Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  04.03.2010 20:43 rentiér <Ladislas.marek@volny.cz>
 
Tak pánové,co se nemístně navážíté a to anonymně do policistů ČR, bylo by dobré přibrzdit. Dneska mně přišel výpis ze správy sociální pojištění z Prahy 5, 35 let pojištění na tento bordel.Takže dle novely zákona č. 155/1995 Sb nic státu nedlužím, ani Vám. Dále budu pracovat pro blaho této kapitalistické společnosti, pro mne to není žádný problém. Byl jsem k tomuto od malička rodiči veden, je to samořejmostí.Všem provokatérům sděluji, odpracujte cc 35 let na tento bordel a pak možná kritizujte policisty,hasiče, bachaře a podobně, možná dostanete v 65 letech důchod. Jestli máte někdo více let, tak se srdečně, pokorně omlouvám.Jestli jej ale neposunou na 70 let.Co se týče ÚP,tam jsem byl velmi krátce, ne vlastní vinou, odpracoval 3 roky, tak to mám do zápočtu, takový je zákon, ale takto dopadlo cc 1,5 milionů občanů za poctivou práci na tento bordel znějící kapitalismus.Doufám, že jim to nebudete jako mně anonymně vyčítat, na ÚP se může dostat kdokoliv, kdykoliv. Mě jste nemístně anonymně uráželi, takto ostatní poctivé policisty, hasiče, bachaře, ostatní poctivé občany ,co jsou na úřadu práce, kteří ne vlastní vinou přišli o práci.Já problém s výslužkou od vnitra nemám, tedy za leta poctivé práce u policie ČR, něco za něco, nejsem sám,jenom pouhých pánové 25 let a 2 měsíce v přímém výkonu.Většinou jsou zde mladí provokatéři , nevím pánové, něco odmakejte pro společnost, pak se do nás navážejte. Jinak to je po dobu webu, je to prostě ubohé, hlavně anonymně. Já jsem sdělil, kdo jsem, ale anonymně se a ani ostatní kolegové nenechají za leta poctivé práce nechutně urážet. Na toto každý by z lidského hlediska reagoval. Tyto webovky jsou pro diskusi, ale jak začaly, hned anonymní urážky, to jste hrdinové. Víte, já se mám dobře, akorát nemocné rodiče, postižené dítě, ale finanční problém do smrti nemám. A to jste ještě někteří měli blbé keci na moji rodinu. Nedovolím, doufám, že i kolegové, aby se do nás naváželi nějací, co o policii ČR nevědí nic, většinou jsou to osoby, mladšího věku ,až něco dokážou, tak pak mohou mít názor, urážet, jinak je to ubohost. Doufám, že všichni, co urážíte policii ČR, tak všichni rozšíříte řady Policie ČR. Čekám na Vaše kladné odpovědi.Jinak si nechte nemístní kecy a to říkám velmi slušně a nejsem sám.Pánové , názory nikomu neberu, ale slušnost, je slušnost, hlavně anonymně, s pozdravem jenom rentiér por. Ladislav Marek z České Lípy. Je mně jasné, že zde budou ozvěny, já se nemám a ani ostatní kolegové, co jsme něco pro společnost udělali za co stydět.Tak doufám pánové, že jenom věcné přípomínky na tomto webu, jinak web je k ničemu. S pozdravem pěkné noční, ale chladné noci. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Jinak třeba urážejte verběž, netáhla, alkoholiky, ne mne a ostatní policisty a poctivé občany této země. Jsem zvědat, kolik hrdinů se ozve, zda uvedou o koho se jedná, co udělali něco pro společnost, kolik odpracovali let pro blaho této společnosti, a podobně. Kdy nastoupí k policii ČR , k hasičům a podobně.Tedy, zda půjdou s nadšením posílit policii ČR v boji proti lumpárnámh a podobně. Nasazovat život a zdraví, též na úkor svého duševna, je to přece poslání pánové, samozřejmá policejní práce, doufám, že víte jaká bije.Nikdo se nenechá urážet, natož poctiví občané tohoto státu.Doufám pánové, že zde bude jenom velmi slušná a velmi plodná diskuse. Od toho je tento web, ne pro nemístní a hnusné urážky a to anonymně proti poctivým občanů, je pak úplně jedno, zda se jedná o policisty, hasiče, bachaře a další poctivé občany.Jenom závěrem pánové, nikdy jsem nikomu nekázal o morálce , ale slušnost je slušnost.Jsem velmi vyrovnaný člověk, protože jsem dělal policejní řemeslo a pak se svobodně rozhodl, že budu dělat jinou práci.Když nějaký názor, tak věcně, jinak je vidět, že se nudíte a nemáte co dělat. Na tomto webu končím,, tento web postrádá smysl, většina kolegů zde nepíše, protože to nemá smysl. Jsou zde jenom, většinou provokatéři, kteří si krátí volnou chvíli.Ozval jsem se několikrát, co je příliž, to je příliž, urážet se nemá.Jak sleduji, nejsem sám.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  27.11.2008 14:29 bývalý
 
V souvislosti se zdaňováním výsluhových příspěvků ( aspoň se o tom mluví) mne "přepadla" myšlenka, zda-li by tento postup nebyl protizákonný. K této úvaze mne vede fakt, že každý, kdo chtěl po určitých letech služby odejít, si spočítal dle platného zákona, jak vysoký ( nízký) výsluhový příspěvek bude pobírat. S tímto byl srozuměn a dle tohoto se dále rozhodl. V případě, že Vláda ČR nyní chce zdaňovat tyto příspěvky ( o čemž v platném zákoně nebyl žáden náznak a ani řeč), tak se vlastně dopouští podvodného jednání na těchto bývalých příslušnících bezpečnostních sborů. Argument, že na to nejsou peníze, nemůže obstát. Zrovna tak by se Vláda mohla rozhodnout, že všechny důchody sníží paušálně o nějakou částku ( např. 3.000,- Kč). Reakce na takové rozhodnutí by mne pak zajímala. Rovněž tato úvaha mnme vede k tomu, že sám min. vnitra se dušoval, že k ničemu takovému dojít nemůže, že výsluhový příspěvek je vlastně motivací pro to, aby občan nesloužil několik málo let, ba naopak, aby služba byla vlastně jeho životním posláním. Vždyť si vemte v úvahu jen ten fakt, že jako policista se vlastně k jinému legálnímu zdroji příjmu za dobu služby nemůžete dostat ( nesmíte podnikat, nesmíte být v dozorčích radách atd, atd.), takže tento výsluhový příspěvek by měl zůstat nedotčen. To je můj názor, možná, že někdo z vás může mít i jiný. Cítím tady reakci zejména mladých příslušníků policie, že kvůli výslhovým příspěvkům nemohou dostat přidáno, ale je nutno si uvědomit, že oni také zestárnou a budou chtít mít alespoň trochu nějaké té jistoty.
  27.11.2008 14:53 generačníšpunt
 
Plně s tebou souhlasím. Už dne 14.10. a 23.10. jsem se u něj (nemůžu jej ani vyslovit, parchanta křivýho) na str. PČR a hasičů. Ještě neodpověděl - můžeš se juknout. Jinak jsem pro, přidat se k jakémukoliv protestu.
  27.11.2008 20:46 Seda
 
pane, můžete se rozčilovat jak chcete, mne to štve taky, ale tato rozhodnutí jsou dána naprosto legislativně správně. Sice můžete mít přiznán příspěvek za službu, ale nikde není v zákoně 361/2003 dáno, že tento příspěvěk je nezdaněný. Toto je dáno zákonem o správě daní a poplatků a jestliže vám bud zdaněn od xxx, tak se nejedná o retrospektivu, ale o naprosto zákonné opatření.
  27.11.2008 21:27 vize
 
Ať žije náš přítel a ochránce, náš vůdce a učitel,moudrý a veliký, milovaný osvoboditel, dobrotivý a zvěčnělý, nenahraditelný ministr financí Ing. Gumovič Josefovič Kalouskovič. Nechť žije KDÚ ČSL
  29.11.2008 08:27 Výsluhy
 
Ale přece ten samý případ nastal, když příslušníkům, kteří odešli podle starého zákona o služebním poměru č. 186/1992 Sb. zkrátili pravidelnou valorizaci na 50% podle zákona č.361/2003 Sb.
  27.11.2008 12:45 Pan Honza
 
Moc hezká a výstižná úvodní prezentace pane ministře. Fandíme Vám s kolegy.
  27.11.2008 22:15 vize
 
Chvála je obratná lichotka, skrytá a vybraná, a přináší uspokojení oběma stranám - jeden ji přijímá jako zasloužené ocenění svých hodnot, druhý ji udílí, aby bylo vidět, jak věci rozumí.

Francois Duc de la Rochefoucauld
  28.11.2008 07:38 jarda
 
No, proč tolik vlezdoprdelizmu?
  27.11.2008 06:49 Zbyněk Wittek
 
A pro úplnost k mé osobě ještě dodávám, že jsem absolvoval dvě prověrky na stupeň přísně tajné a jsem nejprověřenější člen vlády. Zdravím, Ivan Langer

Krásné zaklínadlo! Ještě aby tomu někdo uvěřil!!!!

S pozdravem.
P.S.Máte ještě rok a půl na tuto větu.
  26.11.2008 19:56 Zmar
 
Opět se ptám, co dělá UBS a NOS proti zdanění výsluh!!! Jsem členem jedné z nich a jestli se nic neudělá, odcházím z odborů, protože to vážně nemá cenu. Vím, že v padesáti budu zničen a nikdo mě nezaměstná a výsluha je řešení. Vzdám se klidně navýšení mezd. Nespěte!!!!
  26.11.2008 23:04 ...
 
Kolego ptáš se na špatném místě. Přenes svůj dotaz na www.ubs-mv.eu a určitě de dočkáš i odpovědi.
  27.11.2008 14:23 Cluzoe 2
 
Plně s tebou souhlasím.Oba jsou zadarmo drazí.
  27.11.2008 15:06 Pavel
 
Až budeš mít padesát,tak renta už dáááávno bude po 20 letech služby začínat na 15%,tak si stejně budeš muset něco najít.
  27.11.2008 18:36 Pavle
 
Jo,jo něco podobného je v posledním návrhu změny 361.Už jsme ten návrh měli na služebně
  26.11.2008 19:55 Zmar
 
Opět se ptám, co dělá UBS a NOS proti zdanění výsluh!!! Jsem členem jedné z nich a jestli se nic neudělá, odcházím z odborů, protože to vážně nemá cenu. Vím, že v padesáti budu zničen a nikdo mě nezaměstná a výsluha je řešení. Vzdám se klidně navýšení mezd. Nespěte!!!!
  26.11.2008 19:04 drn
 
Když vidím Tvůj kunní xicht v tom videu, tak bych zvracel!!
  26.11.2008 17:48 kiks
 
Faux paux
Nejhlavnější je, že od ledna tady budou platit tzv. zelené karty. Jo já vím, Čechu vypadni, tady Thun Nguyen chce pracovat, navozit si sem svoje děti, popř. pak pěstovat marihuanu velkoplošně. No přeci bys mu nepřekážel, jsou to taky lidi. a že nemáš práci? Ale z toho si nic nedělej, jsou na tom lidi hůř.
Bravo pane neministře policie.
  27.11.2008 06:34 jarda
 
Váš názor považuji za směšný. Pokud jsou v ČR pracovní místa, která jsou volná, a to ať již proto, že tu práci nechtějí Češi dělat, nebo proto, že na to nemají, tak jsem všemi deseti za, aby tu práci mohli dostat cizinci. A že si sem přivezou své děti? To je naprosto pochopitelné a normální. Pokud si myslíte, že drogy u nás pěstují jen Vietnamci, tak se hrubě mýlíte. Možná, že váš příspěvek vyvěrá z obavy z konkurence právě v tomto směru.
  27.11.2008 13:28 sniper
 
...no, Jardo, na rozdíl od Tebe bych se nerad dožil toho, že ve vlastní zemi jednou budeme žít v menšině...
  29.11.2008 02:53 jarda
 
pro Snipera - to je na těch mladých. Já mám děti tři, takže nikdo nemůže říci, že bych za to mohl já. To ti mladí nechtěj souložit a mít děti.
  26.11.2008 17:45 devastace
 
Dnešní nábory to je vizitka pane Langera, je to sběr všeho možného i nemožného. Tohle není prstiž, ale tragédie.
  26.11.2008 07:10 Petr
 
Před několika dny jsem potkal 4 policisty. Šlo pravděpodobně o nově znáborované čerstvé absolventy střední školy. Hoši měli tak 60 kg živé váhy. Neumím si představit, že by zasahovali při bitce v hospodě. Nebylo by asi od věci, kdyby k policii nastupovali mladí až po dosažení věku 21 let, kdy jsou už přece jen vyzrálejší jak fyzicky, tak duševně. Možná se mýlím, co vy na to?
  26.11.2008 14:15 ...
 
Kolego čemu se divíš. Všude je to stejný. Nastoupí nejen mladí hoši, ale i dívky, má to jak se říká ještě nudli u nosu a 20 kg i s brašnou. Přijdou k zákroku se starším policistou a když bude zle, tak ten v 99% případů zjistí, že je na vše sám. To je výsledek sběru všeho co má ruce a nohy k policii. Těch 21 let je vynikající, protože i služební dopravní prostředek s majákem je přeci možno řídit až po dosažení tohoto věku. Ale to nic, je potřeba rozšířit pěší hlídky, aby bylo policii vidět v ulicích. Přeji hodně štěstí při práci s těmito dětmi.
  25.11.2008 17:25 Roman Kovalský
 
Vážený pane ministře,
již x let působím jako OSVĆ ve svéře reality. Několikkrát jsem měl žádost na kreminální policii, o pracovním poměru ve směru chemika trestných činů! Pracuji v realitách, a když mi naposledy vykradi kancelář, byl jsem překvapen přístupem technika, který řešil tento případ. Mnoho skudkových věcí jsem mu musel napovídat. Je mi 41 let, mým koníčkem je chemie, podnikám 8 let v realitách. Mám zájem pracovat v této svéře pro policii ČR, ale neshledávám se s pozitivním světlem tohoto regionu. Roman Kovalský 775 33 66 33
  25.11.2008 19:21 mirek
 
Vážený pane, pokud chcetě dělat kmiminalistického technika, musíte se nejdřív dostat k "normální" policii a až po nějaké době si zažádat o přeložení. Ono prostě nejde jen tak si někam nastoupit, to samý třeba kdybyste chtěl k zásahové jednotce, to byste si dokonce musel nejdřív odšlapat tři roky na ulici a potom teprve žádat o přijetí...
  26.11.2008 03:30 jarda
 
Vážený pane! Nevím, zda si děláte legraci, možné to je. Ale pokud to, co jste napsal, myslíte vážně, tak vás musím upozornit, že jste na stránkách, které Langer nečte, resp. možná čte, ale nereaguje. Za další: Zkuste trochu vylepšit svůj písemný jazykový projev, u PČR se poměrně často vyhotovují různé písemnosti, které jsou pak předkládány i jiným orgánům, např. státnímu zastupitelství a soudům. A, mohu vás ubezpečit, mám poměrně bohatou sbírku písemných "hrůz", které policisté PČR vyhotovili. Z vašeho příspěvku mám tak trochu osypky. Za další: Nic vám skutečně nebrání v rámci současné naháněcí kampaně se přihlásit, formulář najdete na webu MV i PP PČR. Podle tamtéž zveřejněných informací se s vámi nějaký naháněč spojí. Dalším "za další" už budu končit: Pokud skutečně podnikáte v realitách a nejste úplný břídil, tak určitě vyděláte podstatně více, než byste kdy vydělal u PČR. Takže zvažte, zda není vhodnější se "držet svého kopyta, ševče". Jinak přeji vše dobré a "slunce v duši".
  26.11.2008 07:52 bývalý
 
Možná by ses lépe uplatnil přímo na ministerstvu. Stále zde píšou, že Langr má zájem o nějaké reality majetku MV.
  26.11.2008 12:04 generačníšpunt
 
Pane Kovalský. Napřed se naučte správně psát, udělejte si kurs z češtiny a potom si žvejkejte na tomto webu. Nebo si myslíte, že policisté ČR jsou stejné trubky jako vy?
  26.11.2008 17:47 reality
 
To jsou tzv. rychlokvašky co nic neumí a velice brzy opustí tuto neperpektivní loď.