Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  29.09.2008 19:39 PODPORA NEJEN HASIČŮM
 
Dnes jednal Výbor NOS PČR o účasti na demonstraci 1. 10. 2008

Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání Výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.

Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů


29.9.2008
  29.09.2008 19:41 kolegové
 
ještě jej pořád dost slušných a poctivých policistů, kteří se uplatit nenechají a přijdou prostestovat proti nespravedlnostem, mizerným podmínkám a propadům platů. Uvedené navýšení v médiích o 4% je sice "hezké", ale nevěřte, že to policisté z přímého výkonu kdy uvidí.

BUDEME TAM S VÁMI!!!!!!!!!!!!!!
  29.09.2008 19:58 karel <karel@seznam.cz>
 
Teď hlásili na Nove, že policisté nebudou stávkovat. Platy porostou o 4 %,
  29.09.2008 20:28 hmmm
 
a o kterých policistech mluvili, za nás určitě NE!!!!!!!!!!!!!
  29.09.2008 19:38 z OSH
 
Ústecký kraj na DEMONSTRACI , aneb z nás žluťácké odbory nikdy nebudou.

Ústecký kraj na DEMONSTRACI , aneb z nás žluťácké odbory nikdy nebudou.
Oznamuji všem kolegyním a kolegům z Ústeckého kraje i touto cestou možnosti dopravy na demonstraci 1.10.2008 (místo odjezdu vždy před požární stanicí) : trasa Šluknov 08:40, Varnsdorf 09:10, Česká Kamenice 09:45, Děčín 10:05, Ústí n.L. Všebořice 10:35, Litoměřice 11:05, Roudnice n.L. 11:30, Praha. Trasa Most 09:30, Chomutov 10:00 hod., Praha. Event. zájemci z řad policistů mohou na nástupiště samozřejmě přijít také. Navíc z Děčína ještě pojede trasu podobnou hasičské i jeden autobus společný UBS-OSH. Jeho jízdní řád i další možnosti dopravy najdete na webu UBS, u tohoto spoje recipročně platí, že jej mohou využít i hasiči.
Nezapomeňte s sebou vzít jakékoliv nástroje pro ozvučení (siréna, píšťalka, klakson a pod.). Na co naopak naprosto zapomeňte, je alkohol,
na to mnozí vč. některých novinářů čekají. A nevěřte řečem, šířeným z policejních zdrojů, že předseda NOSP Štěpánek demonstraci odvolal, takové zrady by se jistě nedopustil, vždyť jako první s iniciativou k demonstraci kvůli propadu reálné mzdy a nepěknému zacházení s policisty přišel právě on a my jsme mu přislíbili pomoc. Nemohl by to udělat ani proto, že jemu sice pod tlakem hrozby demonstrace ministr vnitra a policejní prezident slíbil nárůst pro policii o 4%, s předsedou OSH však ministr vůbec nejednal, i když média informovala o jeho schůzce s předsedy odborových svazů. Pro nás tedy stále platí jen 1,5% jako trest za to, že náš Sbor si přes všechny problémy udržuje plné početní stavy. Toto vše jistě pan kolega Štěpánek ví a proto by nás jistě nepodrazil. Pokud by to ovšem v nějakém podezřele žlutém hnutí mysli udělal, stejně bychom do toho šli a policisté z našeho kraje jistě taky. V odborech a u hasičů vůbec vždy platila solidarita a ne podrazy, ty jsme vždy přenechávali politikům. Nashledanou ve středu ve 14:00 před budovou ministerstva vnitra!!!
Ostatně soudím, že hasiči patří do nejvyšší skupiny rizikového (zvláštního, obzvlášť v našem Sboru) příplatku.
Vladimír Mühlfeit, předseda krajské organizace OSH ústeckého kraje


29.9.2008
  29.09.2008 18:45 bič a utrpení
 
Zdravím Vás všechny drazí ještě sloužící kolegové je jedno jestli jste policisti jako já či, hasiči atd. Měli by jsme se všichni zamyslet a uvědomit si, že je rok 2008 a ne rok 2001 kdy nynější tabulkové platy by pro nás všechny byly možná aktuální a dobrou odměnou a motivací za naši práci… Teď tu všichni brečíme a stěžujeme si na naše platy a podmínky v práci vůbec a tak by jsme se jako celek měli spojit a říct těm nahoře jednou provždy DOST!!!! Nechali jsme si mlčky vzít veškeré výhody které naše práce nabízela a já se ptám? Je normální v 21.století pracovat za takovýchto podmínek a pod takovým tlakem a vypětí… A kam až můžeme klesnout? A jen bůh a pan Langer ví, jestli v roce 2009 ještě vůbec někdo z nás dostane nějakou rentu? Dokud budeme mlčet a spoléhat na to že nám někdo hodí pár drobečků ze stolu, tak se dočkáme jen toho, že to v práci i v soukromém životě každého z nás bude je horší a horší, protože si za skromnost, hrdost a čest nikdo z nás chleba nekoupí…
  29.09.2008 17:32 clx
 
nazdár stávkokazům pitomíííím
  29.09.2008 16:39 Antiodbor
 
Běžte raději na pívo Výý klucííí jednííí pitomíííí :-) :-)
Beztak se jenom ztrapníte....
  29.09.2008 17:52 žebrota
 
Protože 85% policistů má strach, mají rodiny, ale nespokojení a otrávení jsou na 100%.
  29.09.2008 14:29 CH z N for ccc
 
Pohledej rozhodnutí a pokud to máš špatně vyměřeno, tak musíš požádat o obnovu řízení a jako důkaz předložit shora uvedené rozhodnutí NSS ČR. V případě, že by Ti obnovu řízení rozhodnutím zamítli, tak se musíš ve lhůtě odvolat. Odvolání Ti pravděpodobně zamítnou taky. Poté musíš do dvou měsíců od doručení rozhodnutí podat žalobu k Městskému soudu v Praze podle soudního řádu správního. (taky jsem tomu ze začátku moc nerozuměl:-) )
  29.09.2008 18:11 ccc
 
pro CH z N zatím díkec, pohledám to, kuknu na to, kdyžtak sem písnu
  29.09.2008 12:50 Clusoue
 
Dlouho jsem se rozmýšlel, jestli to co zde nyní chci napsat má vůbec smysl. Nedalo mi to, a tak si to snad někdo přečte.

Jak jsem již dříve uvedl, nepatřím zrovna k nejmladším, ale přesto pro mne nebyl problém se loni zúčastnit dema na fontáně, poslat finanční příspěvek a různě se angažovat ve prospěch naší věci. Nikdy jsem to nedělal proto, abych se zviditelnil, ale proto, že jsem to tak cítil. Ale proč to vše píšu ?

Opět ve svém okolí slyším trapné výmluvy, o tom jak ve středu nemohu, protože musím k lékaři, případně mám službu a pak bych si jí musel nadělávat, nebo dokonce, že vše stejně nemá smysl. Já se ptám. Co pro vás, jechž se uvedené týká, má v životě vůbec ještě smysl ? Koukám, že pro spoustu " také kolegů " je jediným smyslem života, aby pokud možno nemuseli nic řešit, hezky se vezli a hlavně případné problémy nechali na někom jiném, který je za ně vyřeší a oni pak pouze slíznou smetanu. Od mnoha svých rádoby kolegů na anonymních diskuzích i v práci slyším neustálé vznosné kecy, jací jsme srdcaři, a ejhle při prvním vánku jsou najednou velká srdce v kalhotách. Všichni jsou hluší a slepí. Já už opravdu pochybuji, jestli v téhle zemi mám být vůbec na něco hrdej. Celý rok poslouchám na šatně, případně nad tou pověstnou sklenicí piva, nářky nad tím, jak je všechno špatné a co by se mělo dělat. To je ale bohužel tak asi všechno. Když pak příjde možnost alespoň trochu dát svůj názor najevo drtivá většina stáhne ocas mezi nohy, nechce o ničem slyšet, natož se nějak přičinit, typicky českým způsobem se zatáhne do ulity a čeká na to, jak vše dopadne.

Do pr..le, co ještě víc chcete ? Na středeční demonstraci máte garantovanou podporu svých nadřízených, vnitro vám přistaví autobusy až před čumák, ty vás odvezou tam i zpět. To se vám zdá pořád málo ? Já už opravdu nevím, co by se muselo stát, aby jste se konečně zvedli a vzali věci, jež se vás bytostně týkají, do svých rukou ? Někteří by snad drželi klapačku a otočili se zády i kdyby jim mordovali parťáka. To je také jeden z důvodů, proč mám po těch letech kolikrát obavy s některými chytrolíny vůbec sloužit. A největší hrůza na tom je, že se kolikrát jedná o kolegy, kteří nemají ani rodiny, takže nemají co ztratit. Když vidím tu apatyi, nezájem a bezohlednost, chce se mi opravdu někdy se vším praštit, vykašlat se na ně a nechat je ať si nechají kálet na hlavu.

Ještě jednou pro ty, jichž se výše uvedné týká. Zkuste se nad sebou zamyslet, alespoň jednou v životě přestaňte být těmi vyčůranými připosránky zalezlými někde v koutku a zkuste překročit svůj stín. A věřte mi, že stoupnete v ceně u ostatních, především však si začnete vážit více sami sebe a s čistým svědomím se můžete pak kdykoli podívat do zrcadla, aniž by se vám zvedal žaludek. Jo a ještě něco. Při nejmenším dlužíte něco klukům z UBS a některým představitelům NOSP, za jejich dlouhodobou práci a snahu o zlepšení naší situace. A pokud se nemýlím, slušní lidé dluhy splácejí. Vy svůj dluh můžete splatit svojí účastí na Letné. Nezklamejte lidi, kteří pro vás něco udělali.
  29.09.2008 16:37 Imperius
 
I ty brebto!:-) Taky rád píšeš, že jo?
  29.09.2008 16:39 Imperius
 
CO JE TO UBS ?
  29.09.2008 17:04 Demo
 
je jen začátek, ženatý polda dokáže zajistit aby 6 rodinných příslušníků nevolilo současné moci pány na regionální úrovni. A pokud je 40 tisíc poldů a každý druhý je ženatý tak si sečtěte sami. takže demo jen začátek. Z průzkumu k protektorátu vyplynulo, že 50% bylo pro udržení pohraničí silou. Tak kdy chcete tu lavinu spustit když né teď ?
  29.09.2008 17:42 Clusoue for Imperius
 
Pro tebe a tobě podobné ubožáky můj článek nebyl napsán. Reakce provokatérů jsou mi šuma fuk. Článek je adresován pro jinou skupinu lidí než jseš ty a tobě podobní.
  28.09.2008 21:01 propady
 
A JDEME PO MODRÉ A O ŽEBROTĚ..................
  28.09.2008 22:12 taky jsem sloužil
 
Nasrat, rentičky je třeba zvedat
  28.09.2008 20:49 dobrý článek od p.Mühlfeita
 
http://www.osh.cz/clanky.asp?skupina=1&clanek=506
  28.09.2008 20:42 Pro Dana
 
Ing.Burda-NOS PČR: pro všechny
Vážené kolegyně dočetl jsem se zde, že údajně měl předseda NOS PČR někde v rozhlase prohlásit, že demonstrace se ruší. Nevěřím, že by takový krok udělal, protože je stále platný úkol Sjezdu NOS PČR a je platné rozhodnutí Výboru NOS PČR z 22.9.2008, které bylo schváleno témař naprostou většinou hlasů o tom, že NOS PČR se plně účastní demonstrace a plně se podílí na její organizaci.

Proto pokud se nejedná o pouhý něčí výmysl potřebuji aby zde pokud možno okamžitě vyvěsil odkaz kde si lze toto prohlášení JUDr. Štěpánka poslechnout. Do té doby to považuji za pouhou fámu.

S pozdravem Ing. Burda, 1. místopředseda NOS PČR

p.s. A na demonstraci se připravuji i nadále, stejně jako na zítřejší zasedání Výboru NOS PČR.
15:50:20 28. 09. 2008
Klasika hry mladého rozvědčíka
  28.09.2008 20:58 ....
 
Velice mě to mrzí, ale slyšel jsem to i na radiu Impuls kde mluvil přímo Štěpánek, že nic lepšího se mu vyjednat už nepodaří. Nemohl jsem tomu uvěřit. Nikdy jsem Štěpánkovi nevěřil a jsem sám na sebe naštvaný, že jsem mu teď uvěřil. Bohužel ne na dlouho. Doufal jsem, že teď si za asistence odborů půjdeme konečně nekompromisně za našim cílem. Našel jsem jen tento odkaz:http://zpravy.idnes.cz/policiste-zrejme-demonstrovat-budou -dsw-/domaci.asp?c=A080928_173934_domaci_ban