Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  01.10.2008 16:14 INFLACE 6,8%
 
Na transparentech měli přítomní nápisy, které odkazovaly na roli policie při krizových událostech, například: "Jdeme tam, odkud všichni utíkají."
"Požadujeme stabilizaci policie, sociální jistoty policitům," řekl místopředseda policejních odborů Alexander Burda. V závěru účastníci společně vyzvali vládu, aby ještě přehodnotila rozpočet. Růst o slíbených 1,5 procenta v příštím roce by podle nich znamenal pokles reálných příjmů.
  01.10.2008 16:20 je
 
Znám lidi, kteří mají středoškolské vzdělání a dělají za 7.000,- Kč čistého. I takové je realita. Takže teď se vyjádři k této reálné mzdě!!!
  01.10.2008 16:23 Radek
 
je to smutné, tak ať jdou jinam... jako odcházejí policajti
  01.10.2008 16:33 Max
 
Migrovat, hledat.......
  01.10.2008 17:10 Jarda
 
4 je

Mohou jít k policii. Budou brát jednou tolik a prý pořád berou ............... :-D
  01.10.2008 14:44 Radek
 
Tady někdo říká, že máme až dost. No milánkové, proč nejdete k nám, když máme tak hodně? Jestli je 28 tis. hrubého hodně, na tu práci co děláme, tak teda jo. Jestli nás srovnáváte s nějakou pokladní, která není ohrožena na životě, tak pak se nemáme o čem bavit... jen závidíte, že nám konečně malou almužničku přidají...
  01.10.2008 15:14 občan
 
tak si udělej školu a postup na vyšší místo. Jinak si musíš taky něco odsloužit. Pokud máš -pouze- 28 000,-Kč. tak dlouho nesloužíš.
Ostatně průměr 30 000 je docela pěkný.
  01.10.2008 15:16 je
 
To ses trefil zrovna do černého. Jestli podle tebe pokladní není ohrožena, tak asi nevíš, že právě v té pokladně jsou peníze. To jen tak na dokreslení situace pro méně chápavé. Darebák si určitě nejde pro banány apod.
  01.10.2008 15:27 Chytrej z Prahy
 
32 000 tísícovek tož to je pěknej penízek.Tož takový průměr to jo. Měl by Vám MUDr.Mgr.Langer vyplácet výsluhy od 20 let služby nebo od věku 50 let..Do té doby pouze 5 x tenta a dva x odchodné. Konečně Vám to budou zdaňovat. A pokud se Vám to nelíbí tak ti co nedělají trestní řízení penízky jako MP. Co vy na to? Můžete se stydět a berte si VZOR z Väšeho šéfa odborů kpt.JUDr.Štěpánka. TEN NEŠEL MANIFESTOVAT ! Komedie se hrají jinde a ne před MV!
  01.10.2008 15:46 pavel
 
chytrej z Prahy: Nezáviď, nech se znáborovat a můžeš se mít taky tak královsky! Místa bude dost... proč asi??? Ale na tuto otázku Tvá inteligence nestačí, z tohoto důvodu bys zřejmě neprošel ani psychotesty...
  01.10.2008 16:01 Radek
 
Tak za prvé, jestli věříte těm ..... z ministerstva, že máme 32 tis. hrubého, tak jim věřte. Je vidět, že Vás opijí rohlíkem. Sloužím 16 let na nehodovce a mám 28 tis. hrubého - čistého mám 19 tis. Neříkám, že to není málo, ale na tu práci je to špatný. Jenže to by jste si museli zkusit sami a pak můžete plácat... Co se týče té pokladní - ještě jsem neviděl, že by v Kauflandu přepadli prodavačku....
  01.10.2008 16:10 je
 
Přidají Vám " kulový ". Topolánek to řekl dneska jasně.
  01.10.2008 16:12 je
 
A ještě jsem zapoměl: když si tak stěžuješ, málo peněz, tak jdi od toho. Dobrá rada ne. Vždyť je to tak prosté...
  01.10.2008 17:14 Jarda
 
4 je

To se mýlíš, protože Topolánek mluvil o policajtech a my jsme policisté. Snad jedině, že by se vyjadřoval jako hulvát a kretén .................. a to se mně tedy nezdá :-D Vždyť je to takový chytrý, inteligentní a bystrý zkrachovalý lampasáček. Krásný den
  01.10.2008 19:30 civil
 
pro Radka
Lžeš, lžeš a lžeš. 28000,- Kč hrubého je 20 900,- Kč čistého. K tomu si připočti odměny a další výhody. Najdi v civilu práci za 28 t a budeš se divit, co po tobě bude zaměstnavatel chtít.
  01.10.2008 20:29 Jarda
 
4 civil

A není to jedno kolik čistého to dělá. Podstatná je ta částka v tzv. hrubém. Vždyť u každého to může dělat úplně jinou částku v tzv. čistém (počet dětí apod.). Také by mě zajímalo o jakých výhodách mluvíš? Myslíš tím povinnost odpracovat 150 hodin ročně zadarmo, noční a víkendové služby, které tvoří cca 50% pracovní doby policisty a další bezva omezení, o kterých nemáte v civilu ani ponětí? Těch 28.000 zase není v civilu tak nereálná částka, když si uvědomíš, co za to musíš odvádět za výkon. Samozřejmě kolega neslouží krátce, ale dle mého odhadu alespoň 10 let. Po 10 letech ve stejné firmě a jak jsem uvedl, s takovou náplní práce, je to částka celkem malá. Krásný den
  01.10.2008 20:55 civil
 
hele Jardo,
ty vůbec nevíš nic o civilu, tak nedělej chytrýho. Nebo jsi snad v civilu za 28 t dělal? To asi těžko. Jestli si myslíš, že s maturitou dostaneš někde 28k za 8,5 hodin v práci, tak jsi spadnul z jahody na znak. A zkus šéfovi říct, že už máš po pracovní době, když je potřeba něco dodělat. Budeš mít volna kolik budeš chtít, hned za dva měsíce. Já o PČR, na rozdíl od tebe o civilu, něco vím. Myslím, že jsem sloužil déle než ty a odešel jsem právě abych nemusel pracovat s takovými hňupy, co tu brečí.
  01.10.2008 21:01 Radek
 
Odměny jsou již v tomto obsaženy, bo i ty odměny nám jsou zdaněny! Jinak sloužím 16 let... Ptám se na místo, třeba řidič u Family Frost má kolem 16-25 tis. čistého, podle toho jak maká. Já můžu makat jak chci a stále mám stejně. Bohužel mne práce na nehodovce baví, tak pryč nepůjdu, ale hlavně stávka nebyla jen kvůli zvyšování peněz, ale další a další věci... Např. Langer lže, jak nám zařídil kanceláře. U nás v Chebu je nás 14 a máme jednu pracovní kancelář se 3-mi PC, starými jak .... to je jen kapička v moři... Každý si hájí své, však nejsme jediný, kdo stávkuje..!
  01.10.2008 14:41 Radek
 
Ježiš marja, zase jsem se nasral. Koukám na ČT24 a mluví tam Tupolan. Jak prý Langer co slíbí, tak splní. Nové služebny pro policisty, zvyšování platu atd. No je mi na blití jak lžou!! Nás je v jednom kanclu 14 lidí a máme 3 PC, staré šunky. Když tři makají, ostatní se dloubou v nose. Platy nebudu komentovat, já přišel minulý rok o 20 tis. hrubého!!! Kurvy, už aby byly volby!
  01.10.2008 15:15 Jana
 
Tady máte silné slova a až budou volby tak budete volit stejně. Takové velké peníze nemáme ani u nás ve škole.
  01.10.2008 15:19 je
 
Řekl jsi to moc hezky. Tři makají a ostatní se dlubou v nose. Tak co pořád chceš?
  01.10.2008 15:28 Kolega
 
Co kecáš a lžeš , že jsi přišel o 20 tisícovek.
  01.10.2008 15:32 úředník
 
Za co bys chtěl přidat dlubači v nose?
Snad by Vám měli přidat ,ale práce. Když vidím ty vaše mluvší a ty hodnosti?!!!!!!
  01.10.2008 15:57 Radek
 
Milá Jano, ve škole nejsi ohrožena na životě... Mimo jiné, mám kamarádku, která dělá učitelku a má 17 tis. čistého. Já mám 19 čistého a lítám po nehodách jako vůl, celých 12 hodin v kuse. Ona jde po pěti hod. domů... srovnáváš hrušky s jablkama.
  01.10.2008 16:26 Radek
 
O 20 tis. ročně! To jefakt. Pryč nepůjdu, já věci řeším jinak a né abych utíkal... mám tu práci rád, ale to je nás málo...
  01.10.2008 20:33 Stam
 
Pořád nebrečte, nevyhovují vám podmínky, máte málo peněz, hodně práce. Tak od toho jděte, práce je všude dost.
  03.10.2008 15:28 Pepa
 
Konečně si to přiznal, že děláte hovno a dloubete se na oddělení v nose. Jen tak dál pokračujte, už vás lidé s tou vaší kritikou maj dost. Ted každý ví, jaké máte výhody a kolik berete, 7 let bych vám nevalorizoval ani korunu, spíše sebral - zmrdí !
  01.10.2008 09:31 je
 
Pořád byste chtěli přidávat a přitom neumíte vyšetřit ani ukradený česnek ze zahrádky
  01.10.2008 10:20 Česnek
 
Ale umíme.Nikdo ho neukradl,všechen si ho sežral,hamoune jeden a ještě teď ti táhne z držky takovým způsobem,že je to cítit i z tvého příspěvku.
  01.10.2008 12:06 JeJee
 
Jejdo, Ty Mičurine, Tobě někdo sebral z lánu celých 5 palic? Měl vzít i tu Tvoju, aspoň by tu bylo o blba míň!......
  01.10.2008 14:47 Radek - polda
 
No jestli jsi hlásil ukradený česnek ze zahrádky, tak nebudu tě urážet, ale......... Jestli to bylo řečeno globálně, tak máš možnost si krádež vyšetřit sám, zkus to jednou a uvidíme, jak uspěješ... ono když lidé nespolupracují, nejsou svědci, tak se těžko něco vyšetří, když nejsou indicie... ale to ty asi nepochopíš..
  01.10.2008 16:55 Teď jste mě rozesmál.
 
To máte těžké. Pokud jste vy, ani vaši sousedé při dotazu policistů jako obvykle nic neviděli a neslyšeli, tak ti - pokud jim Ivánek nedá do výstroje věšteckou kouli - skutečně nic nevyšetří.
  01.10.2008 20:54 nemám rád blbečky .-)
 
for je:

ježiš marja, ty musíš být takový inteligent, a jak je vidno problematice policie rozumíš - nepropásl jsi náhodou výběrové řízení na šéfa pražské Správy? Tvoje prudká inteligence a tvé názory jsou natolik ohromující, že bys byl pro policii stejně užitečný jako Ivan! Jo, jsi prostě dobrej!! (raději ale sklapni a jdi na jinou debatu - nejlépe někam kde probírají téma "Jsem blbec, neobtěžuji své okolí?!"
  01.10.2008 07:37 Rendl
 
30.09.2008 16:29 bull

CH z N napsal:
CH z N for bull a ccc

Pokud odcházíte nebo jste již odešli podle zákona č. 186/1992 Sb., tak máte nárok na to, aby vám byl i příspěvek za službu vyměřen podle tohoto zákona - § 117 odst. 1,2. Dejte si dobrý pozor na to, co zlodějům při odchodu podepisujete a nic jim nevěřte. Mně a mým kolegům předložili zaměstnanci finančně plánovacího odboru k podpisu již vypsanou žádost o příspěvek za službu, kde byly položky s příjmy již dopředu vypsané, a to podle zlodějské vyhlášky 287/2002 Sb., s tím, že pokud takto vypsanou žádost nepodepíšu, tak mi nebude příspěvek za službu přiznán. Pravděpodobně jsem byl sám, kdo jim takto vypsanou žádost nepodepsal.


A jak jsi nakonec dopadl???
reagovat
30.09.2008 16:55 madox

Samý loupežník v dnešní době............
01.10.2008 07:35 CH z N

Soudím se. Tomu než jsem se začal soudit však ještě předcházelo následující: Žádost o příspěvek za službu jsem si nakonec vypsal podle zákona sám a podal na podatelně. (ve dvojím vyhotovení, kdy jedno jsem si ponechal) Dva týdny poté mi volal zaměstnanec finančně plánovacího odboru a dotazoval se mne, zda si na své žádosti trvám. Já jsem mu na to odpověděl, že samozřejmě, načež tento mnou vypsanou žádost vyhodil, vypsal novou a po svém, dle zmiňované nezákonné vyhlášky. Do kolonky, kde jsem se měl podepsat a prohlásit, že jsem údaje vypsal podle pravdy, tak napsal: odmítl podepsat. (netušil zřejmě, že jsem si nechal na podatelně pro sebe potvrdit jedno vyhotovení žádosti) Na základě této žádosti, kterou jsem nikdy nepodepsal, tak ředitel odboru sociálního zabezpedčení MV JUDr. Blažek vydal rozhodnutí o přiznání příspěvku za službu, který mi byl vyměřen podle žádosti, kterou podle svého vypsal zaměstnanec finančně plánovacího odoboru Správy Sm. kraje Ostrava p. Petr Czaický. Odovlal jsem se, ale pan ministr Langer, jako odvolací orgán, se vůbec mými námitkami nezabýval a odvolání zamítl. Podobně tomu bylo i s odchodným. Když odcházíte, tak jste pro bezpečenostní sbor a MV ten, koho je třeba co nejvíce protizáíkonně okrást.
  01.10.2008 15:45 RENTISTA
 
Tvoje chyba. Měl jsi si rentu sám spočítat. A pokud jsi byl už takový vůl a podepsal jsi to, tak jsi měl využít svého práva a odvolat se proti rozhodnutí sl. funkcionáře při přiznání odchodného . Dále se odvolat proti rozhodnutí ředitele odboru sociálního zabezpečení ve věcech služebního poměru,proti kterému jsi měl právo se do 15-ti dnů odvolat. Už jsi se objednal na pohovor s p.Skříčilem?Tak nedělej tady polici ostudu a nezesměšňuj se ještě více.Víš přece , že neznalost zákona neomlouvá?!
  01.10.2008 17:09 ch z N pro rentistu
 
Asi rentisto neumíš číst a svými vulgyrismy spíš děláš ostudu policii Ty. Nic jsem jim nepodepsal, platy jsem si vypočítal a vypsal podle zákona, odvolal jsem se proti rozhodnutí služebních funkcionářů, a to v obou případech a podal jsem v zákonem stanovené lhůtě žaloby k soudu.
  30.09.2008 22:44 geralt
 
chtel bych se zeptat, zda nekdo vi neco blizsiho o ZONA Olomouc
dekuji za odpoved
  01.10.2008 16:07 ZONA
 
http://www.policie.cz/fotogalerie/uzemni-utvary-sprava-severomor avskeho-kraje-okresni-reditelstvi-olomouc-fotogalerie-zakrokova- skupina.aspx
  30.09.2008 21:23 xxx
 
Štěpánku, že se nestydíš. Nedokázali jste nic, protože nemáme právo na stávku, což je základní věc za kterou nikdo nebojuje. Proč neorganizujete akci, aby co nejvíce policistů podalo výpověď k jednomu datu. Je to jediná cesta, jak něco dokázat. Jedná se o legální stávku, ke které ale nikdy nedojde, protože sněmovna v legislativní nouzi schválí do těch dvou měsíců co chceme.
  30.09.2008 23:28 Jan Kokojan
 
Pane kolego, ty jsi se zbláznil s tou hromadnou výpovědí.V dnešní době přeci nepodá velké množství policistů výpověď.Sloužíš s kolegou:
a) mladým-neví o co jde a nemá ucelený názor
b) líným-tento stav mu vyhovuje, bere slušný peníz za nic,jenom ať proboha nikdo po něm nic nechce
c) poskok-udělá co mu kdo řekne a za to si vezme přídavek v podobě trapné odměny za čtvrt roku (2.000-3.000)
d) funkcionáři,řiťolezci apod.-ty si musí hlídat křesla
e) staří-ti tu výpověď podají až dle procent
Tak se prober a dej si dohromady dvě a dvě.
S pozdravem a se slovy rozum do hrsti Jan Kokojan
  01.10.2008 10:44 pro "xxx"
 
a co takhle aby jsi se styděl třeba Ty osobně (anonyme) za urážky člověka, který již toho dokázal pro policii, potažmo policisty, dost. A co Ty jsi dokázal pro druhé, jestli jsi vůbec kdy něco pořádného dokázal i sám pro sebe,....
  30.09.2008 20:35 Marian
 
30.09.2008 20:33 Marian

petr

můj plat + přesč. 2005 29000kč 2006 29500 2007 27000 letos 26500 no nevím kde to vzali ,že se navišuje!!!!!!!

Sparta

No proboha a to by jsi chtěl čistého!!!! Za co, zkus toto vydělat v civilu ty chudáku, co neumí pravopis. On to Langer moc dobře ví, že máte až moc. To se musíš v civilu pořádně ohánět. Běžte už doprdele!!!

Ano Sparta má pravdu, za co chcete demonstrovat, jste pěkný vyžírkové hanba Vám. Ani korunu navíc!!!!
  30.09.2008 21:14 sten
 
Mám šest tříd základky a byl jsem 4xzavřený, nastoupil jsem do TPCA v Kolíně a po dvou měsících mám 29.000,-Kč. Můj bratr je 10 let u PČR, má průmyslovku, čistý rejstřík a je pořád v práci. Má 25.000,-Kč. Oba platy jsou hrubé. Dělám si z něj srandu, že se měl líp učit. Život je boj.
  30.09.2008 22:33 UK
 
for sten

1. Především váš písemný projev neodpovídá vašemu formálnímu vzdělání.

2. Ve zkušební době v TPCA nikdo nedosahuje vámi deklarovaný příjem (předpokládám, že jste na pozici kvalifikovaného montážníka).

3. Váš bratr je schopen u PČR vydržet dalších 10 let, avšak vy budete rád pokud v TPCA vydržíte všeho všudy 5 let.

4. Stejně jako policisté náborují do svých řad, tak je možno i náborovat do TPCA - stále berou. Teprve na lince v TPCA by policisté poznali, jak se měli dobře u PČR.

5. Nezapomínejte, že bratr má již nárok na výsluhu a s tímto jeho v budoucnu realizovatelným nárokem je také nutno v deklarovaném příjmu počítat.

6. Jinak je to celkem hezký příspěvek od policisty sloužícího v Kolíně.
  01.10.2008 10:04 Karel
 
Pro Stena, nemel tady kraviny a nevymyšlej si !
  30.09.2008 20:35 Marian
 
30.09.2008 20:33 Marian

petr

můj plat + přesč. 2005 29000kč 2006 29500 2007 27000 letos 26500 no nevím kde to vzali ,že se navišuje!!!!!!!

Sparta

No proboha a to by jsi chtěl čistého!!!! Za co, zkus toto vydělat v civilu ty chudáku, co neumí pravopis. On to Langer moc dobře ví, že máte až moc. To se musíš v civilu pořádně ohánět. Běžte už doprdele!!!

Ano Sparta má pravdu, za co chcete demonstrovat, jste pěkný vyžírkové hanba Vám. Ani korunu navíc!!!!
  30.09.2008 22:07 XXX-pravý
 
Fakt jsi se projevil jako myslitel. Okopírovat pár bludných příspěvků, to je asi tak vše co umíš. Kdybys o problému něco věděl, tak by jsi se musel fackovat hodně dlouho za to co jsi udělal. Ty peníze jsou samozřejmě v hrubé mzdě. Nikdy se neudává čistá mzda, ale vždy hrubá. jedině podle této se dá orientovat v tom zda došlo k navýšení či k propadu.
  01.10.2008 05:19 Sparta
 
Takže jsi nepochopil a ani se nedivím!!!!
  30.09.2008 20:35 Marian
 
30.09.2008 20:33 Marian

petr

můj plat + přesč. 2005 29000kč 2006 29500 2007 27000 letos 26500 no nevím kde to vzali ,že se navišuje!!!!!!!

Sparta

No proboha a to by jsi chtěl čistého!!!! Za co, zkus toto vydělat v civilu ty chudáku, co neumí pravopis. On to Langer moc dobře ví, že máte až moc. To se musíš v civilu pořádně ohánět. Běžte už doprdele!!!

Ano Sparta má pravdu, za co chcete demonstrovat, jste pěkný vyžírkové hanba Vám. Ani korunu navíc!!!!