Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  04.01.2007 20:48 tečka ví od koho
 
04.01.2007 08:35 Dejv

Včera na nově ve zprávách bylo o domácím násilí. Bylo tam řečeno, že policisté prošli školením. Asi jsem byl na nemocenské nebo co, protože školení jsem neabsolvoval. Počkat, já jsem nemocenskou v roce 2006 neměl! Kde se asi stala chyba?
reagovat
04.01.2007 10:13 polda bez VŠ a titulů před a ani za

Školení bylo pro vybrané a zkušené policisty, VO a ZVO, tedy pro ty, kdo budou věc řešit. To asi budeme v neustálém dosahu. Je možné že na jiných okresech to bude jinak.
04.01.2007 10:24 .

Musíš se proškolit sám www.donalinka.cz www.bkb.cz, najdeš tam i přesný postup a tvé povinnosti :-)))) v práci ti nikdo neřekne ani o novele zákonů s tím spojených....:-(
04.01.2007 10:26 .

pro polda bez VŠ:
Předpokládám, že ty jsi denně na 158 v kontaktu s domácím násilím, nebo jsi denně na ulici a jsi toho svědkem? Asi ne, tak k čemu školí ty, co s tím nepřijdou tak často do styku????? Tohle nepochopím, celý systém vzdělávání u naší "firmy" stojí za 2 věci....co se nenaučíš sám a nezjistíš, to ti nikdo neřekne....
04.01.2007 11:06 polda bez VŠ a titulů před a ani za

Je to trošku jinak, na místo se dostaví hlídka a na místě zváží okolnosti a vyrozumí svého nadřízeného, nebo operačního. Každý dostane, dostal tabulku s otázkama jak pro poškozeného, možného pachatele, či svědka. Jinak k domácímu násilí převážně dochází skrytě, kdy oběť své potíže tají, stydí se a tak v málokterých případech bude volat policii. Spíše se bude jednat o oznámení jinou formou, osobně, dopisem a to převážně od nezúčastněných osob. Je to dost složité. Jen teda to, že o tom zda se jedná o domácí násilí nebude rozhodovat třeba policista z hlídkové služby. To nemějte strach. Přednáška byla dost obsáhlá a nedá se to v krátkosti vysvětlit.
04.01.2007 13:32 dennis cleanis

Tak to chci vidět v reálu. Hlídka příjde k bytu, vyleze vyklepaná manželka, která říká, že nic oznamovat nechce, rozházený byt, za manželkou její manžel na poldy křičí, ať jdou tam, kam patří nový služební zákon. Od tohoto zjištění do příjezdu jakékoli osoby, která fundovaně rozhodne o dalším průběhu tak 40 minut a v této situaci budou poldové vypisovat tabulky. Když hlídka zasáhne, pak si proti postupu ještě stěžuje i ta manželka, která samozřejmě vypovídá ve prospěch toho násilníka.
04.01.2007 13:52 .

bez VŠ:
mně nemusíš vykládat o latenci domácího násilí a způsobech řešení vykázání agresora z obydlí, já to znám a nikdo mě z toho neškolil,ale jak tu píše kolega nade mnou, až budeš mít zavřený byt, v něm zmlácenou ženu a dítě, tak ti je tvůj šéf doma na 2 věci, stejně jako operační, řešíš to ty a jde o čas, tak mi tu nebulíkuj na nos ty tvoje moudrosti.....
04.01.2007 14:08 .

povinností policisty je samozřejmě vzdělávat se, ale při té smršti zákonů, vyhlášek, rozkazů, pokynů by bylo vhodné, kdyby vedení pravidelně a řádně školilo jednotlivé policisty hlavně z těch zákonů, které potřebují a které jsou nové. Tedy změna vzdělávání - celoživotní vzdělávání u policie je mizerné.
04.01.2007 20:40 polda bez VŠ a titulů před a ani za

pro tečku

Já jsem jen nastínil co bylo na poradě. Nic víc, nic míň. Máš svého vedoucího a ten dostal za úkol proškolit své podřízené. Termín byl, aspoň u nás do 31.12. 2006. Mě si nestěžuj, nejem tvůj vedoucí a ani ředitel. Jak máš jednat v popsaném případě, žena v bytě, dítě brečí, to snad víš. Takže nezlob se na mě, já za to opravdu nemůžu. Jsi starý harcovník a tak víš o co jde, těm mladším snad poradíš.
04.01.2007 20:45 polda bez VŠ a titulů před a ani za

ještě pro tečku,

nějak na tebe působím jako červený hard. Nenapadám tě a tak mě také nenapadej. Odpovídal jsem někomu jinému. Když jsi chytřejší, aspoň mě to dáváš stále znát, poraď mu sám a fundovaněji.
  31.01.2001 22:37 neuvedeno <pastary@hotmail.com>
 
Ale ono se nam to zlepšuje! Ted už se to da číst, diskuse fungují - že by to nakonec k něčemu bylo?
  01.02.2001 10:50 Neuveden
 
Víte co udělá blondýnka když chce marmeládu???????????
Oloupe si koblihu.
  01.02.2001 21:58 Docla <docla@kiwwi.cz>
 
Anonymní, blbé a fousaté vtipy. Jako autor. :-P
  31.01.2001 21:51 neuvedeno <hlami@iol.cz>
 
Modročerná hrůza zmizela. Oči ale už zničila. A jinak? Neskutečné mrhání prostorem. Tohle není vhodný prostor ke komunikaci. Nebo jsme přehlédli kouzelné tlačítko které roztáhne požadovanou stránku do celé plochy. Jestli ne. tak nechte prosím doplnit. Díky. ( Kontroluju co jsem napsal a... jedno slovo na řádek... to prostě nejde )
  31.01.2001 22:13 Docla <docla@kiwwi.cz>
 
Ja si teda pisu, jak se mi chce. Sporim totiz prostorem.
:-))
  31.01.2001 20:14 neuvedeno <docla@kiwwi.cz>
 
já ano. zvláštní...
  31.01.2001 20:13 neuvedeno <docla@kiwwi.cz>
 
já ano. zvláštní...
  31.01.2001 18:45 neuvedeno <docla@kiwwi.cz>
 
ja se tedy podepsat mohu!
  30.01.2001 23:55 Ket <Tet>
 
Beyt
  31.01.2001 18:47 Neuveden
 
staci kliknout pod napis rubriky...
  31.01.2001 18:36 neuvedeno
 
Vždyť tam nejde nic napsat, nemohu ani podepsat a anonym být nechci. Tak znovu a lépe.
  31.01.2001 20:13 Docla <docla@kiwwi.cz>
 
já ano. zvláštní...
  31.01.2001 20:14 Docla <docla@kiwwi.cz>
 
já ano. zvláštní...
  11.09.2006 11:21 M
 
M
  11.09.2006 11:29 'test asdasd
 
asd asda 'test
  31.01.2001 18:07 neuvedeno
 
Svatek potreti (a tentokrat verte, ze naposled). S temi vasemi tituly - neni to trochu posetile, zvlast po JUDr. "afere", kdy uz i v nasich podminkach (ze bychom se posunovali k Zapadu ?) titul psany pred jmenem vyvolava spise pousmani nez zdani vaznosti
  30.01.2001 13:19 Test <test>
 
test
  31.01.2001 22:19 Neuveden
 
Špatný webmaster=špatné stránky
  31.01.2001 22:26 Docla <docla@kiwwi.cz>
 
Uz si pripadam jako Angeruv obhajce, ato jiste nejsem. Nemusim ho ani jeho profesora . viz me dotazy a komentare na Ptejte se. Ale: v Evrope (s vyjimkou Anglie) se to tak dela. Nejsem toho zadny fanda (sam jsem jen MAT.urant), ae asi to neco tika o zakladni schopnosti nebo vzdelanosti. Trochu se mi zda, ze titulu se boji, kdo sam zadne nema... Nebo mas, Neuvedence?
  31.01.2001 18:04 neuvedeno
 
Navic se tu ukazuji jako anonym (Petr Svatek, Praha) bez mailu (svatek_petr@yahoo.com), protoze kolonky se jmenem a e-mailem na moje zoufale klikani nereaguji. Sbohem vasi marne snaze o kvalitni internetove stranky a, doufejme, i cele vasi zbytecne politicke kariere.
  07.02.2001 18:53 Neuveden
 
Fest Vam fandim, ale zajímalo by mě,proč se postupuje tak opatrně proti současnému min.finací při prokázání jeho pochybení především v kauze IPB
  07.02.2001 19:02 Neuveden
 
Fest Vam fandim, ale zajímalo by mě,proč se postupuje tak opatrně proti současnému min.finací při prokázání jeho pochybení především v kauze IPB(rad bych nebyl se podepsal,alekolonka jmeno ani e-mail nereaguje) "masmiros@hotmail.com
  31.01.2001 18:01 neuvedeno
 
Aj aj aj, tady neni nic pro slepce, ale pro nesmirne ostrozrake, sem uz se nevratim.
  29.01.2001 15:50 Pepik Body <pepa@body.cz>
 
Ano, nezbyva mi nez s Vami souhlasit.
  29.01.2001 15:52 Pepik Body <pepa@body.cz>
 
Ano, nezbyva mi nez s Vami souhlasit.
  31.01.2001 16:37 neuvedeno
 
Mně to totiž nechce vzít nic jinam, než do toho dolního okénka. VLa
  28.01.2001 15:23 Zita <hasd@sdkjfh.com>
 
dfhgsuidf