Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  26.11.2005 21:05 extremista???
 
Proč už zase neslyším, že „bijou naše děti“?
23.11.2005

Nedávno proběhla soukromá narozeninová oslava ve Zlaté Olešnici na Jablonecku, na které se sešlo 140 lidí a vystoupilo několik kapel, z nichž by některé mohly být považovány za extrémistické. Podle policie byl na akci hromadně porušován zákon, a proto byla předčasně ukončena.

Až doposud je všechno v pořádku. Pokud někdo veřejně propaguje omezování osobních práv a svobod nějaké privilegované skupiny, má být podle zákona zatčen. Vynechejme otázku, zda se dá soukromá uzavřená oslava považovat za veřejnou propagaci a pojďme si shrnout některá fakta: policie legitimovala zhruba 140 osob, dvanáct z nich předvedla k výslechu a jednoho obvinila. To znamená, že jeden člověk ze 140 byl obviněn, možná bude souzen a možná bude i odsouzen. Z původní zprávy jsem nabyl dojmu, že pokud ne všichni, tak určitě většina účastníků oslavy hajlovala, propagovala nacismus, fašismus, neonacismus, rasismus a bůhví co všechno ještě a najednou to vypadá, že tomu tak ve skutečnosti nebylo. Policie použila k monitorování účastníků oslavy pro ní nejmodernější dostupnou techniku včetně kamerového monitoringu, odposlechu či termovize. S vysokou pravděpodobností hraničící s jistotou měla navíc policie uvnitř sálu své lidi. Jsem si jist, že kdyby se například 75 účastníků oslavy provinilo výše zmíněnými těžkými ideozločiny, bylo by jich také 75 obviněno. Policie totiž nikdy neváhá za potlesku různých politiků, médií nebo pseudohumanistických aktivistů obvinit kohokoliv jen při náznaku tzv. „závadného myšlení“.

Proto se ptám, proč policie ukončila povolenou soukromou akci, kde 139 lidí neporušovalo zákon a jeden byl obviněn pravděpodobně z něčeho jako je nošení zástupného symbolu zástupného symbolu 26. divize horských myslivců, o kterém se budou soudní experti přít, nakolik je závadný? Není přece možné podle policejní libovůle ukončovat nahlášené a povolené oslavy na základě jakýchsi nesmyslných a nepotvrzených obvinění. Velitel zásahu bezdůvodně omezil shromažďovací právo účastníků oslavy a podle mého názoru tak značně překročil svoje pravomoci. Další zajímavou otázkou zůstává, kolik nás zákrok policie stál? Jsem si jist, že tyto náklady nebyly adekvátní k obvinění jednoho člověka. V době, kdy má policie málo peněz na svojí činnost, kdy se jí nedaří dopadnout nebezpečné vrahy a kdy nechává zločince odcestovat na Seychely, se zabývá nákladným potíráním povolených akcí, na kterých je očividně porušován zákon naprosto výjimečně.

Při srovnání oslavy s Czechtekem se člověk nestačí divit. Oslava narozenin byla nahlášená a povolená. Zákon tam možná porušil jeden člověk. Média, politici a pseudohumanisté nestačí tleskat bezdůvodnému zásahu policie. Oproti tomu Czechtek nahlášený nebyl. Sto procent jeho účastníků už jen svojí přítomností na soukromém pozemku porušilo zákon. O tom, že bylo porušeno 100+1 dalších zákonů, jako napadení veřejného činitele, ničení cizího majetku, prodej drog… ani nemluvě. Přesto ti samí lidé, kteří dnes tleskají bezdůvodnému zásahu policie na oslavě narozenin, před časem řvali o tom že, bijí naše děti! Opravdu krásný příklad rovnosti a spravedlnosti pro všechny!

Jak je vidět, mají různá pseudohumanistická sdružení tolerance na rozdávání, ale jen pro vybrané. Je zajímavé, že podobné organizace vyvíjejí poměrně rozsáhlou propagační činnost, přesto se mi nepodařilo zaznamenat nějaké jejich vyjádření ohledně nepokojů ve Francii.

Postup ministra vnitra Bublana a ČSSD samozřejmě chápu. Blíží se volby, potácíme se od jedné aféry k druhé. Během své vlády jsme dokázali neuvěřitelně zadlužit zemi. Jako první otevřeně spolupracujeme s komunisty. V předchozích volbách jsme naslibovali, co se dalo a lidi už přestávají věřit našim lžím. Tak proč si alespoň nenasbírat pár plusových bodíků bojem proti „neonacistům“. Stejně se jich nikdo nezastane a všichni nám zatleskají. Ona ČSSD dobře ví, komu zvoní hrana, ale dělat si kampaň za naše peníze je přinejmenším drzost.
  31.01.2001 22:37 neuvedeno <pastary@hotmail.com>
 
Ale ono se nam to zlepšuje! Ted už se to da číst, diskuse fungují - že by to nakonec k něčemu bylo?
  01.02.2001 10:50 Neuveden
 
Víte co udělá blondýnka když chce marmeládu???????????
Oloupe si koblihu.
  01.02.2001 21:58 Docla <docla@kiwwi.cz>
 
Anonymní, blbé a fousaté vtipy. Jako autor. :-P
  31.01.2001 21:51 neuvedeno <hlami@iol.cz>
 
Modročerná hrůza zmizela. Oči ale už zničila. A jinak? Neskutečné mrhání prostorem. Tohle není vhodný prostor ke komunikaci. Nebo jsme přehlédli kouzelné tlačítko které roztáhne požadovanou stránku do celé plochy. Jestli ne. tak nechte prosím doplnit. Díky. ( Kontroluju co jsem napsal a... jedno slovo na řádek... to prostě nejde )
  31.01.2001 22:13 Docla <docla@kiwwi.cz>
 
Ja si teda pisu, jak se mi chce. Sporim totiz prostorem.
:-))
  31.01.2001 20:14 neuvedeno <docla@kiwwi.cz>
 
já ano. zvláštní...
  31.01.2001 20:13 neuvedeno <docla@kiwwi.cz>
 
já ano. zvláštní...
  31.01.2001 18:45 neuvedeno <docla@kiwwi.cz>
 
ja se tedy podepsat mohu!
  30.01.2001 23:55 Ket <Tet>
 
Beyt
  31.01.2001 18:47 Neuveden
 
staci kliknout pod napis rubriky...
  31.01.2001 18:36 neuvedeno
 
Vždyť tam nejde nic napsat, nemohu ani podepsat a anonym být nechci. Tak znovu a lépe.
  31.01.2001 20:13 Docla <docla@kiwwi.cz>
 
já ano. zvláštní...
  31.01.2001 20:14 Docla <docla@kiwwi.cz>
 
já ano. zvláštní...
  11.09.2006 11:21 M
 
M
  11.09.2006 11:29 'test asdasd
 
asd asda 'test
  31.01.2001 18:07 neuvedeno
 
Svatek potreti (a tentokrat verte, ze naposled). S temi vasemi tituly - neni to trochu posetile, zvlast po JUDr. "afere", kdy uz i v nasich podminkach (ze bychom se posunovali k Zapadu ?) titul psany pred jmenem vyvolava spise pousmani nez zdani vaznosti
  30.01.2001 13:19 Test <test>
 
test
  31.01.2001 22:19 Neuveden
 
Špatný webmaster=špatné stránky
  31.01.2001 22:26 Docla <docla@kiwwi.cz>
 
Uz si pripadam jako Angeruv obhajce, ato jiste nejsem. Nemusim ho ani jeho profesora . viz me dotazy a komentare na Ptejte se. Ale: v Evrope (s vyjimkou Anglie) se to tak dela. Nejsem toho zadny fanda (sam jsem jen MAT.urant), ae asi to neco tika o zakladni schopnosti nebo vzdelanosti. Trochu se mi zda, ze titulu se boji, kdo sam zadne nema... Nebo mas, Neuvedence?
  31.01.2001 18:04 neuvedeno
 
Navic se tu ukazuji jako anonym (Petr Svatek, Praha) bez mailu (svatek_petr@yahoo.com), protoze kolonky se jmenem a e-mailem na moje zoufale klikani nereaguji. Sbohem vasi marne snaze o kvalitni internetove stranky a, doufejme, i cele vasi zbytecne politicke kariere.
  07.02.2001 18:53 Neuveden
 
Fest Vam fandim, ale zajímalo by mě,proč se postupuje tak opatrně proti současnému min.finací při prokázání jeho pochybení především v kauze IPB
  07.02.2001 19:02 Neuveden
 
Fest Vam fandim, ale zajímalo by mě,proč se postupuje tak opatrně proti současnému min.finací při prokázání jeho pochybení především v kauze IPB(rad bych nebyl se podepsal,alekolonka jmeno ani e-mail nereaguje) "masmiros@hotmail.com
  31.01.2001 18:01 neuvedeno
 
Aj aj aj, tady neni nic pro slepce, ale pro nesmirne ostrozrake, sem uz se nevratim.
  29.01.2001 15:50 Pepik Body <pepa@body.cz>
 
Ano, nezbyva mi nez s Vami souhlasit.
  29.01.2001 15:52 Pepik Body <pepa@body.cz>
 
Ano, nezbyva mi nez s Vami souhlasit.
  31.01.2001 16:37 neuvedeno
 
Mně to totiž nechce vzít nic jinam, než do toho dolního okénka. VLa
  28.01.2001 15:23 Zita <hasd@sdkjfh.com>
 
dfhgsuidf