Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  24.01.2008 14:46 XXX
 
Překlopeno z NOSP - je to docela obrat v jejich myšlení.

Další kolo čistek v policii – jak to vidíme my

Jistě jste zaznamenali, že vedení rezortu připravuje pokračování „kádrové dočisty“ policie (a vlastně také ostatních bezpečnostních sborů). O tom, že to nejsou bezvýznamná slova, jsme se mohli přesvědčit v několika posledních dnech, během kterých se desítky z vás na základě dosavadních informací již jednoznačně rozhodli „nejvděčnější“ zaměstnavatelskou organizaci ze dne na den opustit. Není se totiž čemu divit nebo vás odsuzovat. Vždyť zákon přece nestanoví, že vám má být po 35 letech fyzicky a psychicky náročné služby, konané mnohdy s nasazením vlastního života, k ušetření života a majetku někoho jiného, alespoň poděkováno. Místo toho si v sobě odnášíte pocit hořkosti, který objektivně vnímající člověk nemůže nepochopit.

Po prvních očistných vlnách, prováděných po roce 1989 občanskými komisemi, po lustračních hodech z počátku devadesátých let a po krácení dob pro účely nároků souvisejících se skončením služebního poměru v polovině devadesátých let, přichází téměř dvě desítky let po zhroucení „rozvinutého socialismu“ další, tentokrát důkladná očistná vlna. Beze změny právních předpisů bude rozšířen výčet útvarů Státní bezpečnosti s kontrarozvědným zaměřením. Již jimi nemají být pouze útvary, jejichž náplní byla zpravodajská činnost proti „třídnímu nepříteli“, což by se snad dalo pochopit, ale také útvary servisního nebo protiteroristického a jiného charakteru, jež byly díky tehdejší legislativě (srov. Zákon č. 40/1970 Sb., o Sboru národní bezpečnosti) zařazeny jinam než do útvarů Veřejné bezpečnosti. To už se pochopit nedá. Zpravodajcem se tak stane i příslušník, který ve služebním stejnokroji v obrněném transportéru hlídal letištní plochu na odboru letištní kontroly, nebo ten příslušník, který na tomto útvaru prováděl prohlídku osob před vstupem do letadla (mimochodem, tutéž činnost dnes vykonávají „zpravodajci“ ze soukromých bezpečnostních služeb). Stane se jím také příslušník Veřejné bezpečnosti, který z rozkazu nadřízených musel odsloužit rok v útvaru „Lípa“ jako hlídač objektů, v nichž sídlil prezident a dalších objektů zvláštní důležitosti. A takto bychom mohli pokračovat.

Jaké právní důsledky bude mít tato změna pravidel v průběhu hry? Noví kontrarozvědčíci, zrození novým interním předpisem, budou v případě, že jsou zařazeni na funkcích podléhajících lustracím, propuštěni ze služebního poměru. Co jiného si také zaslouží po 20 letech služby demokratickému režimu? Že se vám zdá nemožné, aby po účinnosti zákona č. 361/2003 Sb., o služebním poměru příslušníků bezpečnostních sborů, bylo možné aplikovat ustanovení § 9 zákona č. 279/1992 Sb., o některých dalších předpokladech pro výkon některých funkcí obsazovaných ustanovením nebo jmenováním příslušníků Policie České republiky a příslušníků Vězeňské služby České republiky, které upravuje propuštění lustrovaného policisty? Stačí si přečíst vysoce fundovanou metodiku odboru personálního Ministerstva vnitra a zjistíte hned, co je možné, respektive co není nemožné!

Jak se promítne nový předpis do odpočtu dob rozhodných pro nárok na výsluhový příspěvek, ve smyslu § 165 odst. 1 zákona č. 361/2003 Sb.? Nebude-li vydán další objevný metodický pokyn, tak podle zákona o služebním poměru vůbec nijak. Citované ustanovení § 165 odst. 1, které zní „Dobou rozhodnou pro výsluhové nároky je doba trvání služebního poměru a doby započtené ke dni účinnosti tohoto zákona podle § 224“, obsahuje dvě složky doby rozhodné. Tou první je doba trvání služebního poměru za účinnosti zákona č. 361/2003 Sb. a druhou je doba již započtená rozhodnutím služebního funkcionáře podle právního stavu platného ke dni 1. ledna 2007. Nový interní předpis nemůže platit retroaktivně. Tento z hlediska práva zcela nezpochybnitelný závěr poněkud bledne před situací, jež se v současné době již vytvořila. Celá řada příslušníků a zaměstnanců již dostala nová, samozřejmě ta správná (rozuměj pozitivní), lustrační osvědčení vydaná podle ještě neexistujícího interního předpisu.

Policii postihl koncem minulého roku odchod několika tisíc policistů. Bude-li interní předpis vydán v takové podobě, v jaké se o něm psalo v denním tisku a v jaké je instalován na internetových stránkách Ministerstva vnitra, odejdou další tisíce policistů. A jak dlouho ještě vydrží mlčet ti policisté, kteří budou muset zdarma sloužit za ty odejivší? Máme u policie takový kvantitativní a kvalitativní přetlak, že si můžeme dovolit pár tisícovek příslušníků vymést? Zkuste si na tyto otázky odpovědět sami. A nezapomeňte – poslední zhasne!
  16.02.2008 17:37 x factor
 
Lhotáková dělá sboru ostudu!!
  16.02.2008 17:51 ...
 
Kdo jiný by ji taky dělal? Tebe za 30 let nikdo na ulici neviděl....:-)))
  16.02.2008 17:57 Zdeněk K.
 
Souhlasím, snaží se zviditelnit a na ulici vždy jen provokovala. Spousta lidí v našem městě s ní má jenom negativní zkušenosti.
  16.02.2008 18:19 antifactor
 
Petra Lhotáková je hrdinka!!!!!!!!!!!!
  16.02.2008 18:29 pro Zdeněk K. a x faktor
 
"......spousta lidí v našem městě s ní má jenom negativní zkušenosti "??? a pročpak asi??? není to náhodou ona spousta lidí porušující zákony??? potom s policisty ani jiné zkušenosti mít nemohou,.... takže i Zdeněk K. je tou "spoustou lidí??? potom je otázkou proč se tady zapojil do diskuze,... a přitakal
"x faktorovi", neděláte potom (a nejen tady) spíše ostudu vy dva???
  16.02.2008 18:31 Pavel
 
pro Zdeněk K.

No,tak sem něco napiš o těch negativních zkušenostech.Plácnout to tady umí kde,kdo,ale být konkrétní už málokdo.Čekáme.
  16.02.2008 18:38 Dark pro x factor
 
Alespoň zde píše pod svým jménem a ty hrdino.
  16.02.2008 18:48 Richi
 
Petro, nenech se rozhodit...
  16.02.2008 17:36 Zlíňák
 
Pane ministře, stojím za Vámi, jsem rád, že se nedáte a že pro policii děláte maximum. Jste první ministr, který se snaží zlepšit pracovní podmínky obyčejným policistům. Ještě jednou díky. Na rozdíl od jiných jsou za Vámi výsledky vidět.
  16.02.2008 17:50 ...
 
už to vážně něhul....
  16.02.2008 18:00 Joe
 
Opakování matka blbosti!!
  16.02.2008 18:10 !!!
 
Zlíňáku ty jsi fakt magor...
  16.02.2008 18:42 Jdi někam
 
Fakt to tady nepiš pořád dokola, jednou to stačilo !!!!!
  16.02.2008 19:11 Pavel
 
kdyby měl ministr cukrovku, tak mu určitě něco vylížeš
  16.02.2008 17:33 Praktik
 
Petro, že ty máš na posteli rudý prapor a místo obrázku fotografii Lenina s Husákem ?
Chytrá jsi jak rádio a ještě Ti hoří na buzeráku střední policejní školy vajgl! Zatím jsi dokázala velký hovno, kritizuješ všechno a všechny a útoků na tvoji osobu bylo už tolik až je to podezřelé. Pro mě nejsi a nikdy nebudeš policistka a doufám, že jednou dostaneš na ten tvůj nevymáchaný sandál tak, až u sboru skončíš.
  16.02.2008 17:49 čau Praktiku
 
pozdravuj všechny na krajské správě. Jo a jsem rád, že vy máte jasno, kdo je polda a co je to policejní práce... Manažeři :-))))
  16.02.2008 20:24 Velkému praktiku
 
Je dojemné po těch hovnech co jsi semlel ve svém příspěvku vidět v to velké T (Ti hoří) . Dril je dril že?
  16.02.2008 20:37 ..............
 
A pokud by Petra spala nahá zabalená v rudé vlajce s fotem velkého učitele v ruce a na nohou měla ten tvůj sandál, je to jen a jen její věc. Bohužel dle úrovně vyjadřování jsi tu za trotla ty a to prakticky i teoreticky.
  16.02.2008 15:18 inflace 7,5%
 
7,5% je hodnota k zamyšlení odborů !
  16.02.2008 13:20 Jihočech
 
Nechápu postoj odborů. Dle zveřejněných údajů byla v loňském roce inflace 6 %. V lednu letošního roku dokonce 7,5 procenta. Valorizace platů je ale nulová. Odbory nic, žádná aktivita, žádné jednání či protesty. Když byla u moci ČSSD a jednalo se o valorizaci při inflaci 3 % se zdálo odborům navýšení platů o 3 % malé a požadovaly 5 %. Tak jak je možné, že za vlády ČSSD byly odbory vůči vládě při jednání o platech tak nekompromisní a nyní nevyvíjí žádnou aktivitu ? Copak se tolik bojí ? ODS nastartovala inflaci jaká tu nebyla od roku 1998, to jí opravdu nelze upřít. Na lidi ale vůbec nemyslí a zkouší, kam až může při ožebračování lidí zajít. Snaží se lepit deficit státního rozpočtu, to je chvályhodné, ale činí tak jen na úkor obyčejných lidí. Již při volbách lhali lidem a oni jim na to pěkně skočili. Prý si všichni polepšíme. To jim mohl sežrat jenom naivní člověk. Nemám nic proti tomu, motivovat lidi k práci a zatočit s flákači. Ale aby veškerou tíhu reformy nesla nižší střední třída a důchodci je sprosté. A odbory mlčí a mlčí. Zrovna včera jsem jel kolem budovy odborů, ohromná budova plná kanceláří a k čemu ?
  16.02.2008 13:35 Petra Lhotáková
 
Jihočechu,
specifikuj, kde se ona ohromná budova odborů navíc plná kanceláří nachází a jakým odborům vůbec patří. Fakt by mne to zajímalo, protože předseda policejních odborů NOS má v Praze krcálek místo kanceláře navíc zařízený starým nábytkem. Jak je na tom předseda UBS netuším, ale zřejmě nemá ani to.
Neříkám, že jinak nemáš pravdu, ale za každou cenu tu z odborářů dělat nic nedělající hamouny dřepící v ohromné budově plné kanceláří, tak to tedy také nevím k čemu uvádíš takové to zavádějící informace.
  16.02.2008 14:00 Nespokojený Policista <nespokojenypolicista@seznam.cz>
 
Petro, pravděpodobně jel okolo budovy odborových svazů v Praze v blízkosti Hlavního nádraží. Je pravda, že je to kolosální objekt, ale s našimi policejními odbory nemá nic společného.
Také je pravda, že zatím nemáme žádné informace, že NOS vyvíjí nějaké aktivity k předmětné inflaci. Mohu už nyní tvrdit, protože jsem si to zjišťoval, že příslušníci BS jsou jedni z mála profesí, kteří NEMAJÍ od nového roku navýšen plat vzhledem k inflaci. Všichni moji známí, ať už rodinní příslušníci, kamarádi a známí mají od nového roku navýšen plat s ohledem na vývoj inflace, jen my - policisté NE. Kde udělali soudruzi z Německa asi chybu? A nepište mi sem o slibovaných 1,5% pro tento rok, slibované dlouho vydrží, to už známe! Zatím mám nulu a nevím o tom, že by se něco v dohledné době měnilo. Kdo máte info, sem s ním, díky.
  16.02.2008 15:01 Jihočech
 
Milá Petro. Já jsem ve svém příspěvku nemluvil o NOSP, ale o odborech jako takových. Je mi totiž jasné, že samotný NOSP těžko něco zmůže, ale ve spolupráci s ostatními odbory, zejména těmi zastupujícími státní zaměstnance lze něco prosadit. Já proti NOSP nic nemám, proti panu Štěpánkovi už vůbec ne, takže tvé ohrazení se není vůbec na místě. Sleduji stránky NOSP, jsou tam užitečné informace. Ale popravdě řečeno připadá mi, že za vlády ČSSD byly mnohem aktivnější a jak jsem již psal, při daleko nižší inflaci požadovaly větší nárůst platu. Jinak nespokojený policista mě s tou budovou pochopil.
  16.02.2008 15:08 Jihočech
 
A ještě něco. Kluky z UBS osobně obdivuji. Jsou to pro mě borci. Ale popravdě řečeno nevěřím, že se jim podaří něco prosadit. Důvodem je to, že nový sl. zákon proti sobě postavil dvě skupiny policistů, jedni jsou ti, co si pohoršili a druzí výrazně polepšili. Když jsem slyšel názory některých kolegů, kteří tvrdili, že je to takhle správně, že si kdejakej řadovej polda mastil kapsu na přesčasech, udělalo se mi z toho blbě. Problém je v tom, že řada poldů ve vyšších pozicích vůbec neví, co obnáší práce na ulici.
  16.02.2008 18:47 ...
 
Tuším, že naše odbory sídlí na Barťáku. Ale jinak s tebou plně souhlasím, co se týče inflace atd. Mimochodem, rovněž děkuji klukům z UBS za snahu o zviditelnění problémů u bezp. sborů a upozornění na jejich neřešení ze strany vnitra k lepšímu, naše odbory jsou naprosto k ničemu, stejně jako MV.
  16.02.2008 11:34 inflace 7,5%
 
Pan MUDr. má svého tátu tunela opět na hradě a modrá paroplavba může pokračovat.
  16.02.2008 12:53 Aleš
 
Tentokrát už beze mně
  16.02.2008 13:25 Ba
 
Jen ten je chudý, jenž sobě nakrást neumí. A duchovní otec tohoto ekonomického pravidla zase v sedle. A pan ministr? Jako pilný žák dělá vše, aby teoriím pana profesora nestálo nic v cestě.
  16.02.2008 11:03 Realita
 
http://youtube.com/watch?v=59kQEVOgWhU
  16.02.2008 08:33 Podnikatel
 
Mám takovej pocit, že poldové jsou banda levičáků, v tom horším případě zarytí koumoušové.
HOŠI VY MÁTE ZA TY PRACHY, CO DOSTÁVÁTE, MAKAT AŽ BY SE VÁM MĚL OD ZADKŮ KOUŘIT!!
Doufám, že v čele s panem Klausem na Hradě Vás Langer rozhýbe!!!
  16.02.2008 08:52 Petra Lhotáková
 
Pane Podnikateli,
jsem sice jen holka od policie, ale k tomu Vašemu pocitu Vám sdělím, že už nás Langer opravdu rozhýbal.
Plno schopných kolegů totiž odešlo a odchází do civilu, takže nedělejte vlny a pojďte nám zbylým ukázat, jak se má správnému poldovi při práci od zadku kouřit.
Jen mám pocit, jestli si u naši práci nepletete s jinou profesí.....:-)
Petra Lhotáková
  16.02.2008 08:56 pro podnikatele
 
Takových " podnikatelů" jako jsi ty ti naseru kbelík, ty figurko lenivá.
  16.02.2008 11:44 mutin
 
Nedá se nic dělat , ale nechám se trochu unést. Vážený ,,podnikatel,,: Vy víte jaké jsou u policie platy , že takhle kecáte? Myslím ,že ne . Vaše informace jsou dle mého pouze madiální kachny , kterých jsou plné noviny. Neříkám ,že mám málo ,ale ani moc. Můj čistý příjem po skoro 16 letech služby ve dne v noci,v sobotu v neděli, ve svátek, ať prší sněží nebo je vedro k zalknutí činí něco málo přes 22 tis. Jde to , ale o mě mluvit nechci. Veliká náborová kampaň , kterou odstartoval nejmodřejší ze všech modrých ptáků je jeden velkej klam. Nově nastupivší polda má čistej příjem cca 15000 , jde do základního kurzu a jeho plat se sníží na cca 12000. To je super ne? O něco víc než je životní minimum. Myslím si , že Vám by se od zadku taky nekouřilo. Toť vše a doufám, že modrý ptáci konečně odletí do teplejch krajin a už se nikdy nevrátí.
  16.02.2008 11:52 Jirka <Jirka.Lanos@centrum.cz>
 
Ještě Vám tam chybí obligátní větička "Platím vás ze svých daní" Jenže už nikdo nepřizná, jak ty daně šidí, že.
  16.02.2008 12:15 martin
 
Vážený podnikatýlku, nechtěl bych být placen z Vašich daní co odevzdáváte státu, protože ze zkušeností vím, že žádné neplatíte. Vše co vyděláte, tak si zase dáte do daní i ten toaletní papír s čím si vytíráte tu podnikatelskou zadnici. Tak jen tak dál. Vyhovuje Vám ta džungle co tady panuje, ale bát se nemusíte - tatíček Tunel je zase na Hradě a Vaše strana tu bude ještě 2 roky, takže dál ojebávejte na daních a nás nechte na pokoji.
  16.02.2008 13:11 Nespokojený Policista
 
ANO-ANO-ANO, poslední dva roky modré totality jsou před námi! Pak jde celá vláda do kytek!!! Už jim to odpočítávají atomové hodiny. Pane NEministře Policie, honem ještě něco rozbít, co ještě v kritických podmínkách funguje, a pak můžete začít kritizovat svého nástupce, že TO, nebo TO nezvládá a měl by odstoupit!!! Jen si pokládám otázku, proč Vás nikdo v současné době nevyzývá k odstoupení??? Asi také dobře vědí, že se v tom vykoupete sám!!! Už k tomu moc nechybí, a utopíte své ambice v policejním Titanicu!!!
  16.02.2008 13:43 Živnostník
 
Pane Podnikateli
Tady je zbytečné policajtům něco vytýkat, protože trefená husa se vždycky ozve a jak je vidět, ozvalo se jich hned několik.
Tak třeba ten, co brečí, že ve škole se bere jen 12000 čistýho. Náklady na ubytování a stravu už nepočítá, to je přece samozřejmost. A ve škole nám šel plat všem, že si na to také pamatujete? Podle toho člověka je životní minimum okolo 12000, to je vidět jeho rozhled.
A o tom šizení daní - ano všichni si všechno dáváme do nákladů a státu nic neplatíme. Proto je průměrný plat u policie více než 30000. Ty peníze se totiž na ty účty policajtů připisují z Marsu, a bankomaty jsou takové malé tiskárny bankovek.
Nejlepší je pak ta Lhotáková. Posere zákrok a aby neměla průser, tak se hodí marod a už několik měsíců se válí doma na nemocenské. Dovedu si představit, jaké potíže asi může mít. Určitě jí strašně bolí hlava. Ale od toho by jí pomohlo, kdyby si s někým vrzla, jenže kdo by na takovou vlezl. Snad jen nějakej policajt na noční, ale tam ona nyní neslouží, tak bude mít nárok snad i na invalidní důchod.
  16.02.2008 14:01 Petra Lhotáková
 
pro Živnostníka
:-))))))))))))))))))))))))))))))
Jěště jste zapomněl napsat, že je má nemocenská hrazená právě z VAŠICH daní. Jinak děkuji za podporu. Vaše starosti bych chtěla mít!
:-))))))))))))))))))))))))))))))
Petra Lhotáková :-)
  16.02.2008 14:03 mazec
 
Petro,
opět boduješ, holka :-)
  16.02.2008 14:24 !
 
Pane Živnostníku,
nepodnikáte náhodou v showbussinesu, protože i mne Váš příspěvek velice pobavit.
Nemohl jste to o slečně Lhotákové myslel vážně, protože to by bylo velice sprosté, drzé až debilní.
Pokud ano, pak bychom si o Vás museli myslet, že jste silně afektovaný zamindrákovaný a neúspěšný kretén, který umí jen prudit do policajtů na anonymním fóru.
A navíc ví o všech popisovaných věcech velký kulový....
  16.02.2008 14:32 Pavel
 
pro "živnostníka"

Ke tvým nadrženým blábolům vůči Petře se snad nebudu ani vyjadřovat.Snad jen,vlez co nejdřív doma na starou,nebo si ho přeručkuj ať nemáš bláhové představy,jak to vypadá u nás na noční.
-A co se týče 12000tisíc ve škole,tak tito školáci se kromě učení zaškolují a slouží i v praxi na různých odděleních v celé ČR a hlavně v Praze.
-a těm daním drahý živnostníku asi tak: Mám hromadu přátel podnikatelů a živnostníků,dokonce i manželka je podnikatelka,tak nevím koho tady chceš ohromit blábolem "Ty peníze se totiž na ty účty policajtů připisují z Marsu, a bankomaty jsou takové malé tiskárny bankovek"
Věř tomu,že já mám už několik let větší daně než 3/4 podnikalelů,které znám.A to polovina z nich je už min.10 let ve strátě !!!
Tak tady nevěš kolegům bulíky na nos.
JE VŠEOBECNĚ ZNÁMO,ŽE NEJVĚTŠÍM PLÁTCEM DPH A STÁTNÍ POKLADNY VŮBEC JE ŠIROKÁ VEŘEJNOST,KTERÁ UŽ NĚKOLIK LET UTRÁCÍ VE VELKÉM A NE PODNIKATELÉ,NEBO DOKONCE ŽIVNOSTNÍCI :-)
  16.02.2008 14:55 UK
 
pro Pavla

Asi nerozumíš pojmu plátce DPH, ale z toho si nic nedělej, protože tomuto pojmu dneska nerozumí více jak polovina "specialistů" z OHK SKPV. :-)
  16.02.2008 14:56 ///
 
A stihl sis při tom psaní Pavle všimnout, co nám sděluješ v poslední větě? "...NEJVĚTŠÍM PLÁTCEM DPH A STÁTNÍ POKLADNY VŮBEC JE ŠIROKÁ VEŘEJNOST,KTERÁ UŽ NĚKOLIK LET UTRÁCÍ VE VELKÉM ..." Takže na tom asi nejsme až tak zle, když široká veřejnost může už několik let utrácet ve velkém, není-liž pravda?
  16.02.2008 15:14 Pavel
 
pro UK

O co ti jde? Čemu na tom neruzumíš? Že široká veřejnost a to znamená i poldové utrácí ve velkém dejme tomu v supermarketech a platí DPH,které skončí ve státní pokladně.

pro ///

"Takže na tom asi nejsme až tak zle, když široká veřejnost může už několik let utrácet ve velkém, není-liž pravda?"

To máš pravdu,ale jak dlouho,když májí státní zaměstnanci zmrazené platy na několik let a inflace je zatím "jen" 7,5%.
  16.02.2008 15:26 Jirka <Jirka.Lanos@centrum.cz>
 
Ohledně těch daní si vzpomínám, když jsem vyslýchal jednoho podnikatele, tak mi při rozhovoru řekl takovou hezkou větičku. Ptal se mě jestli vím, co jsou to daně? A sám si odpověděl " Daně jsou špatně provedené účetnictví". To myslím mluví za vše!
  16.02.2008 16:01 pro Petra L.
 
V některých věcech, jak víš, mám k Tobě též výhrady, dokonce jsi na ně i reagovala, ale k takovým hulvátům jako je "podnikatel" a "živnostník" nemá smysl se vyjadřovat, domnívám se, že jejich příspěvky jsou cílené k tomu, aby ublížily, případně se snaží rozpoutat další vášnivou debatu na téma "policejní platy za žádnou práci". A jak čtu tak se jim to trochu i podařilo a tím jim všichni, zde reagující, udělali radost, tak je nechte.
A Tobě "podnikateli a živnostníku" mohu doporučit jediné. Na ulici chybí v současné době spousta policistů a jste-li tak pracovití, pojďte nám to !HOŠI ZA TY PRACHY, CO DOSTÁVÁME, UKÁZAT CO JE TO MAKAT AŽ BY SE VÁM MĚLO OD ZADKŮ KOUŘIT!! " A potom si můžeme o "skutečném makání" popovídat. A jinak pánové slušnost není jen výsadou králů, takže i váš názor nemusí být hrubý, sprostý, vulgární,....usměrněte své emoce a chovejte se jako lidé, ne jako naši pravicoví zákonodárci při volbě prezidenta,...
  16.02.2008 18:05 UK
 
pro Pavla

Jak to jenom vysvětlit a nepoštvat proti sobě nenávistný dav. Nejlepší bude velmi jednoduše.

Já jako konečný spotřebitel, který si koupí v marketu rohlík jsem poplatník DPH (jsem zatížen touto daní), plátcem DPH je provozovatel toho marketu (on ji za mě odvádí). Takže pokud jsi napsal. že široká veřejnost je plátcem DPH, napsal jsi terminologickou blbost a já jsem na ni pouze a jenom reagoval.
  16.02.2008 18:21 Pavel
 
pro UK
"plátcem DPH je provozovatel toho marketu" ale neříkej to by snad nikoho nenapadlo :-)
A já si bláhově do dneška myslel,že budu muset dát do konce března daňové přiznání z nákupů v ALBERTU :-)Raději toho necháme,je to o ničem
  16.02.2008 18:45 UK
 
pro Pavla

Místo toho, aby jsi poděkoval za vysvětlení, tak se stavíš do pozice Kinga. Je to tvoje věc. Ale osobně takovéhle ubrečené a v podstatě neschopné policisty bytostně nesnáším.
  16.02.2008 19:06 Pavel
 
Věříš,že mě je silně u prd.le koho ty bytostně nasnášíš. Ale kvůli tomu,že jsem šel málem na berňák s daňovým přiznáním z nákupů u ALBERTA,dělat ze mě neschopného poldu,no tak to se ti moc nepovedlo.Úsudek máš jistě v pořádku.
  17.02.2008 18:22 Tony
 
Ty jsi ale piča podnikateli.
  17.02.2008 23:19 Bruce Dickinson
 
Pro podnikatele a živnostníka


Takoví jako vy jsou nejhorší. Plnou hubu keců na policajty, ale v momentě kdy máte jakýkoliv problém voláte 158 a brečíte že vám někdo ubližuje a voláte o pomoc. Pokud Vám to neušlo taky platíme daně.
  16.02.2008 08:13 a je to tady!!!
 
http://www.iprima.cz/index.php/plain_site/content/view/full/9531
  15.02.2008 22:26 martin
 
Lidičky, mají se v Praze privatizovat ubytovny pro policisty, je to hotová věc, takže mimopražského policistu čeká v dohledné době tržní nájemné za ubytování. Počítejte, že ze svého platu budete platit více za to, že v Praze sloužíte!
  15.02.2008 22:31 hloupost
 
jestliže si policista v hl.m. bude muset platit 10-12.000,-za byt, tak pražská policie krachne. 80% mimopražských půjde do civilu, za pár tisícovek nikdo v Praze poldu dělat nebude. Už těch kachen nech a běž raději spát...
  16.02.2008 12:10 Jim
 
Tak jdi k Ochranné službě, tam budeš mít ubytovnu zdarma.
  16.02.2008 12:16 hijack
 
K řidičům na Veleslavíně stačí praxe a maturita, to samé k ostraze objektů a ambasád, no a kdo chce dělat osobního, tak musí mít VŠ min. Bc a praxi....Tak hurá do toho, za ubytovnu se opravdu u OS neplatí :)
  16.02.2008 12:22 pro hloupost a Jima
 
Uvidíte, kdo měl pravdu a nebude to tak dlouho trvat. To víte, že mimopražský to radši zabalí až se dozvědí, že kvůli službě v Praze vysolí o 2-3 tisíce více, než dosud a to jen proto, aby se mohli vyspat na třílůžáku mezi službama. Myslíte si, že Íčko to nezprivatizuje? Nebuďte bláhoví, už je to připraveno. Martin