Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  03.02.2006 10:22 Dušan Popelka
 
Nacházím mnoho souhlasu s tím, co paní Anna napsala, ale nemůžu se zbavit přesvědčení, že ČSSD není to nejmenší zlo.
Nemám rád ODS a nemám rád ani ČSSD. Nejraději bych volil jednu malou stranu, ale vím, že díky 5% hranici se do parlamentu nedostane, tak chtíce či ne budu volit někoho jiného, jen ne ČSSD.
Paní Anna zde obviňuje pana Topolánka, Tlustého ze zlodějiny a tunelaření. Obviňuje z toho, že to jsou bezcharakterní komunisté. Paní Anno, copak v ČSSD je jiná? Není, je tam komunista vedle komunisty, a to i v jiných stranách. Účasti bývalých komunistů ve všech stranách se bohužel ještě nějaký ten rok nevyhneme. Komunisté mi vadí, ale co mi vadí více je ta bezcharakternost, kterou u ČSSD nacházím více nežli jinde. Uvádím pár příkladů, které mi výsostně pění krev a utvrzují mne v tom.
· Pokud se jedná o prosazení sebenesmyslného zákona s přívlastkem „sociální“ prosadí ho s komunisty kdykoliv. Pokud se jedná o snížení svých nechtěně zvýšených platů (již před 2 roky), tak se nedomluví nikdy. To samé, pokud jde o prosazení dodatku k zákonu o zveřejnění platů ve státní správě, kdy během 2 dnů před povinností zveřejnění protlačí dodatek, toto rušící a ještě ten zákon stihnout vytisknout. Ať si říkáte co chcete, ale pokud jim jde o vlastní peníze tak se můžou přetrhnou, a je jedno jestli podle vás nadržují boháčům či chudým občanům, protože o ty jim jde až v druhé řadě.
· Pan Paroubek zruší personální audit na ministru financí, protože by ve svém důsledku musel propustit několik lidi. To je, s prominutím (jak by řekl Švejk) úplně blbej, že neví, že k tomu ten audit slouží. Doufám, že náklady na ten audit zaplatil ze svého. Za to v nemocnicích audity přikázali.
· Při obhajobě pana Krause tvrdí, že se jedná o předvolební kampaň na jeho osobu a že se pan Kraus určitě ničeho nedopustil. No k zasmátí podle toho, co o tom vyplavalo na povrch, ale nechme být. Proč prostě jako soudný člověk nezmlkne a neřekne, že o tom, zda-li je pan Kraus vinný či ne rozhodne soud. Pokud se pak najde člověk, který řekne, že vysvětlení pana Krause nevěří, tak ho pan Paroubek jednoduše vyhodí ze strany.
· Z toho co mi po zdanění zbylo jsem si ve svých 30-ti koupili s přítelkyní na byteček. Malý, ale na začátek stačí. Tak jsem si říkal, že až splatíme dluhy, tak bychom si mohli pořídit něco většího i pro děti, které ještě nemáme. Jenže pokud prodám byt zaplatím daň z převodu nemovitosti a pokud koupím něco jiného zaplatím poplatek realitce. Bylo by super ušetřit za prodej nemovitosti, zvláště pokud stát s tím nemá nic společného, a člověk zjistí, že chod systému na výběr spolkne přesně tolik, co se do něj vybere. Jenže ČSSD míní, že daňové zatížení je u nás úměrné okolním státům, takže přece nezrušíme několik desítek úředníčků ve zbytečném systému.
· Drží pana Ratha, který z vlastní záště ničí lékarníky a celé zdravotnictví. Nazývá je milionáře s 30% marži. A tupí lidé, mající vlastní mindráky, nadávají lékarníkům za tárou, kteří za nic nemohou. Přitom by si nikdy nedovolili tak ohavně nadávat té nejspodnější prodavačce s oděvy, že má drahé oblečení. A to navzdory tomu, že ani neví jaký je rozdíl mezi marží a ziskem, to že např. prodejny oděvů mají silně nad 30% marži, to nemluvím o maržích na volně prodejné zboží na benzinkách (vše dražší než v obchodech), kam se má přesunout volný prodej léků.
· Pan Rath před svým zvolení do pozice ministra odpovídal v rozhovoru pro MF, že spoluúčast pacienta je nezbytná. Teď před volbami ČSSD cokoliv v tomto smyslu „nesociálního“ odmítají, přitom víme, že je potřeba donutit lidi, aby přestali zdravotní systém zneužívat (mluvím o odkládání starých lidí příbuznými do nemocnic, syslení léku, simulování….. A to půjde pouze pokud bude muset sáhnout do svých kapes pro peníze. Nejsem odborník a ani nepracuji ve zdravotnictví, ale mám desítky návrhů co se zdravotnictvím, ale žádny se nevyrovná tomu, co vymýšlí pan Rath, který prohlašuje, že jako krizový manažer přivedl x miliard korun na víc do zdravotnictví. Jenže krizoví manažéři mají dělat přesný opak, tj. snížit náklady, ne zvýšit pokrytí nákladů. No a když se někomu pan Rath nelíbí, tak je to podle něho vždy předvolební kampaň ODS.
· Volební program ČSSD – Průměrný plat do roku x bude xy. Myslíte si, že ODS přeje jen bohatým? Pokud opravdu bude většina brát to co slibuje ČSSD, tak budeme boháči všichni. Jenže jak může nějaký soudný člověk slíbit něco, co je ovlivněno tisíci faktory a je zcela nepředvídatelné. Může, pokud ví, že tím zaujme nás ty „hloupé“ chudé.

Tak co, je pořád bez poskvrny tou nejlepší volbou ČSSD?
  24.10.2008 18:33 jajinek <bronse@centrum.cz>
 
K diskutovanému zdaňování příspěvku za službu. Můj názor je, že zdanit to půjde pouze těm, kteří odejdou až po platnosti zákona, který by zdanění zavedl. Vztahovalo-li by se zdanění i na ty, co odešli, resp. odejdou před, pak myslím, že by se jednalo o porušení principu zákazu retroaktivity. Pokud by zákon o zdanění PzS pojal i zanění těch, co odešli před jeho platností, bylo by to na ústavní stížnost, myslím.
  24.10.2008 18:43 rentier
 
Pane bože, ty jseš ale právnické embrio. Doufám, že neděláš trestní řízení ani přestupky. Jestli ano, tak to to musí vypadat. Co jiného na to dodat.
  24.10.2008 21:35 cca
 
rentiere, nedělej machra, nikdo nevi, jak to bude..... tak prosím, neurážej
  24.10.2008 22:41 rentier
 
No, nevím, co chceš na tom názoru obhajovat. Pokud zmizí nějaká výjimka ze zákona o dani z příjmu, tak prostě zmizí a o žádnou retroaktivitu se jednat nemůže a nebude. Není rozhodující doba, kdy ti nárok na příjem vznikl, ale kdy ten příjem obdržíš. Jestli ti to takto nestačí, pak je další snaha na vysvětlování asi marná. Pánové, po polovičních valorizacích starých rent novým zákonem, je to další trošek do mlýna od hajzlíků, kteří se snaží renty nadobro zrušit. Kterých hajzlíků, to si domyslete sami.
  25.10.2008 05:09 Klik
 
Rentiere naprostý souhlas a právní vědomí některých přispěvovatelů je zarážející.
  02.02.2009 15:29 kačenka
 
jcknj hn
  24.10.2008 08:54 .
 
táhni do prdele
  24.10.2008 13:58 XXX-pravý
 
Nesnižujte se k takovým vulgarismům. Já I.L. taky nemusím, ale to neznamená, že k jeho osobě budu sprostý. Každý výrok se dá vyjádřit slušně a taky trefně. Díky za všechny slušně se vyjadřující diskutující.
  24.10.2008 16:34 Souhlas
 
alespoň si doplnil odpovědi. Nelze mu upřít snahu o ,,zlepšení" bezp. složek oproti socanům.
  24.10.2008 16:49 XXX-pravý
 
4 Souhlas
To jsi mě asi špatně pochopil. Já pana MV - I.L opravdu nemusím. Měl jsem tu čest s ním hovořit, ale on neposlouchá co se mu říká a pořád melduje to svoje i kdyby to byla sebevětší blbost. Snahu on opravdu má, ale jak co nejúčiněji paralyzovat práci policie, aby jsme náhodou nepřišli na nějaké kamarádíčky a jejich podfuky.Samozřejmě to neznamená, že na něj proto budu sprostý.
  24.10.2008 17:34 Rentiér (30)PČR
 
Hoši nepřehánite to tak trochu? To jste opravdu takový vulgární idioti? Vzpamatujte se už konečně.Co si pomyslí veřejnost?
  24.10.2008 18:41 Sparta
 
Bez nicku a sprostý - to je opravdu hrdinství. Poslal bych tě k lopatě a potom by jsi přišel na to vážit si svého zaměstnání. Jste burani!
  25.10.2008 20:16 XXX-pravý
 
4 Sparta
Hele Sparto mluv za sebe a další tobě podobný. Jestli je někdo buran tak jsi to ty se svými názory.
  27.10.2008 09:45 for xxx-pravý
 
Ty snad musíš mít pouze základní vzdělání, jinak to není možné!!!
  27.10.2008 09:48 Sparta for xxx-pravý
 
Tak jestli výraz "táhni do prdele" vyjadřuje tvou inteligenci, výběr u PČR je opravdu na úrovni a napiš délku tvého sl. poměru hrdino!!!
  24.10.2008 08:54 .
 
íčko
  23.10.2008 19:04 Madox
 
VLÁDA MODRÝCH ZLODĚJŮ MĚNÍ TAKTIKU RABOVÁNÍ.
  23.10.2008 09:40 Hujer
 
a/ TO na státním zastupitelství lze podat
b/ rovněž TO s Vámi někdo musí sepsat
c/ pak to ale stejně SZ postoupí na PČR k dalšímu postupu, proto cestu na SZ vynechte a jďte přímo na PČR
d/ nic ale neurychlíte, nedostatek policistů a exiustují lhůty
  22.10.2008 23:50 Vážení
 
Nerad se pletu do vašich záležitostí, ale mám dotaz. Mohu trestní oznámení podat přímo na státní zastupitelství, popřípadě jesti tam toto se mnou někdo sepíše, bude vše rychleji řešeno, než cestou policie? Děkuji za odpověď.
  23.10.2008 07:47 XXX-pravý
 
Trestní oznámení můžeš podat přímo na státní zastupitelství. Rychleji to projednáno určitě nebude, protože ze státního zastupitelství to dostane místně a věcně příslušné oddělení Policie ČR, které bude dle pokynů státního zástupce pokračovat v šetření tvého problému.
  23.10.2008 09:42 Huhu
 
/ TO na státním zastupitelství lze podat
b/ rovněž TO s Vámi někdo musí sepsat
c/ pak to ale stejně SZ postoupí na PČR k dalšímu postupu, proto cestu na SZ vynechte a jďte přímo na PČR
d/ nic ale neurychlíte, nedostatek policistů a exiustují lhůty
  22.10.2008 21:08 Petr
 
Ať pochcípaj všichni????? Su na prach.
  22.10.2008 15:48 J.J.
 
Lungermane jeď k moři :-) A na hooooooooooooooooooodně dlouho
PS: A vem si s sebou Julíííínka a Vejce
PS: A Topola, aby na tě nefúkalo
  22.10.2008 14:59 J.J.
 
Plně souhlasím s Dr. Rathem co řekl
  22.10.2008 11:16 br4di
 
a