Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  03.12.2008 19:00 Martina
 
http://www.rodina.cz/scripts/diskuse/prisp.asp?id=10514382 stránky s tímto dopisem,stojí to za zamyšlení
  03.12.2008 18:40 Martina
 
Pane ministře,
mám dva syny, je mi 45 let. Bydlím ve vesnici u Teplic. Nemám ve svém okolí žádnou romskou rodinu. Jsem šťastná, že nemusím žít v beznaději jako obyvatelé Janova. V roce 1989 jsem byla na všech demonstracích v Teplicích a v Praze a moc jsem si přála demokracii a svobodu. To, co se teď tady na severu děje je horší než tenkrát.

Svoboda nekončí tam, kde začíná nesvoboda druhého, Policie chrání (s prominutím) grázly před slušnými lidmi.
Copak je to nesplnitelný sen - chci, aby ten, kdo nechce pracovat, klidně umřel hlady.
Ten, kdo si zničí byt, uřízne topení, ať zmrzne. Co se stane mě a mým dětem jestliže:

Nebudeme pracovat.
Nebudeme platit nájem.
Budeme na romy vykřikovat rasistická hesla.
Budeme kolem sebe dělat bordel a ničit své okolí.
Budeme obtěžovat romské rodiny hlukem, smradem.
Budeme krást.
Uřízneme si topení a rozbijeme okna.

My - budeme bezdomovci, chcípající hlady. Vyčíslí nám dluhy za zničený byt a na krku budeme mít trestní oznámení za hanobení té jejich slavné rasy.
A budeme se za vše stydět.

Oni - tmaví a ukřičení - dostanou nový byt, sociální dávky, nové zařízení bytu a ochranu policie. A budou vykřikovat jak pro ně stát nic nedělá.

Náš slavný státní rozpočet nemá peníze na centra pro slepé, vozíčky pro postižené, lůžka pro staré a nemocné. Kolik peněz z naší práce stojí taková normální romská "rodina"? Nestydíte se, páni a dámy tam "nahoře" kdo o nich rozhodujete. Kdo Vám dal právo určit, že z mých daní budu živit dvě cigáňata a soused od vedle si bude shánět sponzory na výcvik psa pro svého postiženého syna?

Asi tedy jsem rasista. Tohle už přeci není možné !!!! Cítím obrovský vztek a beznaděj. Proč jsem vlastně tenkrát chtěla tu demokracii a svobodu? Aby se Ti, kteří poctivě pracují a žijí měli dobře. Čeho jsem já a mě podobní dosáhla? Ti kdo poctivě pracují a žijí, živí líné, sprosté a primitivní prasata a ještě se bojí, aby jim nebylo vyčteno , že je živí špatně.

Příští volby jsou pro mě jasné - DS, Národní odpor, kdokoliv, kdo s tímhle "bordelem" tady zatočí, ano budu volit i neonacisty. A píšu to s plným vědomím odpovědnosti za tuto mou volbu. Před rokem 1989 byli utlačovaní lidé za své názory, ale dnes jsou utlačovaní za to, že chtějí pracovat a žít slušně. Před rokem 1989 policie chránila politiku jedné strany. Dnes chrání ty, co by měla sama trestat a zavírat.
Je mi z té naší slavné demokratické společnosti a z našich "nerasistických" politiků na zvracení.

Na další shromáždění v Litvínově pojedeme. Já, manžel, synové, jejich kamarádi, naší známí....LIDÉ, kteří žijí jako LIDĚ tuto naši podporu potřebují vidět.
A vůbec nečekám, že se cokoliv změní. Naši politici mají teplá místečka a za zády EU.
Ale na každého se vaří voda .............Jednou, pane Langer, Topolánku, Paroubku a ostatní mocní, budete i Vy a Vaše děti žít v takovém ghettu. JEJICH životní prostor se totiž bude neustále rozšiřovat a práv přibývat.
Kdybych vylovila zlatou rybku, přála bych si, aby jste se toho dočkali brzy. A Vaše ženy se z nákupu vraceli uličkou černé v ě t š i n y po pokálených schodech a zavřely za sebou počmárané a poničené dveře. Pak, aby jste stáli oba za rozbitým oknem, poslouchali hluk, nadávky a řvaní - toto lidové umění naší utiskované menšiny a pozorně hlídali, kdy se za rohem objeví Vaše ratolest, plížící se se strachem ze školy.
Opravdu si to neumíte představit, nebo máte pocit, že Praha je daleko?
Co takhle detektor lži a otázka pro Vaše muže, kteří v Janově zasahovali? Kolik z nich, myslíte, bylo přesvědčeno o správnosti svého jednání? Kolik z nich by šlo bydlet do služebního bytu, který by byl v Janově? Děkuji za JASNOU odpověď jaký rozdíl je mezi právy a povinnostmi "bílých" a "černých" ?
  03.12.2008 23:28 Občan
 
Děkuji!
  04.12.2008 01:33 ha3ha <hammer2@seznam.cz>
 
ahoj Martino,
svatá pravda co jsi napsala ale oni nejen, že chrání cikány ale chrání i zlodějské firmy, které nechali rychle zbohatnout. Já do roku 2006 jsem byl jako malý podnikatel v oblasti stavební velmi snaživí a hlavně ohleduplný ale jak jsem se potkal s firmou Tchas tak má ohleduplnost skončila. Firma Tchas spol s r.o. do, které tyto lidé strkají peníze daňových poplatníků a ze státní a městské kasy je obyčejná komunistická firma, která nezaplatí materiály a provedenou práci a dokáže kohokoliv zničit. Stačí se podívat na několik kauz které tady přeposílám. Jsou jedna ruka s Topolánkem, Palasem, Klausem. Jedna perlička za vše V jednom roce si jede Klaus s ředitelem Tchasu na dovolenou do Polska a druhý rok je zavřený ředitel Tchasu za úplatek v Polsku. doporučuji ti stránky pana Šinágla www.sinagl.cz tam je na ně dostatek věcí Vladislav Kladivo
  04.12.2008 02:14 jarda
 
No, vidíte, kam vedlo to vaše přitroublé zvonění klíči! To bylo furt "nejsme jako oni, nejsme jako oni", ale současná realita je daleko horší, než jakou jste tehdy odpískali. A to nejen v oblasti, o níž se zmiňujete. Takže klíče a šup šup na náměstí!
  04.12.2008 14:07 ...
 
Ááá, pan jarda je komunista...
  04.12.2008 14:43 Satan
 
Martino, klobouk dolů, líp bych to nevyjádřil. Vás bych si dovedl představit jako čelní představitelku za právo pro většinu české pupulace.
  04.12.2008 20:07 Zdenka <vetsinova@seznam.cz>
 
Milá Martino. To co jste tady napsala přesně vyjadřuje moje myšlenky. Tedy vyjadřuje..... Je to můj příspěvek, který jste opsala buď ze stánek "Janov ghetto " nebo možná jiných. Tento jsem posílala na více adres někdy kolem 20. 11. 2008. Zkoušela jsem jej tam teď najít, ale bohužel jsou tam už jen příspěvky novější. Ne, že bych se nějak chtěla přít o "autorství", ale pokud jste stejného názoru, mohla byste tento můj "životní příběh" klidně šířit - to mi opravdu nevadí, ale ráda bych tam viděla poznámku: "četla jsem" nebo "převzato".
Děkuji. Zdenka.
Mám také nějaké názory na těchto stránkách, kde žádám o vyjádření pana ministra. Pokud se se mnou chcete ztotožnit, klidně se přidejte. Ale PŘIDEJTE. Umíte snad své názory vyjádřit svýmí slovy a svými zkušenostmi.
  05.12.2008 19:03 Martina
 
Pro Zdenka Nad příspěvkem je stránka z odkazem http://www.rodina.cz/scripts/diskuse/prisp.asp?id=10514382
  03.12.2008 18:32 výhody PČR
 
Ohledně stravenek, jsem si vzpomněl, jak jsem přijel s kamarádkou do restaurace, dal jsem si menu a při placení jsem číšnici na stůl vyrovnal 30-ti korunové stravenky (na které doplácím 12,- Kč), tato číšnice se na mě usmála a povídá: Vy určitě pracujete u Policie ČR. Zeptal jsem se jak to poznala a ona mi odpověděla, že pouze policajti mají žebračenky (tak říkají 30-ti korunovým stravenkám). To mi nedalo a říkal jsem jí, že určitě musí i někdo jiný platit 30-ti korunovými stravenkami a ona mi odpověděla, že ne, pouze Policie ČR, všichni ostatní mají 50-ti, 60-ti nebo 70-ti korunové stravenky. Tak že mě firma přispěje na 12-ti hod. směnu 18 Kč na stravu, tak si mě vykrmují a potom chtějí, aby byli policisté pořádní chlapy.
  03.12.2008 18:59 JOSEF
 
jo,jo taky si to pamatuji.těď jsem už 1/2 roku v civilu a stravenky mám 80 korunové a doplácím 7 kč
  04.12.2008 05:27 Jesefe
 
Až budeš v civilu dva roky , napiš sem, tohle je chráněná doba v civilu a věř mě, vše se vybarví. Stravenky jsou to poslední!
  04.12.2008 20:07 Petr
 
a ještě jsi měl napsát dělník policie 15-16 šichet 12 hodin, za každou šichtu 1x30 kč stravenka, VO, ZVO atd. 20-21 šichet 8 h, za každou jejich šichtu taky 1x30 kč stravenka- dobrý nepoměr
  03.12.2008 18:01 Martin
 
ZASTAVME MODRÉ ZLODĚJE A PODVODNÍKY.
  02.12.2008 21:38 Modrý teror
 
Včera bylo ve zprávách TV Nova, jak není kam uložit v Praze rodičky. Plešatej zmetek s jeho skřetem to popírali ačkoli Schwarz senátor ODS to potvrdil. Takto je na tom celé zdravotnictví!
  02.12.2008 21:14 Brabec
 
COPAK DĚLÁ LANGEROVA MILENKA B.NESVADBOVÁ ?
  02.12.2008 21:38 bota
 
Bára je pro křivé huby.......
  04.12.2008 02:17 jarda
 
Nevěřím, že by se Nesvadbová zahodila s takovým póvlem. To by její taťka musel v hrobě rotovat.
  02.12.2008 19:50 Hilfe
 
Modrého svazáka Langera nikdo nezastaví, dokud nezničí celou policii. Ozdravovny MV mu ale náramně přichází vhod-ale bude kázat o morálce a poctivosti.
  02.12.2008 09:03 F1
 
Je to pro přemýšlivé ( zdůrazňuji pro přemýšlivé )naprosto vypovídající - totiž na stránkách PP PČR je v současné době kolem 8100 míst ve statutu uvolněných a očekávaných uvolněných s podanými žádostmi na ukončení služebního poměru ( je to dosud největší číslo, co to asi rok a půl sleduji ) - jen zopakuji z perfektních fleků se neodchází a u jiných státních institucí ( tedy placených státem ) tento hromadný úprk nenastává a drží se tam zuby, nechty a zřejmě až do důchodu držet budou - viz. úředníci na Magistrátech atd. Co je tedy na tom nejasného, že asi u té policie nebude až tak " růžovo " ?
Nijak tímto nesnižuji, že v civilu je na řadě míst " nerůžovo ", to bych se musel vyautovat ze všeobecného přehledu, který při práci s lidmi naopak policista získá, takové naivky nejsme, ačkoliv si to někdo muže " lacině myslet " / jeho věc /.
  02.12.2008 18:26 pro F1
 
si jsi toho ještě moc neodsloužil, aby si mohl rozdávat své úvahy, které jsou k ničemu. Každý mladý policista si hned představuje, že bude měsíčně pobírat řádově kolem 25.000,- Kč. Já tě upozorňuji, že jsem odsloužil 29 let a můj čistý plat se pohyboval kolem 26.000,- Kč ( a to jsem sloužil 21 let m.j. na SKPV). Oproti dnešním civilním zaměstnancům ( jak kterým a jak kde) je to procházka růžovou zahradou ( co se týče výše platu). Já vím, že každý cítí jistou " nepravedlnost" nad výši svého platu, ale realita v kapitalismu je bohužel taková. A lepší to určitě nebude.Kapitalismus je o podstatě zisku ale ne pro druhé, ale pro sebe ( pana, soudruha majitele atd). Nechci dělat přednášku. Takže jestli si někdo stále myslí, že v civilu bude " ve vatě a v pohodě", tak to se velmi mýlí. Ano, je pár vyvolených, kteří takto žijí, ale těch je skutečně pár a místo, aby si svých peněz užívali, tak kolem sebe budují ochranky apod. To donekonečna nepůjde. A mimo jiné - ve slově " nechty" ( jak si napsal) se píše odjakživa "h".
  02.12.2008 22:59 F1
 
reakcička - nejsem mladým policistou, jak službou, tak věkem - o penězích jsem vůbec nemluvil a to že je úprk od PČR, je jen faktický stav, který má nějakou příčinu. Je tedy otázka proč ti, co mají odslouženo 8 let plus 2 roky vojny a za sebou toho tolik nemají, utíkají " z perspektivy ". Je to od nich tedy " nerozum " a dříve byl tento jev téměř neznámý. Uvaha je tedy jen úvaha a každý ať přebere po svém, tedy příčiny vyhodnocení k odchodu od PČR.
  03.12.2008 05:27 F1
 
Je to pouze vidina výsluhy a ráji v civilu, dost lidí procitne.
  03.12.2008 07:55 martina
 
vidina výsluh byla vždycky a práce v civilu taky, a nikdo houfně neutíkal, takže asi tak, každej ať si to přebere
  03.12.2008 11:50 Martino
 
Jiná doba, ono před deseti lety byla v c také větší pohůdka, stejně jako u Vás. Zkušenost bejvalech v c znám.
  02.12.2008 05:37 for Sniper
 
Takže jestli máš problémy s psychikou dej se vyšetřit. Okamžitě bych tě postavil mimo službu, neumíš ovládat své emoce a takhle to je se všemi u PČR. Hlavně prachy co??? a za hovno !!!! Tak trochu vím, jak to u PČR chodí, tam mám zase příbuzný já a do c by nešel nikdo, ikdyž remcají. Probuď se ze snu a když máš takovou rodinu, tak běž za nima do civilu, ale nechce se ti makat netáhlo! Naděl si pod stromeček novej mozek, tenhle ti dosloužil.
  02.12.2008 05:46 jarda
 
Chlapče, chlapče! Ty už máš taky dost. A to jsi podle toho, co píšeš, civil...
  02.12.2008 09:44 sniper
 
Super, přesně jak jsem očekával,povedlo se mi Tě dokonale vyprovokovat, a teď se tady čertíš, vztekáš a prskáš! :-)) Kdyby mě Tvůj příspěvek vytočil, tak nebudu na jeho konci dělat smajlíka... Naopak Ty teď předvádíš, v jaké jsi psychické kondici! :-))) Ale jistě jsme si tady spolu už někdy psali, akorát jsi byl po jiným nickem... a když máš u PČR tolik spokojených přátel, fakt nechápu, proč už u nás nejsi taky!!!!!! Ale asi na to nemáš, co? Psychotesty... :-)))
  02.12.2008 19:55 for Sniper
 
Ty opravdu nemáš mozek!!!
  03.12.2008 07:51 sniper
 
...á, potrefená husa... přeju Ti hezkej den! :-)))
  03.12.2008 19:16 Pavel
 
"Tak trochu vím, jak to u PČR chodí, tam mám zase příbuzný já a do c by nešel nikdo"

Tak takovej blábol už jsem tady dlouho nečetl.jen za poslední 2 roky odešlo od PČR přes 10.000!!!!!!!!!! kolegů.
Ty víš úplný h.ovno,jak to u policie chodí.
  04.12.2008 05:31 Pavle
 
Tak se jich zeptej ta chytráku, jak jsou na tom a nemel hovadiny, pár ti jich přivedu co dělaj v auto průmyslu. Nedělaj čt, pá a prachy 60% jó to budou vánoce a to se ti nestane co?
  04.12.2008 07:08 Pavel
 
"Tak jsem dal na tebe a pár jsem jich obešel.Všichni se chtějí vrátit,ale všude u policie už je plno,tak čekají až se něco uvolní" :-)))))))))))
  01.12.2008 20:17 Hilfe
 
Modrého svazáka Langera nikdo nezastaví, dokud nezničí celou policii. Ozdravovny MV mu ale náramně přichází vhod-ale bude kázat o morálce a poctivosti.