Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  27.01.2006 19:35 Anna Kozlová
 
Pane Pavel,
nedá mi to, abych vám neodpověděla na váš příspěvek.
Mám takoví pocit, že se příliž zaobíráte minulosti do roku 89.
Jenomže my se tady zabýváme situaci po roku 89.
Můžu vám říct, že za komunistu jsem vlastnila jenom svoje ruce a nic jsem nedostala v životě zadarmo. Jelokož nás bylo 9 dětí, tak jsem si musela od svých 15 let na sebe vydělávat.
Co se týká kuponové privatizace, tak musíte uznat, že to byl opravdu podvod století. Jenom málo lidí z toho něco mělo. Já jsem z toho měla 3 tisíce, ale o dalších 30 tisíc, veškeré mé úspory jsem přišla v bance, která byla vytunelovaná.
Co se týká Vítkovic, tak až do 31 prosince 2005 jsem byla jeho zaměstnanec. Pracovala jsem tam přesně 25 roků.
Že tady platy nebyly a nejsou nic moc, tak to je fakt. Když čtu jaký je průměrný plat v české republice, tak se usměji. Můj mzdový výměr za minulí rok, po 25 létech v hutním provozu činí 9.100 Kčs.
Jelikož jsem celé roky pracovala v nepřetržitém provozu a na valcovací trati a to i deset přesčasu každý měsíc, tak jsem si mohla postavit dům. Samozřejmě, že bez půjčky to nešlo. Podotýkam, že jsem byla sama se synem.
Nevím, v kterém závodě jste pracoval vy, ale na valcovacích tratích a úpravnách, u peci i v ocelárně se dřelo a teď se dře ještě víc.
Nemáte pravdu, že Vítkovice jsou na odstřel, vždycky měli plno zakázek a mají pořad. Jenomže po roku 90, ředitel Pastrňák a jeho spolek dělali všechno možné, aby závody vytunelovali a zlikvidovali. Mimochodem, pan Topolánek má také máslo na hlavě. Také se jim podařilo některé závody zlikvidovat. Pod Vítkovice patřilo 7 velkých závodů.
Pracovala jsem v závodě 4 a kdyby si nás tenkrát nekoupil izraelský žid, tak i tento závod by skončil. Dnes je to všechno rozděleno mezi různé firmy a přesto to funguje.
Pavliku, já nejsem zastancem nepravosti ani leváren.
Já se vždy dívám na to, jak se který člověk chová, a co se týká politických stran, tak se v první řadě dívám, co se snaží udělat pro ostatní a ne jenom pro sebe a sobě rovné. S hulváctvím a aroganci začali odesáci. Jenom si vezmi aféru s Grossem. Ten si půjčil na byt, ale odkud měli peníze takový Tlustý, Kalousek, ti nevysvětlili vůbec nic. Je to pokrytectví, když zloděl křičí, chyťte zloděje. Jenom si vezměte chování cele ODS a Klause při volbě prezidenta. Vůbec se nestyděli domlouvat se s komunisty a teď prezident už předem říká, že vladu nebude jmenovat, pokud tam budou komunisté.
Víte, co nemůžu pochopit ? Váš přístup k billboardum, které nechal postavit Říman a klidně lže občanům do očí. Že se objevili další billboardy, které to vyvracejí, tak to je správné. Mezi námi. Kdyby si dovolil Říman o mně takhle lhát, tak si ho vyhledám a nakopnu ho až odletí do Říma.
Že za komunistu nebylo všechno dobré, to víme všichni, ale bylo všechno dobré za vlády odesáku, nebo za ČSSD.
Ale je fakt, že ten náš nešťastný start do kapitalismu zavinila strana Klause. Je také fakt, že pro obyčejné lidi nejvíc dělá ČSSD.
Nedávno jsem četla v časopise úvahu jednoho moudrého člověka a ten říká " lidé mají takovou vládu, jakou si zaslouží " a je na tom hodně pravdy.
Také nemohu s vámi souhlasit, že lidé závidí těm bohatším a že jsou to hlavně voliči sociální demokracie. Když se na to podíváme rozumně, pak je jasné že zbohatlíci a tuneláři budou volit takovou stranu, která jim umožní krást a přitom být nepostižitelní. Máme málo příkladu z minula, kdy největší tuneláři nebyli odsouzení, protože oni vlastně nechtěli nikoho okrást a ti kteří ukradli pár tisíc tak šli sedět.
A proto se vůbec nedivím lidem, kteří celý život tvrdě pracují a přitom si nemohou nic dovolit, že závidí těm, kteří přišli k milionům podvodem. Tak se na to dívejte. Vám je to jedno, že na pár šupu jezdíte od rána do večera ? A takoví Krejčíř, Kožený, Pitr si lebedí ?
Pavlíku, ale ruku na srdce, nejste nějak moc otravený a pesimistický ? Mám pocit, že vidíte všechno černě a na minulost se už vykašlete. Jestli to byli komunisté, odesáci, nebo socialisté a také lidovci, vždy jim jde hlavně o koryta, ale člověk musí volit aspoň menší zlo a uvědomit si co kdo hlásá a hlavně jak se chová.
Náš slavný Komenský řekl ----Vše na tomto světě lze napravit, ale jen jemným teplem lásky, poněvadž jinak je to nemožno.
  24.10.2008 18:33 jajinek <bronse@centrum.cz>
 
K diskutovanému zdaňování příspěvku za službu. Můj názor je, že zdanit to půjde pouze těm, kteří odejdou až po platnosti zákona, který by zdanění zavedl. Vztahovalo-li by se zdanění i na ty, co odešli, resp. odejdou před, pak myslím, že by se jednalo o porušení principu zákazu retroaktivity. Pokud by zákon o zdanění PzS pojal i zanění těch, co odešli před jeho platností, bylo by to na ústavní stížnost, myslím.
  24.10.2008 18:43 rentier
 
Pane bože, ty jseš ale právnické embrio. Doufám, že neděláš trestní řízení ani přestupky. Jestli ano, tak to to musí vypadat. Co jiného na to dodat.
  24.10.2008 21:35 cca
 
rentiere, nedělej machra, nikdo nevi, jak to bude..... tak prosím, neurážej
  24.10.2008 22:41 rentier
 
No, nevím, co chceš na tom názoru obhajovat. Pokud zmizí nějaká výjimka ze zákona o dani z příjmu, tak prostě zmizí a o žádnou retroaktivitu se jednat nemůže a nebude. Není rozhodující doba, kdy ti nárok na příjem vznikl, ale kdy ten příjem obdržíš. Jestli ti to takto nestačí, pak je další snaha na vysvětlování asi marná. Pánové, po polovičních valorizacích starých rent novým zákonem, je to další trošek do mlýna od hajzlíků, kteří se snaží renty nadobro zrušit. Kterých hajzlíků, to si domyslete sami.
  25.10.2008 05:09 Klik
 
Rentiere naprostý souhlas a právní vědomí některých přispěvovatelů je zarážející.
  02.02.2009 15:29 kačenka
 
jcknj hn
  24.10.2008 08:54 .
 
táhni do prdele
  24.10.2008 13:58 XXX-pravý
 
Nesnižujte se k takovým vulgarismům. Já I.L. taky nemusím, ale to neznamená, že k jeho osobě budu sprostý. Každý výrok se dá vyjádřit slušně a taky trefně. Díky za všechny slušně se vyjadřující diskutující.
  24.10.2008 16:34 Souhlas
 
alespoň si doplnil odpovědi. Nelze mu upřít snahu o ,,zlepšení" bezp. složek oproti socanům.
  24.10.2008 16:49 XXX-pravý
 
4 Souhlas
To jsi mě asi špatně pochopil. Já pana MV - I.L opravdu nemusím. Měl jsem tu čest s ním hovořit, ale on neposlouchá co se mu říká a pořád melduje to svoje i kdyby to byla sebevětší blbost. Snahu on opravdu má, ale jak co nejúčiněji paralyzovat práci policie, aby jsme náhodou nepřišli na nějaké kamarádíčky a jejich podfuky.Samozřejmě to neznamená, že na něj proto budu sprostý.
  24.10.2008 17:34 Rentiér (30)PČR
 
Hoši nepřehánite to tak trochu? To jste opravdu takový vulgární idioti? Vzpamatujte se už konečně.Co si pomyslí veřejnost?
  24.10.2008 18:41 Sparta
 
Bez nicku a sprostý - to je opravdu hrdinství. Poslal bych tě k lopatě a potom by jsi přišel na to vážit si svého zaměstnání. Jste burani!
  25.10.2008 20:16 XXX-pravý
 
4 Sparta
Hele Sparto mluv za sebe a další tobě podobný. Jestli je někdo buran tak jsi to ty se svými názory.
  27.10.2008 09:45 for xxx-pravý
 
Ty snad musíš mít pouze základní vzdělání, jinak to není možné!!!
  27.10.2008 09:48 Sparta for xxx-pravý
 
Tak jestli výraz "táhni do prdele" vyjadřuje tvou inteligenci, výběr u PČR je opravdu na úrovni a napiš délku tvého sl. poměru hrdino!!!
  24.10.2008 08:54 .
 
íčko
  23.10.2008 19:04 Madox
 
VLÁDA MODRÝCH ZLODĚJŮ MĚNÍ TAKTIKU RABOVÁNÍ.
  23.10.2008 09:40 Hujer
 
a/ TO na státním zastupitelství lze podat
b/ rovněž TO s Vámi někdo musí sepsat
c/ pak to ale stejně SZ postoupí na PČR k dalšímu postupu, proto cestu na SZ vynechte a jďte přímo na PČR
d/ nic ale neurychlíte, nedostatek policistů a exiustují lhůty
  22.10.2008 23:50 Vážení
 
Nerad se pletu do vašich záležitostí, ale mám dotaz. Mohu trestní oznámení podat přímo na státní zastupitelství, popřípadě jesti tam toto se mnou někdo sepíše, bude vše rychleji řešeno, než cestou policie? Děkuji za odpověď.
  23.10.2008 07:47 XXX-pravý
 
Trestní oznámení můžeš podat přímo na státní zastupitelství. Rychleji to projednáno určitě nebude, protože ze státního zastupitelství to dostane místně a věcně příslušné oddělení Policie ČR, které bude dle pokynů státního zástupce pokračovat v šetření tvého problému.
  23.10.2008 09:42 Huhu
 
/ TO na státním zastupitelství lze podat
b/ rovněž TO s Vámi někdo musí sepsat
c/ pak to ale stejně SZ postoupí na PČR k dalšímu postupu, proto cestu na SZ vynechte a jďte přímo na PČR
d/ nic ale neurychlíte, nedostatek policistů a exiustují lhůty
  22.10.2008 21:08 Petr
 
Ať pochcípaj všichni????? Su na prach.
  22.10.2008 15:48 J.J.
 
Lungermane jeď k moři :-) A na hooooooooooooooooooodně dlouho
PS: A vem si s sebou Julíííínka a Vejce
PS: A Topola, aby na tě nefúkalo
  22.10.2008 14:59 J.J.
 
Plně souhlasím s Dr. Rathem co řekl
  22.10.2008 11:16 br4di
 
a