Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  25.11.2007 09:49 ...
 
Zrovna na těchto stránkách bych jako policista nediskutoval.. Nebudem si nic nalhávat spousta provokatérů se bude vydávat za policisty, takže diskuze k ničemu. Nadruhou stranu p. ministr moc neodpovídá, tak proč si nezabrečet, byť na špatném hrobě:-) Mám odslouženo 13 let na základním útvaru a za tu dobu jsem viděl spoustu nově nastoupivších policistů vysokoškoláků a byla to hrůza. Pokud si někdo myslí, že praxi nahradí VŠ je úplně mimo. Celý služební zákon je paskvil já osobně bych VŠ, jako požadavek na kariérní postup, zrušil. VŠ, pouze právnického směru, bych byl ochoten pochopit jako požadavek od krajského ředitele a v podobných vedoucích funkcích. Pro ostatní bych zavedl dlouhodobé kurzy. Chceš na SKPV? Tak na kurz, kde ale bude výuka jen v oblastech potřebných policejních činností, k čemu je policistovi VŠ na zemědělské fakultě? Jsou to zbytečně vyhozené peníze. V současné době je dokonce trend mezi policisty zapisovat se na tzv. kurzy celoživotního vzdělávání, tři semestry na VŠ platí a pak jsou přijati do řádného studia.... Učí se rigionalistiku, základy zemědělské výroby apod. Co takové vzdělání přinese mi je záhadou. Krom toho neschopný policista takto vystuduje VŠ a protože na SKPV jsou v současné době volné tabulky tak nastoupí k SKPV byť s několika lety praxe. Znám spoustu policistů na vynikající profesní úrovni, ale mají rodinu, děti a nemají peníze na studium, takže ti zůstanou na základních útvarech a mnozí neschopní budou mít funkce.
Současný nábor k PČR psychologové volají neúspěšným uchazečům a nabízejí jim nové řízení.. Co k tomu dodat. Jsou přijati uchazeči s vývojovými vadami. Jsou příjimáni uchazeči, kteří nesplnili fyzická kriteria, byly sníženy počty bodů za fyzické testy, tak aby mohli být příjmuti i fyzicky méně zdatní. Má chybět kolem 5 500policistů a obávám se, že noví policisté zdaleka nebudou dosahovat kvalit dříve přijatých. Dávám PČR rok maximálně dva a její kredit už nebude žádný. Těch pár nadšenců a idealistů, kteří se hlásí celou PČR bezachrání.
Služební příprava je další věc, která je naprosto zanedbávaná. Jeden výcvik měsíčně na policistu, směšné a přiznejme si ti, kteří mají rodinu a manželku na mateřské dovolené nemají peníze nebo čas, případně obojí aby ve svém volnu cvičili a stříleli...
P 1000 služebny podobné recepcím, odstraňování mříží. Kde je bezpečnost. Jsou útvary kde slouží jen jeden policista, když příjdou dva "oznamovatelé" třeba pod vlivem alkoholu je o problém postaráno o tom nikdo nepřemýšlí. V současné době je příjmán tzv. Holandský model( očesaný P1000) jenže v Holandsku mají policisté místnost na denní odpočinek, po 15h se služebny zavírají a oznámení se přijímají jen do 15h. Pak jsou pouze hlídky venku, pokud nemají přestávku. Když je nějaký problém hlídka zavolá, přijede policejní dodávka s policisty určenými na služební zákroky(přirovnal bych je k PMJ v Praze) útočníky naházejí do aut a pak do cel. Další úkony se s nimi provádějí až v běžné pracovní době. Evidování Pk a Tč provádí Policie pouze pokud je znám pachatel. Na služebnách mají policisté zdarma k dispozici teplé a studené nápoje, potraviny z automatů. Ve společnosti jsou vysoce ceněni a žádný politik si nedovolí používat policii jako zdůvodnění svých neúspěchů. Platy policisté zvysoka převyšují běžnou populaci, ne v průměru s funkcionáři, ale policista sloužící na ulici je vysoce oceněn. Za takových podmínek si dokáži představit výběr k PČR pak se budou hlásit i kvalitní uchazeči. Za současného stavu mám pocit, že se budem podobat bezpečnostní agentuře, která hlídá vjezd o objektů. O kvalitě pracovníků ve firmě rozhodují příjmy pracovníků, to je naprosto neoddiskutovatelný fakt.
  24.10.2008 18:33 jajinek <bronse@centrum.cz>
 
K diskutovanému zdaňování příspěvku za službu. Můj názor je, že zdanit to půjde pouze těm, kteří odejdou až po platnosti zákona, který by zdanění zavedl. Vztahovalo-li by se zdanění i na ty, co odešli, resp. odejdou před, pak myslím, že by se jednalo o porušení principu zákazu retroaktivity. Pokud by zákon o zdanění PzS pojal i zanění těch, co odešli před jeho platností, bylo by to na ústavní stížnost, myslím.
  24.10.2008 18:43 rentier
 
Pane bože, ty jseš ale právnické embrio. Doufám, že neděláš trestní řízení ani přestupky. Jestli ano, tak to to musí vypadat. Co jiného na to dodat.
  24.10.2008 21:35 cca
 
rentiere, nedělej machra, nikdo nevi, jak to bude..... tak prosím, neurážej
  24.10.2008 22:41 rentier
 
No, nevím, co chceš na tom názoru obhajovat. Pokud zmizí nějaká výjimka ze zákona o dani z příjmu, tak prostě zmizí a o žádnou retroaktivitu se jednat nemůže a nebude. Není rozhodující doba, kdy ti nárok na příjem vznikl, ale kdy ten příjem obdržíš. Jestli ti to takto nestačí, pak je další snaha na vysvětlování asi marná. Pánové, po polovičních valorizacích starých rent novým zákonem, je to další trošek do mlýna od hajzlíků, kteří se snaží renty nadobro zrušit. Kterých hajzlíků, to si domyslete sami.
  25.10.2008 05:09 Klik
 
Rentiere naprostý souhlas a právní vědomí některých přispěvovatelů je zarážející.
  02.02.2009 15:29 kačenka
 
jcknj hn
  24.10.2008 08:54 .
 
táhni do prdele
  24.10.2008 13:58 XXX-pravý
 
Nesnižujte se k takovým vulgarismům. Já I.L. taky nemusím, ale to neznamená, že k jeho osobě budu sprostý. Každý výrok se dá vyjádřit slušně a taky trefně. Díky za všechny slušně se vyjadřující diskutující.
  24.10.2008 16:34 Souhlas
 
alespoň si doplnil odpovědi. Nelze mu upřít snahu o ,,zlepšení" bezp. složek oproti socanům.
  24.10.2008 16:49 XXX-pravý
 
4 Souhlas
To jsi mě asi špatně pochopil. Já pana MV - I.L opravdu nemusím. Měl jsem tu čest s ním hovořit, ale on neposlouchá co se mu říká a pořád melduje to svoje i kdyby to byla sebevětší blbost. Snahu on opravdu má, ale jak co nejúčiněji paralyzovat práci policie, aby jsme náhodou nepřišli na nějaké kamarádíčky a jejich podfuky.Samozřejmě to neznamená, že na něj proto budu sprostý.
  24.10.2008 17:34 Rentiér (30)PČR
 
Hoši nepřehánite to tak trochu? To jste opravdu takový vulgární idioti? Vzpamatujte se už konečně.Co si pomyslí veřejnost?
  24.10.2008 18:41 Sparta
 
Bez nicku a sprostý - to je opravdu hrdinství. Poslal bych tě k lopatě a potom by jsi přišel na to vážit si svého zaměstnání. Jste burani!
  25.10.2008 20:16 XXX-pravý
 
4 Sparta
Hele Sparto mluv za sebe a další tobě podobný. Jestli je někdo buran tak jsi to ty se svými názory.
  27.10.2008 09:45 for xxx-pravý
 
Ty snad musíš mít pouze základní vzdělání, jinak to není možné!!!
  27.10.2008 09:48 Sparta for xxx-pravý
 
Tak jestli výraz "táhni do prdele" vyjadřuje tvou inteligenci, výběr u PČR je opravdu na úrovni a napiš délku tvého sl. poměru hrdino!!!
  24.10.2008 08:54 .
 
íčko
  23.10.2008 19:04 Madox
 
VLÁDA MODRÝCH ZLODĚJŮ MĚNÍ TAKTIKU RABOVÁNÍ.
  23.10.2008 09:40 Hujer
 
a/ TO na státním zastupitelství lze podat
b/ rovněž TO s Vámi někdo musí sepsat
c/ pak to ale stejně SZ postoupí na PČR k dalšímu postupu, proto cestu na SZ vynechte a jďte přímo na PČR
d/ nic ale neurychlíte, nedostatek policistů a exiustují lhůty
  22.10.2008 23:50 Vážení
 
Nerad se pletu do vašich záležitostí, ale mám dotaz. Mohu trestní oznámení podat přímo na státní zastupitelství, popřípadě jesti tam toto se mnou někdo sepíše, bude vše rychleji řešeno, než cestou policie? Děkuji za odpověď.
  23.10.2008 07:47 XXX-pravý
 
Trestní oznámení můžeš podat přímo na státní zastupitelství. Rychleji to projednáno určitě nebude, protože ze státního zastupitelství to dostane místně a věcně příslušné oddělení Policie ČR, které bude dle pokynů státního zástupce pokračovat v šetření tvého problému.
  23.10.2008 09:42 Huhu
 
/ TO na státním zastupitelství lze podat
b/ rovněž TO s Vámi někdo musí sepsat
c/ pak to ale stejně SZ postoupí na PČR k dalšímu postupu, proto cestu na SZ vynechte a jďte přímo na PČR
d/ nic ale neurychlíte, nedostatek policistů a exiustují lhůty
  22.10.2008 21:08 Petr
 
Ať pochcípaj všichni????? Su na prach.
  22.10.2008 15:48 J.J.
 
Lungermane jeď k moři :-) A na hooooooooooooooooooodně dlouho
PS: A vem si s sebou Julíííínka a Vejce
PS: A Topola, aby na tě nefúkalo
  22.10.2008 14:59 J.J.
 
Plně souhlasím s Dr. Rathem co řekl
  22.10.2008 11:16 br4di
 
a