Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  06.08.2009 20:01 prostý občan <ladislav.marek@volny.cz>
 
Podle Langera porušuje Houbovo odvolání služební zákon
5. 8. 2009 15:21, autor: ČT24

Praha - Místopředseda ODS a bývalý ministr vnitra Ivan Langer má za to, že policejní prezident Oldřich Martinů porušil služební zákon, když nechal nahradit svého náměstka Jiřího Houbu. Novinářům řekl, že jde o další politicky motivované rozhodnutí ministerstva vnitra pod vedením Martina Peciny. Podle Langra Pecina i jeho náměstek Jiří Komorous vyvíjeli od počátku svého působení v úřadu enormní nátlak na Houbovo odvolání.

Zpět na článek

Diskuse
V diskusi je 93 příspěvků

Zobrazit: ohodnocení 5 a více ohodnocení 0 a více ohodnocení -5 a více všechny



8
Jeseter, 6. 8. 2009 00:36 .Langer je gauner
Tak to je hustý, ten LANGER je opravdu GAUNER.Policii dovedl ke kolapsu a ještě si bude otvírat "pusu".Ten člověk by měl jít sedět, za to co provedl.
5
honza, 6. 8. 2009 11:53 .RE: Langer je gauner
Máte pravdu, snaží.kryje Topolánka, Dalíka , Hřebíčka a ostatní členy.Jen vyjímečně člen ODS není gauner. Ale hlavně kryje sebe, aby nepraskly jeho podvody.Je příšerný gauner. .. 10
Jan, 6. 8. 2009 00:22 .Íčkovi zřejmě otrnulo
nedivím se, že má íčko obavy, protože policajti snad konečně začnou šetřit jeho aktivity a on skončí ne na vnitru jak touží, ale na Borech kam patří.
1
ach, 6. 8. 2009 14:22 .RE: Íčkovi zřejmě otrnulo
Také bych si to přál, ale myslíš, že bude potrestanej, já tomu moc nevěřím. Jeho hoši ho budou bránit, protože by na ně práskal. .. 9
Karel, 5. 8. 2009 23:21 .nevěrohodný bývalý ministr vnitra
Co si myslí pan Železný v komentářích, že nikoho ze zátupců ČSSD nenechá domluvit, pořád mu skáče do řeči a myslí si jako pan Langer, že má patent na rozum. Pan Langer dokáže pouze obhajovat problémy ve kterých se nachází pan Topolánek a pořád před lidmi mlží svojí za nic nestojící činnost na ministerstvu vnitra.To co u policie zavedl a tloukl se při tom do prsou tak nemají v souzčasné době ani vyspělé demokratické země. Stači se přesvědčit když oznámíte trestnou činnost , která byla na vás spáchána v těchto zemích. Proto co jsem viděl dne 5.8.2009 na událostech komentářích tak pokud lidé neprokouknou lži pana Langera tak opět ODS vyhrají volby.
6
Svatopluk Beran, 6. 8. 2009 01:18 .RE: nevěrohodný bývalý ministr vnitra
Řekl bych že tohle pan Železný nezvládl. Proč se přešlo ke Komorousovi, když řeč byla o Houbovi. Pan Bublan jasně řekl že umístění pana Houby na pozici mohl pouze policejní president a to byl pana Martinů. Jak je tedy možné, že ho do pozice prosadil Ivan Langer jakožto ministr. Proč se pan Železný nezeptal pana Langera jakto že ho do dané pozice dosadil on a to ještě bez výběru, když je to pouze provomoc policejního presidenta? Pan Langer je veliký vřed na naší demokracii. Viz. například americká víza a tajný dokument o zavedení protiteroristického střediska u nás za pomoci USA a tím i CIA. Po letech snažení se USA pod podmínkou zrušení vízové povinnosti pro Čechy podařilo přimět českou vládu k vytvoření speciálního protiteroristického centra. Má se nacházet v budově, kde sídlí Útvar pro odhalování organizovaného zločinu a běžný daňový poplatník se o tom, jak je nakládáno s jeho penězi v této oblasti nic nedoví. Praha (INT) Utajena bude i konkrétní podoba, způsob a výsledky práce centra - nedovíme se tedy vůbec nic. Zůstává pouze možnost spekulovat a jelikož podmínky vyplývají z česko-amerických smluv, je nanejvýš pravděpodobné, že vzor činnosti této služby bude v USA. Analytické pracoviště tohoto centra začne pracovat v průběhu prvního čtvrtletí příštího roku. Mluvčí ÚOOZ Pavel Hanták uvedl, že hlavní náplní tohoto pracoviště bude „sběr, vyhodnocování, analýza a zpracování informací o teroristech a osobách důvodně podezřelých z napojení na teroristické organizace. Toto pracoviště bude zároveň za policii vyhodnocovat hrozby plynoucí z terorismu vůči zájmům České republiky." Mluvčí ministerstva vnitra Hana Malá ujišťuje, že s informováním o vznikajícím centru se nepočítá ani do budoucna a že „jediné, co lze obecně o mechanismu spolupráce zveřejnit, je skutečnost, že plně podléhá vnitrostátnímu právu České republiky včetně povinností policie a práv našich občanů zaručených zákonem." O mezinárodním právu zmínka nepadla a vzhledem k Akčnímu (protiteroristickému) plánu, se kterým vláda přišla, se nejeví, že by pravomoci bezpečnostních složek byly omezeny svobodami občanů. A jaká je praxe ve světě? Americká praxe Pokud by se české služby skutečně inspirovaly v USA - a i bez znalostí podmínek je evidentní, že spolupráce je nevyhnutelná - můžeme předpokládat důsledky. Americké bezpečnostní složky mohou například bez rozhodnutí soudu zadržovat kohokoli pro podezření z terorismu ve své věznici Guantánamo, odposlouchávat telefony a číst elektronickou korespondenci. Bez souhlasu cílových států mohou na jejich území podnikat tajné - i vojenské - operace. V Evropských státech si pak už dříve vymohli zavedení tzv.černých listin. Do těch jsou uváděny osoby, podezřelé z terorismu či jeho podpory, kterým jsou podle závažnosti domnělého zločinu blokována konta, zamezen přístup k lékaři atd. Samotné osoby o zařazení do listiny nemusí vědět a de facto není možnost se bránit ani - v případě prokázání neviny - zajistit vyškrtnutí. Britská praxe Nejsilnější omezení v souvislosti s terorismem má v Evropě Velká Británie. Policista zde může po libovolném člověku na ulici požadovat odpovědi na cíl a účel cesty, činnost před cestou. Zároveň může každému prohledat věci, stejně jako jakékoli auto i bez přítomnosti majitele. Ve vazbě může podezřelému bez souhlasu vzít otisky prstů, bot a vzorek slin (poté zanesený do genetické databáze). Podezřelá osoba může být držena ve vazbě (se souhlasem soudce) bez důkazů až 28 dní a i při zproštění obvinění jsou všechny údaje a vzorky uchovány. Ministerstvo vnitra pak na svých stránkách uvádí statistiky zatčení na základě podezření z terorismu v období 11. září 2001 až 31. březen 2007. Z těch vyplývá, že z terorismu a těžkých zločinů bylo obviněno 27 procent zadržených. 54 procent podezřelých nebylo obviněno z žádného zločinu a zbytek překročil zákon v méně závažných věcech. 73 procent osob tedy nebylo z terorismu či těžkých zločinů vůbec obviněno a z toho vyplývá že minimálně v 73 procentech případů jsou tyto pravomoci zneužity. Česká vize v EU Pro období českého předsednictví EU již experti vytvořili program bezpečnostních iniciativ. Hlavními body je blokování internetových stránek a mobilních sítí ve zvláštních případech. Dalším závažným bodem bude migrace. Česká cizinecká policie platí v Evropě i západních zemích mezi nejhorší a nejzkorumpovanější, je tedy s očekáváním, jak se jí podaří moderovat diskusi o padělaných dokladech. V plánu je také téma zavádění biometrických údajů - už i k povolení k pobytu - to je velmi kritizováno organizacemi, chránícími lidská práva a soukromí nejen v Evropě. Ať už se jedná o současnou vládu či opozici, zdá se, že jsou strany připraveny „z bezpečnostních důvodů" dohled pouze utužovat. Není však sjednocování světa proti islámskému terorismu po 11. září pouze obdobou sjednocování Německa proti terorismu „žido-komunistickému", „odhalenému" po vypálení Reichstagu roku 1933?
10
  09.12.2008 05:25 jarda
 
Podle záhlaví Langer ještě nepostřehl, že kongres ODS skončil a že prvním místopředsedou nebude. To je ale trouba!
  08.12.2008 21:37 :-)
 
Pane ministře mám na ponožkách i na slipech od manželky vyšito "Pomáhat a chránit" není to protizákonné?
  10.12.2008 01:52 :-----------
 
Není, protože je to vyšito osobou blízkou.
  08.12.2008 19:22 krize
 
Vážený pane ministře tak jsem si jako váš svěřenec ověřoval jak se vám daří ta, musím říci "Vaše reforma". To že jsem se z průměrně starýho policajta letos stal jedním z nejstarších Vám ani nebudu říkat (měl byste to věděr) Jen mi nejde do hlavy co s těma novejma kolegama u kterých se z pochopitelných důvodů zkrátila doba vyškolení na poldu na pět měsíců mám tady dělat. Na SKPV to jde šmahem do háje-tedy jsou zde zřizovány sborovny, hájovny, různé technické pracovny a jiné kanceláře odborníků z jiných oborů. Jenže kdo je seznámí s policejním životem, když ti nejzkušenější kvapně odchází - vlivem Vámi tak vychvalované reformy. Kdyby do toho občan viděl tak by mu bylo opravdu hodně zle. Navíc noví policisté jsou motivování opravdu "vysokými" příjmy. Pokud jsou ale na ulici mají i o dva tisíce víc nežli dělník, který uklízí v jistých nejmenovaných firmách v nedaleké průmyslové zóně. Pokud ovšem nepotkáte třeba řidiče vysokozdvižného vozíku - ten má s prominutím zase víc(má řidičák). Opravdu vysoký to předpoklad neúplatnosti a prestiže! Pokud vám to tedy připadá v pořádku neměl byste ve svých reformách zvážit i to, že politika vaší strany je natolik v neoblibě. Třeba pro začátek se přestat tak při... usmívat. Nám tady na ulici do smíchu není.
  08.12.2008 19:49 Lojza
 
Napiš kolik bere řidič vys. vozíku. Ať je představa. Jinak když ten začínající polda vydrží 15 let, bude brát v průměru 28000Kč hrubého a ten řidič stále cca. 15000Kč hr. a to se mě zdá spravedlivé. Neblázněte pořád, když někdo začíná, nemůže brát ranec. Tento názor neberu. Je to můj pohled.
  09.12.2008 06:45 john
 
Ty jsi ale s prominutím Lojzo fakt Lojza. U policie po 15 letech na ulici 28000 hrubého? A ještěrkář by za 15 hrubého ani nevstal z postele. Máš to nějaký popletený. Já už odešel po 14 letech od poldů, dělal jsem v Praze, tzn. nevíc peněz a v civilu jsem na svých za 1 rok a teď u nás ve fabrice rozhodně za 15 hrubého nikdo ani nezametá. Tvůj názor není úplně správný.
  09.12.2008 07:45 johne
 
ty jsi spadl z Marsu ne???
  09.12.2008 09:13 milan
 
Brácha dělá na fabrice 5 let, jeho plat je 24 000 hrubého (samozřejmě jeho pracovní doba je jen pondělí až pátek ranní) Nepočítám prémie atd...
  09.12.2008 18:06 po škole
 
Volil jsem mezi 26000 nástupním platem jako řidič MHD v Praze a 16000 nástupním platem u policie. Co si myslíte, že jsem zvolil?
  09.12.2008 18:19 for po škole
 
Tak u nás má řidič autobusu nástupák 17000Kč a musí mít oprávnění, který si zatáhne ze svýho a nebo jít k PČR, kde za tebe vše platí (ZOP - tu udělá teď každý) a když vydržíš 15let na nějaký faře, kterejch je u nás jako much dostanu bonus a budu mít výsluhu. Jako řidič MHD si to užij, to bych nedělal ani po smrti.
  09.12.2008 18:36 Martin
 
Nastoupil jsem službu v r.1996 a byl plný třináctý a čtrnáctý plat žádných 150 hod. zadarmo. Nyní je 12 platů a odslouží se 13 měsíců. Alespoň tak je to u mě.
  08.12.2008 13:35 taky polda
 
Chtěl bych vám napsat,že se mistrašně líbí,jak si všichní stěžujete.Nastoupil jsem po 10 letech u MP ke státní,a nestačím se divit.Já mám odšlapanej chodník 6 let.Ale co vidím tam,se nevidí.Jsem umístěn na Hlídkové,kde už zůstalo jen deset starších tupounů,kteří si myslí,že jsou bohové na světě a největší policajti,kteří se po deseti letech vypracovali tak maximálně na pco.Ale policajti jsou jen když jezdí vozem,při pěší je to trapné obcházení heren a pití horké kávy.Ale udělat krok navíc,to jevelký problém.Takže klidně už vy co dělat nechcete,tak jděte.Myslím,že se nám všem uleví A NEBUDETE NÁM "NOVÝM" KAZIT CHUT´DO PRÁCE.
  08.12.2008 16:54 mirek
 
Ty chceš sloužit úplně sám? Když ostatní vyháníš!
  08.12.2008 17:31 jo
 
Už jen tvůj písemný projev o tobě mnohé napovídá.
  08.12.2008 19:01 taky poldo
 
toto je přesně vypovídající skutečnost. Hlavně nic neřešit, postěžovat si a jít spokojeně domů a v hospodě tlachat, jakou mám nebezpečnou práci a jak jsem za tu dřinu špatně placenej!!!! Většina přispěvovatelů jsou hlupáci, kteří netahaj. Pane Langere vapráskejte je bičem a naberte lidi, co chtějí dělat!!!
  08.12.2008 19:13 Sniper
 
Souhlas, mluvil jsem nedávno s kamarádem v civilu a situace není růžová. Zatím zůstávám pro neschopnost.
  08.12.2008 19:38 F1
 
FOR " taky Polda "

Ten tvůj příspěvek by měl vypadat asi takto ( bez hrubek, co jsem opravil, nevynechané místo za čárkou ...... ). Tak to s tím tvým prorovnej.

taky polda

Chtěl bych vám napsat, že se mi strašně líbí, jak si všichni stěžujete. Nastoupil jsem po 10 letech u MP ke státní a nestačím se divit. Já mám odšlapanej chodník 6 let. Ale co vidím tam, se nevidí. Jsem umístěn na hlídkové, kde už zůstalo jen deset starších tupounů, kteří si myslí,že jsou bohové na světě a největší policajti, kteří se po deseti letech vypracovali, tak maximálně na pco. Ale policajti jsou jen, když jezdí vozem, při pěší je to trapné obcházení heren a pití horké kávy. Ale udělat krok navíc, to jevelký problém.Takže klidně už vy co dělat nechcete, tak jděte. Myslím, že se nám všem uleví A NEBUDETE NÁM "NOVÝM" KAZIT CHUŤ DO PRÁCE.

Nezlob se, ale tvé vyjadřování o něčem svědčí - v písemném projevu je to hrůza a spíš mě připadáš, jak " Tonda " provokatér.
  08.12.2008 20:28 Ronin
 
for taky polda
Takový jako ty s těmito to PČR vyhraje ? Moc dobře si vzpomínám na takové chytráčky co přišli na praxi na naše oddělení a hned při první šichtě nás poučovali a kritizovali. To bylo siláckých řečí a pak stačil jeden výjezd na signál, bitku nebo odepsat doručenku pak ty největší mluvkové byli zticha a trpěli lachtaní nemocí.
Jinak nevím co chceš s tím svým katostrofickým pravopisem u PČR dělat, protože jestli nežiješ v jiném světě tak u nás je to většinou jenom o papírech.
  09.12.2008 18:20 Sojka
 
4 taky polda
Omlouvám se za ten výraz, ale ty jsi fakt jen obyčejný TUPOUN. Copak jsi dělal u MP? Asi jako všude u MP tedy celkem hovno-buzeroval jsi důchodce když vjeli do pěší zóny na kole, nebo mladý smardy když v parku za keřem kouřili a nebo možná ještě rozdával řidičům botičky. Ti staří tupouni na hlídkové jsou borci, kteří vědí co a jak. Ono není problém vlítnout do hospody, nebo herny a začít tam dělat pořádek. Ale je kolikrát problém to dotáhnout do konce. Ono to taky není vždy účelné. To, že neradi chodí pěšky, to je docela normální. Dnes už autem dojedeš včude a to až před dveře. Jestli si myslíš, že se jim nechce dělat, tak si s nima promluv a nepiš tady kraviny. Policie si jen uleví když z ní odejdou takoví TUPOUNI jako jsi ty, který ještě nepochopil, že vše není nutní a ni potřebné lámat přes koleno. Na to jak dlouho sloužíš u PČR, tak máš nárok pouze koukat a učit se. Postupovat s rozumem a chytře pokud nevíš, tak tomu se říká taktika zákroku. Přeji vždy klidnou službu a po boku nějakého strého tupouna, který ti pomůže až budeš mít problém.
  09.12.2008 18:25 Sojko
 
Pro pravdu se člověk nejvíce zlobí!!! Co Sojko, napiš míry v cm přes bachor (jestli víš, co to je) aby byla představa, jestli také jenom vozíš zadek!!
  09.12.2008 18:30 Karel
 
Sojko tohle je fakt ostuda, znám to také.
  09.12.2008 21:55 Sojka
 
4 taky polda
Je těžký bavit se s volem o sobotě když jde v pátek na porážku.
  07.12.2008 17:46 Anežka for Sniper
 
Sniper je bláhový, něco si přečti:
V civilu je dobře i špatně, stejně tak je i u Policie. Sama jsem v civilu byla jak zaměstnaná, tak jsem i podnikala a to celých dlouhých 14 let (počítáno od roku 1990) než jsem šla k Policii. Ke sboru jsem nešla proto, že by mi v civilu bylo špatně.Naopak, měla jsem se velmi dobře, cestovala jsem po světě, měla jsem volnou pracovní dobu, vydělala jsem si slušné částky... Ke sboru jsem šla proto, že jsem snad odjakživa chtěla být policistkou. A to i přesto, že jsem ještě zdaleka nedostala na plat jaký jsem měla v civilu. Možná tady některé věčné skuhrající rozesměji a budou mne mít za hloupou a naivní ženskou,ale u mě opravdu platí a platilo, že služba u Policie je především o tom, že pomáhám a chráním, a to dlouho předtím než našeho "ministra" napadlo nalepit nám to na auta. Samozřejmě, že mi vadí to jak se k nám vláda, resp. stát, chová, jaká je celková nálada ve společnosti vůči policistům, jak jsme kráceni na svých právech, arogance nadřízených atd.atd. atd. Ale to neznamená, že v civilu je to ráj na zemi, kde zaměstnance na rukou nosí, dají jim o co si řeknou, nástupní plat mají minimálně 25 tis.čistého, pracují 7.5 hod denně, požívají veškerých zaměstnaneckých výhod atd. atd. atd. V civilu je situace totožná s tou naší, znáte to "jeden za 18, druhý bez 2 za 20". Plat je ve většině případů přiznám minimální, zbytek je doplácen na černo, proplácení nemocenské je katastrofa, dovolená je kratší, hodiny zdarma navíc se dělají také, místem si nikdo není jistý atd. atd. atd. Když tak čtu všechny ty příspěvky na různých DF kde se civil opěvuje, tak nechápu co všichni ti skuhrající "kolegové" ještě dělají u sboru. To si opravdu myslí, že všichni potenciální zaměstnavatelé jen čekají až se jim na nějaké to lukrativní, nejlépe manažerské, místo přijde přihlásit někdo s x letou praxí u PČR a s maturitou? Kolik je takových míst jaké popisuje ve svém příspěvku Aleš? Nezlobte se na mě, ale z těch naivních nářků po civilu mám pocit, že naši psychologové totálně selhali, když ke sboru nabrali lidi, kteří se dají opít rohlíkem a věří pohádkám. Vůbec nejlepší je když civil opěvuje někdo, kdo ke sboru vlezl hned po maturitě, nikdy pořádně nepracoval (můžete se mnou nesouhlasit,ale práce u Policie je diametrálně odlišná od práce v civilu-mám nějaké zkušenosti), nemá žádné civilní zkušenosti a jen naříká jak je to u sboru strašné a jak by u podnikatele bylo jako v ráji. Co taková osoba ještě dělá u sboru? Proč už není v tom vysněném ráji? Proč už to nezkouší v civilu? Že by to bylo ze strachu, že ten ráj neexistuje a že se tam musí tvrdě makat????? U Policie přece musí být lidé, pro které to není práce, ale služba se vším negativním i pozitivním co s sebou nese. Ano, i mě vadí hodně věcí, které se nyní kolem nás dějí, ty věci mě slušně řečeno štvou, ale v prvé řadě jsem policistka, která má plnit polsání sboru a tak se i musím prezentovat na veřejnosti a ne jen sedět a skuhrat. Jasně, musíme se snažit hodně věcí změnit, protože pokud bychom se neozvali tak s námi budou za chvíli vláčet jako s kusem hadru. Ale pokud budeme sedět a skuhrat a nedělat nic pro změny (a to nemusím být ani členem nějaké naší odborové organizace), které si mohu začít vybojovávat na tom pro mne nejpřístupnějším místě, na svém místě zařazení, a za zády budu mít podporu odborů, které bojují proti nesmyslům od molocha, tak se to přece musí podařit a bude líp. Nikdy nebude tak jak bychom si představovali a je jasné, že to nejde ze dne na den, dobré věci se vždy prosazovali těžce, ale můžeme se snažit aby se to lepšilo. Ale musíme začít především u sebe. Takže bych prosila neskuhrat a komu se u sboru nelíbí, pak nevím co u něj ještě dělá.

PS.dlouhé roky jsem šlapala chodník v Praze a až posledním pár měsíců jsem v kanclu a doma. Takže nějakou zkušenost z těch nejnižších a nejvíce opomíjených míst mám
  07.12.2008 17:52 bývalý
 
Konečně po dlouhé době se objevil solidní názor a sklízí mou pochvalu. Ti uplakánci ( z tohoto diskuzního fóra) by se před Vámi ( paní kolegyně), měli stydět. Jste moje krevní skupina.. a vydržte - takových lidí je třeba
  07.12.2008 18:00 3 r v c for bývalý
 
Samozřejmě se také některým názorům tady pousměji a naivita s představami některých přispěvovatelů (Sniper atd.) do nebe no víte co. Ikdyž s něčím se souhlasit dá. Prostě doba se mění ve všech oborech a rád též vzpomenu na sl. poměr před deseti lety. (p.s.: to byla někdy "kanada" co???
  07.12.2008 18:43 Tenhle
 
přízpěvek je již 100 x ohraný. Pokud od roku 2005 je Anežka ,,Policajt" tak za ty dlouhé možná 4 roku vč. ZOP do kanclu je slušný výron.(oprava výkon)Tak takhle naše policie vypadá v reálu.P.S. Zkusí mi někdo vysvětlit termín dlouhé roky ?
  07.12.2008 18:44 F1
 
Tohle jsem už četl, nic nového. Vskutku skvělé zkušenosti nastoupit po 14 letech podnikání k PČR ( počítáno od roku 1990 ), tedy v roce 2004, pobýt na zopce 15 měsíců a mít " odšlapané dlouhé roky na ulici ". Ale krásný názor pro " vděčné publikum ".
Já také zopakuji : Někde lépe, někde hůře a někde to stojí za ho..... a platí to jak o civilu, tak o PČR - není to prostě jednobarevné.

Jinak jsem se ještě nesetkal s tím, že by někdo dokázal popsat problém masového úprku od PČR :

- na 46000 míst PČR jsou v současné době poptávána volná místa ( nebo ve statutu v brzké době uvolněných ) v počtu 8300,

- na cca 10.000 míst profi hasičů ČR je takto volných kolem 5O míst

Obě složky pod stejným zákonem, stejná možnost odejít za stejných podmínek na výsluhu, ale masový odchod probíhá katastrofálně jen u PČR ( při srovnání s hasiči ). Je na toto korektní odpověď, tedy proč masově odcházejí policisté a třeba i ti kteří sotva odsloužili 8 let a kteří měli být perspektivní do budoucna. Co jim vzalo vítr z plachet do další služby. Proč tedy ti policisté odcházejí a hasiči ne.
Kritiky paní " Anežky " jsou jen kritikou bez odpovědi na tento problém. Není mě příjemné, že i spousta mých kolegů odešla - zřejmě zbytečně.
  07.12.2008 19:03 Anežko,
 
nějak mi nekoresponduje to "PS.dlouhé roky jsem šlapala chodník v Praze a až posledním pár měsíců jsem v kanclu a doma. Takže nějakou zkušenost z těch nejnižších a nejvíce opomíjených míst mám". Pokud dobře počítám, od roku 1990 "celých dlouhých 14 let" práce v civilu, to máme do roku 2004, poté nástup k PČR, tedy celkem 4 roky a z těchto 4 roků ještě ZOP, kdy se o nějakém "šlapání chodníku" moc mluvit nedá a nyní již "a až posledním pár měsíců jsem v kanclu a doma". Možná by stálo za to upřesnit jaké jsou ty "dlouhé roky jsem šlapala chodník v Praze" opravdu dlouhé. Ono se dá jen těžko věřit tvrzení že: "Takže nějakou zkušenost z těch nejnižších a nejvíce opomíjených míst mám". K tomu bych si troufla říci, že jste teprve nějaké zkušenosti začínala brát a poté co jste zjistila jak to na těch nejnižších a nejvíce opomíjených místech chodí, tak jste přesto, že jste "snad odjakživa chtěla být policistkou", kdy "u mě opravdu platí a platilo, že služba u Policie je především o tom, že pomáhám a chráním", volila útěk do tepla útulné kanceláře. To se to potom kritizují bývalí kolegové "z ulice", že ?
  07.12.2008 20:03 Chauvin
 
Když se v rámci spolupráce dovolám do nějaké kanceláře s podobnou Anežkou, zavěsím. Rozhovor s Anežkami u sboru je ztrátou času a navíc velice vyčerpávající. Nejsem šovinista, ale Anežky jsou podle mých zkušeností , trochu mimo obor.
  07.12.2008 20:22 for all
 
Odchody se dávno zastavili a rozumní se nikam neženou, světová krize se projevuje všude a nezapomínejte na to, že vám každý výsluhu připomene, protže si dnes lidé závidí i pětník.
  07.12.2008 20:26 naivita
 
některých policistů, nedávno se mě chlubil četník jaký měl 14 dnů rehábka v zařízení MV a jak si to užili. On by neměnil, protže ví, že brácha na ty jeho prachy dře od rána do večera. Jiné to je asi v Pha.
  07.12.2008 20:34 Dokolečka dokola
 
jsou i 13. či 14 platy, jsou lázeňské pobyty pro pracující mimo PČR tak jaké pak co pak. Je spousta volných míst u PČR tak maturitu a vstupní testy a jsi tam. Asi bude problém jedno či druhé , že ?
  07.12.2008 21:51 Ronin
 
for Anežka
Zapomněla jsi na jednu poctatnou věc, že policejní stádečko se děli na chovné a tažné jedince ? V současné době se díky kvalitním rychlonáborům ve velké míře nabírají chovní jedinci a ty tažné to už přestává bavit a odcházejí. Všude je chleba o dvou kurkách a všude se musí makat, ale v civilu na rozdíl od PČR nemusíš makat za neschopného kolegu a ještě se o něho starat. Musíme se smířit s tím, že z PČR se začíná stávat zaopatřovací ústav ?
  08.12.2008 07:36 Ronine
 
to teprve uvidíš, když budeš střídat směnu a kolega ti nechá horší práci, nebo podobné naschvály. Všude stejné.
  08.12.2008 11:24 sniper
 
4 sparta, klik, kont, civil... nebo jak si ještě říkáš (teď už raději bez nicku) Ty jsi snad duševně chorý, tenhle Tvůj Anežčin blábol jsme tu rozebírali už stokrát, přijdi s něčím novým! Opakovanej vtip není vtipem a já se směju rád :-))
  08.12.2008 19:08 Snipere
 
jseš s těma kidama trapnej. Napiš za kolik plníš tělesnou. Ale ty přes pupek si nezavážeš kaničky troubo a budeš tady něco vytahovat. Ty nicky měli možná společnou řeč a pravda bolí hlupáka co?
  08.12.2008 19:11 Snipere
 
to nebyl vtip, ale skutečnost. Ty nemůžeš mít vychozenou devítiletku, to fakt je žrádlo. Ještě napiš něco pro pobavení , aby jsi zvýšil vážnost sboru!!!
  09.12.2008 09:18 sniper
 
O mé fyzičce se radši nebav, jo? I když je mi přes třicet, stále vrcholově sportuju (muai thai) a někam jsem to i dotáhl, ale to sem nepatří... na rozdíl od většiny dnešních mladých (včetně Tebe), kteří se neumí bavit jinak než vysedáváním po hospodách, u PC (a provokováním jako Ty)
  10.12.2008 07:50 Snipere
 
tak tobě je přes třicet? Tak proto meleš hovadiny. To jsi toho ještě moc nepoznal! Neboj život tě naučí. Odslouženo cca. 10 let, to je nářez!
  07.12.2008 14:47 MODRÝ HNUS
 
SNĚM HOCHŠTAPLERŮ A TUNELÁŘŮ SE POMALU CHÝLÍ KE KONCI, ZVOLILI SI KRÁLE A MÍSTOKRÁLE.
  08.12.2008 21:12 Nikrál
 
Jak nepřímo řekl Topolánek všem lidem této země: "Občani české republiky, My se máme, Vy ne! :-((( Sice jsem něco více již p(r)osral, ale ČEKÁM (i když potají doufám, že ne), až mě sami vykopnete z křesla! Toho bohdá nebude, abych byl tolik soudný a trpěl takovou nemocí jako je sebereflexe! a odešel sám. A vemte si ze mě jako PREMIERA příklad můj rodný vulgární a arogantmocný slovní projev na veřejnosti, každý na koho ukáži prostředníkem je nejlepší, mlaťte fotografy a novináře, nejlépe do hlavy jako to dělám a nezapomeňte si udělat nějaké to bejby bokem jako mám já. Moje manželka o tom ví, tak je to v pořádku. S Mými pobočníky - fa.Jůlinkem and Sikertem dále KalhOUsek - vždy připraven."
  07.12.2008 12:22 Přesvědčivě
 
2/3 pro Topola a to 46 kousků zdrželo. Klaus věděl co dělá.
  07.12.2008 11:54 Madox
 
Křivá huba bohužel značí i pokřivený charakter to je dáno od přírody.
  10.12.2008 02:01 :-----------
 
Ransdorf!
  06.12.2008 23:17 pepa
 
Pane Langere,před chvílí jsem vás viděl v televizi na kongresu ,vy opravdu nevíte která bije.Vy jste podle mne pomatený tupec.Prominte,ale běžte dělat opravdu něco jiného.
  07.12.2008 17:42 bývalý
 
On nemůže dělat něco jiného, protože nic neumí
  06.12.2008 16:51 Marcel
 
MODRÁ PARTA PODVODNÍKŮ A TUNELÁŘŮ MÁ SRAZ NA SVÉM KONGRESU A PAN PREZIDENT S NIMI KONČÍ.