Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  27.01.2006 19:35 Anna Kozlová
 
Pane Pavel,
nedá mi to, abych vám neodpověděla na váš příspěvek.
Mám takoví pocit, že se příliž zaobíráte minulosti do roku 89.
Jenomže my se tady zabýváme situaci po roku 89.
Můžu vám říct, že za komunistu jsem vlastnila jenom svoje ruce a nic jsem nedostala v životě zadarmo. Jelokož nás bylo 9 dětí, tak jsem si musela od svých 15 let na sebe vydělávat.
Co se týká kuponové privatizace, tak musíte uznat, že to byl opravdu podvod století. Jenom málo lidí z toho něco mělo. Já jsem z toho měla 3 tisíce, ale o dalších 30 tisíc, veškeré mé úspory jsem přišla v bance, která byla vytunelovaná.
Co se týká Vítkovic, tak až do 31 prosince 2005 jsem byla jeho zaměstnanec. Pracovala jsem tam přesně 25 roků.
Že tady platy nebyly a nejsou nic moc, tak to je fakt. Když čtu jaký je průměrný plat v české republice, tak se usměji. Můj mzdový výměr za minulí rok, po 25 létech v hutním provozu činí 9.100 Kčs.
Jelikož jsem celé roky pracovala v nepřetržitém provozu a na valcovací trati a to i deset přesčasu každý měsíc, tak jsem si mohla postavit dům. Samozřejmě, že bez půjčky to nešlo. Podotýkam, že jsem byla sama se synem.
Nevím, v kterém závodě jste pracoval vy, ale na valcovacích tratích a úpravnách, u peci i v ocelárně se dřelo a teď se dře ještě víc.
Nemáte pravdu, že Vítkovice jsou na odstřel, vždycky měli plno zakázek a mají pořad. Jenomže po roku 90, ředitel Pastrňák a jeho spolek dělali všechno možné, aby závody vytunelovali a zlikvidovali. Mimochodem, pan Topolánek má také máslo na hlavě. Také se jim podařilo některé závody zlikvidovat. Pod Vítkovice patřilo 7 velkých závodů.
Pracovala jsem v závodě 4 a kdyby si nás tenkrát nekoupil izraelský žid, tak i tento závod by skončil. Dnes je to všechno rozděleno mezi různé firmy a přesto to funguje.
Pavliku, já nejsem zastancem nepravosti ani leváren.
Já se vždy dívám na to, jak se který člověk chová, a co se týká politických stran, tak se v první řadě dívám, co se snaží udělat pro ostatní a ne jenom pro sebe a sobě rovné. S hulváctvím a aroganci začali odesáci. Jenom si vezmi aféru s Grossem. Ten si půjčil na byt, ale odkud měli peníze takový Tlustý, Kalousek, ti nevysvětlili vůbec nic. Je to pokrytectví, když zloděl křičí, chyťte zloděje. Jenom si vezměte chování cele ODS a Klause při volbě prezidenta. Vůbec se nestyděli domlouvat se s komunisty a teď prezident už předem říká, že vladu nebude jmenovat, pokud tam budou komunisté.
Víte, co nemůžu pochopit ? Váš přístup k billboardum, které nechal postavit Říman a klidně lže občanům do očí. Že se objevili další billboardy, které to vyvracejí, tak to je správné. Mezi námi. Kdyby si dovolil Říman o mně takhle lhát, tak si ho vyhledám a nakopnu ho až odletí do Říma.
Že za komunistu nebylo všechno dobré, to víme všichni, ale bylo všechno dobré za vlády odesáku, nebo za ČSSD.
Ale je fakt, že ten náš nešťastný start do kapitalismu zavinila strana Klause. Je také fakt, že pro obyčejné lidi nejvíc dělá ČSSD.
Nedávno jsem četla v časopise úvahu jednoho moudrého člověka a ten říká " lidé mají takovou vládu, jakou si zaslouží " a je na tom hodně pravdy.
Také nemohu s vámi souhlasit, že lidé závidí těm bohatším a že jsou to hlavně voliči sociální demokracie. Když se na to podíváme rozumně, pak je jasné že zbohatlíci a tuneláři budou volit takovou stranu, která jim umožní krást a přitom být nepostižitelní. Máme málo příkladu z minula, kdy největší tuneláři nebyli odsouzení, protože oni vlastně nechtěli nikoho okrást a ti kteří ukradli pár tisíc tak šli sedět.
A proto se vůbec nedivím lidem, kteří celý život tvrdě pracují a přitom si nemohou nic dovolit, že závidí těm, kteří přišli k milionům podvodem. Tak se na to dívejte. Vám je to jedno, že na pár šupu jezdíte od rána do večera ? A takoví Krejčíř, Kožený, Pitr si lebedí ?
Pavlíku, ale ruku na srdce, nejste nějak moc otravený a pesimistický ? Mám pocit, že vidíte všechno černě a na minulost se už vykašlete. Jestli to byli komunisté, odesáci, nebo socialisté a také lidovci, vždy jim jde hlavně o koryta, ale člověk musí volit aspoň menší zlo a uvědomit si co kdo hlásá a hlavně jak se chová.
Náš slavný Komenský řekl ----Vše na tomto světě lze napravit, ale jen jemným teplem lásky, poněvadž jinak je to nemožno.
  04.11.2008 11:18 ....
 
"Beztrestné" období platilo také v roce 2000, kdy Langer podivně lobboval. O několik let později zákonodárci předpis zpřísnili, ten nyní obsahuje například finanční postih až půl milionu korun.

Na Langerův možný konflikt zájmů upozornila MF DNES v sobotu. Politik, který měl v té době funkci místopředsedy Poslanecké sněmovny, se přimlouval za to, aby obří stavební firmu IPS koupil český podnikatel Luděk Sekyra se společníkem Ivanem Kyselým.

Ve stejném okamžiku přitom pracoval Langer pro Kyselého jako advokátní koncipient. Podle některých právníků byl Langer ve střetu zájmů. Jako politik nesměl nikoho zvýhodnit, jako právník musel hájit zájmy klienta.

V zákoně platném v roce 2000 bylo doslova napsáno: Veřejný funkcionář nesmí využívat svého postavení, pravomoci nebo informací k získání výhod pro sebe nebo jinou osobu. Zejména se nesmí odvolávat na funkci v záležitostech, které souvisí s výkonem jeho soukromé činnosti.
  04.11.2008 11:13 Honza
 
Domnívám se, že hodnoty vyznávané v současnosti naší společností jako celkem, neumožňují dlouhodobou aktivní účast na politice lidem, o kterých bychom mohli říci, že jsou vzorem pro ostatní. V souvislosti s článkem pana Kubíka mě napadá, že politiku v tomto státě nemůže morálně dělat nikdo, kdo je toho schopen. Já osobně si ze špiček naší politické reprezentace nedovedu vybrat nikoho. Pokud je ovšem nedokážeme nahradit někým lepším, kdo to bude dělat?
  04.11.2008 08:48 KRAUS
 
http://www.youtube.com/watch?v=54OEXsHWUow

Tak tímhle rozhovorem u mě Kraus velice stoupl na ceně. Takhle trefně popsat situaci u policie a samotného Langera by nedokázal ani policajt. Pane Krausi, smekám před váma
  03.11.2008 19:40 Policista
 
Milá občanko, děkuji Vám, že máte uznání alespoň pro policisty, kteří slouží "na ulici". Doporučujete jim i přidat. Naprosto s Vámi souhlasím, protože v nedávné době v lokalitě kde sloužím bylo v terénu denně PĚŠKY, nikoli v autě, ve službě průměrně 8-10 policistů. Jenže v současné době, kdy jsou katastrofální podstavy, slouží fyzicky pěší hlídku ve stejném teritoriu pouze DVA policisté (někdy dokonce NIKDO), neboť další nejsou jaksi k mání. Nejsou prostě lidi. Vozidel jezdilo kdysi také více, dnes jezdí stěží jen jedno jedinné, a ještě k tomu jen na nahlášené případy, neboť dle nadřízených není benzín a je stanovený počet kilometrů, které může vozidlo během služby najet. Vy to vidíte jen ze svého pohledu, ale osoba zasvěcená ví, o čem zde píšu. Dokud nebude stabilní personální stav, nebudou ani policisté "na ulici". Ti z kanceláří ven rozhodně asi nepůjdou, to snad pochopí každý!
  04.11.2008 09:29 Zpracovatel
 
" Ti z kanceláří ven rozhodně asi nepůjdou, to snad pochopí každý " .....

Pohled z druhé strany talíře :

Každou směnu se snažím utéci od papírů a býti na ulici, ale málokdy se mě to poštěstí. Holt oznámení střídá další oznámení a jen to člověk dodělá a nebo ještě ani nedodělá a již další a další a zas to s tím venku na ulici nevyšlo a tak nějak furt dokolečka, dokola ......., papíry, papíry a potom zas ty papíry - příchozí kritici procitají.
  04.11.2008 21:05 Policista
 
Zajisté jsi snad kolego pochopil, že těmi kancelářskými jsem nemyslel běžné řadové policisty zpracovávající nápad TČ, DN, a všeho možného jiného, co je u našeho spolku nutno papírově zpracovat, ale že jsem měl na mysli ty, kteří v kancelářích sedí díky všemožným i duplikovaným funkcím. Personální propad je u řadových "dělníků ulice", nikoli na manažerských postech, tam je naopak přemanagerováno!
  03.11.2008 19:28 podrazy
 
Ivane už nemáte mladému nastupujícímu policistovi co nabídnout, všechno jste osekali a rozkradli!
  03.11.2008 19:27 žebrota
 
Rozhořčení z degradace mezi mužstvem, a to nejen u těch, kteří byli původně povýšeni za hrdinské činy, zůstává možná i silnější, než rozčarování z propadu reálného platu. Příslušníci to hodnotí jako podraz, který byl jedním z hlavních důvodů loňské i letošní demonstrace několika tisíc policistů a hasičů. A nelze vyloučit, že budou demonstrovat do třetice. Novela, rušící nesystémové, hloupé a nadbytečné vojenské označení služebních funkcí, je totiž v nedohlednu. A pro ministra vnitra i pro prezidenta republiky, jak vidno, je pokušení využívat úmyslně vložené nesystémové chyby v zákonu větším lákadlem, než pocit odpovědnosti za spoluautorství právního paskvilu z r. 2003.
  03.11.2008 19:19 K_Jericho
 
Schválně - čím to je a kdo nese zodpovědnost za stav policie (dětí - nováčků) ? A jak to blbě dopadá a jak vypadá policie vůči veřejnosti !!! Sledujte a prosím čtěte až dokonce i obrázky prohlédněte: http://pohranicnik.bloguje.cz/734607-co-se-deje-v-litvinove.php
  03.11.2008 19:24 bída
 
Modrý tunelář Langer to zahrabal neskutečným způsobem.
  04.11.2008 22:44 yxy
 
Langer nabere dívky, což se již děje, které musí nejdříve projít hlídkovou službou. Radši odcházím.
  03.11.2008 17:51 občanka
 
Teda že se nestydíte, všichni tady kňouráte, jak máte malé platy, ale v ulicích Vás člověk nevidí!!! To si jen vozíte zadky v autech a kdyby byl někdo na ulici přepadený a okradený, houby uvidíte, a tudíž nepomůžete a neochráníte. Přidat na platech? ANO, ale těm, co opravdu jsou na ulici a "po svých".......styďte se, brečíte tu jak svíčkový báby
  03.11.2008 17:54 Pavel
 
No ty jsi tady chyběla.............
  03.11.2008 18:25 .
 
Běž raději sama hlídat svoje kolegyně do slepičárny.
  03.11.2008 19:18 Pro občanku
 
Když furt píšijó ty rózné nesmysle, kerý stejnák nikdo po té nečte a to jen aby sa nažrala byrokratická kobyla, tak sa občánko nedivte, že už pak nestačijó pomálu pár króčků po ulici udělát.
  03.11.2008 19:41 Policista
 
Milá občanko, děkuji Vám, že máte uznání alespoň pro policisty, kteří slouží "na ulici". Doporučujete jim i přidat. Naprosto s Vámi souhlasím, protože v nedávné době v lokalitě kde sloužím bylo v terénu denně PĚŠKY, nikoli v autě, ve službě průměrně 8-10 policistů. Jenže v současné době, kdy jsou katastrofální podstavy, slouží fyzicky pěší hlídku ve stejném teritoriu pouze DVA policisté (někdy dokonce NIKDO), neboť další nejsou jaksi k mání. Nejsou prostě lidi. Vozidel jezdilo kdysi také více, dnes jezdí stěží jen jedno jedinné, a ještě k tomu jen na nahlášené případy, neboť dle nadřízených není benzín a je stanovený počet kilometrů, které může vozidlo během služby najet. Vy to vidíte jen ze svého pohledu, ale osoba zasvěcená ví, o čem zde píšu. Dokud nebude stabilní personální stav, nebudou ani policisté "na ulici". Ti z kanceláří ven rozhodně asi nepůjdou, to snad pochopí každý!
  03.11.2008 20:28 oportunista
 
FOR:občanka

Vážená občanko, jestli jste si nevšimla, tak u Policie chybí v současné době cca 5000 policistů. To je jediný důvod proč je nevidíte na ulici. Musíte si uvědomit, že jeden Policista mnohdy musí pracovat za tři chybějící. Policisté v současné době nemají čas se procházet po ulicích a dohlížet na veřejný pořádek. Jsou rádi, že stíhají(mnohdy ani nestíhají)zpracovávat trestnou činnost. Myslím si, že není zrovna na místě kritika řadových Policistů, své rozhořčení by jste měla směřovat na vedení celého resortu - to je odpovědné za současný stav.
  03.11.2008 22:30 XXX-pravý
 
Vážená občanko.
Váš názor to je tedy něco. Jestli máte známého u policie, tak se ho zeptejte proč není na ulici, ale je v kanceláři a píše a píše a píše atd. pořád dokola. Zkuste si jednou u vás v zaměstnání dělat práci za další tři navíc, za stejný plat a bez uznání vedoucích a ještě i při remcání veřejnosti. Jak se říká, pláčete na špatném hrobě. Měla by jste svoji kritiku namířit do vyšších sfér, tedy do vedení policie, počínaje ministrem vnitra, na prvním místě, to je největší likvidátor policie, přes policejního presidenta což je jeho nohsled až po současná krajská ředitelství, která papouškují co nahoře řekli. Tam je zakopaný pes. Jestli to nevíte, tak v rámci policie chybí cca 5000 policistů a to musí být již někde poznat. Jejich práci musí někdo udělat. To je celý problém.
  04.11.2008 11:55 R.P.
 
Souhlas.
  04.11.2008 22:45 yxy
 
občanko běž za ty velké platy pomáhat a chránit a my na oplátku odejdeme dělat něco jiného
  03.11.2008 17:10 tragédie
 
Kromě nadbytečné administrativy zmiňují policisté jako zdroje psychické zátěže také nedostatek lidí na velký objem práce, nízké společenské ocenění jejich profese, nedostatečné pracovní vybavení a nízké platy. Policisté si také často stěžují na své nejbližší nadřízené.
  03.11.2008 18:44 atd.
 
Hlavně na své nejbližší nadřízené, no když se chce někdy po podřízených práce a plnit řádně úkoly . Tak budeme kontrolovat více nejnižší management, aby ten neměl na své podřízené čas a hlavně náladu něco po podřízených chtít.....
  03.11.2008 17:09 běs
 
Často nasazují vlastní život, setkávají se s lidskými tragédiemi nebo bojují proti těm nejtěžším zločincům, ale největší stres pro policisty představuje hlavně nadbytečné papírování. Vyplývá to z aktuálního výzkumu mapujícího zdroje psychické zátěže u policie, jehož závěry má Právo k dispozici.
  03.11.2008 22:15 XXX-pravý
 
100% pravda.