Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  15.03.2009 08:34 Lovec
 
Jak se stát policistou

Výhody
Kromě základního platu máte nárok na rizikový příplatek až ve výši 6 000 korun. K tomu se obvykle ještě
připočítává osobní ohodnocení, případně i příplatek za vedení. Po splnění mimořádného úkolu dostanete zvláštní finanční odměnu. Policisté také mají šest týdnů dovolené, příspěvky na rekreaci. Význam mají i výsluhy, na první – nejnižší – máte nárok po šesti letech. Například po 15 letech služby už máte výsluhy ve výši dvaceti procent měsíčního hrubého služebního příjmu.

Co vás čeká
Počítejte s tím, že vaše pracovní doba bude 37,5 hodiny týdně,
  15.03.2009 09:28 lord
 
no , máš to trochu pomotaný
  15.03.2009 11:21 Jak se stát policistou
 
krom nedokonalých zákonů s kterými policisté pracují je třeba si uvědomit, že každý občan s finančně nadprůměrným zázemím je schopný vše proti zasahujícím policistům obrátit. Pracovní doba v týdnu je odrazem podstavů a objemu práce na jednotlivém oddělení dle služebního zařazení. Výhody prestiže tohoto zaměstnání v podstatě nejsou, jen se je snaží management nějakým způsobem prodat nově nastupujícím, což se daří ovšem do doby než nově nastupující procitne. Viz. odchody nově nastupujících, kteří bez absolvovává vojenské základní služby počítají s naprosto jiným "zacházením". Ohledně platu policisty se průměrně uvádí hrubá mzda 33000 kč. Je třeba ovšem počítat s tím, že se jedná o průměr, tedy pokud jsem dva na jedno "grilované kuře" a já jej sním, v průměru na každého vychází 1/2. Služební právník, který má zastupovat zasahujícího policisty v případě nouze je asi takový jak se ukázalo se snahou MV zrušit Dělnickou stranu. Výhodou současného stavu u PČR je, že má každý šanci (i bez protekce) si to zkusit ... :-)
  15.03.2009 11:55 Martin
 
Tak to je pravda,pravda na papíře.Jinak to člověka nasere,protože realita je jiná.Po 10 letech 19 tis. čistého,jo a pak si člověk uvědomí 150 hodin ročně fuč,který když slouží mu vře krev,protože ví,že je to zadarmo.Ps:už jsem v civilu(el.domovní rozvody),dělám normální práci,žádný stres,jsem štástnej
  15.03.2009 17:34 Ronin
 
Jak je možné, když je práce poldy tak výhodná, že ani finanční krize nedokázala doplnit početní stavy u PČR ? Proč stále odchází tolik lidí od PČR a to i nováčci ? Stačí myslet hlavou a ne prodlouženými zády a každému dojde, že někde bude zakopaný pes, ale kdo toto nechápe tomu nemá cokoliv blíže vysvětlovat.
  15.03.2009 17:36 mutino
 
for LOVEC.
Vážený pane. Rizikový příplatek se jmenuje rizikový asi proto , že je za určité riziko.Nemám 6 ale 3 tisíce.Ano osobní ohodnocení se připočítává to je pravda. Někdo má a někdo ne . To je stejné jako v továrně akorát tam se tomu říká prémie. O zvláštních odměnách se nemá cenu bavit-je to nesmyl.Šest týdnů dovolené??? Ano ,ale papírově. Kolik dovolené má člověk v civilním sektoru? Asi 4 opravdu to nevím. Ale tento člověk má povětšinou pracovní dobu PO-PÁ 06-14,00. SO-Ne volno, noc volno a rozhodně nemá socialistický závazek 150 hodin zdarma státu. Takže 6 týdnů ve skutečnosti není 6 týdnů. A ještě k příspěvku na dovolenou. Myslím, že příspěvek na dovolenou dává každý zaměstnavatel (stát)a toto je hrazeno z fondu kulturních a sociálních potřeb .( Fond kulturních a sociálních potřeb je vytvářen v subjektech, jejichž příjmy a výdaje jsou příjmy a výdaji státního rozpočtu, ve státních podnicích a dále v příspěvkových organizacích. Tento fond je fondem zaměstnavatele.)Nárok na příspěvek je 1x za dva roky a to ve výši 10000,- .Píšu nárok ,ale jde pouze o nárok zažádat .Příspěvek jako takový je nenároková částka.
Tak než bude psát něco co jste vyslechl včera v hostinci ,, U ROHLÍKU,, tak si prosím ověřte fakta .
  15.03.2009 19:09 Co
 
to tady plácáte játrama, tak táhněte do civilu ubožáci , aby jste poznali realitu doby. Musím Vás nazvat nekulturníma hovadama, kteří jenom brečej, jestli Vás to nebaví běžte jinam, nikdo Vás u sboru nedrží a jenom děláte ostudu svou neschopností!!!
  15.03.2009 19:20 For Co
 
vem si prášek a jdi si lehnout "Bobane"
  16.03.2009 07:33 Opět
 
vtipný prášek se nám ozval a do civilu se ti nechce co?
  17.03.2009 19:27 For opět
 
máš smůlu já v tom "céčku jsem již 15 měsíců", ale lituji synovce, který si to nenechal rozmluvit a teď nechápe
  14.03.2009 20:06 Zdeněk
 
Tak jsem k 31.12.2008 ukončil rok a půl před důchodem služební poměr. Pojal jsem toto povolání jako celoživotní, ale už to nešlo, jsem tzv. "vyhořelý". Mladým policistům závidím jen jejich mládí, ale práci a budoucnost u této firmy už né. Kdyby jsem byl mladý a znovu by mne někdo lákal, aby jsem nastoupil k policii, tak by jsem ho srazil ze schodů. Všem policistům přeji - pevné nervy a výdrž - pro slušné občany děláte kus poctivé práce a TI slušní to dovedou ocenit. Přeji VÁM, aby konečně vrchní velení pochopilo, že je třeba změnit podmínky pro výkon služby. Ty současné jsou opravdu otřesné.
  14.03.2009 20:46 To
 
nemáš dnes nikde, je jiná doba a flákárna se sprvedlností , poctivostí se nenosí!
  14.03.2009 21:14 For Zdeněk
 
děkuji Ti na "těchto" stránkách za po dlouhé době za věcný příspěvek, který bohužel odráží reálná stav u tohoto "soukromého" podniku.Krom příspěvků ukřivděných provokatérů typu Cizina a spol bohužel lze konstatovat, že v současné společnosti se slušností a poctivostí se leda dostaneš do průseru, protože zákony, které jsou tvořeny jen pro některé, Tě spíše dostanou pod zem a nebo do kriminálu. Viz poslední snaha o zrušení DS jasně napovídá jaký je management (v čele samý erudovaný právník a odborník).
  14.03.2009 22:07 Jste
 
hrozně naivní
  14.03.2009 22:08 for Zdeněk
 
nebreč
  15.03.2009 01:44 Zdeněk
 
Přečtěte si příspěvek Paní Kamily v sekci "Policie ČR,hasiči" a hned pochopíte pro které lidi děláte tuhle velice těžkou práci. Tihle lidé VÁM jsou vděčni a proto vydržte. Takové poděkování je největší odměna. Ten, který páchá dopravní přestupky a platí pokuty, zloděj, lupič, podvodník a podobní lidé, které zadržíte, tak ti VÁM určitě děkovat nebudou. Budou Vám jen nadávat a psát přihlouplé příspěvky do fóra. Určitě se jich spousta ozve i teď.
  15.03.2009 11:26 xxx
 
přesně tak. Pokud policista zasahuje tak vždy se jedná o dva subjekty. Pachatel a poškozený. Výsledkem je tedy v případě úspěchu a zadržení pachatele 1 spokojený občan (poškozený) a 1 nespokojený občan (pachatel). Výsledek je tedy, že s prací policie může být tak spokojeno max. 50 % občanů. Vždy se bohužel jednalo a jená o represivní složku.
  15.03.2009 18:47 Zdeněk
 
Omlouvám se ....překoukl jsem se, příspěvek Paní Kamily je v sekci "VOLNÉ"
  14.03.2009 16:17 Cizina
 
jsem policista, kterého nikdo nemá rád :-(, proto tady onanuji
  14.03.2009 16:45 Dušan
 
Na onanování jsi si vybral špatné stránky.Vychovatel v ústavu ti určitě najde jiné
  14.03.2009 20:47 cizina
 
jsem na oddělení, kde je pohodička a všichni nám to závidějí!
  14.03.2009 13:48 Cizina
 
jmenuji se Cizina a jsem strašný debil. Od mládí trpím komplexem méněcennosti.
  14.03.2009 16:09 cizina
 
Tebe znám.Ty jsi k nám přišel z obvodu,kde ti hráblo.Ale neboj u nás je klídek a za čas se můžeš zase vrátit:-)
  14.03.2009 08:08 dajo
 
oni vážně ty renty chtějí nechat a uvažují o 100 ne 50% navyšování...supr
  14.03.2009 09:30 Slyšel
 
jsem, že renty budeme brát ještě k výplatě jako pojistku a budou ji brát i rodinní příslušníci.
  13.03.2009 18:06 Martin
 
Cizino,proč to pořád opakuješ,nemysli,i na vás dojde.Ještě se tím tady chlub,ty hlupáku.Jsou policisti,kteří mají práce dost a náročný.
  14.03.2009 07:49 cizina
 
já se nechlubím, mě je fajn a radím jiným, kam mají jít a znova opakuji je to cizina, protože máme pohodičku a vy na OOP se z toho klidně víte co!
  14.03.2009 09:49 taky cizina
 
proč se nepochlubit,když je to tak:-)špatně si jsi vybral.Na obvod,nebo dopravku může jít dobrovolně jenom mentál
  14.03.2009 11:51 Obvoďák
 
for cizina
Je zajímavé, že před týdnem jsem se bavil s kamošem z ICP a ten si na samé DBA stěžoval a přirovnal současné ICP k odnoži dopravky. Nevím jak jinde, ale oni moc pohodu nemají, protože mají samé planované akce s Celní spravou, Úřadem práce, ČOI a dopravkou.
  15.03.2009 18:28 xxx
 
ten kdo vystupuje po nickem Cizina je zamindrákovanej debil.Dál je to naprosto zbytečné komentovat a reagovat na jeho výbuchy méněcennosti.
  15.03.2009 19:10 Co
 
to tady plácáte játrama, tak táhněte do civilu ubožáci , aby jste poznali realitu doby. Musím Vás nazvat nekulturníma hovadama, kteří jenom brečej, jestli Vás to nebaví běžte jinam, nikdo Vás u sboru nedrží a jenom děláte ostudu svou neschopností!!!
  15.03.2009 22:33 hmmm
 
nazdar hovado. Tebe znám z modrého fóra.
  13.03.2009 16:17 frc
 
cizina

u nás je pohodička!....jo a ještě čištíš hundům kotce nebo už ti to dovolili i vynášet srando..
  14.03.2009 09:53 taky cizina
 
já hundům nic nečistím já se celou směnou projíždím a užívám si to.U nás je benzínu až,až......:-))))))))))
  13.03.2009 16:15 satyr
 
...jo vtip... 12.03.2009 Jitka Jitka

Dobrý den, nechápu kolegy, kteří si zde stěžují na to jak mají málo peněz, a že jim teď ještě k tomu odeberou stravenky. Myslím si, že by mohli zkusit uplatnění v soukromé sféře. Upřímně řečeno si myslím, že zato co někteří policisté dělají jsou až přehodnocení. Asi je pro každého jednoduší něco stále kritizovat nebo si stěžovat.Škoda, že se policie ještě pořádně v řadách policistů od nejvyššího k nejnižšímu článku nepročistila. Mrzí mě také výběrová řízení, která vlastně postrádají smysl, protože ikdyž vám nadřízený dá hodnocení velmi dobré, což v podstatě v loňském roce měli z důvodu častých odměn snad všichni, kteří odměny měly více než 2x a dle chytrého pokynu mají hned takové hodnoceni. Rozhodně to není motivující, ať se snažíte či nikoli máte stejné hodnocení i odměny jen proto, aby se "dorovnávalo" všem na výplatě stejně. Co mě také zaráží je to, když musí být příslušník propuštěn dle §42 odst.1 písm. h)zákona o sl.poměru (pozbyl zdrav. způsobilost k výkonu) je tento stejně dál ve výkonu, nerozumím tomu proč když zákony mají být dodržovány nikdo toto neřeší. Je to snad pro nedostatek policistů? Pak mi to ale nezapadá do vaší reformy, myslela jsem, že chcete kvalitní policisty, kteří toto povolání vezmou jako své poslání a budou k tomu odvpovídat jak zdravotně, fyzicky tak i samozřejmě odborností. Pořád vznikají náborové kampaně, které stojí spousty peněz, ale proč se třeba odkládá reorganizace cizinecké policie? Paradoxně údajně na základě nedostatku finančních prostředků:-) Jelikož znám situaci u ciz.p. a vím, že je zde spoustu policistů, kteří nemají pomalu co dělat a tak se vozí v autech v několikakilometrově dlouhých úsecích, a když už nic tak alespoň dají pokuty místo dopravní pol.. To potom postrádá smysl, nabírají se stále další lidi.....a přitom by zde stačilo víc vytížit nebo spíš zreorganizovat např. cizineckou....já se pecám ještě teď..jen by mě zajímalo kolik toho odkroutila v přímým výkonu na chodníku..
  13.03.2009 18:06 mutino
 
Pod toto se podepisuji.
  14.03.2009 07:46 cizina
 
tímto se potvrzují moje slova, u nás je pohodička!
  13.03.2009 15:42 jarda
 
Hele, nějaký policejní vtip by nebyl? Je to tady jak na pohřbu prezidenta republiky.
  13.03.2009 15:47 Tak
 
to tady nefrčí, jedině brekot, ten se daří!!
  13.03.2009 15:39 policista 15 let
 
bojím se civilu a chci stravenky!
  13.03.2009 15:40 jarda
 
Tak to máš blbý.
  13.03.2009 15:47 cizina
 
u nás je pohodička!