Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  04.03.2007 19:40 právo dne 3.3.2007
 
Spěte klidně: nejsem sociální demokrat, své dvě děti určitě nezadlužím, říká Ivan Langer


* Pane ministře, doufal jsem – určitě ne sám – že se nedožiju toho, že opravdu budete mým ministrem vnitra. Leč stalo se. Tak zkuste nás, nečleny vašeho fanklubu, přesvědčit, že to není taková tragédie. Pochlubte se, co jste za ten první půlrok v té funkci udělal dobrého.

Napřed vám musím poděkovat za to vyznání na mou adresu, pane Kramere. Pokud jde o to chlubení – půl roku je dost krátká doba na to, aby byly vidět nějaké konkrétní výsledky, ale budiž: Za prvé, zahájili jsme proces změn ve struktuře samotného ministerstva. Za druhé, v oblasti veřejné správy jsme přišli s ucelenou koncepcí tzv. e-governmentu (elektronizace výkonu veřejné správy pomocí informačních a komunikačních technologií – pozn. A. K.). Tu už schválila vláda. Za třetí, vláda schválila i další strategický dokument, který jsme vypracovali: novou koncepci boje proti korupci. Za čtvrté jsem spustil jeden z klíčových projektů pro práci policie, tzv. Projekt 1000. A konečně za páté: zahájili jsme přípravu reformy Policie České republiky. Stačí vám tenhle stručný a neúplný výčet?

* Určitě by stačil na několik samostatných rozhovorů, tak se zkusím ptát konkrétněji. Například: Je součástí té nové koncepce boje proti korupci váš odpor proti tomu, aby byl novelizován zákon o střetu zájmů – tak, aby umožňoval zveřejňovat majetková přiznání politiků?

Pane Kramere, já jsem při projednávání tohoto zákona předložil řadu pozměňovacích návrhů, které významně rozšiřují okruh osob, na něž se tato povinnost vztahuje! Ale tady vedle sebe stojí dvě hodnoty: na jedné straně zájem na veřejné kontrole, na druhé straně ochrana soukromí těch osob. Uvědomme si, že drtivá většina z nich nejsou politici, ale policisté, státní zástupci, soudci a řada dalších. Právě rozšíření okruhu těch povinných osob bylo důvodem, proč nebyla zvolena filozofie zveřejňování, ale filozofie zpřístupnění. Vám přece tento zákon nijak nebrání, abyste si ty informace zjistil – a abyste v okamžiku, kdy se budete domnívat, že někdo něco zatajil nebo je v nějakém střetu zájmů, tu osobu zažaloval.

* Jako novinář bych dal přednost tomu, kdybych to, co zjistím, směl zveřejnit. Mimochodem, Hospodářské noviny si to „lajsly“, a díky tomu jsme se dozvěděli o vašem sedmimiliónovém dluhu. Takhle zadluženého ministra vnitra jsme ještě asi neměli, přiznám se, že mě to trošku znepokojuje…

Pokud máte obavy, že jsem se zadlužil nerozumně, tak vás mohu uklidnit. On totiž není dluh jako dluh. Mně tento dluh vznikl v souvislosti s rekonstrukcí domu, ve kterém bydlím a který mi na pronájmech vynáší dostatek finančních prostředků na to, abych byl schopen své závazky platit. Takže spěte klidně: nejsem sociální demokrat, své dvě děti určitě nezadlužím.

* Výborně, tak pojďme dál. Významnou součástí reformy policie, kterou chystáte, je nový služební zákon. Proti tomu tento týden v Praze demonstrovali policisté a hasiči… a z ministerstva vnitra se tam nikdo neukázal. Proč?

Mě přístup organizátorů toho protestu velmi mrzí. Absolvoval jsem mnoho schůzek se zástupci odborového svazu policie, svazu hasičů a svazu zaměstnanců v rozpočtové sféře – to jsou moji oficiální partneři a já v jednáních s nimi pokračuji. Organizátorům této akce jsem rovněž jasně sdělil, že jsem připraven s nimi jednat o tématech, která považují za důležitá, ale ta nabídka zůstala nevyslyšena. Jedná se u jednacího stolu – nikoli někde na náměstí nebo na pražském Výstavišti.

* Jenže vy jste v projevu, jímž jste se na kongresu ODS ucházel o funkci místopředsedy strany, řekl: „Se mnou si můžete být jistí, že mám statečné srdce.“ Nebyla tohle dobrá příležitost dokázat to?

Já to statečné srdce opravdu mám – kdybych ho neměl, tak bych tuto práci nemohl dělat, po všech těch podpásovkách, kopancích, faulech, útocích a plivancích.

* Skutečně vás někdo pokopal a poplival?

Samozřejmě to myslím obrazně. A jestliže organizátoři této akce tvrdí, že mě na ni pozvali, tak to prostě není pravda, stejně jako není pravda, že jsem v době jejího konání utekl; byl jsem na oficiální návštěvě Slovenska v souvislosti se vstupem do schengenského prostoru.

* Zreformovat policii se snažil už nejeden z vašich předchůdců –

Žádný z nich nepřišel s takto ucelenou, konkrétní a časově rozvrženou představou!

* – tak uvidíme, zda budete první, komu se to opravdu podaří. Jeden primát už teď každopádně máte: jste první ministr vnitra, za kterého policie spustila na pražském letišti bezpečnostní akci na podnět senzibilky…

Pane Kramere, musím říct, že od vás bych nečekal, že budete přebírat hlouposti šířené politiky, kteří se snaží degradovat práci policistů. Ten postup byl zcela standardní, nebyla to žádná mimořádná akce a už vůbec to nebyl ten typ záležitostí, o kterých rozhoduje ministr vnitra.

* Vyrazila policie do té akce na podnět senzibilky, pane ministře – ano, nebo ne?

Když policie dostane oznámení o tom, že hrozí nějaké nebezpečí, musí na něj zareagovat; současně probíhá proces vyhodnocování informací, detailů, osoby, která to oznámení učinila… Na základě toho se potom rozhodne, jestli se to opatření zpřísní nebo utlumí. Tady se to vyhodnotilo a to opatření bylo utlumeno.

* Odpovídáte mi v úředničině – já se vás česky ptám, zda příslušní policejní činitelé v okamžiku, kdy tu akci spustili, věděli, že osoba, která jim k tomu dala podnět, je vědma?

To je otázka pro policii, ne pro ministra vnitra.

* Vy to nevíte? Doteď jste se jich na to nezeptal?

Ten detailní časový průběh neznám. Říkám vám to, o čem jsem byl informován, že když policie obdržela tento podnět, tak na něj zareagovala a zároveň začala vyhodnocovat –

* Ano, to už jste řekl. Ale nepřipadá vám normální, že když od někoho dostanu takovouhle informaci, tak první, co udělám, je, že se toho člověka zeptám, odkud to ví? A že když ten člověk odpoví, že se mu o tom zdálo, tak žádnou takovou spektakulární akci nerozjedu?

Je vidět, že neznáte práci policie. Vy musíte zjistit, kde to oznámení bylo podáno, jak bylo zadáno do informačního systému, na co se zareagovalo, a teprve pak následuje ta zpětná reakce podle toho, co se zjistí na místě. Ta akce nebyla spektakulární, pane redaktore, nebyli tam lidé ze speciální jednotky, bylo tam 22 policistů –

* – a obrněný transportér.

Ten je na letišti už více než půl roku.

* Předpokládám, že je schovaný v nějaké garáži.

Při takovýchto informacích je aktivován a buď vyjede, nebo nevyjede, a pak se vrátí, nebo se nevrátí. Ti policisté prostě dělali svou práci – a mne velmi mrzí, že to pan Paroubek a pan Bublan karikují. Oba tím jen dokazují, že absolutně nerozumějí způsobu práce policie.

* Není to zvláštní, že pan Bublan po těch letech, kdy stál v čele ministerstva vnitra, neví o práci policie tolik, co vy za šest měsíců?

Ano – mě to taky velice překvapuje.

* Hmm, tak pojďme dál. Podobných planých poplachů bylo v tom posledním půlroce víc. Mě by nejvíc zajímalo, pane ministře, co to bylo za informaci, na jejímž základě jste na začátku října minulého roku oznámili, že hlavnímu městu – speciálně pražským židovským objektům – hrozí teroristický útok?

Víte, jsou věci, které bohužel nelze zveřejnit. Takováto opatření se často dělají na základě informací od partnerských zpravodajských služeb a zveřejněním té informace by mohl být ohrožen její zdroj. Ale mohu vás ujistit o jednom: v tomto případě jsme o detailech té záležitosti v maximální možné míře informovali i opozici.

* Čtenáři tohoto rozhovoru nejsou zasvěcení opoziční funkcionáři – ale jsou to daňoví poplatníci, za jejichž peníze jste tu rozsáhlou bezpečnostní akci uskutečnili. Proto si myslím, že jim dlužíte konkrétnější vysvětlení.

Pane redaktore, já vaše čtenáře mohu ujistit, že ta akce byla důvodná a že to nebezpečí bylo reálné. Nic konkrétnějšího vám k tomu neřeknu; to se raději od vás nechám takto kritizovat a zesměšňovat.

* Já vás teď nezesměšňuju – docela vážně vás podezírám, že za tím říjnovým poplachem byla v lepším případě snaha předvést se, jak občany chráníte před teroristy… a v horším případě záměr vyvolat těsně před hlasováním o důvěře vládě atmosféru ohrožení, v níž by nějaký opoziční poslanec upřednostnil „stabilitu“.

Jak to první, tak to druhé je hloupost. Vy samozřejmě máte na ty své pochybnosti právo, pane Kramere – ale nepropadejte v takové míře obsesi, že jsem skutečně takový, jak mě vykreslují někteří mí opoziční kolegové.

* Jak chcete, pane ministře, docílit toho, aby policie, která má občany chránit před zločinci, nebyla sama jednou z nejkriminálnějších profesních skupin?

To je nesmírně těžký úkol a každý ministr, který prohlásí, že ho zvládne během svého čtyřletého mandátu, buď neví, o čem mluví, nebo lže. Je to dlouhodobý proces a já mohu pouze nastolit jeho základní předpoklady. Jedním z těch předpokladů je právě služební zákon: když těm policistům jasně nastavíte pozitivní a negativní motivaci, aby se jim vyplatilo dělat svoji práci dobře a když budou vědět, že když selžou, tak u té policie končí. Tohle jsou pravidla – druhý předpoklad je, že ta pravidla nekompromisně uplatňujete v praxi. Třetí předpoklad je, že pracujete na posílení firemní kultury, aby ti policisté byli hrdí na to, že jsou policisty.

* Doufám, pane ministře, že se shodneme, že k firemní kultuře policie nepřispívá to, že někteří policisté rádi bijí lidi. Když jste byl v opozici, kritizoval jste ostře policejní zásah proti CzechTeku 2005. Co říkáte tomu, že policie i teď tvrdí, že tam z její strany nedošlo k žádným trestným činům?

To netvrdí policie, tvrdí to státní zástupce.

* Na základě –

– zjištění Inspekce ministra vnitra, ano. Já jsem k tomu jasně řekl, že mé výhrady vůči tomu zásahu přetrvávají, že nadále trvám na tom, že ten zásah vůbec neměl v té podobě proběhnout. Víc v tom bohužel udělat nemohu, protože z právního pohledu jsou ty věci teď již promlčeny.

* Odpovědnost za tu ukázku policejní brutality nesl i policejní prezident Husák – čím se vám zavděčil, že jste ho ponechal ve funkci?

Pan Husák se mi nemusí ničím zavděčovat, o tom to není. Je to o tom, jestli jsme schopni spolupracovat, jestli je náš vztah jasný, férový, otevřený, tvrdý a partnerský současně. A jestli jeho tým zvládne ty kroky, o nichž jsem přesvědčen, že jsou správné. Zatím ta spolupráce funguje, nicméně, jak pravili klasici, nikdy nic nelze míti za definitivní.

* Z jiného soudku: v časopisu CEVRO Revue vyšel před týdnem váš článek Zakažme i komunistické symboly, v němž jsem si přečetl i myšlenkové perly jako: „Nacismus je nacionalistickou variantou socialismu. Nacismus a komunismus jsou jen rozdílné metody, jak dospět k témuž.“ Bohužel tady nemám dost místa k polemice, tak se jen ptám: které konkrétní komunistické symboly chcete zakázat?

Položme si otázku, pane Kramere: existuje rovnítko mezi nacismem a komunismem? Já jsem přesvědčen, že ano. Pokud toto rovnítko existuje a pokud platí, že nacismus a jeho projevy mají být postihovány, tak by to mělo stejně platit i v případě komunismu. Symbolem nacismu je hákový kříž – symboly komunismu jsou rudá hvězda, srp a kladivo.

* Srp a kladivo má ve svém státním znaku Rakousko – čeští komunisté místo nich mají ve svém logu třešničky. K rudé vlajce, jako k mezinárodnímu symbolu levice, se hlásím i já. Zavřete mě za to?

Ministr vnitra nikoho nezavírá. Já si myslím, že si lze vydefinovat, co je možné považovat za symboly nacismu a komunismu. A pokud bychom se na tom my dva neshodli, tak tady od toho máme soudní znalce na oblast extremismu.

* A myslíte si, že je v pořádku, když vysoký státní úředník veřejně vystupuje s návrhy tohoto typu?

Nevidím na tom nic nepatřičného – jsem přece také občan, který má nějaký názor.

* Jenže když občan Ivan Langer něco řekne, tak to zároveň říká ministr vnitra, že?

Pane Kramere, tohle je názor, na který mám právo a který mi nikdo nevezme!

* Tak jo. Jste, pane ministře, tajně hrdý na to, že jste spolu s panem Kubicem lvím dílem přispěl k vítězství své strany ve volbách?

Jak moc jsem k tomu vítězství ODS přispěl osobně já, to si netroufám posoudit – ale v žádném případě jsem se na něm nepodílel tak, jak to tou svou ironickou otázkou naznačujete. Po iksté opakuji, že se zveřejněním tzv. Kubiceho zprávy jsem neměl nic společného… a že se naopak v té zrůdné mašinérii, která se kolem toho rozjela, cítím jako osoba poškozená, protože s největší pravděpodobností bylo zasaženo nejen do mých ústavou garantovaných práv a svobod, ale i do práv a svobod mých blízkých.

* Co tedy říkáte slovům poslance ČSSD Davida Ratha v Nedělní partii na TV Prima: „Langer a Vidím to upekli s Kubicem. (…) Mám z Langra velký strach“? A že útvar pana Kubiceho nazval LangerStasi?

Říkám, že ta slova vypovídají dostatečně o jejich autorovi. Takže není třeba, abych je komentoval; každý soudný člověk si jistě udělá svůj závěr sám.

* Přiznám se, pane ministře, že mně to vaše nynější „já muzikant“ připadá asi tak stejně věrohodné, jako když jste v roce 2002 popíral, že jste se pokoušel ovlivňovat poměry v České televizi, ačkoliv jste si v průběhu té televizní krize 138krát telefonoval s tehdejším předsedou Rady ČT Miroslavem Marešem…

Pane Kramere, to je nádherný oslí můstek, co jste teď vytvořil! Každý, kdo tenkrát o tom měl víc informací, věděl, že s panem Marešem jsem si sice telefonoval, ale v žádném případě jsem nezasahoval do toho, kdo má být novým generálním ředitelem ČT!

* S panem Kubicem jste si taky telefonoval jen tak?

Jak víte, že jsem si s ním telefonoval?! Protože to tvrdí Jiří Paroubek a David Rath? Já vám říkám, že to je nesmysl, pomluva a lež! Stejně jako to, co tvrdil pan Bublan: že jsem se předtím s panem Kubicem scházel.

* Takže Inspekce ministra vnitra nemohla získat výpisy o těch telefonátech?

Já jsem ty výpisy na rozdíl od Jiřího Paroubka neviděl – což je samo o sobě velmi zvláštní, poskytovat někomu při vyšetřování podezření ze spáchání trestného činu pomluvy výpisy telefonních rozhovorů jiných osob… Nicméně znovu opakuji: je to lež!

* Dozvíme se někdy, jak to doopravdy bylo?

Já doufám, že v okamžiku, kdy bude vyšetřování toho případu úniku tzv. Kubiceho zprávy ukončeno, se všichni dozvědí, co to vyšetřování provázelo, jakým způsobem postupovala Inspekce ministra vnitra… A že to bude také odpověď na otázku, jestli to náhodou v této kauze nejsem já, kdo by měl nejvíc křičet!

* Který útvar ten únik vyšetřuje?

Ty policisty samotné vyšetřovala Inspekce ministra vnitra a pokud vím, bylo to ukončeno s tím, že tam nebyl spáchán trestný čin. Tu další část, která se týká civilních osob, převzal Útvar pro odhalování korupce a závažné trestné činnosti.

* Chcete, abych věřil tomu, že se nějaký policista odváží nezávisle vyšetřovat svého ministra?

To záleží na těch policistech. Pokud jsou to skuteční profesionálové, tak určitě ano. Nemluvě o tom, že já nejsem šéf policie. A ujišťuji vás, že ani nepřímo na nikoho žádný nátlak nevyvíjím.

***

Doufám, že v okamžiku, kdy bude vyšetřování úniku tzv. Kubiceho zprávy ukončeno, se všichni dozvědí, co to vyšetřování provázelo, jakým způsobem postupovala Inspekce ministra vnitra… A že to bude také odpověď na otázku, jestli to náhodou v této kauze nejsem já, kdo by měl nejvíc křičet!




Alexandr Kramer
  02.03.2008 09:54 binec
 
Loupežník Vaněk zřejmě bude více než modrý příznivec a modrý vyznavač!
  02.03.2008 09:03 20
 
A co pan Vaněk - zloděj pohonných hmot ? Bylo mi hned divné, že při výkonu funkce ředitele OŘ zachází až příliš daleko. No jo, ale když měl a má podporu našeho "modrého ptáka" Langra. Je jen podivné, že některé vyhodí hned a někteří slouží dál. Asi platí "Všichni jsme si rovni, ale někteří jsme si rovnější."
  02.03.2008 23:17 Jou
 
Ne všichni modráme a někdo již je fialový.
  02.03.2008 07:51 Stanislav Hronek, Kolín
 
Ty vole Lhotáková, co to bylo za zranění se kterým se léčíš 4 měsíce? Uražená ješitnost? Tvoji nadřízení mají svatou trpělivost. V civilu už by tě každý zaměstnavatel nechtěl ani vidět. Konečně víme jak to bylo doopravdy. Že někam nezalezeš a nejseš zticha po tak posraném zákroku. Děláš sobě a hlavně ostatním policistům jen ostudu.
  02.03.2008 09:17 Lhotáková, vztyk odchod!
 
Souhlasím, vypadá to tak na definitivní invaliditu. Tak dlouho si koledovala, až si vykoledovala. Asi jsou u nich hodnoceni za vyhledané trestné činy a když na to nemají, tak to lepí útoky na VČ!
Lhotáková!!! Vztyk, odchod!!!!!.......................
  02.03.2008 10:20 Jirka
 
To musel být od Lhotákové výkon, když bez ošetření pracovala do konce služby s takovým úrazem, na který se pomalu půl roku léčí. Myslím že vydržela více než hrdinové akčních filmů, nebo je neskutečná simulantka. Být takových lidí u policie více, tak můžou všechny služebny zavřít.
  02.03.2008 11:05 čurbes
 
KDOVÍJAKÉ TAM MAJÍ S VEDENÍM VZTAHY, DNES JE TO ROZLOŽENÉ SKORO VŠUDE.
  02.03.2008 16:01 Ty vole Hronku
 
To ti nedochází, že v případě Lhotákové je její nemocenská asi velice dobře sledovaná a od toho je lékař, aby její zdravotní stav posoudil, ne ty, nebo jiný chytrolín.
A tys byl u jejího zákroku osobně, že konečně víš, jak do doopravdy bylo?
Nepřeji nikomu nic zlého, tudíž ani tobě, ale modli se, abys v nějakém podobném případě nepřišel do rozporu s nadřízenými a nechtěli se po tobě vozit jako po Petře. Pak bys asi zpíval jinou.
  02.03.2008 19:32 Stanislav Hronek, Kolín
 
Tak o objektivnosti hodnocení zranění a následné pracovní neschopnosti v tomto případě ze strany lékařů si snad nemusíme nic nalhávat. Všichni se bojí ji poslat do práce jen když si třeba stěžuje na bolet hlavy. To kdy její pracovní neschopnost skončí rozhodne jen ona sama. A že je důsledně kontrolována je v pořádku. Jen by mne zajímalo, proč ten kdo ji tak surově napadl není stíhán pro těžké ublížení na zdraví, 6 týdnů dávno uběhlo. Nebude to tím, že by se vyšetřovákovi každej soudní znalec vysmál a státní zástupce by s ním pěkně vymetl? Že se vůbec ozývá...
  02.03.2008 20:37 YYY
 
Je stíhán za ublížení na zdraví, tak nemel nesmysly!
  03.03.2008 12:15 pro YYY
 
S těžkou újmou? Čti pořádně ty nesmysle.
  03.03.2008 19:35 F1
 
Myslím, že " YYY " řekl jasně že je stíhán za ublížení na zdraví a nic neříkal o " těžkém ublížení na zdraví ".
Myslím, že kritéria těžkého ublížení na zdraví nejsou jen o 6 týdnech " marodění " a je to krapet složitější, takže zbytečné dohady " chytrých a ještě chytřejších "
Marodit s hnutou páteří a jinými zdr. potížemi způsobené pachatelem při zákroku se může skutečně dosti dlouho a jistě se nemusí jednat o " těžké ublížení na zdraví ", že ?
To jen, aby se neřeklo jen " Á "
  03.03.2008 21:05 YYY
 
děkuji, F1, já už neměl slov!
  03.03.2008 21:31 XXX-pravý
 
Stanislav Hronek,Kolín.

Stando, Stando. Nezlob se na mě, ale jsi neskutečný trouba. Jak si můžeš vůbec hodnotit zdravotní stav Lhotákové. Vždyť ty určitě nejsi její ošetřující lékař, že ano. Myslíš si rovněž, že jsi schopen posoudit to jestli s ní mají její nadřízení svatou trpělivost. Blbost. Myslím si, že je otázkou, jestli Ty nejsi jen velký provokatér bez patřičných informací. Jestli Ty jsi policista, tak si nepřej dostat se do podobné situace jako Lhotáková. Napřed dostaneš po rypáku, a pak místo aby jsi šel k doktorovi, tak budeš psát úřední záznam, použití donucovacích prostředků a případně předvedení když ho zvládneš. Jisté je to, že Lhotáková půjde pracovat až bude zdravá a to zase řekne jen její ošetřující lékař. Ať jsou doktoři jací jsou, ale většina z nich nejsou blbci a dobře vědí co mají dělat. Svatou pravdu ti napsal taky F1. Tak se vrať na zem a zamysli se nad tím co jsi napsal za ptákoviny. Pak se můžeš zastydět a nakonec tady napiš velkou omluvu.
  01.03.2008 15:39 jarda
 
Po udělení nějakých podivných medailí premiéra ČR vrahům si myslím, že by měl ten "představitel" vlády ČR uvážit, zda by nebylo na místě také stejnou medailí ocenit A. Hitlera. Vždyť on také byl bojovníkem za změnu režimu, že? Každý národ má takovou vládu, jakou si zaslouží. Z této jednoduché poučky tudíž vyplývá, že musíme být národem magorů, když v čele vlády je něco takového.
  02.03.2008 08:59 Jura
 
To co vyvedl pitomec Topolánek, tak to nemá obdobu ! Nevím co bylo na činu Mašínů tak hrdinské, a nikdy to nepochopím. Jardo, máš pravdu - vyznamenáme Adolfa, Brežněva apod. "hrdiny."
  02.03.2008 09:57 politic
 
On Topolánek taky politikem není a nikdy nebude-oni si na politiky pouze hrají a pomáhají jim k tomu zaplacení přeběhlíci z ČSSD.
  02.03.2008 10:11 XXX
 
Taky bojoval proti komunitům.
  02.03.2008 16:09 "Inteligentnímu Topolánkovi"
 
nedošlo, že "bojovníci za svobodu" mohli také narazit na rodiče pana Topolánka - tatínka, předsedu stranické organizace a maminku, sekretářku krajského tajemníka Mamuly. Kdyby je v rámci boje za svobodu zlikvidovali, nemuseli jsme mít dnes premiérem takové pako.
  02.03.2008 21:28 "Inteligentnímu Topolánkovi"
 
Třeba až teď někdo zabije někoho z rodiny "velkého topolky" tak mu druhý blbec v roli předsedy dá také medaili. Blbců u nás máme jak by nasypal, ale jen málokteří si "dělají radost".
  01.03.2008 14:08 Lhotáková, běž do pryč
 
Lhotáková je ostuda policie! Fňuká před národem jako (píp)
...........................
  01.03.2008 15:40 jarda
 
Pane řediteli OŘ PČR v Benešově, zapomněl jste se podepsat.
  01.03.2008 16:22 Vlašimák
 
Souhlasím, koledovala si už hodně dlouho, aby už konečně dostala přes rypák.
  01.03.2008 19:53 .
 
Hmm ty jsi, ale taky omezený člověk jak má opravdu být. Tady se v poslední době děje ze strany velení Policie teror a když se někdo ozve, tak ho ihned označíte jako by měl dostat přes prsty. Je to opravdu velice smutné. Na všechno se vysrrrr a utéct od Policie.
  01.03.2008 09:19 Vlašim, to je to město!
 
Toto překlopuju z webu UBS:
Po včerejším celodenním bombardování redakce BN deníku to v noci konečně vložili do elektronické podoby na své stránky. Odkaz je zde:

http://benesovsky.denik.cz/cerna_kronika/policistka_lhotakova200 80301.html

Kdyby jste měli čas a chuť, můžete se k této věci vyjádřit i tam. Alespoň budou mít funkcionáři na OŘ Benešov co číst, neboť Váš zájem o věc je neskutečně drtí.

Hezký víkend všem.

Petra
  01.03.2008 09:46 Fuck Lhotáková
 
Chceš být asi hodně zajímavá, že jo?
  01.03.2008 10:55 fuck pro fucka
 
četls to vůbec? Zřejmě ne, protože bys viděl, že to zajímavé rozhodně je hlavně pro obyčejné poldy. Pak bys mohl jedině napsat Fuck vedení policie Vlašim a Benešov, chytráku namyšlenej.
  01.03.2008 22:42 čtenář
 
Ahoj Petro, jak víš, že funkcionáře na OŘ Benešov zájem čtenářů drtí ? Sedíš doma na počítači a píšeš a píšeš svůj příběh. Řekl bych, že na ředitelství teď mají jiné starosti.
27.2.2008 v diskusi píšeš:
"Ani ve snu by mne nenapadlo, že prošetřování celé věci bude trvat pomalu půl roku. Tedy až teprve nyní se něco prošetřuje, do této doby bylo vše jen protahováno za účelem, který je snad všem jasný." Já jsem ale slyšel, že tebe a tvého kolegu na OŘ BN 3x žádali o to, abyste se k věci vyjádřili a vy jste to 3x odmítli. Dokonce to, že se k případu nebudete vyjadřovat, dostali jednou písemně i od tvé advokátky. Tak jaké pak účelové protahování ? Netaháš veřejnost náhodou za nos?
  02.03.2008 10:13 Jirka
 
Jdi už s tou svoují pravdou někam. Už to nikoho nezajímá, ostudo policie.
  01.03.2008 00:09 Jana Kubatova <janakubatova@hotmail.com>
 
Pane ministre, nastal cas, aby se jednalo o zakazu KSCM. Prihlaseni se k unoru 48 je jiste padnym duvodem. Pokud se to nestane, bude to plivnuti spolecnosti na vsechny obeti komunistickeho teroru.
  01.03.2008 09:31 velux
 
Nepiš to sem, buď tak laskavá......
  01.03.2008 11:22 pro Janu
 
Jdi už s únorem. Kdyby nebyl, všechny fabriky, které většinou nesly německá jména Rus rozebral poslal kam? „ Lidu“ to již sebrat nemohl. Že náš premiér rozdává medaile teroristům ti nevadí ? Mohl by jich pár dát i střelcům z IRA, těm šlo také o svobodu………
  02.03.2008 06:00 jarda
 
Vlez ministrovi vnitra třeba do prdele, ale zkus to někde jinde. Tady tyhle kecy málokoho zajímají. Zkus to na stránkách nacistické Národní strany, tam tě jistě vyslyší.
  02.03.2008 08:53 Soudruh
 
Jen se nepokakej porevoluční děvenko. Za tehdejšího režimu jsi tahala kačera po pískovišti a teď budeš kázat morálku ? ? ?
  02.03.2008 09:05 Georg
 
Ty kačeno jedna, ublížil Ti někdo z komunistů ? Nebo lezeš jen ministrovi do prdele ? Nezapomeň se řádně namazat, ať lépe kloužeš, pipino !!!
  29.02.2008 22:19 a neb když je vůle
 
...a tak když se chce všechno jde a u pana Vaňka lze dosazovat na služební místa i Ty, kteří nemají ani požadované vzdělání. Proto mohu napsat, že policejní sbor je plný šašků když je možné, že zákone který má platit pro všechny lze obejít...
  01.03.2008 09:32 SOS
 
Proto je policie v takovém rozkladu, minulost nikoho nezajímá a budoucnost také ne.
  29.02.2008 20:01 divné mravy
 
Tak loupežník benzínu p. Vaněk to dnes vysvětlil v TV.
  29.02.2008 20:13 F1
 
Jistě je vzorem pro své podřízené policisty. Jeho sebekritika ( svého kdysi jednání ) je příkladná, etický kodex ( který si zavedla policie s novým služebním zákonem ) nevyjímaje.
Jen víc takových vrcholných manažérů policie a myslím si, že se najde zdůvodnění i pro ty kritizované úplatky.

Stydět se snad již není ani na místě, neboť otrlost těchto pohlavárů policie je nedozírná a příklady v politice tuto otrlost solidně živí.
  29.02.2008 17:41 ještě k mašínům
 
Cituji a souhlasím :Jaké všechny sabotážní akce byly oprávněné – přepady bank, vykolejování vlaků, zabíjení jakýchkoli „přisluhovačů“, tedy samozřejmě všech členů KSČ, vojáků, esenbáků, učitelů (indoktrinovali přece děti tou ideologií nelegitimního režimu), osob jakkoli veřejně činných, konec konců všech státních zaměstnanců? „Přisluhovači“ jsme samozřejmě byli v určitém smyslu téměř všichni, kteří jsme nijak aktivně neprojevovali odpor, ale většinou se různými způsoby víceméně pasivně či dokonce aktivně podíleli na fungování tehdejší společnosti...
Je mi líto, ale názor, že v době komunistického režimu bylo morálně přípustné zabíjet příslušníky SNB a pokladníky střežící státní peníze, nebo že vzhledem k problematické legitimitě tohoto režimu lidé nemuseli respektovat v zásadě žádná zákonná pravidla, je pro mě prostě skandální asi stejně jako názory násilných rasistů nebo teroristů jakéhokoli ražení.