Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  09.05.2010 12:57 Kalouskokot
 
Než se současnou soc. dem. do Řecka, to raději do opozice, říká Kalousek

První místopředseda strany TOP 09 Miroslav Kalousek klade důraz na vyrovnaný rozpočet i za cenu tvrdých škrtů. Bojí se řecké krize, k níž podle něj vede politika sociální demokracie. Proto koalici s ní vylučuje, uvedl v rozhovoru pro páteční Právo.
Místopředseda TOP 09 Miroslav Kalousek
Zvětšit obrázek

Místopředseda TOP 09 Miroslav Kalousek

FOTO: Michaela Říhová, Právo

Včera 13:06

Prohlásili jste, že bez úspor a výrazného šetření bude Česko následovat Řecko. Myslíte, že vaše návrhy, jak sanovat veřejné rozpočty, jsou sociálně spravedlivé a spravedlivě zasáhnou každou sociální skupinu?

Nikdo z nás není nositelem jediné pravdy, takže ti, kteří dávají přednost společnosti rovné spotřeby před společností rovných šancí, to mohou vidět jako nespravedlivé, ale v jejich programech zase vidíme velkou nespravedlnost my. Myslím si, že ve společenském přerozdělování nemáme hledat slovo spravedlnost, ale máme hledat slovo slušná společenská dohoda.

To, co navrhujeme my, jsou sociálně únosná opatření vedoucí k tomu, abychom si už v roce 2015 nemuseli půjčovat na běžný provoz státu. Samozřejmě bych se nepřel o to, jestli to musí být v roce 2015, 2016 nebo 2017, ale musí být vidět na konec. TOP 09 je ale jediná strana, jejíž opatření směřují z hlediska veřejných rozpočtů mimo Řecko. Všechny ostatní strany navrhují programy, které vedou do Řecka. Některé rychleji, některé pomaleji, ale zásadní výhybka tam není.
Já si spravedlivé utahování opasků představuji tak, že zasáhne každého, ne jenom ty, kteří jsou odkázáni na veřejné rozpočty. O deset procent chcete zkrátit prostředky na platy státních zaměstnanců a na mateřskou, chcete zmrazit na rok důchody, snížit příspěvky politickým stranám. Ale co jiní zaměstnanci a podnikatelé?

Váš argument bych akceptoval, kdybychom vycházeli z ideálně spravedlivé situace, ale nic takového tady není. Pokládám za asociální, že 50 procent populace je definováno jako sociálně potřební. Pokládám za asociální, že existují sociální dávky, na které má nárok každý bez ohledu na to, jaké jsou jeho majetkové poměry. Pokládám za asociální, že současný systém podpory v nezaměstnanosti a opatření proti práci na černo nabízejí srovnatelnou alternativu ke slovu pracovat. To vše pokládám za asociální a my se to snažíme odstranit.



Neumím si představit, jak bych chtěl po průměrném českém důchodci, který pobírá okolo 10 tisíc korun, aby přispíval řeckému důchodci na jeho důchod dva a půl tisíce eur.Miroslav Kalousek


Nebylo by spravedlivější zavést třeba progresivní zdanění?

Máme progresivní zdanění a není potřeba ho zavádět. Víte, že jedna třetina plátců daně z příjmů fyzických osob daň fakticky neplatí, protože vzhledem k výši jejich příjmů jim nevzniká žádná faktická daňová povinnost? To se vám zdá jako malá progrese? Vysokopříjmoví např. ze 100 tisíc korun zaplatí 15 tisíc korun daně. To se vám zdá jako malý rozdíl? Mně se zdá jako docela veliký.
Mně jde o symboliku, aby úspory nesli i více vydělávající zaměstnanci.

Ale oni je nesou. Vaše argumentace vychází z dělení společnosti na chudé a bohaté. Promiňte, my nedělíme společnost na chudé a bohaté, zdá se nám to jako velmi nebezpečné. My dělíme společnost na sociálně potřebné a ty ostatní. Sociálně potřební musí dostat rychle a včas veřejnou pomoc, aby jejich život byl důstojný, ale to se musíme rozloučit s myšlenkou, že sociálně potřebných je 50 procent. Je jich 10 až 15 procent.
Také chcete bojovat proti privatizaci veřejné moci. Kde ji konkrétně vidíte?

Chceme společnost rovných šancí a svobodnou soutěž s velkou sociální odpovědností za svoje okolí. Nesmí to být prostředí, kde uspěje jen ten, kdo má správné konexe a patří do sítě kamarádů. Podnikatelé si dnes a denně stěžují, že v řadě regionů vznikly pevné vazby mezi podnikatelskými skupinami a politiky z ODS a ČSSD. Potom je jedno, jakou zvolíte stranu, protože stejně volíte někoho, kdo nekandiduje a kdo si obě dvě strany oblékl do svých vlastních triček. A v zásadě je mu úplně jedno, jak volby dopadnou, protože o zásadních věcech a o přerozdělování v regionu bude rozhodovat on. Bývalý předseda ODS Topolánek je nazval kmotry, my jim říkáme privatizátoři veřejné moci.

Co říkáte na to, že šéf Věcí veřejných Radek John vás zařadil do kategorie dinosaurů, kteří jsou zosobněním propojení byznysu a politiky?

Myslím, že to svědčí jen o vyprázdnění politiky a o naprosté absenci věcných argumentů. Za druhé nesmíme brát vážně něco, co říká nájemní žoldnéř, který ani nesmí za stranu oficiálně jednat.



V konečné podobě TOP 09 je znát velká stopa Karla SchwarzenbergaMiroslav Kalousek


Ptám se z toho důvodu, že tento nájemní žoldnéř, jak říkáte, má šanci stejně jako vy dostat se do Sněmovny. Možná budete muset spolu vyjednávat o sestavování vlády.

S panem Johnem určitě ne, ale s výkonným místopředsedou Věcí veřejných Škarkou, protože ten jediný smí za stranu jednat. Pan John nesmí. Pan John je najatý k tomu, aby jen něco říkal, ale nic závazného vyjednávat nesmí. Nevím, kdo pana Johna najal nebo si ho platí, je mi to jedno, možná ti samí lidé, kteří ho platili ve společnosti Ora Print (vydavatel časopisu VZP), kde podpisové právo měl. Ale pravděpodobně jeho zaměstnavatelé nyní zjistili, že teď bude lepší, když mu podpisové právo nebudou dávat.
Jaké máte mantinely pro povolební vyjednávání?

Umím si to nejjednodušeji představit s ODS, i když jsem zklamán jejich programem, který nevyvádí zemi ze směru Řecko, ale věřím, že při koaličních jednáních bychom je přesvědčili k tomu, abychom opravdu směřovali k vyrovnaným rozpočtům. Neumím si to představit ani z programového, ani z personálního hlediska se sociální demokracií, o komunistech snad mluvit nemusíme, a projde-li ještě nějaká jiná strana, tak s ní budeme jednat.
Podle preferencí to vypadá, že ČSSD má šanci vyhrát. Vašemu předsedovi vadí jen vedení ČSSD, které podle něj nedrží slovo. Týká se to jen Jiřího Paroubka, nebo všech špiček soc. demokracie?

Týká se to hlavně pana Paroubka na základě nějaké zkušenosti. Je tady řada sociálních demokratů, u kterých nemám důvod pochybovat o jejich odhodlání této zemi pomoci. My jsme jasně řekli, že nepůjdeme do vlády, která nebude snižovat vládní výdaje. Program ČSSD ale výrazným způsobem vládní výdaje zvyšuje. Slyšel jsem pět jejich podmínek, to nejsou podmínky, na které jsme ochotni přistoupit. I kdyby tisíckrát vyhráli volby, tak je to program, se kterým vládnout nemůžeme.
I kdyby odstavili Jiřího Paroubka a vládu by dělal někdo, kdo by nedráždil potenciální koaliční partnery?

Tady nejde o dráždění. Ale o dodržení slova. Nedupáme nožičkou, ale nemůžeme se na základě ideových východisek a étosu naší strany účastnit žádné vlády, která nebude snižovat státní výdaje. Protože vláda, která to nebude dělat, nás vede řeckou cestou a toho se nemůžeme účastnit. V takovém případě musíme být opoziční alternativou.
Sám s oblibou říkáte, že kompromis není sprosté slovo.

Dokážu si představit kompromis, který povede k vyrovnaným rozpočtům v nějakém dohledném čase, třeba léta 2015, 2016 či 2017. Ale neumím si představit kompromis, který říká, že se za čtyři roky dostaneme pod tři procenta deficitu. Protože to bude stále znamenat, že si budeme i nadále půjčovat na svůj běžný provoz.
Co budete dělat, když po volbách bude jediná možná koalice vás a ČSSD?

Teď vám říkám, že koalice se soc. demokracií není možná, tak jak můžete říci jediná možná?
Když jsme mluvili o Řecku. Byl byste pro to, aby ČR Řecku pomohla?

To je vyloučené. ČR se podílela na posílení Mezinárodního měnového fondu. Potíže v eurozóně jsou potíže eurozóny. Neumím si představit, jak bych chtěl po průměrném českém důchodci, který pobírá okolo 10 tisíc korun, aby přispíval řeckému důchodci na jeho důchod dva a půl tisíce eur, na který si Řekové nikdy nevydělali.
TOP 09 je jednoznačně vaším dítětem. Přemluvil jste Karla Schwarzenberga, aby s vámi do toho šel a stal se prvním předsedou TOP 09. Jak jste spokojen s jeho výkonem?

Řekněme, že jsem byl hlavním motorem nebo možná hlavním projektantem. Určitě si to nemohu přisvojit sám sobě. Myslím, že v konečné podobě TOP 09 je znát velká stopa Karla Schwarzenberga. On je bezpochyby největší autoritou mezi námi a já se domnívám, že i největší autoritou ze všech lídrů politických stran.
Ptám se, protože veřejně přiznal, že zcela neovládá program TOP 09.

Myslím, že to trochu posouváte. Karel Schwarzenberg byl tázán na podrobnosti a detaily, například penzijní reformy, a on není členem expertních týmů, které detailně program zpracovávaly. On je předseda, který dal základní politické zadání, že se musí jednat o finanční a vyrovnané systémy a že je potřeba zvýšit osobní odpovědnost každého účastníka systému. To je zadání hodné předsedy a to zadání potom splní konkrétní expertní týmy. Na tom mi nepřipadá nic divného, každý máme svůj úkol.
Co říkáte na zlá slůvka prezidenta Václava Klause, že TOP 09 je stranou jednoho člověka a jedné figurky, tedy vás a pana Schwarzenberga?

Protože pan prezident ještě neměl čas se seznámit s programem a se strukturou TOP 09, je jeho výrok naprosto mimo realitu.
  08.10.2007 16:13 Conan <gedy.lee@seznam.cz>
 
Tento pán na jehož foru diskutujeme, by měl okamžitě rezignovat na svojí funkci, neboť se jedná přímo o demagoga a člověka který nerozumí téměř ničemu do čeho se angažuje. Za co dostal pokutu? Vyhodi ho měli, on by to jistě navrhl komukoliv.
  08.10.2007 17:50 kuk
 
Ja, ja, už tam neměl být.
  08.10.2007 15:35 Policista
 
Ve Vratimově zatčena půlka odvodního oddělení, policisté jsou podezřelí z braní úplatků. Super. Doufám, že vedoucí oddělení okamžitě bude odvolán. Pánové pěkně jste udělali zase dobré jméno policii. A ať mi nikdo neříká, že brali úplatky, protože měli málo peněz. Když to vidím koho ze zoufalství berou v dnešní době k policii, tak se pomalu přestávám divit, jaké nám dělají někteří policisté "dobré jméno". A to není první případ, kdy bylo odhaleno oddělení, kde policisté brali úplatky. Tohle se stát za ministra p. Bublana, tak už vidím jak pak Langer vykřikuje, aby ihned odstoupil policej. prezident ba i ministr vnitra, jak on to vždycky uměl. Ale pan Langer se z toho zase vykroutí, že? Nespokojení policisté s novým zákonem, odcházející zkušení policisté do civilu, scházejících 3500 policistů (zatím), policisté beroucí úplatky. A my pořád slyšíme, že se nic neděje. Aby jednou pane ministře nebylo už pozdě.
  08.10.2007 16:27 Tomáš <Tomino@seznam.cz>
 
No čím to asi bude snad né těma výhodama co máme o 2.5 h kratší pracovní doba v týdnu hi ve skutečnosti ji máme tak o 10 hodin týdně delší, nebo ten supr týden dovolené navíc hmm kvalita zvláště když dovolenou z důvodu nedostatku lidí dostanu po třech dnech každej měsíc a ještě, když ji nechci. 14 dnů rehabilitace no co na to říct snad jen to, že to využijí jen staří pardálové co jsou tam ted, protože z mladých v takovým bordelu nikdo tak dlouho nezůstane, aby měl nárok na rehabilitaci. A ke každé výhodě by se dalo něco říct, ale to je marný to je jako házet perly sviním. Prostě dokud policista nebude na úrovni po všech stránkách jak vědomostních, fyzických i platových tak budeme všem jen pro smích a bude to jen horší a horší a to mi věřte. A tak se ani nějak těm klukům nedivím, ale ona to je vizitka především jednoho člověka, že a my všichni víme koho.
  08.10.2007 16:30 new
 
a ty si myslíš,že všichni co byli odvoláni jsou nováčci,kteří byli vybráni letos za zjednodušených podmínek??Já myslim,že ne,že tam najdem i nějakého "důchodce".Tak všechno nesvalujte na nováčky..
  08.10.2007 17:36 Polda 33
 
Pro Tomáše
Nevím kolego, ale schvalovat braní úplatků tím, že nás okradli o proplácení příplatků za soboty, neděle a noční je podle mne ujeté. Je pravda, že nás okrádají, ale přece to nejde řešit tím, že si necháš zaplatit od opilce nebo piráta silnic. Jestli je pravda, že to tak kolegové ve Vratimově praktikovali tak mi jich vůbec není líto.
  08.10.2007 18:04 Z.
 
Já si myslím, že chyba je v systému. Městská policie vybrané pokuty odvádí městu a to naoplátku MP dává pěkné odmněny. Proč by to nemohlo platit u PČR? Pokuty dávají převážně policisté z oddělění zařazení v nejnižších plat. třídách, aspoň by jim to kompenzovalo plat. třídy např. SKPV kde se začíná od 5 třídy nahoru.
  08.10.2007 18:09 cukr od občanů
 
Inu k někomu se 361 nastavil krásně čelem s hrstmi cukru a některým nastavil záda s bičem a 150h marasmu a dalších sraček.
  08.10.2007 19:30 Pavel
 
Propánakrále, co je to za blbost, omlouvat braní bez bloků snížením platu, případně to vydávat za chybu systému?!? Je to profesní selhání těch několika dotyčných, kteří tím jenom nahráli všem "inteligentům", kteří nás mají za tlupu zkorumpovaných tupých nemakačenků. Díky vám, kolegové, hůř jste nám posloužit nemohli. Fakt tleskám!!
  08.10.2007 20:52 yirka
 
Souhlasím Pavle, každý slušný polda se musí za ty prodejné onuce stydět. Bohužel veřejnost vychází (nemá-li osobní zkušenost) z médií, no a ty se zajímají jen o ty černé ovce. Nicméně i takové jednání lumpů mezi námi vyhání ty slušné, takže kdo vlastně zůstane ?!
  08.10.2007 23:48 Lupus pro yirku
 
Další morální kazatel. A odkud si své informace čerpal ty yiorko ? Ne tak z médií ? Než začneš o onucích počkej co jim prokážou, protože pokud potíráš prezunkci neviny, jsi slušný policista ? V každém stádě se najde černá ovce, ale hodně a zdůrazňuji opravdu velmi hodně záleží i na pastýři. Jinak stádo zvlčí.
  09.10.2007 07:08 pro Lupus pro yirku
 
Správně.Ještě bych připoměl slova I.L.,které rád pronášel, před rokem: Nový zákon 361 zamete s korupčním jednáním policistů,jejich platy se zvýší řádově o tísícekoruny.A teď prohlašuje,že každý policista si polepšil o 3500Kč.Tak sakra,proč bere úplatky,když je na tom tak dobře? To bude asi tím,že policie je v současné době stabilizovaná:-) Ono všechno souvisí se vším.
  09.10.2007 12:36 Canis
 
for Lupus:
Prezunkcí dozajista myslíš presumpci, nicht wahr?-)
  09.10.2007 14:34 Karlos
 
Každej, kdo se zastává těch úplatnejch rádobykolegů, je idiot.
A ty Lupusi, jestli jseš policajt, tak jseš ještě něco navíc. "Prezunkce" - to je teda opravdu hustý :-)))
  09.10.2007 19:25 Lupus
 
Pro Canis :Děkuji za upozornění, to slovo je z jiného světa.
Pro Karlos :Závidím ti tvůj zjednodušený pohled na svět. Na jedné straně neomylný a poctivý Karlos a té druhé, idioti . Nezastávám se , ale chápu že ovečka může klopýtnout když přežvykuje bodláky a kouká, jak se skot cpe jetelem.
  09.10.2007 19:43 Z. pro Pavla
 
Vžádném případě se nezastáván policistů, kteří brali úplatky, ale sáhni si do svědomí, ty jsi nikdy ve službě při nějaké příležitosti nedostal kafe, colu nebo čaj zadarmo? A ten co ti to dal, tak ti to dal proto aby si příště při kontrole přihmouřil oči, a v tom případě se už také jedná o ůplatek nebo ne?
  10.10.2007 11:32 Karlos
 
Nejsem neomylný, ale jekékoliv zastávání se úplatných kolegů mi přijde amorální a v mých očích je neomlouvá vůbec nic! Veškerý omluvy typu, že je to špatnou situací a podobné kecy tady vážně neobstojí.
A vy, co se jich zastáváte - jděte už do hajzlu s touhle kolegialitou naruby !!!
  10.10.2007 14:29 Pavel
 
pro "Z.":
Ano, občas si o noční zajedu na pumpu na kafčo a někdy mi ho holky ani neúčtují - ovšem je to na pumpě, kde se nám sem tam povede chytit nějakého toho filutu, který se neobtěžuje s placením benzínu, a tedy šetříme děvčatům z obsluhy peníze, které by jinak doplácely do kasy ze svého. Nedostávám to kafe v očekávání nějaké úlevy při řešení přestupku. Naproti tomu pokud někoho chytím ožralého, bez papírů, s propadlou technickou či v zákazu, rozhodně si mě kolou, stovkou či taškou jižního ovoce nekoupí. A to je docela rozdíl, ne?
  08.10.2007 14:38 Proč v Plzni vedoucí policejní funkce ovládají důchodci - kdysi komunisté, inu jaký pán...
 
Kdo je čerstvý generál Moltaš? Nejstarší krajský policejní ředitel, který sloužil i komunistickému režimu. • Média
ÚTERNÍ GLOSY 13.09.2005 Miroslava Macka
(ViditelnýMacek.cz, 13. září 2005)

Velmi zajímavý text mi poslal čtenář glos O. L.: V poslední době se hovoří o zvýšeném počtu odcházejících příslušníků Policie České republiky a to policistů střední generace. Tuto skutečnost dokonce potvrdil i ministr vnitra. Zamyslel se však někdo nad důvody, které vedou tyto policisty k rozhodnutí ukončit služební poměr? Obecně je to znechucení nikoliv nad politiky a politickou situaci, jak se nám pan minstr snažil včera v pořadu televize Prima namluvit, ale nad situací uvnitř policie.

Tuto situaci zavinili nevyšší představitelé ministerstva i policie a to po nástupu sociální demokracie. Perspektivní generace policistů, která mnohdy dostudovala po roce 1989 (nikoliv Vysokou školu SNB se svou marxistickou teorií řízení), se do vedoucích funkcí nedostane, neboť funkce "okupuje" generace téměř šedesátníků, mnohdy starších. Mohl bych zde jmenovat průřezově: plk. JUDr. MOLTAŠ – nejstarší krajský ředitel, jež byl v této funkci před rokem 1989, tedy řídil i jednotky Stb, plk. JUDr. KADEŘÁBEK, zástupce ředitele Úřadu služby kriminální policie a vyšetřování Policejního prezidia, ale i jeho nadřízený plk. JUDr. ŽELÁSKO, vedoucí pracovníci Inspekce ministra vnitra např. plk. JUDr. SCHWARZ, jež před drahným časem dovršil úctyhodnou šedesátku, a mnoho jiných na úrovni okresů i krajů, jež jen a pouze vyčkávají na ty nejvýhodnější podmínky, aniž by byli přínosem pro rezort (pro jejich rigiditu jsou spíše na obtíž). V této souvislosti si vzpomínám na vynucený odchod do důchodu tehdejšího krajského ředitele východočeské policie plk. JUDr. FLORIANA a to vzápětí po nástupu ministra vnitra Grulicha do funkce v roce 1998. Zdůvodnění? Pan Florian je starý, už dosáhnul důchodového věku 55 let!!! V té době však neexistovala zrůdnost ve formě souběhu služebního příjmu a důchodu, z čehož se těší výše uvedení pánové a mnoho dalších. Mnoho daňových poplatníků pravděpodobně neví, že nejen plat, ale i důchod těmto pánům je vyplácen z rozpočtu ministerstva vnitra. Počítejme: 40.000,- služební příjem (s odvody na sociální a zdravotní pojištění je to již 54.000,- Kč) plus důchod v průměrné výši 11.000,- Kč, dohromady na každého "MOLTAŠE" 65 tisíc korun z kapes daňového poplatníka. Velmi by mne zajímalo, kolik je oněch "MOLTAŠŮ" (omlouvám se, že jsem si jméno vypůjčil a generalizoval) ve služebním poměru pobírajících spravedlivou odměnu ve formě důchodu (poslední myšlenku nemyslím pejorativně, někteří z nich si to skutečně zaslouží, ale nechť odejdou taky na spravedlivý odpočinek) ve služebním poměru dosud "vegetuje". Právě tyto skutečnosti jsou pravým důvodem odchodu mladší a střední generace policistů a nikoliv jejich "nezažranost" a touha po příspěvku za službu, na který v současné době mají nárok policisté, kteří jsou ve služebním poměru 10 a více let.
  08.10.2007 17:01 Civil
 
Ty ses asi zbláznil!!! Za 40000 by Moltaš ani ráno nevstal z postele. Minimálně dvacku přidej.
  08.10.2007 18:11 Ráj důchodců
 
Protože tento zákon poslal do kolen mladé policisty a staré vynáší do nebes. Hnus..
  08.10.2007 18:41 Jo
 
Pana doktora Schwarze vynech. Byl za totáče vyhozen a 1990 znovu reaktivován. Tak pozor, necpi všechny do jednoho pytle.
  08.10.2007 21:49 z.spra <z.spra@mbox.vol.cz>
 
Já nepatřím pod vašeho ministra, přestože jsem ve služebním poměru také. O panu Moltašovi nic nevím, jen jméno jsem zaslechl. Nelíbí se mně ale váš pohled, vaše skoro nenávist vůči starším příslušníkům vašeho sboru. Vy jistě budete mladí až do důchodového věku, viďte. Vaše pohrdání jimi vás přejde až jiní budou jednou takto psát o vás. Já jsem celník. A s úctou a obrovským respektem vzpomínám na kolegy, kteří jimi byli již za první republiky, kteří mě učili nejen řemeslu ale i takové poctivosti, o jaké si vy (ne osobně) můžete nechat jen zdát. Říkáte nám spáči a podobnými ještě výrazy nás označujete. Buťe si jisti, že jednou budete psát stejnou odpověď, jako píši nyní já.
  08.10.2007 22:31 To je pohled zpět do r.2005 - citace z ÚTERNÍ GLOSY 13.09.2005 Miroslava Macka
 
Apropó přidat dvacku by zřejmě nestačilo, když jeho náměstkové berou skoro stovku, alespoň ZŘTŘ se tím vychloubá, a to konkrétní částkou koli má přes devadesátku. A nám přece také narostly několikanásobně platy, nebo ne, pochopitelně, že NE!
  09.10.2007 06:36 pro z.spra
 
Tady přece vůbec nejde o pohrdání věkem,jak se pořád domníváte.
S úctou a obrovským respektem vzpomínáte na kolegy, kteří jimi byli již za první republiky, kteří vás učili nejen řemeslu ale i takové poctivosti.
A měli za vás tito starší kolegové po odchodu větší rentu nebo důchod,než vy plat?
  09.10.2007 08:37 K.K.K.
 
No je vidět jak moc je pisatel hloupý. Tedy kolik důchodců dle pisatele v e g e t u j e v jiných oblastech ? Důchodci přece nemají zakázáno pracovat. Nebo ano ? To ,že různí služební funkcionáři pracovali již před revolucí a neměli by? A proč ? Kolik řídících pracovníků, podnikatelů učitelů,politiků pracovalo před revolucí? A tito dnes nesmí pracovat v řídících fumkcích? Jestliže zákony platí pro občany, kteří nebyli komunusty tak platí i pro bývalé nebo i pro současné komunisty. Nechci se autora osobně dotknout, ale kdyby opravdu hloupost nadnášela, tak by mohl zdarma cestovat do vesmíru, ale tam by asi nepotkal moc bývalých komunistů…………..
  09.10.2007 12:51 Jo
 
Pro K.K.K. Trefil jsi hřebík na hlavičku, lépe to ani nejde.
  09.10.2007 14:39 pro K.K.K.
 
K článku z r.2005 se vyjadřovat nebudu, dnes je zcela odlišná doba. Nemohu se ale ztotožnit s názorem na důchodce. Každý stárneme jinak a nelze asi věc posuzovat plošně. Zákon stanoví důchodový věk v 65 letech. Dobře, tak proč ale máme penzisty, proč nejdou do důchodu až v důchodovém věku 65 let, ale již v 55 letech si o důchod požádají a pak se většinou jen vezou v židli a bačkorách? To je to se mě se nelíbí a zřejmě mám pravdu, když díky tomuhle managementu, většinou přestárlých, vyhořelých důchodců je PČR ve stavu v jakém je. Ano i jinde dělají důchodci, ale ne tak, že by pan ředitel začal pobírat důchod a dál vysedával nečinně na své židli na velmi vysoký peníz. Tak to v civilu nefunguje, to by všechny firmy zkrachovaly. Pokud jsi tedy policajt např. věku 60 let, jsi fyzicky a psychicky zdatný, nevyhořelý, apod. buď dál policistou, šéfem, ale proboha jen jedno, buď důchodce a nebo policista. Dost dobře si neumím představit, až zestárne generace dívek, co si tito naši nadřízení znáborovali. To si také myslíte, že budeme mít na ulici statné více jak šedesátileté babičky???? Dříve důchodci u policie vykřikovali, že si důchodu neužijí, že jsou opotřebovaní. Dnes se zakonzervují a parazitují na dvou platech. Jak má stát mít prostředky na sociální podpory mladých rodin, jejichž otcové nemohou mnohdy sehnat práci jen proto, že na dobrých místech (na řadových jen vyjímečně) sedí nenažraní důchodci? Podotýkám, že jim peníze nezávidím, ani nejsem o moc mladší ale tuhle sociální nespravedlnost odsuzuji.A ještě: páni důchodce - funkcionáři, co takhle rotace kádrů, proč to usnulo, že by jste jinde neuspěli nebo přišli o své známé?
  08.10.2007 12:16 Dušan
 
Já myslím,že není o čem............

http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/domaci-ekonomika/clanek.pht ml?id=510254
  08.10.2007 08:37 relais <relais@seznam.cz>
 
Problém se spisy pana Kubiceho má ještě jeden rozměr bez ohledu kdo zveřejnil/nezveřejnil. Kdybych já, jako zaměstnanec státu ve služebním poměru svojí nedbalostí nechal někoho nahlédnout (o pořízení fotografie se ani neodvážím napsat) byť na jednu stránku spisu a kdyby to vyšlo najevo, letěl bych na minutu možná i nohama napřed. Hrubé porušení kázně je už to, když vyjdu na chodbu, vzdálím se poněkud, ale ještě tak, že na dveře vidím a nezamknu. I na rehabilitaci v lázních jsem přistoupil k recepci a recepční okamžitě bleskově ukryla písemnosti pacientů a bylo jí úplně jedno, jak to bilo do očí. Tak se chová zodpovědný pracovník. Ministr jej ovšem učí něčemu jinému. Ledabylosti. Nezodpovědnosti. A jako zaměstnanci, který je placen (s nadsázkou) aby "nevěřil" mě nutně musí napadnout i jiné varianty: vědomě/nevědomě; úmyslně/neúmyslně . . .
  08.10.2007 09:03 Polda 33
 
Všude ve světě by takový politik skončil a stáhl se do ústraní, ale u nás je z něho ministr vnitra. Jenom díky tomuto nemůže mít policie žádnou důvěru.
  08.10.2007 14:09 :-)
 
nikde ve svete nedela funkci MV clovek ktery byl podezrely a proverovany policii. ustanovenim do funkce tohoto cloveka nastalo jedine - rozpraseni IMV, ktera mela Ivanka rozpracovaneho a zruseni FIPO ktere zase melo rozdelane jeho kamarady a proverovalo jeho obchody v OL - viz dum na namesti. doufam ze pro priste vite koho nevoli
  07.10.2007 20:46 |~|
 
jak je vidět povedlo se o co šlo, otrávit to všem lidem a pomalu upadat do zapomnění,
  07.10.2007 15:50 may day
 
Stává se z tohoto místa ráj provokatérů.
  07.10.2007 11:57 nováček
 
no když to tady tak čtu,tak jsem nějakej nejistej kam sem to vlezl:-))
  06.10.2007 22:08 kdysi tvůj
 
Kdysi jsem ti fandil,ale taď když tě vidím je mi zle.
  06.10.2007 20:27 ranní ptáče
 
Dnes byla krásná DBA od 03,00 h. Opravdu ti panáčci z prezídia neví v kolik vyhnat policisty do ulic aby se zavděčili.
  07.10.2007 10:23 Miras
 
On panáček musel něco dělat a nemohl spinkat, tak je naštvanej, že ???
  07.10.2007 20:19 pro Miras
 
Kdyby jsi to měl zadarmo a ještě k tomu,tak brzo ráno a v neděli,tak by jsi byl na 1000% nasraný taky ty lamo.
  09.10.2007 14:42 Miras
 
To máš pravdu, to bych byl nasranej, ale otázka je, jestli sis to nevymyslel jenom proto, abys mě mohl trumfnout. Každopádně bych z takové DBA nepřinesl jedinou pokutu.