Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  05.11.2008 16:49 MM
 
Dobrý den chci se dát k PČR.Měl bych zájem sloužit u dálniční policie.Chci se zeptat i Vás na výši platu během studia a po kurzu na škole.Děkuji.A co myslíte je lépe u hasičů/jsem členem SDH/nebo u PČR PŘIHLÁŠKU CHCI PODAT I K SOPTÍKŮM.
  05.11.2008 17:09 NePo
 
Prostuduj stránky www.ubs-mv.eu nebo www.policista.cz a tam najdeš mnoho příspěvků na dané téma. Je tam toho opravdu hodně, takže si udělej pár hodin čas na prostudování
  05.11.2008 18:47 mjr. Zeman
 
Na škole nebudeš mít víc jak 15000 hrubého a pak cca od dva až tři tisíce víc (to se už ale nezlepší několik let). U hasičů i policie je to stejné. Spíš jde o to, co by tě bavilo víc. Kvůli penězům, sociálnímu zabezpečení a pěknému pracovnímu prostředí však ani k jedné složce nenastupuj ........... Pokud si chceš vydělat víc, tak můžeš jít dělat třeba popeláře. Sice si vyděláš stejně, ale budeš zase v klidu a pokud umíš čísta psát, tak budeš třeba i velitel kukavozu :-)
  05.11.2008 19:20 odchod
 
Upřímnou soustrast v tomto papírovém království.
  07.11.2008 05:52 jarda
 
Dejte se k nááám, policie volááá. Policie potřebuje každýho vola.
  05.11.2008 10:59 Otázka
 
Teda, jak to ten pan Langer dělá ? Nápad rapidně stoupl, lidí málo, nestíhá se (samozřejmě kvůli papírování) a ještě ke všemu nováčků (a je jedno jestli maj třeba 10 VŠ anebo SŠ) ?! Teda to se vám fuckt povedlo. A ještě třídová (nebo třídní) diskriminace a nesrovnalosti kolem toho. To jsem zvědav, kdy a kdo to dá někdy aspoň trochu do kupy. Páni poslanci a senátoři v tom mají prsty a snad i zodpovědnost.
  05.11.2008 00:15 for yxy
 
OMLUVA.............ta hrubka je děs, do očí bijící "vidím"..tak to je správně
  05.11.2008 00:12 for yxy
 
Tak když se Ti to nelíbí, proč nejdeš dělat něco jiného hned?! Dělám také ve st.správě. jsme kolegové a dobře vím co za IQ sedí na ministerstvech i na kraji, ale buď jsem ráda že mám práci (když budu před nadřízeným "remcat", tak mne vyrazí) anebo odejdu sama, z důvodu, že už nemám žaludek na to, jak to ve st. správě chodí...ale lkát tady na webu...k čemu vám to proboha je? Jedině jak se říká, jednomu se uleví, ale nic víc......mohu vám řici jedno, ve st. správě pracuji celý život, čili i dobu před tzv.sametovou revolucí (chich, fakt byla sametová)a je to pořád stejné-nahoře neví zbla, co je dole za práci, měli by dělat povinně kolečko, aby se jim rozsvítilo, ale kdy to bude a kdo jim to nařídí?? Když vydím ty skvosty, co "perlí parlament a senát, naděje si nedělám.........., že by ministři a jejich nejbližší podřízení na tom byli lépe..smiřte se už konečně, že jsme v Kocourkově a ne v ČR. Jsou-li u moci "modří" anebo "oranžoví" na věci nic nemění, pouze mentalita českého človíčka. Kdysi mi jeden známý řekl, že jsme zvláštní národ: 40let jsme strkali hlavu do díry na východě, teď ji cpeme do díry na západě a když se díra zavře, tak si namalujem, abychom měli kam vlézt...Když tak sleduji dění v tomhle státě, bojím se, že nebyl daleko od pravdy..pochopte jedno: vládu ani ministra nezajímají vaše problémy,ani vy, ale potřebují vás neboť bez vás, by nebyli ani oni a jejich výnosné posty...mějte se fain a trochu optimismu do života přeji....:)
  05.11.2008 00:43 XXX-pravý
 
Kašli na hrubku, i když je to hrůza-každý normální pochopil. Co se týká tvého názoru máš pravdu. Tady si každý z nás vylije srdíčko a to se ti najednou tak nějak uleví a je ti dobře. Buď fakt sametová a nehubuj nám za to. I když je to hlas psa do nebe volající, je to vše z 99% všechno pravda. Zkus se nad tím zamyslet. Nevím co ve státní správě děláš, ale u PČR chybí cca 5000 policistů a my zbývající musíme tu jejich práci udělat za ně. Pokud jsi někde v kanceláři zkus si představit, že děláš práci ještě za další tři kolegy a to bez zaplacení práce přesčas, za soboty, neděle a svátky a za noci a ještě za držkovou od vedoucího a remcání veřejnosti. Pak budeš mluvit jinak. I přesto ti přeji hodně úspěchů v práci i v osobním životě.
  05.11.2008 05:23 Sparta
 
Chtělo by to audit a vyhnat prasata do ulic, aby vám pomohli, jenže to se nestane.
  05.11.2008 17:16 Nespokojený Policista
 
Sparto, první rozumná věta od Tebe, s kterou bych i souhlasil, co jsem tu v poslední době mohl přečíst. Jsem ovšem také přesvědčen, že je nerealizovatelná.
  05.11.2008 19:34 příslušník JS v 3. pl. třídě
 
jsi moc chytrý, běž to změnit a neodrazuj lidi, který to už všechno štve, myslím dělat pro stát... Ozbrojené složky by neměli být pro smích... Podívej- Janov u Litvínova... Vypovídá samo o sobě... Jinak s tebou souhlasím... Pokud nepodpořej finenčně ozbrojené složky, budem pro smích nejen sobě...
  04.11.2008 20:36 Sparto
 
zde máš část příspěvku od managera : ,, Jen pro dokreslení,sám jsem vysokoškolák a zařazen na řídící funkci. Služebním funkcionářům,kteří takto postupují se nedivím a sám bych postupoval stejně a novýmpolicistům bych ty peníze přál. Ustanovení je samozřejmě na základě dobře připraveného výběrového řízení. Nikoho nezajímají odsloužená letá a zákonem stanovené lhůty pro jednotlivé sl. hodnosti. (že by zde byl zákon porušován???). Problém však vidím v několika rovinách:
1. někteří policisté jsou po necelých 2 letech na vrcholu své policejní kariéry - co je čáká v dalších 20 nebo dokonce 30 letech služby? Nic.
2. zařazení do vyšší TT není výsledkem kvality práce a snahy o zdokonalení, ale ryze nelogickým zvýšením platů - je to součástí náborových akcí a argumentace personálních pracovníků
3. ne všichni sl.fukncionáři takto postupují a potom je zde zřejmá nespravedlnost.
Nevím, zda mé názory jsou správné, ale zde popsaná fatka se opírají o praktické fungování PČR. A pocopitelně zde nejsou popsány všechna. Kasždý déle sloužící policista by našel další. Ale prootazku dostačující. Příspěvek je z 3.11.08 takže tak asi vypadá budoucnost PČR.
  04.11.2008 18:49 Sparta
 
Ptám se co dělá UBS a NOS pro zrušení zdanění výsluhy? Neusnuli zimním spánkem. Vždyť se to týká většiny policistů. To je Vám to fakt jedno????? Neřešte plat, tam je to upečený, je fin. krize a stát nebude mít kde brát, ale až Vás kopnou do civilu v padesáti, aby jste nekoukali jako zjara!!
  06.11.2008 23:45 Ptám se co dělá UBS a NOS ....
 
Sparta
Milan reaguje:
6. 11. 2008 (21:35)X

.... a mě by zajímalo, jestli je tazatel členem odborů ?
  04.11.2008 17:52 žebrota
 
Kromě nadbytečné administrativy zmiňují policisté jako zdroje psychické zátěže také nedostatek lidí na velký objem práce, nízké společenské ocenění jejich profese, nedostatečné pracovní vybavení a nízké platy.
  04.11.2008 18:44 Sparta
 
Až na ty nízké platy souhlas.
  04.11.2008 20:53 sparto
 
ZMIZ
  04.11.2008 17:50 Martin
 
STOP MODRÝM ZLODĚJŮM A TUNELÁŘŮM.
  04.11.2008 17:50 hnus
 
Paní Langerová bude kupovat ozdravné středisko MV v Luhačovicích. To se to prodává modrým prasatům.
  04.11.2008 13:28 Petr
 
Velmi zajímavý článek co se Romů týká. Nesouvisí to s momentálními příspěvky v diskuzi, ale stojí za to si to přečíst.

http://pohranicnik.bloguje.cz/585185-co-se-deje-v-prerove.php


Kde jsou teď všichni ti pseudohumanisté..? Havel,Uhl,D.Stehlíková ad.?


Nejdříve nechť hovoří strohá řeč čísel:


Protože oficiální statistiky se o mnoha výše uvedených kategoriích nevedou a čísla jsou posbírána z různých zdrojů (neoficiální statistiky, demografické a sociální studie a výzkumy), nemohu zaručit jejich absolutní přesnost, navíc nemusí přesně odpovídat aktuálnímu stavu. Je třeba je tedy vnímat jako orientační.


cca 3% populace v ČR tvoří Romové, žije jich zde cca 250-300.000

25% z celkového počtu Romů žije v Severních Čechách

21% z celkového počtu Romů žije na Severní Moravě

47% bytů obývaných Romy není vybaveno ani splachovacím WC

40 m2 bytové plochy obývá v průměru 6,9 Romů

až 30% manželství v některých romských skupinách uzavírají příbuzní


6% romských žen poprvé rodí mezi 14 a 16 lety

19% romských žen poprvé rodí v 16 letech

až 4 interupce v průměru připadají na jednu romskou ženu

60% z dětí umístěných v dětských domovech je romské národnosti


přes 50% romských dětí se učí ve zvláštních školách

22% romských dětí propadá v 1. třídě

25% romských dětí ve věku 6-7 let je v pásmu verbální debility

56% Romů nemá ani základní vzdělání

32,7% Romů má základní vzdělání

8% Romů se vyučí v oboru

2,5% Romů má středoškolské vzdělání

0,8% Romů má vysokoškolské vzdělání


75-85% Romů je nezaměstnaných

60% Romů je nezaměstnaných déle než 3 roky

30% dospělých Romů se živí nelegálním způsobem

60% dospělých vězňů ve věznicích jsou osoby romské národnosti

75% se Romové podílí na kriminalitě (přičemž v některých lokalitách např. co se kapesních krádeží týká dosahuje až 95%)


30% pouličních prostitutek má romskou národnost

25% pouličních romských prostitutek má za pasáka svého příbuzného


87% české populace vykazuje více či méně významné známky rasistického či xenofóbního chování ve vztahu k romskému etniku.


Kdo má zájem o více, tak to má pokračování na výše uvedené adrese.
  05.11.2008 09:08 GRU
 
Počkej, pokud to četla DŽAMILA, máš po ptákách!!! Plně souhlasím, svatá pravda VELEBNOSTI! Stačí se podívat do věznic,u mladistvých a žen mají cikáni většinu. To asi o něčem vykládá, ale nikdo to nechce slyšet a vědět.
  15.10.2009 19:42 poodzu jhdpoiud
 
ffpfofffloif ffipdodzdfg