Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  31.12.2008 14:40 Sojko
 
běž na vzduch, jseš přejedený a špatně se prokrvuješ. Tak konečně nám běž předvést, jak se ti bude dařit v civilu!!!! Bojíš se co???
  31.12.2008 18:53 Sojka
 
Víš fešáku urazit někoho touto cestou, koho vůbec neznáš, to je opravdu hrdinství. Navíc nejsi schopen se pod tuto urážku podepsat ani svým nickem, natož svým pravým jménem. Jseš opravdu velký hrdina. Však poznáš, tedy pokud nejsi řitní alpinista a leštič klik, až budeš mít ty roky jako já. Nebyl jsem odjakživa policajt, živil jsem se i rukama a myslím, že docela úspěšně. Začít pracovat rukama by pro mě problém nebyl, ale pro tebe asi ano, protože mimo nloupého psaní nevím, nevím co bys tak mohl zvládout. I přesto ti přeji vše NEJ v Novém roce 2009.
  31.12.2008 19:00 reakce
 
neurážej Sojku. Pokud něco chceš tak se snaž nejdříve argumentovat. Vzájemná neshoda neznamená, že je někdo "blbec", ale smůlu máš v tom, že civil je klidnější, protože tam člověk narozdíl ve služebním civilu může každého vola poslat do prdele
  01.01.2009 12:07 Pro "reakce"
 
Je pravda, když jsem tenkrát odešel do civilu,tak mě kámoši vítali a tak nějak jsem si připadal jak jiném světě. Policejní práce má svoje ... ale v civilu jsi svobodnější ... můžeš dělat melouchy jak se Ti zachce ... u policie musíš být hodný "chlapeček" ... ekonomicky závislý na zaměstnavateli ... mimo určitých vyjímek ... ;-)
  02.01.2009 09:43 Josef
 
Co to tady melete, každý třetí policajt si přivydělává!!!!!! A kdo ne je ubožák!!
  02.01.2009 14:02 for Josef
 
spíš ten co si přivydělává je ubožák. Nevím kdy to má ten policajt stíhat. Asi ve službě :-)
  02.01.2009 21:02 Josef
 
To musíš dělat na hodně špatným fleku! U nás na faře a těch pane je si každej mákne bokem. Jeden leze po střechách, druhej dohazuje auťáky no a třetí šmelí pácnutej rum!
  03.01.2009 15:40 for Josef
 
ale jdi Ty závistivá kecko ...
  31.12.2008 12:29 Josef
 
Pravda je, že málokdo dnes z odcházejících umí jazyk na komunikativní úrovni. U PČR toto stále prochází a za ty prachy by měli umět jeden svět. jazyk. Je ostuda, že za třicet tisíc neumí četník v Praze klápnout!!!!!!!!!
  31.12.2008 13:46 Jozes
 
tak se zkus domluvit s policajtama s ostatních zemí v příhraničí. Oni třeba Taliáni neumí taky Anglicky ty chytrolínku. Ale ty se domluvíš asi s kyždým, že jo ?
  31.12.2008 14:28 Sojka
 
Víš Josefe když chceš jet do zahraničí a neumíš po jejich ani kváknout, tak se s tebou bude bavit opravdu jen málo kdo. Osobně jsem to zažil ve Francii. Každý druhý tam umí německy, ale skus se někde na něco německy zeptat, tak te budou ignorovat a nebudou se s tebou bavit. Z toho plyne jestli chce někdo někam jet, tak buď umí a nemo se naučí alespoň základní fráze. Jestli nezná nic tak ať požívá ruky a nohy, třeba se domluví. To, že policisté neumí světové jazyky bych jim nezazlíval, protože každý mluvíme tak jak nám zobák narostl a dost.
  31.12.2008 14:39 Josef
 
Jak jsi to poznal, když neumíš ani kváknout, jestli v zahraničí někdo něco umí, ale rozhodně němčina nebo angličtina je na domluvu. Česky se s tebou opravdu nikdo nedomluví!!!
  31.12.2008 16:43 Jozef
 
umím dva jazyky kvákale (tedy krom češtiny), ale třeba v Itálii problém. Trošku cestovat doporučuji
  31.12.2008 16:46 Cicman
 
ten kdo vyjde ze školy a stejně nemluví tak zapomene několikrát rychleji než se učil. Nevím tedy proč zahraniční host má mít privilégia pokud neumí Německy nebo Anglicky, ale chceš-li ať umí policaj Japonsky tak ho zaplať, protože takový lidé neslouží u PČR
  31.12.2008 17:26 ...a je to.
 
...ale umí, soudruzi - klapnout podpadky a nastavit prdel - co více k úspěšné kariéře potřebuje, než být bez svědomí, vědomostí a se zvířecím mrdacím reflexem - koukněte na jeho alfa samce a pak se teprva ptejte, jestli dělá něco špatně..)
  01.01.2009 10:33 expoliš
 
Pro Cicmana.
Nechci se nikoho dotknout, ale ty neumíš ani česky. Výraz jako,... že ten neumí Anglicky, Japonsky atd. jsou přídavná jména a ta se píší s malými písmeny. Jen pro pořádek
  01.01.2009 20:28 for expoliš
 
no vidíš, policajt umí jen tolik, za kolik ho zaplatí, proto ta Čeština :-)
  02.01.2009 09:42 Josef
 
Za ty prachy co berete by jste měli umět alespoň základ. Budete to mít v civilu velice těžké!
  02.01.2009 14:04 Ne až tak
 
ale no tak. Z civilu jsem vzešel a do civilu se klidně vrátím... bu, bu, bu strašáku
  31.12.2008 12:23 Tak polopatě
 
Pro nechápavé! Kdyby nebyla renta, nikdo by neutíkal. Většina si mylně představuje, že v civilu je vše zadarmo. První šok přijde, až spolupracovníci zjistí, že bereš desítku navíc. Jo závist je závist a pak to následuje jak na běžícím pásu, budeš dostávat horší práci tzv. vymrdávky. Jediná záchrana je být protekční a nebo vyjímečný. A že si tě někdo bude vážit? To už vůbec ne. Znám ve své okruhu 80% četníků co odešly v produktivním věku a vrátili by se, jenže to již nejde. Nechtějí znovu absolvovat ZOP a ta hrdost, že jsem se v civilu neuživil. Bohužel je to tak, ale u piva se toho už napovídalo. Nejlepší rada je si to zkusit a jestli někdo pamatuje civil z devadesátých či dokonce za komančů, vše je dnes jinak!
  31.12.2008 13:42 For Tak polopatě
 
pokud by to byla pravda tak tabulky by hovořily jinak a ... Ty se stavíš do role nejmoudřejšího, ale smůla... možná patříš mezi ty co se právě venku neuživí a v mém okolí takový "lempl" není :-)
  31.12.2008 13:43 Lopata
 
jediná možnost je pak dělat politika
  31.12.2008 14:37 Závěrečná
 
V tvé okolí lempl není, protože lempl lempla nepozná a skutečně toho o životě moc nevíš.
  31.12.2008 18:07 po závěrečná
 
bys koukal :-)
  31.12.2008 07:50 expoliš
 
Pánové, od letošního roku jsem na rentě po téměř 29 letech služby. Byl to krásný rok bez starostí. Teď si jdu přiškrábnout na klidné místo a ve finále budu na tom lépe než kdybych pokračoval ve službě. A bez stresů, rozčilování se, počítání lhůt atd. Přeji to každému
  31.12.2008 12:25 Aj
 
Jen co ti to Kalous zdaní!!!
  31.12.2008 12:26 JO jo
 
Napiš tak za rok!
  31.12.2008 18:17 xyz
 
Také vážně uvažuji o civilu, ale nikdy bych si nedovolil vůbec uvažovat, že budu bez starostí... A říkat, že lidé v civilu to mají bez stresů atd. to může pouze p..o !
  30.12.2008 11:50 ...
 
http://www.ceskenoviny.cz/index_view.php?id=320406&id_seznam=

Já jsem nezaznamenal, že by jediný velitel u nás na okrese odešel z velitelského místa. Jediné zrušené místo je místo ředitele, ale ten šel dělat na sousední krajskou správu na nové místo náměstka pro vznik nové krajské správy ... Co dodat?
  30.12.2008 13:11 hijack
 
Pardubice jsou také krásné město:) Jinak před odchodem na zasloužený odpočinek se tam dá o trošku zvednout průměr, hold někomu 30 let ve službě nestačí:))
  30.12.2008 23:00 Sojka
 
Je pravda, že se ruší místa okresních ředitelů a jinak vše zůstává. Ale místo nich velitelům SKPV a SPaDP přibude po dvou administrátorech. Tak, že výsledek je +3 osoby.
  30.12.2008 10:09 for Budoucnost
 
"protože peníze vládnou světem a ty nikdy u PČR nebyly" tak to je silná káva, tobě se opravdu zdá málo, když bere policajt 28000Kč hrubého po 15 - ti letech služby a to nepočítám odměny a je to bez směnnosti!!!! Běž to vydělat do civilu ty chytráku. Tyto žvásty, že má policajt málo mě fakt udivují. Samozřejmě když nastupoval měl také málo, ale dnes chce každej nasypat!!!
  30.12.2008 10:28 Rentista
 
Po více jak 30ti létech jsem měl o 500,-Kč. více.Na rentě 14 248,-Kč jsem od tohoto roku.Osobně si myslím, že peníze u PČR nejsou až tak špatné a ti mladí si hold musí taky něco odsloužit.A že mají funkcionáři moc?Tak si je třeba udělat školy a zkusit to taky místo hloupých řečí a závisti. Musím s for Budoucnost bohužel souhlasit,protože má pravdu.
  30.12.2008 10:58 Mirek
 
těm poldům, kteří odešli a teď brečí, že u PČR bylo lépe opravdu nevěřím. Jsou to jen plané provokace. Málo, který policista, který odejde od PČR dál jeví zájem sledovat dění u PČR. Hold provokace je provokací :-)
  30.12.2008 11:04 For budoucnost
 
to je divné, že tolik policajtů pořád utíká do civilu. Asi se ženou za horším ! Tabulky jednoznačně hovoří, takže vyvracet může každý co chce jak chce, ale pravdě se podívat čelem dovede málo kdo !
  31.12.2008 12:26 Polopatě
 
Pro nechápavé! Kdyby nebyla renta, nikdo by neutíkal. Většina si mylně představuje, že v civilu je vše zadarmo. První šok přijde, až spolupracovníci zjistí, že bereš desítku navíc. Jo závist je závist a pak to následuje jak na běžícím pásu, budeš dostávat horší práci tzv. vymrdávky. Jediná záchrana je být protekční a nebo vyjímečný. A že si tě někdo bude vážit? To už vůbec ne. Znám ve své okruhu 80% četníků co odešly v produktivním věku a vrátili by se, jenže to již nejde. Nechtějí znovu absolvovat ZOP a ta hrdost, že jsem se v civilu neuživil. Bohužel je to tak, ale u piva se toho už napovídalo. Nejlepší rada je si to zkusit a jestli někdo pamatuje civil z devadesátých či dokonce za komančů, vše je dnes jinak!
  31.12.2008 13:42 For po lopatě
 
pokud by to byla pravda tak tabulky by hovořily jinak a ... Ty se stavíš do role nejmoudřejšího, ale smůla... možná patříš mezi ty co se právě venku neuživí a v mém okolí takový "lempl" není :-)
  29.12.2008 23:37 Simír
 
mooc lidí kouká na detektivky
  30.12.2008 22:52 Sojka
 
100% souhlas, měli by to zakázat.
  29.12.2008 23:14 Pavel
 
každej chce lepší auto, ale nevím proč silnější vozy nemohou mít u PMJ, zásahovky aj. Vyšetřovatel může mít klidně Fábii. Hold lobing je lobing a modrý nápis je jasný
  29.12.2008 23:25 Bohumil
 
jedni budou jezdit jak pojízdná reklama v supr vozech v barvičkách a druzí (ti co šetří, třeba hospodářskou kriminalitu..) budou chodit opět pěšky. A než tam dojdou nebude opět co šetřit :-)
  30.12.2008 10:03 for Bohumil
 
Musejí holt vyjít dříve a předvídat sled událostí a nebo vyrazit bez ranní kávy.Prostě jednoduše řečeno, začít hned makat, co přijdu do práce!!!!!
  30.12.2008 11:01 Bohumil
 
ahá, ranní kafe. To mě opravdu nenapadlo ... nevíím kolik spisů jsi zvládl ty, ale vzhledem k tomu, že v kanclu nemohou být žádné elektrospotřebiče tak píšeš totální blbost. Možná v Praze a za mjr.Zemana
  30.12.2008 13:11 x-man
 
Je pravda že nové octávce ujede BMW staré 20 let s přehledem a že vyšetřovačce úplně stačí dosud užívané felicie. No a pokud se jedná o ranní kávu: OOP hlídá pachatele třeba celý den na chodbě vyšetřovačky. Mezitím vidím pány vyšetřovatele, jak chodí do kuchyňky a zpět, popíjejí kávu, pokuřují přímo na chodbě i v kanceláři, aniž by se ptali, zda to někomu nevadí, nebo dokonce nabídnou cigaretu pachateli. Kdo odejde z obvodu na vyšetřovačku, tak se cítí jak v nebi.
  30.12.2008 14:26 pro X-man
 
základy policejní práce a kriminalistiky - on se ten pašík pak taky trošku jinak chová, když mu nabídneš cigaretu a zapálí si. To ovšem většina mladých rychlokvašek nezná a bohužel ani nečtou něco jako odbornou literaturu :-(
  30.12.2008 14:47 x-man
 
Jo pašík kouří a já to mám vdechovat, když se na celé budově nesmí kouřit - je to zakázané, stejně jako když mu dám přes hubu a věř kolego, že potom se ten pašík taky jinak chová.
  30.12.2008 14:50 pro x-man
 
nemůžeš být můj kolega, protože o policajštině víš prd stejně jako vyjadřování. Asi jsi nikdy nestál v ohrádce u soudu a něco neobhajoval, ale věk Ti je omluvou.
  30.12.2008 14:55 Pavlouš
 
nebýt pašíků tak nemáte práci policajti hloupý
  30.12.2008 22:51 Sojka
 
Pro všechny co dosud reagovali.
Je pravda, že vyšetřovatelé většinou nevyšetřují, ale jen přeberou spis, sděli obvinění a je hotovo a ty obyčejnej policajte makej jinak jsi špatnej.
Co se týká výkonu nových Octávií, tak to opravdu není nic moc a už vůbec ne na honění dalších aut.
Ke kriminalistické práci je pravda, že pašík musí občas dostat pobídku, aby mluvil. A tomu kterýmu to nepomůže a on to nepochopí,ať klidně dostane i pár facek. Tato pobídka ovšem nesmí být na úkor dalších policistů. Ať si klidně zakouří, nebo vypije kafe -platí, platilo a platit bude, že ÚČEL SVĚTÍ PROSTŘEDKY.
Pro snad kolegu, který druhému vyčítá věk. Je to blbost, taky jsi byl mladý a měl jsi jiné názory, tak nekritizuj.
Co se týká předvídání, tak něco předvídat lze, ale všechno ne a toho je tak 90%.
Speciálně pro Pavlouše.
Vždycky jsem říkal a říkat budu "Zaplať pán bůh, že zloději kradou a darebáci dělají bordel, jinak bych byl nezaměstnaný".
A nakonec pro všechny.Proč se tady jebeme mezi sebou. Vždyť na to Ičko celou dobu čeká až si začneme jeden druhému vyčítat nejen peníze, ale i práci. A pak se budou dít věci. Vím o čem mluvím, takových ministrů vnitra jsem už za svoji službu zažil asi 10. Pomáhali a chránili jsme vždycky a to slušné občany této naší společnosti, před odpadem. Vždycky si společnost práce policie (tehdy VB) vážila a kdo měl čiské svědomí se ani nemusel ničeho bát.
  30.12.2008 22:55 pro Pavlouše
 
Jo jo , pašík Vašík toho znám. Jel v tom s Mikešem. A pak, že jsme hloupí……
  31.12.2008 11:11 for Sojka
 
máš plně pravdu, jen pokud provedeš rozbor dialogu tak zjistíš kdo se začal negativně navážet jako první. Jinak Ti děkuji za objektivní příspěvek
  31.12.2008 11:51 ÚV
 
mladá hlava, horká hlava. 15 let služby a jsem zvědav na názory :-)
  01.01.2009 21:04 x-man
 
No možná budu kolego starší než ty
  18.01.2009 15:37 Ahmed DAOUD <D.AHMED@seznam.cz>
 
Vážený pane ministř, jsem stál občanem ČR před 4. roky, chtěl bych se přihlasit na kreminálni policie . Jsem VŠ, bojím se že bych nebyl vítán . V každém připadě a bez ohledu na to chtěl bych vědět na koho se mám obratit. S pozdravem Ahmed DAOUD
  29.12.2008 21:38 Budoucnost
 
podle volných tabulkových míst je u PČR 14500 volných tabulek.Tahle mise u PČR nemá budoucnost, protože policista je to poslední hovno (s prominutím) do kterého si každý rád šlápne. Politický vývoj nejen u nás, ale i ve světě tomu nasvědčuje, protože peníze vládnou světem a ty nikdy u PČR nebyly, ať už ve výplatách nebo vybavení. Nedokáži pochopit, že policista na ulici je na tom hůře než voják, který sedí v kanclu...nic proti vojákům, ale termoprádlo se spíš šikne na ulici ve výkonu než vojákovi v kanclu. Stejně tak je nemožné porovnávat hasiče s policisty... vždyť volná místa tomu napovídají, ale to vidí jen kdo chce. Stejně tak nová vozidla. Pokud se podařilo "tak výhodně" nakoupit nové policejní vozy, nestačilo by koupit ještě za rozumnější peníze Fábie ? ... vždyť na OOP to udělá stejnou službu, než pak šetřit na PHM a opravách, které jsou nesrovnatelné, ale to zase vidí jen někteří. Hold to je ten "politický kšeft lobistů"...
  29.12.2008 22:44 Sojka
 
Tento počet volných tabulkových míst je součet pro všechny Brzpečnostní sbory. U Policie ČR je dneškem volných 10314 tabulkových míst. Nevím kde sloužíš a jestli vůbec sloužíš, ale s PHM se rozhodně nikdy nešetřilo před koncem roku ale vždy tak nějak uprostřed. Pokud se jedná o to jestli Octávie nebo Fábie, tak rozhodně Octávie. Jsou pohodlnější a větší a taky mají silnější motory, pravda jsou to jen 1,6, ale pořád je to lepší než Fábie 1,4.
  29.12.2008 23:08 For
 
koukni se pořádně u PČR (né ostatné složky, lze provést selekci) je volných přes 14 t míst, Pokud nikoho nehoníš a nehraješ si na kovboje tak Fábie dostačuje. Pamatuji dobu kdy s PHM se šetřilo a bude opět. Nehledě na ceny oprav
  30.12.2008 10:46 for Sojka
 
Tak to mě těší,že jsou Octavie pohodlnější.Teď už policistu pěšky asi vůbec nepotkáme co? Ty nechodíš do služby proto,aby jsi se uculoval z pohodlného auta.
  30.12.2008 13:01 x-man
 
Když jsme jezdili felicií combi 1,6 za 10 litrů na 100 km, byl řev, že je velká spotřeba. Nyní se jezdí s novou octávkou za 12 -13 litrů a vše je fajn. A přesně tak to dopadá u policie všude.
  31.12.2008 18:59 Sojka
 
Pro pisatele for Sojka.

Podle tvojí reakce usuzuji, že nejsi policista. Víš až bude policie fungovat tak jak má a budou naplněné stavy, tak budeš o policisty na ulicích zakopávat, ale pak zase budeš nadávat, že je to samý policajt. Víš ty vlastně co chceš? Já o tom pochybuji.
  31.12.2008 20:03 ještě jednou
 
vím co chci. Ale v tomhle bordelu s prominutím je vlastně dobré, že policie nefunguje jak má
  27.12.2008 18:02 bývalý
 
Nějak vám došel dech, tak šup, šup , šup do služby za věrného a oddajného, inteligentního Langra
  28.12.2008 16:58 Adriana
 
Za všechny, ale za šišlavého a křivého neministra už NE.