Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  04.03.2007 16:31 Právo dne 3.3.2007
 
Spěte klidně: nejsem sociální demokrat, své dvě děti určitě nezadlužím, říká Ivan Langer


* Pane ministře, doufal jsem – určitě ne sám – že se nedožiju toho, že opravdu budete mým ministrem vnitra. Leč stalo se. Tak zkuste nás, nečleny vašeho fanklubu, přesvědčit, že to není taková tragédie. Pochlubte se, co jste za ten první půlrok v té funkci udělal dobrého.

Napřed vám musím poděkovat za to vyznání na mou adresu, pane Kramere. Pokud jde o to chlubení – půl roku je dost krátká doba na to, aby byly vidět nějaké konkrétní výsledky, ale budiž: Za prvé, zahájili jsme proces změn ve struktuře samotného ministerstva. Za druhé, v oblasti veřejné správy jsme přišli s ucelenou koncepcí tzv. e-governmentu (elektronizace výkonu veřejné správy pomocí informačních a komunikačních technologií – pozn. A. K.). Tu už schválila vláda. Za třetí, vláda schválila i další strategický dokument, který jsme vypracovali: novou koncepci boje proti korupci. Za čtvrté jsem spustil jeden z klíčových projektů pro práci policie, tzv. Projekt 1000. A konečně za páté: zahájili jsme přípravu reformy Policie České republiky. Stačí vám tenhle stručný a neúplný výčet?

* Určitě by stačil na několik samostatných rozhovorů, tak se zkusím ptát konkrétněji. Například: Je součástí té nové koncepce boje proti korupci váš odpor proti tomu, aby byl novelizován zákon o střetu zájmů – tak, aby umožňoval zveřejňovat majetková přiznání politiků?

Pane Kramere, já jsem při projednávání tohoto zákona předložil řadu pozměňovacích návrhů, které významně rozšiřují okruh osob, na něž se tato povinnost vztahuje! Ale tady vedle sebe stojí dvě hodnoty: na jedné straně zájem na veřejné kontrole, na druhé straně ochrana soukromí těch osob. Uvědomme si, že drtivá většina z nich nejsou politici, ale policisté, státní zástupci, soudci a řada dalších. Právě rozšíření okruhu těch povinných osob bylo důvodem, proč nebyla zvolena filozofie zveřejňování, ale filozofie zpřístupnění. Vám přece tento zákon nijak nebrání, abyste si ty informace zjistil – a abyste v okamžiku, kdy se budete domnívat, že někdo něco zatajil nebo je v nějakém střetu zájmů, tu osobu zažaloval.

* Jako novinář bych dal přednost tomu, kdybych to, co zjistím, směl zveřejnit. Mimochodem, Hospodářské noviny si to „lajsly“, a díky tomu jsme se dozvěděli o vašem sedmimiliónovém dluhu. Takhle zadluženého ministra vnitra jsme ještě asi neměli, přiznám se, že mě to trošku znepokojuje…

Pokud máte obavy, že jsem se zadlužil nerozumně, tak vás mohu uklidnit. On totiž není dluh jako dluh. Mně tento dluh vznikl v souvislosti s rekonstrukcí domu, ve kterém bydlím a který mi na pronájmech vynáší dostatek finančních prostředků na to, abych byl schopen své závazky platit. Takže spěte klidně: nejsem sociální demokrat, své dvě děti určitě nezadlužím.

* Výborně, tak pojďme dál. Významnou součástí reformy policie, kterou chystáte, je nový služební zákon. Proti tomu tento týden v Praze demonstrovali policisté a hasiči… a z ministerstva vnitra se tam nikdo neukázal. Proč?

Mě přístup organizátorů toho protestu velmi mrzí. Absolvoval jsem mnoho schůzek se zástupci odborového svazu policie, svazu hasičů a svazu zaměstnanců v rozpočtové sféře – to jsou moji oficiální partneři a já v jednáních s nimi pokračuji. Organizátorům této akce jsem rovněž jasně sdělil, že jsem připraven s nimi jednat o tématech, která považují za důležitá, ale ta nabídka zůstala nevyslyšena. Jedná se u jednacího stolu – nikoli někde na náměstí nebo na pražském Výstavišti.

* Jenže vy jste v projevu, jímž jste se na kongresu ODS ucházel o funkci místopředsedy strany, řekl: „Se mnou si můžete být jistí, že mám statečné srdce.“ Nebyla tohle dobrá příležitost dokázat to?

Já to statečné srdce opravdu mám – kdybych ho neměl, tak bych tuto práci nemohl dělat, po všech těch podpásovkách, kopancích, faulech, útocích a plivancích.

* Skutečně vás někdo pokopal a poplival?

Samozřejmě to myslím obrazně. A jestliže organizátoři této akce tvrdí, že mě na ni pozvali, tak to prostě není pravda, stejně jako není pravda, že jsem v době jejího konání utekl; byl jsem na oficiální návštěvě Slovenska v souvislosti se vstupem do schengenského prostoru.

* Zreformovat policii se snažil už nejeden z vašich předchůdců –

Žádný z nich nepřišel s takto ucelenou, konkrétní a časově rozvrženou představou!

* – tak uvidíme, zda budete první, komu se to opravdu podaří. Jeden primát už teď každopádně máte: jste první ministr vnitra, za kterého policie spustila na pražském letišti bezpečnostní akci na podnět senzibilky…

Pane Kramere, musím říct, že od vás bych nečekal, že budete přebírat hlouposti šířené politiky, kteří se snaží degradovat práci policistů. Ten postup byl zcela standardní, nebyla to žádná mimořádná akce a už vůbec to nebyl ten typ záležitostí, o kterých rozhoduje ministr vnitra.

* Vyrazila policie do té akce na podnět senzibilky, pane ministře – ano, nebo ne?

Když policie dostane oznámení o tom, že hrozí nějaké nebezpečí, musí na něj zareagovat; současně probíhá proces vyhodnocování informací, detailů, osoby, která to oznámení učinila… Na základě toho se potom rozhodne, jestli se to opatření zpřísní nebo utlumí. Tady se to vyhodnotilo a to opatření bylo utlumeno.

* Odpovídáte mi v úředničině – já se vás česky ptám, zda příslušní policejní činitelé v okamžiku, kdy tu akci spustili, věděli, že osoba, která jim k tomu dala podnět, je vědma?

To je otázka pro policii, ne pro ministra vnitra.

* Vy to nevíte? Doteď jste se jich na to nezeptal?

Ten detailní časový průběh neznám. Říkám vám to, o čem jsem byl informován, že když policie obdržela tento podnět, tak na něj zareagovala a zároveň začala vyhodnocovat –

* Ano, to už jste řekl. Ale nepřipadá vám normální, že když od někoho dostanu takovouhle informaci, tak první, co udělám, je, že se toho člověka zeptám, odkud to ví? A že když ten člověk odpoví, že se mu o tom zdálo, tak žádnou takovou spektakulární akci nerozjedu?

Je vidět, že neznáte práci policie. Vy musíte zjistit, kde to oznámení bylo podáno, jak bylo zadáno do informačního systému, na co se zareagovalo, a teprve pak následuje ta zpětná reakce podle toho, co se zjistí na místě. Ta akce nebyla spektakulární, pane redaktore, nebyli tam lidé ze speciální jednotky, bylo tam 22 policistů –

* – a obrněný transportér.

Ten je na letišti už více než půl roku.

* Předpokládám, že je schovaný v nějaké garáži.

Při takovýchto informacích je aktivován a buď vyjede, nebo nevyjede, a pak se vrátí, nebo se nevrátí. Ti policisté prostě dělali svou práci – a mne velmi mrzí, že to pan Paroubek a pan Bublan karikují. Oba tím jen dokazují, že absolutně nerozumějí způsobu práce policie.

* Není to zvláštní, že pan Bublan po těch letech, kdy stál v čele ministerstva vnitra, neví o práci policie tolik, co vy za šest měsíců?

Ano – mě to taky velice překvapuje.

* Hmm, tak pojďme dál. Podobných planých poplachů bylo v tom posledním půlroce víc. Mě by nejvíc zajímalo, pane ministře, co to bylo za informaci, na jejímž základě jste na začátku října minulého roku oznámili, že hlavnímu městu – speciálně pražským židovským objektům – hrozí teroristický útok?

Víte, jsou věci, které bohužel nelze zveřejnit. Takováto opatření se často dělají na základě informací od partnerských zpravodajských služeb a zveřejněním té informace by mohl být ohrožen její zdroj. Ale mohu vás ujistit o jednom: v tomto případě jsme o detailech té záležitosti v maximální možné míře informovali i opozici.

* Čtenáři tohoto rozhovoru nejsou zasvěcení opoziční funkcionáři – ale jsou to daňoví poplatníci, za jejichž peníze jste tu rozsáhlou bezpečnostní akci uskutečnili. Proto si myslím, že jim dlužíte konkrétnější vysvětlení.

Pane redaktore, já vaše čtenáře mohu ujistit, že ta akce byla důvodná a že to nebezpečí bylo reálné. Nic konkrétnějšího vám k tomu neřeknu; to se raději od vás nechám takto kritizovat a zesměšňovat.

* Já vás teď nezesměšňuju – docela vážně vás podezírám, že za tím říjnovým poplachem byla v lepším případě snaha předvést se, jak občany chráníte před teroristy… a v horším případě záměr vyvolat těsně před hlasováním o důvěře vládě atmosféru ohrožení, v níž by nějaký opoziční poslanec upřednostnil „stabilitu“.

Jak to první, tak to druhé je hloupost. Vy samozřejmě máte na ty své pochybnosti právo, pane Kramere – ale nepropadejte v takové míře obsesi, že jsem skutečně takový, jak mě vykreslují někteří mí opoziční kolegové.

* Jak chcete, pane ministře, docílit toho, aby policie, která má občany chránit před zločinci, nebyla sama jednou z nejkriminálnějších profesních skupin?

To je nesmírně těžký úkol a každý ministr, který prohlásí, že ho zvládne během svého čtyřletého mandátu, buď neví, o čem mluví, nebo lže. Je to dlouhodobý proces a já mohu pouze nastolit jeho základní předpoklady. Jedním z těch předpokladů je právě služební zákon: když těm policistům jasně nastavíte pozitivní a negativní motivaci, aby se jim vyplatilo dělat svoji práci dobře a když budou vědět, že když selžou, tak u té policie končí. Tohle jsou pravidla – druhý předpoklad je, že ta pravidla nekompromisně uplatňujete v praxi. Třetí předpoklad je, že pracujete na posílení firemní kultury, aby ti policisté byli hrdí na to, že jsou policisty.

* Doufám, pane ministře, že se shodneme, že k firemní kultuře policie nepřispívá to, že někteří policisté rádi bijí lidi. Když jste byl v opozici, kritizoval jste ostře policejní zásah proti CzechTeku 2005. Co říkáte tomu, že policie i teď tvrdí, že tam z její strany nedošlo k žádným trestným činům?

To netvrdí policie, tvrdí to státní zástupce.

* Na základě –

– zjištění Inspekce ministra vnitra, ano. Já jsem k tomu jasně řekl, že mé výhrady vůči tomu zásahu přetrvávají, že nadále trvám na tom, že ten zásah vůbec neměl v té podobě proběhnout. Víc v tom bohužel udělat nemohu, protože z právního pohledu jsou ty věci teď již promlčeny.

* Odpovědnost za tu ukázku policejní brutality nesl i policejní prezident Husák – čím se vám zavděčil, že jste ho ponechal ve funkci?

Pan Husák se mi nemusí ničím zavděčovat, o tom to není. Je to o tom, jestli jsme schopni spolupracovat, jestli je náš vztah jasný, férový, otevřený, tvrdý a partnerský současně. A jestli jeho tým zvládne ty kroky, o nichž jsem přesvědčen, že jsou správné. Zatím ta spolupráce funguje, nicméně, jak pravili klasici, nikdy nic nelze míti za definitivní.

* Z jiného soudku: v časopisu CEVRO Revue vyšel před týdnem váš článek Zakažme i komunistické symboly, v němž jsem si přečetl i myšlenkové perly jako: „Nacismus je nacionalistickou variantou socialismu. Nacismus a komunismus jsou jen rozdílné metody, jak dospět k témuž.“ Bohužel tady nemám dost místa k polemice, tak se jen ptám: které konkrétní komunistické symboly chcete zakázat?

Položme si otázku, pane Kramere: existuje rovnítko mezi nacismem a komunismem? Já jsem přesvědčen, že ano. Pokud toto rovnítko existuje a pokud platí, že nacismus a jeho projevy mají být postihovány, tak by to mělo stejně platit i v případě komunismu. Symbolem nacismu je hákový kříž – symboly komunismu jsou rudá hvězda, srp a kladivo.

* Srp a kladivo má ve svém státním znaku Rakousko – čeští komunisté místo nich mají ve svém logu třešničky. K rudé vlajce, jako k mezinárodnímu symbolu levice, se hlásím i já. Zavřete mě za to?

Ministr vnitra nikoho nezavírá. Já si myslím, že si lze vydefinovat, co je možné považovat za symboly nacismu a komunismu. A pokud bychom se na tom my dva neshodli, tak tady od toho máme soudní znalce na oblast extremismu.

* A myslíte si, že je v pořádku, když vysoký státní úředník veřejně vystupuje s návrhy tohoto typu?

Nevidím na tom nic nepatřičného – jsem přece také občan, který má nějaký názor.

* Jenže když občan Ivan Langer něco řekne, tak to zároveň říká ministr vnitra, že?

Pane Kramere, tohle je názor, na který mám právo a který mi nikdo nevezme!

* Tak jo. Jste, pane ministře, tajně hrdý na to, že jste spolu s panem Kubicem lvím dílem přispěl k vítězství své strany ve volbách?

Jak moc jsem k tomu vítězství ODS přispěl osobně já, to si netroufám posoudit – ale v žádném případě jsem se na něm nepodílel tak, jak to tou svou ironickou otázkou naznačujete. Po iksté opakuji, že se zveřejněním tzv. Kubiceho zprávy jsem neměl nic společného… a že se naopak v té zrůdné mašinérii, která se kolem toho rozjela, cítím jako osoba poškozená, protože s největší pravděpodobností bylo zasaženo nejen do mých ústavou garantovaných práv a svobod, ale i do práv a svobod mých blízkých.

* Co tedy říkáte slovům poslance ČSSD Davida Ratha v Nedělní partii na TV Prima: „Langer a Vidím to upekli s Kubicem. (…) Mám z Langra velký strach“? A že útvar pana Kubiceho nazval LangerStasi?

Říkám, že ta slova vypovídají dostatečně o jejich autorovi. Takže není třeba, abych je komentoval; každý soudný člověk si jistě udělá svůj závěr sám.

* Přiznám se, pane ministře, že mně to vaše nynější „já muzikant“ připadá asi tak stejně věrohodné, jako když jste v roce 2002 popíral, že jste se pokoušel ovlivňovat poměry v České televizi, ačkoliv jste si v průběhu té televizní krize 138krát telefonoval s tehdejším předsedou Rady ČT Miroslavem Marešem…

Pane Kramere, to je nádherný oslí můstek, co jste teď vytvořil! Každý, kdo tenkrát o tom měl víc informací, věděl, že s panem Marešem jsem si sice telefonoval, ale v žádném případě jsem nezasahoval do toho, kdo má být novým generálním ředitelem ČT!

* S panem Kubicem jste si taky telefonoval jen tak?

Jak víte, že jsem si s ním telefonoval?! Protože to tvrdí Jiří Paroubek a David Rath? Já vám říkám, že to je nesmysl, pomluva a lež! Stejně jako to, co tvrdil pan Bublan: že jsem se předtím s panem Kubicem scházel.

* Takže Inspekce ministra vnitra nemohla získat výpisy o těch telefonátech?

Já jsem ty výpisy na rozdíl od Jiřího Paroubka neviděl – což je samo o sobě velmi zvláštní, poskytovat někomu při vyšetřování podezření ze spáchání trestného činu pomluvy výpisy telefonních rozhovorů jiných osob… Nicméně znovu opakuji: je to lež!

* Dozvíme se někdy, jak to doopravdy bylo?

Já doufám, že v okamžiku, kdy bude vyšetřování toho případu úniku tzv. Kubiceho zprávy ukončeno, se všichni dozvědí, co to vyšetřování provázelo, jakým způsobem postupovala Inspekce ministra vnitra… A že to bude také odpověď na otázku, jestli to náhodou v této kauze nejsem já, kdo by měl nejvíc křičet!

* Který útvar ten únik vyšetřuje?

Ty policisty samotné vyšetřovala Inspekce ministra vnitra a pokud vím, bylo to ukončeno s tím, že tam nebyl spáchán trestný čin. Tu další část, která se týká civilních osob, převzal Útvar pro odhalování korupce a závažné trestné činnosti.

* Chcete, abych věřil tomu, že se nějaký policista odváží nezávisle vyšetřovat svého ministra?

To záleží na těch policistech. Pokud jsou to skuteční profesionálové, tak určitě ano. Nemluvě o tom, že já nejsem šéf policie. A ujišťuji vás, že ani nepřímo na nikoho žádný nátlak nevyvíjím.

***

Doufám, že v okamžiku, kdy bude vyšetřování úniku tzv. Kubiceho zprávy ukončeno, se všichni dozvědí, co to vyšetřování provázelo, jakým způsobem postupovala Inspekce ministra vnitra… A že to bude také odpověď na otázku, jestli to náhodou v této kauze nejsem já, kdo by měl nejvíc křičet!




Alexandr Kramer
  04.01.2009 19:30 123
 
Raději mám tento nick, protže se bojím říci svůj názor.
  04.01.2009 19:25 Josef
 
Pánové a dámy, odpovězte mě, jestli by jste šli do civilu bez renty? Asi nikdo co? Škoda, že tu nenapíše žádný civil, který je více jak dva roky v civilu, aby to bylo objektivní. Ono když někam přejdeš, zdá se ti o ráji, jenže vystřízlivění přijde zanedlouho. Ivane sekni s tím a za dva roky sem napiš!!!!
  04.01.2009 19:26 Franta
 
Plná pravda!!!
  04.01.2009 19:28 Franta
 
U nás na oddělení se jeden vrátil do 3 měsíců zpět k PČR a nemusí na ZOP. Volí jistotu a nedoporučuje, protože někteří to nestihli a vrátili by se, jenže se jim nechce znovu na ZOP.
  04.01.2009 19:30 Curda
 
Souhlas
  04.01.2009 19:34 Curda
 
jaké modré hovádko používá můj nick Curda ? Odpovím obratem ... velké
  04.01.2009 20:03 For Josef
 
pokud by totiž nebyla renta, tak by většina lidí ani do této pakárny nenastoupila ... a dnes vidíš, že ani většina lidí se ani nechytne už ani na tu rentu ... tak zkus přemýšlet...
  05.01.2009 07:43 Ty
 
vosle, když se nastupovalo před lety, nikdo netušil, že nějaká renta je a dnes ti nikdo nezaručí, že po 15 letech bude a zeptej se ty chytráku, jestli chtějí nováčkové rentu a nebo prachy, odpověď je jasná tak nemel.
  05.01.2009 15:12 Fot Ty
 
na to Ti méohu napsat jen ha, ha ... nasaď si brejle
  05.01.2009 18:17 Ty
 
jsi Josef! Ty by jsi chtěl všechno a hlavně netahat!
  05.01.2009 19:03 For Ty
 
TY TY
  04.01.2009 17:58 for Josef
 
vivat modré KGB
  04.01.2009 19:26 KGB
 
zdraví netáhla!!!
  04.01.2009 19:34 For KGB
 
ahoj Kliku
  04.01.2009 19:37 Ha
 
netáhla ??? Zdraví netáhlo provokatéra
  05.01.2009 07:44 tak
 
na netáhla slyšíte?
  04.01.2009 17:56 Ivan
 
ajaj ... pročpak nová náborová kampaň Ivane ?... můžeš děkovat těm hloupým co slouží za těchto podmínek
  04.01.2009 19:09 Alice
 
Berou všechno co má ruce a nohy, dokonce i s zdravotní kvalifikaci "C".
  04.01.2009 19:12 for Alice
 
no jo, ale tolik nezaměstnaných a policie má pořád volná místa... PROČ ??? ... a zapracovaní policisté stále odcházejí do toho tolik nejistého civilu ... PROČ ?
  04.01.2009 19:22 Z mého okolí
 
teda nikdo civil nebere. Každej je hlupák, kdo uteče, je blbá doba. K nám jsme nabrali pár novejch a nezdá se, že to jsou idioti. Doporučuji začít od sebe, některé příspěvky policajtů jsou ubohé.
  04.01.2009 19:36 xxx
 
Z mého okolí... ó pardón ... jen se dívat alespoň na zprávy ...
  05.01.2009 07:45 Ano
 
z mého okolí!
  05.01.2009 15:38 For z mého okolí
 
máš li zdravý rozum tak se podívej kolik je volných tabulek a proč ? Proč je pořád nedostatek četníků ... protože tu pravdu nikdo nechce slyšet a management nehledá chybu u sebe. Zkus přemýšlet hlavou a být nezaslepený
  04.01.2009 10:10 Josef
 
Ano toto je důsledek debility snad z přepracování. Ani se nedivím, že je chce Langer vyměnit!
  04.01.2009 11:59 for Josef
 
máš pravdu z přepracování. A modrá veš ještě dodá z melouchů. Hold kdo chce psa bít vždy si hůl najde :-) Modroočko
  04.01.2009 17:55 Josef
 
A tak se nám někdo chytil?
  04.01.2009 03:51 Odměna
 
Dostal jsem odměny.
Děkuji.
Díky daním jsem měl plat stejný jako bez těch odměn.
Děkuji.
  04.01.2009 08:30 ...
 
Tohle může napsat jen policejní Vemeno, kterému to mohou věřit zase jen policejní Vemena. Větší blbost jsem tady už dlouho nečetl. Progresivní zdanění, u kterého se to mohlo zdánlivě blížit pravdě (ale opravdu jen zdánlivě - po ročním vyúčtování daně), už rok nemáme, ty ekomone. Co to dneska slouží, to je k pláči ...
  04.01.2009 12:05 For odměna
 
pokud něco píšeš (chápu, že v rozčarování) tak si to před odesláním přečti. Na stránkách modrých rejpalů to pak vypadá trošku hloupě. Jinak Tě plně chápu...
  05.01.2009 22:16 ?E?K?O?M?O?N?
 
Za
1) Jak víš, že to psal policajt
2) Jak víš, že to není pravda, když o tom víc nevíš - aniž jsi viděl nějaké důkazy
3) Tím, že urážíš pro nic za nic, snad nejsi policajt
4) Ty jeden EKOMONE :-)))
  03.01.2009 19:15 ota
 
zustane dlouho,moc se do BRNA tesim,a ta ubytovna nadhera a zadarmo!!
  03.01.2009 19:44 For ota
 
pojď už se na Tebe těší SPJ. Čtyři dny volno a čtyři dny služba v kuse včetně dosahů. Už na Tebe čekají v hospodě "U Holubů" na Tvůj zásah :-)
  03.01.2009 17:19 ota
 
doufam ze se k PCR dostanu jemi 30let celkem dobrej job,ale PCR me tahne vic,fandim p.Langerovi,koncept super,uz se tesim mam nastup do BRNA,kampan parada,jeste cekam na dosetreni zdravotnich,doufam ze to projde a nastup v BRNE,vybaveni a plat super,uz se nemohu dockat
  03.01.2009 17:43 Ronin
 
Jsem jenom zvědavý jak dlouho ti ten optimismus zůstane ? A tvůj idol I.L zatím kromě mrhání peněz za P1000 na kterém si někdo slušně namastil kapsu nic nedokázal. To bylo plamených řečí o rušení zbytečných funkcí vedení a navyšování tabulek v přímém výkonu služby a skutek utekl.
  03.01.2009 18:10 Oto, Oto
 
tak už zase? Jednou ano a pak zase ne, a teď opět ano?
  03.01.2009 19:14 Nespokojený Policista
 
Otíku, Otíku, už zase? Ty si opravdu nedáš poradit. Buď jsi dobrý (ironicky) provokatér, nebo nevyzrálý člověk. Ty opravdu nevíš, co chceš. Kdo delší dobu sleduje Tvé příspěvky, tak si o Tobě udělá obrázek. Já bych Tě nechtěl ani jako závaží do služebního vozidla. Jsem si jistý, že budou s Tebou problémy!!! Prober se, chlapče!!! Realita bude jiná, než si představuješ!!!
  04.01.2009 07:16 jarda
 
Člověče, podle tvého písemného projevu soudím, že nejsi zrovna mistrem pera. Snad ti to na ulici půjde, PČR potřebuje lidi, kteří se nebojí rány. Ale rozhodně nebudeš typ, jehož písemné výtvory pak chtě nechtě musí být založeny do přestupkového či trestního spisu. Ono to pak koluje na soudech, st. zastupitelstvích a i mezi kolegy. Mám takových výtvorů plný šanon a jen to mnohdy opravdu fajnové počteníčko.
  03.01.2009 15:41 Karel
 
no a já znám jednoho, kterej si dokonce sám opravuje auto a druhej si sám opravuje barák...
  04.01.2009 10:12 Josef
 
Protože je hladovej a zřejmě ve službě netráví tolik času, co tady píšete. Vono to zase nebude tak horký co?
  04.01.2009 12:07 Karel
 
horký si jen Ty, ale možná spíš "teplý"
  04.01.2009 17:54 Karle
 
Jste opravdu chudáčkové co nemají co žrát a nepoznali vlnu propouštění v civilu. Jenom tlacháte ty vaše debility. Makat to je to co neznáte. Jestli se chce Langer pobavit, tak si tady přečte pár řádků a musí mu být do smíchu, protože policejní brekot je až ten poslední.
  04.01.2009 18:52 pro Tebe
 
ku... ty jsou slova
  04.01.2009 18:54 123
 
tak proč ti nezaměstnaní nejdou k polišům ? Zkus si položit i tuhle otázku ? A ani si nemusíš odpovídat ...
  04.01.2009 19:20 pro 123
 
Tak to jsi si asi nevšiml, že k Vám chodí!!!
  04.01.2009 20:34 pro Tebe
 
fšiml... , ale je jich fááákt málo
  03.01.2009 11:30 Franta
 
Bohužel toto se děje Curdo. Někde méně, někde více a někde o tom ani nevíš, záleží na velikosti oddělení a prosím nenalhávejme si že ne!
  03.01.2009 15:37 Curda
 
ano vylučovat to nelze, stejně jako to vztahovat na všechny. Je to stejné rčení jako "policajti kradou - pod cvícnem je tma" no a něco pravdy je i na tom, ale kolik ... takže se dívej jak chce, ale nepřesvědčíš