Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  09.12.2008 05:25 jarda
 
Podle záhlaví Langer ještě nepostřehl, že kongres ODS skončil a že prvním místopředsedou nebude. To je ale trouba!
  08.12.2008 21:37 :-)
 
Pane ministře mám na ponožkách i na slipech od manželky vyšito "Pomáhat a chránit" není to protizákonné?
  10.12.2008 01:52 :-----------
 
Není, protože je to vyšito osobou blízkou.
  08.12.2008 19:22 krize
 
Vážený pane ministře tak jsem si jako váš svěřenec ověřoval jak se vám daří ta, musím říci "Vaše reforma". To že jsem se z průměrně starýho policajta letos stal jedním z nejstarších Vám ani nebudu říkat (měl byste to věděr) Jen mi nejde do hlavy co s těma novejma kolegama u kterých se z pochopitelných důvodů zkrátila doba vyškolení na poldu na pět měsíců mám tady dělat. Na SKPV to jde šmahem do háje-tedy jsou zde zřizovány sborovny, hájovny, různé technické pracovny a jiné kanceláře odborníků z jiných oborů. Jenže kdo je seznámí s policejním životem, když ti nejzkušenější kvapně odchází - vlivem Vámi tak vychvalované reformy. Kdyby do toho občan viděl tak by mu bylo opravdu hodně zle. Navíc noví policisté jsou motivování opravdu "vysokými" příjmy. Pokud jsou ale na ulici mají i o dva tisíce víc nežli dělník, který uklízí v jistých nejmenovaných firmách v nedaleké průmyslové zóně. Pokud ovšem nepotkáte třeba řidiče vysokozdvižného vozíku - ten má s prominutím zase víc(má řidičák). Opravdu vysoký to předpoklad neúplatnosti a prestiže! Pokud vám to tedy připadá v pořádku neměl byste ve svých reformách zvážit i to, že politika vaší strany je natolik v neoblibě. Třeba pro začátek se přestat tak při... usmívat. Nám tady na ulici do smíchu není.
  08.12.2008 19:49 Lojza
 
Napiš kolik bere řidič vys. vozíku. Ať je představa. Jinak když ten začínající polda vydrží 15 let, bude brát v průměru 28000Kč hrubého a ten řidič stále cca. 15000Kč hr. a to se mě zdá spravedlivé. Neblázněte pořád, když někdo začíná, nemůže brát ranec. Tento názor neberu. Je to můj pohled.
  09.12.2008 06:45 john
 
Ty jsi ale s prominutím Lojzo fakt Lojza. U policie po 15 letech na ulici 28000 hrubého? A ještěrkář by za 15 hrubého ani nevstal z postele. Máš to nějaký popletený. Já už odešel po 14 letech od poldů, dělal jsem v Praze, tzn. nevíc peněz a v civilu jsem na svých za 1 rok a teď u nás ve fabrice rozhodně za 15 hrubého nikdo ani nezametá. Tvůj názor není úplně správný.
  09.12.2008 07:45 johne
 
ty jsi spadl z Marsu ne???
  09.12.2008 09:13 milan
 
Brácha dělá na fabrice 5 let, jeho plat je 24 000 hrubého (samozřejmě jeho pracovní doba je jen pondělí až pátek ranní) Nepočítám prémie atd...
  09.12.2008 18:06 po škole
 
Volil jsem mezi 26000 nástupním platem jako řidič MHD v Praze a 16000 nástupním platem u policie. Co si myslíte, že jsem zvolil?
  09.12.2008 18:19 for po škole
 
Tak u nás má řidič autobusu nástupák 17000Kč a musí mít oprávnění, který si zatáhne ze svýho a nebo jít k PČR, kde za tebe vše platí (ZOP - tu udělá teď každý) a když vydržíš 15let na nějaký faře, kterejch je u nás jako much dostanu bonus a budu mít výsluhu. Jako řidič MHD si to užij, to bych nedělal ani po smrti.
  09.12.2008 18:36 Martin
 
Nastoupil jsem službu v r.1996 a byl plný třináctý a čtrnáctý plat žádných 150 hod. zadarmo. Nyní je 12 platů a odslouží se 13 měsíců. Alespoň tak je to u mě.
  08.12.2008 13:35 taky polda
 
Chtěl bych vám napsat,že se mistrašně líbí,jak si všichní stěžujete.Nastoupil jsem po 10 letech u MP ke státní,a nestačím se divit.Já mám odšlapanej chodník 6 let.Ale co vidím tam,se nevidí.Jsem umístěn na Hlídkové,kde už zůstalo jen deset starších tupounů,kteří si myslí,že jsou bohové na světě a největší policajti,kteří se po deseti letech vypracovali tak maximálně na pco.Ale policajti jsou jen když jezdí vozem,při pěší je to trapné obcházení heren a pití horké kávy.Ale udělat krok navíc,to jevelký problém.Takže klidně už vy co dělat nechcete,tak jděte.Myslím,že se nám všem uleví A NEBUDETE NÁM "NOVÝM" KAZIT CHUT´DO PRÁCE.
  08.12.2008 16:54 mirek
 
Ty chceš sloužit úplně sám? Když ostatní vyháníš!
  08.12.2008 17:31 jo
 
Už jen tvůj písemný projev o tobě mnohé napovídá.
  08.12.2008 19:01 taky poldo
 
toto je přesně vypovídající skutečnost. Hlavně nic neřešit, postěžovat si a jít spokojeně domů a v hospodě tlachat, jakou mám nebezpečnou práci a jak jsem za tu dřinu špatně placenej!!!! Většina přispěvovatelů jsou hlupáci, kteří netahaj. Pane Langere vapráskejte je bičem a naberte lidi, co chtějí dělat!!!
  08.12.2008 19:13 Sniper
 
Souhlas, mluvil jsem nedávno s kamarádem v civilu a situace není růžová. Zatím zůstávám pro neschopnost.
  08.12.2008 19:38 F1
 
FOR " taky Polda "

Ten tvůj příspěvek by měl vypadat asi takto ( bez hrubek, co jsem opravil, nevynechané místo za čárkou ...... ). Tak to s tím tvým prorovnej.

taky polda

Chtěl bych vám napsat, že se mi strašně líbí, jak si všichni stěžujete. Nastoupil jsem po 10 letech u MP ke státní a nestačím se divit. Já mám odšlapanej chodník 6 let. Ale co vidím tam, se nevidí. Jsem umístěn na hlídkové, kde už zůstalo jen deset starších tupounů, kteří si myslí,že jsou bohové na světě a největší policajti, kteří se po deseti letech vypracovali, tak maximálně na pco. Ale policajti jsou jen, když jezdí vozem, při pěší je to trapné obcházení heren a pití horké kávy. Ale udělat krok navíc, to jevelký problém.Takže klidně už vy co dělat nechcete, tak jděte. Myslím, že se nám všem uleví A NEBUDETE NÁM "NOVÝM" KAZIT CHUŤ DO PRÁCE.

Nezlob se, ale tvé vyjadřování o něčem svědčí - v písemném projevu je to hrůza a spíš mě připadáš, jak " Tonda " provokatér.
  08.12.2008 20:28 Ronin
 
for taky polda
Takový jako ty s těmito to PČR vyhraje ? Moc dobře si vzpomínám na takové chytráčky co přišli na praxi na naše oddělení a hned při první šichtě nás poučovali a kritizovali. To bylo siláckých řečí a pak stačil jeden výjezd na signál, bitku nebo odepsat doručenku pak ty největší mluvkové byli zticha a trpěli lachtaní nemocí.
Jinak nevím co chceš s tím svým katostrofickým pravopisem u PČR dělat, protože jestli nežiješ v jiném světě tak u nás je to většinou jenom o papírech.
  09.12.2008 18:20 Sojka
 
4 taky polda
Omlouvám se za ten výraz, ale ty jsi fakt jen obyčejný TUPOUN. Copak jsi dělal u MP? Asi jako všude u MP tedy celkem hovno-buzeroval jsi důchodce když vjeli do pěší zóny na kole, nebo mladý smardy když v parku za keřem kouřili a nebo možná ještě rozdával řidičům botičky. Ti staří tupouni na hlídkové jsou borci, kteří vědí co a jak. Ono není problém vlítnout do hospody, nebo herny a začít tam dělat pořádek. Ale je kolikrát problém to dotáhnout do konce. Ono to taky není vždy účelné. To, že neradi chodí pěšky, to je docela normální. Dnes už autem dojedeš včude a to až před dveře. Jestli si myslíš, že se jim nechce dělat, tak si s nima promluv a nepiš tady kraviny. Policie si jen uleví když z ní odejdou takoví TUPOUNI jako jsi ty, který ještě nepochopil, že vše není nutní a ni potřebné lámat přes koleno. Na to jak dlouho sloužíš u PČR, tak máš nárok pouze koukat a učit se. Postupovat s rozumem a chytře pokud nevíš, tak tomu se říká taktika zákroku. Přeji vždy klidnou službu a po boku nějakého strého tupouna, který ti pomůže až budeš mít problém.
  09.12.2008 18:25 Sojko
 
Pro pravdu se člověk nejvíce zlobí!!! Co Sojko, napiš míry v cm přes bachor (jestli víš, co to je) aby byla představa, jestli také jenom vozíš zadek!!
  09.12.2008 18:30 Karel
 
Sojko tohle je fakt ostuda, znám to také.
  09.12.2008 21:55 Sojka
 
4 taky polda
Je těžký bavit se s volem o sobotě když jde v pátek na porážku.
  07.12.2008 17:46 Anežka for Sniper
 
Sniper je bláhový, něco si přečti:
V civilu je dobře i špatně, stejně tak je i u Policie. Sama jsem v civilu byla jak zaměstnaná, tak jsem i podnikala a to celých dlouhých 14 let (počítáno od roku 1990) než jsem šla k Policii. Ke sboru jsem nešla proto, že by mi v civilu bylo špatně.Naopak, měla jsem se velmi dobře, cestovala jsem po světě, měla jsem volnou pracovní dobu, vydělala jsem si slušné částky... Ke sboru jsem šla proto, že jsem snad odjakživa chtěla být policistkou. A to i přesto, že jsem ještě zdaleka nedostala na plat jaký jsem měla v civilu. Možná tady některé věčné skuhrající rozesměji a budou mne mít za hloupou a naivní ženskou,ale u mě opravdu platí a platilo, že služba u Policie je především o tom, že pomáhám a chráním, a to dlouho předtím než našeho "ministra" napadlo nalepit nám to na auta. Samozřejmě, že mi vadí to jak se k nám vláda, resp. stát, chová, jaká je celková nálada ve společnosti vůči policistům, jak jsme kráceni na svých právech, arogance nadřízených atd.atd. atd. Ale to neznamená, že v civilu je to ráj na zemi, kde zaměstnance na rukou nosí, dají jim o co si řeknou, nástupní plat mají minimálně 25 tis.čistého, pracují 7.5 hod denně, požívají veškerých zaměstnaneckých výhod atd. atd. atd. V civilu je situace totožná s tou naší, znáte to "jeden za 18, druhý bez 2 za 20". Plat je ve většině případů přiznám minimální, zbytek je doplácen na černo, proplácení nemocenské je katastrofa, dovolená je kratší, hodiny zdarma navíc se dělají také, místem si nikdo není jistý atd. atd. atd. Když tak čtu všechny ty příspěvky na různých DF kde se civil opěvuje, tak nechápu co všichni ti skuhrající "kolegové" ještě dělají u sboru. To si opravdu myslí, že všichni potenciální zaměstnavatelé jen čekají až se jim na nějaké to lukrativní, nejlépe manažerské, místo přijde přihlásit někdo s x letou praxí u PČR a s maturitou? Kolik je takových míst jaké popisuje ve svém příspěvku Aleš? Nezlobte se na mě, ale z těch naivních nářků po civilu mám pocit, že naši psychologové totálně selhali, když ke sboru nabrali lidi, kteří se dají opít rohlíkem a věří pohádkám. Vůbec nejlepší je když civil opěvuje někdo, kdo ke sboru vlezl hned po maturitě, nikdy pořádně nepracoval (můžete se mnou nesouhlasit,ale práce u Policie je diametrálně odlišná od práce v civilu-mám nějaké zkušenosti), nemá žádné civilní zkušenosti a jen naříká jak je to u sboru strašné a jak by u podnikatele bylo jako v ráji. Co taková osoba ještě dělá u sboru? Proč už není v tom vysněném ráji? Proč už to nezkouší v civilu? Že by to bylo ze strachu, že ten ráj neexistuje a že se tam musí tvrdě makat????? U Policie přece musí být lidé, pro které to není práce, ale služba se vším negativním i pozitivním co s sebou nese. Ano, i mě vadí hodně věcí, které se nyní kolem nás dějí, ty věci mě slušně řečeno štvou, ale v prvé řadě jsem policistka, která má plnit polsání sboru a tak se i musím prezentovat na veřejnosti a ne jen sedět a skuhrat. Jasně, musíme se snažit hodně věcí změnit, protože pokud bychom se neozvali tak s námi budou za chvíli vláčet jako s kusem hadru. Ale pokud budeme sedět a skuhrat a nedělat nic pro změny (a to nemusím být ani členem nějaké naší odborové organizace), které si mohu začít vybojovávat na tom pro mne nejpřístupnějším místě, na svém místě zařazení, a za zády budu mít podporu odborů, které bojují proti nesmyslům od molocha, tak se to přece musí podařit a bude líp. Nikdy nebude tak jak bychom si představovali a je jasné, že to nejde ze dne na den, dobré věci se vždy prosazovali těžce, ale můžeme se snažit aby se to lepšilo. Ale musíme začít především u sebe. Takže bych prosila neskuhrat a komu se u sboru nelíbí, pak nevím co u něj ještě dělá.

PS.dlouhé roky jsem šlapala chodník v Praze a až posledním pár měsíců jsem v kanclu a doma. Takže nějakou zkušenost z těch nejnižších a nejvíce opomíjených míst mám
  07.12.2008 17:52 bývalý
 
Konečně po dlouhé době se objevil solidní názor a sklízí mou pochvalu. Ti uplakánci ( z tohoto diskuzního fóra) by se před Vámi ( paní kolegyně), měli stydět. Jste moje krevní skupina.. a vydržte - takových lidí je třeba
  07.12.2008 18:00 3 r v c for bývalý
 
Samozřejmě se také některým názorům tady pousměji a naivita s představami některých přispěvovatelů (Sniper atd.) do nebe no víte co. Ikdyž s něčím se souhlasit dá. Prostě doba se mění ve všech oborech a rád též vzpomenu na sl. poměr před deseti lety. (p.s.: to byla někdy "kanada" co???
  07.12.2008 18:43 Tenhle
 
přízpěvek je již 100 x ohraný. Pokud od roku 2005 je Anežka ,,Policajt" tak za ty dlouhé možná 4 roku vč. ZOP do kanclu je slušný výron.(oprava výkon)Tak takhle naše policie vypadá v reálu.P.S. Zkusí mi někdo vysvětlit termín dlouhé roky ?
  07.12.2008 18:44 F1
 
Tohle jsem už četl, nic nového. Vskutku skvělé zkušenosti nastoupit po 14 letech podnikání k PČR ( počítáno od roku 1990 ), tedy v roce 2004, pobýt na zopce 15 měsíců a mít " odšlapané dlouhé roky na ulici ". Ale krásný názor pro " vděčné publikum ".
Já také zopakuji : Někde lépe, někde hůře a někde to stojí za ho..... a platí to jak o civilu, tak o PČR - není to prostě jednobarevné.

Jinak jsem se ještě nesetkal s tím, že by někdo dokázal popsat problém masového úprku od PČR :

- na 46000 míst PČR jsou v současné době poptávána volná místa ( nebo ve statutu v brzké době uvolněných ) v počtu 8300,

- na cca 10.000 míst profi hasičů ČR je takto volných kolem 5O míst

Obě složky pod stejným zákonem, stejná možnost odejít za stejných podmínek na výsluhu, ale masový odchod probíhá katastrofálně jen u PČR ( při srovnání s hasiči ). Je na toto korektní odpověď, tedy proč masově odcházejí policisté a třeba i ti kteří sotva odsloužili 8 let a kteří měli být perspektivní do budoucna. Co jim vzalo vítr z plachet do další služby. Proč tedy ti policisté odcházejí a hasiči ne.
Kritiky paní " Anežky " jsou jen kritikou bez odpovědi na tento problém. Není mě příjemné, že i spousta mých kolegů odešla - zřejmě zbytečně.
  07.12.2008 19:03 Anežko,
 
nějak mi nekoresponduje to "PS.dlouhé roky jsem šlapala chodník v Praze a až posledním pár měsíců jsem v kanclu a doma. Takže nějakou zkušenost z těch nejnižších a nejvíce opomíjených míst mám". Pokud dobře počítám, od roku 1990 "celých dlouhých 14 let" práce v civilu, to máme do roku 2004, poté nástup k PČR, tedy celkem 4 roky a z těchto 4 roků ještě ZOP, kdy se o nějakém "šlapání chodníku" moc mluvit nedá a nyní již "a až posledním pár měsíců jsem v kanclu a doma". Možná by stálo za to upřesnit jaké jsou ty "dlouhé roky jsem šlapala chodník v Praze" opravdu dlouhé. Ono se dá jen těžko věřit tvrzení že: "Takže nějakou zkušenost z těch nejnižších a nejvíce opomíjených míst mám". K tomu bych si troufla říci, že jste teprve nějaké zkušenosti začínala brát a poté co jste zjistila jak to na těch nejnižších a nejvíce opomíjených místech chodí, tak jste přesto, že jste "snad odjakživa chtěla být policistkou", kdy "u mě opravdu platí a platilo, že služba u Policie je především o tom, že pomáhám a chráním", volila útěk do tepla útulné kanceláře. To se to potom kritizují bývalí kolegové "z ulice", že ?
  07.12.2008 20:03 Chauvin
 
Když se v rámci spolupráce dovolám do nějaké kanceláře s podobnou Anežkou, zavěsím. Rozhovor s Anežkami u sboru je ztrátou času a navíc velice vyčerpávající. Nejsem šovinista, ale Anežky jsou podle mých zkušeností , trochu mimo obor.
  07.12.2008 20:22 for all
 
Odchody se dávno zastavili a rozumní se nikam neženou, světová krize se projevuje všude a nezapomínejte na to, že vám každý výsluhu připomene, protže si dnes lidé závidí i pětník.
  07.12.2008 20:26 naivita
 
některých policistů, nedávno se mě chlubil četník jaký měl 14 dnů rehábka v zařízení MV a jak si to užili. On by neměnil, protže ví, že brácha na ty jeho prachy dře od rána do večera. Jiné to je asi v Pha.
  07.12.2008 20:34 Dokolečka dokola
 
jsou i 13. či 14 platy, jsou lázeňské pobyty pro pracující mimo PČR tak jaké pak co pak. Je spousta volných míst u PČR tak maturitu a vstupní testy a jsi tam. Asi bude problém jedno či druhé , že ?
  07.12.2008 21:51 Ronin
 
for Anežka
Zapomněla jsi na jednu poctatnou věc, že policejní stádečko se děli na chovné a tažné jedince ? V současné době se díky kvalitním rychlonáborům ve velké míře nabírají chovní jedinci a ty tažné to už přestává bavit a odcházejí. Všude je chleba o dvou kurkách a všude se musí makat, ale v civilu na rozdíl od PČR nemusíš makat za neschopného kolegu a ještě se o něho starat. Musíme se smířit s tím, že z PČR se začíná stávat zaopatřovací ústav ?
  08.12.2008 07:36 Ronine
 
to teprve uvidíš, když budeš střídat směnu a kolega ti nechá horší práci, nebo podobné naschvály. Všude stejné.
  08.12.2008 11:24 sniper
 
4 sparta, klik, kont, civil... nebo jak si ještě říkáš (teď už raději bez nicku) Ty jsi snad duševně chorý, tenhle Tvůj Anežčin blábol jsme tu rozebírali už stokrát, přijdi s něčím novým! Opakovanej vtip není vtipem a já se směju rád :-))
  08.12.2008 19:08 Snipere
 
jseš s těma kidama trapnej. Napiš za kolik plníš tělesnou. Ale ty přes pupek si nezavážeš kaničky troubo a budeš tady něco vytahovat. Ty nicky měli možná společnou řeč a pravda bolí hlupáka co?
  08.12.2008 19:11 Snipere
 
to nebyl vtip, ale skutečnost. Ty nemůžeš mít vychozenou devítiletku, to fakt je žrádlo. Ještě napiš něco pro pobavení , aby jsi zvýšil vážnost sboru!!!
  09.12.2008 09:18 sniper
 
O mé fyzičce se radši nebav, jo? I když je mi přes třicet, stále vrcholově sportuju (muai thai) a někam jsem to i dotáhl, ale to sem nepatří... na rozdíl od většiny dnešních mladých (včetně Tebe), kteří se neumí bavit jinak než vysedáváním po hospodách, u PC (a provokováním jako Ty)
  10.12.2008 07:50 Snipere
 
tak tobě je přes třicet? Tak proto meleš hovadiny. To jsi toho ještě moc nepoznal! Neboj život tě naučí. Odslouženo cca. 10 let, to je nářez!
  07.12.2008 14:47 MODRÝ HNUS
 
SNĚM HOCHŠTAPLERŮ A TUNELÁŘŮ SE POMALU CHÝLÍ KE KONCI, ZVOLILI SI KRÁLE A MÍSTOKRÁLE.
  08.12.2008 21:12 Nikrál
 
Jak nepřímo řekl Topolánek všem lidem této země: "Občani české republiky, My se máme, Vy ne! :-((( Sice jsem něco více již p(r)osral, ale ČEKÁM (i když potají doufám, že ne), až mě sami vykopnete z křesla! Toho bohdá nebude, abych byl tolik soudný a trpěl takovou nemocí jako je sebereflexe! a odešel sám. A vemte si ze mě jako PREMIERA příklad můj rodný vulgární a arogantmocný slovní projev na veřejnosti, každý na koho ukáži prostředníkem je nejlepší, mlaťte fotografy a novináře, nejlépe do hlavy jako to dělám a nezapomeňte si udělat nějaké to bejby bokem jako mám já. Moje manželka o tom ví, tak je to v pořádku. S Mými pobočníky - fa.Jůlinkem and Sikertem dále KalhOUsek - vždy připraven."
  07.12.2008 12:22 Přesvědčivě
 
2/3 pro Topola a to 46 kousků zdrželo. Klaus věděl co dělá.
  07.12.2008 11:54 Madox
 
Křivá huba bohužel značí i pokřivený charakter to je dáno od přírody.
  10.12.2008 02:01 :-----------
 
Ransdorf!
  06.12.2008 23:17 pepa
 
Pane Langere,před chvílí jsem vás viděl v televizi na kongresu ,vy opravdu nevíte která bije.Vy jste podle mne pomatený tupec.Prominte,ale běžte dělat opravdu něco jiného.
  07.12.2008 17:42 bývalý
 
On nemůže dělat něco jiného, protože nic neumí
  06.12.2008 16:51 Marcel
 
MODRÁ PARTA PODVODNÍKŮ A TUNELÁŘŮ MÁ SRAZ NA SVÉM KONGRESU A PAN PREZIDENT S NIMI KONČÍ.