Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  06.08.2009 20:01 prostý občan <ladislav.marek@volny.cz>
 
Podle Langera porušuje Houbovo odvolání služební zákon
5. 8. 2009 15:21, autor: ČT24

Praha - Místopředseda ODS a bývalý ministr vnitra Ivan Langer má za to, že policejní prezident Oldřich Martinů porušil služební zákon, když nechal nahradit svého náměstka Jiřího Houbu. Novinářům řekl, že jde o další politicky motivované rozhodnutí ministerstva vnitra pod vedením Martina Peciny. Podle Langra Pecina i jeho náměstek Jiří Komorous vyvíjeli od počátku svého působení v úřadu enormní nátlak na Houbovo odvolání.

Zpět na článek

Diskuse
V diskusi je 93 příspěvků

Zobrazit: ohodnocení 5 a více ohodnocení 0 a více ohodnocení -5 a více všechny



8
Jeseter, 6. 8. 2009 00:36 .Langer je gauner
Tak to je hustý, ten LANGER je opravdu GAUNER.Policii dovedl ke kolapsu a ještě si bude otvírat "pusu".Ten člověk by měl jít sedět, za to co provedl.
5
honza, 6. 8. 2009 11:53 .RE: Langer je gauner
Máte pravdu, snaží.kryje Topolánka, Dalíka , Hřebíčka a ostatní členy.Jen vyjímečně člen ODS není gauner. Ale hlavně kryje sebe, aby nepraskly jeho podvody.Je příšerný gauner. .. 10
Jan, 6. 8. 2009 00:22 .Íčkovi zřejmě otrnulo
nedivím se, že má íčko obavy, protože policajti snad konečně začnou šetřit jeho aktivity a on skončí ne na vnitru jak touží, ale na Borech kam patří.
1
ach, 6. 8. 2009 14:22 .RE: Íčkovi zřejmě otrnulo
Také bych si to přál, ale myslíš, že bude potrestanej, já tomu moc nevěřím. Jeho hoši ho budou bránit, protože by na ně práskal. .. 9
Karel, 5. 8. 2009 23:21 .nevěrohodný bývalý ministr vnitra
Co si myslí pan Železný v komentářích, že nikoho ze zátupců ČSSD nenechá domluvit, pořád mu skáče do řeči a myslí si jako pan Langer, že má patent na rozum. Pan Langer dokáže pouze obhajovat problémy ve kterých se nachází pan Topolánek a pořád před lidmi mlží svojí za nic nestojící činnost na ministerstvu vnitra.To co u policie zavedl a tloukl se při tom do prsou tak nemají v souzčasné době ani vyspělé demokratické země. Stači se přesvědčit když oznámíte trestnou činnost , která byla na vás spáchána v těchto zemích. Proto co jsem viděl dne 5.8.2009 na událostech komentářích tak pokud lidé neprokouknou lži pana Langera tak opět ODS vyhrají volby.
6
Svatopluk Beran, 6. 8. 2009 01:18 .RE: nevěrohodný bývalý ministr vnitra
Řekl bych že tohle pan Železný nezvládl. Proč se přešlo ke Komorousovi, když řeč byla o Houbovi. Pan Bublan jasně řekl že umístění pana Houby na pozici mohl pouze policejní president a to byl pana Martinů. Jak je tedy možné, že ho do pozice prosadil Ivan Langer jakožto ministr. Proč se pan Železný nezeptal pana Langera jakto že ho do dané pozice dosadil on a to ještě bez výběru, když je to pouze provomoc policejního presidenta? Pan Langer je veliký vřed na naší demokracii. Viz. například americká víza a tajný dokument o zavedení protiteroristického střediska u nás za pomoci USA a tím i CIA. Po letech snažení se USA pod podmínkou zrušení vízové povinnosti pro Čechy podařilo přimět českou vládu k vytvoření speciálního protiteroristického centra. Má se nacházet v budově, kde sídlí Útvar pro odhalování organizovaného zločinu a běžný daňový poplatník se o tom, jak je nakládáno s jeho penězi v této oblasti nic nedoví. Praha (INT) Utajena bude i konkrétní podoba, způsob a výsledky práce centra - nedovíme se tedy vůbec nic. Zůstává pouze možnost spekulovat a jelikož podmínky vyplývají z česko-amerických smluv, je nanejvýš pravděpodobné, že vzor činnosti této služby bude v USA. Analytické pracoviště tohoto centra začne pracovat v průběhu prvního čtvrtletí příštího roku. Mluvčí ÚOOZ Pavel Hanták uvedl, že hlavní náplní tohoto pracoviště bude „sběr, vyhodnocování, analýza a zpracování informací o teroristech a osobách důvodně podezřelých z napojení na teroristické organizace. Toto pracoviště bude zároveň za policii vyhodnocovat hrozby plynoucí z terorismu vůči zájmům České republiky." Mluvčí ministerstva vnitra Hana Malá ujišťuje, že s informováním o vznikajícím centru se nepočítá ani do budoucna a že „jediné, co lze obecně o mechanismu spolupráce zveřejnit, je skutečnost, že plně podléhá vnitrostátnímu právu České republiky včetně povinností policie a práv našich občanů zaručených zákonem." O mezinárodním právu zmínka nepadla a vzhledem k Akčnímu (protiteroristickému) plánu, se kterým vláda přišla, se nejeví, že by pravomoci bezpečnostních složek byly omezeny svobodami občanů. A jaká je praxe ve světě? Americká praxe Pokud by se české služby skutečně inspirovaly v USA - a i bez znalostí podmínek je evidentní, že spolupráce je nevyhnutelná - můžeme předpokládat důsledky. Americké bezpečnostní složky mohou například bez rozhodnutí soudu zadržovat kohokoli pro podezření z terorismu ve své věznici Guantánamo, odposlouchávat telefony a číst elektronickou korespondenci. Bez souhlasu cílových států mohou na jejich území podnikat tajné - i vojenské - operace. V Evropských státech si pak už dříve vymohli zavedení tzv.černých listin. Do těch jsou uváděny osoby, podezřelé z terorismu či jeho podpory, kterým jsou podle závažnosti domnělého zločinu blokována konta, zamezen přístup k lékaři atd. Samotné osoby o zařazení do listiny nemusí vědět a de facto není možnost se bránit ani - v případě prokázání neviny - zajistit vyškrtnutí. Britská praxe Nejsilnější omezení v souvislosti s terorismem má v Evropě Velká Británie. Policista zde může po libovolném člověku na ulici požadovat odpovědi na cíl a účel cesty, činnost před cestou. Zároveň může každému prohledat věci, stejně jako jakékoli auto i bez přítomnosti majitele. Ve vazbě může podezřelému bez souhlasu vzít otisky prstů, bot a vzorek slin (poté zanesený do genetické databáze). Podezřelá osoba může být držena ve vazbě (se souhlasem soudce) bez důkazů až 28 dní a i při zproštění obvinění jsou všechny údaje a vzorky uchovány. Ministerstvo vnitra pak na svých stránkách uvádí statistiky zatčení na základě podezření z terorismu v období 11. září 2001 až 31. březen 2007. Z těch vyplývá, že z terorismu a těžkých zločinů bylo obviněno 27 procent zadržených. 54 procent podezřelých nebylo obviněno z žádného zločinu a zbytek překročil zákon v méně závažných věcech. 73 procent osob tedy nebylo z terorismu či těžkých zločinů vůbec obviněno a z toho vyplývá že minimálně v 73 procentech případů jsou tyto pravomoci zneužity. Česká vize v EU Pro období českého předsednictví EU již experti vytvořili program bezpečnostních iniciativ. Hlavními body je blokování internetových stránek a mobilních sítí ve zvláštních případech. Dalším závažným bodem bude migrace. Česká cizinecká policie platí v Evropě i západních zemích mezi nejhorší a nejzkorumpovanější, je tedy s očekáváním, jak se jí podaří moderovat diskusi o padělaných dokladech. V plánu je také téma zavádění biometrických údajů - už i k povolení k pobytu - to je velmi kritizováno organizacemi, chránícími lidská práva a soukromí nejen v Evropě. Ať už se jedná o současnou vládu či opozici, zdá se, že jsou strany připraveny „z bezpečnostních důvodů" dohled pouze utužovat. Není však sjednocování světa proti islámskému terorismu po 11. září pouze obdobou sjednocování Německa proti terorismu „žido-komunistickému", „odhalenému" po vypálení Reichstagu roku 1933?
10
  07.07.2007 23:10 ...Es kommt der Tag
 
Pro některé místní hloupé ovce z modrou lobotomií trochu nedávné politické historie -

Čunek na dotaz čtenáře v tisku, zda " se budou dotovat i ostatní lidé jako cikáni", řekl: "To se budete muset jet někam opálit, začít dělat s rodinou binec, na náměstí dělat ohně a potom se Vás "špatní" politici zastanou a řeknou - on je chudák."
K tvrzení, že drtivá většina Romů zneužívá sociální dávky, uvedl: " Do vlády jsem vstoupil proto, že se mi podaří tak zkomplikovat sociální systém těm, kteří ho chtějí zneužívat, že nakonec uvidíte těch Romů pracovat hodně. "

Na dotaz, že ho některé organizace považují za rasistu a člověka, který nemá dostatečný morální kredit kázat někomu o morálce a nebo ji dokonce vynucovat, odpověděl..."nazývají mě rasistou, představitelem nastupujícího klerofašismu v Čechách, ale já s tím nemám absolutně žádný problém....

Tož tak, soudruzi, ti nahoře bez skrupulí a v poho rozebíraj miliardy a Vy se tady jebete o drobný, za které by jste prý ještě lépe sloužili těmto gaunerům - není Vám ani trochu stydno, soudruzi příslušnici ?!
  07.07.2007 17:00 Kolaps
 
K POLICII ZAČÍNAJÍ NÁBOROVAT ŽENSKÉ POHLAVÍ, PRO TY JSOU VÝPLATY ODPOVÍDAJÍCÍ A SPOKOJENI JSOU VŠICHNI.
  07.07.2007 18:44 bývalý krim. technik
 
Ženský do přímého výkonu bych nedával, to je jako by jsme je posílali do dolů rubat uhlí :-) Nějak se mi to příčí. Pamatuju doby, kdy jich bylo na celém okrese 5 a to ještě v kancelářích. Při zákroku se policajt nemusel bát, že ženský v hlídce někdo ublíží, protože ssebou žádnou neměl :-))
  07.07.2007 19:07 sniper
 
Jim je jedno, jestli přijdou chlapi, ženský, děcka nebo důchodci... Jde jim jen o kusy, o čárky, čísla... Navíc taková ženská, která ráda buzeruje řidiče (je jich bohužel většina) a uloží spoustu pokut, je jim milejší než dvoumetrovej a metrákovej chlap, kterej si tyhle komplexy neléčí.
  07.07.2007 20:22 rtu
 
Je to tak, s ženskou je strach sloužit. Zakročovat a současně dávat pozor, aby se ji nic nestalo je skutečně náročné. Průměrná ženská - mladá holka má tak v průměru 50 kg i s botama, opasekem a pistolí, tak co od takových na ulici očekávaj nevim. Je to demagogie jako plno jiných věcí. Když už tak patří do kanceláře, kde mohou uplatnit svou v průměru větší zodpovědnost než mají chlapy. Ale jak píšete za chvíli budou brát třeba bezruký, slepý či hluchý, hlavně, že budou kusy. Kam tohle vše vede je snad jasné.
  07.07.2007 20:45 Nespokojený Policista
 
Minulý týden jsem se náhodou na ulici v Praze potkal s novopečenou kolegyní, která měla svou PRVNÍ službu na ulici, ještě k tomu v noci. Na dotaz, co u Policie očekává mi sdělila, že si jen musí pár měsíců odšlapat na ulici a že už má stejně domluvené místečko v kanceláři, neboť pár rodinných příslušníků má u tohoto spolku, a už se pro ni vytváří teplé místo. Takže další netáhlo u spolku! Když jsem se jí ptal, jestli půjde natvrdo do zákroku s kolegou, tak mi odvětila, že se do žádných akcí pouštět nebude!!! Chudák parťák, který s ní bude sloužit!!! A to prosím, za stejný plat!!! Někdo riskuje, někdo ne, ale v průměru to riziko není zase takové, odvětí pan ministr. Nebudeme míchat jablka s hruškama, ale dáme si raději švestky!
  09.07.2007 00:00 -----
 
nemáte tak docela pravdu, já sloužil z ženskýma rád, do zákroroku žádný problém, a na zadokumentování daného skutku úplná pohoda.
  12.07.2007 06:51 Miras
 
Tak to ani omylem, s ženskou sloužit ve hlídce, to je většinou za trest...
  07.07.2007 09:58 xy
 
Novinka z parlamentu. Je to již jisté. Znovu se budou prodávat odpustky.
  07.07.2007 02:12 Stonjek <infoeltax@seznam.cz>
 
Obec 500lidí 9poslanců,předseda finanční komise na Cibulkovém seznamu STB jako důvěrník,myslím si,že kdo dříve těžil ze zrůdného režimu nemá právo se drát do funkcí,poradí někdo jak na to aby tento bezpáteřní člověk byl nucen odstoupit ze zastupitelstva?Předem děkuji za radu.Stonjek.
  07.07.2007 07:12 Lída
 
A proč by měl odstupovat? Na rozdíl od vás si ho jiní lidé zvolili. U nás dvě poslední volební období dělala starostku komunistka, která do revoluce dělala na OV KSČ. A žádný jiný starosta před ní se nestaral lépe. Je to o práci pro obec, ne o "seznamech".
  07.07.2007 10:47 Jany
 
Jdi už, s prominutí, se šaškárnama typu "STB" do p..... . Máš 20 let po revoluci, snad záleží na tom, kdo co, jak dobře umí. A jestli jsi ublíženej tím, že s prominutím umíš kulový, tak to víš že lid, vedoucí i soukromník dá přednost tomu, který na rozdíl od tebe umí a jen nečumí. Neebo je dobrej tak, že si sám šéfuje. Páčko neděláčku.
  06.07.2007 22:27 volno
 
Máme u nás na Kladně jedno volné místo, kdybyste měly zájem. Kolega ( 50 ) musel ze zdravotních důvodů. Na kmenový knize mu řekli, že mu to dělá 15 890,-. Docela dobrý, ne.
  07.07.2007 10:48 Jo
 
To víš že dobrý. Až budeš mít 50 let a něco odděláno, pádi také. A teď nezáviď, jsi s tím ubohý.
  07.07.2007 11:49 diskuze
 
Hele JO to je diskuse a ne odsuzování.
  07.07.2007 23:24 pro "diskuze"
 
Já diskutuji a navíc radím mladému, nezkušenému, možná trochu pomýlenému kolegovi. A v žádném případě jej neodsuzuji! Jo.
  06.07.2007 16:58 PRD
 
Tady vidíte jasnej příklad toho kdo má prachy tak má všechno.Jinej by seděl a ani by mu nedali možnost kauce.Jo krejčíř to je šéf ... Tak dáme soutěž kde se bude skrývat ted?Já tipuju : JIŽNÍ AMERIKU
  06.07.2007 16:51 ivan
 
33:ty jsi asi velkej chlap vid:-)
  06.07.2007 14:38 BB
 
Tak v JAR nám propustili Krejčíře na kauci, kde jsou silácké kecy Langera, když byl Krejčíř zatčen.
Nynější vláda je velkou HANBOU NAŠÍ REPUBLIKY.
  06.07.2007 16:20 UVKSČ
 
Píšeš jak zapšklý komunista co nemůže zkousnout, že bony do Tuzexu, které skrblil mu jsou k ničemu a že stranickou legitimací si může vytřít akorát tak prdel a ještě si rozškrábe hemoroidy !!!
  06.07.2007 14:16 slepé vedení
 
Tak mám po 3 nočních za sebou, pěkně za poděkování bez finančního ohodnocení a příplatků. Pan Martinů žije jako náš ministr ve virtuální realitě a myslí si, že nespokojených policistů je snad jenom 1000. Spíš absolutně spokojených manažerů bude 1000 nikoli lidí co chodí za peníze vytvořené novým zákonem do zaměstnání o sobotách, nedělích, svátcích se lopotí v podstavech.
  06.07.2007 14:48 Polda33
 
Pokud si tak stěžuješ tak proč nezměníš firmu? Proč nejdeš dělat do Kolína do automobilky, nebo do Ostravy na šachtu? Tam by jsi spíval jinou písničku a dozvěděl by ses i ti tví kámoši co je to vůbec práce! A hlavně za jaké peníze ! A jestli závidíš manažerům na presidiu, tak proč tam nejdeš dělat ty? No pokud na to nemáš tak nám nepiš pohádky. Měl jsi se lépe učit !
  06.07.2007 15:17 33
 
Nech lidi vyjádřit názor 33 patří to k demokratickému projevu.
  06.07.2007 16:24 123
 
Pro POLDA33 - podle toho co jsi napsal jsi buď 1) civil co neví o čem mluví a jen chce napadat a proto jestli děláš na šachtě, tak běž k policii, když si myslíš jak je to lukrativní a bezproblémové nosit uniformu 2) nebo jsi jeden z těch prasat co bere 50 000 - je u policie 20 let, sedí na okrese, pro nikoho nic dobrého neudělá a jen skrblí a skrblí peníze, aby je mohl na konci roku vrátit jako nespotřebované a dostat za to k Vánocům od prezídia finanční prémii
  06.07.2007 16:44 Pro 123
 
Hezky jsi to napsal. Lépe to nejde.
  06.07.2007 20:20 Falešný Polda 33
 
Kolegové pravý polda 33 je řadový polda z ulice, který sem občas píše.
Tohle nahoře je jen jeho imitace s prázdným mozkem, která se schovala uboze za jeho název. Polda 33 moc dobře zná strasti a " radosti " služby řadového poldy a " výhod " 361
  06.07.2007 23:42 .
 
Hmmmm tak to znám taky jsem dneska zkončil 3 noční a pokaždé jsem šel o hodinu domů později jelikož se lidi rozhodli že budou okolo 6 hodiny ranní bourat. Joooo spisů jako nasráno a pokaždé zadarmiko. V září podávám a jdu do prdele. Já tady nebudu dělat zadarmo ze sebe vola nějakýmu rádoby Langerovi
  07.07.2007 10:50 Ji
 
Jdi do 4. tř, k ochrance, tam nemusíš po směně nic dopisovat (ale jsi tam zadáčo ob 24).
  07.07.2007 23:25 Kač
 
Tam je to bez papírování, ale také bez postupu a s buzer....
  08.07.2007 01:30 Tatu
 
Taková pomocná či dodůchodová.
  09.07.2007 16:39 Drb
 
Ale šéfuje tam generál! Jako za komunistů.
  06.07.2007 12:58 Franta.Š
 
Pro ty, kteří dělají chytré a zesměšňují se před lidmi, kteří do toho vidí o mnoho víc jsem Vám zkopíroval zajímavý článek o rentách. Myslíte si , že když ořežou důchody,tak Vám mohou přidat platy? Myslíte si , že když ořežou renty tak Vám mohou přidat platy? Ne protože ty peníze nejsou z rozpočtu na peníze z kterých Vám jdou platy. Co s Vámi mohu souhlasit je to, že renty by se u bezpečnostních sborů měli vyplácet až od 20 let. A co se týče mě, tak jsem rád, že po téměř 30 let. Pr. odejdu na silvestra na rentu, protože se za některé poldy opravdu musím stydět. Za renty závidíte někteří, ale za práci, zničené zdraví ne ? Co Vám mohu popřát tak to je chuť a zájem o práci, nezávidět druhým, možná, že až si odsloužíte taky svoje, tak dostanete renty, ale to už budou ty renty daleko větší jako např v Rakousku 80%,Maďarsku 83%, no protože už budeme v EVROPĚ. To pak nebudete psát , aby je ořezali co ? Protože budete staří, vyždímaní psychicky i fyzicky, budete moc dobře vědět, že Vás už do práce nikdo neveme, protože za ty roky už kromě policejní práce nebudete své původní řemeslo vůbec umět. Jinak Vám upřímně mohu sdělit, že budu taky rád, až naši zákonodárci zvýši rozpočet pro policii a konečně se dočkáte vyšších platů, jaké si zasloužíte. A že policejní práce bude opět honorována na určité finanční i morální výši, jak si zaslouží.

---------------------------------------------------------------- --------------------------------------------




Výsluhové náležitosti.
Zcela výjimečně a na dlouho neopakovatelně se budu krátce zabývat diskusí několika jednotlivců na webech, které avizují vztah ke všem bezpečnostním sborům, ale fakticky mají vztah především k policii a které se stávají bohužel čím dál víc spíše žumpou, než místem pro demokratickou a slušnou diskusi (žumpou se ostatně stalo 90% veřejně přístupných diskusních webů) . Sám to již delší dobu nečtu, protože na to nemám čas, ani chuť, ale dostávám od sekretariátu OSH monitoring největších „perel“ ( nic odborného se tam přiučit nelze). Mám na mysli diskutéry, kteří se snaží anonymně vytvářet zdání jakéhosi veřejného mínění policistů, aby přihrávali na smeč jedné politické straně, nebo jsou v horším případě skutečnými policisty a hovoří z nich jen zášť a těžká neznalost. Jedná-li se o ten horší případ, potom policii není co závidět, protože by šlo o lidi, kteří kromě své vlastní práce, kterou zřejmě vykonávají teprve několik měsíců, maximálně let, naprosto nepochopili a zřejmě ani nechtějí pochopit, že jejich Sbor je poněkud komplikovanější organismus, než to vidí lidé zvenku a že přes všechny nedostatky, které každý složitý organismus zákonitě má, je třeba již jenom kvůli skutečnému veřejnému mínění určité věci probírat doma a ne na veřejném pranýři. Mám na mysli výkřiky typu „zrušte už konečně ty výsluhy, vždyť to nemá nikde obdobu“ a pod. Doprovodnými sprosťárnami a vzájemnými urážkami diskutujících se samozřejmě zabývat nehodlám. Odhlížím od toho, že např. poslancům, či senátorům, vyzývaným webovými „odborníky“ ke zrušení výsluh policistů, vzniká nárok na odchodné již po jednom funkčním období, tedy po 4 – 6 letech a že to u nich činí kolem čtvrt milionu korun, i když jejich odchodné není také ničím jiným, než výsluhovou náležitostí, byť podle jiného zákona, než je zákon o služebním poměru. Budu se držet problematiky služebních poměrů a uvedu pro webové „odborníky“ na výsluhové systémy pár příkladů k výsluhovým důchodům z blízkého, i vzdálenějšího „okolí“. AČR, maximum 55%, výjimečně 60%. Policie SR vznik nároku na základ po 15 letech, maximum po 30 letech 60%. Rakousko: základ po 10 letech, max. 80%. Belgie základ 10 let, max. 77%. Itálie základ po 15 letech, max. 47%. Maďarsko: základ po 25 letech, ale hned 65%, max. 83%. Německo základ po 10 letech 35%, max. 75%, V.Británie základ po 16 letech, max. 48,5%, USA základ po 20 letech 20%, max. 75%. Kromě AČR, kde jsem čerpal z § 133 zákona 221/1999 Sb. o vojácích z povolání, vše ostatní viz „Důchodové pojištění speciálních skupin v zahraničí“, Mgr. Markéta Vylítová, Výzkumný ústav práce a sociálních věcí, PaM 13/2002.
Vladimír Mühlfeit předseda OSH


29.5.2007
  09.07.2007 12:21 antonie.vesela
 
Plný souhlas.
  18.04.2008 08:04 Pracující
 
Proč byla slibována policistům odměna ve výši 3000,-Kč za to ,když seženou nového adepta k policii. V současné době,ale toto neplatí, jelikož prý nejsou peníze na tyto odměny. Toto je výsměch pro ty co se snažili někoho sehnat. Nebo se mají ti nově získaní zase poučit, jak se lže u policie a nedrží slovo?