Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  21.07.2008 11:26 rentiér-25 let v přímém výkonu. <Ilona.Markova.@volny.cz>
 
Zdravím všechny poctivé lidi v této malé zemi. Jak to tak pročítám, nálada u policejního sboru je na nule, pak to bude nejspíše do mínusu. Velevážený pan Kalousek chce zdanit výsluhy, jak se zde dočítám. Jestli toto provedou, tak se policejní sbor, hasičský sbor, rozpadne úplně, věznice se budou bouřit, bachaři nebudou. Toto by byla další kapka neúcty k této skupině občanů ze strany zákonodárců. Jsem v civilu třetím rokem, všude se musí makat. Kdo se práce nebojí, tak ji lehce nalezne. Dá se slušně vydělat. Dělám u firmy, kde neexistuje, aby se neproplácely soboty, noční příplatky, přesčasy. Schválení paskvilu z.č. 361/2003 je zlegalizování okrádání státního úředníka, neúcta k příslušným profesím. Znám mnoho bývalých kolegů, houfně odcházejí do civilního sektoru specialisté, kriminalisté, zkušení policisté z přímého výkonu. Též nováčci procítají a odcházejí též ve zkušební době. Proč asi. Je sice pravdou, že průměrný plat u policie ČR je cc 30000,-Kč hrubého, ale kdo jej má. Měly se zachovat všechny příplatky dle zákona č. 186/92 Sb, proplácet cestovní výlohy a solidní ubytovnu pro mimopražské, jak to bylo dříve, zvednout platy policistů v přímém výkonu, třeba rizikový přípatek cc 3000-5000,-Kč, snížit počet velitelů, tudy vede cesta. Za posledních 10 let odešlo zbytečně desetitisíce zkušených policistů, též hasičů, bachařů, mohli jsme sloužit třeba do důchodu, nevyhodily by se zbytečně desítky miliard korun za výstroj, výzbroj, studie, hlavně za zkušenosti a policejní ujm. Jsme prostě bohatý stát. Snížit stav policejních velitelů a posílit přímý výkon. Pak by byla policejní práce, hasičská profese, a další perspektivní, nebylo by co řešit. Za současných podmínek se nedá v klidu sloužit, protože je velká nejistota, zda vás nevylijí za každou maličkou. Toto je velice důležité. Každá profese má svá specifika. Poslanci , senátoři si nekřesťansky přidávají na platě, mají několikrát větší příspěvek na dopravu, než je plat řadového policisty. Pak to má ve státě vypadat. Rozepsal jsem se, ničeho nelituji, nechci zde brečet, v civilu se mám dobře. Jestli se nepřepracuje paskvil, který by vyhovoval policejní , hasičské práci, a dalším, vývoji společnosti, tak to vše nedobře skončí,.Je ostuda státu, že se náboruje jenom několik policistů pro Prahu.Kolik jich zůstane po náboru po 15 letech sloužit, proč asi. No přece nejistota. Policisté nechtějí nekřesťanské peníze za službu, ale důstojné podmínky pro službu, jistotu v práci, též ostatní složky, kterých se toto týká.Přeji bývalým kolegům lepší podmínky pro práci, jistotu, dejte na sebe ve službě pozor, nikdo Vám nic nedá. Jako rentiéři jsem též v civilu nadále legálně okrádání, poloviční valorizace, v ochranné době souběh nemocenské a výsluhového příspěvku, můžete pracovat třeba 5 let v civilu, přijdete o práci, stejně Vám na Úřadě práce dají rozdíl mezi výsluhovým příspěvkem a 2,5 x násobkem sociálního minima, tedy pár korun v podpoře v nezaměstnanosti.Toto si stát ošetřil již v v roce 2005 patřičným zákonem. Tedy další diskriminace za další poctivou práci proti civilnímu sektoru. Další chuťovky, tedy když jste již v civilu . Například se nás valorizace výsluhového příspěvku v srpnu 2008 netýká, jenom důchodců, vypočítáno z pevné částky. Toto mohou nadále provádět, a výsluhový příspěvek za několik let bude dobrý tak pro lepší nákup do Kauflandu. Tuto jistotu ať nabídnou elevům k policejnímu sboru a dalším, koho se toto týká. Odešel jsem dle starého výše citovaného zákona, stát mění pravidla hry k horšímu. Kdo závidí peníze policistů, hasičů, bachařům, může si to zkusit. Přeji všem hezký den, více sluníčka a tepla v tomto létě, bezpečnou cestu na dovolenou a zpět, na silnicích, viděl jsem hodně neštěstí. Zdravím všechny poctivé lidi bývalý policista por Marek Ladislav z České Lípy. Na provokatéry zde na webou nereaguji, jsem si vědom, že se jedná o veřejný web.
  14.04.2009 21:09 pro poldíka a jiné kolegy
 
kdo nechce pochopit, nepochopí
  14.04.2009 20:44 Ramon
 
Ta mě napadá, proč vlastně diskutujeme na křivákově stránce, když to nikdy nečetl
  14.04.2009 20:38 ?
 
co říkáte na zrušení ozdravných pobytů
  14.04.2009 21:38 hele,
 
nic o tom nevím, tak povídej....
  14.04.2009 20:34 396
 
Posledních 396 volných míst!!!!!!
  14.04.2009 21:01 šťoural
 
BLBOST !!!! si to ověř, než něco plácneš

Obsazování služebních míst podle zákona 361/2003 Sb.

Informační systém Ministerstva vnitra k obsazování služebních míst podle zákona
č. 361/2003 Sb., o služebním poměru příslušníků bezpečnostních sborů.

Volná místa - vše
Podmínkám vyhovuje 6499 řádků tabulky.
Poslední aktualizace dat proběhla 10. dubna 2009 09:46
Bezpečnostní sbor: Policie ČR

Volná místa - první přijetí
Podmínkám vyhovuje 298 řádků tabulky.
Poslední aktualizace dat proběhla 10. dubna 2009 09:46
Bezpečnostní sbor: Policie ČR

zdroj: www.mvcr.cz
  16.04.2009 12:57 Ruda
 
a zase kecy v kleci co??
  16.04.2009 17:50 šťoural
 
4 Ruda
a zase kecy v kleci co??

no fajn, takže nevěříš ani oficiálním stránkám Vašeho oblíbence "současného" ministra vnitra

no to mě podrž - jaký jiný důkaz chceš ???

LIDI PROSTĚ NEJSOU a BLÍZKÉ DOBĚ NEBUDOU pod velením I. Langera
  14.04.2009 16:47 tunel ÍČKO
 
Za ty recepce a ozdravovny by měl jít tunelář ÍČKO na chvíli do stínu, takovým způsobem promrhat milióny a dnes není na benzin a na nic.
  14.04.2009 20:25 Tak
 
na něj podej už konečně TO.
  15.04.2009 22:52 Ramon
 
Doufám, že nové vedení ministerstva provede hloubkový audit a za ty rozházené peníze ponese spousta lidí trestní odpovědnost. Teď nejsou peníze na nic. Příklad: vypínání počítačů při odchodu z kanceláře
  14.04.2009 12:46 EU
 
v Německu policista po skončení svého studia a nástupu do mittlerer Dienst v hodnosti Polizeimeister (2 zelené hvězdy) tak svobodný policista ve věku 24 let v hlídkové službě vydělává s příplatkem za směnnost a dalšími příplatky přibližně 1785 euro čistého, :-D krát cca 25,- a je to zajímavé, když už jsme v EU

zdroj: http://www.gdp-dir1.de/service8.htm#3)ost
  14.04.2009 12:52 šťoural
 
už vidím ty komentáře :-D, že je hospodářská krize a že jsme jiná země a nemůžeme to srovnávat
  14.04.2009 15:52 Ano
 
i ten destař v Německu má srovnatelný plat. Zase někdo šlápl vedle. Jediný co ti zbyde jít makat do Německa.
  14.04.2009 16:00 Maďarsko
 
15000Kč hrubého v přepočtu, tam se dá také jít.
  14.04.2009 17:46 Nebo
 
taky do Maďarska (2 roky ZÚ po obdobě ZOP) 450 000 HUF (zhruba 41 000 kč)
  14.04.2009 20:13 HA
 
HA
  14.04.2009 11:49 poldík
 
oblíbená slova hospodářská krize > policie ze zákona je nestranná, nepolitická a státní - a krize se vůbec nemůže týkat - tedy pokud má plnit svoje poslání

jelikož tato diskuze je neobjektivní protože vytrháváte věci z kontextu a již tyto stránky nebudou stránky ministra vnitra nemá smysl se zde zdržovat

mrkni toto :
http://www.policista.cz/zabava/scena/55/

je to staré, pořád aktuální /a podle Vás je to taky "uplakánek" nebo "idiot"

PS: ještě čekám odpověď

Kolik Vy naší odpůrci máte kamarádů u P ČR, kolik z Vás s námi mluvíte na služebnách kde se vše rozpadá a kolik Vás vidělo Projekt 1000 ve skutečnosti i jeho odvrácenou tvář?
  14.04.2009 15:58 Civil 2
 
Tak za prvé jsi hrozný naivka. Mám známého a to v 8 pl. třídě a dodělával si BC. a slouží nějaký ten pátek a je příjem je velice pěkný. Dále znám policajta, který dnes na náměstí žvanil o svých soukromých věcech v pracovní době, místo toho, aby vykonával pořádně svou službu. To nebylo získávání informací, ten úsměv a chechtání bylo trapné! Takto Vás vidí veřejnost a bohužel 80% policajtů se takto chová. Dělejte svou práci jak máte a soukromé záležitosti si nechte na mimopracovní dobu.
Jestli se ti to nelíbí tak odejdi!!!!!
  14.04.2009 16:22 šťoural
 
no to si mu to nandal 8 plat. tř. :-) a ještě dotaz ti v práci nepokecáš o životě
  14.04.2009 17:52 For Civil
 
né veřejnost, ale Ty tak vidíš policajty. Tak to laskavě nevztahuj na celou veřejnost a všechny policajty. Naschval napiš kde makáš ? Pokud vůbec někde makáš. A pokud se Ti to nelíbí tak se odstěhuj z ČR, protože policajt se chová jako vzorek našeho národa a to ještě díky psychotestům (neplatí o současném sběru) ta slušnější polovina.
  14.04.2009 20:17 Ne
 
takto vidí policajty většinu národa. Udělej si průzkum a pak mluv. Už aby ten sběr vystřelil generační špunt, aby jste poznali, co je práce!
  14.04.2009 20:18 Souhlas
 
jsou vyhořelí, je to ostuda národa.
  14.04.2009 20:23 Brečet
 
Již dlouho tady nikdo nebrečel.
  14.04.2009 21:04 šťoural
 
Ne

takto vidí policajty většinu národa. Udělej si průzkum a pak mluv. Už aby ten sběr vystřelil generační špunt, aby jste poznali, co je práce!

Souhlas

jsou vyhořelí, je to ostuda národa

ČEKAJÍ JEN NA VÁS - místa je dost (viz. výše) tak běžte
  15.04.2009 05:22 For Vyhořelý
 
Pán je zřejmě moudrý a hodně znalý. Asi zná všechny lidi a jejich názory. Ovšem policista vzešel z civilu a vzhledem k tomu co nastupuje k policii je vyhořelá polovina národa včetně Tebe chpalče :-)
  15.04.2009 05:27 Chpalče
 
už se ti motají písmenka. Vzešli jste z civilu,ale již jste vyhořelí a bohužel v civilu je dnes realita dávno někde jinde, pomůže Vám, když se probudíte.
  15.04.2009 14:56 For Chpalče
 
vidíš hochu, jediné co dovedeš tak si všimnout překlepu, ovšem číst myšlenky a podtext...hmmm to chce již notnou dávku inteligence
  15.04.2009 16:58 Je
 
to marný. Pravda je pro tebe hodně vzdálená.
  15.04.2009 17:02 viz.
 
poznámka autora. Né obsah, ale poslední slovo u Tebe chlapče vyvolává dojem, že máš pravdu. Myslím si, že názor si udělá každý čitatel bez Tvého komentáře :-)
  15.04.2009 19:32 blabla
 
blablablabla
  14.04.2009 00:01 poldík
 
dobrá jsem jak říkáte "idiot" a "uplakánek", ale na věci to nic nemění > systém je "v prdeli" a to je holý fakt, jak říká jeden můj kolega (mimochodem je loajální k policie a její práci a velký znalec její historie)


"... v takovém stavu, v jakém se policie nachází teď - a tím myslím ekonomický, morální a personální - se nenacházela ani za protektorátu ..." přeberte si to jak chcete, ale není někde chyba ???


PS: musím reagovat
...dostal jsi vloni navýšení platu v odměnách (řádově v tisících)...

toto jsem přesně čekal - to je fakt ubohost - ano skutečně každý policista v PRŮMĚRU dostal navíc řádově tisíce, ale skutečnost je jiná ( z 10 lidí dostanou 2 10.000,- a zbytek po 500,- = na jednoho v průměru připadá 2.400,- ) a takhle se to praktikovalo skoro všude a pozor i to bylo zdaněno takže 1/3 šla zpět do státní kasy

už to konečně pochopte, že tady už ani nejde o peníze (aspoň u mě, já dávám příklady špatného i když slovy klasika "prvé řadě jde i o peníze"), ale policie se rozkládá a řadová pěchota za to nemůže, ta musí držet hubu a krok, což je v pořádku, ale do určité míry - tady jde o něco víc o špatné projekty, o odchody zkušených a o "projebané" peníze za nic a pro nic - systém selhává
a mi se pouze snažíme křičet o pomoc

a ještě maličkost, kolik Vy naší odpůrci máte kamarádů u P ČR, kolik z Vás s námi mluvíte na služebnách kde se vše rozpadá a kolik Vás vidělo Projekt 1000 ve skutečnosti i jeho odvrácenou tvář?

netvrdím, že jsem spasitel ani génius, ale diskutuji - pokud diskuze nestačí, přijeďte se podívat - rád Vám vše ukážu
  14.04.2009 07:32 Raději
 
se už nevyjadřuj a začni na sobě více makat.
  14.04.2009 10:11 poldíku,
 
..a už zase ty daně, tentokrát z odměn. Samozřejmě, že se i pracovní odměny zdaňují, vždyť jsou součástí Tvého služebního příjmu. Nezdaňují se pouze stravenky a oděvné, tedy naturální náležitosti, ale to jako policista "na úrovni" jistě víš. A jestli jsi dostal loni, v porovnání s Tvými kolegy "malou odměnu",nebude to třeba tím, že jsi také asi i pracoval méně než oni??? A teď použiji Tvá slova :"... v takovém stavu, v jakém se policie nachází teď - a tím myslím ekonomický, morální a personální - se nenacházela ani za protektorátu ..."... a dodám, nachází se ve finanční krizi s upadající morálkou a personálně - co společnost do policie dodá, to u PČR poté je (myšleno obecně). A tím, že si tady budeš stěžovat to ani Ty nezměníš.
  13.04.2009 23:08 Pro všechny,
 
kteří se na těchto stránkách cítí jakýmkoliv způsobem ukřivděni a nedoceněni, mám jednu dobrou radu. Kdysi jeden klasik prohlásil, že někdy je lepší mlčet a nechat si druhé o sobě myslet, že jsem idiot, než promluvit a potvrdit tuto skutečnost. A další dobrá rada pro tzv. " policisty": První stupeň debility je pocit geniality. Doufám, že to všem těm " inteligentům", kteří tady stále brečí, stačí.
  13.04.2009 22:35 poldíku,
 
a ještě k Tvému příspěvku -13.04.2009 20:01- nemluv zde o tom, že 3 roky jsi nedostal přidáno, pravda na tarifním platě nikoliv, ale dostal jsi vloni navýšení platu v odměnách (řádově v tisících). Tak už s tím kňouráním přestaň, není to důstojné a před civilními občany se jen "shazuješ" na úroveň nesvéprávného hlupáka, "který snad dělá zadarmo"??? A to přeci není pravda, že???