Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  27.04.2008 17:29 Jako
 
17.04.2008 22:48 Kateřina Zelená

Expolicista Čermák, který zbil Jacques, je definitivně očištěn


Odvolací soud ve středu potvrdil verdikt obvodního soudu a zprostil obžaloby policistu Tomáše Čermáka. Toho žalobce vinil z napadení Kateřiny Jacques. Soudy tak definitivně potvrdily, že se Čermák svým jednáním trestného činu nedopustil.

"Jednání obžalovaného nebylo sice taktické, ale nebylo ani nezákonné,“ řekl předseda senátu Luboš Vlasák.

Podle něj jednal Čermák v souladu se zákonem a na základě rozkazu. Nynější poslankyně Jacques se dopustila jasného přestupku, když odmítla poslechnout výzvy policisty, aby vyklidila prostor, kde stála, uvedl Vlasák.

"Za svá zranění je prý odpovědná sama. Pokud by nedělala to, co dělala, nic takového by se nestalo," dodal.


Čermák byl od policie propuštěn. Nyní po svém očištění by se rád vrátil. Chtěl by pracovat jako operační důstojník. Bude také požadovat náhradu ušlé mzdy.

Ředitel pražské policie Petr Želásko připustil, že by se Čermák mohl vrátit, jelikož byl očištěn.

Podle obžaloby zbil Čermák Jacques v roce 2006 při protestu proti prvomájové demonstraci neonacistů v Praze na Palackého náměstí. Ta v té době zastávala post ředitelky sekce lidských práv úřadu vlády.

Po incidentu, který byl mediálně velmi sledovaný, byl Čermák propuštěn z řad policie a byl obviněn ze zneužití pravomoci veřejného činitele, ublížení na zdraví a omezování osobní svobody.

Státní zástupce Martin Omelka spolu s Kateřinou Jacques tvrdili, že Čermák ženu několikrát udeřil do hrudníku, smýkl s ní na zem, klekl si na ni a při nasazování pout ji pak bil. Při snaze dostat Jacques do služebního vozu ji podle žaloby mimo jiné udeřil do rozkroku.

Obvodní soud osvobodil Čermáka, který zbil Kateřinu Jacques, už v únoru. Zdroj: ČTK



Podle rozhodnutí soudců obvodního soudu se ale Čermák trestného činu nedopustil. Podle Obvodního soudu příznivci Strany zelených, včetně Jacques, porušili zákon o shromažďování a dopustili se přestupku.

Navíc měli chtít provokovat pravicové extremisty. Policista proto podle soudu naprosto správně všechny vyzval, aby se vydali jinou cestou, což odmítli. Následný Čermákův zákrok podle soudu nebyl trestným činem.
reagovat
17.04.2008 23:49 degradovaný

Jo jo, to bylo aktivit i od samotného pol. prezidenta Čermáka odstřelit před verdiktem soudu a i před začátkem vyšetřování. Prý horlivý trouba. Tak smýšlí vrcholný policejní menežment o řadových policistech. Jo to se stát někomu z vedení. To by se přece do rozsudku nemohl propustit a pro jistotu by se uklidil na vyšší post. Je to hnus. Doufám, že jim to Čermák s právníkama dá pořádně vyžrat včetně JAU JAU squoterky a feťačky - prominentního smrada.
18.04.2008 09:04 XXX-pravý

Být na Čermákově místě, tak bych teď na policii a ministerstvu vnitra vysoudil miliony za urážku osobnosti, poškození společenského uplatnění, ušlou mzdu, .....atd. A že bych si na to vzal fakt dobrého právníka, tak na to vemte jed. Rozhodně bych se nezapoměl i s právníkem připomenout i bývalému PP.
18.04.2008 19:35 jimi

Čermáka neznám a je mi volnej. Jen bych se pozastavil nad prací inspekce,která aktivně obvinila Čermáka z tr. činů} jinak to už ani neumí]- nadřízení odvolali ředitele Prahy 2 z funkce a jeho zástupce také...Na jejich místě bych se soudil s policií. To je celá inspekce. Sami na nic nepřijdou a nic nevyšetří. Reagují jen na podněty a veleaktivně podle rčení kam vítr tam plášť - vyšetřují.St.zástupce je potěšen že může soudu předložit jakoukoliv kauzu. Výsledky jsou však mizivé,protože se jedná jen o vylepšování statistiky.
20.04.2008 00:44 degradovaný

Jasně, inspekce je bezzubá a dělá jasně "propadající" případy. Kdy budou i tyto žluté tašky zodpovědné za svou prácí a zničené kariéry a životy , hlavně řadových nevinných policistů??? Kdo jejich "práci" hodnotí a vyvozuje důsledky??? To jsou takoví bozi, že jsou nepostižitelní??? Pokud dělají práci "napůl" tak taky " z hrušky dolů" a trestat.
  17.12.2008 20:16 Mirek z uBS píše
 
Mirek

A co takhle se přidat, nebo alespoň tichá podpora.

http://aktualne.centrum.cz/finance/penize-a-investice/clanek.pht ml?id=625202

dosti naivní, tohoto tady již bylo
  18.12.2008 14:10 Jen pro info
 
v odkaze je chyba!
pht ml zadejte dohromady, čili odstranit mezeru v adrese a článek se zobrazí tak, jak má, jinak to vyhodí chybu!
  18.12.2008 22:24 Sojka
 
Kolego, kdýž ten odkaz kopíruješ ze stránek UBS, tak ho kopíruj pořádně. Děkuji i za ostatní.
  17.12.2008 20:14 Jarek
 
Zdanění se blíží a nechápu, na co jsou u PČR odbory. No možná už chápu!!!
  17.12.2008 18:28 prasárna
 
Dobrý den pane ministře. Je vůbec u policie možné, že policista, který nastoupil dne 1. 1. 2008 k policii v hodnosti strážmistra, se k datu 1. 12. 2008 dostal na funkci ředitele okresu ve služ. hodnosti plukovník? Odpovím Vám sám, je to možné a to v okrese Bruntál, kde si tohoto člověka předchozí ředitel tzv. po známosti vytáhnul z civilu a umožnil mu tento služební postup. Můj dotaz, nebo spíše povzdech spočívá snad v tom, že tento člověk nejen, že nemá žádné zkušenosti s prací u policie, ale policistům v okrese Bruntál se snaží službu neustále znepříjemňovat, ztěžovat a jako bývalý voják je buzerovat. Takže pane ministře, jak si mohou policisté v okrese Bruntál od tohoto člověka, který je neustále buzeruje a vydává nelogická nařízení pomoci? A JEŠTĚ JEDNOU…..JAK SE MOHL TAKOVÝTO ČLOVĚKBĚHEM JEDNOHO ROKU VYPRACOVAT NA TAKOVOU VYSOKOU FUNKCI, BEZ ZKUŠENOSTÍ, BEZ PRAXE, POUZE PŘES PROTEKCI? Ale ono za vlády ODS je vlastně možné vše…… S pozdravem ze strachu anonym…..
  17.12.2008 20:05 dalši je
 
Červíček
  21.12.2008 23:53 VOLIČ
 
Jeto možné protože ods a vůbec všich ni politici si zákony upravují podle sebe. Kdy mohou oni porušovt zákon. to plebz nesmí. Atak je to sevším. TY VOLIČ MÚŽŠ DRŽET HUBU A KROK, DÍVAT SE JAK STRAÍCI V ODS ajejich kamarádi si užívají moci. A VZKAZ od pana Langra VOLIČ JE BLBEC A KAMARÁD KDYŽ MU DÁVÁŠ SVUJ HLAS!!!!
  17.12.2008 15:12 RECEPCE
 
V současné době probíhá na našem oddělení v okresním městě projekt P 1000, kde se vše bourá a připravuje na recepci. Roky jsme byli zvyklí, že otevíral dozorčí, který na všechno reagoval. Teď nám není jasné, kdo bude na nových recepcích otevírat a jednat s lidmi. Jak se řeší pohyb občanů v této místnosti?. Jak to chodí v nočních hodinách. Může někdo napsat, jak to funguje u Vás? Prosíme seriozně, bez nadávek a bez emocí.
  17.12.2008 15:55 bývalý
 
Funguje to tak, že tam posadí nějakou ženskou, která následně pošle občana za dozorčím. Nic víc dělat nemůže a ani neumí a to celkem za slušný balík.
  17.12.2008 18:20 č.3
 
no a například u nás je recepce už skoro 2 roky, a zatím tam nikdo nikdy neseděl, žádného recepčního prostě nemáme. (btw. jsme jedno z největších měst)
  17.12.2008 07:42 Jarek
 
Opět se ptám, jestli UBS a NOS neusnuli a nenechali se zmást předvánoční atmosférou.
  17.12.2008 13:55 ...
 
Jsi-li v UBS či NOSP, nemusíš se jich ptát na stránkách IL. Nejsi-li v odborech, nevím, proč tě to zajímá. Ovšem ptáš se ty jich, ptám se i já tebe: "Co jsi udělal ty, pro změnu v BS a neusnul jsi ty na vavřínech?"
  17.12.2008 18:43 Sojka
 
Neptej se tady co dělá UBS a nebo NOSP. Ptám se já tebe CO JSI UDĚLAL TY OSOBNĚ, mimo toho, že se již poněkolikáté docela hloupě ptáš. Jestli jsi členem UBS a nebo jestli jsi členem NOSP tak se zeptej svého předsedy organizece, určitě ti řekne vše co tě zajímá. Souhlasím s tím, že i když nejsi třeba v žádných odborech, tak se zajímáš o dění, ale pak platí věta č.1.
  17.12.2008 20:10 Jarek
 
Sojko, tvá odpověď není na úrovni a jsem zvědavej, až půjdeš od policie a zdaněj ti výsluhu. To budeš ječet co! Já bohužel jako jedinec neudělám nic, od toho jsou odbory a podívej se na železničáře. To je mazec! Jen mě nejde na rozum, proč máme odbory u PČR!!!!
  17.12.2008 22:15 Sojka
 
4 Jarek
Jarku víš já už nadávám teď kudy chodím. Jestli opravdu dojde ke zdanění a rušení všech výhod, které zatím u PČR ještě jsou, tak nevím, nevím kdo bude sloužit až to bude mít přijít v platnost. Doufám, že nejsi takový naivka a nečekáš, že ti tady někdo seriozně odpoví co odbory, ať už UBS nebo NOSP, dělají a jaké podnikají kroky. Zeptám se tě ještě jinak. Byl jsi na demo 01.10.2008 v Praze? Jestli ne, tak nevím na co se ptáš. Já tam byl a mám alespoň dobrý pocit, že jsem se pokusil něco pro naši věc udělat. Železničáři a vůbec odbory v dopravě, ti mají odborovou organizaci roztříštěnou na několik frakcí a docela se hádají mezi sebou. Já jen doufám, že jestli do té stávky půjdou a to hlavně společně, tak tím vlastně budou bojovat i za naše věci. Je to pořád ještě velká masa lidí, která ovládá celou dopravu v ČR a ta když se zastaví, tak půjde hospodářství k čertu. Je otázka jestli se tím neudělá více škody jako užitku, to nevím nedokážu to s informacemi které mám kvalifikovaně posoudit.
Možná by stálo za to popřemýšlet v té souvislosti o příspěvku "Mirek z UBS píše" ze dne 17.12.2008 20.16 .
Přeji pěkný večer a klidnou službu.
  16.12.2008 05:05 ...
 
Souhlasím, ZASTAVME MODRÉ AROGANTNÍ VEPŘE....v modrých uniformách

http://zpravy.idnes.cz/na-kolik-si-cenis-svobody-vydirali-polici ste-hresiciho-ridice-p6z-/krimi.asp?c=A081215_110201_krimi_klu
  16.12.2008 20:24 F1
 
Víš, jak o těchto " policistech " prohodíme mezi sebou ? Jednoduše, že jsou to debilové.Každý slušný polda to odsoudí, tedy většina z nás, takže ......
  17.12.2008 07:46 Máš pravdu F1
 
Ani psychologické testy nejsou všemocné. Jeden jenom zírá, co všechno se mezi nás vetřelo a na co většina doplácí.
  17.12.2008 20:12 F1
 
má pravdu vždy a za každých okolností - je to nadčlověk.
  15.12.2008 20:15 7% inflace
 
ZASTAVME MODRÉ AROGANTNÍ VEPŘE...........
  15.12.2008 20:14 Alex
 
MODRÝ LOUPEŽNÍK
Myslím je Ičko je profláknutý politik a měl by jako zasloužilý lobbista,straník ODS již z veřejných funkcí odejít.
  15.12.2008 11:51 karel
 
pane Langere,mám pro vás jednu radu.Zmizněte veřejnosti z očí a nemusíte podávat žádné žaloby na ochranu osobnosti,tedy po pravdě řečeno si děláte prdel ne? Myslím s tou osobností,nebudˇte směšný.
  15.12.2008 00:49 m
 
Lidičky, spousta z vás jste ODS volila a teď brečíte, alespoň máte co jste chtěli. Trochu drahé pomýlení, že? A to ještě uvidíte, co tady po nich zbyde až za dva roky vypadnou (snad už na věčné časy) od koryt.