Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  01.06.2010 14:45 miloš
 
Nic ve zlém pane Marku, ale po pozorném přečtení některých Vašich příspěvků nevím, nevím, neustále se opakujete a tzv. skáčete z jednoho na druhé a mícháte banány s bramborama. Jestli jste to také takto praktikoval za své činné služby, tak to potěš pán Bůh, to se teda museli na zastupkách a soudech nad Vašimi spisy bavit ! Píšete zde kolegům že jste čekal až jim tzv. vytečou nervy. Nic ve zlém, ale po přečtení Vašeho posledního příspěvku si myslím a nejen já, že začínají nervy téci Vám. Jen se podívejte na svůj slovosled, překlepy, nesmyslnost slov atd., atd. Vůbec to nevypadá, že jste vyrovnaný charakter, nýbrž osobnost, která se nechá tzv. vytočit maličkostmi. Píšete o tom, že máte odpracovaná léta na důchod, ale po shlédnutí Vašich starších příspěvků tomu tak není, pokud dobře počítám, máte po vojně odslouženo nějakých 25 roků a tím to končí. Jedině, že by jste započítával možná i MŠ, pokud jste tuto navštěvoval. Přece nechcete tvrdit, že stačí odmakat 25 let a je vystaráno ! Navíc uvádíte že nemáte problém s pracovním procesem, ale opět po přečtení některých Vašich příspěvků a reakcí Vašich bývalých kolegů zjišťuji, že jste bez zaměstnání. Píšete že jste zvědav na ty, až nebudou u maminky, jak se budou starat. Myslím, že odpověď je velice jenoduchá, přesně tak jako Vy. Vy snad už také nežijete u maminky, nebo ano ? Bývalí kolegové Vám píší, že na rozdíl od Vás dále poctivě slouží a to i v podmínkách, které u PČR panují nyní, což Vy nemůžete vědět, neboť tam již několik let nepůsobíte. Věřte ale, že až se rozhodnou odejít, budou na tzv. státním příspěvku za službu a někteří na tom budou i lépe jak Vy ! Proč ? Protože vydrželi ! Na rozdíl od Vás ! Být na Vašem místě, tak se také nenechám urážet, ale své příspěvky a diskuzi bych vedl úplně jinak, víme ?! Jinak nevím jak chcete s uvedenou dnešní tvrdou realitou bojovat, zatím jenom kritizujete, ale nápad na zlepšení žádný. Na upřesnění uvádím, že mám odslouženo 32 roků a během několika měsíců budu odcházet do civilu, ale i tam už mám zajištěné pracovní místo a budu v procesu pokračovat dále, abych měl alespoň trochu slušný důchod ! Takže s pozdravem spokojený policista Miloš .
  01.06.2010 11:10 ladislav <Lacdislav.marek@volny.cz>
 
Ale pánové, jenom jsem čekal,až Vám vytečou nervy.Jak jsem již napsal, tlak mám v pořádku. Co píšete pánové, to může napsat jenom hulvát, nic ve zlém, svědčící o Vaši inteligenci. Jestli Vám vadí lidé, co jsou spokojeni, tak Vážně uvažujte o psychiatra. Pro ty, co jsou svobodní, nemístně uráží, tak jsem zvědat, až založí rodiny, jak jim dlouho vydrží manželství, já je mám letité spojené. Dále pánové, je třeba si znovu porobně přečíst moje poslední příspěvky, sdělil jsem, nikomu nic nedlužím, ani státu , ani Vám, a téz Vy mně, to je tak těžké s prominutím to konečně pochopit.Já mám odpracovaná leta na důchod a s pracovním procesem problém nemám. Pro Vás, jestli nemáte práci,urážíte, tak bych též doporučoval jít makat k Ukrajincům, mají volá místa, jinak nebudete mít zápočet dle novely 35 let na důchod, nic ve zlém. Jsem na Vás mladší zvědav, pravice Vám včera slíbila 54 000,-Kč za rok za študie, já je měl zadarmo. Pak v září zase 100 000 vyštudovaných na ÚP, bez podpor, bez zápočtu /Nečas/, většinou zaměstnavatelé nechtějí mladé bez praxe. To Vám nepřeji, ale to je holý fakt.Pak jsem zvědav, zda pravice zruší porodné, mateřská co to je, dle programu TOP 09, až některý z Vás přijde o práci, třeba krachne firma, vyhazov bez udání důvodu, bez podpory/Nečas/.Toto Vám z celého srdce nepřeji, jsem zvědav, až nebudete u maminky, jak se budete starat. Také Vám pravice připravila zatím zápočet 35 let, uvažují 40 let, do důchodu v 70 letech, toto již není pánové usměvné. Kdo bude moci spořit na důchod do soukromých fondů, děkuji další tunel.Pak ve starším věku onemocníte, nebudete mít na drahé operace, toto vše slibuje pravice. Mají to ve svých programech, žádné pánové slinty, toto opravdu hrozí,je nutno přemýšlet. Takže bych vážně uvažoval o těchto věcech, než se nemístně navážet do policistů, rentiérů, poctivých občanů. Po celou dobu pánové máte tento web jako hračku, pro urážky na tuto skupinu občanů, proto na toto vždy slušně reaguji, to je tak těžké pochopit, též jak jsem několikrát uvedl, urážet se nemá.Včera jsem mluvil s 2 bývalými ,kolegy, dobře jsi jim to napsal.Anonymne urážet se nemá, to není žádné hrdinství. Pánové, ještě jste mně neodpověděli na dotaz, jestli již sloužíte, jestli ne, tak bych Vám doporučil, raději pomlčet, neurážet, jenom plodnou diskusi. Jestli Vás dráždí velmi spokojený občan, udělejte též něco pro sebe, pro společnost. Každý je stújcem svého štěstí, nejdříve začít od sebe, pak kritizovat druhé. Doufám pánové, že si toto podrobně přečtěte, pochopíte, že se urážet nemá. Kdo je soudný, tak to pochopí.To, co jsem napsal, je bohužel tvrdá realita dnešního života. S pozdravem velmi spokojený občan Ladislav.
  01.06.2010 11:26 a
 
zase jen samé kecy, kecy a kecy !!!! jsem zvědav kdo mu bude platit léčbu jeho hlavy !!! neříkal náhodou že už sem nebude chodit ??? kdo ho proboha znáte -sdělte co je skutečně zač ??? díky
  01.06.2010 12:28 výslužko
 
ještě nás pořád pár je v činné službě co tě pamatujeme a na rozdíl od tebe pořád ještě makáme, ale na tebe se nám makat rozhodně nechce !!! ono je kolega a kolega ! s pozdravem tvojí bývali sloužící kolegové !!! a už přestaň s těma blábolama, kdo to má furt číst
  01.06.2010 14:38 ladislave
 
nervy zatím tečou hlavně tobě, no s tlakem to asi nebude taky nic moc (to víš nervy, nenávist ke všemu a ke všem dělají s tlakem divy), z jednoho příspěvku inteligenci pisatele nelze poznat, ale o tvé inteligenci svědčí tvé tisíckrát opakované bláboly. Spokojení lidé tady nikomu nevadí, ale z tvých příspěvků je jasné, že tobě do spokojenosti hodně schází, takže toho doporučeného psychiatra radši použij sám, tobě ho jistě třeba daleko více. Je od tebe sice hezké, že tady brečíš nad současnou politickou situací, ale nic tím nezměníš ani ty, ani ti kterým své názory opakovaně vnucuješ. Je spousta lidí, kterým jde současná situace proti srsti, ale nikoho svými názory neotravují tak jako ty, protože díky své inteligenci dobře vědí, že psaním sem stejně nic nezmění, i kdyby sebevíc chtěli. A jsou i tací, kterým vše vyhovuje, svůj názor však nikde neprezentují a nevím proč bys ty jim měl vnucovat názor svůj. Tak si užívej svoji rentu a už tady přestaň otravovat, už i tak dost otrávené klima.
  01.06.2010 14:48 Ladislave
 
Vy jste se tímto příspěvkem opět vyznamenal !!! Škoda že již nesloužíte, bylo by to přinejmenším na kord od pol. prezidenta !!!
  01.06.2010 08:50 honza
 
obávám se že výsluhy v celé EU nejsou (například v Německu - vím to, protože jsem s Němci dělal dost dlouho) a s tím zdaňováním? Ano, už teď se připravuje jednotné inkasní místo a tzv. superdaň (sociální a dosavadnídaň dohromady), což je při současném stavu 37 % příjmu - jestli to dají i na výsluhy, tak jsme tam, kde jsem už jednou situaci umístil, v riti - no a nechci vidět (to je pro stále sloužící), jak se bude hrabat například na rizikáč (nakonec v Hradci to zkrouhli z měsíce na měsíc, aby se ušetřilo, a mohli jsme řvát jak jsme chtěli, takže jsem moc zvědav
  01.06.2010 16:18 Pro Honzu
 
Na můj vkus jsi nějaký moc přechytraličený, kolik ti vůbec je a kde sloužíš, že všechno víš? Jsi-li ve služebním poměru v současné době, tak počítej s tím, že kromně výslužek, tu výplatu Kalousek orube i tobě a to buď přímo ( sebráním procent z platu) nebo nepřímo ( rizikáč, osobní, odměny, přesčasy atd.) a opravdu s tím uděláš kulový. Vedení si výplatu dorovná odměnami, ale řadový policista bude v řiti. Jó dluh je dluh, cikáni ten dluh nesplatí a Kalousek to moc dobře ví.
  01.06.2010 17:59 Charli
 
Výsluhové náležitosti.
Zcela výjimečně a na dlouho neopakovatelně se budu krátce zabývat diskusí několika jednotlivců na webech, které avizují vztah ke všem bezpečnostním sborům, ale fakticky mají vztah především k policii a které se stávají bohužel čím dál víc spíše žumpou, než místem pro demokratickou a slušnou diskusi (žumpou se ostatně stalo 90% veřejně přístupných diskusních webů) . Sám to již delší dobu nečtu, protože na to nemám čas, ani chuť, ale dostávám od sekretariátu OSH monitoring největších „perel“ ( nic odborného se tam přiučit nelze). Mám na mysli diskutéry, kteří se snaží anonymně vytvářet zdání jakéhosi veřejného mínění policistů, aby přihrávali na smeč jedné politické straně, nebo jsou v horším případě skutečnými policisty a hovoří z nich jen zášť a těžká neznalost. Jedná-li se o ten horší případ, potom policii není co závidět, protože by šlo o lidi, kteří kromě své vlastní práce, kterou zřejmě vykonávají teprve několik měsíců, maximálně let, naprosto nepochopili a zřejmě ani nechtějí pochopit, že jejich Sbor je poněkud komplikovanější organismus, než to vidí lidé zvenku a že přes všechny nedostatky, které každý složitý organismus zákonitě má, je třeba již jenom kvůli skutečnému veřejnému mínění určité věci probírat doma a ne na veřejném pranýři. Mám na mysli výkřiky typu „zrušte už konečně ty výsluhy, vždyť to nemá nikde obdobu“ a pod. Doprovodnými sprosťárnami a vzájemnými urážkami diskutujících se samozřejmě zabývat nehodlám. Odhlížím od toho, že např. poslancům, či senátorům, vyzývaným webovými „odborníky“ ke zrušení výsluh policistů, vzniká nárok na odchodné již po jednom funkčním období, tedy po 4 – 6 letech a že to u nich činí kolem čtvrt milionu korun, i když jejich odchodné není také ničím jiným, než výsluhovou náležitostí, byť podle jiného zákona, než je zákon o služebním poměru. Budu se držet problematiky služebních poměrů a uvedu pro webové „odborníky“ na výsluhové systémy pár příkladů k výsluhovým důchodům z blízkého, i vzdálenějšího „okolí“. AČR, maximum 55%, výjimečně 60%. Policie SR vznik nároku na základ po 15 letech, maximum po 30 letech 60%. Rakousko: základ po 10 letech, max. 80%. Belgie základ 10 let, max. 77%. Itálie základ po 15 letech, max. 47%. Maďarsko: základ po 25 letech, ale hned 65%, max. 83%. Německo základ po 10 letech 35%, max. 75%, V.Británie základ po 16 letech, max. 48,5%, USA základ po 20 letech 20%, max. 75%. Kromě AČR, kde jsem čerpal z § 133 zákona 221/1999 Sb. o vojácích z povolání, vše ostatní viz „Důchodové pojištění speciálních skupin v zahraničí“, Mgr. Markéta Vylítová, Výzkumný ústav práce a sociálních věcí, PaM 13/2002.
Vladimír Mühlfeit


29.5.2007



Zpět na přehled článků rubriky Články OSH
  02.06.2010 08:39 honza
 
skončil jsem před rokem služební poměr, protože se na mne vztahovalo ust. § 226 Zákona 361/2003 Sb. (služební zákon), čili jsem mohl využít tzv. přechodného období, abych mohl mít výsluhový příspěvek po 10 - ti letech, a byla to poslední možnost, sehnal jsem si opravdu dobré místo (a dnes, t.j. 2.6.2010, v 15.00 hod. jdu na křest nové knihy Ivy Pekárkové v Paláci LUxor na Václaváku, tak se tam p. Muhlfeite můžeme setkat, nemáte to z Barťáku daleko a já Vás znám, tak se přihlásím - jsem v Policejním veteránovi a asi dvakrát jsme spolu osobně u Vás mluvili)- skutečně jsem s Němci dělal, konkr. z Baden-Wurttemberska (ze Stuttgartu a z Freiburgu), strávil jsem tam čtvrt roku a dělal jsem s nimi i zde v ČR (a lecos jsme spolu i vypili, takže ten vztah tam je), takže nevím jestli to má každá spolková země jinak, ale ti mi tvrdili, že žádnou výsluhu nemají (v případě odsloužených let a jejich odchodu jsou přednostně zaměstnáváni ve státní správě nebo samosprávě a je jim dorovnáván do určité výše plat -rád dám kontakt na jednoho bývalého kolegu ve Wendeheimu u Pforzheimu, ale o příspěvku jako máme my, promiňte to ne - tak nepište prosím, že jsem přechytralý, když s nimi mám dlouholetou osobní zkušenost - jo a to že naše P ČR potřebuje probírku (že je tam spousta neschopných příživníků), tak na tom trvám
  02.06.2010 08:48 honza
 
for pro honzu: nějak nemám pocit, že bych psal něco jiného, ano, odrbou sloužící (třeba snížením rizikáče - to je nejpravděpodobnější, v Hradci se to stalo), ale i ty, co jsou už na výsluze - a největší rána by byla skutečně tzv. superdaň, co popisuji ve svém příspěvku
  01.06.2010 07:53 ladislav je blázen, hoďte na něj síť
 
;-)
  31.05.2010 18:07 ř
 
Čau Íčko, měl by sis založit nový e-mail. langer@psp.cz už nebude fungovat :-)
  31.05.2010 14:09 ladislav <Lacdislav.marek@volny.cz>
 
Ale pane, piště konkrétně, špatně jste si to přečetl, co jsem napsal. Kolega nepůjde proti kolegovi, policista ČR nejste, ten nejde proti rentiérům. Ty údajné nesmysly jsou bohužel tvrdá realita.Napište své jméno, když se bijete do prsou, že jste policista, kde sloužíte, jsem na Vás zvědav. Pak je možná diskuse, ne se skrývat na nickem.V opačném případě Vám nic do mne není a ani mne do Vás. S pozdravem spokojený občan.
  31.05.2010 12:25 ladislav <Ladislav.marek@volny.cz>
 
Ale pánové, proč Vám stoupá tlak.Jak jsem již několikrát napsal,já nikomu nic nedlužím, ani Vám ani státu, ani vy mne, jsem v naprosté pohodě. Pro pana vaše výslužka, nejste policista.Ten nepůjde proti bývalému kolegovi po letech služby. Anonymně píšete nesmysly. Pro oba mám vzkaz, makejte, možná že bude na důchody, já mám za sebou také něco, co se týče práce, s tím jsem nikdy neměl problém.Co se týče odchodu do civilu, jak jsem již zde napsal, je to svobodná vůle každého, těch odchodů bylo zbytečně moc, proč asi.Jinak urážet se nemá pánové. Většin ou uráží ten, kdo je sám vyžírka, s pozdravem pánové hezkého dne. Jen k tomu, co jsem napsal, to opravdu hrozí, to je trdá realita, jestli nejste v balíku, také se Vás to týká, tedy razantní utahování opasků/pokud opravdu bude u moci pravice, nepravice.S pozdravem občan Ladislav.
  31.05.2010 13:23 výslužko
 
ještě nás pořád pár je v činné službě co tě pamatujeme a na rozdíl od tebe pořád ještě makáme, ale na tebe se nám makat rozhodně nechce !!! ono je kolega a kolega ! s pozdravem tvojí bývali sloužící kolegové !!! a už přestaň s těma blábolama, kdo to má furt číst
  31.05.2010 22:33 bývalý policista
 
pan Marek je podle mně nemocný člověk, který nemá nic jiného na práci než si v této žumpě ODS vylévat své zakokplexované srdíčko. Myslím , že by mu prospěla léčba u psychiatra. Dále by se mohl angažovat v policejném veteránovi. Tady to prostě pane Marku je zbytečné ztrácet čas.
  31.05.2010 22:58 naprostý
 
souhlas, ale nejen léčba u psychiatra, nýbrž se zapojit i do pracovního procesu, aby přišel na jiné myšlenky a nevymýšlel ty své p------y a bláboly, dle něj pravdivé, kterým se stejně všichni jen smějí. Já být jeho manželkou jestli teda nějakou má, o čemž pochybuji, neboť kdo by s ním vydržel nebo jestli od něj ještě neutekla, tak bych mu zkrátil řetěz na minimum, naložil bych mu až by se z něj hulilo a ono by ho to přešlo, kdyby pořádně tahal jak ukrajinskej horník, tak by měl po žížalkách !!!! Počkej ta jeho reakce, to zas bude něco !
  31.05.2010 10:52 ladislav <Lacdislav.marek@volny.cz>
 
Jen něco pro mladé.Pravice vyplatí církvím cc 300 000 miliard korun, ten co není věřící, mladý, tak jsem na něj zvědav.Pak TOP 09 má asociální program, porodné , co to je , mateřská co to je, tak jsem zvědav, jak budou zakládat rodiny. Nejsou děti, budoucnost národa, nejsou důchody.Už vidím , jak bohatí věří chudým. VV jsou strana podnikatelů, nikdo ani neví, kdo vlastní politickou stranu, zda soukromá bezpečnostní agentura a tak dále.Jsem zvědav, zda Johnovi nebude vadit dinosaurus Kalousek a Nečas. Paroubek sloužil funnci, co vy pane Nečas. Když by měl být pravicový premiér, tak nová tvář.Jinak jsem si přečetl podrobnou diskusi na www.novinky.cz. kníže uvádí, že neví, kdo to je vůbec VV , jak úsměvné.Lidé na těchto webovkách se probrali, až přijdou o vše při utahování opasků v sociální sféře. Hlavně mladí,také, co nešli k volbám . Varoval jsem, volte prosperitu.Být u moci opravdová pravice, tak to jako levicový volič zkousnu. Jsem zvědav, ja VV se zachovají, zda budou proti korupci, neorubou potřebné, jak jsem zde podrobně popsal, na to by doplatili i mladí lidé, takže pánové a dámy, trochu přemýšlet. Já respektuji volby, ale nejvíce mně vadí opravdu dinosauři, co se podíleli na rozkradení státu. V ČR vyhráli katolíci, nepravice.
  31.05.2010 11:47 dinosaure
 
vraťte se zpátky k policii a můžete ty co republiku rozkrádej začít honit, stíhat a zavírat !!! Proč jste tedy odcházel, když vám není jedno že se republika rozkrádá ???? Trochu divné myšlení ....
  31.05.2010 10:36 jim
 
Pan Langer bude v klidu ,mafie se o svoje lidi stará tak ho nenechají padnout.
  31.05.2010 09:43 ladislav <Lacdislav.marek@volny.cz>
 
Pro pana Neviděl. Asi jste nečetl můj poslední příspěvek. Výsluhy nemohou zrušit, protože stát potřebuje policisty, hasiče, další bezpečnostní složky. Též armádu. Jak pane píšete, to by se to zde rozložilo, nikdo toto nehce. Jestli Vám leží má a dalších kolegů výslužka v žaludku, běžte sloužit k uvedeným složkám, tedy třeba i jako voják. Jinak volby dopadly, jak dopadly. Je zde dosti mladých, co pořád nechápou , co se stalo. Jsem zvědav na mladé občany, po škole 100 000 jich půjde na úřady práce, bez podpor, bez zápočtu na důchod.Pak si budou muset platit drahé operace, ve starším věku jsou pánové i nemoce, kdo na toto bude mít, co myslíte.Takže, když si je kníže koupil za pivo, pak jich většina vystřízliví. Jinak účast ve volbách byla nízká, sám pravicový president dneska na webovkách je rozladěn, velké strany ztratily, VV a TOP 09 jsou nečitelné.Tyto skupiny občanů budou myslet jenom na sebe, ostatní je podružné. Pro ty, co se pořád navážíte do rent a dále, aby jste se sami nedivili. K volbám nešli důchodci, mladí lidé s rodinami, většina mladých státních zaměstnanců. Ti, co rozkradli republiku budou dále u moci. Odešli do nových pravicových stran, já nic, to ODS. Stejně se razatně zvýší daně, ale daně si pravice udělá pro sebe. Bude utahování opasků, ale na rozkradení republiky a další bordel doplatí jenom občané s nízko nebo středními příjmy. Pravici většinou volili bohatí, na webovkách www.ct24 byla diskuse, kdo nejvíce rozkradl za posledních 20 let republiku, vyzněla tak, že ze 2/3 pravice. Jinak pravice splní, co má v programu, třeba do důchodu v 70-75 letech, pojištění nejméně 45 let, to jen pro ty mladé chytráky, mladí zde pod nicky. Jsem zvědat, jak někteří nasbíráte uvedený zápočet.Mladé většinou bez praxe zaměstnavatel nechce.Takže pánové, moc se neradujte, vyhrála jenom nepravice. Bohatí se řechtají, bohatý bude bohatší, chudší bude ještě chudší. Ono se jinak myslí ve 20 letech 30,40,50,60,70 letech. Mne vadí rozkrádání republiky, ale ne snížit razatně dluh na potřebných, nemocných, důchodcích, poctivému občanovi. Vede jiná cesta, jak snížit dluh, toto měla v plánu levice. Jinak dneska je jedání u presidenta, nikdo neví, jak to dopadne. To co jsem napsal nejsou bláboly, už vidím, jak někteří na toto reagujete, bohužel velmi smutná pravda, realita za posledních 20 let.S pozravem spokojený občan, rentiér Ladislav. Jen tak pane/ neviděl/ na vysvětleno, nejenom Vám.Co se týče Langra, lidé dostali rozum, škoda, že těch kroužků nebylo i u jiných, co se podíleli na rozkradení republiky., hrabali jen om pro sebe.
  31.05.2010 11:51 vaše výslužka
 
nám v žaludku neleží pane marku neboť na rozdíl od vás stále u policie sloužíme dál, jen se bavíme těmi vašimi nesmysly !!! Rovněž tak na rozdíl od vás stále pracujeme aby bylo na důchody a další výdaje a vlastně tak i na vás a vám podobným co se štítí práce !!! neboť i my poldové platíme daně a netáhla na nás parazitují !!! bohužel tak to je ...