Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  19.07.2005 19:43 R. H. <bob.hoz@tiscali.cz>
 
Vážený pane, dlouho jsem zvažoval, zda-li Vám napsat. Myslím si totiž, že to ve finále nemá žádný smysl. Možná by se to snad dalo přirovnat k boji s větrnými mlýny... Ale nakonec jsem se rozhodl sdělit Vám můj názor. Nevím, jestli vy poslanci žijete v naprosto jiném světě, nebo vás realita prostě nezajímá! Nejsem fandou sociální demokracie, ale ani s vámi není možné sympatizovat. Zatím jsem neslyšel jediný pozitivní krok, který hodláte učinit v následném volebním období v případě, že vyhrajete volby. Jediné na čem si stavíte předvolební kampaň je házení špíny na sociální demokracii a na policii jako celek! Je mi jasné, že policie je díky represi pro občany nepopulární, ale pokud ji považujete za zbytečnou, dejte policistům "celozávodní dovolenou" na 14 dní a podívejte se pak následně, jak to v této zemi bude vypadat! Víte, že sociální demokracie převzala vládu v zemi, kterou do krize přivedla vláda vaše? Byla to právě vaše vláda ODS která se položila a za kterou musela do voleb "došlapat" úřednická vláda tehdejšího premiéra Tošovského! Není divu, že dluhy ČR se neustále zvyšují, když vláda ČSSD musí žehlit to, co vaše vláda natropila! Ono totiž dnes již není moc co prodat ( a kolikrát za to nedostat zaplaceno ) jako tomu bylo v porevoluční době. Proč se nejvíce vaše strana brání čemukoli, co se týká snižování výhod pro ústavní činitele? Připadá Vám výho málo? Není pro Vás alarmující, že v demokratických volbách jsou třetí nejsilnější stranou komunisté? Pokud Vám to nedochází, nevolí je již jen důchodci v případě že mají 20% hlasů! Lidé je volí, protože jsou nespokojeni! Zajímá Vás to vůbec, nebo se jen snažíte urvat pro sebe co možná nejvíce a "po nás potopa"? Dále bych se Vás chtěl zeptat, jak si představujete "rovný důchod"? Dnes se hovoří o 4.000,- Kč a to ať daný jednotlivec vydělává měs. 7.000,- anebo třeba 300.000,-, jakou bude mít podle Vás motivaci zaměstnaný nechávat si vyplácet vyšší mzdu na výplatní pásku? Vždyť již dnes spousty lidí berou oficiálně min.mzdu a zbytek mají tzv. "na ruku" aby nemuseli odvádět daně. Myslíte si, že to dopadne jinak v případě že každy bude vědět, že ať přispěje do státní kasy jakoukoli částkou, dostane 4.000,-? Proč ODS je proti zavedení registračních pokladen a proč to zdůvodňuje tím, že podnikatelé budou muset zakoupit pokladnu za 20 až 40.000,-? Nezlobte se na mne, ale pokud podnikatel nevydělá 20.000,- za 3 roky aby investoval do zařízení, které si odečte z daní, pak je to asi neprosperující podnikatel a měl by svou živnost zrušit. Na Slovensku jsem dostal pokladní lístek z registrační pokladny i při nákupu zmrzliny!!! Nechápu, proč by z mého kopečku zmrzliny neměl podnikatel odvézt daň z příjmu? Jak jinak chcete aby přiznal, že ho prodal??? Jak jinak ve státě, kde podnikatelé mají domy a auta za miliony přestože nevykazují zisk??? Další věcí je hospodaření v ČR. Nerozumím spoustě věcí a už vůbec ne tomu, že s tím nikdo nic nedělá. Proč mají hejtmani krajů luxusnější a dražší vozy než prezident ČR? Proč ředitel státního podniku Českých drah, podniku který prodělává, má vyšší mzdu než premiér ČR? Proč z peněz daňových poplatníků stát platí kapesné, zdravotní a soc. pojištění osobám které si žádají o politický azyl, ačkoli pocházejí z demokratické země? Proč takový azyl není zamítnut ihned při žádosti, ale řízení o něm trvá i 2 roky ( vícekrát ), které samozřejmě dotyčný na černo pracuje? Jak je možné, že osoby které nepracují a ani nikdy nepracovali mají na sociálních dávkách a všech příplatcích vyšší příjem než dva dospělí v rodině, kde oba pracují? Proč se ze státní pokladny platí vysoké školy lidem, kteří nejsou nijak motivováni zůstat v oboru? Začínám mít pocit, že to zde nejde jen proto, že není vůle něco měnit. Pokud parlament není schopen vytvořit za 15 let legislativu, která by fungovala, pak ji zcela zjevně vytvořit nechce, nebo jsou páni poslanci neschopní a asi by si měli hledat práci jinou! Poslední samostatnou kapitolou mých dotazů je policie a zákon o služebním poměru. Abych to uvedl na pravou míru. Jsem osmým rokem policista v přímém výkonu služby. Policistou jsem chtěl být od 11 let věku a vše jsem tomu podřizoval. Byl to můj životní sen a nastupoval jsem plný elánu a chuti, taky s vírou že je to poslání a na celý život. Praxe mě však velmi rychle vyvedla z omylu. Zjistil jsem, že můj sen byl spíše horrorový. Neustále mě uráží media a potažmo jejich prostřednictvím i ústavní činitelé, kteří neustále hovoří o korupci. Nikdy jsem nevzal žádný úplatek a těžko ho vzal i jakýkoli jiný policista který svou práci bere jako poslání. Jestli máte pocit, že korupce v řadách policie jen bují, proč neschválíte "cílené provokace"? My, poctiví policisté se toho nebojíme, nemáme proč. Vy snad ANO? Není to proto, že by se vám provokatéři nemohli hodit, protože by snad přistihli při něčem vás? Myslíte si že je zkorumpovaná policie? Běžte se zeptat mezi lidi, kteří chtějí umístit dítě do lepší školky! Běžte se zeptat lidí, kteří chtějí babičku do domova seniorů! Sežeňte městký byt! A pak přijdete na to, kde je korupce! Jakoby by nestačilo, že policisté na ulici již nemají žádné společenské postavení, protože na ně "plivete" stále špínu! A proč tedy vůbec policie vybírá hotovost? Protože nepracuje finanční úřad? Myslíte, že je úžasné mít v kapse pokutové bloky v hodnotě dvou výplat a být hmotně odpovědný? Víte, že v dobách kdy policie nabírala, musela sahat do řad uchazečů o zaměstnání úřadů práce? Kam to chcete tímhle tempem dotáhnout, když už ani lidé nechodí dobrovolně ze své vůle? Proč neřeknete lidem pravdu jak je to s výplatami řadových policistů? Víte, že policista který má ženu na mateřské, chodí žádat o sociální dávky a frontu stojí s těmi, které den předtím chytil jak něco vykrádají? To je podle Vás společenská váha a prestiž? Dívíte se pak, že policisté odcházejí po odsloužených letech pracovat raději jako vrátní? Divíte se, když každého pořádného policistu dokážete jen otrávit? A divíte se, když neexistuje žádný služ. postup? Pro mne není životní krédo, vyrazit v 62 letech na ovál a běhat 12 min ke splnění fyzických prověrek proto abych mohl v mínus 10 stupních vypisovat blokovou pokutu! Je pro vás řešením, když se budeme snažit odcházet k armádě, která nikomu není trnem v oku a budeme za 23.000,- čistého leštit Tatru? A když pojedeme někam do boje, tak ačkoli je to naše práce, budeme mít výplatu několikráte vyšší? Víte, moc ani nevěřím, že mi budete ochoten odpovědět a pokud ano, jistě od Vás obdržím jen obecnou odpověď se kterou odpovíte univerzálně všem. Já bych byl jen rád, kdybyste se alespoň trochu zamyslel nad tím, co jsem Vám sdělil. S pozdravem, jeden z mála poctivých blbů v této zemi
  05.01.2009 19:18 Sojka
 
Pro policisty je důležitý bod č.8

http://www.vlada.cz/cz/media-centrum/tiskove-zpravy/vysledky-jed nani-vlady-5--listopadu-2009-51130/
  05.01.2009 18:26 Generační špunt
 
konečně dochází k výměně Na fyzickych bylo asi 35 lidi kolem 25 let a tak 15 okolo 30 let.Většina dlouze sloužících jsou dnes vyhořelí.
  05.01.2009 18:45 Karel
 
tě to čeká a možná dřív než si myslíš...
  05.01.2009 18:54 Gen. špunt
 
chlapče, chlapče. Je mi Tě velice líto, že Tě nebude mít kdo učit. Hodně se koukej večer na kriminálky...
  05.01.2009 19:38 odchod
 
Tak si to tady užij "perpektivo".
  05.01.2009 18:10 Karle
 
a co ty tam ještě hniješ, když to je tak nahovno! Přesvědčení co?
  05.01.2009 18:22 Karel
 
Nikde nehniju,"už" 5tý den jsem spokojený v "C".A s rentou budu mít o 8tisíc víc než u PČR.Tak asi!
  05.01.2009 18:28 Karle
 
tak to dokaž, takvýhle slinty. Napiš za rok, co ti skutečně dali a jestli nebudeš mít 100h přesčas, řidiči kamionu.
  05.01.2009 18:34 Karel
 
Nic ti dokazovat nebudu.Je ti po tom úplný h.ovno.Věř,nebo nevěř mě to je jedno,ale kamion to určitě nebude.A těch hodin budu mít určitě méně,než u policie
  05.01.2009 19:04 Karle
 
ty jsi opravdu hrozný naivka a tlachal.
  05.01.2009 19:05 for Karel
 
Ty musíš bejt hodně poznamenanej. Nebo že by řitní alpinismus.
  05.01.2009 21:58 for Karel
 
Ser na ty provokátéry. Měj se dobře v tom C.
  06.01.2009 05:26 Bohužel
 
se mít dobře nebude!
  06.01.2009 09:58 Civil
 
šikovný a schopný člověk se bude mít v civilu o poznání lépe než u PČR. Ten kdo je ovšem lempl bude mít stejný problém. Další debaty na téma kdo je a není lempl je naprosto bezpředmětná.
  05.01.2009 17:32 vojak
 
slouzil jsem v PRAZE 3roky,pak jsem odesel do civilu a sel k ACR,kdyz to srovnam tak tohle jsou nebe a dudy!!doporucuji vsem kdo chteji odejit pojdte k zelenym...
  05.01.2009 17:54 Karel
 
Svatá pravda.To jsi vydržel,ještě dlouho
  05.01.2009 18:09 Fojtik
 
Napis kde makas a co delas a kde se naborovat, jsem u PČR 20 let tak chci zkusit neco jineho. Každej se tady stara jenom o to, kolik bude vysluha. Od dobrého známého jsem slyšel, že maj okleštit výpočet renty!!!!!
  05.01.2009 18:37 Karel
 
okleštit a k tomu,ještě STROP renty!
  05.01.2009 18:46 P
 
spíš Tě za to vykleštit
  05.01.2009 16:31 DIMIN
 
Chápu Vaše starosti, nářky a obavy. A jsem rád, že mě se nic z toho netýká. Já jsem totiž nastupoval před 15 lety k policii z přesvědčení a to mě vydrželo do dnes. Nezajímají mě peníze, ani výhody. Žiju pouze pro službu. Už dlouho se držím na prvním místě v pokutách, v objasněných trestných činech a v zadržených alkoholech. Jenom mě mrzí, že jsem v loňském roce zaostal v počtu KO, ale už od nového roku na tom pilně pracuji.
  05.01.2009 17:06 Marty <majklxx@mail.cz>
 
I takoví nadlidé jsou mezi námi....Gratuluji a jen tak dále, víc takových Diminů. Ať žije mistrovství světa v čárkovém systému.....Chci být taky DIminem.....
  05.01.2009 17:57 Karel
 
to je supr. Zkus ještě rozdat svůj plat na charitu, a nebo ještě lépe svůj majetek. Doufám, že Ti policejní ubytovna (nebo obvod) stačí k bydlení, protože asi předpokládám, že jako dárce spermatu rodinu mít nebudeš, ale potajmu budeš mít spoustu superpoldů ... pokud budou jako ty má společnost o několik problémů málo :-)
  05.01.2009 15:00 Co tomu říkáte,dámy a pánové?
 
Pomáhat a chránit, vole!

je to těžko, přetěžko k uvěření.

„Vono tam sněží, ty krávo!“ „No fakt, ty vole!“ Je poledne všedního dne a čtveřice uniformovaných policistů opouští po krátké služební pauze vinohradskou restauraci. Reálný celkový čas odchodu: patnáct sekund, tyvolů šest, tykrávy dvě. Téma hovoru: sněhová přeháňka za dveřmi na ulici.
Nechci moralizovat. Každému budiž dovoleno hovořit dle toho, co gusto ráčí a zobák, jenž vyšším řízením narostl, dovolí. Hranice přístojnosti však určuje nejen náš naturel, ale také role, již v daný okamžik zastáváme. Živnostník častující své zaměstnance před zákazníky zoologickými termíny si vyslouží pověst sprosťáka. Poškodí si tak živnost.
Osoba navlečená do uniformy reprezentuje až do vysvlečení stát. A ten také shazuje, když se náležitě nechová.
Neodpustím si připomenout, že to byla právě zdvořilost, již ministr vnitra Ivan Langer označil v létě za poznávací znak očekávané policejní reformy. K výše zmíněným profesionálům se ta informace možná ještě nedonesla. Přitom právě chabé vystupování, automatické tykání příslušníkům některých menšin, sklon k vulgaritám všeho druhu, to vše viditelně a slyšitelně kazí pověst policie. Krom jiného.
Pohoršujeme se nad mluvou a gesty politiků, kteří reprezentují než své strany. U policistů jde o víc. Uniforma značí úřad.
Stejně jako soudce v taláru, lékař v bílém plášti nebo kněz v liturgickém rouchu, také policista v modrém nejedná sám za sebe, ale za celý stav. Na krávy a voly – když už to bez nich nejde – má dost času po šichtě.




Josef Koukal
  05.01.2009 17:09 Marty <majklxx@mail.cz>
 
Ty vole....si děláš srandu ne ty krávo?
  05.01.2009 17:51 Karel
 
Co k tomu dodat,snad jen to,že se s největší pravděpodobností jedná o Langerův nábor.
PČR je jediná "firma" v republice,která má tak ohromný podstav,že to nebude ani tak dlouho trvat a náboráři od policie budou chodit po cizineckých ubytovnách.A to věřte tomu,že na nějaké „Vono tam sněží, ty krávo!“ si ani nevzpomenete!
  05.01.2009 17:59 Pro Karla
 
zase to někdo blbě pochopil. Vždyť to byla šifra v policejním slengu ... něco Jako Kalouskova 1
  05.01.2009 21:06 Rejpal
 
No, mám vnuka gymnazistu, který místo ty vole říká "ty vado". Ale více jeho kamarádů je přesně na té úrovni hovězího.
Domnívám se, že slovník našich dětí kopíruje ten náš. Ale pravda je, že slyšet "volovat a krávovat" policistu nám čest nedělá.
  05.01.2009 22:09 Koukale Koukale
 
Ty nepamatuješ a neslyšel si pana ministra vnitra v poslanecký sněmovně, když říkal něco o prdeli mezi poslanci ... apod. Ty asi slyšíš, jen co potřebuješ, co?
  11.01.2009 19:13 Mr.x
 
Pokud takto hovoří ministr vnitra, který má dvě vysoké školy a též předseda vlády a jiní borci, co reprezentují stát a berou za to pěknou vatu, tak snad nebudeme chtít, aby ti nejnižší poldové mluvili jako akademici. Většina z nich stejně už veřejně o svých nadřízených mluví jako o "zmrdech". Pokud polda na někoho ukáže fakáče, neměl by za to být ani kárán, natož trestán, protože tím zřejmě myslí, že dotyčný je jednička. S policisty na ulicích jejich nadřízení jednají stejně a mnohdy hůře než s pachateli a platově jsou na tom jako dělníci v automobilovém průmyslu. Jako dělníci se také samozřejmě i cítí a tak je bere i veřejnost, protože v dnešní době je vše o penězích a lidé si váží jen toho, kdo hodně vydělá, to je prostě fakt.
Takže co říci závěrem - myslím, že bude hůř.
  04.01.2009 21:19 Kdos
 
Tak jsem rok v civilu. Pokud můžu shrnout, tak všude má vše pro a proti. Peníze jsou zhruba stejný jako u PČR, práce odlišná a hodně. Stále nemůžu zkousnout práci kdy se denně vracím domů, ale deně tam musím. Byl jsem 18 let ve směnách a nějaký den volna mezi mi chybí. V nové práci je úplně jiný přístup k člověku, kde za odvedenou práci slovo děkuji a odměna ze strany vedoucích je samozřejmost, na co má člověk nárok, to dostane a nemusí se starat aby měl materiál k práci, kde u PČR věčné shánění papíru, kopírky,protože služební rozbitá, tužek atd. Není rozčilování se z lidmi-drbany. Chybí mne však kontakt s lidmi, a takové to courání po obvodu a občas si něco zařídit, kde uniforma k tomuto účelu docela fungovala. Teď je člověk jako každý jiný a spousta lidí jej už nezdraví. Jinak jsem se stavil na oddělení kde jsem byl 18 let a padl jsem do mdlob, neboť z 20 lidí zůatali jen 3 které znám, další dva kteří nastoupili když já končil. Oddělení je jedna velká ženská drbárna, protože jak jsem se dozvěděl, není ověřeno, poměr na OOP je 2 ženy - 1 muž. Dokonce chodí do práce ženský z mateřský, který mají volnou pracovní dobu, tj. chodí do práce jak chtějí a dělají pouze neznámce. Ale dostali dvě nový auta. Pokud jde o nápad zůstal zhruba stejný jak za mne i rozložení je dtejný, jinak změna přístupu ze strany vedení není žádná a smyslné pokyny chodí stále stejnou rychlostí a kvantitě.
  05.01.2009 07:38 Franta
 
Kdosi prosímtě, kde děláš? Ty jsi spadl z Marsu a nebo děláš v rodinné firmě. Co já vím, tak dnes šetří všude a soukr. záležitosti v práci jako u PČR nejdou dělat ani náhodou.
  05.01.2009 07:41 ...
 
Franto, ty jseš asi trochu mimo. Přečti si pořádně co píše a pak reaguj.
  05.01.2009 07:50 for ...
 
Tak nevím kdo je mimo, ale když píše "a takové to courání po obvodu a občas si něco zařídit, kde uniforma k tomuto účelu docela fungovala" tak to pochopí snad každý, že jde o soukr. záležitosti.
  05.01.2009 08:10 ...
 
Pro tebe to platí také. Je to jak s tím vtipem pro policajty. Třikrát přečíst a pomalu! "Kdos" píše, že v soukromé firmě mu to zařizování pro sebe v pracovní době chybí! Fakt, Marťani. Chudák Langer.
  05.01.2009 15:23 Barel
 
jasně v mundůru stojí četník na banány ... promiň, ale to se nedá komentovat. A pokud jsi někoho viděl tak vyjímka potvrzuje pravidlo. Chce to brejle zkusit si to dnes a né za mjr. Zemana v Praze
  04.01.2009 20:21 xxx
 
nejdříve mi rodiče vyhrožovali - uč se nebo budeš popelářem. Dnes rodiče vyhrožují - uč se nebo budeš policajtem :-(
  04.01.2009 20:46 Sojka
 
A to ti řekli opravdu rodiče? Ty ani nemáš svůj názor? No hrůza, raději se uč a buď popelářem.
  05.01.2009 05:08 For Sojka
 
jasně, protože budu vozit odpad jako jsi Ty Sojko a nebo budu policajt a budu ten stejný odpad zase vozit.
  05.01.2009 07:39 for xxx
 
to jsou kecy!
  05.01.2009 13:35 Sojka
 
4 xxx
Bez komentáře, neboť jak se praví "Blahoslaveni budiž chdí duchem, neboť jejich je království nebeské".
  05.01.2009 15:13 For XXX
 
vivat modrým provokatérům
  05.01.2009 18:00 for xxx
 
vivat brečounům od PČR
  05.01.2009 18:13 xxx
 
vivat tupcům, kteří se neumí ozvat
  05.01.2009 18:14 xxx
 
vivat xxx netáhlo
  05.01.2009 18:19 xxx
 
stojím na banány, nemohu reagovat
  04.01.2009 20:01 Miroslav G.
 
Tak se na to nemohu dívat. Ještě před 21-lety se spousta lidí třásla na to aby mohla bojovat se zločinem (nemyšleno tím pár vyčuránků s VŠ, keří sloužili u STB a dodnes někteří slouží). Tito lidé museli absolvovat několik odborných škol než se z nich stal rovnoprávný četník. (Dnešní 6 měsíční škola je výsměch a to je právní orientace daleko složitější než v letech totalitních). Příjmací řízení bylo opravdu náročné, jen dnes se operuje s výrazem "on to nebude potřebovat, on bude psát na stroji v kanclu", ale neznám poldu, který by dříve neabsolvoval nějakou bezpečnostní akci a nebyl si jist, že tu tělesnou přípravu nebude potřebovat. Proč je tedy stále i za těchto podmínek tolik volných tabulek ??? Třeba narozdíl od hasičů ... zcela otevřeně, ta práce se dnes degradovala, finančně znehodnotila a za současného neministra ...
  04.01.2009 19:33 for provoketéři
 
nazdar provokatéři. Neznám nikoho kdo by se vrátil zpět k PČR a kde by byl návrat někoho takového vedením umožněn. Ovšem na těchto modrých stránkách se říše divů otevírá ... kuk
  05.01.2009 07:41 Karel
 
Tak to toho znáš opravdu málo!
  05.01.2009 15:35 For Karel
 
znám, ale ten policista byl v dost vysokém postu ... vím o řadových a Ti mají smůlu, ale hlavně si vem s pers. výpis ať vidíš kolik to je ... a pak piš
  05.01.2009 15:49 Rentiér (30)
 
Tak to znáš toho ještě asi moc málo. Osobně jsem viděl, že kluk co odešel do civilu se vrátil.Když se chce z obou stran, tak lze opravdu moc. Hlavně se musí chtít.
  05.01.2009 16:27 For Rentiér
 
ano, ale píšeš v čísle jednotném a to znám také takový případ, ale musí se chtít hlavně né z dola