenci tento stav jen prohloubit.

Z uvedeného lze snadno dovodit, že je zcela předčasné se ptát, jakou podobu by mělo zdanění výsluhových nároků, pokud by vůbec nastalo. Za současné situace nelze odpovědět a jakkoli o věci spekulovat je krajně neodpovědné.

JUDr. Milan Štěpánek, JUDr. Petr Tomek
  25.09.2008 18:20 SOS
 
Ivan Mrázek Langer známy v ČR jako Íčko rozhodně policii neprospívá, ale spíš škodí.
  25.09.2008 18:58 xyz
 
Neříkejte, že návrh neexistuje, když je součástí návrhu na zrušení vyjímek, kde je ve zdůvodnění mimo-jiné uvedeno, že vyjímka byla dána z důvodu "situace v době vzniku výsluh" a v současné době jde o nesystémové opatření ...
Možná jsem neuvedl doslovné znění zdůvodněním, ale obsah....
sedí
  25.09.2008 19:10 Karel
 
To snad není ani možné.Štěpánek a Tomek jsou snad jediný u PČR,kteří těm blábolům Ička ještě věří
  26.09.2008 06:25 rentier
 
http://ekonomika.idnes.cz/zakon-pro-rok-2010-ma-zrusit-tretinu-u lev-mimo-jine-slevy-na-stravenky-1ii-/ekonomika.asp?c=A080925_20 5753_ekonomika_abr
  26.09.2008 08:11 Jon
 
Langrovi nevěřím ani slovo. Je to politik.
  26.09.2008 15:51 xxx
 
to jsou keci a je nutno zrušit policejní odbory, protože bez práva na stávku nemají smysl
  26.09.2008 15:58 arazim
 
Štěpánku, že se nestydíš. Nedokázali jste nic, protože nemáme právo na stávku, což je základní věc za kterou nikdo nebojuje. Proč neorganizujete akci, aby co nejvíce policistů podalo výpověď k jednomu datu. Je to jediná cesta, jak něco dokázat. Jedná se o legální stávku, ke které ale nikdy nedojde, protože sněmovna v legislativní nouzi schválí do těch dvou měsíců co chceme.
  25.09.2008 11:39 Jazzy
 
Ahoj všem slušným lidem.
Zrovna čtu o Ivánkovi a jeho heslo zní : Už se mi poštěstilo znelíbit se špatným, a to je důkaz, že to je se mnou v pořádku.
Je vidět, že ministr naivka je mimo mísu protože věc se má DNES TAKTO :Už se mi poštěstilo znelíbit se SLUŠNÝM LIDEM, a to je důkaz, že to je se mnou v NEPOŘÁDKU A JE ČAS ODEJÍT.
Myslím to velmi vážně a prosím o názor kdo se mnou souhlasí, děkuji.
  25.09.2008 11:04 David
 
Kde najdu odkaz,že mají zdaňovat odchodné a výsluhy? Jen abych něco nepropásl.
  25.09.2008 13:18 Feri1
 
materiál MF ČR (č.j. 25/34 022/2008)
Reforma daňového systému 2010
  25.09.2008 13:23 Feri1
 
Jsem rád, že už nesloužím, protože sloužíte takovým, kteří chtějí podle výše uvedeného návrhu i úmrtné v rámci výsluhových náležitostí pozůstalým po vojákovi nebo policistovi rovněž zahrnout mezi zdanitelné příjmy
  25.09.2008 13:37 Feri
 
Ještě přidám jeden z dotazů na MF:
Dotaz:Jak jsem z připravovaného reformního návrhu vyrozuměl, že výsluhové nároky příslušníků bezpečnostních sborů uvedené v § 4 odst. 1 písm. o) zákona č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů, v platném znění, již nebudou osvobozeny od daně(í), zajímalo by mě, jakým způsobem budou do budoucna tyto nároky zdaněny, tzn., jestli se počítá se srážkovou daní, např. 15%, nebo jestli budou výsluhové nároky započítávány do příjmu, např. bývalý policista má "výsluhovné" cca 6.000,- Kč a v současném zaměstnání vydělá 15.000,- Kč hrubého, tak jestli se tyto dvě částky nebudou pro určení základu daně z příjmu sčítat. Můj dotaz se vztahuje rovněž k odchodnému, které je rovněž výsluhovým nárokem.



Reakce MF ČR:

V případě zrušení výše uvedeného daňového osvobození by se předmětné plnění posuzovalo jako zdanitelný příjem ze závislé činnosti (současný § 6 odst. 1 písm. d) zákona o daních z příjmů), který plyne v souvislosti s dřívějším výkonem závislé činnosti nebo funkce, tzn. že tento příjem bude zdaněn jako mzda (tj. zálohovou daní plátcem tohoto příjmu a nikoliv srážkovou daní, u které se v rámci příjmů ze závislé činnosti a funkčních požitků nového zákona předpokládá její zrušení). Bude-li mít poplatník souběžně ještě příjem ze závislé činnosti též od jiného zaměstnavatele, zdaní se tyto příjmy v průběhu roku odděleně (zálohovou daní předpokládanou lineární sazbou). Po uplynutí zdaňovacího období bude na zvážení poplatníka, zda využije svého práva a požádá o roční zúčtování záloh u zaměstnavatele či nikoliv, které se bude provádět nově z úhrnu příjmů plynoucích od všech (tedy i souběžných) zaměstnavatelů, ovšem jen za podmínky, že nebude mít povinnost podat přiznání k dani z jiného důvodu.
  25.09.2008 13:44 Feri1
 
Ještě vám k zamyšlení přidám jeden odkaz:
http://www.vupsv.cz/Fulltext/vz_197.pdf
  25.09.2008 15:54 Ivan
 
Ano tak to je. Miroslav si předstanuje, že z těhto výsluhových nároků budete platit sociální a zdravotní pojištění. Já jsem sice veřejně prohlásil, že budu proti zdanění výsluh. Ale to bylo. Nyní měním svůj postoj, odvolávám co jsem slíbil. Někdo může namítat, že žijeme v demokratické zemi, ale není to mu tak. V současné době vládne chlap s gulama a Mirek od něho dostal mandát. To že nemáme mandát od voločů, nás vůbec nezanímá.
  25.09.2008 10:52 selský rozum
 
Na co je policii odborový svaz bez práva na stávku. Fakujte odbory do té doby, dokud nezorganizují to, aby všichni poldové podali výpověď ke stejnému datu. Neplaťte jim nic a vystupte z nich. Demonstrace je na hovno.
  25.09.2008 10:55 arazim
 
svatá pravda, již jsem procitl z blábolení odborů o demonstraci