Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  06.08.2009 20:01 prostý občan <ladislav.marek@volny.cz>
 
Podle Langera porušuje Houbovo odvolání služební zákon
5. 8. 2009 15:21, autor: ČT24

Praha - Místopředseda ODS a bývalý ministr vnitra Ivan Langer má za to, že policejní prezident Oldřich Martinů porušil služební zákon, když nechal nahradit svého náměstka Jiřího Houbu. Novinářům řekl, že jde o další politicky motivované rozhodnutí ministerstva vnitra pod vedením Martina Peciny. Podle Langra Pecina i jeho náměstek Jiří Komorous vyvíjeli od počátku svého působení v úřadu enormní nátlak na Houbovo odvolání.

Zpět na článek

Diskuse
V diskusi je 93 příspěvků

Zobrazit: ohodnocení 5 a více ohodnocení 0 a více ohodnocení -5 a více všechny



8
Jeseter, 6. 8. 2009 00:36 .Langer je gauner
Tak to je hustý, ten LANGER je opravdu GAUNER.Policii dovedl ke kolapsu a ještě si bude otvírat "pusu".Ten člověk by měl jít sedět, za to co provedl.
5
honza, 6. 8. 2009 11:53 .RE: Langer je gauner
Máte pravdu, snaží.kryje Topolánka, Dalíka , Hřebíčka a ostatní členy.Jen vyjímečně člen ODS není gauner. Ale hlavně kryje sebe, aby nepraskly jeho podvody.Je příšerný gauner. .. 10
Jan, 6. 8. 2009 00:22 .Íčkovi zřejmě otrnulo
nedivím se, že má íčko obavy, protože policajti snad konečně začnou šetřit jeho aktivity a on skončí ne na vnitru jak touží, ale na Borech kam patří.
1
ach, 6. 8. 2009 14:22 .RE: Íčkovi zřejmě otrnulo
Také bych si to přál, ale myslíš, že bude potrestanej, já tomu moc nevěřím. Jeho hoši ho budou bránit, protože by na ně práskal. .. 9
Karel, 5. 8. 2009 23:21 .nevěrohodný bývalý ministr vnitra
Co si myslí pan Železný v komentářích, že nikoho ze zátupců ČSSD nenechá domluvit, pořád mu skáče do řeči a myslí si jako pan Langer, že má patent na rozum. Pan Langer dokáže pouze obhajovat problémy ve kterých se nachází pan Topolánek a pořád před lidmi mlží svojí za nic nestojící činnost na ministerstvu vnitra.To co u policie zavedl a tloukl se při tom do prsou tak nemají v souzčasné době ani vyspělé demokratické země. Stači se přesvědčit když oznámíte trestnou činnost , která byla na vás spáchána v těchto zemích. Proto co jsem viděl dne 5.8.2009 na událostech komentářích tak pokud lidé neprokouknou lži pana Langera tak opět ODS vyhrají volby.
6
Svatopluk Beran, 6. 8. 2009 01:18 .RE: nevěrohodný bývalý ministr vnitra
Řekl bych že tohle pan Železný nezvládl. Proč se přešlo ke Komorousovi, když řeč byla o Houbovi. Pan Bublan jasně řekl že umístění pana Houby na pozici mohl pouze policejní president a to byl pana Martinů. Jak je tedy možné, že ho do pozice prosadil Ivan Langer jakožto ministr. Proč se pan Železný nezeptal pana Langera jakto že ho do dané pozice dosadil on a to ještě bez výběru, když je to pouze provomoc policejního presidenta? Pan Langer je veliký vřed na naší demokracii. Viz. například americká víza a tajný dokument o zavedení protiteroristického střediska u nás za pomoci USA a tím i CIA. Po letech snažení se USA pod podmínkou zrušení vízové povinnosti pro Čechy podařilo přimět českou vládu k vytvoření speciálního protiteroristického centra. Má se nacházet v budově, kde sídlí Útvar pro odhalování organizovaného zločinu a běžný daňový poplatník se o tom, jak je nakládáno s jeho penězi v této oblasti nic nedoví. Praha (INT) Utajena bude i konkrétní podoba, způsob a výsledky práce centra - nedovíme se tedy vůbec nic. Zůstává pouze možnost spekulovat a jelikož podmínky vyplývají z česko-amerických smluv, je nanejvýš pravděpodobné, že vzor činnosti této služby bude v USA. Analytické pracoviště tohoto centra začne pracovat v průběhu prvního čtvrtletí příštího roku. Mluvčí ÚOOZ Pavel Hanták uvedl, že hlavní náplní tohoto pracoviště bude „sběr, vyhodnocování, analýza a zpracování informací o teroristech a osobách důvodně podezřelých z napojení na teroristické organizace. Toto pracoviště bude zároveň za policii vyhodnocovat hrozby plynoucí z terorismu vůči zájmům České republiky." Mluvčí ministerstva vnitra Hana Malá ujišťuje, že s informováním o vznikajícím centru se nepočítá ani do budoucna a že „jediné, co lze obecně o mechanismu spolupráce zveřejnit, je skutečnost, že plně podléhá vnitrostátnímu právu České republiky včetně povinností policie a práv našich občanů zaručených zákonem." O mezinárodním právu zmínka nepadla a vzhledem k Akčnímu (protiteroristickému) plánu, se kterým vláda přišla, se nejeví, že by pravomoci bezpečnostních složek byly omezeny svobodami občanů. A jaká je praxe ve světě? Americká praxe Pokud by se české služby skutečně inspirovaly v USA - a i bez znalostí podmínek je evidentní, že spolupráce je nevyhnutelná - můžeme předpokládat důsledky. Americké bezpečnostní složky mohou například bez rozhodnutí soudu zadržovat kohokoli pro podezření z terorismu ve své věznici Guantánamo, odposlouchávat telefony a číst elektronickou korespondenci. Bez souhlasu cílových států mohou na jejich území podnikat tajné - i vojenské - operace. V Evropských státech si pak už dříve vymohli zavedení tzv.černých listin. Do těch jsou uváděny osoby, podezřelé z terorismu či jeho podpory, kterým jsou podle závažnosti domnělého zločinu blokována konta, zamezen přístup k lékaři atd. Samotné osoby o zařazení do listiny nemusí vědět a de facto není možnost se bránit ani - v případě prokázání neviny - zajistit vyškrtnutí. Britská praxe Nejsilnější omezení v souvislosti s terorismem má v Evropě Velká Británie. Policista zde může po libovolném člověku na ulici požadovat odpovědi na cíl a účel cesty, činnost před cestou. Zároveň může každému prohledat věci, stejně jako jakékoli auto i bez přítomnosti majitele. Ve vazbě může podezřelému bez souhlasu vzít otisky prstů, bot a vzorek slin (poté zanesený do genetické databáze). Podezřelá osoba může být držena ve vazbě (se souhlasem soudce) bez důkazů až 28 dní a i při zproštění obvinění jsou všechny údaje a vzorky uchovány. Ministerstvo vnitra pak na svých stránkách uvádí statistiky zatčení na základě podezření z terorismu v období 11. září 2001 až 31. březen 2007. Z těch vyplývá, že z terorismu a těžkých zločinů bylo obviněno 27 procent zadržených. 54 procent podezřelých nebylo obviněno z žádného zločinu a zbytek překročil zákon v méně závažných věcech. 73 procent osob tedy nebylo z terorismu či těžkých zločinů vůbec obviněno a z toho vyplývá že minimálně v 73 procentech případů jsou tyto pravomoci zneužity. Česká vize v EU Pro období českého předsednictví EU již experti vytvořili program bezpečnostních iniciativ. Hlavními body je blokování internetových stránek a mobilních sítí ve zvláštních případech. Dalším závažným bodem bude migrace. Česká cizinecká policie platí v Evropě i západních zemích mezi nejhorší a nejzkorumpovanější, je tedy s očekáváním, jak se jí podaří moderovat diskusi o padělaných dokladech. V plánu je také téma zavádění biometrických údajů - už i k povolení k pobytu - to je velmi kritizováno organizacemi, chránícími lidská práva a soukromí nejen v Evropě. Ať už se jedná o současnou vládu či opozici, zdá se, že jsou strany připraveny „z bezpečnostních důvodů" dohled pouze utužovat. Není však sjednocování světa proti islámskému terorismu po 11. září pouze obdobou sjednocování Německa proti terorismu „žido-komunistickému", „odhalenému" po vypálení Reichstagu roku 1933?
10
  12.03.2009 16:46 Stravenky
 
bych zrušil, jste tlustý jako prasata před porážkou. Vyhnal bych Vás do civilu, aby jste poznali realitu. Dnes již chápu vtipy o fízlech. Banda idiotů.
  12.03.2009 16:49 Do
 
civilu již nikdo nechce co ? A to před půl rokem tady byl každý hrdina!!! Dnes jsou naplněny stavy a konečně bude konkurence, tu Vaši práci zvládne i postiženej!
  12.03.2009 16:52 mutino
 
Pro hlupáka není nic lepšího než mlčet, Ale kdyby to věděl, nebyl by už hlupák.
  12.03.2009 16:55 for Mutino
 
pojď se ukázat hrdino, v c by jsi chcípnul hlady!!
  12.03.2009 16:59 mutino
 
Fakt si to myslíš ?? Opravdu jsi hlupák. Myslel jsem si to. Nebo krimoš . A nebo oboje.
  12.03.2009 17:08 For Stravenky
 
...nebreč a kup si tričko s nápisem POLICIE od šikmookých, pouta v hračkářství a běž si hrát na poldu
  12.03.2009 17:18 čekatel
 
A co ty děláš v civilu ty realito, asi h...o a žiješ ze sociálky co.?
  12.03.2009 17:27 Brekot
 
policajti jsou fakt chudáci!!!!!
  12.03.2009 17:53 for brekot
 
brečí protože mají oči a uši a porovnávat jim zatím nikdo nezakázal.
  12.03.2009 16:44 for all
 
Jedna rada pro všechny: kdo si neváží práce u PČR, ať se jde ukázat do civilu a bude rád, že každý měsíc dostane výplatu. Dnes lidi dobrovolně podepisují snížení platu, protože se bojí propouštění a vy tady pořád kňouráte. Peněz máte dost, tak začněte něco dělat!!!
  12.03.2009 18:19 charli
 
Já jsem v civilu a nic mi nechybí. Tak nevím co meleš
  12.03.2009 18:49 najk
 
ja jsem taky už 9 měsíců v civilu po 17 letech a nestěžuji si, ubohé stravenky za 60 ká platím 10 ká, služební mobil a ... nebudu radši dráždit
  12.03.2009 16:38 krize
 
KRIZE JAKO ŘEMEN PENĚZ MÁLO,ALE DŮCHODCI U PČR JSOU STÁLE V PLNÉ SÍLE!
  12.03.2009 21:14 Cizina
 
u nás je stále pohodička.
  12.03.2009 12:31 zipo
 
tak tedy nemáte někdo info jak to bede s platy a rentami........
  12.03.2009 13:45 Sojka
 
Zipo to nejsi sám koho to zajímá. Ptaš se ale na špatným místě. Tato informace by se možná dala zjistit jen u PP nebo MV, ale taky možná na Vládě ČR. Nejsu si ale jistý jestli vůbec někdo něco ví a jestli v tomto problému již má někdo jasno. Až to bude aktuální, tak nám to někdo pošle dopisem (viz šetření na stravenkách, atd..)jako vždy a všechno "O NÁS BEZ NÁS".
  12.03.2009 09:33 vrchní asistent
 
Sloužím dost dlouho, abych se mohl zapojit do této diskuze.
Říká se, že když se dva perou tak třetí má užitek. Pozoruji již delší dobu na těchto stránkách nechutnou aroganci obvodu vůči cizině. To jste snad úplně zmagořili ?!! Ten umí to a ten zas tohle. Je pravda, že obvoďák dělá pořád nějaké PŘ a TČ a když to se slávou odloží, protože nemá čas ani chuť něco prošetřoval, tak se mu v kasliku nahromadí další.
Já bych tyto složky přirovnal asi k doktorům. Jeden je stomatolog a druhý chirurg. Zubař se nepustí ho slepého střeva a chirurg ti nebude dělat můstek. Ale oba jsou doktoři. Tak už to pochopíte, že každý má svoji problematiku !!!!!
Na rozdíl od obvodu si cizina práci vyhledává. Obvod pouze dokumentuje případy, které někdo nahlásí. A teď argumentujte.
Když nepotáhnem za jeden provaz, tak vedení z toho bude pouze těžit.
  12.03.2009 10:41 obvoďák
 
Asi na tom něco bude. Vedení nás pořád tlačí do práce a ka kolegialitu se zapomíná. Není policista jako policista. A jak jsi psal, ten umí to a ten zas tohle a do hromady udělají moc. Držme se toho. Když se podřízení navzájem "jebou" vedení je v pohodě a vyhovuje mu to. Horší morálku mužstva jsem ještě nezažil jaká je v této době a to sloužím od roku 1978.
  12.03.2009 10:45 pacoš
 
To o něčem svědčí. Něco je schnilého v tomto spolku odvážných. Schody se zametají od zhora. Bohužel v rámci úsporných opatření už není ani na to koště.
  12.03.2009 12:16 Ronin
 
Tu averzi tady rozjel právě jeden oslík z ciziny co na tomto DF neustále psal jakou má pohodu. Tak se nediv, že tady plno obvoďáků naštval. Jinak souhlasím s tím, že bysme měli táhnout za jeden provaz, ale to je utopie, protože nejsme schopní se domluvit na jednom oddělení a natož v rámci všech složek.
  12.03.2009 13:39 Sojka
 
Tu diskuzi k cizině nerozproudil jeden "oslík" jak píšeš, ale obyčejný PROVOKATÉR, kterého kdoví kdo platí, s tím aby jsme se tady hádali. Tato diskuze je samozřejmě monitzorovaná z vyšších sfér a troufnu si říci, že je i částečně řízená občasným nahozením nějakého tématu, ke kterému se potom vyjadřujeme všichni. Je stará pravda "když se dva perou, třetí se měje" a v tomto případě to platí dvojnásob. To, že musíme držet za jeden provaz a táhnout jedním směrem, ne se přetahovat, je snad jasný každýmu, ale horší je už praxe.
  12.03.2009 16:53 Ronin
 
for Sojka
Nechci ti brát tvojí iluzi, ale já už na nějakého provokatéra nevěřím, protože jsem zažil Bezpečnostní akci s kolegy s ciziny a OHS. Když pominu jejich slovník začínající dámským přirozením nebo zdrojem mléka tak jejich diskuze byla o tom, že starší poldové jenom brečí nic neumí a oni jsou od toho, aby nás nahradili. Stručně samý mistr světa a pak, když měli administrativně zpracovat zadržení osoby v CP, bylo po slávě. Pak se nedivím, že se na tomto DF někdo s podobným myšlením projeví. Je to obrázek dnešní situace u PČR, kde se už nekouká na zkušenosti a odsloužená léta.
  12.03.2009 17:15 UNCLE BENS MRCEDES
 
Když poslanci a MV a IL udělali spuštěním nového sl. zákonu z policistů asistenty, jsou vůbec schopni sami rohodovat a udělovat pokuty? Trošku mi připadá, že z českých policistů udělali blbečky a veřejně je tímto titulováním nechali zesměšnit. Když se někdo v uniformě představí, že je asistent či vrchní asistent, tak nevím, jestli může jako policista sám od sebe o něčem rozhodovat. Natož udělovat sám třeba pokuty a podobně. Asi by tam s ním měl být vždy někdo kompetentní z policie - třeba nějaký policejní inspektor apod.
  11.03.2009 20:56 Petr Vacek <redakce@odsmagazin.cz>
 
http://www.odsmagazin.cz Ivan Ivane pročpak jsi nám neodpověděl? Ty už nejsi členem ODS?
  11.03.2009 20:17 krize
 
STRAVENKY TO JE VĚČNÉ TÉMA- U NÁS ZA 30,- COŽ JE OSTUDA JIŽNÍCH ČECH.
  12.03.2009 07:19 civil
 
Tomu se už nedá ani věřit!?!? V civilu dostávají lidi po tisících výpovědi v době krize a ufňukané benga si tady melete o stravenkách
  12.03.2009 16:45 Přesně
 
tak, válet se a brečet, to dokážou!!!!
  11.03.2009 19:36 hlídková
 
u nás je pohodička, kam odcházet? Navíc jezdíme v nových vozech.
  11.03.2009 20:16 martell
 
Za pár měsíců vystřízlivíš!
  11.03.2009 17:56 cizina
 
u nás je pohodička, kam odcházet?
  11.03.2009 19:11 for Cizina
 
nazdar mladá švestko, ještě lepší je to na obvodě.
  11.03.2009 17:34 debakl
 
Dobrý den pane ministře. Chtěl bych Vám položit dvě otázky. 1) Jak je možné, že se zase šetří na samotných policistech? Za Vaší temné vlády se změnilo mnoho věcí a to ke špatnému, ale pořád se jen šetří na nesprávných místech. Stravenky, které jsou nejnižší tj. 25,-Kč za kterých se má policista najíst nebudou už zadarmo, ale na 25,-Kč se bude doplácet 10,-Kč a to jen do vydání všech zásob. Opravdu další vynikající zpráva. Zajímavé je, jestli by jste se v dnešní době najedl za 25,-Kč na 8 hodin? Kde žijete? V jaké době? 2) Je dobře, že jste nakoupil nová vozidla, které u některých oddělení slouží jako reklamní poutače, ale proč zase není na PHM do všech služebních vozidel? Na některých odděleních dokonce visel návod, jak se řídit při šetřeních PHM. Uvádím Vám nejkrásnější perličky. Např. nepřitápět si, nejezdit od domu k domu, ale zaparkovat vozidlo u domu a jít pěšky atd... Jelikož byl od nového roku za 2 měsíce překročen limit na benzín, tak se nemá nikam jezdit. Můžete říct, kam toto směřuje? Myslíte si, že hlídkování v menších a odlehlejších částech obvodu je zbytečné? Řeknu Vám pane ministře kam toto všechno směřuje: Bude takový nápad Tr. činnosti, že policisté nebudou stíhat a nováčci to nezachrání. Vaši strategii opravdu nechápu... Neohrožujete tímto jednáním vážně činnost policejního sboru jeko celku??? Děkuji za odpověď...
  11.03.2009 17:42 debakle,
 
nevím proč se podivuješ nad výší příplatku za stravenku, nevím odkud jsi, ale u "nás" již v roce 2006 jsme na stravenku v ceně 40,- Kč dopláceli 31,-Kč, takže vy v roce 2009 dostanete příplatek na stravu ve výši 15,- Kč, my jsme dostali v roce 2006 příplatek ve výši celých 9,- Kč. Tak buď rád za to co máš.
  11.03.2009 17:48 For Debakl
 
pokud se nepletu tak pan MV vychází z cen potravin v jejich poslanecké kantýně