Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  27.03.2007 18:03 cibulka
 
Jak policisté zatýkali
a obviňovali nevinné
a dále v tom pokračují!

http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2003101201
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2004021801
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2004060901



PPLK. PETR VOJTĚCHOVSKÝ,
KTERÝ MĚL ROZKRÝT
BERDYCHŮV POLICEJNÍ GANG,
EXKLUZÍVNĚ PRO DENÍK PRÁVO

"Byl jsem kriminalizován."


Berdychův gang - "česká chobotnice", která prorostla do policejních špiček a léta beztrestně vydírala, přepadala a vraždila. Toto zločinné spojenectví gangsterů a vysokých policejních důstojníků u nás nemá zatím obdoby.

Až nyní, po zproštění mlčenlivosti, poprvé po dvou letech promluvil bývalý šéf policejního týmu Mari podplukovník Petr Vojtěchovský, jenž měl za úkol gang rozkrýt.
Právu, které už odhalilo množství šokujících skutečností o řádění gangu a jeho vyšetřování, se rozhodl poskytnout exkluzívní rozhovor. Jeho svědectví je otřesné. Nevinní lidé, kteří překáželi gangu, byli zločinnými policisty kriminalizováni. Policisté, kteří na to upozornili, byli umlčeni.


* Vy jste v týmu Mari v květnu 2003 věděli, že byli kriminalizováni nevinní a nepohodlní?

V době, kdy jsem vedl tým Mari, jsme o tom měli zcela konkrétní poznatky.

* Kolik nevinných lidí bylo křivě obviněno a zatýkáno?

Nemohu sdělit přesné číslo ani jména osob. I zde totiž probíhá vyšetřování. Údaje mají k dispozici vyšetřovatel a státní zástupce. Víc opět nelze říct. Snad mohu jen zopakovat, že podezření z kriminalizace nevinných a další údaje byly předány orgánům činným v trestním řízení.

* Jak to bylo možné? Bylo to i tím, že třeba David Berdych znal díky zločinným policistům výslechy utajených svědků?

Ano. Poznatky, že Berdych disponuje výslechy utajených svědků, jsme měli. Bylo to i v původním vyhodnocení Mari z 23. května 2003.

* Jak jste poznatky získali?

Nemohu a nebudu hovořit o kriminálním zpravodajství. A nemluvil bych o tom s novináři, ani kdybych byl v této věci zproštěn mlčenlivosti. A je to navíc stále vyšetřováno.

* Vyhodnocení Mari shrnuje výsledky čtyřměsíční práce tohoto týmu. Obsahuje šokující informace o kriminalizaci nevinných lidí nepohodlných Berdychově gangu a policistům napojeným na gang (viz Právo 22. 12. 2004). Můžete potvrdit jeho autentičnost a vysvětlit, proč nejste autorem vyhodnocení, když jste tým vedl?

Se zmíněným vyhodnocením to bylo tak, že týden před mým zadržením, které se stalo 20. května 2003, jsem byl s náměstkem policejního prezidenta Jaroslavem Macháněm domluven na schůzce, kde on žádal, aby na schůzce se mnou mohl vidět vyhodnocení pracovní skupiny Mari.

Vyhodnocení jsem však osobně nemohl napsat. Bylo už proti mně vedeno trestní řízení, takže jsem měl úplně jiné starosti. Navíc jsem byl 21. května obviněn z trestné činnosti a postaven mimo službu, takže k mé schůzce s panem Macháněm už nedošlo. Musím zde ještě připomenout důležitou okolnost. V dubnu 2003 jsme se z policejního i kriminálního prostředí dozvěděli, že na některé členy týmu Mari se "šije šestka". Tedy kriminalizace se sazbou šest let vězení nepodmíněně.
Vyhodnocení, na které se tážete, v této situaci napsal můj zástupce v týmu Mari Radek Čermák. Je i autorem názvu Mari, protože na začátku roku 2001 založil pod tímto názvem spis, ve kterém shromažďoval informace o gangu lupičů v policejních uniformách. Vyhodnocení pan Čermák dopsal dva dny poté, kdy jsem už v důsledku obvinění a postavení mimo službu ve funkci nebyl.

* Řekl vám Čermák o osudech vyhodnocení Mari? Že musel vyřadit pasáže o únicích závažných policejních informací do podsvětí, vyřadit jména podezřelých vysokých policejních důstojníků i pasáže o kriminalizaci nevinných?

Někdy v létě 2003 mně pan Čermák řekl, že vyhodnocení Mari bylo napsáno a předáno nadřízenému na ÚOOZ plukovníku Stanislavu Plockovi. Ten je vrátil k přepracování s pokynem, že ve vyhodnocení musí být vynechány údaje o policistech. Čermák pokyn splnil. Takže druhá verze údaje, na které se ptáte, neobsahuje. A asi před třemi týdny mi pan Čermák řekl, že toto vše uvedl znovu i při posledním výslechu na inspekci ministra vnitra.

* Plukovník Plocek loni v prosinci Právu vše popřel. Řekl, že žádný pokyn Čermákovi nevydal.

Mohu říci, že o tom, co se dělo s vyhodnocením Mari, a o pokynu plukovníka Plocka jsem se dozvěděl i od jiných členů týmu Mari. Nemám důvod k pochybnostem o jejich sděleních.

* Dá se říci, že obvinění vznesené proti vám, tedy vaše kriminalizace a postavení mimo službu, se negativně promítlo i do další práce týmu Mari?

Mým zadržením a obviněním tým Mari prakticky zanikl, i když ještě asi tři měsíce existoval.

* Domníváte se, že váš případ je případem kriminalizace nepohodlného policisty? (A co kriminalizace nepohodlného občana??? Viz: http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2003101201)

Nepochybně ano. Byl jsem nepochybně kriminalizován. Jsem o tom zcela přesvědčen. Cílem také bylo znevěrohodnit celý tým Mari.

* Nezískali rozpadem týmu Mari gangsteři okolo Berdycha a na ně napojení policisté rok navíc, kterého mohli využít k zametání stop a další násilné trestné činnosti?

Každopádně už v roce 2003 podle vyhodnocení Mari bylo připraveno zatýkání pachatelů. Úkol dokončil tým Uniforma. Jako policista jsem rád, že tým Uniforma dokončil práci.

* Domníváte se, že na vaší kriminalizaci mohl mít někdo osobní zájem? Například bývalý šéf Inspekce ministra vnitra Mikuláš Tomin se minulý týden o vašem týmu dokonce vyjádřil jako o Vojtěchovského gangu.

Budu se držet faktů. Vím, že tehdejší šéf inspekce ministra vnitra Tomin měl nadstandardní vztahy s jedním ze tří oznamovatelů, kteří na mě 20. dubna 2003 podali trestní oznámení. Konkrétně s podnikatelem Karlem Kaprem. Tyto nadstandardní vztahy zatím více popisovat nemohu. Vyšetřování není ukončeno. A nejsem pro tyto otázky zproštěn mlčenlivosti. V této souvislosti chci ještě zdůraznit, že poznatky získanými týmem Mari pan Mikuláš Tomin vůbec neprocházel po celou dobu, co jsem tým vedl (vyšetřování nesměřovalo k Tominovi - pozn. red.).

* Vy jste s Kaprem neměl nadstandardní vztahy? Prý jste se s ním scházel a dokonce ho i podle televizních reportáží vydíral.

Já osobně jsem se dostal do styku s Kaprem pouze přes pana Víta Chalupu, který provozuje restauraci v Radonicích, kde bydlím. Pan Kapr mně řekl spoustu zajímavých věcí k různým osobám, což mě z trestního hlediska zajímalo. Kapr dával velmi zajímavé informace o trestné činnosti jiných osob. Byly později využitelné i v práci týmu Mari. Poslední informace mi Chalupa a Kapr dali v lednu 2003. Týkaly se policejní práce. Pak jsem se s nimi nesešel.

* Patřily ty osoby, na které Kapr poukázal, k Berdychovu gangu?

V současnosti se nemohu blíže vyjádřit. Jedná se o mimořádně závažnou trestnou činnost. Mohl bych narušit vyšetřování. A taky nejsem v tak širokém rozsahu zproštěn mlčenlivosti.

* Nezavinil jste si styky s Kaprem problémy sám? Tento podnikatel je z lecčeho podezírán. Prověřováním podezření okolo Kapra se zabýval příslušník ÚOOZ a pak pražského odboru pro boj s organizovaným zločinem Petr Koňařík. Loni na podzim byl Koňařík obviněn ze spolčení s gangem Berdycha.

S ohledem na závažnost věci si jako policista dovolím pouze říci, že podezření z násilné trestné činnosti podnikatele Karla Kapra vyšetřoval Petr Koňařík.

* Nepodezíráte Koňaříka, že se o vaši kriminalizaci zasadil?

Bez komentáře.

* Tominovy reakce na nález jeho směnek a smlouvy o půjčce v kriminálním prostředí v roce 2002 vašimi podřízenými byly neobvyklé (viz Právo 29. 1. 2005). Jako vysoký policejní důstojník vás a muže, které jste vedl, dokonce obvinil z pomstychtivosti. Domníváte se, že právě uvedené nálezy na jaře 2002 odstartovaly záměr vás kriminalizovat, obvinit, umlčet, zavřít?

Je to jedna z variant příčin mé kriminalizace. Může to tak být. Ale to by mělo odhalit vyšetřování. A musím zdůraznit, že jako policista nemohu a nesmím podléhat pomstychtivosti. Byl jsem vychován, vzdělán a vycvičen k úctě k zákonu a nadřazení zákona nad osobní vášně.

* Vysvětlíte, jak to ve skutečnosti se směnkami a půjčkou bylo?

Na jaře 2002 byly mými podřízenými nalezeny v kriminálním prostředí různé písemnosti, na kterých se vyskytovalo jméno Mikuláše Tomina. Jako vedoucí odboru obchodování s lidmi ÚOOZ jsem na pokyn nadřízeného toto sepsal a zaslal služebním postupem cestou policejního prezídia k adresátovi, kterým byl tehdejší ministr vnitra Stanislav Gross.

* Jednalo se i o směnky avalované Mikulášem Tominem a jeho bratrem Alexejem v hodnotě 1,8 miliónu korun? Šlo i o nález smlouvy o půjče ve výši 1,8 miliónu korun, kterou Mikuláš Tomin poskytl svému arabskému příbuznému?

K osobě Mikuláše Tomina se zde nebudu vyjadřovat. Dovolím si říci, že avalovat směnky a poskytnout půjčku samo o sobě není trestné.

* Dosud jste mlčel k závažným obviněním, o kterých informovala média. Vaše žena měla ve firmě prát špinavé peníze, kontaktovat se s jakýmsi Sergejem z ruskojazyčné mafie , vy jste se měl jako náhončí snažit, aby starosta Jílového u Prahy Karel Dostálek prosadil změnu územního plánu tak, aby se údajně vaše žena dostala k lukrativním pozemkům.

V jedné televizi dokonce odvysílali, že jsem byl ve vazbě. A nebyla to pravda. Soud návrh na mé vzetí do vyšetřovací vazby zamítl.
Útoky na policisty a šíření nepravd o policistech jsou snadné, protože policista je vázán mlčenlivostí a může promluvit, až když je mlčenlivosti zproštěn. Vždy však pouze v rozsahu, který určí zproštění mlčenlivosti.
Mohu s čistým svědomím říci, že má žena se nikdy nedopustila žádného trestného činu stejně jako já. Neprala špinavé peníze. Neznáme žádného Sergeje. Dodnes jsem se nedopídil, kdo to je. S žádnými Rusy a žádnými jinými cizinci moje žena neobchodovala. Ani takový obchod nedomlouvala.
Daňové důkazy o podnikání mé ženy má k dispozici finanční úřad. Vyšetřovatelé mají k dispozici veškeré účetnictví mé ženy, které jim dobrovolně vydala při domovní prohlídce v listopadu 2003. Nikdo neshledal žádné pochybení. Pokusy o kriminalizaci od podzimu 2002 se prostě nezdařily.
K vystoupení pana Dostálka v televizi v červenci 2003 mohu uvést, že pan starosta ve svém vyjádření na Inspekci ministra vnitra vše, co řekl v televizi, popřel. Inspekci dokonce řekl, že mě vůbec nezná.




***

CHAPADLA, TĚLO A MOZEK
ČESKÉ POLICEJNÍ CHOBOTNICE


MOZEK: Vysocí policejní důstojníci - dosud na svobodě?

TĚLO:

1) Obvinění policejní důstojníci Josef Opava , Petr Koňařik, Jiří Žofčín... ze speciálního policejního Odboru pro boj s organizovaným zločinem – OBOZ : Dagestánské a ruskojazyčné gangy

2) Tomáš Půta s kontakty na italské a irské gangy

3) Maroš Šulej, Peter Zajak a slovenské gangy

4) Tajní informátoři OBOZ

5) Vykonavatelé: David Berdych a spol.

6) Gelani Aboud alias Samopalník Tony a arabské gangy


Na snímku zleva obžalovaní gangsteři Radek Trumpeš a David Berdych.


Foto PRÁVO - Michaela Říhová

Datum: 05.02.2005
Autor: Pavel Blažek
Zdroj: Právo
Strana: 16




BERDYCHŮV POLICEJNI GANG V DATECH

1990 až 1996: V Discolandu Sylvie Ivana Jonáka začali působit David Berdych a Antonín Slezák. S podnikem byla spojena násilná kriminalita. V dubnu 1994 byla zavražděna na Jonákovu objednávku jeho manželka Ludvika.

1996 až 2001: V čele gangu je Berdych. První známou akcí byl únos a zavraždění zlatníka Václava Tomana v listopadu 1996. Policie netušila, že šlo o Berdychův gang. Šéf 1. odboru středočeského úřadu vyšetřování Karel Malý v listopadu 1996 přiznal, že nezná motiv vraždy: „Nikdo ho ani nevydíral.“

2001 až 2002: Berdych ve vyšetřovací vazbě. Vedení gangu převzali Tomáš Půta a Maroš Šulej. Gang se rozdělil do skupin. Ve vybraných akcích se skupiny spojovaly. Řídili je: 1. skupina - Tomáš Půta, Daniel Herain alias Pomáda alias Dan Kočka; 2. skupina - Gelani Aboud alias Tony Arab alias Samopalník Tony; 3. skupina - David Berdych. Z gangu odešli a „udělali se pro sebe“: Tomáš Hofer (obviněný) začal spolupracovat s bulharským podsvětím , Jaroslav W. přešel do drogového podsvětí, Aleš L. začal spolupracovat s ruskojazyčným podsvětím .

2003: Zjištění policie, že obětí první známé akce je zavražděný pražský zlatník Václav Toman v listopadu 1996. Podezření, že gang v přestrojení za policisty a vybavený policejními průkazy a odznaky kriminálky spáchal okolo 80 loupežných akcí a zavraždil nejméně tři oběti . Závažné úniky informací z policie do podsvětí. Berdych až díky těmto únikům zjišťuje, že policisté z týmu Mari ÚOOZ znají většinu členů gangu přímo jmény, včetně dat narození. Členové gangu se do této doby totiž znali převážně jen pod přezdívkami.

2004 - 2005: Počet obviněných pachatelů dosáhl 41 osob. Policisté však stále nepozatýkali všechny členy Berdychova policejního gangu, který údajně čítal okolo 60 až 70 lidí. Předpokládá se další zatýkání. Dnes se zatím odhaduje, že ukořistili 50 milionů korun .


Datum: 29.01.2005
Autor: Pavel Blažek
Zdroj: Právo
Strana: 07



Berdychův policejni gang:
česká Chobotnice

Krvavá dramata, kdy se brutální zločinci spolčili s vysokými policejními důstojníky, jsme znali jen z akčních televizních seriálů a mysleli si, že něco takového není u nás možné. Z omylu nás šokujícím způsobem vyvedl gang kolem Davida Berdycha.
Organizovaný zločin prorostl s policií a léta společně neomezeně mučili, vraždili, vydírali a loupili. Ti, kdo ho měli zastavit, naopak brutální zvěrstva sami řídili či se dokonce na bestiálních činech přímo podíleli.

Krvavý tanec rozpoutali už v polovině devadesátých let. Klec začala padat teprve v září 2004. Do té doby se zločinci měli kromě přepadání kamionů dopustit kolem 80 loupežných akcí. Jen 22 z nich se však vyšetřuje, z toho ve třech z nich měl gang vraždit. Tělo oběti se našlo zatím jen ve dvou případech. Obětí české Chobotnice však bude nejspíš mnohem více.

Hovoří se až o dvaceti neobjasněných vraždách, vesměs bohatých lidí, které od roku 1996 přepadali gangsteři v policejních uniformách vybavení služebními průkazy a odznaky kriminálky či elitního Útvaru pro boj s organizovaným zločinem. Dostali je od policejních kompliců.

„Vyšetřujeme jen to, co se daří prokázat a kde se přihlásili poškození. Zatím neznámý počet obětí stále mlčí. Buď se z prožitých hrůz nevzpamatovaly, nebo mlčí ze strachu,“ vysvětlil Právu kriminalista.


Kápové na OBOZ

„Fungovala dohoda s policisty, že se pod jejich krytím bude páchat rozsáhlá trestná činnost,“ vypověděl u soudu Berdych. Uvedl, že činnost gangu, který své oběti unášel a mučil, neřídil on, nýbrž policejní důstojníci z pražského Odboru pro boj s organizovaným zločinem (OBOZ) Josef Opava a Petr Koňařík ve spojení s podnikatelem Luďkem Žaludem starším, majitelem sklenářství v Praze.

Žalud, Koňařík a Opava podle Berdycha dostávali 30 procent ze zisku, zbytek patřil ostatním z gangu.

Současní vyšetřovatelé teď musí vypátrat, jak, proč a kdy došlo k propojení gangu s policisty, kde je ukryta kořist, kolik únosů, loupeží a vražd zločinci spáchali.

Tělo oběti se našlo zatím jen ve dvou případech.

PĚKNĚ POHROMADĚ. Zleva Petr Koňařík, Josef Opava, Jiří Žofčín a František Brázdil.
Foto TV NOVA, Na vlastní oči

DAVID BERDYCH při soudním líčení zachovával ledový klid.

Foto PRÁVO - Lukáš Táborský

Datum: 29.01.2005
Autor: Pavel Blažek
Zdroj: Právo
Strana: 07



JAK ELITNÍ ZLOČINCI
SROSTLI S ELITNÍ POLICIÍ

Berdych s pomocí policistů
likvidoval konkurenční gangy

Nikdo zatím nespočítal, za kolika úspěšnými a široce medializovanými akcemi policie proti ozbrojeným lupičům stál v pozadí policejní informátor David Berdych a jeho komplicové. Neznámý je také počet konkurenčních lupičských gangů a policejních informátorů, které Berdych s komplici a policisty zločinci zlikvidovali.

Vyšetřovací spisy vedené pod dozorem středočeských žalobců Tomáše Milce a Svatopluka Nauše, který je také vyšetřujícím žalobcem, obsahují výpovědi, podle nichž Berdych jako policejní informátor využíval své pozice v boji proti konkurenčním gangům. Chystal pro ně údajně se svým řídícím policejním důstojníkem Petrem Koňaříkem a jeho policejními komplici i smrtelné pasti. Jedna z nich sklapla před pěti lety na Mělnicku ve Všetatech.

„Tehdy tu vyloupili pobočku České spořitelny. Bylo to 22. 11. 2000,“ vzpomínal starosta Všetat Miroslav Baloun. „Policisté po dohodě s personálem pobočky ji nechali vyloupit. Na ujíždějící auto s lupiči zaútočili, až když vyjelo ze Všetat. Tehdy jednoho z lupičů střelili přímo do hlavy,“ řekl starosta. Uvedl, že se o události mezi místními obyvateli dlouho hovořilo. „Už tehdy jsme si říkali, že se policisté chtěli někoho zbavit. Berdych nás napadl až loni. Když ho zatkli,“ poznamenal starosta. Za mrzuté označil, že centrála České spořitelny pobočku po loupeži zrušila.

Dozorový žalobce Milec se k informacím Práva a sdělením starosty Balouna nevyjádřil. „Je pracovně na policii,“ vysvětlila včera Právu pracovnice středočeského krajského zastupitelství.

Nová obvinění

Přepadení všetatské pobočky a její následné zrušení Právu potvrdila pracovnice tiskového oddělení centrály České spořitelny Helena Matušná. „Pobočka byla před pěti lety přepadena a pak zrušena,“ řekla Právu Matušná. Uvedla, že za posledních pět let došlo na pobočkách spořitelny ke 103 loupežným přepadením.

Kolik z uvedených loupeží zorganizoval informátor Berdych se svými policejními komplici, se neví. „Teprve se vše prověřuje,“ řekl Právu zdroj dobře seznámený s vyšetřováním.

Policisté a žalobci chtějí do září ukončit vyšetřování 25 násilných loupeží spáchaných Berdychovým gangem, který spolu s obviněnými policisty má tvořit 40 osob.
V posledních dnech však k uvedenému počtu přibyl další případ. Je jím oloupení podnikatele z Prahy 10, které se mělo stát v březnu 1996. Berdych se čtyřmi spolupachateli prý tehdy napadl podnikatele údery baseballové pálky do obličeje a naložil do auta. Pak oběť podle ČTK odvezli na chatu jednoho z lupičů a chtěli po ní výkupné deset miliónů. Sumu hledali i v bezpečnostní schránce oběti. Neuspěli, a tak nakonec podle obvinění uneseného podnikatele přiměli k tomu, aby telefonicky přesvědčil známého k vydání dvoumiliónové částky. Té se prý také dočkali.

Vraždili informátory?

Podle informací Práva uvedené obvinění zřejmě nebude poslední. Jedna z obětí Berdychova gangu Právu v pondělí sdělila, že k další loupeži došlo v Praze 10 v roce 1998.

„Byl to taky podnikatel. Lupiči jej v policejních uniformách sledovali na cestě s dcerkou do mateřské školy. Když dcerku předal, tak jej na zpáteční cestě nacpali do auta a odvezli na nějakou chatu. Tam ho dva dny mučili, aby vyzradil úkryt peněz a čísla bankovních kont. Podnikatel povolil, až když mu řekli, že zabijí jeho manželku a dceru. Telefonicky ho pak spojili s manželkou. Ta manželovi řekla, že je držena s dcerkou jako rukojmí. Teprve potom jim unesený podnikatel řekl, co chtěli,“ sdělil Právu svědek, který si nepřál být jmenován. „Berdychovci mě měli v rukou dvakrát. Mám strach,“ vysvětlil.

Zvláštní kapitolu v činnosti gangu tvoří zřejmě popravy informátorů policie. Jde například o táborského starožitníka Václava Skalu, který byl údajně naposledy viděn v jihočeských Kvašejovicích 16. 6. 2002 a od té doby po něm není ani vidu, ani slechu. „Skala byl policejním informátorem snad 30 let. Řídil ho v posledních letech nějaký Vorlíček z policejního prezidia a pak ho půjčili jako agenta Útvaru pro odhalování organizovaného zločinu. To byl Skalův konec,“ řekl Právu dobře informovaný zdroj. „Z vraždy Skaly jsou obviněni Daniel Herain alias Pomáda, Gelani Aboud alias Samopalník Tony a Martin Švec alias Marci. Obvinění je na vodě. Policisté nemají ani tělo, ani vražednou zbraň,“ řekl Právu advokát seznámený s případem.

Pavel Blažek

Právo 12.07.2005


MUŽI DVOJÍ TVÁŘE

Vyšetřování vázlo proto, že po gangu pátrali detektivové pražského Odboru pro boj s organizovaným zločinem (OBOZ). Obviněni jsou Koňařík, Opava, Žofčín a Kaňka. Právě je v listopadu 2004 označil zatčený Berdych za organizátory gangu. Podle něho měl dokonce být šéfem gangu bývalý důstojník OBOZ Josef Opava. Gangu pak měli vynášet utajované informace z policejního zákulisí důstojníci OBOZ Petr Koňařík a Jiří Žofčín.
  11.02.2007 12:18 Karel
 
Nový web pro bývalé příslušníky bezpečnostních sborů.

http://www.vysluhoveprispevky.estranky.cz/
  11.02.2007 12:43 Filcka <standa@standa.cz>
 
Stránky
www.vysluhoveprispevky.estranky.cz

jsou dobré, přesně šité pro policajty. Pro poldy, kteří nechtějí být rušeni při diskuzi, mají možnost na těchto webovkách perlit. Jsou to soukromé webovky a tam se samozřejmě zdržím komentáře. Ovšem na webovkách www.langer.cz se mě hold nezbavíte.
  11.02.2007 12:48 X1
 
Filcko - tvoje poslední slova " Se mě hold nezbavíte " vypovídá o tvé nenávisti, závisti a jiným skutečně povznášejícím se hodnotám, které jsou tam někde uvnitř tvé hlavy hluboce zakořenělé, neodléčitelné, tak si tu nemoc dále rozvíjej - místa zde máš dost.
  11.02.2007 13:03 asdf
 
Filcko, napiš mi prosím, kdo je to příslušník bezpečnostního sboru, děkuji
  11.02.2007 13:35 Karel
 
Pokud zapátráte na internetu, tak osoba s nickem FILCKA - e-mail standa@standa.cz má na webové adrese www.standa.cz pan JUDr. Stanislav Blažka, Komenského 24, Jihlava, telefon 567 310 700, fax 567 303 178.

Co to je za JUDr-a ?
  11.02.2007 12:09 Hodiny
 
V roce 2007 je 225 pracovních dnů. 6 týdnů dovolené, 2 týdny rehabilitace, zbývá 185 dnů. Každý den 0,5 hodiny k dobru je 92,5 hodin ročně. 2 týdny dovolené a 2 týdny rehabilitace proti zákoníku práce je 160 hodin. Celkem 252,5 hodin volna navíc proti normálním lidem. To je měsíc a půl. Zavřete ústa.
  11.02.2007 12:24 dennis cleanis <ZV130@volny.cz>
 
Ty hodiny, o kterých píšete, tak platí tak možná pro vedoucí, kteří pracují v nesměnném režimu, tedy je to to, co nám na těchto diskuzích rovněž nelíbí. Na regabilitaci nemá nárok každý, ale po splnění podmínky 15 let služby. Půl hodiny k dobru nevím, kde jste vzal, ale pokud je to přestávka, tak ta není započítávána do fondu pracovní doby, takže v případě 12 hodinové směny je mi započítáváno 11 odpracovaných hodin. Šest týdnů dovolené by bylo hezké, ale nám se počítají kalendářní dny, musíte tedy od toho odečíst všechny soboty a neděle a tuším, že i svátky, jsou-li tam. Nemá smysl psát o dalších "výhodách" oproti ostatním zaměstnancům, jako možnost odpracovat až 150 hodin zdarma, neproplácení nočních směn a víkendů, což je jinde běžné, nemožnost podnikat, stávkovat, být v politické straně, mít přísnější tresty v případě porušení pravidel, kdy rozsah těch pravidel je mnohonásobně po Novém roce rozšířen. Má to i další aspekty, ale obávám se, že netoužíte tyto zjišťovat. V každém případě, pokud nám ty výhody závidíte, přijďte nás posílit a užívat si jich, třeba té rehabilitace za 15 let. Až těch 15 let na ulici odsloužíte, zkuste si přečíst to, o čem tu píšete a položit si otázku - Je ta rehabilitace zasloužená?
  11.02.2007 12:25 .
 
Proč máme zavírat ústa nechápu. Říkám pojď si to zkusit, já jsem dříve dělal rukama a některé "požitky " jsem neměl. Teď tedy tyhle " požitky " mám, ale nemám rehabilitaci, to je tedy o ty 2 týdny méně a mám oproti jiným o 2 týdny delší dovolenou ? Není dosti běžné, že mají zaměstnanci dle kolektivní smlouvy i třeba 5 týdnů dovolené. Opravte mě, jestli jsme jako policisté, až tak privilegovanou skupinou. Jestli to někdo neví, tak u nás je i spousta nepožitků. To nikdo nechce slyšet, to je samozřejmé.
  11.02.2007 12:35 Filcka
 
Tečko běž zase dělat rukama a přestaň fňukat!
  11.02.2007 12:56 X1
 
Filcko vysvětli mě slovo fňukat, neznám dostatečně význam tohoto slova. Mám zájem o vysvětlení tohoto slova, protože jsem si všimnul, že je dosti často používáš. Já totiž když vždycky tohle slovo uvedeš, nevím co mám dělat. To víš při té naší inteligenci potřebujem poradit.
  11.02.2007 13:02 abeceda
 
a ty jsi pi.c.usek, u policajtu nedelam, ale manzel ano. Oproti prosincove vyplate donesl o 6 tis. mene, zivi zenu na materske a deti, doma neni skoro videt, nebot je v praci, ovsem od 1.1. uz bez naroku na priplatky, pouze za pausal. Usta si zavri sam a tak si polib tu cast, ktere asi rikas usta, nebot jen z teto casti tela jdou plodit nesmysly a lejna.
  11.02.2007 14:06 Hodiny
 
pro abecedu
Madam, tebe bych chtěl mít doma. Já myslím, že toho ten tvůj alespoň dvakrát za den lituje.
  11.02.2007 14:10 Filcka
 
11.02.2007 13:02 abeceda
velice se omlouvám za můj názor na polici, Neuvědomil jsem si, že pouze policisté pracují 12 a 24 hodin. Ostatní lidi se jenom flákají, sedí na pracákách, odrbávají na daních, provozují trestnou činnost a další neřesti. Pouze policisté jsou ti pracovití, podstivý a neůplatní respektující zákony tohoto státu, kteří si zaslouží platy, renty a další výhody. Já bych preventivně všechny lidi pozavíral do lochu, aby je nenapadlo dělat nic nezákonného, co vy na to?
  11.02.2007 14:28 asdf
 
Filcko zase se tu navážíš do příslušníků, proč se tu vyjadřuješ za někoho, nikdo z nich tu ostatní profese nepomlouvá, jen ty. Ostatních pracujících si váží každý rozumný, ale já a další kolegové ty peníze a možné renty nemáme zadarmo, pokud to nechápeš nebo nevěříš, nastup.....
  11.02.2007 14:55 Filcka
 
asdf
Já jsem možná JUDr. Filcka, ale k poldům nenastoupím, nejsu blbej. Tato práce je pouze pro vyvolené a ty nejlepší a to já rozhodně nejsem.
  11.02.2007 14:57 asdf
 
To nemusíš psát, to vidím z tvých příspěvků.....:-)
  11.02.2007 12:01 Bývalý strážník Městské policie
 
Pro všechy rádoby znalé rozdílů práce u PČR a strážníků Obecních policií - v městech, Městských policií.

Tak tenhle člověk tedy ten " Zálusk " se alespoň přede mnou totálně ztrapnil. Je to naivní neznalec. A když jsem si to jeho povídání četl, tak mě to bylo úplně k smíchu.
Ale na vysvětlenou : Jako on jsem přemýšlel v době když jsem byl také městský strážník a takto jsem přemýšlel jen z naprosté neznalosti práce PČR. Policii ČR jsem vlastně znal jen ze situací, kdy jsme jako strážníci zjistili něco co mohlo být asi trestným činem a tak jsme ty od PČR zavolali, aby si to převzali a maximálně jsme napsali někdy úřední záznam.
Potom jsem odešel k Policii ČR a setkával jsem se z bývalými kolegy na mětské policii při své službě u PČR. pak jsem pochopil a poznal ten obrovský rozdíl v náplní práce a hloubky, která se vyžaduje u zpracování oznámených případů.

Dám zde jenom jednu perličku.

Když jsem jednou takhlen seděl na oddělení a byl jsem šťastný, že mám chviličku na prostudování přiděleného spisu, tak se ozval telefon a dozorčí mě řekl, že měšťáci řeší nějakého řidiče, který jim nechce předložit doklady totožnosti. Oprávnění strážníka je v tomto případě jasné, protože při přestupku má právo osobu, která nedoloží ( hodnověrně ) nebo nechce doložit totožnost, tuto osobu předvést na služebnu Policie ČR ke zjištění totožnosti. V tomto případě bylo ale jednodušší zavolat na PČR, že mají tento mrzký problém, který se u PČR běžně řeší předvedením ke zjištění tožnosti. Takže jsem se musel sebrat jít si nafasovat vozidlo a rozjel jsem se na místo, ale notně nasranej, protože jsem skutečně potřeboval dělat svou práci a ne abych ještě řešil takovou hovadinu. Když jsem tedy dojel na místo, tak zde stáli tři stážníci - bývalí kolegové a sddělili mě to co jsem již z oddělení věděl : Řidič se dopustil přestupku a odmítal předložit doklad totožnosti. Vyřešil jsem to asi tak za 90 vteřin, kdy jsem tomu člověku vysvětlil, jestli je nutné, abych si k vůli jeho hrátkám na to jestli vyndá ten průkazek s podobiznou a ukáže jej strážníkům, kteří dle zákona na to mají nárok - oprávnění a musel k vůli tomuhlen jet, když potřebuji dělat svou práci - řešit přijmuté oznámení.
Řidič vytáhnul obč. průkaz, já jsem ho předal vedle stojícímu strážníkovi a jel jsem nazpátek na oddělení pokračovat v přerušené myšlence. Úplně zbytečný výjezd a jen proto, že se někomu nechtělo důrazně pánovi připomenout možnost předvedení a toto třeba při jeho záměrné nespolupráci realizovat. To by se ale na straně strážníků musel psát papír, které se jim psát nechtěl a kterých my běžně píšeme stovky.
Když bude číst tohle nějaký ten strážník, tak ho prosím ať se nerozčiluje, není to všude stejné, někde se i solidně snaží spolupracovat s PČR a svá oprávnění dokáží využívat lépe než jsem popsal, ale u Mětské policie jsem byl 3 roky a můžu směle srovnávat, takže u Městské policie to byl ráj a u PČR je to peklo a kdo nevěří ať to zkusí a pochopí jako jsem pochopil i já.
  11.02.2007 12:32 dennis cleanis <ZV130@volny.cz>
 
U MP jsem sloužil také a mám podobné zkušenosti. Oni ani nevědí, co jsou jejich pravomoce a co je ještě horší, ani jejich povinnosti. Navíc to neví ani jejich nadřízený, tedy starosta. Když jsem sloužil u MP, bylo to v Praze, tak jsme viděli, jaký je frmol na PČR, proto jsme si nedovolili přitáhnout něco, s čím bychom státní policisty výrazně zatížili. Předali jsme jim vše komplet a spolupráce byla lepší než ji měli třeba na MOP s PMJ, protože ti nebyli schoppni leckdy napsat ani úřeďák. Nyní, když sloužím u PČR, tak jakmile je věc na hraně mezi okvalifikováním přestupku nebo TČ, tak to hned hází nám a to vidí, jaký máme frmol.
  11.02.2007 13:08 asdf
 
Vše je zase o lidech, jsou strážníci obecních policií a městských policií, kteří spolupracují a jsou schopni si s PČR vycházet vstříc a funguje to a stejně tak jsou příslušníci policie, kteří nejsou schopni a ochotni jednat se strážniky. Bez spolupráce to nikdy nepůjde, dokud tady budou oba subjekty. END
  11.02.2007 11:23 Člověk <hkmp5@seznam.cz>
 
For comandos.
Jo, jsem z toho úplně odvařenej. To jsem teda nečekal, že se tu setkám s takovými tvrďáky. Kdybych nesloužil cca 15 let na ZJ (zásahová jednotka), kdybys náhodou nevěděl, co to je, tak bych šel okamžitě k JOZ. To bych se něco naučil. Škoda. Tam by mě ale asi nevzali, tam to musí být fakt tvrdé. Ty tam také sloužíš? Podle toho nicku, který používáš. Slušelo by ti to tam. Fakt, dostal mě, musím to jít rozdejchat. Měj se komanďáku.
  11.02.2007 10:51 COMANDOS
 
Ano,úplně si HO dostal.Myslím že výcvik a schopnosti u JOZ MP BRNO na takové výši,že bych tam celou PČR zrušil.Já bych jí asi ale zrušil všude.A nemusíš mít strach za ně,já jim fandím.Jsou to hoši na svém místě.Boty a pejsky bych dal státním,myslím že by si měli v hernách instalovat píchačky,když nejsou venku v autech ,jsou zašitý tam.
  11.02.2007 13:11 gesvik
 
Ty vtipálku, tys mě ale rozesmál
  11.02.2007 10:14 zálusk
 
Máí pravdu ten soudruh co píše,že práce u MP je náročnější a rizikovější než než u PČR na nějakém obvodu.Strážník má za směnu odšlapáno několik hodin v terénu,kdežto stá´ták tak akorát otlačenou zadnici z kanceláře a hlídkař ve vozidle.Asi by pan Langer koukal na zamlžená okénka jejich služebních vozidel.Ti tam musejí makat jak šrouby.Kdežto strážníkovi jde doslova o krk,když je neustále v kontaktu se spodinou lidstva.A prémie a bonusy nemají všichni strážníci.Oni nemají vlastně nic.Policii ČR bych okamžitě zrušil všechny benefity(100% za nemoc,příspěvky na dovolenou-tu mají celý život,rentu atd.)A že strážník není schopen vyřešit nic a volá hned PČR,je taky dobrý nesmysl.Pokaždé když někam tito pánové přijedou,nebo se spíš doplazí,tak je po všem.Stačí se podívat na 112,v Brněš si dělají měštáci radši všechno sami.A že suplují dopravní policii,je jen v pořádku(oni suplují celou polici čr),protože bez městské policie by to tady vypadalo jak na divokém západě.Myslím že pozice městské policie se bude nadále zlepšovat,protože již dnes má zcela nezastupitelnou pozici v bezpečnostním systému České republiky.Podívejme se například na stav v Praze,kdy se nabírá do stavů dalších 1000 strážníků.Proč asi,položme si tuto otázku!Jelikož PČR totálně propadá.Takže již dnes je jasné,že MĚSTSKÁ POLICIE stále expanduje a získává na vážnosti.Takže zdravím všechny nedoceněné strážníky městských policií a snad se na vás bude v připravované novele zákona 553/91 Sb.pamatovat.A mám informace z důvěryhodných zdrojů,že to tak bude.Takže hodně zdraví a pevné nervy při vašich riskantních zákrocích.
  11.02.2007 10:27 Franta
 
Ty nejsi, ale přece žádný strážník, ty jsi jen normální obyčejnej provokatér, který se zařadil do fronty těch idiotů, který maj mindráky s policie, protože sami překračují zákony.
  11.02.2007 10:32 Člověk <hkmp5@seznam.cz>
 
for zálusk.
No ty jsi taky pěkně mimo mísu. U MP to opravdu musí být hodně nebezpečné, hlavně když se dělají odtahy, botičky, kontroly kolařů a chodců. Nechci ale MP nějak křivdit, vím, že mají také těžkou službu, také jsem nějaký rok chodil po městě sám a pěšky. Že v Brně dělají měšťáci všechno sami není moc dobrá vizitka. Jestli to ovšem chtějí dělat dobře, tak se nemůžou navážet do všeho. Stačí mi, když vidím v TV jejich zásahovou jednotku a mám strach za ně. Jestli vidíš potřebnost MP v tom, jak se k ní nabírají lidé, je to tvůj názor. Já v tom vidím jen to, že do MP se hrne mnohem víc peněz a je tahle služba pro lidi zajímavější. To je odpověď na tvou otázku. PČR v současné době propadá, to máš pravdu. Není to ale vinou policistů, je to vina managementu a zákona, o kterém je zde řeč. Hezky jsi to napsal o těch nedoceněných strážnících. Ty jsi asi jeden z nich viď? :-) Ty o té službě na nějakém obvodu asi moc nevíš, podle toho, jak píšeš. A s tou spodinou (opravdovou) jsi také asi ještě pořádně nepřišel do styku. Nebo myslíš ty řidiče s botama a chodce? :-) Na divokém západě to tu bude vypadat, když o důležitých věcech budou rozhodovat lidé tvého ražení.
Ahojky a teď jsem zvědavý, jak mi odpovíš. Šlápl jsem ti na kuří oko viď?
  11.02.2007 10:41 Franta
 
Prosimtě, tohohle ten provokatér právě chtěl dosáhnout, že se tady budem obhajovat proti MP. Není to přitom žádný strážník, jen se za něj vydává. Jinak každý dělá svou práci za kterou je placen a může si vybrat ke komu nastoupí a dále není co řešit.
  11.02.2007 10:44 Člověk <hkmp5@seznam.cz>
 
For zálusk.
Tak jsem si myslel, že spolu dáme řeč a asi ti došly argumenty. Nebo už musíš do rachoty a na dvoře na tebe čeká šofér s KUKA vozem?
  11.02.2007 11:26 Schimanski
 
Příčinou vzniku Městských a Obecních policií byl myslím zoufalý stav veřejného pořádku , místní dopravy a řešení přestupků občanů v obcích a městech. Výtržnické partičky mladistvých , nepřispůsobiví občané , opilci , narušené mezilidské vztrahy a všeobecný " bordel" jsou to hlavní s čím se občané denně setkávají , co mají denně na očích a co jim nejvíce vadí. Policie ČR v tomto ohledu selhává , prostě na to nestačí a to díky nízkému počtu policistů , bezzubým zákonům s legračními a nevymožitelnými tresty pro přestupce, kteří ve svém jednání stále dál a dál pokračují . Policie ČR navíc řeší daleko širší agendu než MP. Jedná se o objasňování trestných činů, zjišťování pachatelů, zkrácená řízení, pátrání po osobách a věcech, správní řízení a další činosti. Na klasickou obchůzkovou činnost zaměřenou na veřejný pořádek a zjišťování a případně i řešení přestupků již tedy moc prostoru nezbývá. Stát, než aby podpořil navýšení počtů výkonných policistů v obchůzkové a hlídkové službě , umožnil vznik obecních a městských policií placených z rozpočtů jednotlivých měst a obcí. Přenáší tím odpovědnost právě na tyto subjekty. Kdo na to má, zaplatí si vlastní policii a to na úkor Policie ČR. Vždyť si stačí srovnat počty policistů na jednotlivých Obvodních odděleních policie ČR kterí vykonávají obchůzkovou a případně i hlídkovou službu s počtem strážníků v obcích a je to jasné.
Vzhledem k nízkým počtům police ČR je dnes činnost strážníků opravdu velmi potřebná a viditelná. Je si však nutné uvědomit, že tyto služby nestojí proti sobě a měly by pracovat v úzké spojitosti s tím, že každnému jeho jest. Tam kde jsou zřízeni , nechť strážníci řeší veřejný pořádek, kontrolují dodržování různých vyhlášek města a zakročují proti přestupcům , naplní tím svoje poslání a spokojenost občanů a Policii ČR tím uvolní ruce k ostatním činnostem. Myslím, že činnosti MP v současné době již mnohde překračují jejich původní poslání -viz různé zásahové skupiny proti nebezpečným pachatelům , pulty PCO a pod. Je na jedné straně hezké "akčně " zakročovat poti těmto osobám, ale co potom dál . Nastupuje administrativa, zpracování spisů, důkazní řízení , prostě hora papírů, kterou musí někdo vyrobit a zpracovat. To se však již děje v kanceláři a ne ve světle reflektorů. Není to nic akčního a příjemného ale je to minimálně stejně důležité nebo ještě důležitější ,než to samotné zadržení pachatele. Tady je potom " zaseklá" většina policistů ČR. Jinak obdobnou činnost jako strážník MP vykonává policista zařazený u hlídkové policie v rámci PČR a jejcih rizika sou obdobná.
  11.02.2007 11:29 Filcka <standa@standa.cz>
 
11.02.2007 10:27 Franta
Kdo tady má mindráky? Fando koukni se do policejních řed co to tam máte za policajty! Denodeně je v TV, že policajti přepadli benzinku, přepadli kamiony, vybírali výpalný, dělali únosy..... Co by bylo, kdybychom zrušili policajty? Že by klesla kriminalita? Otevři oči a koukni se kolem sebe! Co máte za lidi u policie. Není to pouze o penězích. Soudci mají platy od 100 000 tisíc nahoru a také se podílejí na trestné činnosti. Tvoji kolegové z ÚOOZ také mají super příjem a jsou namočeni do trestné činnosti.
  11.02.2007 11:34 .
 
pro filcku
Tys tu dlouho nebyl, žádná sranda. Už sis umyl nohy? :-)
  11.02.2007 11:43 Filcka
 
.
Ahoj tečko, Já mám za sebou kompletní koupel, ale ty si vypláchni tu tvoji sprostou papulu. Děláš policajtům ostudu. Nemusíš souhlasit s mím názorem, ale zkus mluvit slušně, pan ministr to ocení.
  11.02.2007 11:55 Bývalý strážník Městské policie
 
Tak tenhle člověk tedy ten " Zálusk " se alespoň přede mnou totálně ztrapnil. Je to naivní neznalec. A když jsem si to jeho povídání četl, tak mě to bylo úplně k smíchu.
Ale na vysvětlenou : Jako on jsem přemýšlel v době když jsem byl také městský strážník a takto jsem přemýšlel jen z naprosté neznalosti práce PČR. Policii ČR jsem vlastně znal jen ze situací, kdy jsme jako strážníci zjistili něco co mohlo být asi trestným činem a tak jsme ty od PČR zavolali, aby si to převzali a maximálně jsme napsali někdy úřední záznam.
Potom jsem odešel k Policii ČR a setkával jsem se z bývalými kolegy na mětské policii při své službě u PČR. pak jsem pochopil a poznal ten obrovský rozdíl v náplní práce a hloubky, která se vyžaduje u zpracování oznámených případů.

Dám zde jenom jednu perličku.

Když jsem jednou takhlen seděl na oddělení a byl jsem šťastný, že mám chviličku na prostudování přiděleného spisu, tak se ozval telefon a dozorčí mě řekl, že měšťáci řeší nějakého řidiče, který jim nechce předložit doklady totožnosti. Oprávnění strážníka je v tomto případě jasné, protože při přestupku má právo osobu, která nedoloží ( hodnověrně ) nebo nechce doložit totožnost, tuto osobu předvést na služebnu Policie ČR ke zjištění totožnosti. V tomto případě bylo ale jednodušší zavolat na PČR, že mají tento mrzký problém, který se u PČR běžně řeší předvedením ke zjištění tožnosti. Takže jsem se musel sebrat jít si nafasovat vozidlo a rozjel jsem se na místo, ale notně nasranej, protože jsem skutečně potřeboval dělat svou práci a ne abych ještě řešil takovou hovadinu. Když jsem tedy dojel na místo, tak zde stáli tři stážníci - bávalé kolegové a sddělili mě to co jsem již z oddělení věděl : Řidič se dopustil přestupku a odmítal předložit doklad totožnosti. Vyřešil jsem to asi tak za 90 vteřin, kdy jsem tomu člověku vysvětlil, jestli je nutné, abych si k vůli jeho hrátkám na to jestli vyndá ten průkazek s podobiznou a ukáže jej strážníkům, kteří dle zákona na to mají nárok - oprávnění a musel k vůli tomuhlen jet, když potřebuji dělat svou práci - řešit přijmuté oznámení.
Řidič vytáhnul obč. průkaz, já jsem ho předal vedle stojícímu strážníkovi a jel jsem nazpátek na oddělení pokračovat v přerušené myšlence. Úplně zbytečný výjezd a jen proto, že se někomu nechtělo důrazně pánovi připomenout možnost předvedení a toto třeba při jeho záměrné nespolupráci realizovat. To by se ale na straně strážníků musel psát papír, které se jim psát nechtěl a kterých my běžně píšeme stovky.
Když bude číst tohle nějaký ten strážník, tak ho prosím ať se nerozčiluje, není to všude stejné, někde se i solidně snaží spolupracovat s PČR a svá oprávnění dokáží využívat lépe než jsem popsal, ale u Mětské policie jsem byl 3 roky a můžu směle srovnávat, takže u Městské policie to byl ráj a u PČR je to peklo a kdo nevěří ať to zkusí a pochopí jako jsem pochopil i já.
  11.02.2007 13:18 Polda 33
 
Pro zálusk
Vážený je vidět, že z vás mluví neznalost. To že MP v Praze a v Brně si zřídili své zásahové jednotky je jejich věc, kdy jejich členové obdobně jako naší kolegové z URNY a KZJ trénují zákroky proti nebezpečným pachatelům a pak zakročují proti pachateli občanského soužití na kterého od nás jezdí řadový policisté. Tak nesrovnávejte jablka s hruškami.
Jen pro vaší informaci nás na oddělení nikoho nebaví dělat administrativu, ale musíme a nikdo jiný to za nás neudělá. Už dávno mohli naši zákonodárci tuto činnost zjednodušit po vzoru zemích EU, ale nikomu se nechce, ale můžeme za to my.
  11.02.2007 14:40 Adam <Adam.Synek@seznam.cz>
 
Prosimtě čeho se má týkat ta novela 553/91???
  11.02.2007 06:34 Kyš, kyš
 
Deník Šíp - 10.2.2007
Policisté zrušili demonstraci
Policisté nebudou demonstrovat! Plánovaná demonstrace proti novému služebnímu zákonu se před ministerstvem vnitra tento měsíc konat nebude. Zástupci odborů a ministerstva vnitra slíbili nápravu. Společně svolali shromáždění všech příslušníků bezpečnostních sborů. Středeční schůzky se účastnili zástupci Iniciativy, kteří organizovali demonstraci, vedení Nezávislého odborového svazu a první náměstek ministra vnitra Jaroslav Salivar.
"Konečná dohoda zněla, že žádná demonstrace nebude. Musím ale pominout legitimitu Iniciativy, protože zastupuje jen pár nespokojených lidí," prohlásil po schůzce Salivar.
  11.02.2007 11:36 Schimanski
 
Nečetl jsem plátek ŠÍP z 10.2.2007 a nevím co údajně prohlásil při jednání se zástupci policistů INICIATIVA a NOS pan Salivar. Mylím, že to neví ani autor článku v plátku ŠÍP. Pokud je však pravdivá informace o nekonání , případně o odložení demonstrace policistů proti dopadům nového služebního zákona s tím, že dojde skutečně k serioznímu jednání o těchto věcech a ke skutečné snaze o zjednání nápravy,myslím že je to dobrá zpráva a cesta správným směrem. Pouze hlupák se může tomuto posunu věcí vysmívat.
  11.02.2007 11:47 Filcka
 
To je super. Ještě vám poldům párkrát posunou termín demonstrace a vy zapomenete, proč jste vlastně chtěli demonstrovat.
  11.02.2007 13:27 Polda 33
 
Pro Filcku
Poté co jsi zareagoval je mi jasné, že jsi to byl ty co jsi se za mne vydával. Tímto jsi se u mne totálně zesměšnil, kdy jsi zakomplexovaný ubožák, který umí jenom kritizovat a urážet.
  11.02.2007 21:53 ... ...
 
Dle interních informací ze setkání NOS x Iniciativa x Salivar vyplývá, že demonstrace je i nadále jednou z možností, jak hájit zájmy řadových policistů. Na druhé straně vedení resortu činí kroky k tomu, aby nabídlo solidní řešení problémů. Díky Bohu za vstřícnost Salivara, PP dělá mrtvého brouka.
  11.02.2007 06:19 Polda 33
 
Souhlasím s tebou
  11.02.2007 09:47 Pro Poldu 33
 
To by mělo zajímalo, který ubožák začal používat můj nick.
  11.02.2007 12:46 Filcka
 
Pro Poldu 33
To není úmysl, tady pouze někteří nevědí jak se jmenují.
  11.02.2007 06:19 Jessy
 
Jestli někomu z policajtů snížili plat, tak je to v pořádku. Těm policajtům, co tu diskutují snížili málo.
  11.02.2007 11:09 pro Jessy od Jessy
 
To si musíš pořád na někoho hrát? Můj nick zas tak anonymní není. Protože velká většina policistů mě zná. Tak si používej laskavě svůj a nehraj si na někoho jiného!
  11.02.2007 01:03 Kutil Tim
 
4 Lars
- Nemocenská se platila a vypočítávala stějně jako u jakékoliv jiné profese, tedy podle stávajících předpisů.
- Odchod do důchodu v 55 letech neměla jen policie, ale i jiná povolání, tam kde byla opotřebovanost zaměstnanců vyšší. V současné době to tak již není. Osobně se Vás zeptám, jak si představujete člověka staršího 55-ti let jak se po ulicích za někým honí. To nemá s délkou průměrného produktivního věku co dělat, je to o schopnosti vykonávat své povolání, navíc jaké další uplatnění má takový člověk ve společnosti pro kterou až 35 let pracoval?
- Příspěvky na dovolenou jsou policistům poskytovány z FKSP 1x za 2 roky, žádost musíte podat v kalendářním roce předcházejícím. FKSP může čerpat každý podnik, který na něj přispívá.
- Část vlastních rekreačních zařízení policie rozprodala.
  11.02.2007 01:06 Jessy
 
A zase to není všudec stejné. U nás si můžu dát žádost 1x za 4 roky. Má manželka má příspěvek od firmy každý rok!
  11.02.2007 01:12 .
 
U vojáků co jsem slyšel, mají nárok každý rok, pokud nevyberou přechází do dalšího roku = 5 let nevybírám, pak vyberu za 5 let a jedu na pěknou dovolenou.
  11.02.2007 01:13 Kutil Tim
 
4 Jesy
Moje manželka třeba nemá nárok žádný :-)
  11.02.2007 01:24 Jessy
 
4 Kutil Tim: Ale za to já nemůžu! To je věc firmy, která zaměstnává! Ale teď vážně:-) Vkládal jsem do nového ministra velké naděje, že konečně očistí Policii od pochybného hospodaření a rodiných klanů! Ale je stejnej jako ti před ním! Nechce vidět problémy, které tu jsou. Má v hlavě P1000 a tím udělal všechno! Měněj se okna, stoly židle, výpočetní technika. Super, je to potřeba! Ale, že nevyhovují rozvody elektřiny, takže ta technika, když se zapne najednou bude vyhazovat pojistky a nebo vyhoří. Že nevyhovují odpady. To jsou věci, které nejsou vidět! Že dostaneme techniku, která ve finále je dražší než v prodejně u nás ve městě. Asi rozhodují lidé, kteří o tom moc nevědí. A dalo by se pokračovat donekonečna!
  11.02.2007 01:44 Kutil Tim
 
Škoda jen, že veškerý problém se převedl pouze na výši platů, ikdyž to je téma nejcitlivější, není nejdůležitější.
Všechno vyplývá ze zákona a těch ostatních nařízení, které se do obecného povědomí nedostanou, vlastně ani nesmí dostat. :-(
  11.02.2007 10:36 55
 
na hasiče se kašle nikdy nic jo přispějou malýmu na tábor odbory to je vše
  11.02.2007 12:57 asistent
 
kde sloužíš, že dostáváš příspěvek na dovolenou ? V Praze na správě jsme ještě nikdy nic nedostali.jen ti nahoře a policejním prezidiu.asi jsme vyjímka.
  11.02.2007 12:57 asistent
 
kde sloužíš, že dostáváš příspěvek na dovolenou ? V Praze na správě jsme ještě nikdy nic nedostali.jen ti nahoře a policejním prezidiu.asi jsme vyjímka.