Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.08.2009 10:55 rentiér <ladislav.marek@volny.cz>
 
Pro pana FOR PČR. Pane, máte zkreslené představy o práci policistů, hasičů a dalších. Zákonodárci vymysleli paskvil zákon č. 361/ 2003 Sb, který byl výhodný pro pohlaváře. Pro tzv. dělníky policie, mladší kolegy zcela nevyhovující. Policista může třeba za rok nasloužit 500 hodin za dáčo, když to bude vyžadovat výkon služby. To je úděl povolání.Zažil jsem 3 povodně, bylo potřeba pomáhat, bylo to pro nás samozřejmé.Policistům spíše vadí, že se dle paskvilu neplatí přesčasy, příplatky za noční službu, soboty, neděle, nadělávat svátky, cc je jich 10, v případě, že se slouží ,též na oltář vlasti. Sám byste řičel, kdyby se Vám tyto příplatky neplatily. Bez rizikového příplatku se řadový policista, třeba i po 20 ti letech služby dostává ve finančním průměru na hodinu práce na dosti malé číslo. V normální státě se platí přesčasy, takto stát ušetří mnoho peněz na úkor zdraví policistů. Na jedné webovce byly zveřejněny průměrné platy v krajích u PČR, kdy jsem si udělal průměr, 27112,-Kč hrubého. Většina policistů v přímém výkonu na tento fixní plat zdaleka nedosáhne. Je zde u policie přechodné období, tak mohou policisté využít 8 let + vojnu na tzv. sociální dávku po 10 letech. Nemají jistotu dalších cc 5 let, mohou onemocnět, úraz, a podobně a jsou bez zabezpečení. Je pochopitelné, že ve cc30 letech bez problému najdou práci, krize za nějaký čas pomine. Mladým bývalým kolegům se též nelibí, že pohlaváři berou , naposledy případ 30000,-Kč výslužky měsíčně. Měl se určit strop výsluh. Bohužel, takový je zákon. Řadový policista třeba po 25 let, 30 let, nebo 35 let služby je se zdravím nic moc, ve 40 letech v tomto dnešním presu jste opotřebovaní. Praxe v oboru pryč,policista má dle věku zatím nástup do důchodu v 65 letech. Výsluhový příspěvek je jenom sociální dávka, kompenzace za ztížené pracovní uplatnění. V dalších státech jsou většinou vyšší výslužky, nikdo se nad tímto nepozastavuje. Provokatéři na tomto webu by si měli uvědomit, že bez poctivé práce policistů/ kriminalistů, vyšetřovatelů, též uniformovaných policistů/, by zde byla za chvíli anarchie.Učitelé se bouří, zdravotníci se bouří, státní kasa je prázdná, každá skupina si hají svoje.Každý z provokatérů si může zkusit práci jako policista PČR , hasič, bachař a další . Kritizovat není umění, každé povolání má své. Jinak pane, nikoho neposílejte do civilu, je to u každého svobodné rozhodnutí. Co se týče stravy, jak uvádíte, nejednou jsem celý den nejedl, byl v terénu na vykradené chatě . To byl úděl služby,ale nestěžoval jsem si. Sloužil jsem s dvěma bývalými strojvůdci.Odešli od policie do civilu a šli zpátky dělat svoji práci strojvedoucího vlaku. Takže poznali práci u policie, že to není žádný med. Já jsem po 25 letech též odešel do civilu se všemi poctami. Pro pana for PČR a pro další poctivé lidi pěkný hezký den, pro bývalé kolegy dejte na sebe pozor ve službě.
  31.01.2001 22:37 neuvedeno <pastary@hotmail.com>
 
Ale ono se nam to zlepšuje! Ted už se to da číst, diskuse fungují - že by to nakonec k něčemu bylo?
  01.02.2001 10:50 Neuveden
 
Víte co udělá blondýnka když chce marmeládu???????????
Oloupe si koblihu.
  01.02.2001 21:58 Docla <docla@kiwwi.cz>
 
Anonymní, blbé a fousaté vtipy. Jako autor. :-P
  31.01.2001 21:51 neuvedeno <hlami@iol.cz>
 
Modročerná hrůza zmizela. Oči ale už zničila. A jinak? Neskutečné mrhání prostorem. Tohle není vhodný prostor ke komunikaci. Nebo jsme přehlédli kouzelné tlačítko které roztáhne požadovanou stránku do celé plochy. Jestli ne. tak nechte prosím doplnit. Díky. ( Kontroluju co jsem napsal a... jedno slovo na řádek... to prostě nejde )
  31.01.2001 22:13 Docla <docla@kiwwi.cz>
 
Ja si teda pisu, jak se mi chce. Sporim totiz prostorem.
:-))
  31.01.2001 20:14 neuvedeno <docla@kiwwi.cz>
 
já ano. zvláštní...
  31.01.2001 20:13 neuvedeno <docla@kiwwi.cz>
 
já ano. zvláštní...
  31.01.2001 18:45 neuvedeno <docla@kiwwi.cz>
 
ja se tedy podepsat mohu!
  30.01.2001 23:55 Ket <Tet>
 
Beyt
  31.01.2001 18:47 Neuveden
 
staci kliknout pod napis rubriky...
  31.01.2001 18:36 neuvedeno
 
Vždyť tam nejde nic napsat, nemohu ani podepsat a anonym být nechci. Tak znovu a lépe.
  31.01.2001 20:13 Docla <docla@kiwwi.cz>
 
já ano. zvláštní...
  31.01.2001 20:14 Docla <docla@kiwwi.cz>
 
já ano. zvláštní...
  11.09.2006 11:21 M
 
M
  11.09.2006 11:29 'test asdasd
 
asd asda 'test
  31.01.2001 18:07 neuvedeno
 
Svatek potreti (a tentokrat verte, ze naposled). S temi vasemi tituly - neni to trochu posetile, zvlast po JUDr. "afere", kdy uz i v nasich podminkach (ze bychom se posunovali k Zapadu ?) titul psany pred jmenem vyvolava spise pousmani nez zdani vaznosti
  30.01.2001 13:19 Test <test>
 
test
  31.01.2001 22:19 Neuveden
 
Špatný webmaster=špatné stránky
  31.01.2001 22:26 Docla <docla@kiwwi.cz>
 
Uz si pripadam jako Angeruv obhajce, ato jiste nejsem. Nemusim ho ani jeho profesora . viz me dotazy a komentare na Ptejte se. Ale: v Evrope (s vyjimkou Anglie) se to tak dela. Nejsem toho zadny fanda (sam jsem jen MAT.urant), ae asi to neco tika o zakladni schopnosti nebo vzdelanosti. Trochu se mi zda, ze titulu se boji, kdo sam zadne nema... Nebo mas, Neuvedence?
  31.01.2001 18:04 neuvedeno
 
Navic se tu ukazuji jako anonym (Petr Svatek, Praha) bez mailu (svatek_petr@yahoo.com), protoze kolonky se jmenem a e-mailem na moje zoufale klikani nereaguji. Sbohem vasi marne snaze o kvalitni internetove stranky a, doufejme, i cele vasi zbytecne politicke kariere.
  07.02.2001 18:53 Neuveden
 
Fest Vam fandim, ale zajímalo by mě,proč se postupuje tak opatrně proti současnému min.finací při prokázání jeho pochybení především v kauze IPB
  07.02.2001 19:02 Neuveden
 
Fest Vam fandim, ale zajímalo by mě,proč se postupuje tak opatrně proti současnému min.finací při prokázání jeho pochybení především v kauze IPB(rad bych nebyl se podepsal,alekolonka jmeno ani e-mail nereaguje) "masmiros@hotmail.com
  31.01.2001 18:01 neuvedeno
 
Aj aj aj, tady neni nic pro slepce, ale pro nesmirne ostrozrake, sem uz se nevratim.
  29.01.2001 15:50 Pepik Body <pepa@body.cz>
 
Ano, nezbyva mi nez s Vami souhlasit.
  29.01.2001 15:52 Pepik Body <pepa@body.cz>
 
Ano, nezbyva mi nez s Vami souhlasit.
  31.01.2001 16:37 neuvedeno
 
Mně to totiž nechce vzít nic jinam, než do toho dolního okénka. VLa
  28.01.2001 15:23 Zita <hasd@sdkjfh.com>
 
dfhgsuidf