Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  22.03.2009 17:26 For xxx
 
správně. Pán neví co je slušnost. Názor pokud někdo má může sdělit, ale nanapadat celou složku. Je vidět, že pánovo právní vzdělání je na bodu mrazu. Každopádně jsem pro pane Vondra a máte můj hlas :-)
  29.10.2008 11:14 for je mi smutno
 
Madam, máte ve všem pravdu, má to ale malinký háček. Pláčete totiž krásně, ale na špatném hrobě. Policie je součástí výkonné moci země, a jako takové jsou její příslušníci povinni jako první se řídit zákony, které upeče zákonodárná složka státu.
Proto se musíte se svými požadavky s důvěrou obrátit na naše zákonodárce, mezi kterými je spousta jedinců s plnou hubou pseudodemokratických a populistických keců. Tito lidé jsou vědomě naprosto odtrženi od reality všedního dne a vůbec nechtějí slyšet názory o tom, že i demokracie, tak jako koneckonců každé zřízení na světě, má svoje mantinely, které pokud jsou porušeny, musí zákonitě následovat trest.
  31.10.2008 22:28 from"je mi smutno"
 
jo, jasně i Vy máte pravdu,souhlas 100%, ale když policajt dělá,že nevidí a neslyší, dokonce ani nadávky cikánů vůči své osobě (jen aby nemusel nic sepisovat atd..pro příklad nemusím chodit daleko: když mi vykradli "drázlové" garáž a zdemolovali auto, aby se dostali k autorádiu, tak mne policajti ČR přesvědčovali, ať nic nehlásím, že to musí sepisovat, ztratím plno času a zloděje stejně nechytnou..), tak z toho je mi smutno. Protože ač vaše kolegyně, tak např.až pojedu autem a udělám sebemenší přestupek anebo na přechodu půjdu na červenou, tak si mne řádně "vychutná". Je to dtto jako s revizáky v MHD. Cikánů si nevšímáte, po nás bílých se "vezete". Sorry, vím že sem chodíte především vy, příslušníci Policie ČR, ale žel, tento můj názor sdílí většina občanů..alespoň na severu Čech ano. Jinak přeji pěkný den a snazší službu-kolegyně ze st.správy :))
  31.10.2008 22:47 from "je mi smutno 2"
 
..jako další příklad nečinosti policie mohu uvést osobní zkušenost. Před cca rokem mne na ulici u domu pokousal pes.Na infekčním odd. nemocnice mi řekli, jestli majitele nenajdu do 2.dne a nezjistí se, že pes nemá vzteklinu, budou mne muset hospitalizovat a proti vzteklině očkovat, což znamenalo týdenní pracovní neschopnost.
Zajela jsem si na obv.odd.policie ČR, abych jim vše nahlásila a poprosila je o pomoc při hledání majitele psa. Chyba lávky... po cca 4hodinovém čekání na sepsání jakéhosi protokolu (už jsem nevydržela čekat déle a ozvala se) tak mi pouze bylo řečeno: "jéje my jsme na Vás zapomněli" a na závěr mne ujistili, že nic pro mne udělat nemohou, že si musím majitele psa sehnat sama. O.k. tak jsem se obrátila na známého od městské policie, a do 2 hodin byl majitel psa znám. Tak mne přesvědčujte o heslu: "pomáhat a chránit". Příkladů by bylo více: synovi ukradli auto, tak jsem šla volat policii ČR a říkám do telefonu, kudy od domu zloději odjížděli (bylo to odpoledne kolem 17.00hod. a já se bláhově domnívala, že policajti se za nimi vydají).OMYL - do 10 min. přijela před náš dům 2 auta policie ČR a že prý odvezou syna na stanici k sepsání protokolu...nemá to logiku, jak si jeden člověk sedne do 2 aut, ale budiž...namísto toho, aby se vydali za těmi grázly,co ukradli auto. A vy všichni tu řešíte své platy a postupy a odchody do důchodu s patřičným odstupným anebo stávkujete za víc peněz...dělám také ve státní sféře-finanční, ale tohle není řešení!! Tímto si u lidí, obzvláště galérky respekt nezjednáte, to fakt ne. No, vím, že je to na nic, jen doufám, že se tady na mne všichni teď nevrhnete a nebudete mi spílat. A i kdyby, přesto přeji pěkný den.
  01.11.2008 10:53 Ano
 
A za to vše buďte vděčná ministrů vnitra jak mu to dobře jde je to prostě nejlepší manager
  29.10.2008 10:25 ještě 2 roky
 
"Myslím si, že ministerstvo vnitra je mou poslední politickou štací," řekl Langer v pondělí večer při rozhovoru pro MF DNES s tím, že se o žádný další úřad již ucházet nehodlá.

"Zjednodušeně řečeno, pokud ODS v příštích parlamentních volbách neuspěje, s aktivní politikou končím," prohlásil Langer.

Nerad by prý však ministerstvo opouštěl před dokončením reformy policie a reformy elektronického systému veřejné správy, tzv. e-governmentu.

Langer, který se ve vrcholné politice pohybuje více než deset let, prý nikdy nechtěl být politikem na doživotí: "Vždycky jsem říkal, že nechci nosit politické papuče." To je prý také důvod, proč nyní ohlašuje odchod z politiky v případě volební prohry.

S Bémem spíše ne
Ještě předtím se však hodlá na prosincovém kongresu ODS ucházet znovu o funkci místopředsedy strany. "Rád skládám účty a myslím, že v oblastech, které jsem měl ve straně na starosti, jako byla starost o členskou základnu a vzdělávání, fungovala ODS dobře," hodnotí Langer své stranické působení.

Ve vnitrostranickém souboji premiéra Mirka Topolánka s místopředsedou Pavlem Bémem se jednoznačně staví na Topolánkovu stranu. Na otázku, zda by chtěl i po kongresu dělat místopředsedu Topolánkovi, říká, že ano, podmínkou je prý jen to, že Topolánek vyvodí ponaučení ze svého dosavadního fungování a z prohraných voleb.

Ke spolupráci s Bémem je podstatně vlažnější. "Musel bych si to velmi rozmyslet. Myslím, že ve straně má panovat loajalita jak směrem ke kapitánovi, tak i směrem dolů. A tu jsem u Pavla Béma necítil. Musel bych si tedy důkladně položit otázku, zda může být má loajalita k takovému předsedovi opravdová, a ne jen hraná," řekl Langer.

Místopředseda strany a pražský primátor Pavel Bém Langerovy výtky o nedostatku loajality odmítá s tím, že právě diskuse a různé názory uvnitř strany jsou tím nejcennějším, co ODS vůbec má.

"Tyto tradiční výpady Mirka Topolánka nebo teď Ivana Langera považuji za deficit respektu k diskusi," reagoval Bém.

V jednom se však s Langerem shodnou. Ani Bém příliš nepočítá s tím, že by chtěl s ministrem vnitra spolupracovat ve vedení ODS. Na přímou otázku to sice říci nechtěl, ale z jeho slov to jasně vyplynulo:

"Myslím, že je nezbytné, aby se něco změnilo. Do vedení strany by měli přijít zkušení a úspěšní hejtmani. Musí přijít celý tým s jasnou představou." O Langerovi jako případné součásti svého týmu nemluvil.
  29.10.2008 08:22 Josef Novák <nemam@nic.uk>
 
Zejména "reforma" nemá chybu. Zrušíme jednoho ředitele okresu a na kraji vznikne 17 (ano, opravdu slovy sedmnáct) "koordinátorů" v 9. a 8. platovýchh třídách. Kdo nevěří, ať se běží podívat do města na soutoku Labe a Orlice. Proto se ruší další tabulky na okresech, aby na koordinátory zbyly peníze. Velebnosti, chce se mi ......
  29.10.2008 10:06 zvracet?
 
:-)
  28.10.2008 19:46 pavel
 
Může mi zde někdo říct, proč VS nebyla na přehlídce???
  28.10.2008 21:42 XXX-pravý
 
Přeci proto, že mají obrovský podstavy ne?
  27.10.2008 18:52 Alexis
 
STOP MODRÝM ZLODĚJŮM A TUNELÁŘŮM.
  27.10.2008 14:13 rentiér <Ilona .Marková@volny.cz>
 
Pro xyz. Váš názor Vám neberu. Za poctivou práci ccc 25 let jako policista Policie České republiky a 3 roky v civilním sektoru se nestidím. Dále je vidět, že jste nepochopil, proč chtějí policisté a další sociální jistoty v jejich práci. Uznávám pravicového voliče, ale nesmí se šahat na sociální jistoty, viz důchodci a další, jak jsem podrobně popsal. Když mně a dalším kolegům bude chtít někdo šahat sprostě na peníze, tak nebudete tleskat pravici/ p. Kalousek /. Je zde i odpověď bývalého kolegy, který pochopil o co jde. Mám pokoru před poctivými občany, ne před zloději, gaunery, beru to celkově. S pozdravem p. Ladislav Marek. Ještě chci dodat, volby dopadly tak, jak byla vůle většiny národa. Dle Vás by většina národa měla mít škodolibou radost. Co se týče narážky na tzv, rentu, to je odměna společnosti za odvedenou práci.
  28.10.2008 14:25 Rentiér PČR(30)
 
V podstatě s tebou souhlasím.Ale renta není odměnou,ale sociální dávkou.
  30.10.2008 15:38 Rentista
 
Plně s tebou kolego souhlasím,háček je v tom, že o všem rozhodnou poslanci a jak to ve sněmovně vypadá asi víš?!.......
  27.10.2008 10:09 Drn
 
Ivane běž domů.......
  27.10.2008 09:51 b.dark <b.dark@seznam.cz>
 
Nazdar Ivane. Tak už se ti to blíží, připrav se, půjdeš do pr..le i s tou celou ODS!!! Už aby to bylo - podě..l jsi vše co jsi mohl!!!
  27.10.2008 09:48 Sparta for xxx-pravý
 
Tak jestli výraz "táhni do prdele" vyjadřuje tvou inteligenci, výběr u PČR je opravdu na úrovni a napiš délku tvého sl. poměru hrdino!!!
  27.10.2008 22:31 XXX-pravý
 
4 Sparta.
Nikde jsem ti nenapsal " jdi do prdele", vyprosil bych si abys mi podsouval svoje výrazy. A tvoje názory jsou opravdu
"velmi zvláštní". Co se týká mojí délky služebního poměru tak já osobně sloužím již 30-tý rok a to tzv. na chodníku. Teď mě můžeš nazvat starou strukturou, nebo i generačním špuntem. Podle mě jsi obyčejný provokatér a víc se já už k tvým příspěvkům nebudu vyjadřovat. Přeji ti pěkný večer.
  28.10.2008 11:27 Sparta
 
Takže ještě jednou a naposled vysvětlím. Bylo to k příspěvku tečky, který psal toto:
. 24.10.2008 08:54 .

táhni do prdele

a já jsem reagoval takto:
Sparta
Bez nicku a sprostý - to je opravdu hrdinství. Poslal bych tě k lopatě a potom by jsi přišel na to vážit si svého zaměstnání. Jste burani!
a tvou reakci si přečti sám. Takže nebudeme překrucovat a přečteme si, na co jsme reagovali.
  28.10.2008 21:49 XXX-pravý
 
4 Sparta - poslední reakce.
Máš pravdu. To ale neznamená, že změním názor. Pořád si myslím, že jsi velmi dobrý provokatér a tvoje názory jsou opravdu někdy velmi zvláštní. Hovg domluvil jsem.
  29.10.2008 07:43 Sparta
 
Prostě se mě nelíbí, jak se to točí jenom přes prachy a jak je v civilu krásně. Peníze přerozdělit dle nápadu TČ a přestupků a ne plošně. Opravdu bych zaplatil policajti, co makaj, ale vyžírkové bych poslal kopat krumpáčem.
  29.10.2008 11:45 XXX-pravý
 
4 Sparta
Už jsem opravdu nechtěl reagovat, ale v tomto s tebou zcela vyjímečně i když ne úplně se vším souhlasím.
  27.10.2008 00:01 je mi smutno..
 
Dobrý den pane ministře,
vždy jsem si práce policie vážila a cítila k těm hochům našim "ochráncům" sympatie. Avšak po zásahu Policie ČR dne 4.10.2008 a 18.10.2008 v Janově a Litvínově mohu říci jen jedno: jsem ráda, že moji synové nejsou u policie, musela bych se za ně stydět! Po shlédnutí několika videozáznamů, jsem byla velice nemile překvapena, jak si příslušníci PČR nechali nadávat od cikánů, klidně přihlíželi nadávkám a urážkám od cik.bose vůči bílé dívce, aniž by cokoliv podnikli na její ochranu, jen koukali a koukali...toho 4.10 2008,následně 18.10.2008, co to v Janově a Litvínově mělo znamenat? Aha, asi jsem špatně pochopila heslo: "pomáhat a chránit"..už vím, pomáhat cikánům a chránit cikány před námi bílými..podotýkám, že nejsem rasista a nikdy jsem nebyla, ale lidé typu pana Uhla a jemu podobným, konec konců i všem politikům, čili i Vám, mohu jen vřele doporučit: vylétněte ze svých hnízd a na 1/2 roku se nastěhujte do Chanova nebo Janova a žijte mezi těmi "chudáky cikány". Změníte okamžitě názor!!! Absolutně nemáte zdání, co se v tomhle regionu děje...je to časovaná bomba, o které i média neinformují objektivně a pravdivě. Mohu jen doporučit odkazy, co jsou na netu:
http://mostecky.denik.cz/zpravy_region/cv_janov_radikalove_romov e_20081005.html
Bohužel na netu je informací a videozáznamů o Janovské a Litvínovské akci spousty..po jejich shlédnutí si každý slušný občan řekne: k čemu je policie a koho vlastně chrání??!! v tomhle kraji to jednou nedopadne dobře..
  27.10.2008 09:02 xxx
 
milá paní, v tomto případě se jednalo o zásahy pod jednotným velením a odpovídá za ně velitel opatření. Ti ovšem do ničeho jít nechtějí. Policista si nechá nadávat z tohoto důvodu. Je v postavení běžného občana a jedná se o návrhový přestupek. Musí tedy věc sepsat a poslat na MěÚ. Poté ze svého volna půjde svědčit ke komisi. Pachatel dostane pokutu, kterou nezaplatí, protože nemá žádný příjem, jen bere soc. dávky. NEDOSTANE TEDY ŽÁDNÝ TREST. Pokud by policista ve všech případech takto postupoval, bude mezi službami jen chodit po úřadech(stačí chodit svědčit ve volnu na soud). Proto policisté odchází.
  27.10.2008 10:05 drn
 
for xxx: Nemáš pravdu, v Janově bylo spácháno několik tr.činů ze strany cigánů a policisté na to skutečně nereagovali. Policista by měl zakročit v případě, že je svědkem páchání tr.činu. Paní výše má pravdu, cítím to úplně stejně. Bohužel, díky Langerovi a velitelům+IMV se policisté nacházejí ve stavu, kdy před vším zavírají oči, aby se nedostali do problémů.(viz.třeba zákrok na Jaquelínu)
  27.10.2008 12:53 pro XXX.
 
Když už informuješ tak pravdivě. Zapoměl jsi na správní poplatek a nemluv, že u Vás by jsi šel na KPPP v osobním volně?!Co to máte za vedoucího?
Bohužel s tebou musím plně souhlasit již z vlastní zkušenosti s Tvou druhou větou.Což je na tom to nejhorší. A to je jeden z největších problémů.Franta.Š.
  27.10.2008 21:13 GRU
 
Bohužel, naše společnost je z této minority podělaná. Oni si umí vše vyřvat, jinak jsme rasisti, když nedostanou, to co chtějí. Podívejte se, kolik je případů, že Policie raději dělá, že nic nevidí. Na druhou stranu pokud se k něčemu odhodlají, jsou pod palbou politiků, umělců a dalších darebáků. Nejdříve se vyšetřuje, zda zákrok proběhl dle zákona, zda náhodou nebylo porušeno darebákovo právo. Zda bylo vše použito dle zákona. Tak to u nás v této zemi chodí. Na neonacisty, skiny a jim podobným je naše Policie tvrdá a zasáhne hned, ale proti této chamradi mají obavu důrazněji zasáhout!! Špatný je celý systém. Bohužel, ti velitelé, kteří o takových to zákrocích rozhodijí, jsou ze všeho posraní. Na to si budete milá paní muset zvyknout, nebo odejít raději do jiné země! Bordel tu bude pořád.
  28.10.2008 10:26 F1
 
Reakce na GRO

No nevím, jestli by paní pomohlo odejít do zahraničí. Totiž, co jsem se zatím dozvěděl od našich např. emigrantů, kteří žijí v zahraničí nebo i dlouhodobě pracujících v zahraničí USA, Kanada, tak mě, jako osobě policisty, která s těmito lidmi tyto věci probírala , bylo sděleno, že v zahraničí je to pro policistu také o to větší průser, pokud vážně zraní nebo zastřelí při zákroku černocha, indiána atd. Například mě bylo sděleno, že z důvodu začlenění indiánů v Kanadě do " pracovního procesu " mají automaticky " na pracovním úřadě přednost při získání zaměstnání před " bělochem " tzv. pozitivní diskriminace. Situace indiánů a jejich život v dnešní společnosti mě dle různých veřejných zpráv velmi připomíná život cigánů ve společnosti v ČR. Sice vetšinou na okraji společnosti, ale jim to vyhovuje neb pro jejich smýšlení jim stačí sice míň, ale bez práce a není to pohled ani náhodou rasistický, ale takový jaký si ve společnosti " vybudovali" , jak se chovají a jak se dokázali sžít s obecnými pravidly společnosti. To že nic moc, to každý ví většinou i ze své zkušenosti. Je skutečně pravdou, že oficiální představitelé nechtějí mít s touto komunitou problémy a tak za cenu jistých negativ raději do toho nešťourají, aby nevybuchla " sociální nespokojenost " Ščuků ...... . Holt ti občané musejí něco snést pokud chceme býti multikulturní národ. Kam až se to dostane s příchodem i například jiných viz. http://www.policista.cz/clanky/reportaz/prehlizeni-bezpecnostnic h-rizik-mozna-draze-zaplatime-386/, to nikdo neví.
  28.10.2008 10:43 GRU
 
Pro F1, souhlasím. K nám do věznice chodí aktivista a zastánce "utlačovaných Romů" Ind Kušma..., mediální hvězda typu Džamila, jsou tu z něho celí posraní. Stará se jen o cikánky. Jedna se rozčilovala, že chodí do práce na pole a nedostala odměnu, jako jiné!! Proto za ní přišel. Jo, tak to tu chodí. Takže slušní a pracovití jsou prostě těm ostatním pro smích. Příjemný svátek.
  28.10.2008 14:36 Rentista PČR(32)
 
Dobrý den.
Musím s Vámi pouze souhlasit. Z vlastní praxe vím, že téměř vše záleží na veliteli bezpečnostního opatření. Pokud bude chtít tak příslušní policisté budou zakročovat při podezření z jakéhokoliv přestupku. Ale pokud bude trvat pouze na tr. činnosti a to ještě takové, která je moc na očích veřejnosti. Tak je to tedy. Osobně si myslím, že někteří VBO i příslušní policisté si nejsou úplně pevní v kranflecích (prakticky neznalost ETŘ apod.) a pak to taky tak vypadá. Doporučuji místo různých protestních akcí ,aby jim zvedli peníze, více se věnovat své práci, za kterou jsou ne zle placení.Aby policii nedělali více ostudy, než která už i tak je. PS: Pokud budete mít Vaše názory podložené svědecky nebo jinou formou např. zadokumentováním opticky i zvukově, máte právo podat trestní oznámení na SZ nebo na IMV.
  29.10.2008 11:08 Clusoue
 
Madam, máte ve všem pravdu, má to ale malinký háček. Pláčete totiž krásně, ale na špatném hrobě. Policie je součástí výkonné moci země, a jako takové jsou její příslušníci povinni jako první se řídit zákony, které upeče zákonodárná složka státu.
Proto se musíte se svými požadavky s důvěrou obrátit na naše zákonodárce, mezi kterými je spousta jedinců s plnou hubou pseudodemokratických a populistických keců. Tito lidé jsou vědomě naprosto odtrženi od reality všedního dne a vůbec nechtějí slyšet názory o tom, že i demokracie, tak jako koneckonců každé zřízení na světě, má svoje mantinely, které pokud jsou porušeny, musí zákonitě následovat trest.