Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  23.03.2009 18:24 modrá svoloč
 
TAK ZÍTRA BY MOHLI KONEČNĚ MODŘÍ PODVODNÍCI VE VLÁDĚ SKONČIT.
  23.03.2009 05:32 pro cizinu
 
Takže Cizina není oficiální název služby to zaprvé, a on nepsal, že se tam nic nedělá, ale že má pohodu. A to že nějaký cizina má pohodu je jeho věc. Proboha to je úroveň.
  23.03.2009 04:00 jarda
 
Tak jsem nakoukl na toto DF a připadá mi, že se tady začala scházet spodina společnosti. Ti slušní policajti, kteří zde diskutovali o problémech v začátcích DF, evidentně vyklidili pozice. A ani se nedivím, předvádí se tady opravdu, ale opravdu sebranka, v některých případech to možná jsou i policisté, ale za to, že se tak označují, se stydím, byť už policista nejsem. No nic, odcházím někam mezi slušnější lidi. Koneckonců, jaký pán, takový krám, že?
  22.03.2009 21:17 UK
 
TO na cizinu

Těším se až nás pan Vondra bude informovat o svém trestním oznámení na cizinu pro veřejné pomluvy. Pro nedočkavé: jednání diskutujícího pod nickem cizina není trestným činem pomluvy dle § 206 tr. zákona (skutková podstata tohoto TČ slouží pouze k ochraně konkrétního jednotlivce a nikoli PO). Pan Vondra pouze zbytečně přidělá práci několika lidem. Nakonec, ale ať si pan Vondra dělá co chce, třeba to co udělal cizina (sdělil veřejnosti, že na Cizinecké policii se nic nedělá) může být TČ ohrožení utajované skutečnosti dle § 106 tr. zákona nebo sabotáže dle § 97 tr. zákona, případně vlastizrady dle § 91 tr. zákona. Pro posledně jmenované možnosti tedy pane Vondro, prosím, neotálejte a ihned podejte TO na příslušném KSZ (jedná se o sedmnáctkové věci). Děkuji
  22.03.2009 18:12 Mirka Nová
 
Chtěla bych se dostat sloužit k policii, nejlépe dopravce. Můžete mi poradit jak a kam mám napsat nebo se přihlásit ?
  22.03.2009 23:42 Sojka
 
Mirko jestli to myslíš vážně, tak zajdi na nejbližší oddělení PČR a zeptej se kde mají personální útvar, domluv se s personálistou a pak se tam, teda k té dopravce, můžeš teprve po mnoha peripetiích možná dostat.Přeji ti hodně trpělivosti a taky štěstí.
  22.03.2009 17:41 pro rejpaly
 
vždyť to nepopíráte příspěvkem 22.03.2009 10:56 cizino

to je o vás všeobecně známé,že polovinu služby prochrápete a druhou jen tak projezdíte,ale od 1.7. bude pro vás rozhodně hůř.

to bude ještě sranda, ale stejně se nic nevyřeší, ztracenej čas
  22.03.2009 17:52 Samozřejmě
 
je to holej nesmysl! Ale je pravda, že policisté by se neměli vulgárně vyjadřovat a to bych trestal. Ale jak bylo psáno je to pasé!!!
  22.03.2009 18:44 Pro rejpaly
 
jojo, policajti nemaj být sprostý. Prosto je nutné si vždy napsat jejich osobní číslo. Jinak nás můžou žalovat.
  22.03.2009 17:26 For xxx
 
správně. Pán neví co je slušnost. Názor pokud někdo má může sdělit, ale nanapadat celou složku. Je vidět, že pánovo právní vzdělání je na bodu mrazu. Každopádně jsem pro pane Vondra a máte můj hlas :-)
  22.03.2009 17:57 Děkuji
 
o dalším řízení budu informovat na těchto stránkách. Je nemyslitelné, aby nekdo zneužíval a schovával se za jménem "cizina" a dělal paušálně ze všech těchto policistů blbce, kteří zneužívají svého postavení (viz. předešlé články). Přesto, že právní systém ČR je rozporuplný tak v tomto případě dle našeho odborového právníka je útok vedený na jasně definovanou organizaci, kterou je cizinecká policie. V opačném případě jde o anonymní osobu, která zneužila anonymity jména "cizina" s výsměchem paušálně vztaženým na všechny policisty cizinecké policie. S pozdravem Vondra
  22.03.2009 18:16 Franta
 
Je zajímavé, že se nevyjadřujete k příspěvkům, které mají vulgární charakter a to viz. xxx. To Vám připadá správné!
  22.03.2009 18:30 for
 
satyr

...jo vtip... 12.03.2009 Jitka Jitka

Dobrý den, nechápu kolegy, kteří si zde stěžují na to jak mají málo peněz, a že jim teď ještě k tomu odeberou stravenky. Myslím si, že by mohli zkusit uplatnění v soukromé sféře. Upřímně řečeno si myslím, že zato co někteří policisté dělají jsou až přehodnocení. Asi je pro každého jednoduší něco stále kritizovat nebo si stěžovat.Škoda, že se policie ještě pořádně v řadách policistů od nejvyššího k nejnižšímu článku nepročistila. Mrzí mě také výběrová řízení, která vlastně postrádají smysl, protože ikdyž vám nadřízený dá hodnocení velmi dobré, což v podstatě v loňském roce měli z důvodu častých odměn snad všichni, kteří odměny měly více než 2x a dle chytrého pokynu mají hned takové hodnoceni. Rozhodně to není motivující, ať se snažíte či nikoli máte stejné hodnocení i odměny jen proto, aby se "dorovnávalo" všem na výplatě stejně. Co mě také zaráží je to, když musí být příslušník propuštěn dle §42 odst.1 písm. h)zákona o sl.poměru (pozbyl zdrav. způsobilost k výkonu) je tento stejně dál ve výkonu, nerozumím tomu proč když zákony mají být dodržovány nikdo toto neřeší. Je to snad pro nedostatek policistů? Pak mi to ale nezapadá do vaší reformy, myslela jsem, že chcete kvalitní policisty, kteří toto povolání vezmou jako své poslání a budou k tomu odvpovídat jak zdravotně, fyzicky tak i samozřejmě odborností. Pořád vznikají náborové kampaně, které stojí spousty peněz, ale proč se třeba odkládá reorganizace cizinecké policie? Paradoxně údajně na základě nedostatku finančních prostředků:-) Jelikož znám situaci u ciz.p. a vím, že je zde spoustu policistů, kteří nemají pomalu co dělat a tak se vozí v autech v několikakilometrově dlouhých úsecích, a když už nic tak alespoň dají pokuty místo dopravní pol.. To potom postrádá smysl, nabírají se stále další lidi.....a přitom by zde stačilo víc vytížit nebo spíš zreorganizovat např. cizineckou....já se pecám ještě teď..jen by mě zajímalo kolik toho odkroutila v přímým výkonu na chodníku..
  22.03.2009 20:01 Pán
 
Odborářský právník by měl raději přemýšlet, jak bude obhajovat sprosté narážky zdejších policistů, kteří ze dle zákona o PČR mají náležitě chovat, viz. zákon o PČR.
  22.03.2009 16:08 xxx
 
připojuji se ke kolegovi. V pondělí jdu podat tr. oznámení na cizinu za veřejné pomluvy. Pokud se někdo přidá napište mi prosím na www.Pavelvondra@seznam.cz
  22.03.2009 16:44 Cizina for xxx
 
Nevím, jak se bude posuzovat toto tvé osočení vůči mě, aby jsi kvůli němu nemusel zkončit u sboru:
15.03.2009 18:28 xxx
ten kdo vystupuje po nickem Cizina je zamindrákovanej debil.Dál je to naprosto zbytečné komentovat a reagovat na jeho výbuchy méněcennosti.

Jen na vysvětlení, žádná degradace ciziny, prostě jen, že někde se mají lépe a někde hůře. Urážkama jsi začal ty, takže bude co vysvětlovat!
  22.03.2009 16:58 Skončit
 
samozřejmě.
  22.03.2009 17:01 xxx
 
Váž. pane, nehodlám se s Vámi bavit na téma kdo koho osočuje. Pokud se nepletu Vaše anonymní příspěvky osočují adresně celou cizineckou policii, kdyžto Vaše adresa je naopak anonymní. Nevím zda máte alespoň minimum právního vědomí, ale trpělivost slušných policistů cizineceké policie přetekla. Vzhledem k tomu, že mám již podepsanou petici od více osob předávám zítra k řešení na SZ. S pozdravem xxx.
  22.03.2009 17:16 Cizina for xxx
 
"trpělivost slušných policistů" to jsou urážky! No promiňte, to si děláte srandu. Nejenom já mám právo na svůj názor a oponovat se nějak nenosí.
Jestli má někdo problém jako já, prosím pište na j.ladislav@seznam.cz budu podávat trestní oznámení na urážky, kterých se tu dopouští někteří pisatelé.
  22.03.2009 17:39 for Cizina
 
Posla jsem e-mail, také jsem byl sprostě osočen!
  22.03.2009 15:53 pavel
 
for pavel v-naprosto souhlasím a přidávám se,toto individuum nemá právo na to,aby urážel a degradoval,je to sprostej idiot,co ho nevzali k policii,jelikož u psycho u něho byl nález kreténismu se špetkou debility
  22.03.2009 16:59 Pavle
 
viz. víše platí i pro tebe.
  22.03.2009 15:28 Pavel.V.
 
v pondělí bude podáno tr. oznámení na Cizinu a jeho veřejné pomluvy. IP adresu, kterou se prokazuje, protože degraduje práci všech policistů cizinecké policie.
Pavel Vondra
  22.03.2009 15:51 Cizina
 
Nápodobně a také budu chtít očistit od všech urážek, kterými jsem byl častován.