Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  11.03.2009 17:33 recese
 
PROČPAK SE VYHODILO TOLIK FINANCÍ DO RECEPCÍ, KDYŽ TAM TEĎ PŘEBÝVAJÍ ROMŠTÍ SPOLUOBČANÉ A SLEDUJÍ TELEVIZE.
  11.03.2009 16:25 Martin
 
Po 10 letech u vězeňké služby jsem se rozhodl odejít,na každé volné místo přišlo 15 uchazečů.Práce opravdu není,nakonec jsem našel.ˇI s rentou mám o něco méně.Jsem ale šťastnej,že jsem odešel.Nikdy bych se nevrátil.Věřte že mít normální práci je důležitý,teď jsem to poznal.Raději se uskromním,tý pakárny bylo dost.Každý si může najít práci,která mu vyhovuje,od toho je renta.
  11.03.2009 17:31 binec
 
Být uvolněný a v klidu je zárukou dloholetosti, to u PČR nehrozí.
  11.03.2009 18:27 zipo
 
přesně tak, jsem 10 měsíců v civilu a pohoda, hlavně klid
  11.03.2009 13:45 aleš sivný <sivný@seznam.cz>
 
Dobrý den Pane ministře,pracuji u ochranné služby a na 24.hodinovou službu dostáváme stravenky v hodnotě-11.-korun českých,o víkendu nemáme žádnou,ale máme možnost si zakoupit nechutnou mraženku v hodnotě 65.-korun českých,která do nedávna stála 25.-korun,jsem rád,že se poměry u policie zlepšují a normální policisté jsou spokojeni.
  11.03.2009 14:13 Hrůůůůůza
 
mraženku za 65,-Kč? Tak se domluvte, kupte jich alespoň 100 kusů a odvezte to jako dárek panu ministrovi před budovu MV, třeba si to přebere a "pochutná" si. Když tak nad tím přemýšlím, je to i lehce realizovatelné, alespoň by se někdo chytil za rypák, jaký humus nás nutí mnohdy jíst. Na prezídiu i ministerstvu asi pojem MRAŽENKA neznají, tak ať poznají!!!!!!
  11.03.2009 17:35 Hrůzo,
 
nevím co máš proti "mraženkám" /tedy krom té přemrštěné ceny), pořád lepší než bageta, či vlašák s rohlíkem. Ovšem ta cena již odpovídá čerstvému obědu ve slušné restauraci.
  11.03.2009 09:14 Jakub Kajtman <kajtman@seznam.cz>
 
Hezký den!
Pane ministře, chtěl bych Vám vyjádřit mou plnou podporu v boji proti fotbalovým chuligánům. Sám rád sleduji sport a hlavně fotbal, hokej a tenis jsou moje nejoblíbenější. Naštěstí v rámci těch dvou posledně jmenovaných se nic pobuřujícího neděje a jde tam hlavně o to pravé "fandění".
Naopak ale když se podívám na to, jak se musela v pondělí celá republika mobilizovat jen kvůli několika stovkám nevychovaných jedinců, tak jsem byl vážně vzteky bez sebe. Zakažte jim chodit na stadiony, když se neumí chovat! A pokud ani to nebude stačit, tak je pošlete na veřejně prospěšné práce, nebo klidně do vězení. Přece nebudeme my, jako daňový poplatníci doplácet na to, aby skupiny těchto výtržníků jeli zadarmo z Ostravy do Prahy, po cestě všechno zničili, sem tam zapálili nějakou popelnici, napadli policii, nebo zaměstnance ČD a pak se bez následků vrátili opět bez placení domů. Myslím, že tvrdá opatření nejen prospějí společnosti, ale i fotbalu, na který se vrátí spousta normálních fanoušků, kteří jsou touto situací znepokojeni.
Děkuji za ráznou akci a držím palce!

Jakub Kajtman
student FSV UK
  10.03.2009 23:10 zip
 
15.06.08. jsem odešel po 19 letech, velmi mě blaží, jak tady vše jde do hajzlu....nepřeju nikomu nic zlého, ale vážně v C se dá žít...chlapi stále vás budou jebat..držte se ...
  11.03.2009 05:29 A
 
kde?
  11.03.2009 07:27 B
 
v C
  11.03.2009 08:19 C
 
Odešel jsem o rok dřív než Ty a jak se říká : "všude chleba o dvou kůrkách"...!
  11.03.2009 14:10 for Zip
 
jsem taky už 1,5 roku v C. Normální člověk pokud porovnává tak je to nesrovnatelné, ovšem lempl bude lemplem tam i tam
  11.03.2009 16:21 john
 
Taky jsem pryč už rok a půl. Nikdy jsem nelitoval, nějaká práce se najde vždy a za stejné peníze. V civilu se musí makat, ale psychicky si pořád připadám jak na dovolené. Nikdy bych se nevrátil pod totalitní policejní vedení, už vůbec ne pod drbana Langera.
  10.03.2009 21:13 od vedle
 
Krize už i v POLICII
Zdravím všechny. Dozvěděl jsem se, že nová opatření se přijímají z důvodu krize a zajímá mě, jestli máte obdobné zkušenosti, nebo je to jen u nás. Máme nová auta, ale ne benzín, ten byl zkrácen o třetinu oproti loňsku a důsledek - auta v garáži. Od nového roku nebudeme doručovat dopisy soudům, nyní je totiž budeme nosit sami sobě, není na poštovné! Bude služební zaviněná nehoda - auto se nebude opravovat, pojistka je příjmem státu ( Kalousek se bude mít), ale vnitro nemá na opravu - nové auto bude hnít.......... jak je to u Vás?????? a na závěr maličkost, do dneška jsem dostávali 40,- stravenku za 15,- Kč, krize útočí - budeme ji mít za 30,- Když ptáčka lapají, pěkně mu ...... Tak piště jak je to u Vás
  10.03.2009 10:55 vatol
 
ještě více makedonců,rusáku,albanců...kteří vraždí naše české holky, co tady ta verbeš dělá, pryč s nimi(viz Petřvald)
  10.03.2009 14:24 0
 
Když jim ty naše české holky nebudou ze zištných důvodů roztahovat haxny, pak se jich jen tak nevšimnou. Oni totiž některé ty naše kurvičky vidí, že švihák z východu má momentálně škváru, tak do toho jdou a pak se diví, že na balkáně jsou trochu jiná pravidla.
  11.03.2009 04:07 jarda
 
Musím konstatovat, že váš příspevek je poznamenán vstřebáváním nacistické a xenofobní ideologie. Co řeknete o našem občanovi, který ve Švédsku zavraždí svoji českou přítelkyni? To v pořádku? Domnívám se, že vrah je vrahem, ať má národnost jakoukoliv, vraždu spáchá kdekoliv a obětí je kdokoliv. O takových vašich naivních úvahách o příčině oněch vražd by bylo možno uvažovat, kdyby byl jen náznak, že k nim došlo proto, že pachatel je cizinec a oběti jsou Češi. Ale, jak jsem to zběžně sledoval, nic tomu nenasvědčuje. Takže vaše poznámka je skutečně naivní a hodná primitiva.
  11.03.2009 15:58 j
 
pro jardu. zas až tak není všechno, jak píšeš. Kolega upozorňoval na to, že si naše holky něco začínaj s lidmi, kteří berou vraždu ženský jako vraždu psa. Takže zatím co jinej nad vraždou váhá, kdejakej muslim se s tím dvakrát nepárá. Příklad: oko muslima je za dvě oči muslimky, tak jakýpakcopak, když jí vpálíš kulku mezi voči. Proto bys sám měl trošku polevit s těmi primitivy
  10.03.2009 09:39 Dan
 
Zbrusu nová policejní auta stojí v garážích. Nejsou peníze na benzín. Hospodářská krize dopadla už i na policii a ta šetří, kde se dá.
  09.03.2009 16:44 to nemá chybu
 
http://aktualne.centrum.cz/domaci/kauzy/clanek.phtml?id=631084 ... co je u nás ještě možný? )))
  09.03.2009 19:09 A
 
co nemá chybu?
  09.03.2009 22:48 Sojka
 
To opravdu nemá chybu, protože to co provedl Kočka dokazuje jen to, že je velmi chytrý a ten trouba I.L. mu ve své samolibosti sežral háček i s navijákem.
  09.03.2009 23:01 Kočka
 
Praha - Ministr vnitra Ivan Langer nevidí nic špatného na tom, že pro jeho úřad pracuje realitní společnost, jejímž polovičním majitelem je od února Jan Kočka, bratr zabitého Václava Kočky mladšího.

Rodina provozovatele Matějské pouti je spojována s ruskou mafií, o Kočkovi se zmiňuje i Kubiceho zpráva o prorůstání organizovaného zločinu a politiky.

"Díky transparentním pravidlům ho máme naprosto pod kontrolou a tady absolutně nehrozí, že by se dopouštěl nějaké nezákonné činnosti," řekl Aktuálně.cz Langer, místopředseda ODS, jejíž předseda Mirek Topolánek několikrát na spojení Kočkovy rodiny s mafií upozornil.
  09.03.2009 15:29 ghfgjg <dgjd@dghsg.cz>
 
1 řešení v jedné polorovině