Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  14.04.2009 21:17 vyhořelí
 
4 Souhlas

hádej kdo nechal oheň vyhasnout
  22.03.2009 11:19 něco za něco
 
Ach ty odbory! Jestli valorizují platovou tabulku, tak si pomůžeme o pár stovek, ale nezapomínejme, že v této době, kdy není nouze o nábor se to v konečném důsledku otočí proti nám a to nejméně redukcí výsl. příspěvku a zdanění. Ono si spočítejte kolik je daň z příjmu renty a ubohá 3% přidání na platě a to ještě v zákl. tarifu. Hraje se podivná hra, aby odbory ukázali, že něco dojednali. Přemýšlejte, že v ekonom. recesi, kdy stát čeká propad příjmů se bude rozhazovat a zrovna bezp. složkám. Aź budete po letech odcházet naprosto vyhořelí do civilního sektoru pochopíte!!!
  22.03.2009 11:26 Myslím
 
,že na tom něco bude.
  22.03.2009 11:49 Franta
 
Známe přeci, jak to chodí.
  22.03.2009 12:46 charli <charli@seznam.cz>
 
Ing.Burda-1.místopředseda NOS

Ještě poznámka k výsluhám. Nikdo nenavrhuje a ani nepřipravuje změny ve výsluhových nárocích příslušníků. Nikdo s poslanců, který trochu přemýšlí to v současné době nenavrhe a ani nepodpoří. Ing. Burda. Byl jen záměr ministra financí ohledeně zdanění výsluh, ale v pracovním materiálu se jednalo o zdanění až od 24.000,-Kč a to si myslím, že žádný občejný polda nemá.
  22.03.2009 14:23 for charli
 
Tak jestli nás chceš tímto uklidnit, tak se ti to moc nepovedlo. Takovejch řečí již bylo a jak to nakonec dopadlo!!!
  22.03.2009 15:55 charli
 
Já jsem ty materiálu ministra financí viděl. akže zatím se nic neděje, ale člověk u našich poslanců nikdy neví co udělají. Teď ale mají uplně jiné starosti, jde o nedůvěru vlády a potažmo o jejich koryta.
  22.03.2009 10:27 Cizina
 
dnes na noc a těším se, tak 4 hodinky chrupka někde v lesíku, zapneme bufík atd.........
  22.03.2009 10:56 cizino
 
to je o vás všeobecně známé,že polovinu služby prochrápete a druhou jen tak projezdíte,ale od 1.7. bude pro vás rozhodně hůř.
  22.03.2009 12:12 for cizina
 
nazdar debile :-), tak jsem Ti dostal u ciziny 23000,- odměnu, sl. byt a sl. auto včetně řidiče. Snad se konečně udusíš závistí když Ti řeknu, že Ti ještě v pracovní době šukám starou :-). Tak se měj a pěkný den.
  22.03.2009 14:14 Cizina
 
to je vidět, že máš plnej pytel a leze ti to na mozek. Máš mindrák, že tě žádná nechce, ale to nevadí, i s malým kašpárkem si můžeš hrát na policajta. Kup si igráčka a můžeš začít. Jestli nezvládáš psychologii prásknem tě, aby se na tebe někdo podíval, protože jestli sloužíš, musíš být hodně zakomplexovanej. Jo v životě se musíš snažit a ne jen čekat, že ti kurvu někdo přivede pod čumák!
  22.03.2009 14:20 for cizina
 
U nás to máme podobný a ti, co ti oponují jenom závidí, ale to je jejich problém. Mají opravdu velký strach z civilu a tak se drží zuby nehty.
  22.03.2009 14:45 may day
 
CIZINU JE TŘEBA ROZPRÁŠIT A POHODIT DO VLTAVY.
  22.03.2009 20:20 Jako
 
službu nebo nick? Jinak bude TO.
  21.03.2009 17:31 finanční krize
 
Chci pochválit pana Langera jak šikovně dokázal převést ozdravovny MV na svoji manželku.
  22.03.2009 05:28 jarda
 
Můžeš tady napsat, o jaký lázeňský dům jde, v jaké že společnosti Langerová je a jak že k tomu převedení došlo? Chci podat trestní oznámení, ale nemám dost ověřitelných informací. Jak vidím z tvého příspěvku, ty zřejmě máš informace přesné, tak je zveřejni. Díky!
  22.03.2009 09:52 pro Jardu
 
Jde o min. o Luhačovice a K. Vary- vypráno přes slovenskou společnost.
  21.03.2009 13:38 poctiví
 
chci pochválit ty co venku šlapou chodníky a makaj,ti co ryskují život a zdraví,hanba padá spíše na ty lemply v kanclech, ty co koukají v kolik je svačinka a obídek
  21.03.2009 14:02 Romulus
 
Neboj oni i ty svačinky a obědy už nejsou co bývaly.
  22.03.2009 05:15 jarda
 
A ty´s práci v kanclu, třeba práci na úseku vyšetřování, někdy dělal, že si zde osobuješ právo posuzovat, kdo je pracovitý a kdo líný? Když si tedy myslíš, že se v kanceláři žije od svačinky do oběda, tak si to můžeš zkusit. Pokud tedy na to máš vzdělání, chuť naučit se něco, co´s nikdy nedělal, jezdit na výslechy do věznic, jezdit na místo činu a hrabat se tam v mrtvolách. A psát ohledačky, provádět a zapisovat výslechy podezřelých, obviněných, svědků, kdy kolikrát je jen těžko poznatelné, kdo z nich je větší lump, plnit nejrůznější evidence a vypisovat nejrůznější hlášení, dohadovat se s mnohdy zkostnatělými státními zástupci, kteří jsou nereformovatelní jako kapitalizmus, čelit nesmyslným stížnostem šílených stěžovatelů... Uf, a teď mi řekni, kdy ti zbyde čas na tu svačinku? Víš, jen primitiv tleská práci, kterou dělá, a klepe si na rameno, jak je dobrej, přičemž není ochoten uznat, že také jiná práce se musí dělat poctivě. Bohužel, u dnešní PČR je takových primitivů čím dál tím více, což, samozřejmě, mnohým velitelům nadmíru vyhovuje. Když totiž příslušníci policejního sboru jsou rozhádaní, neochotní spolupracovat, tak toho někteří tupější velitelé dokáží velice rychle zneužít ve svůj prospěch - sbírají drby a jakékoliv informace o svých podřízených, což v takovém ovzduší není žádný problém. A tyto informace pak využívají k tomu, aby bylo u sboru ještě dusněji. Pamatuji doby, kdy se běžní policajti dokázali na lecčemž domluvit mezi sebou. Dnes je to velký problém, primitivové házejí špínu (viz tvůj příspěvek) a škodí a škodí. MOžná to vše zní pesimisticky, ale pesimista je, jak známo, poučený optimista.
  22.03.2009 06:23 jardo
 
Aby jsi se z těch ohledaček nepos... ty colombo.Kolik jich máš za měsíc? Když jedna,tak je to zázrak.
  22.03.2009 09:30 For Jarda
 
dělat na vyšetřovačce není žádní sranda. Navíc nic proti základnímu útvaru, ale kolika klukům tam činí problém napsat obyčejný ÚZ, ale vystudovat VŠ, kurz vyšetřovatelů může každý :-)
  22.03.2009 10:19 Jardo Jardo
 
kapitalizmus určitě ne, chtěl bych vidět tvoje spisy, možná že nováček na zákl. útvaru je píše lépe. Nebo, že by jsi vystudoval Bc. na hnojárně či nějakým podvodem. To se mě nechce ani věřit.
  21.03.2009 12:18 michal
 
Celkově je ve státním sektoru malá produktivita práce a u policie tuplem... V pracovním čase si vyřizují vše potřebné a většina policajtů na to sere, ale jsou i poctiví a pracovití. Těch je potřeba si vážit - zaplatit.
  21.03.2009 13:25 For Michal
 
oblékneme všechny občany ČR (včetně politiků) do uniforem a pak budeme srovnávat kdo jak využívá pracovní dobu.
  21.03.2009 16:55 S
 
tou produktivitou to je pravda, kdyby byla policie živnostník, dávno by skrachovala na produktivitě práce a neschopnosti.
  21.03.2009 16:56 zkrachovat
 
vloudilo se-to zase bude narážek.
  21.03.2009 19:52 F1
 
Srovnávat policii se společností, která něco vyrábí je takový nesmysl, že je to až k pousmání.
1. policie je nevýrobní činnost, není to tedy šroubkárna s předem naplánovaným množstvím provedené práce za časový úsek ( není to tedy úkolová práce ), tedy těžko lze naplánovat počet zadržených pachatelů a pod.
2. Na druhé straně V cilvilním sektoru je velká spousta nevýrobních činností - různé údržby ( kde není stálý pracovní výkon ), obsluha např. elektráren, vodní díla, čističky odpadních vod a je zkrátka těchto činností mnoho a mnoho.
Jako příklad - bratr pracuje v nejmenovaném velkém podniku, který má vlastní pohonný zdroj el. energie. Pracuje na směny, jako udržba v tomto provozu a jeho pracovní vytížení je směšné ve srovnání se mnou, jako poldy s každodením příjímáním množství různých oznámení od A do Z. Tak to je a pokud to někdo nechce chápat, tak chápat nebude.
3. Když jsem viděl pracovní morálku firmy, která na oddělení policie prováděla rekonstrukci, tak to byl zážitek. Na pracoviště dorazili kolem 9.00 hod., aby zjistili, že nemají nějaké potřebné šrouby, ktere šli koupit pěšky do cca 2 km vzdáleného hypermarketu. Dělat začali kolem oběda - poučné. Je to samozřejmě všude jiné a jen tím podotýkám, že není třeba házet na poldy špínu, že je to zaměstnání jen o flákání se. Běžný řadový polda pořádkové policie ve městě, kde je problémů mezi lidmi a parchantů všeho druhu dost, má službu většinou vyplněnou dost a dost a určitě i mnohdy více než je u jiných zaměstnání, jak jsem nahoře dal příklad svého bratra. Takových míst je dost. Na druhé straně jsou úkolovky, kde není co závidět - v tomto procesu pracuje má manželka, takže vím o čem je řeč. To jen pro rejpavce.
  21.03.2009 20:10 Ronin
 
for Michal
Doporučuji si přečíst nějaké statisktiky a pak tady lhát o nízké produktivitě ve státní správě, samosprávě a Policii. V ČR je velká administrativní zatíženost úředníků a poldů oproti EU a i zbytečná práce je také činnost.
  22.03.2009 05:17 jarda
 
No, proč si tedy v pracovní době vyřizuješ své soukromé věci? Dělej to, co máš v náplni práce a neflákej se po svých kšeftíčkách. Nebo snad nejsi policajt a jen usuzuješ, že to tak policajti dělají, a to podle toho, jak to děláš sám?
  22.03.2009 10:21 for F
 
ale ty dostaneš krásný prachy, ale tvůj bratr je na tom určitě hůř!
  21.03.2009 10:00 for cizina
 
u tebe stále komplexi
  21.03.2009 16:53 Cizina
 
vůbec ne, já su spokojený, protože mám na cizině pohodičku a tuplem neřeknu, kde to je. Vidím u tebe spíše závist a nebo nevyzrálost.
  21.03.2009 17:01 Cizina
 
jo a minulý měsíc jsem dostal 5000Kč odměnu no prostě pohodička!
  22.03.2009 08:03 l.V.
 
Cizina je nemocný člověk, kterého nevzali k policii, pro jeho emoční labilitu a tak se snaží stát policistou na těchto stránkách
  22.03.2009 10:22 Cizina
 
Vrtá Vám to hlavou co? Jo závist to je věc!
  21.03.2009 09:24 Cizina
 
u nás je stále pohodička!
  21.03.2009 18:09 P.L.
 
to je slušný, ale teď jsem dostal na našem obvodě 15t tak jsem teda koukal jak blázen
  21.03.2009 20:02 pro cizinu
 
cizino blbečku,žádné odměny se na cizinecké nedávaly,jedině,že jsi protekční blb co hulí šéfa.Jsem taky na cizině a děláš nám ostudu,všude narazíš na blbce a ty jsi jeden u nás
  22.03.2009 10:24 Pro blbečka
 
no nevím jak ty, ale zřejmě jsi ve špatným oddíle a jestli chceš brečet, tal běž dojit krávy, tam to dostaneš v naturáliích.
  21.03.2009 01:36 Milano
 
Nechci nic říkat,ale pan Kalousek by mohl začít redukovat stavy na Finančních úřadech, je tam lidí jako much a nic se neděje od roku 1995. Bylo by dobré se postarat i o jiné státní úředníky a nebrat furt do huby celní správu. Už je to trapné!!!
  21.03.2009 19:58 celníci
 
jsou největší vyžírky u ozbrojené složky. berou daleko víc jako policajti a hasiči a dělají nebo spíš nedělají nic....jízda po dálnici, kontrola pálenic, no prostě pohodička. Rizikový větší jako hasiči, ale není se čemu divit. bordel je prostě bordel.
  22.03.2009 20:15 pic
 
naprostej souhlas ještě lepší než na cizině
  20.03.2009 13:56 Tomáš
 
Tak jsem právě vyhořel na psychu. Inteligence nadprůměrná, ale prý jsem moc ovlivnitelný citem. Po devíti letech služby u MP si to nemyslím, ale psycholog má asi vždy pravdu.
  20.03.2009 14:26 Monika
 
Zdravím,
je mi líto,že jste u psycho.vyletěl já bohužel taky,ale mezi náma je rozdíl ten,že mi psycholog řekl,že jsem psychotesty udělala a je vš OK a pak mi přišel dopis,že jsem je neudělala tak nevím zda má psycholog vždy pravdu.Tak hodně štěstí v životě a at se vám ve všem daří.M.
  20.03.2009 15:14 Pro Moniku od Tomáše
 
Tak to jste dopadla ještě hůř, než já. To Vám nezávidím, ale nic s tím nenaděláme.
  21.03.2009 07:13 Z toho
 
si nic nedělejte. Já jsem zase vyletěl z marxismu-leninismu.
  21.03.2009 07:15 Je vidět
 
jací psychopati dnes dělají u policie
  21.03.2009 11:34 Tomáš
 
Já opravdu nelžu. Prý jsem moc hodný a to je špatné. Asi musím být větší hajzl a pak bude vše OK. Kdyby mi to někdo říkal, tak tomu nebudu věřit.
  23.03.2009 10:50 Monika
 
Zdravím Tomáše,
tak asi normální hodný lidi nepotřebuji a pak do vypadá u Policie že?Nic s tím nezmůžeme jsme jen obyč.lidi takže hold máme smůlu mi hodní co chceme pomáhat a chránit!!!
  19.03.2009 19:26 Bez komentáře
 
zpětná vazba...vzpomíná si někdo když byly občanky, pasy, řidičáky, přepisy aut pod policajty ? Vzpomene si někdo kolik úředníků (na na jedné ruce spočítáno) a v jakém útulném prostředí zde pracovalo ? Porovnal někdo (když už se na ty policajty nadává) kolik úředníků dnes na magistrátech v uvedených odborech pracuje ? V jakých počtech a podmínkách (viz. stravenky) tam pracují narozdíl... od Těch blbejch policajtů i tehdy ? Uvědomuje si těch pár rejpalů do policajtů o kolik se jim zvedly daně jen díky tomu, že to nedělají Ti zkourumpovaní a "blbí" policajti pod přísahou, pochopitelně narozdíl od nezkorumpovaných úředníků na magistrátu ?
  19.03.2009 20:56 Každý
 
jde dělat to, co chce a co umí. Jestli se Vám to nelíbí, máte přeci svobodnou volbu. V době ještě tak před rokem a to se každý může podívat to tu bylo jako hromadný úprk. Ejhle, doba se změnila a ten kdo odešel se tluče do hlavy a je možná bez práce a i ta renta ho nezachrání. Všude je chleba o dvou kůrkách, ale když vidím náplň práce Policie u nás ve městě, není mě veselo a ještě se k tomu přiznají. Viz. cizina a píchnutí do mapy.
  19.03.2009 21:01 Tak
 
co ještě smrdíš u policajtů, když ti je tak zle!
  20.03.2009 05:11 Bez komentáře
 
jako bývalý policista pracuji právě na magistrátu a tak mohu srovnávat. Stejně to zaplatí občan na daních. Co se týče některých přispěvků jde poznat kdo přispívá a je poznat, že policisté jsou alespoň slušní, ovšem na modrých stránkách se nelze divit ničemu
  20.03.2009 05:27 Tak
 
proč jsi odešel? Když ti tam bylo tak dobře!
  20.03.2009 05:29 To
 
nechápu, on kritizuje vlastně sám sebe. Bohužel jen na těchto stránkách, židličku a bačkůrky má rád.
  20.03.2009 11:18 F1
 
Nechápou ti co nechtějí chápat. Je to jen o tom, že pracovní " klima " ( různého směru ), za jakého se pracovalo ve správních činnostech pod " hlavičkou " Policie ČR, bylo odlišné ( pro vysvětlení nikoliv lepší ) než na Magistrátech a pod. Vybavením, přístupem ke svým lidem se PČR nikdy nemohla chlubit a chlubit se nemůže ani dnes, kdo vidí pod pokličku. Pohled z venčí je jako pohled nezkušeného kupce vozidla, který se spokojí s novým lakem, ale neprověří si vozidlo jízdou. Ano, jede to, ale tak nějak divně. Jak říkám, kdo nechce chápat, tak chápat nebude a bude mluvit o blahobytu u PČR. Kdo ale ví, jak je polda v dnešní době blízko situaci s vyšetřováním inspekcí MV - pro např. podanou stížnost hajzlem co má za sebou kolem 50-100 skutků naplňujících nějaký tr. čin a jak jsou schopni poldu na vlně takové stížnosti " usmažit ", tak to nemusí být tak jisté, jak se zdá. Zase kdo o tom nic neví chápat asi nebude a zřejmě asi ani nebude chtít, jak je to nastaveno ve společnosti. To že to bude kritizováno, je mi jasné - víc člověk nemůže čekat.
  20.03.2009 19:50 For F1
 
Děkuji Ti za pochopení mého přesto si myslím, že nejen pro zasvěceného zcela pochopitelného článku. Vysloveně se bavím z některých příspěvků, protože ty náklady, které každý na tuto agendu zaplatí v současnosti všichni z daní jsou naprosto nesrovnatelné s náklady, když tato služba byla pod hlavičkou PČR. Dále je zbytečné cokoliv psát ...