Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  02.02.2007 16:18 Poldík
 
Sice trošku víc odeběhnu od tématu,ale vzhledem k tomu,že tuto diskuzi čtou i civilisti a defacto lidé,kteří potřebují naši práci,budu rád ,když si přečtou můj příspěvek.Týká se toho,jak si skoro každý stěžuje na to,za co mají dostat policisté přidáno,když skoro vůbec nejsou vidět v ulicích.Bohužel souhlasím stím, že na ulici potkat někdy policistu je skutečně zázrak,ale NIKDO !!!! NIKDY !!!!! A NIKDE !!!! nenapíše proč tomu tak je.
1.aspektem je , že je nás skutečně málo.A to se nedá změnit ze dne na den a díky novému zákonu bude situace daleko ,daleko horší.Nikdo z těch ,kteří na policisty nadávají,že se flákaj a podobný řeči,k policii dobrovolně nenastoupí. Stali by se okamžitě těmi terči pomluv také.Jednodušší je nadávat a nic proto nedělat.
2.aspektem a skutečnou realitou je,jestli pak skutečně občané vědí jakou práci MUSÍ !!!!! v rámci výkonu služby ten zbytek policistů co ještě na té ulici zůstali,skutečně vykonávat. Zná někdo z vás pravdu o tom, jaká je náplň práce běžného poldy ??? Já vám to povím.
Nejdůležitější prací policisty je přebujelá administrativa,psaní stohů papírů a nic jiného. Dennodenně ,když nastoupí hlídka např.v Praze na denní službu,která je většinou od 08:00 hod do 20:00 hod.první co ráno u šéfa vyfasují,je několik doporučených dopisů od obvodních soudů,které policista povinnen doručovat.V tu chvíli je degradován na poštovního doručovatele. Několikrát za směnu musí oběhnout tyto adresy a zkouší najít člověka,kterému je dopis do vlastních rukou určen. Na všechno musí samozřejmě psát výsledek šetření a obálku.Není žádným tajemstvím,že když jednomu a tomu samému soudu odepíšete, že pan XY na uvedené adrese již 5 let nebydlí,vůbec se nedivíte tomu, že další měsíc přijde jedna a ta samá žádost o doručení znovu. A teď si zpočítejte kolik měsíčně hodin stráví policista touto bezvýznamnou činností,místo toho ,aby hlídal na ulici.
Další lahůdkou je když policista několikrát za den vykonává funkci likvidátora pojišťovny. Ten kdo to nezná,nepochopí,kolik času se strávilo např. nad všemi možnými oznámeními,které byli po nedávné vichřici,jednoznačně docházelo ke škodě na majetku vlivem povětrnostních podmínek,ale na vše museli psát tuny papíru obyčekní policisté.Jakoby nestačilo,aby si k tomu vyjížděli sami pojišťovny.
Dalším nesmyslelm je např. nahlášení ztráty RZ (SPZ)Chápu , že se každý bojí zneužití-je-li RZ skutečně odcizena a někdo si na ní u benziny natankuje plnou,ale oznámení by stačilo udělat na příslušném odboru a ne prostřednictvím policie. Kvůli takto banálnímu oznámení policista vypíše klidně i 14 A4 papíru a to nepočítám ohledání místa činu a fotodokumentaci. A takto bych mohl pokračovat do nekonečna.
Policista v přímém výkonu,díky nadměrné administrativě a díky zbytečným úkonům a mnohdy nesmyslným šetřením opravdu stráví na ulici z 12-ti hodinové směnu úplné minimum !!!!! Jediné co za to však slyší,je , že se někde jistojistě fláká a nic nedělá.To je obrovský omyl,vážení,nikde se nefláká,jen dělá práci za druhé (viz. pošťák a likvidátor pojišťovny)

Jestliže nebude upraven současný zákon,ku prospěchu policistů,jestliže tato společnost nezačne brát svého policistu tak jako je tomu běžně ve světě,nezbyde u policejního sboru už ani nikdo,kdo by alespoň toho pošťáka ,nebo likvidátora dělal.
A nesmím zapomínat na případy,kdy nám lidé oznámí,že jim někdo vykrádá např. jejich osobní automobil a jako jediná hlídka v rajónu,chytneme pachatele na místě. Co následuje ??? Ti samí policisté ,co pachatele chytí sním následně stráví X !!! hodin úkony , které by vůbec nemuseli dělat. Takový člověk se přiveze na místní oddělení.Stálá služba využije hlídku k sepsání ÚZ,seznamu věcí a červeňáků,s člověkem se jede na AFIS,k doktorovi,a pak se střeží do doby,než si ho někdo převezme.To někdy trvá i několik hodin.Hlídka po celou dobu není v ulici,ale stará se o jednoho zlodějíčka,který stejně ve finále dostane maximálně pár obecněprospěšných hodin na úklid obce,které z 99 % stejně neodpracuje,a druhý den jde vesele dál krást.Jestliže je znovu chycen,následuje stejný kolotoč nesmyslných úkonů a hlídka celý den znovu zabije na oddělení,než aby střežila venku,kde je to potřeba. A takto to chodí den po dni,službu po službě.
  24.10.2008 18:33 jajinek <bronse@centrum.cz>
 
K diskutovanému zdaňování příspěvku za službu. Můj názor je, že zdanit to půjde pouze těm, kteří odejdou až po platnosti zákona, který by zdanění zavedl. Vztahovalo-li by se zdanění i na ty, co odešli, resp. odejdou před, pak myslím, že by se jednalo o porušení principu zákazu retroaktivity. Pokud by zákon o zdanění PzS pojal i zanění těch, co odešli před jeho platností, bylo by to na ústavní stížnost, myslím.
  24.10.2008 18:43 rentier
 
Pane bože, ty jseš ale právnické embrio. Doufám, že neděláš trestní řízení ani přestupky. Jestli ano, tak to to musí vypadat. Co jiného na to dodat.
  24.10.2008 21:35 cca
 
rentiere, nedělej machra, nikdo nevi, jak to bude..... tak prosím, neurážej
  24.10.2008 22:41 rentier
 
No, nevím, co chceš na tom názoru obhajovat. Pokud zmizí nějaká výjimka ze zákona o dani z příjmu, tak prostě zmizí a o žádnou retroaktivitu se jednat nemůže a nebude. Není rozhodující doba, kdy ti nárok na příjem vznikl, ale kdy ten příjem obdržíš. Jestli ti to takto nestačí, pak je další snaha na vysvětlování asi marná. Pánové, po polovičních valorizacích starých rent novým zákonem, je to další trošek do mlýna od hajzlíků, kteří se snaží renty nadobro zrušit. Kterých hajzlíků, to si domyslete sami.
  25.10.2008 05:09 Klik
 
Rentiere naprostý souhlas a právní vědomí některých přispěvovatelů je zarážející.
  02.02.2009 15:29 kačenka
 
jcknj hn
  24.10.2008 08:54 .
 
táhni do prdele
  24.10.2008 13:58 XXX-pravý
 
Nesnižujte se k takovým vulgarismům. Já I.L. taky nemusím, ale to neznamená, že k jeho osobě budu sprostý. Každý výrok se dá vyjádřit slušně a taky trefně. Díky za všechny slušně se vyjadřující diskutující.
  24.10.2008 16:34 Souhlas
 
alespoň si doplnil odpovědi. Nelze mu upřít snahu o ,,zlepšení" bezp. složek oproti socanům.
  24.10.2008 16:49 XXX-pravý
 
4 Souhlas
To jsi mě asi špatně pochopil. Já pana MV - I.L opravdu nemusím. Měl jsem tu čest s ním hovořit, ale on neposlouchá co se mu říká a pořád melduje to svoje i kdyby to byla sebevětší blbost. Snahu on opravdu má, ale jak co nejúčiněji paralyzovat práci policie, aby jsme náhodou nepřišli na nějaké kamarádíčky a jejich podfuky.Samozřejmě to neznamená, že na něj proto budu sprostý.
  24.10.2008 17:34 Rentiér (30)PČR
 
Hoši nepřehánite to tak trochu? To jste opravdu takový vulgární idioti? Vzpamatujte se už konečně.Co si pomyslí veřejnost?
  24.10.2008 18:41 Sparta
 
Bez nicku a sprostý - to je opravdu hrdinství. Poslal bych tě k lopatě a potom by jsi přišel na to vážit si svého zaměstnání. Jste burani!
  25.10.2008 20:16 XXX-pravý
 
4 Sparta
Hele Sparto mluv za sebe a další tobě podobný. Jestli je někdo buran tak jsi to ty se svými názory.
  27.10.2008 09:45 for xxx-pravý
 
Ty snad musíš mít pouze základní vzdělání, jinak to není možné!!!
  27.10.2008 09:48 Sparta for xxx-pravý
 
Tak jestli výraz "táhni do prdele" vyjadřuje tvou inteligenci, výběr u PČR je opravdu na úrovni a napiš délku tvého sl. poměru hrdino!!!
  24.10.2008 08:54 .
 
íčko
  23.10.2008 19:04 Madox
 
VLÁDA MODRÝCH ZLODĚJŮ MĚNÍ TAKTIKU RABOVÁNÍ.
  23.10.2008 09:40 Hujer
 
a/ TO na státním zastupitelství lze podat
b/ rovněž TO s Vámi někdo musí sepsat
c/ pak to ale stejně SZ postoupí na PČR k dalšímu postupu, proto cestu na SZ vynechte a jďte přímo na PČR
d/ nic ale neurychlíte, nedostatek policistů a exiustují lhůty
  22.10.2008 23:50 Vážení
 
Nerad se pletu do vašich záležitostí, ale mám dotaz. Mohu trestní oznámení podat přímo na státní zastupitelství, popřípadě jesti tam toto se mnou někdo sepíše, bude vše rychleji řešeno, než cestou policie? Děkuji za odpověď.
  23.10.2008 07:47 XXX-pravý
 
Trestní oznámení můžeš podat přímo na státní zastupitelství. Rychleji to projednáno určitě nebude, protože ze státního zastupitelství to dostane místně a věcně příslušné oddělení Policie ČR, které bude dle pokynů státního zástupce pokračovat v šetření tvého problému.
  23.10.2008 09:42 Huhu
 
/ TO na státním zastupitelství lze podat
b/ rovněž TO s Vámi někdo musí sepsat
c/ pak to ale stejně SZ postoupí na PČR k dalšímu postupu, proto cestu na SZ vynechte a jďte přímo na PČR
d/ nic ale neurychlíte, nedostatek policistů a exiustují lhůty
  22.10.2008 21:08 Petr
 
Ať pochcípaj všichni????? Su na prach.
  22.10.2008 15:48 J.J.
 
Lungermane jeď k moři :-) A na hooooooooooooooooooodně dlouho
PS: A vem si s sebou Julíííínka a Vejce
PS: A Topola, aby na tě nefúkalo
  22.10.2008 14:59 J.J.
 
Plně souhlasím s Dr. Rathem co řekl
  22.10.2008 11:16 br4di
 
a