Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  06.12.2008 15:39 pepa
 
pokud budou v ods takoví lidé jako Langer a Tluchoř,tak se ta strana nehne z místa.Už i Klauzovi je z nich špatně.Pane Langere,věřím,že se na kongresu nudíte a tohle si přečtete.Takové straně už nedám ani hlásek.
  06.12.2008 13:33 Cituji Topola:
 
Já se ptám Vlastíka Tlustého, Honzy Schwippela a Jury Ranince, jaký prospěch má z jejich chování ODS. Rebelové bez příčiny jsou atraktivní leda na stříbrném plátně," .
  06.12.2008 13:37 .....
 
Je hrstka těch co se nebojí zvěřejnit praktiky ODS. Mirek se třepe ne předsednictví EU, sněmovníci máte šanci anonymně ,odejit" zkázu ODS. Co ten chce řešit, když nemá ani vyřešené rodinné záležitosti.
  05.12.2008 21:25 po modré
 
Ivan Langer je zlodějů král, po volbách mu nepomůže ani ta jeho rozpláclá tlama
  07.12.2008 10:29 Sojka
 
Bylo by to sice pěkný, ale nekřič hop dokud jsi nepřeskočil.
  05.12.2008 17:48 návraty
 
Policista, který zbil Kateřinu Jacques, se vrací. Nedávno tady někdo psal, že by se nikdo nevrátil! Že by civil nebyla procházka růžovým sadem.
  05.12.2008 22:56 milan
 
...že by se nevrátil nikdo, kdo odešel dobrovolně! To se tady psalo, víš? Pana Čermáka sprostě vykopli na politickou objednávku a až soud mu musel dát za pravdu, a proto se chce vrátit. To je ten rozdíl!!!
  06.12.2008 04:39 ...
 
Čermáku,
seber náhradu za ušlou mzdu, odchodné, a nikam zpátky se neser. Pamatuji si tě z vojny ve F-M i z pohotováku. Vůl jsi byl vždycky, tak buď rád, že jsi dopadl takto.
  06.12.2008 07:24 Návraty
 
No, název článku by měl být spíše "policista, kterého napadla Kateřina Jau Jau a zmrzačil její kamarád Petr Slunečko se vrací", protože byl neoprávněně vyhozen z práce jenom proto, že konal tak, jak konat měl.
I já, "blbá ženská" vím, že příkaz policisty i když se mi nelíbí se napřed poslouchá a následně si mohu stěžovat.
  06.12.2008 16:27 Milane
 
Ale proč chodit ke sboru, když je v civilu tak krásně? To se divím, že jde do jámy lvové. Asi tam nebude tak zle?
  07.12.2008 10:28 Sojka
 
Podívej se ty chytrolíne. Ten kdo maká se dobře všude i u policiie. Pan Čermák by se podle mého názoru vracet neměl dokud nebude mít soudně vymoženy všechny náhrady za ušlou mzdu, společenské uplatnění, pomluvu, atd,atd. Rovněž by měl žalovat ty své bývalé nadřízené za zneužití pravomoci veřejného činitele. Já na jeho místě bych si nechal pěkně do posledního halíře vyplatit co mi patří, včetně náhrad za zmrzačení od toho zelenýho blbečka Slunéčka a pak bych si spokojeně užíval klidu od všech buzerací nejen u policie, ale i v civilu.
  07.12.2008 17:46 bývalý
 
Myslím si, že bude mít u policie velmi těžký život. První záminka a je oflastrován. Ta vedoucí pakáž dneska hraje do noty těm vládnoucím a nějaký policista u nich vždy byla jen " kusovka".
  07.12.2008 17:48 Sojko
 
nejsem chytrolín, ale rozumě uvažující člověk, žijící v dnešní realitě.
  05.12.2008 16:34 Petr
 
Dneska jsem se po návratu z hokny již rozhodl na 100 PROCENT, půjdu do C, (9,5roku+1,5 vojna).
  10.12.2008 02:05 :------------
 
To je mně líto...
  04.12.2008 21:31 vlasta <vlastarotbauerova@seznam.cz>
 
pane,ministře,chci Vás poprosit,dejte policii větší pravomoce,myslím tím klukum z ulice,každý lump má větší pravomoce než policii,to Vy nahoře nevidíte,ale mi ano.Také si zaslouží,větší platy,nežli uředníci.Ted,ale k vaší ODS,není pravdou,že jste shořeli na příplatcích ve zdravotnictví,ale na vaší aroganci.Vždy jsem volila pravici,ted poprve CSSD,ne z duvodu,ze jsou dokonalý,ale to co jste předvedli vy,to už nešlo dál,věřte,že takto volilo více lidí.Děkuji za odpověd,ráda bych se s váma setkla osobně,vyměnila bych si s vami názory.Vlasta
  04.12.2008 21:57 vlasta,
 
jmenovkyně, je mi líto, ale tady Vám pan ministr neodpoví, musíte svůj dotaz napsat do části: "Policie ČR, hasiči", tam pan ministr i odpovídá. S pozdravem, jmenovkyně Vlasta
  05.12.2008 05:49 bývalý
 
Vážená paní či slečno, nejdříve bych Vám poradil, abyste si udělala pořádnou zkoušku z jazyka českého a pak se můžete snažit něco písemně publikovat. Je to děs a hrůza. Myslím, že součástí přijímacího řízení k policii by měla být tato zkouška. Pak by jste nebyli lidem pro smích alespoň v tomto směru. Děláte ostudu těm, kteří toto ovládají.
  04.12.2008 18:28 SOS
 
ZASTAVME MODRÉ ZLODĚJE A PODVODNÍKY.
  04.12.2008 05:32 for Sniper
 
Nemáš mozek!!!!
  04.12.2008 18:43 sniper
 
Tak mi jeden dej... takovej chytrej člověk jako jsi Ty musím mít minimálně dva... :-)
  04.12.2008 18:45 sniper
 
... a styď se, já, ač bez mozku, jak Tě dovedu vyprovokovat! :-))
  05.12.2008 17:19 for Sniper
 
To jsi mě tedy vyprovokoval, jsi fakt dobrej. Buď rád, že děláš poldu. Jinak tvoje neznalost poměrů je žalostná. Jestli takhle vykonáváš svou práci a věříš všemu, co ti kdo nakuká, no potěš prdel.
  06.12.2008 14:14 sniper
 
Chlapče (jsi jistě hodně mladej), odpověz mi prosím na tuto otázku: proč ještě hniješ v bídném civilu a nejdeš se přihlásit do toho našeho policejního ráje??? Fakt bych byl rád, kdybys mi odpověděl! Jednoduchá otázka, jednoduchá odpověď...
  06.12.2008 16:40 Sniper
 
Dokáži se uživit v civilu a u jednoho sboru jsem již byl a nerad přijdu o výhody, které pobírám.Odešel jsem ze zdravotních důvodů. Jinak věk 38. Diskuze na téma PČR je při návštěvě příbuzného na pořadu a to že se nemá zle jsem tady již psal. Ty asi šlapeš chodník co?
Víc ti prozrazovat nebudu, protože ti po tom nic není. Život je boj a brekotem se ještě nic nezměnilo. Slova, že nemám na žrádlo, protože se bude přidávat jenom 1,5% je k smíchu. Jinak se někoho zeptej, kolik se bude přidávat příští rok v civilu. Až budeš pořádně makat a ještě nedostaneš u soukromníka plnou mzdu, s tím, že ti ji někdy vyplatí, teď zrovna nemá. Nevím kolik bereš, ale na tvý prachy se jinde musíš hodně nadřít. Končím debatu a já se tě teda ptám, kolik vyděláváš, jak jsi dlouho u sboru a proč nejsi v tom krásném civilu, kde jsou samé benefity a hniješ u PČR?
  06.12.2008 17:22 sniper
 
...takže je mi vše jasný, jsi zhrzenej, tak kolem sebe kopeš a provokuješ... Kdybys byl úspěšnej a spokojenej, tak se na tyhle www stránky ani nepodíváš!!! Víš, jinak zatímco letos mi nepřidali ani korunu, kamarádům v civilu přidali 15 procent, to jen tak na okraj... a jestli děláš u nějakýho vydřiducha, to je Tvůj problém, každej má možnost jít za lepším, nezaměstnanost (mimo několika regionů v horách nebo na severu) u nás zase tak velká není a pokud jde o řemeslníky, je jich dokonce nedostatek a koukal bys, jak jsou placeni! Copak nevidíš, jak naše populace utrácí v obchodních centrech za krámy, který ani nepotřebuje? Copak nevidíš, jak se lidi chodí bavit do různých multikin, relaxačních salónů, restauračních zařízení... copak nevidíš, jak si kde kdo dvakrát do roka zaletí na dovolenou k moři... a tak bych mohl pokračovat... prostě lidi prachy mají a vesele je utrácejí a užívají si! Jinak za lepším během dvou let odešlo i hodně přes deset tisic četníků, to ale určitě víš... a já budu v r. 2009 dalším z nich, pracovní nabídky mám už teď. Prostě ze sebe nenechám dělat vola, když jdu v noci do práce, chci to mít zaplaceno, to samý o víkendu, ve svátek... a makat měsích zadarmo? ha ha :-) a nebýt nijak zvýhodněn oproti tomu, kdo si doma válí šunky... prostě jsem policajt, a kdo jinej by měl mít smysl pro spravedlnost! Ale to Ty asi stejně nepochopíš... jenom jednoduše počítáš penízky a srovnáváš hrušky s jablkama, jako ten pán nahoře...
  06.12.2008 21:50 for Sniper
 
Takhle jsem se hodně nepobavil, Snipere jsi blázen a narazíš ty jeden spravedlivej, tebe si někdo vychutná! Bacha bude se danit!!!
  07.12.2008 16:37 sniper
 
Víš fešáku, hlavním cílem mého příspěvku bylo to, ať se projevíš v celé své kráse(říká se tomu psychologie) Takže: určitě Ti není 38 let, pohádky si nech na Vánoce (a pokud ano, je to smutný a jsi zralej do blázince Ty, poněvědž způsob Tvého projevu tomuto věku určitě neodpovídá, takhle se baví puberťáci a to ještě ti slabomyslnější...)
  07.12.2008 16:43 sniper
 
...takže Tě zdravím, Sparto, Konte, Kliku... nebo jak všelijak ses tu v minulosti nazýval! A přeju Ti hezkej večer, běž brzo spát, ráno vstáváš do školy (do zvláštní¨samozřejmě...) No nic, to je srandy s děckama :-) pobavili jsme se myslím oba a necháme toho, jo? Hůl nad Tebou nelámu, vyrosteš, třeba i zmoudříš a třeba jednou budeš dělat i svou vysněnou práci u Policie (to už tam snad nebudu :-)) Toš se měj hezky, ogare! ... a s úsměvej jde všechno líp! :-)))
  07.12.2008 17:40 Snipere
 
Ty jsi opravdový pátrač z kriminálky. Jak jsem již psal, jestli takhle vykonáváš svoji práci, ani se nedivím, že raději odejdeš a v celé své kráse se předvedeš, jak umíš makat. Na to bych se nejen já rád podíval. Jen aby to nebylo ve stylu A je to! Ještě musím podotknout jednu poznámku. Definuj tady psychologii, jestli víš, co to je za obor. Takže teď ti napíšu tvůj ortel. Je to jednoduché, myslíš si, že jsi policajt, který má vždy a všude pravdu. Bohužel musím konstatovat, že jsi také pouze člověk ( žádný nadčlověk) , který vykonává potřebu stejným způsobem, jako většina lidí! Co ti kdo nakuká a v co chceš věřit bezmezně věříš a tím se dostáváš do slepé uličky. Neposloucháš názor druhých a když ti tady tluču do hlavy, že je pravda malinko jinde a bejvalej četník vzpomíná na to, jak bylo u PČR a dnes v továrně, která jede na 80%. O spravedlnosti nemluvě! Nehledě na to, že mu ještě každý vyčítá rentu, protože se to samozřejmě proflákne. Musíš bejt už hodně vyhořelej, ale je to tvůj boj. p.s.: Sparta bejt nemůžu, již z principu fandím odjakživa Slávce
  08.12.2008 16:53 sniper
 
Tak nevím, připadáš mi jako schizofrenik... jednou píšeš vcelku rozumně, jako třeba v posledním příspěvku... jindy zase vykřikuješ jako neinteligentní puberťák hesla typu: nemáš mozek, bude se danit, někdo si Tě vychutná, jsi blázen, atd... takhle se rozumnej dospělej člověk nechová, ikdyž má jinej názor... jsi prostě "případ" :-)
  04.12.2008 01:37 ha3ha <hammer2@seznam.cz>
 
Vážený pane,vážená paní,
dovolil jsem Vám napsat jak jsem se potkal s firmou Tchas spol s r.o. Ostrava a jak mi tato firma změnila život. Díky Tchasu jsem přišel úplně o všechno bydlení, firmu,rodinu a majetek. Tchas mi dluží od roku 2006 za materiály a práci cca 700 000,- Zbytek níže
Děkuji za Vámi strávený čas.
S přáním krásného dne
Vladislav Kladivo
604545246

Já, Vladislav Kladivo r.č. 710309/2766,
zahajuji dnem 10.10.2008 demonstrativní hladovku, neboť chci veřejně poukázat na praktiky společnosti TCHAS, spol. s r. o. .
Jmenovaná firma pod různými záminkami oddaluje platby nebo nezaplatí za vykonané stavební práce a dodaný materiály.


Naše firma prováděla stavební práce s dodávkou materiálů v roce 2006 na akci bytový dům Praha Prosek II ,které do dnešního dne neuhradila a tím mě uvedla do stavu sekundární platební neschopnosti, v důsledku ,které jsem vláčen po soudech a následně exekuován, což mi způsobilo prakticky likvidační účinky mé firmy a rodiny.

Hladovku hodlám držet za podmínek odmítání jakékoliv stravy vyjma tekutin, a to do urovnání sporu s konkrétní jmenovanou firmou.

O této firmě mohu doložit dostatek materiálů, jak se daná firma chová v Naší společnosti a na jaké lidi je napojena.

Po dobu trvání hladovky se budu zdržovat na zabavené nemovitosti ,která byla exekutorem p. Doležalem z Plzně " na tohoto exekutora je mnoho stížností" v dražbě prodána za zapřenou dlužnou částku 10 000,-

adresa:
Vladislav Kladivo
Spytovice 3
Pošta Zdechovice
Přelouč
Okres: Pardubice
Mob: 604545246

Hladovku jsem držel 20 dní zdraví mi nedovolilo pokračovat " mám dvě děti " a nezabiji se pro radost STB a zlodějů

Vážený pane vážená paní,
činím tak z důvodu, že moje právní zástupkyně Judr. Fedorková
po firmě Tchas požadovala kompromisní částku 450 000,- v únoru roku 2007
I když pánové z Tchasu p.Kašpar, p.Varmuža a p.Paclt dobře věděli, že pokud
nezaplatí naše provedené práce a dodaný materiály dostanou nás do stavu
sekundární platební neschopnosti Vůči svým věřitelům, kteří na mě podali civilní
žalobu a nyní již byla na můj majetek nařízena exekuce. Samozřejmě má dlužná
částka byla patřičně navýšena o úrok z prodlení, o náhradu soudních výdajů,
tedy o soudní poplatky a náklady právního zastoupení a nyní navíc o náklady exekutora.

Odpověď od právní kanceláře Kubica Zajíc a spol:

> v odpovědi na Váš email ze dne 1.9. 2008 Vám tímto opakovaně sděluji, že
> společnost TCHAS, spol. s r. o. navrhuje zaplatit Vám v rámci urovnání vzniklého
> sporu částku 450.000,- Kč, přičemž tato nabídka je platná do konce září 2008.
> Předpokladem úhrady této částky je, že zašlete omluvné a vysvětlující emaily
> všem subjektům, kterým jste rozeslal zprávy poškozující dobrou pověst
> společnosti TCHAS, spol. s r. o.

Tchas až po dvou letech přiznal, že naše firma provedla práce v hodnotě 619 000,- ale nezaplatila. Náš rozpočet 695 000,- s DPH

jen pár odkazů jak se chová firma Tchas spol. s.r.o. Ostrava
upozorním zakladatelé jsou dva bývalí STBáci obklopeni komunistama

Paní Antusova, požádal bych Vás o sepsání vad na Vašich bytech formou petice, kterou bych mohl předat.
Jednalo by se o soupis vad či nedodělků na Vašich a sousedů bytech s podpisy.

S přáním krásných zítřků
Vladislav Kladivo
mob: +420604545246
> ------------ Původní zpráva ------------
> Od: svobodova natalie
> Předmět: TCHAS
> Datum: 16.10.2008 13:28:21
> ----------------------------------------
> dobry den,
> nevím zda to spolu bude nějak souviset a zda vam budu moct byt nějak nápomocna,
> všechny reklamace v byte- a neni jich malo- resime ted uz pres developera EUBE.
> Důvodem bylo to, ze komunikace s TCHAS-em je katastrofalni, dostali jsme se do
> stadia vyhruznych mailu z jejich strany, odmitaji uznat reklamace potvrzené i
> soudním znalcem.
> Nejedna se o male vady- napr. reklamujeme mokre zdi v obdobi zimy, kdy jdou
> teploty pod nulu- soudni znalec tady byl se sondou, bylo zjisteno spatne
> polozeni izolace nad stropem ve vrchnich bytech- TCHAS reklamaci zamita,
> doporucuje neustale vetrani pokoju.
> Dalsi problem je neustale zavzdusnovani bytove stanice Meibes nasledkem ceho
> jsme permanentne bez teple vody, tece jen tehdy kdyz denne odvzdusnime všechny
> radiatory a meibes- pricina tohoto stavu dosud nebyla zjistena- z osmi bytu v
> poslednim patře se to tyka 6-ti, problémy maji i byty v predposlednich patrech,
> zvazuje se ze byly nainstalovany spatne rozvodove trubky, které podporuji
> nasavadi vzhuchu, ale nelze to dokumentovat- není dokumentace puvodniho návrhu a
> skutečnosti.
> Dalsi problém jsou obklady a dlazby- temer 1/3 vsech obkladu je spatne nalepena-
> jsou ve vzduchu, jiz ted se nektere vzdouají- TCHAs reklamaci odmita s tim , ze
> jsme si tento byt s touto vadou probrali, tim nemame narok na reklamaci i kdyz
> je potvrzena soudnim znalcem.
> Chci podotknou ze reklamace si resi kazdy byt samostatne, ale vzhledem k tomu ze
> nektere vady se tykaji vice bytu a jsou velice zavazne tak postupujeme jednotne
> jako spolecenstvi. mame velice schopneho sefa, ktery dokaze dost veci zaridit.
> pokud si budeme moct byt nejak napomocni, ozvete se prosim.
> dekuji , antusova

Dobrý den, děkuji za zprávu. Já jsem osobně kdysi u TCHASu pracoval a pak jsem dělal stavbyvedoucího u ENVI TRADE s.r.o., která ze 100% patří TCHASu. 15. prosince 2006 jsem byl nucen ukončit poměr okamžitým zrušením, protože mi přestali bez vysvětlení platit cestovní náhrady a část mzdy. Takkhle mi dluží něco přes 106.000,-, při jednání právníků nabídli polovinu nebo nic. Takže můj právní zástupce byl nucen podat na ENVI TRADE s.r.o. žalobu. Zatím ale od soudu nic nepřišlo. Kolega dopadl stejně jako já, musel rovněž pro neplacení části mzdy a veškerých cestovních náhrad rozvázat pracovní poměr okamžitým zrušením. Řešíte to i Vy soudní cestou? Tady na ostravsku je více firem, které mají s TCHASem problémy.

S pozdravem I. Měšťánek, 724 519 224

-----Original Message-----
From: hammer1@volny.cz [mailto:hammer1@volny.cz]
Sent: Tuesday, June 26, 2007 1:02 PM
To: Envipoint s.r.o. - výroba
Subject: Re: tchas

Další poškozená firma:

Kelcom International Ostrava s.r.o.
Daliborova 42
70 900 Ostrava 9
ICO: 47666234
DIC: CZ 47666234
Tel: 596611887
www.kelcomov.cz
Tato firma prováděla práce v Praze kde ji nezaplatili, v současné době probíhá jednání o zaplacení.

M plus JUDr. Kateřina Soukupová
mob: 603219473
Paní Soukupová prováděla obklady dlažby na stejné stavbě pouze jiný objekt. Má dopis kde popisuje firmě Tchas jejich neetické chování na stavbě. Mimo jiné její firmě Tchas nezaplatil cca 250 000,- .

S přáním krásného dne
Vladislav Kladivo
604545246


Reakce právní kanceláře Tchas spol s r.o. Ostrava


Vážený pane Kladivo,

Po projednání s klientem - společností TCHAS, spol. s r.o. Vám zasílám podmínky úhrady částky 450.000,-- Kč na Váš účet jako vypořádání vzájemných vztahů:

Pro firmu Tchas , spol. s r.o. jsme provedli práce v hodnotě 695 000,- p. Ing. Kašpar odsouhlasil 620 000,- ale až po dvou letém sporu. Momentálně exekuce na moji osobu dělají 800 000,- přesto Tchas chce zaplatit pouze 450 000,- ale na základě omluvy. Oni moji firmu a rodinu zničily a ještě se jim mám omlouvat? Na této omluvě trvá p. Varmuža, který je podepsán pod smlouvou o dílo "telefony nezvedá a společné jednání k urovnání sporu odmítá"

- uzavření dohody o narovnání, ve které budou vypořádány vzájemné nároky obou stran; dohoda o narovnání bude obsahovat Váš závazek, že nadále již nebudete rozesílat e-mailové zprávy ani jinak šířit o společnosti TCHAS, spol. s r.o. informace poškozující její dobrou pověst.

Firma je založena z bývalých spolupracovníků STB a komunistických pohlavářů. Několik firem uměle vytunelovali a následně odkoupili. Žalují stát o 60mil a na druhou stranu předražují státní a městské zakázky.
Mohu doložit.

- přílohou dohody o narovnání bude text omluvy, ve kterém se omluvíte společnosti TCHAS, spol. s r.o. a jejím zaměstnancům, za rozesílání e-mailů, ve kterých byly uvedeny nepravdivé informace o společnosti TCHAS, spol. s r.o. a jejich zaměstnancích. Omluva bude Vámi podepsána a Váš podpis bude na textu omluvy úředně ověřen. Společnost TCHAS, spol. s r.o. bude přitom oprávněna podle svého uvážení rozeslat omluvu na adresy, na které byly rozeslány "hanobící e-maily".

- ve lhůtě 10-ti dnů po uzavření dohody o narovnání společnost TCHAS, spol. s r.o. uhradí na Váš účet částku 450.000,-- Kč a vezmě zpět svou žalobu vedenou u Krajského soudu v Ostravě, pod č.j. 68Cm 82/2007 ve věci ochrany dobré pověsti.

Musím připomenout p. Ing. Kašpar úmyslně ponižoval provedené práce ( mohu doložit mám záznam na diktafonu ) a v předešlém e-mailu jsem zaslal několik podvedených lidí touto firmou.

- uzavřením dohody o narovnání budou vypořádány veškeré vzájemné vztahy a společnost TCHAS, spol. s r.o. ani Vy již nebudete oprávněni uplatňovat (soudní cestou ani jinak) vůči sobě žádné nároky týkající se stavební akce "Bytový park Prosek".

Kde je dvouletý úrok z prodlení? Jen materiály dneska z 250 000,- dělají 450 000,- Momentálně díky Tchasu jsem bez práce jak mám zaplatit dluh za firmu Tchas, která se chlubí 9miliard. obratem?

Pokud budete se shora uvedenými podmínkami souhlasit, obratem připravíme text dohody o narovnání tak, aby peněžní prostředky mohly být poukázány na Váš účet v co nejkratším čase.

Vaše vyjádření si dovoluji očekávat a zůstávám s pozdravem


Mgr. Tadeusz Zientek





O Tchasu jsem informoval p. Topolánka ale bez odpovědi na první fotce je Topolánek s Pacltem na druhé fotce je myčka kolejových vozidel na které Lounské firmě dluží Tchas 5mil. Zoufalá majitelka firmy mne volala jak řeším svůj dluh vůči Tchasu. Jak dlouho bude smět Tchas likvidovat malé a střední podnikatele, městskou, státní pokladnu a budoucí majitele nových bytů?





http://www.lidovky.cz/dolarove-stesti-z-celadne-0yb-/ln_noviny.a sp?c=A080823_000111_ln_noviny_sko&klic=227206&mes=080823_0


a neb přetrhnu nitě mezi politikou a zločinem Váš Topolánek





Děkuji všem za strávený čas nad touto kauzou, může mi někdo pomoc nebo znáte další poškozené firmy?


Vladislav Kladivo


+420604545246


hammer2@seznam.cz

Dobrý den,
z posledního telefonního rozhovoru vyplynulo, že p. Kašpar o celém případu mluví smýšleně a snaží se pouze přesunout vinu na moji firmu. Z tohoto důvodu Vám zašlu v bodech naše důkazy o Kašparovi a Varmužovi.

Důkazní materiály:

1. Nepřipravenost stavby - stavební deník + svědecké výpovědi

2. V průběhu stavby nám 3 firmy vypověděli smlouvu o dílo, díky nepřipravenosti stavby, křivých omítek,
špatně usazených futer, vlhkosti zdiva a dalších případů, celkem 20 obkladačů viníci p. Alexa na pokyn p. Kašpara
bránění prací na více bytech " zápis ve stavebním deníku " Předložím soudu smlouvy a důvody výpovědi

3. Obcházení našich pracovníků a vyptávání se na smluvní vztahy " za kolik pracují, jaké mají smlouvy,
přetahování pracovníků pod firmu Tchas a dalších otázek tohoto rozsahu" + dopis p. Kašparovi o
neetickém chování na stavbě. Přetažená firma Zemostav s.r.o. a následně zaplacena do 14 dnů
Přetažení jednoho našeho dodavatele materiálů pod pohrůškou nezaplacení naší firmě druhého
dodavatele odmítnul zaplatit jedná se o částku 250 000,- v dnešní době dluh na materiálu dělá 480 000,-

4. odebírání našich materiálů pro jinou firmu a i pro jinou stavbu na pokyn p. Kašpara bez řádného dodatku ke smlouvě o dílo a počtu odebraného zboží

5. Výpočty soupisu prací od p. Kašpara v rozporu se smlouvou o dílo, neuznání některých stavebních prací
vyplývá ze záznamu + svědecké výpovědi pracovníků na stavbě

6. Platební morálka zaviněná p. Kašparem a úmyslné prodlužování podpisu soupisu stavebních prací

7. Výzvy p. Varmužovi k jednání ohledně nezaplacených prací a materiálů

8. Jednání v Ostravě ohledně vyrovnání a následně napsání omluvného dopisu " v té době jsem byl ochoten se omluvit " ale výsledek nulový

9. Žádost o zaplacení kompromisní částky o desítky tisíc nižší než zkutečně provedené práce a materiály
před hrozícími exekucemi

10. Svědectví poškozených firem jak na stavbě Praha Prosek tak i na jiných stavbách

11. 28měsíců držíte naše peníze a tím nás firma Tchas dostala do exekucí doložím fungování firmy před poznáním se s Tchasem
a následně po veškeré škody budou vyčísleny u soudu

Na všechny tyto body máme důkazy.

Jen Vás ještě upozorním, že dne 2.12.2008 probíhá soudní líčení ve věci dražby mojí nemovitosti a pokud soud příklep dražby potvrdí tak se zvýší škody způsobené Tchasem.


Vladislav Kladivo
Hammer
  04.12.2008 02:03 jarda
 
Člověče, vždyť vy od toho 10.10.2008, kdy držíte hladovku, musíte mít docela hlad, né? Prosím, sdělte adresu, já vám pošlu alespoň šišku chleba na Mikuláše. Jen doufám, že k hladovce nenutíte i rodinu, to by před vánočními svátky nebylo to pravé ořechové, i když byste asi dost ušetřil.
  04.12.2008 02:08 Kája
 
Fajné! A co to zkusit u soudu? Proč s tím otravujete v diskusi, kterou p. min. stejně nečte?
  04.12.2008 05:24 for Jarda
 
Jardo, ty máš svůj chleba jistej co? Chudáku, víš hovno jak to chodí!!!!
  04.12.2008 16:49 bývalý
 
Vážený pane, člověku někdy pomůže, když se vyspovídá před druhými, ale za daného stavu skutečně pláčete nad nesprávným hrobem. Tuto věc jsem měl spíše poslat na Langrovy stránky do téma " volné" a tam se občas stane, že Langer na něco odpoví. Obávám se, že se nedočkátě nějaké kvalifikované odpovědi, ale budete ( možná) jím odkázán na jiné instituce.
  03.12.2008 19:02 Frantisek Kalousek <Frantisek.Kalousek@emaill.cz>
 
Vážený pane ministře, chtěl jsem Vás povzbudit v dalším počínání a během přehrávání úvodního spotu jsem si vzpomenul, že hned po krajských volbách jsem Vám sem chtěl "vyvěsit" příspěvek o jakémsi bezhlavém stádu, které díky nedostatku informací (pro jejichž získání však nejsou jeho členové sami ochotni ani hnout prstem), se vydalo na nemilost zlounům, kteří mezitím co jste upgradovali podmínky budoucího žití našich potomků na důstojnější úroveň, soustředili se na balamutění většiny labilů všemi dostupnými komediantskými manýry.
Nejsem si jistý, jestli tyto jisě velmi pracovité, seběvědomé a rozhodné voliče, kterých se poslední zbabělé naskákání do vlaku rozvážejícího močůvku po našich krajích týká, naordinováním jasné a stručné mediální masírky přímo pod nos získáte zpět, ale držím Vám a většině členům současné OD strany, kteří si neberou příklad ze stáda ani nezačínají propadat napoleónskému syndromu společně s pražským primátorem
  03.12.2008 20:53 najk
 
tak Fando, řekl bych, že v tom článku máš málo análního alpinismu, tady to Íčko nečte, polepši se, a nepatřím do žádného stáda ty modrý dobytku
  04.12.2008 02:06 jarda
 
Pane Františku! Doporučuji vám se s tímto příspěvkem vloudit do jiného DF, tedy do DF, které Langer občas i čte. Tady jste na špatné adrese, já se připojuji (krom poslední věty o nějakém dobytku) k příspěvku svého předřečníka.
  04.12.2008 17:33 Jánoš
 
Františku Kalousku, nevím co znamená DRŽÍM VÁM ... :-))) ale každému je to po přečtení tvého příspěvku asi nadmíru jasné :-)))) Tak jim Františku drž pořádně ... :-))))))))))