Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  08.01.2009 16:18 Mr.X
 
Tak jsem včera našel výplatní pásku z r. 2006, t.j. z doby, když byly ještě příplatky za SO,NE,svátky no prostě jako u normálních lidí. A světe div se měl jsem průměrně 20 tis. čistýho. Dnes mám vyšší osobní, ale plat mám stejně menší. No a po ty léta samozřejmě byla nějaká inflace. Co na to říci. Končí přechodné období a počítat snad dokáže u tohoto sboru každý. Kdo má 10 let ztratí nárok na vše po dobu 5-ti let, pokud neodejde. Co takhle změna zákona, že ten, kdo již má na výsluhu jednou nárok, má nárok pořád a ne že o něj přijde. Možná by se tím ke konci roku odchody podstatně snížily.
  08.01.2009 12:51 olomouc
 
Olomouc - Dívka bezmocně visí z balkonu v sedmém patře, od smrti ji dělí jen pevný stisk mladého policisty, který ji drží za ruce. Druhý policista v tom okamžiku přelézá námrazou kluzké zábradlí a dvacet metrů nad zemí se pokouší dívku vtáhnout na balkon.

Že to připomíná pasáž ze scénáře k lacinému akčnímu filmu? Omyl. Přesně takový hrdinský výkon za sebou totiž mají dva mladí olomoučtí policisté. V noci na včerejšek jen díky jejich bez nadsázky kaskadérskému kousku přežila sebevražedný pokus třiadvacetiletá dívka.

Žena chtěla skočit z balkonu v sedmém patře panelového domu v Rožňavské ulici hodinu před úterní půlnocí. Po telefonátu na linku 158 na místo jako první přijeli dva policisté. „Žena už stála za zábradlím, policisté s ní mluvili z vedlejšího balkonu. V jednu chvíli se spustila nohama dolů a visela pouze za ruce,“ popsala dramatické chvíle mluvčí olomoucké policie Jitka Dolejšová. V tom okamžiku se policisté pustili do nesmírně odvážné akce. První bleskově přelezl přes namrzlé zábradlí a přeskočil na balkon, z něhož žena visela. Stihl ji zachytit přesně ve chvíli, kdy jí došly síly a ruce jí sklouzly ze zábradlí. „Držel ji sice za ruce, ale kvůli kluzkému povrchu se mu nedařilo ji vytáhnout,“ řekla mluvčí policie. To už ale přes zábradlí sousedního balkonu přelézal také druhý policista, přeručkoval za kolegou a společně se jim podařilo vyčerpanou mladou ženu dostat do bezpečí. „Bylo to opravdové hrdinství, oba při záchraně ženy riskovali vlastní životy, protože na zábradlí byla námraza. Prokázali velkou odvahu a odhodlání bez ohledu na vlastní bezpečí pomoci jinému člověku,“ ocenila výkon policistů Dolejšová. Dívka skončila v péči lékařů, její zachránce čeká za mimořádný čin ocenění.


Jen tak pro zajímavost. Tohle byli policisté v 3. platové z OHS. Dělají práci, která je tabulkově ohodnocena u policie nejhůře, protože oni jen "zachraňují životy" a to je málo. To píšu ne proto, že bych záviděl jiným jejich platové třídy, ale proto, že chci ukázat jak je celý zákon o služebním poměru (férový postavený na několika základních pilířích) postavený na hlavu. Člověk by brečel. Mimochodem, ti kluci pro ni lézt nemuseli. Kdyby spadla tak by jim nikdo nic nemohl vyčítat. A kdyby někdo z nich spadl tak by se dočkal tak akorát plamenného projevu o hrdinství od nějaké kancelářské krysy z ředitelství, která by na chvíli vylezla ze svého kanclu.
  08.01.2009 21:59 petr
 
Jo hochu, emoce vyzní a odměny opět dostanou ti, co jsou v bačkorách, protože trojky a čtyřky jsou telata který ani neumí počítat(a jak jí tahnul na balkon , tak jí určitě způsobil materiální újmu, kteou musí zaplatit:Ale mezi námi, více taakových příspěvků(jsem na OOPČR -4. třída.
  09.01.2009 05:00 jarda
 
Osobně to považuji za povinnost policistů. Tak jaképak hrdinství? Sloužil jsem dost let, ale takto si říkat o odměnu či něco podobného? To přeci nemá žádnou úroveň. Když jsme sloužil, tak jsem něco takového dělal hlavně pro svůj vlastní dobrý pocit, že jsem někomu pomohl. Ba ani jsem nečekal, že ten dotyčný mi poděkuje. U většiny sebevrahů se toho člověk nedočká, celá řada jich stejně svůj původní úmysl někdy dokončí. A ne všude může být policajt.
  09.01.2009 16:46 br4di
 
TO JARDA.

Pripomínáš mi jednoho vedoucího OOP na Severní Moravě, který razí heslo, že za chycené pachatele, alkohol za volantem a objasněnost nemáme čekat na odměny, jelikož je to naše povinnost. Opravdu motivace jako hrom!!!!!!!!!!! A oděkování veškeré žádné.
  08.01.2009 08:08 dotaz
 
Jak dlouho ještě budou u PČR tolerováni policisté s různými zdravotními omezeními. Zákon to jednoznačně vylučuje a takoví policisté musí být propuštěni. Za chvíli zde budeme mít lazaret...
  08.01.2009 08:19 I vy "lidumile"!
 
Jen se modlete, abyste ze stresu "také" nedostal např. cukrovku. Šel byste uvědoměle podat žádost do civilu?
  08.01.2009 12:13 Jarda
 
Zákon hovoří jasně.S náma se taky nikdo z těch cukrovkářů ve vedoucích funkcích nese.re.Tak šup na důchod a nezaclánět
  08.01.2009 20:19 hnus
 
BEROU VŠE CO MÁ NOHY A RUCE- STATISTIKA JE NEÚPROSNÁ.
  09.01.2009 05:04 jarda
 
No, mlaďoši, to jste tedy frajeři! Řekněte svým tátům, ať koukaj mazat do důchodů nebo vůbec pryč z práce, kterou dělají, protože zaclánějí mladším! Moc by mě zajímalo, co vám fotři řeknou!
  04.02.2009 14:11 f
 
Blázinec máte,tak proč ne lazaret.
  08.01.2009 05:36 neznalec
 
Jak to je s tou nemocí u PČR, také jsem slyšel, že je 100%?????
  08.01.2009 07:29 nemoc
 
První 3 dny zadára,pak 100%
  08.01.2009 08:16 Pánové, pánové
 
Pro policisty platí stejné nemocenské jako pro vás. Tak uklidněte vášně.
  08.01.2009 18:15 Jarka
 
Myslím že to je první tři dny zadara a když máš službu tak 100% a první měsíc 100%.
  07.01.2009 22:07 petr <petr.dvp@seznam.cz>
 
Právě jsem viděl "Na vlastní oči" a Langer z toho vyšel jako totální... Naprosto ho nezajímá korupce která se pd ním děje a ještě se tomu směje... Co na to říct? Asi mu z toho taky káplo... Kdyby aspoň projevil zájem to prošetřit, ale to by se asi na něco přišlo... Ale ať se pak nediví že volby dopadly jak dopadly...
  08.01.2009 05:36 oprava
 
přivydělat
  08.01.2009 19:32 BL
 
a proč by ho to zajímalo. Ty se nám jen chechtají, nejen, že jsou zavodou, ale jeden na druhého ví toho tolik, takže začarovaný kruh nekončí
  07.01.2009 20:59 Pavel
 
Ekonomická krize a práce u Pčr
Při pročítání fora narážím na komentáře lídí, kteří odrazují mladé lidi od práce u pčr se slovy ,,za 15T mesíčně najdeš lepší job bez nočních atd....Já teda nevím jestli žijeme ve stejném světě, stejné evropě a stejných čechách ale všude se propouští, omezuje výroba,zavíraj fabriky prostě práce neni a někdo napíše že sežene lepší práci??a kde??v státním sektoru a u policie je možná alespon nějaká jistota práce narozdíl od soukromého sektoru.A jelikož má krize trvat 2-4roky tak nevím kde mají dotyční hledat práci.Radši půjdu k pčr a nebudu mít ideální podmínky ale budu mít příjem a podporu v nezaměstnanosti.
  07.01.2009 21:02 JOJO
 
časem budeš vydělávat víc cca. 20 čistá ruka a pohoda
  07.01.2009 22:23 Ale,no tak!
 
Ty budeš snad náborář,nebo co? 15T měsíčně si vydělá i můj brácha,který je bez maturity a dělá na benzínce.A upozorňuji tě na to,že to má bez přesčasů (150 hodin) a může si i přivydělat.A já za 15T na ruku můžu leda h.vno.A i kdybych si mohl přivydělat,tak jsem skoro pořád ve službě díky Langerovým postavům.A teď mudruj o nadstandartních platech a podmínkách u PČR.
  08.01.2009 05:35 ale no tak
 
ty jseš hroznej žvásta a nebo seš na blbým oddělení, u nás na cizině nemám ani jeden přesčas a přívidělek je možný a na obvodech to taky není tak hrozný tak nebreč a běž jinam chudáku
  08.01.2009 05:36 oprava
 
přivydělat
  08.01.2009 07:27 Hele ty "přívidělku" z ciziny
 
Já jsem taky z ciziny a přívydělek není možný,leda na černo a když ti na to přijdou,tak odejdeš bez "poct".
Aby si nebrečel ty,protože nás mají co nevidět rozprášit!!! A to,že nás mají všude "rádi" kvůli takovým blbům,jako jsi ty,tak o tom žádná.
  08.01.2009 08:03 martin
 
Co tady melete o krizi? Vidím to denně v nákupním centru a různých pohostinstvích, jak lidi utrácejí za zbytečnosti a chlastají o sto šest! Mezi lidmi je peněz jako nikdy předtím a mají se dobře, to mi nikdo nevymluví! Jasně, pár průmyslových podniků zkrachuje, omezí výrobu, ale život jde dál, celá krize je zbytečnej humbuk a pokud jde o mě (jsem zaměstnanec obchodního centra), postihla mě jen tím, že se zlevnil benzin, takže si nestěžuju :-) A policajta bych dělat nešel, je opravdu dobré mít tam někoho z rodiny (brácha) a vědět o co jde!
  08.01.2009 15:10 For Pavel
 
jak můžeš takto jednostranně přemýšlet. Až budeš mít tu zkušenost a nějaký rok si odsloužíš pak diskutuj
  07.01.2009 20:39 téměř
 
100% placená nemoc, v civilu hovno z nosu
  07.01.2009 20:42 neznalec
 
Jak to je s tou nemocí u PČR, také jsem slyšel, že je 100%?????
  07.01.2009 19:43 znechucení
 
ZNECHUCENÍ POLICISTŮ JE OBROVSKÉ, MĚLA BY SE UDĚLAT NĚJAKÁ ANKETA POPŘ.DOTAZNÍK NA CELKOVOU SPOKOJENOST A KLIMA U POLICIE SOUČASNÝCH DNŮ.
  07.01.2009 20:27 Sojka
 
Takový dotazník už vyplňoval v SM kraji každý ještě koncem roku 2008. Co z toho vyšlo nikdo neví a asi se ani nedozví.
  07.01.2009 20:38 cizina
 
u nás je pohoda
  08.01.2009 12:06 cizino
 
U vás je ZATÍM pohoda
  07.01.2009 17:13 Návrh
 
Poslanci ZRUŠTE v kalendáři: soboty a neděle, svátky a kdyby to šlo, tak ještě noční !!! Pro policii a další ozbrojené složky v práci stejně NEEXISTUJOU !!!
Čo bolo, to bolo ...
  07.01.2009 17:26 x
 
terazky som Langerom
  07.01.2009 18:11 www
 
Ty vůbec neuvažuješ. Výkřik do tmy
  07.01.2009 23:22 pro WWW
 
Proč výkřik do tmy ??? No, nějakou dobu jsem tu nebyl. Takže už se něco v tom zlepšilo? U nás máme třeba místo uklízeček recepční. Takže máme krásnou recepci na vstupu, ale uklízečky fuč a podle toho to vypadá! Jak u vás? Slibovali snížení administrativy a kde nic tu nic. Je to spíš naopak. Jak u vás?
Příplatky? Ovšem koho se to netýká, tak to jaksi nechápe! Jak u vás? Zajímavé, že jiní zaměstnanci ze státní sféry je mají. Že ... ale to už je tady dokolečka ... Tak jen na rozehřátí, když je venku taková mráz. Hádat se, že je venku taková mráz se snad nikdo nebude, né?
  07.01.2009 16:46 Dotaz né na Ivana
 
Zvláštní : před vánocemi bylo neobsazených 14... tabulek, dnes jen 7... ? To už tolik tabulek Ivan zrušil ?