Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  06.08.2009 20:01 prostý občan <ladislav.marek@volny.cz>
 
Podle Langera porušuje Houbovo odvolání služební zákon
5. 8. 2009 15:21, autor: ČT24

Praha - Místopředseda ODS a bývalý ministr vnitra Ivan Langer má za to, že policejní prezident Oldřich Martinů porušil služební zákon, když nechal nahradit svého náměstka Jiřího Houbu. Novinářům řekl, že jde o další politicky motivované rozhodnutí ministerstva vnitra pod vedením Martina Peciny. Podle Langra Pecina i jeho náměstek Jiří Komorous vyvíjeli od počátku svého působení v úřadu enormní nátlak na Houbovo odvolání.

Zpět na článek

Diskuse
V diskusi je 93 příspěvků

Zobrazit: ohodnocení 5 a více ohodnocení 0 a více ohodnocení -5 a více všechny



8
Jeseter, 6. 8. 2009 00:36 .Langer je gauner
Tak to je hustý, ten LANGER je opravdu GAUNER.Policii dovedl ke kolapsu a ještě si bude otvírat "pusu".Ten člověk by měl jít sedět, za to co provedl.
5
honza, 6. 8. 2009 11:53 .RE: Langer je gauner
Máte pravdu, snaží.kryje Topolánka, Dalíka , Hřebíčka a ostatní členy.Jen vyjímečně člen ODS není gauner. Ale hlavně kryje sebe, aby nepraskly jeho podvody.Je příšerný gauner. .. 10
Jan, 6. 8. 2009 00:22 .Íčkovi zřejmě otrnulo
nedivím se, že má íčko obavy, protože policajti snad konečně začnou šetřit jeho aktivity a on skončí ne na vnitru jak touží, ale na Borech kam patří.
1
ach, 6. 8. 2009 14:22 .RE: Íčkovi zřejmě otrnulo
Také bych si to přál, ale myslíš, že bude potrestanej, já tomu moc nevěřím. Jeho hoši ho budou bránit, protože by na ně práskal. .. 9
Karel, 5. 8. 2009 23:21 .nevěrohodný bývalý ministr vnitra
Co si myslí pan Železný v komentářích, že nikoho ze zátupců ČSSD nenechá domluvit, pořád mu skáče do řeči a myslí si jako pan Langer, že má patent na rozum. Pan Langer dokáže pouze obhajovat problémy ve kterých se nachází pan Topolánek a pořád před lidmi mlží svojí za nic nestojící činnost na ministerstvu vnitra.To co u policie zavedl a tloukl se při tom do prsou tak nemají v souzčasné době ani vyspělé demokratické země. Stači se přesvědčit když oznámíte trestnou činnost , která byla na vás spáchána v těchto zemích. Proto co jsem viděl dne 5.8.2009 na událostech komentářích tak pokud lidé neprokouknou lži pana Langera tak opět ODS vyhrají volby.
6
Svatopluk Beran, 6. 8. 2009 01:18 .RE: nevěrohodný bývalý ministr vnitra
Řekl bych že tohle pan Železný nezvládl. Proč se přešlo ke Komorousovi, když řeč byla o Houbovi. Pan Bublan jasně řekl že umístění pana Houby na pozici mohl pouze policejní president a to byl pana Martinů. Jak je tedy možné, že ho do pozice prosadil Ivan Langer jakožto ministr. Proč se pan Železný nezeptal pana Langera jakto že ho do dané pozice dosadil on a to ještě bez výběru, když je to pouze provomoc policejního presidenta? Pan Langer je veliký vřed na naší demokracii. Viz. například americká víza a tajný dokument o zavedení protiteroristického střediska u nás za pomoci USA a tím i CIA. Po letech snažení se USA pod podmínkou zrušení vízové povinnosti pro Čechy podařilo přimět českou vládu k vytvoření speciálního protiteroristického centra. Má se nacházet v budově, kde sídlí Útvar pro odhalování organizovaného zločinu a běžný daňový poplatník se o tom, jak je nakládáno s jeho penězi v této oblasti nic nedoví. Praha (INT) Utajena bude i konkrétní podoba, způsob a výsledky práce centra - nedovíme se tedy vůbec nic. Zůstává pouze možnost spekulovat a jelikož podmínky vyplývají z česko-amerických smluv, je nanejvýš pravděpodobné, že vzor činnosti této služby bude v USA. Analytické pracoviště tohoto centra začne pracovat v průběhu prvního čtvrtletí příštího roku. Mluvčí ÚOOZ Pavel Hanták uvedl, že hlavní náplní tohoto pracoviště bude „sběr, vyhodnocování, analýza a zpracování informací o teroristech a osobách důvodně podezřelých z napojení na teroristické organizace. Toto pracoviště bude zároveň za policii vyhodnocovat hrozby plynoucí z terorismu vůči zájmům České republiky." Mluvčí ministerstva vnitra Hana Malá ujišťuje, že s informováním o vznikajícím centru se nepočítá ani do budoucna a že „jediné, co lze obecně o mechanismu spolupráce zveřejnit, je skutečnost, že plně podléhá vnitrostátnímu právu České republiky včetně povinností policie a práv našich občanů zaručených zákonem." O mezinárodním právu zmínka nepadla a vzhledem k Akčnímu (protiteroristickému) plánu, se kterým vláda přišla, se nejeví, že by pravomoci bezpečnostních složek byly omezeny svobodami občanů. A jaká je praxe ve světě? Americká praxe Pokud by se české služby skutečně inspirovaly v USA - a i bez znalostí podmínek je evidentní, že spolupráce je nevyhnutelná - můžeme předpokládat důsledky. Americké bezpečnostní složky mohou například bez rozhodnutí soudu zadržovat kohokoli pro podezření z terorismu ve své věznici Guantánamo, odposlouchávat telefony a číst elektronickou korespondenci. Bez souhlasu cílových států mohou na jejich území podnikat tajné - i vojenské - operace. V Evropských státech si pak už dříve vymohli zavedení tzv.černých listin. Do těch jsou uváděny osoby, podezřelé z terorismu či jeho podpory, kterým jsou podle závažnosti domnělého zločinu blokována konta, zamezen přístup k lékaři atd. Samotné osoby o zařazení do listiny nemusí vědět a de facto není možnost se bránit ani - v případě prokázání neviny - zajistit vyškrtnutí. Britská praxe Nejsilnější omezení v souvislosti s terorismem má v Evropě Velká Británie. Policista zde může po libovolném člověku na ulici požadovat odpovědi na cíl a účel cesty, činnost před cestou. Zároveň může každému prohledat věci, stejně jako jakékoli auto i bez přítomnosti majitele. Ve vazbě může podezřelému bez souhlasu vzít otisky prstů, bot a vzorek slin (poté zanesený do genetické databáze). Podezřelá osoba může být držena ve vazbě (se souhlasem soudce) bez důkazů až 28 dní a i při zproštění obvinění jsou všechny údaje a vzorky uchovány. Ministerstvo vnitra pak na svých stránkách uvádí statistiky zatčení na základě podezření z terorismu v období 11. září 2001 až 31. březen 2007. Z těch vyplývá, že z terorismu a těžkých zločinů bylo obviněno 27 procent zadržených. 54 procent podezřelých nebylo obviněno z žádného zločinu a zbytek překročil zákon v méně závažných věcech. 73 procent osob tedy nebylo z terorismu či těžkých zločinů vůbec obviněno a z toho vyplývá že minimálně v 73 procentech případů jsou tyto pravomoci zneužity. Česká vize v EU Pro období českého předsednictví EU již experti vytvořili program bezpečnostních iniciativ. Hlavními body je blokování internetových stránek a mobilních sítí ve zvláštních případech. Dalším závažným bodem bude migrace. Česká cizinecká policie platí v Evropě i západních zemích mezi nejhorší a nejzkorumpovanější, je tedy s očekáváním, jak se jí podaří moderovat diskusi o padělaných dokladech. V plánu je také téma zavádění biometrických údajů - už i k povolení k pobytu - to je velmi kritizováno organizacemi, chránícími lidská práva a soukromí nejen v Evropě. Ať už se jedná o současnou vládu či opozici, zdá se, že jsou strany připraveny „z bezpečnostních důvodů" dohled pouze utužovat. Není však sjednocování světa proti islámskému terorismu po 11. září pouze obdobou sjednocování Německa proti terorismu „žido-komunistickému", „odhalenému" po vypálení Reichstagu roku 1933?
10
  26.03.2010 17:58 Dušan
 
Ičko už to máš za pár:

http://www.youtube.com/watch?v=sBjFkcCG_fk
  26.03.2010 17:36 pepa
 
tak to vypadá na Bory,ale já jsem vám to říkal.
  26.03.2010 05:25 jarda
 
O Topolánkovi (pohřební marš): Už ho nesou, v černý rakvi, prdel zašili ševcovskou dratví...
  25.03.2010 22:07 drn
 
Ty hňupe(I),se vám to všecko sere,co? Se opravdu bavím na účet ODS:-))))))
  25.03.2010 19:26 pro A
 
Proč by chodili do civilu, když je práce baví, a proto také k policii většinou šli.
A že si někteří stěžují... to je všude.
  25.03.2010 21:03 Ha
 
ha, jako vtip dobrý, jestli to není tím, že je nikdo nechce!!!!
  25.03.2010 21:58 XXXP
 
for Ha
Myslím, že si až příliš moc fandíš. Zatím každý policista, který od PČR odešel a nešel do důchodu, tak se v civilu velice dobře uplatnil. To se asi o tobě Ha říci nedá, že ano.
  26.03.2010 05:29 jarda
 
Pro HA: Možná byste mohl zkusit, co obnáší přijímací řízení k PČR. Jinak musím souhlasit s předřečníkem, pokud bývalý policista má zájem o nějakou práci, tak nevím o žádném, který by se nezaměstnal. No, pokud tedy nebyl vyhozen z důvodů nějakého svého protiprávního jednání. Pak to bývá nejen bývalý policista, ale též kriminálník (pro mě je kriminálník každý, kdo by pravomocně odsouzen).
  26.03.2010 09:12 Pánové
 
bohužel nemáte pravdu. Já jich znám několik, kteří by se dnes vrátili a bohužel nejsou volná místa. Jeden je již rok na pracáku a bohužel není to pěkný příběh. Ostatní tak nějak přežívají, ono Vám nikdo neřekne na plnou hubu, že je zle. Když nemáš kamaráčoft, dávají ti to dost najevo. Znám z vlastní zkušenosti. Jen si dejte pozor na slova, ono v tom civilu nejste a až tam budete, poznáte. Takže prrrr.
  28.03.2010 13:46 ggg
 
Pokud jsi odešel od PČR a nic neumíš, jen bouchat do posacího stroje a jebat burany, tak to je problém. Pokud jsi odešel do civilu a máš nějaké pracovní oprávnění a zkušenosti s praxí tak jsi za vodou. Z vlastní zkušenosti. Alke pozor! Jedna pravda v předchozích názorech je a to ta, že u PČR je fakt spousta lemplů a podlejzáků, kteří fakt v civilu by se neuživili a pro ně je práce policisty jako vyšitá.
  29.03.2010 18:23 to
 
potom jsi u PČR byl jenom vychcánek, který se vezl a chodil na melouchy či jinou nekalou činnost, jinak na to nemáš čas, takže zase jeden odborník u PČR, ještě že je pryč!!!!
  24.03.2010 18:30 Taky že jo
 
http://ekonomika.idnes.cz/brusel-je-skepticky-k-ceske-snaze-udrz et-stabilni-verejne-finance-p9t-/eko_euro.asp?c=A100324_144820_e ko_euro_spi
  26.03.2010 09:08 Dušan
 
Brusel,která loni vychvalovala Kalouska,jako nej. MF EU může držet akorát tlamu
  24.03.2010 18:03 To
 
dnes se bijou v prsa u PČR!! To je banda hlupáků, ale jak se říká, na každého jednou dojde a mám za to, že to bude hodně brzo. nebo je tu ještě jedna možnost, možná Vám chybí baba!!! Či chlap? To jen kvůli diskriminaci!!!
  24.03.2010 18:04 To
 
je sorta, dříve každý utíkal do civilu a dnes se bijou v prsa u PČR!! To je banda hlupáků, ale jak se říká, na každého jednou dojde a mám za to, že to bude hodně brzo. nebo je tu ještě jedna možnost, možná Vám chybí baba!!! Či chlap? To jen kvůli diskriminaci!!!
  24.03.2010 18:06 Ha
 
bulínkové, stát je v pr a už, aby brusel dohlížel na rozpočet, konec vyžírků v čechách. Dřív nebo později. -30% stavu realita
  24.03.2010 18:08 opr.
 
v Čechách pro rejpaly
  24.03.2010 18:30 Jo
 
http://ekonomika.idnes.cz/brusel-je-skepticky-k-ceske-snaze-udrz et-stabilni-verejne-finance-p9t-/eko_euro.asp?c=A100324_144820_e ko_euro_spi
  24.03.2010 20:35 haha
 
to je jen závist,tak běž dělat k pčr a nezáviď,ale je tady jeden háček,aby jsi udělal psychotesty...
  25.03.2010 18:04 A
 
proč nejdeš do toho civilu hrdino!!!! Není pro tebe místo! K PČR jde každý jelito!
  26.03.2010 05:31 jarda
 
Pro To: Proč svůj příspěvek tapetuješ? Já myslím, že jednou taková kravina bohatě stačí.
  26.03.2010 13:56 pro ha. a to.
 
Vážení,jsem u policie přes 20 let,mám 35.000čistého a nestěžuji si,chtěl bych Vám spíše poradit,více mákněte a brzy ty daně Vám stejně zvednou,ať se mám ještě lépe.s pozdravem dlouholetý policista.
  24.03.2010 10:19 Petr <p.vokoun@seznam.cz>
 
Pane Langer,běžte už s těmi Vašimi kecy do prdele.Co vy jste za zmrda,to je fakt už moc.Díky vám a podobným,to tu vyhrají komouši a socani.Jste fakt HOVADA.
  24.03.2010 09:09 .
 
http://aktualne.centrum.cz/domaci/kauzy/clanek.phtml?id=664049
  24.03.2010 09:09 .
 
http://aktualne.centrum.cz/domaci/kauzy/clanek.phtml?id=664049 !!!!!!!!!!!!!!!