Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  23.02.2010 08:37 tentiér <Ladislav. Marek@volny.cz>
 
Pro voliče ODS. Je pravdou, že jsem zde napsal, že do této neplodné diskuse, kde většina nemístně nadávají na policisty nebudu vstupovat. Ti co na ně nadávají, tak si to mohou zkusit, stačilo by 10 let v přímém výkonu. Někdo bude profesiionál, znám za letitou službu spoustu kolegů, co přišli k PČR. Také jich spoustu odešla, ani nevydrželi do výslužky, v té době výslužka po 10 let. Proč, protože policejní řemeslo, hasičské, bachařské a všech, kterých se to týká ,je práce v dnešních podmínkách velice riziková, stres, na úkor rodiny, zdraví, koníčků, osobního života,nikdo neví, zda se vrátí k rodinám zdravý, živý a další negativa policejního řemesla. Ano, jsou výhody, stálý plat, marodění 100 procent u této složky dávno padlo. Zeptejte se senátorů, poslanců, státních zástupců, soudců, kolik mají procent a po jakou dobu marodění, do těch byste se měli pánové navážet. Má se této skupině občanů zvýšit příští rok měsíční plat ze základu 28 procent, pouhých 33 000,Kč, který policista ČR po letech služby v přímém výkonu toto má. To nepočítám benefity. Jinak by se musel změnit zákon, já nikomu nic nezávidím. Toto odhlasovali poslanci, senát, někdo je přece volil.Nebyl jsem zde přes měsíc, ale jak kolega napsal dole, nedá se to vydržet, sprosté, nemístní úrážky na adresu uvedené skupiny občanů. Kdo chtěl dělat tuto práci, tak ji budě dělat, ikdyž podmínky v přímém výkonu nejsou růžové.Ko ji nebude dále chtít dělat, tak půjde do civilu, Jestli má výslužku, to je otázka druhá, je to jenom sociální dávka, policista a další jdou do důchodu v 65 letech, jako každý druhý. Kdo odešel po letech, co studoval, to zapomněl a praxe fuč, je to jenom kompenzace za tuto ztrátu, za ztížené pracovní uplatnění. Znám spoustu kolegu , potkávám je v civilu, že by se někdo z nich měl špatně, kdo chtěl pracovat, tak bude pracovat dále. Většinou zaměstnavatelé vemou do práce bývalého státního zaměstnance, než nějakého vyčůránka nebo netáhla. Říkám většinou.Jinak k tomuto pánovi, co se týče stravování, že plácám, neplácejte příště k tomuto tématu vy, když nevíte jaká bije. Je zde psáno od bývalých kolegů, se se mají vesměs dobře a to je dobře. .Kdo si myslí, že uvedená řemesla jsou procházkou růžovou zahradou, tak mu nic nebrání, aby rozšířil řady policejního sboru, hasičského sboru, posílil věznice a hlídat darebáky . Toto jsem zde již několikrát uvedl. Také jsem si nevšiml, že ti, co zde píší nemístně proti nám, že by zde uvedli, že jsou u kolegů ve službě.Že by se Vám pánové k policejnímu, hasičskému nebo bachařskému sboru. nechtělo. Nikoho tedy pánové neposílejte do civilu, je to na každém, na jeho svobodném rozhodování. Jinak do civilu budou pořád odcházet, je to přirozený proces, nebo kdo vyhořel.Všude je chleba o dvou kůrkách. Je pochopitelné, že se policejní řemeslo, nejen to, nedá dělat v přímém výkonu celý život, stačí 20 let se pohybovat v kriminálním prostředí a člověk je opotřebovaný. Jestli si zde někteří,co do nás nemístě šijí myslí, že třeba kriminalista, vyšetřovatel to má lehké, nejenomm uniforma, tak je na velkém omylu. Když už někteří píšete proti této složce, tak věcně, nikdo není dokonalý. Mám, subjektiví pocit, že zde většinou píší proti nám mladí lidé. Až někteří něco dokážete ,kritizujte, ale spravedlivě. Více to nemá rozebírat,kdo je soudný, tak pochopí, co jsem tímto, ne jenom já chtěl říci. To jen tak malinko na vysvětlenou. S pozdravem všem poctivým lidem a bývalým kolegům. Jenom poznámka, vlastnost některých lidí je závist, ani se nedivím, jak to v republice vypadná. Že nenadáváte na státní zástupce, na soudce, jejich práce také není růžová, ale dělají se chyby, nikdo není dokonalý.
Pro pána /Marek/ napište, co tím myslíte,je to aparát, který se musí vymýtit. Jestli máte také na mysli justici, obrovské paláce na okresní, krajské úrovni, tedy státní správu, hafo zdravotních pojiťoven, hafo úřadů práce, máme jenom 78 okresů, stačí jedna, tam jsou peníze pro potřebné To bych mohl pokračovat do nekonečna. Tedy s pozdravem občan.
  24.10.2008 18:33 jajinek <bronse@centrum.cz>
 
K diskutovanému zdaňování příspěvku za službu. Můj názor je, že zdanit to půjde pouze těm, kteří odejdou až po platnosti zákona, který by zdanění zavedl. Vztahovalo-li by se zdanění i na ty, co odešli, resp. odejdou před, pak myslím, že by se jednalo o porušení principu zákazu retroaktivity. Pokud by zákon o zdanění PzS pojal i zanění těch, co odešli před jeho platností, bylo by to na ústavní stížnost, myslím.
  24.10.2008 18:43 rentier
 
Pane bože, ty jseš ale právnické embrio. Doufám, že neděláš trestní řízení ani přestupky. Jestli ano, tak to to musí vypadat. Co jiného na to dodat.
  24.10.2008 21:35 cca
 
rentiere, nedělej machra, nikdo nevi, jak to bude..... tak prosím, neurážej
  24.10.2008 22:41 rentier
 
No, nevím, co chceš na tom názoru obhajovat. Pokud zmizí nějaká výjimka ze zákona o dani z příjmu, tak prostě zmizí a o žádnou retroaktivitu se jednat nemůže a nebude. Není rozhodující doba, kdy ti nárok na příjem vznikl, ale kdy ten příjem obdržíš. Jestli ti to takto nestačí, pak je další snaha na vysvětlování asi marná. Pánové, po polovičních valorizacích starých rent novým zákonem, je to další trošek do mlýna od hajzlíků, kteří se snaží renty nadobro zrušit. Kterých hajzlíků, to si domyslete sami.
  25.10.2008 05:09 Klik
 
Rentiere naprostý souhlas a právní vědomí některých přispěvovatelů je zarážející.
  02.02.2009 15:29 kačenka
 
jcknj hn
  24.10.2008 08:54 .
 
táhni do prdele
  24.10.2008 13:58 XXX-pravý
 
Nesnižujte se k takovým vulgarismům. Já I.L. taky nemusím, ale to neznamená, že k jeho osobě budu sprostý. Každý výrok se dá vyjádřit slušně a taky trefně. Díky za všechny slušně se vyjadřující diskutující.
  24.10.2008 16:34 Souhlas
 
alespoň si doplnil odpovědi. Nelze mu upřít snahu o ,,zlepšení" bezp. složek oproti socanům.
  24.10.2008 16:49 XXX-pravý
 
4 Souhlas
To jsi mě asi špatně pochopil. Já pana MV - I.L opravdu nemusím. Měl jsem tu čest s ním hovořit, ale on neposlouchá co se mu říká a pořád melduje to svoje i kdyby to byla sebevětší blbost. Snahu on opravdu má, ale jak co nejúčiněji paralyzovat práci policie, aby jsme náhodou nepřišli na nějaké kamarádíčky a jejich podfuky.Samozřejmě to neznamená, že na něj proto budu sprostý.
  24.10.2008 17:34 Rentiér (30)PČR
 
Hoši nepřehánite to tak trochu? To jste opravdu takový vulgární idioti? Vzpamatujte se už konečně.Co si pomyslí veřejnost?
  24.10.2008 18:41 Sparta
 
Bez nicku a sprostý - to je opravdu hrdinství. Poslal bych tě k lopatě a potom by jsi přišel na to vážit si svého zaměstnání. Jste burani!
  25.10.2008 20:16 XXX-pravý
 
4 Sparta
Hele Sparto mluv za sebe a další tobě podobný. Jestli je někdo buran tak jsi to ty se svými názory.
  27.10.2008 09:45 for xxx-pravý
 
Ty snad musíš mít pouze základní vzdělání, jinak to není možné!!!
  27.10.2008 09:48 Sparta for xxx-pravý
 
Tak jestli výraz "táhni do prdele" vyjadřuje tvou inteligenci, výběr u PČR je opravdu na úrovni a napiš délku tvého sl. poměru hrdino!!!
  24.10.2008 08:54 .
 
íčko
  23.10.2008 19:04 Madox
 
VLÁDA MODRÝCH ZLODĚJŮ MĚNÍ TAKTIKU RABOVÁNÍ.
  23.10.2008 09:40 Hujer
 
a/ TO na státním zastupitelství lze podat
b/ rovněž TO s Vámi někdo musí sepsat
c/ pak to ale stejně SZ postoupí na PČR k dalšímu postupu, proto cestu na SZ vynechte a jďte přímo na PČR
d/ nic ale neurychlíte, nedostatek policistů a exiustují lhůty
  22.10.2008 23:50 Vážení
 
Nerad se pletu do vašich záležitostí, ale mám dotaz. Mohu trestní oznámení podat přímo na státní zastupitelství, popřípadě jesti tam toto se mnou někdo sepíše, bude vše rychleji řešeno, než cestou policie? Děkuji za odpověď.
  23.10.2008 07:47 XXX-pravý
 
Trestní oznámení můžeš podat přímo na státní zastupitelství. Rychleji to projednáno určitě nebude, protože ze státního zastupitelství to dostane místně a věcně příslušné oddělení Policie ČR, které bude dle pokynů státního zástupce pokračovat v šetření tvého problému.
  23.10.2008 09:42 Huhu
 
/ TO na státním zastupitelství lze podat
b/ rovněž TO s Vámi někdo musí sepsat
c/ pak to ale stejně SZ postoupí na PČR k dalšímu postupu, proto cestu na SZ vynechte a jďte přímo na PČR
d/ nic ale neurychlíte, nedostatek policistů a exiustují lhůty
  22.10.2008 21:08 Petr
 
Ať pochcípaj všichni????? Su na prach.
  22.10.2008 15:48 J.J.
 
Lungermane jeď k moři :-) A na hooooooooooooooooooodně dlouho
PS: A vem si s sebou Julíííínka a Vejce
PS: A Topola, aby na tě nefúkalo
  22.10.2008 14:59 J.J.
 
Plně souhlasím s Dr. Rathem co řekl
  22.10.2008 11:16 br4di
 
a