Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  13.09.2008 20:32 Pro Konta alá Anežka
 
" Milý Konte " , nastupoval jsem k policii do nové porevoluční doby po roce 1989 a že to byl z mé strany nástup čistě " pro dobrou věc " stát proti hajzlům, o tom není pochyb. Něchtěl jsem se jen nečině nedívat, jak se v našem městě přes den začali s příchodem " Havlových " amnestovaných osob, přepadávat za bílého dne občané. Nastoupil jsem tedy čistě ze zájmu, věnoval jsem se bojovému sportu, měl jsem zdravé odhodlání atd. V zaměstnání jsem dal výpověd, kde mě to ještě mistr rozmlouval s tím, že bych to mohl po něm " jednou " i převzít neb jsem měl v té době na tomto místě jediný maturitu. O nějaké výsluze, odchodném u policie jsem neměl ponětí, za penězi jsem také nešel atd.
Dnes, když si přečtu nějakou paní Anežku, tak se mě vybaví doba, kdy jsem měl za sebou tak 5 let - 7 let služby, myslel jsem si v té době, že je tato služba mé celoživotní poslání ( do důchodu ), zřejmě i za okolností, že v té době bylo takové pozitivní myšlení, že se budou podmínky služby zlepšovat, že budeme vstupovat do EU, že dojde k určité debyrokratizaci práce, zlepšení vnitřního fungování policie ( ne opaku ), zlepšení postavení policie ve společnosti ( ne opaku ), vymahatelnost práva ( celkově smysluplnost práce policie, která jde do kýblu při současném soudnictví) ), dodržování pracovních předpisů ve vztahu k policistům zaměstnancům ( jak je to víceméně pravidlem i v jiných státních institucích ) a dalších systémových věcí, které se dotýkají služby policisty.
Tohle by si mohl zhodnotit jedině a opakuji jedině při dlouhodobé službě u Policie ČR. Bez těchto letitých zkušeností nemůžeš z dlouhodobého hlediska zjistit, kam vlastně ta Policie ČR kráčí, zda se něco zlepšuje či naopak zhoršuje.
Rád bych si poslechnul paní Anežku za 10-15 let služby, ale ne služby někde v teple, ale na zatíženém oddělení v Praze ..... na Severu Čech při zpracovávání jednoho oznámení za druhým, často několika najednou, kdy se dělá páté přes deváté a logicky při chaosu i s jistými nedostatky, kdy pak již nejde dělat pečlivě a z toho plynoucími " chytrými výtkami těch co dělají ( hodnotí s ledovým klidem u stolu s koženým křeslem.
Nepochybně má paní Anežka svůj názor, ale škoda, že nemůžu slyšet názor po 10-15 letech služby, ale služby policisty z ulice - ne policistky, co zpracovává 15 let výživy atd. Jo to jistá " dosud naivita ". I já jsem přemýšlel jako paní Anežka - ale kdysi. Proto ji chápu, přečtu si to a zavzpomínám - ale na doby, kdy jsem takto také přemýšlel nedostatečně vybaven zkušenostmi.

Doporučuji číst články " nějakého " Lukáše Heinze z Pražské PMJ , na www.policista.cz, kdy ačkoliv jej osobně neznám a neviděl jsem jej, jeho články vystihují problémy u policie, i když ponejvíce viděné očima " hlídkaře ", doporučuji přečíst nedávný článek ve smyslu ", jak je to se zodpovědností u Policie ČR " ( a kdo to skoro vždycky odskáče ) Až bude od tebe chtít někdo provést dvě věci najednou ve stejnou dobu na dvou různých místech a ještě tě potrestat za " nesplnění uložených " úkolů ( samozřejmě jednoho zákonitě nesplnitelného ), tak pochopíš, že je ten systém u policie nějaký divný, zřejmě nehledíc na zdravý rozum......
  24.10.2008 18:33 jajinek <bronse@centrum.cz>
 
K diskutovanému zdaňování příspěvku za službu. Můj názor je, že zdanit to půjde pouze těm, kteří odejdou až po platnosti zákona, který by zdanění zavedl. Vztahovalo-li by se zdanění i na ty, co odešli, resp. odejdou před, pak myslím, že by se jednalo o porušení principu zákazu retroaktivity. Pokud by zákon o zdanění PzS pojal i zanění těch, co odešli před jeho platností, bylo by to na ústavní stížnost, myslím.
  24.10.2008 18:43 rentier
 
Pane bože, ty jseš ale právnické embrio. Doufám, že neděláš trestní řízení ani přestupky. Jestli ano, tak to to musí vypadat. Co jiného na to dodat.
  24.10.2008 21:35 cca
 
rentiere, nedělej machra, nikdo nevi, jak to bude..... tak prosím, neurážej
  24.10.2008 22:41 rentier
 
No, nevím, co chceš na tom názoru obhajovat. Pokud zmizí nějaká výjimka ze zákona o dani z příjmu, tak prostě zmizí a o žádnou retroaktivitu se jednat nemůže a nebude. Není rozhodující doba, kdy ti nárok na příjem vznikl, ale kdy ten příjem obdržíš. Jestli ti to takto nestačí, pak je další snaha na vysvětlování asi marná. Pánové, po polovičních valorizacích starých rent novým zákonem, je to další trošek do mlýna od hajzlíků, kteří se snaží renty nadobro zrušit. Kterých hajzlíků, to si domyslete sami.
  25.10.2008 05:09 Klik
 
Rentiere naprostý souhlas a právní vědomí některých přispěvovatelů je zarážející.
  02.02.2009 15:29 kačenka
 
jcknj hn
  24.10.2008 08:54 .
 
táhni do prdele
  24.10.2008 13:58 XXX-pravý
 
Nesnižujte se k takovým vulgarismům. Já I.L. taky nemusím, ale to neznamená, že k jeho osobě budu sprostý. Každý výrok se dá vyjádřit slušně a taky trefně. Díky za všechny slušně se vyjadřující diskutující.
  24.10.2008 16:34 Souhlas
 
alespoň si doplnil odpovědi. Nelze mu upřít snahu o ,,zlepšení" bezp. složek oproti socanům.
  24.10.2008 16:49 XXX-pravý
 
4 Souhlas
To jsi mě asi špatně pochopil. Já pana MV - I.L opravdu nemusím. Měl jsem tu čest s ním hovořit, ale on neposlouchá co se mu říká a pořád melduje to svoje i kdyby to byla sebevětší blbost. Snahu on opravdu má, ale jak co nejúčiněji paralyzovat práci policie, aby jsme náhodou nepřišli na nějaké kamarádíčky a jejich podfuky.Samozřejmě to neznamená, že na něj proto budu sprostý.
  24.10.2008 17:34 Rentiér (30)PČR
 
Hoši nepřehánite to tak trochu? To jste opravdu takový vulgární idioti? Vzpamatujte se už konečně.Co si pomyslí veřejnost?
  24.10.2008 18:41 Sparta
 
Bez nicku a sprostý - to je opravdu hrdinství. Poslal bych tě k lopatě a potom by jsi přišel na to vážit si svého zaměstnání. Jste burani!
  25.10.2008 20:16 XXX-pravý
 
4 Sparta
Hele Sparto mluv za sebe a další tobě podobný. Jestli je někdo buran tak jsi to ty se svými názory.
  27.10.2008 09:45 for xxx-pravý
 
Ty snad musíš mít pouze základní vzdělání, jinak to není možné!!!
  27.10.2008 09:48 Sparta for xxx-pravý
 
Tak jestli výraz "táhni do prdele" vyjadřuje tvou inteligenci, výběr u PČR je opravdu na úrovni a napiš délku tvého sl. poměru hrdino!!!
  24.10.2008 08:54 .
 
íčko
  23.10.2008 19:04 Madox
 
VLÁDA MODRÝCH ZLODĚJŮ MĚNÍ TAKTIKU RABOVÁNÍ.
  23.10.2008 09:40 Hujer
 
a/ TO na státním zastupitelství lze podat
b/ rovněž TO s Vámi někdo musí sepsat
c/ pak to ale stejně SZ postoupí na PČR k dalšímu postupu, proto cestu na SZ vynechte a jďte přímo na PČR
d/ nic ale neurychlíte, nedostatek policistů a exiustují lhůty
  22.10.2008 23:50 Vážení
 
Nerad se pletu do vašich záležitostí, ale mám dotaz. Mohu trestní oznámení podat přímo na státní zastupitelství, popřípadě jesti tam toto se mnou někdo sepíše, bude vše rychleji řešeno, než cestou policie? Děkuji za odpověď.
  23.10.2008 07:47 XXX-pravý
 
Trestní oznámení můžeš podat přímo na státní zastupitelství. Rychleji to projednáno určitě nebude, protože ze státního zastupitelství to dostane místně a věcně příslušné oddělení Policie ČR, které bude dle pokynů státního zástupce pokračovat v šetření tvého problému.
  23.10.2008 09:42 Huhu
 
/ TO na státním zastupitelství lze podat
b/ rovněž TO s Vámi někdo musí sepsat
c/ pak to ale stejně SZ postoupí na PČR k dalšímu postupu, proto cestu na SZ vynechte a jďte přímo na PČR
d/ nic ale neurychlíte, nedostatek policistů a exiustují lhůty
  22.10.2008 21:08 Petr
 
Ať pochcípaj všichni????? Su na prach.
  22.10.2008 15:48 J.J.
 
Lungermane jeď k moři :-) A na hooooooooooooooooooodně dlouho
PS: A vem si s sebou Julíííínka a Vejce
PS: A Topola, aby na tě nefúkalo
  22.10.2008 14:59 J.J.
 
Plně souhlasím s Dr. Rathem co řekl
  22.10.2008 11:16 br4di
 
a