Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  02.02.2006 16:21 Anna Kozlová
 
Davidovi.
Nedá mi to, aby nereagovala na tvé omezené příspěvky ze krerých čiší zášť, nenávist a zloba. Nicméně to také ukazuje na tvoji omezenost a dogmatické myšlení.
Vyjmenoval jsi tady tuneláře a zloděje ČSSD. Pokud bys byl objektivní, tak bys také vyjmenoval zloděje a tuneláře ODS a jako prvního třeba Topolánka, Tlustého a další. Bohužel nestalo se.
Ono to totíž není o příslušnosti ke které politické straně jak moudře napsal Lefty, ono to je o jedincích, o jejich morální úrovní, slušnosti a svědomí. Jakými morálními principi se řídí ODS, to už nám předvedla, hlavně jeji představitele.
Většina z nich jsou bývali bezcharakterní komunisté, kteří v roku 90 věděli jak na to.
Sranda je, že dneska to jsou oni, kteří nás straší komunisty.
Dneska se snaží prodávat zboží, které je úhledně zabaleno do obalu s nápisem " antikomunismus" a věří, že všichni jsme tak omezení, že se nebudeme dívat co je pod obalem.
Myslí si, že jsme zapoměli jak byl zlikvidován český průmysl experimentem typu kuponové privatizace a přitom za to nebyl nikdo potrestán.
Nechci nikoho poučovat, ale za svých 60 roků už jsem nabrala dost zkušeností a sklerózu ještě nemám, takže se snažím na všechno dívat ne dogmaticky, ale flexibilně
hodnotit jak minulost, tak přítomnost. Takže mi prosím tě nepodsouvej, že mi to za bolševika vyhovovalo. Mimochodem, ti bývali bolševíci jsou minulí a dnešní odesáci.
Je mi jedno, jestli vládne ODS, nebo ČSSD, mi jde o sociální spravedlnost a jistotu pro všechny kdo poctivě pracují a můžeš si to nazvat jak chceš. Je to především o lidskosti, ale podle tvých úvach je vidět, že ti toto nic neříká.
Ať si to vezměš jak chceš, každa sociální vrstva má své takzvané zrůdy a když jsou okolnosti příznivé, ovládnou pole.
O čem svědčí úvaha pana Langra ( je to v jeho brožůrce s názvem " Proč volim pravici " doporučuji přečíst) co píše o solidaritě.
Takže. podle Langra je solidarita to, " když z vlastní vůle chci někoho obdarovat " a mohu si to dovolit, protože stát mi nechá podstatnou část výdělku. Normálně řečeno --- potřební lidé dostanou tehdy, až bohatí a nepotřební dostanou darovací náladu. Jinak je nám po nich ho....
Velice mravní přístup.
Ale když to otočím, pak si musí naši bohatí uvědomit, že sebeschopnější podnikatel nedokáže nic bez spolupracovníku a hlavně dělníků, kteří jeho záměry zhmotňuji.
Ve vyspělé společnosti by měla být snaha o rovnováhu jmezi jak bohatými majiteli, tak i nemajiteli. Mám pocit, že nás ti majetní vidí jako sebranku, která je dokonce zneužívá.
Každá světová revoluce začala tím, že vykořisťovatelé nebrali ohled na vykořisťovné.
Jenom ještě přidám --- Dalajláma jednou řekl " až odtud odejdeme, tak nás tam nahoře nebudou chválit kolik bohatství jsme dosáhli, ale soudit nás budou za to, kolik jsme udělali pro ostatní. A právě na to bychom měli myslet.

Malá poznámka panu Růžičkovi.
Pane Růžička nikdo nezávidí podnikateli, který dře od rána do večera a bohatné svou prací. Tito lidé mají můj obdiv, že dovedou jenom vlastními silami něčeho dosáhnout.
Jenom mi vadí bezcharakterní tuneláři a zloději.
  31.01.2001 22:37 neuvedeno <pastary@hotmail.com>
 
Ale ono se nam to zlepšuje! Ted už se to da číst, diskuse fungují - že by to nakonec k něčemu bylo?
  01.02.2001 10:50 Neuveden
 
Víte co udělá blondýnka když chce marmeládu???????????
Oloupe si koblihu.
  01.02.2001 21:58 Docla <docla@kiwwi.cz>
 
Anonymní, blbé a fousaté vtipy. Jako autor. :-P
  31.01.2001 21:51 neuvedeno <hlami@iol.cz>
 
Modročerná hrůza zmizela. Oči ale už zničila. A jinak? Neskutečné mrhání prostorem. Tohle není vhodný prostor ke komunikaci. Nebo jsme přehlédli kouzelné tlačítko které roztáhne požadovanou stránku do celé plochy. Jestli ne. tak nechte prosím doplnit. Díky. ( Kontroluju co jsem napsal a... jedno slovo na řádek... to prostě nejde )
  31.01.2001 22:13 Docla <docla@kiwwi.cz>
 
Ja si teda pisu, jak se mi chce. Sporim totiz prostorem.
:-))
  31.01.2001 20:14 neuvedeno <docla@kiwwi.cz>
 
já ano. zvláštní...
  31.01.2001 20:13 neuvedeno <docla@kiwwi.cz>
 
já ano. zvláštní...
  31.01.2001 18:45 neuvedeno <docla@kiwwi.cz>
 
ja se tedy podepsat mohu!
  30.01.2001 23:55 Ket <Tet>
 
Beyt
  31.01.2001 18:47 Neuveden
 
staci kliknout pod napis rubriky...
  31.01.2001 18:36 neuvedeno
 
Vždyť tam nejde nic napsat, nemohu ani podepsat a anonym být nechci. Tak znovu a lépe.
  31.01.2001 20:13 Docla <docla@kiwwi.cz>
 
já ano. zvláštní...
  31.01.2001 20:14 Docla <docla@kiwwi.cz>
 
já ano. zvláštní...
  11.09.2006 11:21 M
 
M
  11.09.2006 11:29 'test asdasd
 
asd asda 'test
  31.01.2001 18:07 neuvedeno
 
Svatek potreti (a tentokrat verte, ze naposled). S temi vasemi tituly - neni to trochu posetile, zvlast po JUDr. "afere", kdy uz i v nasich podminkach (ze bychom se posunovali k Zapadu ?) titul psany pred jmenem vyvolava spise pousmani nez zdani vaznosti
  30.01.2001 13:19 Test <test>
 
test
  31.01.2001 22:19 Neuveden
 
Špatný webmaster=špatné stránky
  31.01.2001 22:26 Docla <docla@kiwwi.cz>
 
Uz si pripadam jako Angeruv obhajce, ato jiste nejsem. Nemusim ho ani jeho profesora . viz me dotazy a komentare na Ptejte se. Ale: v Evrope (s vyjimkou Anglie) se to tak dela. Nejsem toho zadny fanda (sam jsem jen MAT.urant), ae asi to neco tika o zakladni schopnosti nebo vzdelanosti. Trochu se mi zda, ze titulu se boji, kdo sam zadne nema... Nebo mas, Neuvedence?
  31.01.2001 18:04 neuvedeno
 
Navic se tu ukazuji jako anonym (Petr Svatek, Praha) bez mailu (svatek_petr@yahoo.com), protoze kolonky se jmenem a e-mailem na moje zoufale klikani nereaguji. Sbohem vasi marne snaze o kvalitni internetove stranky a, doufejme, i cele vasi zbytecne politicke kariere.
  07.02.2001 18:53 Neuveden
 
Fest Vam fandim, ale zajímalo by mě,proč se postupuje tak opatrně proti současnému min.finací při prokázání jeho pochybení především v kauze IPB
  07.02.2001 19:02 Neuveden
 
Fest Vam fandim, ale zajímalo by mě,proč se postupuje tak opatrně proti současnému min.finací při prokázání jeho pochybení především v kauze IPB(rad bych nebyl se podepsal,alekolonka jmeno ani e-mail nereaguje) "masmiros@hotmail.com
  31.01.2001 18:01 neuvedeno
 
Aj aj aj, tady neni nic pro slepce, ale pro nesmirne ostrozrake, sem uz se nevratim.
  29.01.2001 15:50 Pepik Body <pepa@body.cz>
 
Ano, nezbyva mi nez s Vami souhlasit.
  29.01.2001 15:52 Pepik Body <pepa@body.cz>
 
Ano, nezbyva mi nez s Vami souhlasit.
  31.01.2001 16:37 neuvedeno
 
Mně to totiž nechce vzít nic jinam, než do toho dolního okénka. VLa
  28.01.2001 15:23 Zita <hasd@sdkjfh.com>
 
dfhgsuidf