Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  26.01.2008 10:44 býbalý kolega <Ilona.Markova@volny.cz>
 
Zdravím bývalé kolegy. Přečetl jsem si zde dvě poslední stránky, též pod hlavičkou pplk,j.n. jeho názor mne uráží, též všechny policisty, nás rentiéry.Odsloužil jsem 25 let na ulici a odešel dle starého zákona č. 186/92. Měl jsem do výsluhy započten průměr za soboty, neděle, svátky, všechny příplatky dle starého zákona. Toto bylo spravedlivé. Mne nevadí, že tzv plukovníci mají velké renty, ale bylo jim neúměrně přidáno. Kdyby v novém zákona byly placeny příplatky, jak jsem uvedl, tak by rozdíl platů mezi mužstvem a plukovníky nebyl tak drastický. Nedělalo by to zlou krev. Výslužky po 20 ti letech služby, jak tvrdí pan pplk, doufám že to není civil a provokatér, je dosti dlouhá doba. Služba na ulici a na vedoucích postech má svoje specifika. Nedovedu si představit v mém případě, končící 45 rok služby v přímém výkonu, před narozeninami 65 let, jít do služby. Takový policista pro 2O ti leté zločince by budil úsměv. Můžete být ve skvělé formě, ale věk neoblbnete. Je pravdou, že kdo nechce být na ulici, ať jde na vedoucí funkce, tak je dožití 45 let služby reálnější. Proto jsou zde výslužky. Jsem v civilu dva roky, bez výslužky po 25 letech by byla sebevražda jít k polici. Když jsem šel k polici, ani jsem o tzv rentách nevěděl.Pánové, dále si uvědomte, že i po 25 letech služby máte před sebou hafo let pracovního procesu v civilu, protože mocipáni chtějí odchod do důchodu v 65 letech. Kolegové, co odešlli v 55 letech do důchodu, důchod jim by vypočten jenom ze základu, takže důchody 3 roky zpět ccc 8 -9OOO,-Kč. Tedy řadoví z ulice. Bylo úplně jedno, zda u nich neexistovaly víkendy, hafo nočních, hodin jako mraku, něco se zaplatilo. Jsou na tom stejně, jako úředník , který dělá 07.00 do 16.00 hodin. Jinak se úředníkům omlouvám, každá práce má svoje, jenom tímto chci říci, že si policista takto ničil zdraví. Aspoň měli tu výhodu odejít v 55letech do důchodu, dneska sloužit do 65 let, důchod asi až v 65 letech.Je jasné, že policista, který by sloužil ccc 45 let, má malou šanci se důchodu dožít. Stát se snaží, aby policista, hasič nic nedostal, důchodci aby vymřeli. Uvědomte si mladší kolegové, že cc cc 20 ti a více odslouženými roky, Vám ujel vlak, co jste studovali nebo se učili, již neumíte a přechod do civilu není snadný. Též zdraví je již horší než ve 2O ti letech. Výslužka je jenom sociální dávka, zdravotní si musíme platit, když nebudete pracovat. Mnoho kolegů odešlo od policie z důvodu arogance nadřízených, pak kvůli paskvilu. Na toto jsem se ptal psychologa při výstupu v Ústí nad Labem, divil jsem se, že toto doznal. Nechci házet plukovníky do jednoho pytle, ale dokud 10 plukovníků velí jednomu strážmistrovi, ne naopak, tak je to špatné. Na okresech, správách , policejním presidiu , MV plno nesmyslných tabulek. Tyto bych zrušil a početně na výšil stavy řadových policistů. Udělat reformu v této oblasti, zaplatit spravedlivě policisty na ulici, OHS, DS, SDN, řadové kriminalisty, policisty na OOP, techniky, sundat ten paskvil. Ten původní návrh tohoto paskvilu byl aspoň trochu spravedlivý. Dále zde čtu, že je zde úvaha, kdo sloužil před rokem 1989 vyhodit, sloužil komunistům. Může se stát, že přes noc vyjde nějaká novela a podobně, nám starším rentiérům odeberou sociální dávku , vše se v tomto bordelu, může stát.Pořád je nejistota, i v civilu, uvedl jsem zde též postih již v civilu, souběh dávky a renty při evidenci na Úřadu práce, nemocenské v zákonné době, poloviční valorizace, proti ní jsem se odvolal. Dostal jsem nic neříkající dopis od ministra, zamítnutí, prostě další diskriminace. Ničeho nelituji, pracuji v civilu, mám se dobře , ale za toho stavu, v jaké je policie bych se nevracel. Někdo namítne, proč jsem dále nestudoval , když jsem si přečetl kariérní řád, tak to v 44 letech pozbývalo smysl. Kolegové dejte na sebe pozor ve službě, vedoucí ve většině případech se Vás nezastanou, pevné nervy a zdraví, bývalý kolega por Marek z PČR Obvodního oddělení Česká Lípa.
  09.04.2001 13:07 Ing. Alena Sindlerová <alena.sindlerova@mag.mepnet.cz>
 
Jsem koordinátorka prevence krimi hl.m. Prahy a zároveň člen prodidrogové komise hl.m. Prahy. Velice ráda konstatuji, že na problematiku drog mám velmi podobné názory s Vámi a a dle mého názoru je velice důležitá otázka, zejména na území hl.m. Prahy, které aktivity v oblasti primární, sekundární či terciární prevence z jakého zdroje financovat.Na území hl.m. Prahy v rámci grantů protidrogových, je v současné době financováno zejména léčení narkomanů....ovšem dle mého názoru tato problematika již spadá do oblasti zdravotnictví, nikoliv protidrogové prevence. Co se týká primární prevence, mělo by se zamyslet MŠMT, které se od tohoto problému dosti distancuje. Další problematika existuje v oblasti financování aktivit prevence kriminality. Na celorepublikvé úrovni by měly fin. prostředky dostávat přímo kraje-dle nápadu trestné činnosti, apod......a neměl by rozhodovat za odpovědná zastupitlestva Odbor prevence kriminality MV ČR a následně Republikový výbor prev. krimi, který nemá a nemůže mít takové informace, jako jsou přímo v příslušném kraji. Např- v Praze rozhodne RHMP o prioritách v této oblasti, schválí projekty, ale konečné slovo má Republikový výbor a přitom odpovědnost za situaci v oblasti prevence krimi má zastupitelstvo hl.m. Prahy. ...
Ing. Alena Šindlerová
MS ODS Praha 6 Dejvice
  10.04.2001 20:18 Nadymáček <nadymacek@volny.cz>
 
Vážená paní a vy tady dole - jste na chatu, kam pan Langer nechodí, nebo alespoň zásadně neodpovídá. Je to škoda času. Pokud tady setrváte, tak vám maximálně přirovná někdo hlavu k hovnocucu nebo Vás pozve na pívo.
  13.06.2001 23:43 Neuveden
 
Moc se nenadýmej abys neprasknul
  08.04.2001 18:56 bert <bert8@email.cz>
 
Vazeny pane poslance, jako stinovy ministr vnitra mate v "rezortu" i samospravu. Nemohu se dobrat nejakeho Vaseho souhrnneho materialu k teto problematice. Cetl jsem Vase stanovisko k rocnimu pusobeni Grosse a krom jedineho nekonkretniho bodu se vse tyka bezpecnostni casti rezortu. Rovnez Vase koncepce stinoveho ministra je v otazkach samospravy ponekud spora. Dale se domnivam, ze ve Vasem hodnoceni Grosse schazi Vas pohled na jeho chovani v dobe krize CT (z meho pohledu tehdy Gross zcela selhal tim, ze zbabele cekal v koutku a nenechal policii zasahnout).
  08.04.2001 17:59 bert <bert8@email.cz>
 
Vazeny pane poslance, jako stinovy ministr vnitra mate v "rezortu" i samospravu. Nemohu se dobrat nejakeho Vaseho souhrnneho materialu k teto problematice. Cetl jsem Vase stanovisko k rocnimu pusobeni Grosse a krom jedineho nekonkretniho bodu se vse tyka bezpecnostni casti rezortu. Rovnez Vase koncepce stinoveho ministra je v otazkach samospravy ponekud spora. Dale se domnivam, ze ve Vasem hodnoceni Grosse schazi Vas pohled na jeho chovani v dobe krize CT (z meho pohledu tehdy Gross zcela selhal tim, ze zbabele cekal v koutku a nenechal policii zasahnout).
  08.04.2001 15:05 Milan <milankrat@mymail.cz>
 
Vzhledem ke špatně fungujícím zákonům ,by bylo velmi užitečným zvýšení úsilí o jejich změnu a nápravu. Týká se zejména: 1) nepřehledného a protipodnikatelského prostředí.
2)Drogová problematika a vůbec
kriminalita mladistvých.
Jako rodiči 3 potomků je mi známo,že získat drogy ve školách je pro mládež tou nejjednodušší
záležitostí.A policie je na vše krátká.Vyjádřil jsem A...
K tomu přidám B..
Zákon, který určí spoluodpovědnost
rodičů a musí tedy dojít k potrestání
dítěte i rodiče .Alternativní metodou,popř. uvězněním obou do společného prostoru a tím donutit
k plnění povinností.(Rodič se tak po kratší dobu stane spoluvězněm ,učitelem a také skutečným rodičem. Při inteligenci dětí, kterou zneužívají ve svůj ,,prospěch,, by tato metoda byla asi vysoce účinná.Rodiče by se poté jistě zajímaly o dodavatele,či
svůdce a při spolupráci s policií a školou ,by muselo dojít nápravy.A to ve velmi krátkém čase.Je to přímo odporné ,vidět děti cca 12 až
13 let pod okny,otevřít plechovku toluenu a čichat a čichat.A to v dopoledních hodinách, času školního vyučování.A krádeže omlouvat nízkým věkem ,je totéž,jako je povzbudit k další akci.A kdo že se to za tím vlastně schovává?Snížení věku trestní odpovědnosti nemá bez dalších opatření smysl.Příčiny se neodstraní.A osoby pod drogou
nekompromisně sebrat na záchytnou stanici,evidovat,zjistit zdroje,léčit na jeho náklady.
Na takto se rozrůstající problém,nemohou nikdy stačit jen policisté .To by jich muselo být mnoho ,,000,,
  08.04.2001 14:48 Jirka <G.T.@email.cz>
 
Pane poslanče, docela se mi zamlouval Váš postoj v době tzv"krize resp.krizové situace v ČT". Dokonce i stanoviska ODS, se kterou spíše nesouhlasím, byla odpovídající mým názorům. Zajímalo by mne tedy, jestli vy nebo vaše strana předpokládáte využít některé z mého hlediska poškozené, ale vpodstatě mimořádně schopné lidi v čele s paní Bobošíkovou, protože ve svým vystoupeních ona a někteří další ukázali schopnosti názorové, vyjadřovací a sebeovládací, na rozdíl od různých nových "normalizátorů", kteří bojovali údajně pouze za svobodu slova v ČT a proti snahám ODS, ale podle mého názoru šlo bohužel opět pouze až v první řadě opět jen a jen o boj o peníze? Jirka
  08.04.2001 18:08 Filip <Filip@atlas.cz>
 
Člověče,právě se nacházíš na "Chat ", tzn.,že si svůj příspěvek budeš muset přetransformovat na "Ptejte se". Tady je kolektivní debata a Ivan se zde pouze kochá reakcemi "chatařů"-alespoň se domnívám. No, nebo někdy také něco přispěje. Musíš sem chodit častěji,abys věděl,že vášnivé a snad i pravdivé odpovědi se dočkáš pouze na "Ptejte se" .Tak pro příště... Ať už se to nestane!
  07.04.2001 14:51 Jan Hopa <jan.hopa@post.cz>
 
ODS je nejlepší
  07.04.2001 21:14 ivan <langer@psp.cz>
 
Určitě s Vámi souhlasím
  07.04.2001 23:58 Neuveden
 
nejlepsi je karel gott, prece!
  04.04.2001 22:16 filip <filip@atlas.cz>
 
Vážení,tyto debaty jsou děsně nechutné!Otevřete si raději jiný chat. Nebo ty řeči o Barbie napiště přímo jí! Lukáši už jsme spolu dlouho nechatovali,tak se brzy ozvi ať si můžeme pokecat na úrovni,případně poškádlit Ivana.
  06.04.2001 11:32 Neuveden
 
Jen škádlete, už se těším
  30.03.2001 00:25 Neuveden
 
Barbie ma delsi nohy!!
  04.04.2001 10:36 Neuveden
 
Než kdo? Jestli delší než já, pak musím souhlasit.
  26.04.2006 23:31 Tomáš Pokorný <tomas.cau@email.cz>
 
Dobrý den pane poslanče, je mi 16 let a jsem z kolína a velice lituji těch lidí, co vás tady obviňují a nadávají vám. Jen bych chtěl říci, že pro mě jste vy ten pravý politik a že si Vás velice vážím....Přeju mnho štestí a úspěchů a hlavně poražte ty socky:)
  30.03.2001 00:24 Vavra <vavrajan@hotmail.com>
 
Hm hm. Nějak se nám to tu zvrhává v bezbřehé tlachání. Co takhle mluvit o něčem zajímavém? Třeba o ODS-Barbie? Nemáte pocit, že tu stranu spíš poškozuje? Oni na ty ženské nějak nemají štěstí... :-)
  30.03.2001 20:21 Kozák <koz@tec>
 
Wolfová je má větší
  31.03.2001 11:14 Neuveden
 
Pane Vávro,to že nemají na ženské štěstí,si dělají tak trochu i sami.Když si uvědomíte,jakým způsobem vstoupila do politiky a s tatíčkovou protekcí byla hned nasazena ne 6.místo volební kandidátky ODS... to mi přijde velmi nestandartní postup.Vždyť ona neumí ani věrohodně lhát.No musí se od svých kolegů ještě mnohému učit. Milan.
  31.03.2001 11:34 Neuveden
 
Kdyby šlo o hračku,byla by to Barbie mrkací a kakací.Při výrobě ale došlo k chybě.Sračky u ní nevycházejí ze zadní části těla,ale z úst.


  31.03.2001 22:26 Kozák <koz@tec>
 
Dobrej! A chytrej! Akorát že tobě zůstaly v hlavě.
  01.04.2001 20:02 Neuveden
 
Tím to nebude - v Parlamentu je třeba Talmanová, Dundáčková a další...
  02.04.2001 13:41 Neuveden
 
Kozáku,ty dokážeš tak akorát posoudit,že Wolfová je má větší,ale obsah toho co říká posoudit nedovedeš.Tak neposuzuj,co má kdo v hlavě.Kdyby ty sis rozbil hlavu,tak to kolem bude vypadat,jako když se převrátí hovnocuc.
  02.04.2001 19:14 Kozák <koz@tec>
 
Týý brďo. Nemám na tebe ...
  03.04.2001 21:02 Lejnosrk <prs@tec>
 
Ty obnahoře, ty jsi ženská !! Žádnýho normálního chlapa nemůže zajímat, co říká Wolfová, jedině v radiu, protože se na ni nevydrží koukat. Asi budeš členka Jihočeských matek. Nechtěl bych být Jihočeský šroub.
  07.04.2001 09:02 Neuveden
 
Lejnosrku,měl jsem na mysli to co říká p.Dostálová,nikoli p.Wolfová.Ujišťuji tě,že Wolfová ve mně vzbuzuje stejné pocity,jako v tobě.
  28.03.2001 08:59 Neuveden
 
A také je zajímavé, že když listuji z poslední stránky (3/4) po stránkách zpět, dostanu se na stránku 0/4 a ta se mi zobrazí prázdná. Tak jsem zvědav, kde se mi objeví tato poznámka.
  30.03.2001 00:10 R.T. <Rato@seznam.cz>
 
Oceňuji Váš příspěvek dalekosáhlého významu. Pokud Vám to nefunguje doporučuji: přeneste se na jiné stránky, stavte vzdušné zámky, zakuřte si, zryjte zahrádku, snězte česnek nebo uzené koleno vařené, pivo chlazené, zasadťe strom, dejte si cigáro, venčete psa, svezte se autem nebo stopem, vemte to hopem, běžte na fotbal, malujte, milujte, mailujte, dejte ženě výplatu a nelezte do chatu.