Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  14.06.2001 15:21 Lugia <lugia@centrum.cz>
 
nu, nekteří nám to předvádí skutečně kultivovanou diskuzi (viz. příspěvek před)..... Pan preziden nám tvrdí (přečetl jsem si v Metru 13.6.2001), že je zbytečná mediální komise protože cituji: "Jen se do toho nepatřičně plete". Zajímalo by mne, zdali právě pan prezident je odborníkem na média a měl by se tedy vyjadřovat k této problematice. Já se domnívám že nikoliv a díky jeho postojům k situaci v ČT, kdy se postavil jednoznačně na stranu vzbouřených redaktorů, není ani člověkem nezávislým. Takže mi přijde od něj poněkud pokrytecká kritizovat někoho za neprofesionální přístup a radit, jak by se měly věci dělat. Samozřejmě jeho jednání je stejně jako jednání jistých poslanců a senátorů v duchu "v nouzi poznáš přítele" a je jasné, že ti, co na ČT profitují nebudou mít zájem na jakýchkoliv výraznějších změnách uvnitř ČT. A když tím oni poslanci a senátoři ještě přispěli k svému zviditelnění, kdopak by odolal, že ano? Ovšemže takovýto přístup je sice velmi pochopitelný, ale nelze jej nazývat profesionálním. Nechápu jak mohli v ČT zůstat lidé jako třeba pan Komers. Vždyť oni už nemohou nikdy dokázat svou nezávislost, v době krize se přímo podíleli na propagandě redaktorů a stali se tedy nedůvěryhodnými. Pokud mají v sobě špetku cti, měli to uznat a z ČT odejít. Alespoň pokud jim šlo skutečně o dobro veřejnoprávní ČT a ne o vlastní prospěch.
  19.06.2001 21:39 Radek Zahradník <flintstones@seznam.cz>
 
To bude asi tím, že páni redaktoři žádné svědomí nemají a šlo jim především o jejich koryta a ne o "Svobodu slova"!!!!
  27.06.2001 16:15 Tomek <ptomek@volny.cz>
 
Je zajímave, že Vám nevadí lidé typu P.Štěpánka, který je s podporou ODS kandidoval na senátora. Je to dostatečně nezávislý člověk vhodný pro RRTV ? Holt jak se to komu hodí.
  27.06.2001 16:16 Tomek <ptomek@volny.cz>
 
Je zajímave, že Vám nevadí lidé typu P.Štěpánka, který je s podporou ODS kandidoval na senátora. Je to dostatečně nezávislý člověk vhodný pro RRTV ? Holt jak se to komu hodí.
  07.06.2001 17:34 Neuveden
 
Zmrde,zmrde, cert si pro te příjde...
ODS=z 90% zmrdi.
  13.06.2001 23:35 Neuveden
 
Ó já libý pach se line z vašich úst...
  29.05.2001 11:48 Kolíňák <kolinsky@score.cz>
 
Docela by mě zajímalo, kdo vybírá ty hlášky "Pobavilo mě" :o)
A taky by mě zajímalo, kdy už konečně někdo nahlas řekne, že sme si s Havlem a jeho pochybnejma amnestiema nasrali do bot ... B-(

Za svoje názory se nestydím, můžete mi nadávat, jak chcete
  13.06.2001 23:35 Neuveden
 
To vybírám já.
  13.06.2001 23:36 langer <ivan@langer.cz>
 
Ty hlášky vybírám já sám.
  25.05.2001 21:21 franta <frant@worldonline.cz>
 
"Milovníci" svobody slova se při volbě rady ČT opět předvedli. Jaké jsou jejich skutečné zájmy? Svobodu máme jako nikdy jindy a novináři zejména. Chybí jim bohužel. odpovědnost.
  28.05.2001 17:48 twz <t_w_z@hotmail.com>
 
a vite co? mne to prislo dobre (s vyjimkou toho, ze langera chtela "intelektualni elita" odvolat za rozhodnuti volebni komise, jejimz neni clenem, natoz pak predsedou. na elitu dost trapne... :-))). poprve po dlouhe dobe nasla "politicka" a "obcanska" (sic!) scena kompromis. nejvic to myslim mrzi krause. dobre mu tak!
  21.05.2001 23:07 Teofil <bobo@tv.cz>
 
Z proslovu pana Langera před radou ČT, když se ucházel o místo : „Tahle televize funguje jen na padesát procent. Ale ta musí fungovat na sto procent. Ale co říkám sto procent. Dvě stě procent. Tři sta procent! Situace není dobrá. My se nějak musíme dostat z toho ven. Ale co říkám sto hoven. Dvě stě hoven. Tři sta hoven…“

  23.05.2001 19:46 tereza <terasa@iol.cz>
 
Opsáno od Dostálové a ještě s chybou. Chtěl jsi také udělat nějakou srandu, viď, blbečku.
  28.05.2001 17:51 twz <t_w_z@hotmail.com>
 
langer o misto? pred radou ct? to jako v televizi? clovece, neupadl jste na hlavu?
  14.05.2001 20:45 Neuveden
 
LOPUI
  11.05.2001 07:21 Darius <film.nikola@iol.cz>
 
Mark Rich pomohl KGB vytvorit skrytou vladu
(zprava z americkeho tisku; 31. brezen 2001)

Mark Rich, nejhledanejsi uprchlik, ktery dostal od byvaleho presidenta
Clintona milost, byl klicovou postavou pri vytvareni tajne vlady
Komunisticke strany a KGB, jez prezila rozpad Sovetskeho svazu a jez dodnes
stale vladne Rusku.

Rich utekl z USA v roce 1983, aby se vyhnul obzalobe. Tehdy, v dusledku
valky v Afghanistanu, USA vyhlasily SSSR embargo na dovoz obili. Rich
embargo nerespektoval a dovezl do SSSR obili, cimz si v sovetske hierarchii
ziskal pratele, se kterymi se po padu komunismu spojil.

Podle informacnich zdroju byl Rich od te doby ve svych podnikatelskych
aktivitach rizen "Komunistickou stranou a zaslouzilymi osobami z KGB. Kazdy
v tomto kolotoci, jak komuniste tak KGB, dostavali osobni oceneni - provize
na osobni ucty vedene v zahranicnich bankach."

Diky vlivu, ktery Rich ziskal sdilenim svych zisku s predstaviteli Strany a
KGB, byl zasvecen do hlubsich sfer hierarchie, ktera ovladala Sovetsky
svaz, a podilel se na vytvoreni zradne, zakulisni vlady, ktera mela za ukol
prezit rozpad Sovetskeho svazu.

Dr. Joseph D. Douglas, odbornik na statni bezpecnostni zalezitosti a byvaly
pracovnik agentury DARPA pri Ministerstvu obrany, rika, ze Rich hral
dulezitou roli v podvodu, diky nemuz bylo staremu komunistickemu aparatu
umozneno zachovat si po padu komunismu v Sovetskem svazu svuj vliv.
Dr. Douglas, ktery je take odbornikem v oblasti organizovaneho zlocinu,
dale v rozhovoru pro americky casopis pronesl ohromujici odhaleni. "V Rusku ani v dalsich sovetskych "republikach" nedoslo k zadne revoluci, ktera by mela za nasledek rozpad Sovetskeho statu. Nebylo nic, co by Komunistickou stranu prinutilo, aby se vzdala sveho monopolu na moc. Ve skutecnosti si
Komunisticka strana pouze rozdelila sve drzavy, sveho monopolu se nezrekla."

Douglas prohlasil, ze sefove komunisticke strany si tajne "bud vytvorili
nove strany, nebo prevzali vedeni jiz existujicich." Tvrdi, ze jiz leta
pred "koncem" Sovetskeho svazu "vytvorila Komunisticka strana a KGB veskere
struktury pro tzv. neviditelnou stranickou ekonomiku. Toto se odehravalo
jiz pocatkem 80. let, dokonce jeste pred tim, nez Gorbacov prisel se svoji
,perestrojkou."

Viz. NN 02/2000: "TRI INTERNACIONALY PROTI NASIM SVOBODAM".
Vzhledem ke skryte super-strukture, kterou Rich se svymi kolegy z KGB
vytvoril, se clenove komunisticke nomenklatury dostali do takovych pozic,
ve kterych se stali "mistry noveho, privatizovaneho hospodarstvi." Douglas
dale uvadi, ze STEJNA VEC SE STALA V "TEMER KAZDE ZEMI BYVALEHO SOVETSKEHO
BLOKU." (snad s vyjimkou Nemecka)

"V celem byvalem bloku najdeme reformni vudce, jejichz minulost zahrnuje
ucast v mladeznickych komunistickych svazech (Komsomol, SSM) a vudci pozici
v Komunisticke strane.


"A Mark Rich, pres svou peclive vykonstruovanou tvar humanisty, byl hlavnim
akterem pri vytvareni "neviditelne stranicke ekonomiky" Komunisticke
strany."

Preklad Hana Catalanova
e-mail:
hana.catalanova@worldonline.cz
--------------------------------------
Vas politicky portal:
http://www.mujweb.cz/www/dio/index_linky.htm
  28.05.2001 17:59 Neuveden
 
Kvá kvá. Můj politický portál jistě ne. To bych si rovnou střihnul www.vlast.cz.
  11.05.2001 07:19 Darius <film.nikola@iol.cz>
 
Schvalte konopi pro medicinu, ne pro plosne uzivani

http://www.mujweb.cz/www/dio/konopi.htm
http://www.mujweb.cz/www/dio/konopi2.htm
http://www.mujweb.cz/www/dio/konopi3.htm
http://www.mujweb.cz/www/dio/konopi4.htm
http://www.mujweb.cz/www/dio/konopi5.htm
  28.05.2001 18:00 Neuveden
 
Studuj, Darku, studuj! Potřebuješ to!
  06.05.2001 19:36 Bohumil Sedlák <bohumilsedlak@seznam.cz>
 
Vážený pane Langer,Předem mého příspěvku Vás srdečně zdravím.Jsem volič ODS a proto Vám chci předat svůj názor na problém vstupu ČR do Evropské unie.Strašně mně štve,když Rakousko a hlavně Německo požadují,aby naši občané nesměli pracovat v zemích EU 7 let.Možná si tyto země neuvědomují,že Německo rozpoutalo 2 světovou válku.Nás bohužel osvobodila Rudá armáda a ne USA.Co potom následovalo dalších 40 let poznamenalo několik generací.Asi musí těmto zemím někdo připomenout,že postkomunistická země jsme jen díky německu a né z vlastní vůle.Myslím si,že z morálního hlediska je jejich postoj zcela nefér.
  28.05.2001 17:54 Neuveden
 
pane sedlaku, zkuste to na "ptejte se"!
  13.06.2001 23:38 langer <ivan@langer.cz>
 
absolutně s Vámi souhlasím. Jen doufám, že si i další čeští politici uvědomí, že Eu není filantropická instituce, která myslí jen na naše dobro a na nic jiného.
  29.07.2005 15:45 pavel <darkman@hotmail.com>
 
euroupska unie je dobra. ale potrebuju vjeded kdy bude ammestie v ceske republice. prosim vas kdibste neco vjedely prosim was pposlete my email na pavman123@hotmanil.com
a jetly vite o pristupu do unie jestly je povina a dokdy.
dekuji za vasy milnost a kontaktujte se mne jesly neco vite
dekuji
pavel horvath
  06.05.2001 19:33 Bohumil Sedlák <bohumilsedlak@seznam.cz>
 
Vážený pane Langer,Předem mého příspěvku Vás srdečně zdravím.Jsem volič ODS a proto Vám chci předat svůj názor na problém vstupu ČR do Evropské unie.Strašně mně štve,když Rakousko a hlavně Německo požadují,aby naši občané nesměli pracovat v zemích EU 7 let.Možná si tyto země neuvědomují,že Německo rozpoutalo 2 světovou válku.Nás bohužel osvobodila Rudá armáda a ne USA.Co potom následovalo dalších 40 let poznamenalo několik generací.Asi musí těmto zemím někdo připomenout,že postkomunistická země jsme jen díky německu a né z vlastní vůle.Myslím si,že z morálního hlediska je jejich postoj zcela nefér.