Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  31.05.2009 07:52 ma4be
 
Bývalý premiér a předseda ODS Mirek Topolánek je pokrytec, který mění svá vyjádření podle toho, k jakému auditoriu hovoří. Říká Britům, Polákům, Němcům vždy co chtějí slyšet. Čeští voliči mu sotva mohou věřit.

Když za „mrtvou“ označil LS prezident Václav Klaus bezprostředně po jednání Senátu dne 6.5.09, sklidil za to obrovskou kritiku mnohých českých politiků, a nejvíce od tehdejšího premiéra Topolánka.

Pokrytecké jsou i řeči ODS o vytvoření opoziční frakce v Evropském parlamentu.
Jan Zahradil se k podpoře Lisabonu zavázal právě výměnou za přijetí do frakce Evropské lidové strany v Evropském parlamentu. „Pokud jde o proces ratifikace Evropské ústavní smlouvy, vezme ODS v úvahu při svém konečném stanovisku výsledek ratifikace v ostatních členských zemích EU,“ slíbil Zahradil písemným prohlášením po zvolení do Evropského parlamentu v roce 2004 Hansovi-Gertu Pöteringovi.

ZÁSADNÍ VÝROKY A POČINY TOPOLÁNKA KOLEM EVROPSKÉ ÚSTAVY A NÁSL. LISABONSKÉ SMLOUVY (LS):

1) V roce 2003 slavnostně podepsal předseda ODS M. Topolánek spolu s předsedy britské Konzervativní strany a polské strany Právo a Spravedlnost tzv. Pražskou výzvu.

„Evropské národy nepotřebují smlouvu – ať již se jmenuje Ústava nebo ne – stlačující všechny evropské země do jednoho ekonomického, politického a právního rámce. Bohužel, přesně tam však směřují výsledky Konventu o budoucnosti EU. Proto je třeba podrobit je jedinému spolehlivému testu – lidovému hlasování, referendu,“ napsali předsedové na slavnostní listinu na pražském Žofíně.

Tuto smlouvu M. Topolánek NEDODRŽEL: ve funkci premiéra podepsal Lisabonskou smlouvu a jako poslanec pro smlouvu hlasoval – podrazil tak britské konzervativce i polskou Právo a Spravedlnost. Nyní má ještě tu drzost na jejich sjezdu označit smlouvu za mrtvou – on, který udělal maximum pro její oživení(!).

2) Mirek Topolánek: Ještě horší než evropská ústava je debata o ní
Z rozhovoru pro Ihned.cz dne 26. 1. 2005 uvádíme tato slova Topolánka:

Jsem velký Evropan, který se provinil jen tím, že odmítá evropskou ústavu. Je psána jazykem agitek z doby nedávno minulé. Vyznat se v ní nemůže vůbec nikdo, ústavních záležitostí se týká možná z jedné třetiny. Všechno ostatní je neuvěřitelný nános blábolů a neskutečné vaty. Jsou tam články, které si protiřečí. A pak je tam samozřejmě pár věcí, které já pokládám za velmi nebezpečné.
Měl by to být dokument, který buď musí být schopni napsat na deset stran, nebo ho vůbec nemají dělat. Pokud tím chtěli zjednodušit mechanismy fungování EU, nepovedlo se to.

Pouze dosavadní smlouvy dali na jednu hromadu a implementovali je do ještě většího paskvilu, který - jak jsme se shodli i s kolegy, kteří nakonec zvednou ruku pro - pokud člověk přečte, nikdy nemůže za střízliva odsouhlasit.

Ještě horší, než co je v ústavě napsané, je způsob, jakým se o ní vede debata. To není žádná debata, ale normální brutální nátlak, který nemá s rozumnou demokratickou diskusí nic společného.

3) Topolánek: Proč nejsem eurofederalistou 25.10.2006
Z obsáhlé úvahy vybíráme:

Chci Evropu, a všimněte si, že zcela záměrně neříkám Evropskou unii, nýbrž Evropu, dle konzervativně-liberálního konceptu. Tedy Evropu obchodujících, spolupracujících národních států, které kooperují jen v těch oblastech, kde je to výhodnější a efektivnější, než samostatný postup. Chci Evropu, která má společnou politiku jenom tam, kde existuje jasný konsensus a ostatní záležitosti ponechává v kompetenci národních států. Vyznávám Evropu mezivládní spolupráce, Evropu bez nárůstu centrální a ve své podstatě nedemokratické moci. Chci Evropu, ve které se každá země může svobodně rozhodnout, které oblasti kompetencí si ponechá a které bude sdílet s dalšími členskými zeměmi. Chci svobodně obchodující Evropu, která podporuje podnikání a neuvaluje dusivé regulace na kdeco a kdekoho. Chci takovou evropskou integraci, která daňovou, hospodářskou a sociální politiku ponechá národním státům, protože to jsou hlavní oblasti ideologických rozdílů mezi stranami. Integraci, jež respektuje suverenitu národních států ve věcech zahraniční a imigrační politiky. Chci takový dokument, a ať se klidně jmenuje ústavní smlouva, který všechny výše uvedené principy jasně vymezí a zaručí. Proto nejsem eurofederalistou!

Nechci žádné Spojené státy evropské. Nechci tedy umělý, bruselskými byrokraty nadekretovaný, evropský superstát. Nechci další prohlubování evropské politické, měnové či bezpečnostní integrace.
Nebudu se podílet na vytváření žádné konkurenční bezpečnostní nebo vojenské struktury, jež by měla omezit manévrovací prostor Severoatlantické alianci. Nechci se vzdát našeho práva určovat výši daní pro naše občany a jejich snížením přispět k přílivu investic a zvýšení tempa růstu. Nechci statisíce stránek nových a nových směrnic, které regulují vše od velikosti a pevnosti kondomů, až po přesný popis vozíků v supermarketech.

Sečteno a podtrženo, nechci, aby nám někdo ukrajoval z našeho, socialisty už dnes okleštěného prostoru svobody. Proto nejsem eurofederalistou!

/Vydáno ve sborníku CEVRO (LIBERÁLNĚ KONZERVATIVNÍ AKADEMIE)/

4) Topolánek doporučuje schválení LS v Senátu dne 6.5.09
výrazně kráceno:

Je to v našem životním, chcete-li NÁRODNÍM zájmu.

Cena za přijetí Lisabonské smlouvy je tedy v první řadě vyjádřena podřízením se společné politické vůli 27 vlád zemí Evropské unie. Je vyjádřena podřízením našich národních ambicí a aspirací, průniku národních ambicí a aspirací zemí, které mají i s námi půl miliardy obyvatel.

Lisabonská smlouva je v současné době realitou, žádné jiné řešení nebylo a není na stole.
Když říkám, že jiné řešení není na stole, míním tím, že na stole není ani "řešení" ve formě odmítnutí Lisabonské smlouvy. Dosáhli bychom pouze toho, že ona drtivá většina zemí, které si takovou úpravu přejí, by prosadila svou jiným způsobem, pro nás nepochybně ještě méně příznivým. Posílily by se totiž tendence na rozdělení EU na integrační jádro a periferii, což pro nás není výhodný model. Žene nás do sféry vlivu Moskvy.

Krach Lisabonské smlouvy by znamenal definitivní konec naší klíčové priority, jíž je další rozšiřování Unie. Řada starých zemí se ho obává, klade se zbytečné a zástupné podmínky a bez reformy institucí na něj nikdy nepřistoupí.

TEN ČLOVĚK POTŘEBUJE ZÁKLADNÍ VITAMÍN - IQ - JAKO SŮL...
  18.03.2009 08:37 Monika
 
Zajímalo by mě,jestli opravdu je to tak tragické u policie když tady rozebíráte stravenky.Chápu,že někteří z Vás co slouží u PČR to v dnešní době nemáte lehké,sloužíme o víkendu,svátku atd..Co slychám od policistů odchází hodně nových přijatých lidí k PČR hlavně ze škol,pak hlavně od psychotestů.Že se znižuji fyzické zkoušky,které musí udělat(snad)každý je asi taky proto,aby to všichni zvládli bez problému,nebo to tak není?Tak se tu mějte
  18.03.2009 11:41 Vůbec
 
ne, ale jsou vyhořelí a byli zvyklí, že měli vždy vše.
  18.03.2009 12:53 F1
 
Vždy vše ? Co se pod tím " vždy vše " vlastně ukrývá ? Co jsem si zatím všimnul, tak jistý " solidní servis " zaměstnancům, jsem vždy viděl mimo Policii ČR. Co se týká Městských policií, tam se to řídí úrovní na jejich úřadě, což je vždy lepší než u PČR, protože úředníci se neošidí a tak na této lajně jedou i MP - vím o čem mluvím. Rovněž i AČR či HZS mají servis na jiné úrovni, než PČR - povodně to již dostatečně ukázaly, jak se kdo umí o své lidi postarat a zabezpečit základní věci k " fungování člověka ".
Např. ve vyhlášených dnech, jako tropické mají kam se člověk podívá zkrácenou prac. dobu a pokud to nejde, tak minimálně zajištěné tekutiny, jak je dána povinnost zaměstnavatele, přičemž u PČR je na toto předpis a přes to pošlou poldu přes poledne na rozpálený asfalt stavět řidiče na dopravní akci, horko jak v peci, člověk je propocený, jak dobytek a že by někoho s těmi vysěděnými prdelemi napadlo zajistit lidem to co je třeba ? To jsem dal jen příklad přístupu a nebudu rozebírat, že u malých soukromníčků je často těžké vůbec něco chtít.
Je to tedy u PČR v nižších řadách trochu jinak, než " vždy vše ".
  18.03.2009 15:40 Ronin
 
for vůbec
Co to tady meleš za nesmysly ? Dříve to bylo u PČR po materiální stránce lepší jak dnes ? To si děláš legraci ne ? Před 10 lety neexistoval ani příděl propisek a o dalších věcech ani nemluvě. U nás na oddělení bylo v tu dobu součásti vybavení na DS 2 reflexní vesty, 2 neprůstřelné vesty a 2 velké služební svítilny a 5 funkčních RDST a dneska je to pomalu na celou A4. V době mého nástupu za Rumla byl limit PHM 30 Km na jedno vozidlo a na směnu, kdy zbylé hlídky měly pěší. Do vozidla jsem se dostal tak maximálně třikráte za měsíc a jinak samé pěší hlídky. Jako okrskář jsem jako další kolegové chodil o ranní a odpolední směnu sám a běžně jsi byl DS poslán ve svém okrsku sám na zákrok s tím, že k tobě míří další kolega z druhé strany města. Chtělo by to, aby se tato doba vrátila, a to by pak bylo nářku na tomto DF.
  18.03.2009 17:35 Tak
 
co jsem prožil já, vrátil bych to do let 1993-2000. To byla pohoda a dobré vztahy.
  18.03.2009 17:44 xxx
 
ono totiž ve společnosti, kde neplatí pravidla jako za současného stavu v ČR snad ani policajta dělat nelze. Proto mi s prominutím dovolte nazvat ČR "Banánovou republikou". Pokud se Ti dole hádají, tak Ti nahoře se mají dobře. Proto opět připomenu jen to co jsem dříve napsal : Každý policista vzejde z civilu, takže mi promintě ten "Švejkovský" výraz jen neznalý blbec, který nesloužil může porovnávat, proto to tak vypadá i s naší politikou plnou odborníků v resortech.
  18.03.2009 20:01 mutino
 
for TAK. Taky to tak vydím. Není nic horšího než ubrečenej nováček ženoucí se za kariérou. Vztahy na pracovišti jsou děsné. Tedy myslím déle sloužící versus nováčci. Nováčkům ještě ani nezaschlo razítko ve služebáku a už chytračí.Ten kdo odslouženo víc jak 10 let je pro ně dědek , kterej by měl odejít. A to už vůbec nemluvím o ,,výběrovém řízení,,. Místa vedoucích oddělení a víš vyhrávají kluci ve věku okolo 25 let s roční praxí . Hlavně ,že mají VŠ. Bravo. Národe nedívím se ,že koukáte na policii tak jak koukáte asi bych dělal totéž.
  18.03.2009 08:01 Monika
 
Zdravím,
děkuji za všechny odpovědi.Mám v rodině už bývalého policistu, který odešel po 11letech,ale spíše slyším negativní věci než pozitiva.Takže se určitě pozeptám zda jsou volná místa po ČR nebo NE.Mockrát děkuji.Mějte se M.
  17.03.2009 21:01 Stav
 
je stop u většiny krajů.
  17.03.2009 20:58 xxx
 
Za vše se omlouvám a beru zpět a omlouvám se Cizině.
  17.03.2009 21:00 Konečně
 
to xxx pochopil
  18.03.2009 05:13 xxx
 
trapná, ale na víc nemáš než zkopírovat nick
  18.03.2009 05:26 xxx
 
je dobrá diagnóza
  17.03.2009 19:55 Cizina
 
u nás je pohodička a xxx nám závidí - hlupáček!!! maličkej !!!
  17.03.2009 20:31 xxx
 
je mi Tě líto, že jsi tak flustrovaný díky tomu, že jsi neuspěl na příjmacím pohovoru k cizinecké policii. Pokud Tvůj písemný projev je psychickou terapií tak promiň, ale lepší je napsat na psbohnicetvujkamarad@centrum.cz tam Ti opravdu pomohou
  17.03.2009 20:51 Ty
 
xxx se musíš bát hrozně civilu a nebo se ti stýská po rodině, která tě opustila pro tvou pokročilou demenci a vyhořelost. Jo to, že se máme lépe jak ty značí tvou neschopnost prosadit se!
  17.03.2009 18:35 krize
 
PANE ÍČKO JAK TO BUDE DO BUDOUCNA Z OZDRAVOVNAMI MV ČR, KOLIK JICH VLSTNÍ VAŠE ŽENA?
  17.03.2009 20:50 Nevlastní je,
 
pouze je má v pronájmu pod zástěrkou Bardejovských kúpelí. Ovšem tipuji to pouze na dobu, dokud to bude ziskový "tunel", a dokud nebudou nutné rozsáhlé investice.
  17.03.2009 13:46 Monika <horakova@acboom.cz>
 
Zdravím všechny.Mám na Vás otázku.Po přečtení pár vzkazů nevím kdo má pravdu a kdo ne.Určitě není lehké pracovat u policie,ale i tak by mě zajímalo zda jsou plné stavy např.u cizinecké nebo dopravní policie.Práci mám,ale chtěla bych to zkusit.Díky předem za odpověd.Zatím.
  17.03.2009 18:25 For Monika
 
Váž. paní (slečno). Zkuste se obrátit s uvedeným dotazem (jaké to u PČR dnes je, jak to funguje a co chci tam vlastně dělat) nejlépe na policisty, který má nejméně 5-ti letou praxi a poctivě začal svůj služební životopis na základním útvaru. Na těchto stránkách plné provokatérů se pravdu opravdu nedozvíte, tedy alespoň pokud neumíte číst mezi řádky...
  17.03.2009 19:51 Provokatéři
 
jsou z řad policie, protože tady lžou a nemají srovnání s civilem.
  17.03.2009 19:56 for Monika
 
děkuji za článek nad. Typická ukázka, která už nepotřebuje další komentář :-)
  17.03.2009 20:54 Moniko
 
objektivně ti poradí pouze člověk,který okusil oboje a to v posledních letech.
  18.03.2009 19:09 For Monika
 
vzhledem k tomu, že každý policista byl dříve civilista tak zkuste oslovit někoho kdo za současného stavu slouží a má za sebou alespoň nějaký rok v první řadě
  18.03.2009 20:11 POZOR
 
tak toto je velký omyl. Ten kdo byl v civilu před rokem 2000 či dokonce 1989 nemůže srovnávat dnešní situaci a to i před krizí. Vše je dnes v civilu daleko jinak !!!!!!!
  19.03.2009 16:26 POZOR
 
POZOR dnes je to jinak i u PČR než dříve bylo. Nelze srovnávat !
  16.03.2009 22:29 Sojka
 
Pro všechny pode mnou 15 a 16.03.2009

Je to hloupost. Výsluhové náležitosti byly vždycky i když trochu jiné. Co se týká stravenek, tak příspěvek na stravu od zaměstnavatele dostává i ten poslední zaměstnanec v civilu. Pouze na naše stravenky nám přestal zaměstnavatel přispívat. U nás třeba máme stravenky v hodnotě 50,-Kč a platím za ni teď 30,-Kč. Na městských úřadech mají stravenky v hodnotě 100,-Kč a platí za ně 10,-Kč, ano to není překlep.Je pravda, že nikdo se policistou nenarodí. Každý z civilu přijde a taky se tam vrátí, jde ale o to v jakém stavu a za jak dlouho. Ono přátelé u té policie to není zase až takový med jak si někteří chytráci myslí. Dnes když policista něco udělá, tak je to špatně, když neudělá nic, je to taky špatně. Nedivte se proto, že se snaží tím současným politickým a právním svinstvem proplouvat jak se dá, aby nepřišli k úhoně. Ani s tím platem to u té policie není zase až tak růžový. Neříkám, já jsem spokojený, ale to mám již odslouženo 29 let, ale co ti mladí kluci, kteří nastupují, z čeho mají živit rodiny. Ministr píše že platy jsou v průměru 32 tisíc Kč. Ano v průměru možná ano. Ale to je jako s tím kuřetem, které měli dva kamarádi. Jeden snědl celé a druhý nic, ale v průměru měli každý polovinu. To co se tady píše to jsou opravdu někdy bláboly, ale je tu i podstata celého problému, je jen třeba umět číst i mezi řádky. Co se týká náboru nových policistů, tak nejlepší náborovou kampaní je současná krize, kdy se do státní služby opravdu hlásí skoro každý a není divu, že jich většina vyletí i když podmínky jsou opravdu velmi měké a bere se každý kdo má ruky a nohy.
  17.03.2009 00:56 Sojko,
 
nech už ty stravenky na pokoji, u nás již v roce 2006 byly stravenky v ceně 40,- Kč a platili jsme za ně 31,- Kč, přitom v restauraci kde jsme se mohli (pokud nebyl nápad TČ) v poledne stravovat stál oběd v průměru 60,- Kč bez polévky. O noční službě nebyla možnost stravování žádná, tedy pokud Ti manželka (či maminka) nedala do práce "kastrůlek". Pokud jak píšeš dostáváš dnes stravenku v hodnotě 50,- Kř a platíš za ni 30,- Kč, tak jsi na tom lépe, než já v roce 2006. Tak buď rád a neporovnávej policii s MěÚ. A ne na každém Městském úřadě mají stravenky v hodnotě 100,-Kč a platí za ně 10,-Kč.... No tak asi tak aby byl Tvůj příspěvek objektivnější,....
  17.03.2009 05:24 for Sojka
 
děkuji Ti za příspěvek. Objektivně tyto skutečnosti může posoudit jen ten kdo je v procesu. Sám neznám (až na nějakou vyjímku)spokojeného policisty, který má vytvořen za současného vedení policie tak dobré pracovní zázemí a podmínky pro službu, že by mohl současný stav pochvalovat. Ti pisálci, kteří se snaží o opačný argument jsou spíše provokatéři, nebo fantasti.
  17.03.2009 05:31 Sojko
 
a ty si myslíš, že jsou podmínky někde lepší, už toho nech, dobře už bylo a to všude a zamysli se, jestli celou pracovní dobu využíváš pro zaměstnavatele.
  17.03.2009 14:47 Ronin
 
Sojka uhodil hřebíček na hlavičku, protože kritici tady stále zdůrazňují, že v civilu žádné stravenky nejsou, ale to možná u soukromníků a malých firem. V každé lepší firmě nebo samosprávě stravenky mají a přesně tak jak píše Sojka.
  17.03.2009 18:17 xxx
 
bohužel převážná většina firem, podniků a státních organizací má daleko větší firemní kulturu než organizace s názvem PČR. Pořád tvrdím, že dnes si to může opravdu zkusit každý pokud žadatel umí základní prvky gramotnosti. Dokonce i nesplnění nástupní školy tzv. ZOP není důvodem k propuštění ze sl. poměru, ale neúspěšný studující může opakovat tak dlouho až uvedenou nástupní školu z vůle boží úspěšně ukončí...
  17.03.2009 19:52 Však
 
to taky zkouší a už , aby Vás vypráskali, nemáte ponětí a jste zaujatí!!!
  17.03.2009 19:58 for Však
 
ahoj, pošlu Ti odkaz na kamarádku s lehkou mozkovou disfunkcí jestli si chceš dopisovat
  17.03.2009 22:52 for Sojko
 
Nevím tedy kde sloužíš, ale to co popisuješ u nás v Sm.kraji nikdy nebylo a kastrůlky jsem nenosil do práce ani za komoušů v roce 1980. Máš pravdu, že ne všichni zam.Měst.úřadů mají stravenky v hodnotě 100,-Kč a platí za ně 10,-Kč. Někde mají stravenky jen v hodnotě 80,-Kč a platí za ně 8,-Kč a někde je mají v hodnotě 120,-Kč a platí pouze 12,-Kč. Dále stravenky dostávají všichni zaměstnanci i v těch malých firmičkách. Když ne, tak svým zaměstnancům platí obědy přímo jejich šefik. Doplňuji to tedy jen pro objektivnost celého mého příspěvku.
  17.03.2009 23:08 Ronin
 
Ty řeči o tom nahrazení může vyslovit jenom hlupák, který o práci poldy nic neví. Naše oddělení jako každé druhé zažilo značnou generační obměnu, ale to co dneska chodí ke sboru je tragédie. Rozdíly mezi nováčky jsou tak propastné, protože co jeden se dokázal naučit za měsíc jsme druhého nenaučili ani za tři roky. Ono totiž platí, že komu není z hůry dáno v apatice nekoupí. Doplnění početních stavů za cenu náboru nekvalitních lidí je už do nebe volající. Například přijmutí dívčiny dětského vzhledu, která nedokáže natáhnout služební zbraň nebo příjmutí poldy, který nesnese pohled na krev a další extrémy.
  18.03.2009 05:29 Ach
 
každej nováček je hlupák.Chtěl bych vidět tebe, když si nastupoval, nechápu tyto názory. U nás jsou taky nováčci a zas taková tragédie to není. Zaučit a budou šlapat.
  18.03.2009 07:32 Ronin
 
pro ach
Je vidět, že buď neumíš číst nebo nechápeš psaný text, protože jsem nepsal, že všichni nováčci jsou špatní, ale jenom jejich poměrná část. To tady přizná i mnoho z nich a tento problém je vizitka náborářů. Nováček může v krátké době nahradit déle sloužícího poldu, ale to tak na OHS nebo SDH, ale určitě ne na obvodě nebo SKPV.
  16.03.2009 18:09 Renta
 
zřejmě po 20 ti letech?
  17.03.2009 07:10 B
 
Po 20 letech 15%......a strop rent,jak to bylo před paskvilem 361 a dva odchodné platy,jako v civilu.Lépe už bylo
  17.03.2009 12:46 4 "B"
 
jo,jo je to na spadnutí z 99% letos!!!
  17.03.2009 13:18 zipo
 
taky jsem to slyšel
  17.03.2009 18:26 Z
 
výsluha nebude žádná. Jen 6 x hrubých platů.
  17.03.2009 20:03 xxx
 
další nepřijatý k policii, a to je co říct. Dnes berou opravdu jen bez ruk... tak nevím, kde je chyba
  17.03.2009 20:06 rada a zdarma
 
chceš-li opisovat na psychotestech tak vynech to příjmení vpravo nahoře :-)
  16.03.2009 18:07 inflace 6%
 
Pane ÍČKO to má policie pravdu tolik peněz, že dokáže vyhazovat za nábory a jěště zřizovat nové protikorupční oddělení?