Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  19.08.2007 20:14 Josef
 
PETICE !Sdělení 1622. 4.8.2002, akt.1.10.2003.



PROTI ČIPOVÉ TOTALITĚ


Milí lidé,


Je načase vám oznámit VAŠI SITUACI a informovat vás o VAŠÍ POZICI v rámci LOUTKOVÉHO SYSTÉMU. Už bylo dost ohlupování lidí vědci, úředníky a jinými VNĚJŠÍMI strukturami.

ČÁST LIDÍ PRACUJE INTENZIVNĚ NA ČIPOVÉM OVLÁDACÍM SYSTÉMU VŠECH LIDÍ PLANETY ZEMĚ. TENTO SYSTÉM V PŘÍPADĚ REALIZACE BUDE ZNAMENAT ÚPLNOU ZTRÁTU TĚCH ZBÝVAJÍCÍCH SVOBOD, KTERÉ LIDÉ NYNÍ MAJÍ. Lidé, kteří na tomto pracují, žijí v ÚPLNÉ NEVĚDOMOSTI z hlediska DŮSLEDKŮ – DUCHOVNÍHO DOPADU, co to bude pro ZÁKLADNÍ LIDSKÁ PRÁVA člověka znamenat. ČIPY JSOU SOUČÁSTÍ POČÍTAČOVÉ SÍTĚ PŘES MIKROVLNY, JAKO U MOBILŮ !

SYSTÉM OVLÁDÁNÍ LIDÍ JE BUDOVÁN POSTUPNĚ A NENÁPADNĚ, ABY LIDÉ NEKLADLI ŽÁDNÝ ODPOR, A TO SE DĚJE. JDE O SJEDNOCENÍ STÁTNÍ SPRÁVY (nyní EU), SJEDNOCENÍ MĚNY (nyní EURO), ZAVEDENÍ NEJPRVE ČIPOVÝCH UNIVERZÁLNÍCH OBČANSKÝCH (či ZDRAVOTNÍCH či ŘIDIČSKÝCH) PRŮKAZŮ (v ČR do r. 2005, ministr Březina (1998-2002), ministr Mlynář (2002-dále)). V ČR jsou již v provozu menší subsystémy – pro městskou autobusovou dopravu (Frýdek – Místek, Znojmo, Břeclav, aj.), vlaky (nyní pro zvyk karty Z), osobní automobily (zavádí se kamery pro snímání SPZ pod záminkou podzimního summitu NATO, pak čipy pro mýtné), pro zdravotnictví (Litoměřicko). V oblasti zaměstnání se buduje pod částí systému ISO 9000, jehož systémy budou taktéž dobře sloužit k ovládání lidí. Další částí je mobilní komunikace a internet a připravovaný MOBILNÍ INTERNET. Dále je připraveno bankovnictví (platební karty – bankomaty, obchody). ZTRÁTOU SVOBOD míníme VELKÉ MOŽNOSTI části lidí POHODLNĚ a EFEKTIVNĚ pracovat se všemi podrobnými přesnými osobními údaji (včetně pohybu osob – vstupy budov, ve volném terénu snímání na dálku - stačí drátek do karty), A TAK ZNEUŽÍVAT OSOBNÍ INFORMACE K MASIVNÍMU OVLÁDÁNÍ LIDÍ – OKRÁDÁNÍ JE O JEJICH ENERGIE PROTI JEJICH VŮLI.

JAKMILE SE LIDÉ DOSTANOU DO TOHOTO SYSTÉMU, NEMOHOU SE VRÁTIT ZPĚT, DO SYSTÉMU PŮVODNÍHO.

NEEXISTUJE ŽÁDNÁ TECHNICKÁ ANI MORÁLNÍ – DUCHOVNÍ ZÁRUKA – PROTI ZNEUŽITÍ. Již dnes je v ČR denně 180 000 vstupů do policejní databáze, a ta obsahuje jen zlomek informací, které se teprve připravují k použití. Budou to NAVÍC: Všechny zdravotní údaje od lékaře, biometrie – otisky prstů, IRIS oka, osobní fotografie, údaje o zaměstnání (jak minulém, tak aktuální podrobný pohyb), finanční údaje, majetkové údaje (nemovitosti i movité věci očíslované v čipu !) údaje o POHYBU osob – vstupy budov, městská hromadná doprava, autobusy, vlaky, osobní automobily. Vstupy do databáze nelze nijak efektivně ochránit před zneužitím negativními lidmi, kterých je zde mnoho.

Budování systému v ČR pod dvanáctiletým prezidentstvím pana Havla Václava a jeho následníků znamená jeho naprosté NEPOCHOPENÍ a SELHÁNÍ. Ani on, ani státní úředníci NEMAJÍ ve svých programech ZVÝŠENÍ KVALITY ŽIVOTA LIDÍ – tj. také SNÍŽENÍ odevzdané práce společnosti na míru NEZBYTNOU tak, aby lidé měli VÍCE ČASU NA KVALITNÍ ŽIVOT. Přitom ekonomická úroveň UMOŽŇUJE SNÍŽIT PRACOVNÍ ZATÍŽENÍ LIDÍ. Co se týče tzv. úřadu pro ochranu osobních údajů, tak ten sám je naprosto bezmocný již dnes ve věci zneužívání osobních dat (šíření databází osobních údajů lidí mezi firmami a jejich nezákonné aktivity s těmito údaji, apod.). Drtivá většina zaměstnavatelů má zájem, aby mu zaměstnanec odevzdal MAXIMUM SVÉ ENERGIE, a snaží se k tomu použít všech dostupných prostředků, jež má k dispozici. INFORMAČNÍ TECHNOLOGIE TYTO MOŽNOSTI ZVÝŠÍ NA MAXIMUM ! TENTO POSTUP ALE NEZAJISTÍ VYŠŠÍ ŽIVOTNÍ ÚROVEŇ LIDÍ, ALE PŘESNĚ NAOPAK – UDĚLÁ Z NICH ÚPLNÉ LOUTKY A OTROKY SE ZNIČENÍM VŠECH STÁVAJÍCÍCH SVOBOD !

Proto je nyní na vás, milí lidé, zda budete jen PŘIHLÍŽET budování ORWELOVSKÉ TOTALITY, nebo se na ní dokonce PODÍLET, anebo SVÝM HLASEM V PETICI PŘISPĚJETE ALESPOŇ ZÁKONNÝM ZPŮSOBEM K ZAMEZENÍ TAKOVÉHO OVLÁDACÍHO SYSTÉMU LIDÍ. VYCIŤUJTE SRDCEM !

Každý, kdo NEUDĚLÁ NIC proti tomuto systému, SI JEJ VYZKOUŠÍ NA VLASTNÍ KŮŽI, A TAK POZNÁ, CO SI SVÝM NEGATIVNÍM - PASIVNÍM, LIKNAVÝM A NEROZHODNÝM POSTOJEM PŘIPRAVIL. BUDE NA TOM HŮŘ, NEŽ ZVÍŘÁTKA. Nikdo z nich tomuto systému NEUNIKNE NIKDE NA PLANETĚ ZEMI, NEBOŤ JDE O CELOPLANETÁRNÍ SYSTÉM. Události 11.9.2001 tomuto slouží.

Také v Bibli – Apokalypsa sv. Jana - je informace o tomto systému:

„A (bestie) učiní, že všichni, malí i velcí, bohatí i chudí, svobodní i nevolníci, dostanou znamení na pravou ruku a na čelo. Aby nikdo nemohl kupovat ani prodávat, jenom ten, kdo má znamení nebo jméno bestie, nebo číslo jejího jména (666).“

Čipové občanské karty pak budou totiž během několika let cílově nahrazeny samotnými čipy pod kůži (jejich prodej lidem v USA již začal), takovými, jaké jsou již dnes používány u některých domácích zvířat (psi atd.). Tyto čipy budou mít také funkci propracovaného OVLÁDÁNÍ MYSLI. Většina ovládacích energií má jít nejprve světlovodným systémem 10 GB/s (křemíkové světlovody pod zemí) a pak cílově nákladným družicovým systémem, který postupně buduje EU !!!


DALŠÍ INFORMACE VČETNĚ POZITIVNÍHO ŘEŠENÍ PRO JEDNOTLIVCE I VLÁDY NALEZNETE V DOSTATEČNÉM ROZSAHU PŘES 5000 STRAN A 1000 OBRÁZKŮ NA INTERNETU www.vesmirni-lide.cz a www.cosmic-people.com . O budování čipového systému ve světě – viz PROJEKT L.U.C.I.D a TOTALITNÍ SVĚTOVLÁDA (Herzán). Zde též novinové články o varování Karlem Gottem (čl. 65), schválení čipových zdravotních průkazů Bruselem s plánem zavedení do r. 2005 (čl. 86), čipové karty VZP (čl. 118), čipy ve volebním programu ČSSD 2002 (čl. 92), čipy MENŠÍ než 1 mm (TOSHIBA, čl. 121), čipy v autobusech (čl. 129), čipový sledovací systém VŠECH aut (mýtné, čl. 130 – 132), výměna za čárové kódy zboží a jejich ÚPLNÉ pořadové očíslování s dálkovým přenosem dat (čl. 135), a výroba nových čipů (INTEL, čl. 136), pasy v EU: otisk prstu i snímek oka (čl. ..). ŽE JE O TYTO DŮLEŽITÉ INFORMACE VELKÝ ZÁJEM SVĚDČÍ POČET VSTUPŮ – 320 000 CZ A 85 000 EN (1.10.2003). Informujte lidi, včetně úředníků a pracovníků médií !

ŘÍKÁTE SI, ŽE JSTE SVOBODNÍ – TÍMTO VÁM VYVRACÍME VAŠI PŘEDSTAVU SVOBODY, VE SKUTEČNOSTI SE JEDNÁ O PSEUDOSVOBODU – STAV UMĚLE ZFABRIKOVANÝ SKRYTĚ TĚMI, KTEŘÍ VÁS OVLÁDAJÍ - NEGATIVNÍ LIDÉ na Zemi i z Vesmíru, autoři pseudosystému.

ŘÍKÁTE SI, ŽE MÁTE DEMOKRACII – TÍMTO VÁM VYVRACÍME VAŠI PŘEDSTAVU DEMOKRACIE, VE SKUTEČNOSTI SE JEDNÁ O PSEUDODEMOKRACII. DOBŘE ZVAŽTE SVÉ ROZHODNUTÍ !


JSEM PROTI

ZAVÁDĚNÍ ČIPOVÝCH OBČANSKÝCH (ZDRAVOTNÍCH, ŘIDIČSKÝCH) PRŮKAZŮ

Jméno a přímení:
Trvalé bydliště:
(ulice, obec, PSČ)
Podpis:

Prosím, pište čitelně, TISKACÍM PÍSMEM, aby Váš hlas byl platný.

K petici si můžete vyžádat formulář se 40 řádky na podpisy. Petice platí stále. Hlas zašlete autoru petice:

ING. IVO A. BENDA, P.O. BOX 51, 470 06 ČESKÁ LÍPA 6, mobil +420-603-491600.




Petice byla odeslána také do parlamentu a senátu ČR 10.9.2002. Ve sdělení 1646 jsou texty úředních dopisů o předání této informace poslancům a senátorům ČR (senátorům z 11.9.2002, poslancům 18.9.2002). Jejich kopie naleznete na internetu www.vesmirni-lide.cz pod novinovými články č.112.

Dále je šířena všemi způsoby tisícům lidem zemí českých i v zahraničí (info), zde např. také 4000 pracovníků médií a 1000 pracovníků církví ji již obdrželo (30.9.2002), starostové měst a obcí atd.
  30.07.2002 14:31 don Travolta <donjose@volny.cz>
 
važeny pane Langer,
rád bych vás viděl na postu předsedy ODS. Líbí se mi vaše přímočarost. napřiklad vzbouřenci z čt vam nemužou přijít na jméno a to je správný, já si myslim, že takoví ksindl potřebuje především tvrdost a neustupnost. take se mi líbí, že dokážete vytočit Václava Klause. to je vidět, že máte svuj názor. doufám, že se vám podaří sjednotit a stmelit pravici.
  16.07.2002 17:17 Martin <xilt@atlas.cz>
 
Vazeny pane,
s velikou nelibosti jsem si prave precetl clanek o vasem znovuzvoleni do vedeni snemovny (mistopredseda).
Pane Langere, pokud mate alespon trochu soudnopsti, odstupte. verte mladi lide vas v politice nechteji a starsi politiku nesleduji a kdyz tak malo, nebot vedi ze si stejne nepomuzou. Vase chovani jako politika hodnotim jako "prase a patolizal" a verim ze spousta jinych se mnou bude souhlasit. Pokud odejdete a tomu bohuzel neverim, nebot se budete sveho mista drzet jako kliste, nikod po cas ani nestekne, verte tomu, ale aspousta lidem se ulevi. Dekuji !
  25.07.2002 20:57 Tomáš Dvořák <td.ods@seznam.cz>
 
Vážený pane Martine.
Zajímalo by mě, kde berete tu jistotu, že mladí lidé pana I.Langra v politice nechtějí.Nevím, kde ve vašich představách začíná a končí mládí, ale mně je 17 let(a cítím se docela mladý) a plně podporuji další setrvávání pana Langra ve vrcholné politice, navíc znám mnoho lidí(mého i staršího věku), kteří také podporují a "fandí" panu I.Langrovi v jeho politickém prosazování.Dále by mě zajímalo, podle čeho chování pana Langra hodnotíte-je lehké někoho obvinit, že se chová např. jako prase, ale je těžší své tvrzení umět i rozumně argumentovat.Pokud tedy nejste typ člověka, který vypustí pár nesmyslných slov a dále nic, tak mi napište své argumenty a začněme se bavit trochu na úrovni.Předem děkuji.
PS:Je špatné, když se člověk drží své pracovní pozice(ať politické nebo jiné)?
  25.07.2002 22:29 ryba <ryba@email.cz>
 
mily martine, ty chytracku: mrkni se doleva - copak tam vidis? chat? ano, chat! copak to asi signalizuje? ze sem langer sice nekdy chodi, pokud jej ale chces oslovit, mel bys vlezt na "ptejte se." ufff. to to dalo prace! mene nelibosti a vice premysleni preji, burane!
  18.09.2002 10:18 Neuveden
 
Hele, Tomáši, neleze ti náhodou ODS trochu na mozek? Já si mimochodem myslím o Langerovi naprosto to samé. Myslím si, že by bylo možná zajímavé se trochu porýpat v jeho působení hned po revoluci v Olomouci (o tom se příliš nemluví) a tam je pár věcí, které ukazují, o co jde Ivánkovi především. Tedy o koryto.
  01.07.2002 21:46 Feryna <jferyna@seznam.cz>
 
Proč neřeknete voličům ČSSD a KSČM, že se svojí volbou rozhodli žít v přepychu svůj současný život na úkor svých dětí a vnuků? Jestlipak si uvědomují tuto sobeckost.
  19.07.2002 08:28 Neuveden
 
Lidé,kteří volí CSSD patří k těm,kteří tvrdě pracují a mají za to skoro hovno od svých zaměstnavatelů-vesměs býv.komoušů,kteří je mizerně platí.A navíc na rozdíl od podnikatelů platí daně.Když mají malé děti,je to život z ruky do huby,tak o jakém žití v přepychu to mluvíte?Ti si neválejí koule jako např.pan Langer se svými komunistickými známými v Jižní Africe.ODS není bohužel slušnou pravicí jako v záp.Evropě,ale hájí zájmy zlodějů,daňových podvodníků a bezcharakterních hajzlů .Jen se podívejte na jejich aféry co se dostanou do médií- a toje jen špička ledovce.Když někdo na tyto věci poukazuje - je to podle nich závist.Kdo si nenakrad,má smůlu a ož se nehrabme v minulosti,jak kdo zbohatl.Konkrétních příkladů bych mohl uvést desítky jen z nejbližšího okolí.Tak se proberte!!
  25.07.2002 21:16 Tomáš Dvořák <td.ods@seznam.cz>
 
Vážený anonyme: "NEUVEDEN".
Působíte na mě jako dokonalý skeptik, jenž se doposud nevzpamatoval z let minulých a není schopen si všímat let současných-tedy člověk, který žije minulostí(to jsou obvykle lidé, kteří neustále kritizují, ale sami nejsou schopni ničeho-a to jak po intelektuální stránce, tak po pracovní atd.).Z vašeho článku jsem pochopil, že lidé volící ČSSD tvrdě pracují.Znamená to tedy, že ten kdo volí jinou stranu tvrdě nepracuje?Divíte se skutečnosti, že spoustu podnikatelů neplatí daně?Já se nedivím-při tom, jak jsou vysoké a jakými úřednickými nepochopitelně složitými papíry musíte projít než vůbec daň zaplatíte, se opravdu nedivím.Kdyby bylo placení daní jednoduché a kdyby i výše daní byla trochu menší, tak si myslím, že by většina podnikatelů daně poctivě platila.
  29.07.2002 08:54 Neuveden
 
Vážený Martine Dvořáku,několik slov k vaší kritice mého příspěvku:Řekl jsem ,že voliči ČSSD patří k těm,kteří tvrdě pracují za málo peněz,nikoli že jsou jediní,kdo tvrdě pracuje-čti pozorně,než začneš chytat za slovo.Z předchozího tvého příspěvku vidím,že ti je 17 let,tak promiň za tykání.Můj o rok starší syn začal mít podobné názory jako ty.Tak jsem ho poslal na brigádu do jedné firmy patřící Japoncům,aby si uvědomil,jak se asi žije lidem,kteří musí celý měsíc vyžít s tím,co moje rodina může utratit za víkend-a že ti lidé nejsou žádní neschopní flákači./Tobě by to také určitě prospělo,abys poznal život jinak,než z propagačních brožurek ODS ! /Ti platit daně musí ať se děje co chce,ale sami splácet dluhy vykradených bank a kampeliček prostě nezvládnou.Chci,aby se můj syn naučil poctivosti v podnikání,protože ve sjednocené Evropě ti nepoctivci nebudou elitou jako je tomu u nás dnes,ale póvlem,se kterým nikdo nechce nic mít. 2/Znám dobře poměry ve Skandinávii,tam jsou daně mnohem vyšší než u nás.Všichni je platí /pochopitelně ne s nadšením/,ale životní úroveň v š e ch je velmi vysoká.Já rozhodně nesouhlasím se zneužíváním sociálních dávek některých lidí u nás,kterých rozhodně není málo. 3/Protože se pohybuji v podnikatelských kruzích mohu tě ujistit,že většina podnikatelů by rozhodně daně poctivě neplatila,ani kdyby došlo k jejich snížení a administrativnímu zjednodušení plateb.Už se jim nepoctivost a podvodné jednání stalo normálem a mnozí považují za otázku prestiže vymýšlet další způsoby jak se z placení vykroutit.O ničem jiném také mezi sebou po několika skleničkách v baru nemluví.Z těchto důvodů neuvádím své pravé jméno a zvolil jsem desetibojařský pseudonym.Přeji ti ,abys co nejdříve poznal objektivní životní realitu i těch vrstev,k nimž nepatříš.P.S.I já jsem byl do r.1994 nadšeným příznivcem ODS,než jsem řadu věcí pochopil.
  29.07.2002 09:00 Neuveden
 
Oprava k předchozímu příspěvku:Vážený Tomáši Dvořáku
,.. Erki Nool. /když se neuvede e-mail,ani jméno se neobjeví/.
  29.07.2002 22:01 Tomáš Dvořák <td.ods@seznam.cz>
 
Vážený pane.
Já jsem četl velmi pozorně váš článek a musím vás upozornit, že pokud napíšete větu typu:Lidé, kteří volí ČSSD, patří k těm, kteří tvrdě pracují..., tak touto vylučovácí metodou působí vaše věta(aspoň na mě) skutečně dosti zaměřeně a já jsem tedy musel patřičně zareagovat(mimochodem, pokud byste četl trochu pozorně, tak byste zjistil, že vás nechytám za slovo, ale že se pouze ptám-v tom je dost velký rozdíl!).Nemyslím si, že ve většině podnicích o kterých jste se zmínil, působí v čele "komoušové" a pokud ano tak v tom nevidím žádný problém.Bohužel se s vámi vůbec neshodnu v názoru, že ODS je neslušnou pravicí, já si myslím, že její členové patří mezi nejkvalitnější politiky jáké náš stát má(např.Langer, Tlustý, Beneš, Klaus a další).Samozřejmě i v jiných politických stranách jsou kvalitní politici např. z ČSSD:Rusnok, Tvrdík a možná i Špidla, ale přesto považuji některé představitele v ODS za jedny z nejlepších.Co se týče názoru, že ODS podporuje zloděje, daňové podvodníky atd., tak jsem přesvědčen, že v této záležitosti jste příliš podlehl mediokracii a její "síti" , do které jste spadl a která pravděpodobně položila základy vašim současným názorům. Co se týče té brigády, tak s vámi naprosto souhlasím-měl jsem dělat jistou brigádu, která mi však v poslední chvíli nevyšla-smůla!Ale takový je život.Je pravda, že každý ať úspěšný obchodník, významný politik anebo úplně někdo jiný by měl poznat, co je to tvrdá manuální-většinou špatně placená práce-je to určitě dobrá zkušenost do života.Mimochodem já znám znám narozdíl od vás zase poměry v IRSKU, které patří mezi nejvyspělejší státy EU-jsou tam nízké daně a také si tam většina obyvatel žije na dost vysoké úrovni!Co se týče těch daní, já nejsem podnikatel, ale mám svůj názor, který již znáte a nebudu se s vámi o něj přít-nemělo by to smysl.
Na závěr bych chtěl podotknout:Já jsem zastáncem ODS a její politiky, zajímám se o politiku, sám chci být politikem a nemám rád řeči typu "Oni podporují tuneláře" nebo "Oni rozkradli tento stát atd.".Skutečně na tyto mediální fantazijní výplody jsem velmi alergický.Když už se chci o něčem bavit, tak o jasných politických krocích (např. nutná reforma školství, reforma armády, deficitní vládní politika atd.) a ne o hloupostech.(Prosím neuražte se za některé mé názory či reakce, jsem člověk s vysokým sebevědomím a když něco chci říct, tak to řeknu!).
PS:I přes naše názorové neshody si velmi vážím skutečnosti, že s vámi mohu diskutovat a byl bych proto poctěn, když by naše diskuse mohla v budoucnu dále pokračovat.
  26.06.2002 16:28 Neuveden
 
Myslím si, že byste měl odstoupit, spolu s Tlustým a Zahradilem, samozřejmě i s Klausem. Vaše "sociální cítění" se projevilo i na takové prkotině, že jste ve svém domě nezajistil rampu pro vozíčkáře. To Vám prý ubralo nejvíc hlasů. Taková blbost, řeknete si...
Obrozená ODS s novými, neokoukanými tvářemi by mohla být naděje. Pavel Bém je naděje. Ale k tomu nedojde. Nová pravicová strana - nepravděpodobné. Pokud zůstanete ve vedení, je to konec pravice.
  25.06.2002 18:04 petr melichar <pmelichar@email.cz>
 
Jak se Vám daří pane Langer. Doufám,že dobře. Dávejte na sebe pozor,hlavně po zdravotní stránce. Ať nedopadnete jak pan předseda. Tahle země Vás bude všechny ještě moc potřebovat a doufám,že to lidé brzo pochopí. Jen aby nabylo pozdě. Držím palce a opravdu se držte "našeho" hesla hlavu vzhůru.
  20.06.2002 21:30 Petr Melichar <pmelichar@email.cz>
 
Vážený pane Langer,
možná si na mě nevzpomínáte, podával jsem si s Vámi ruku po pořadu Bez imunity před volbami. Tenkrát jste mi říkal,ať vydržím ještě tři dny. Vydržel jsem,ale teď marně přemýšlím,jestli to nebyl sen. Bohužel vím,že to tak není. Vím ale jedno,že ať vše dopadne jakkoli, nenechte se tou špínou, která dnes padá na hlavy Vás všech znechutit. Plně Vám i celé ODS důvěřuji a věřím, že jsme ještě neřekli v této zemi poslední slovo. Možná to bude chvíli trvat, ale oni na to lidé postupem času stejně přijdou. S pozdravem řadový člen ODS Petr Melichar
  19.07.2002 08:34 Neuveden
 
Krásně se to čte,ODS potřebuje co nejvíc hlasů takových naivků jako Vy.
  19.06.2002 14:00 Zilog <xcimbal@quick.cz>
 
Neda mi to, abych sem nevyjadril uspokojeni nad vysledky voleb. Mrzi mne sice relativni vitezstvi komunistu, ale naopak tesi zaslouzena porazka zkostnatele ODS, jejiz styl se od KSCM nijak vyrazne nelisil, a ktera vysledku napomohla. Naprosto spravedlive ted dostaly sanci demokraticke proevropske strany, ktere maji sanci na vytvoreni koalice, zatimco posttotalitni stranickou disciplinou svazane sekty samy nad sebou vyrkly ortel. Desi mne akorat fakt, ze ani porazka patrne ODS k reforme nedonuti. Takze Vam preji stastnou opozicni cestu k petiprocentni hranici v pristich volbach ;).

Zilog
  26.06.2002 22:19 Jenk <sartorius@centrum.cz>
 
Myslím, že jste si spletl strany. ODS volby neprohrála, je druhou nejsilnější politickou stranou v ČR. Zcela však prohrála Koalice - ve volbách počtem hlasů a nyní programově. Tak dejte pane rozum dohromady.
  18.06.2002 21:26 fa <adasa@email.cz>
 
Teď jsem si všiml, že vás pobouřily výsledky komunistů. Vzhledem k tomu , že je volí skalní jádro (až do smrti)tak to nic překvapivého není. Výsledek se odvíjí od nízké volební účasti. K čemuž ODS přispělo měrou největší. Pokud vezmu , že ods VOLILO 10% FANATIKŮ A ZBYTEK Z DŮVODU MEŠÍHO ZLA, výsledek je mnohem ubožejší.
  18.06.2002 16:44 fa <adasa@email.cz>
 
Zatím jsem nečetl žádnou sebekritiku ze strany ODS jako celku. Svádění viny na vnějšího nepřítele vám moc nepomůže. (I když, v tom jste odborníci). Je jen škoda , že jste nedostali ještě míň hlasů, to by mělo za následek alespoň odstoupení celého vedení. Takhle se budete válet v tom bahně do příštích voleb.Lada.
  18.06.2002 09:49 Neuveden
 
Tak co krasavče?Už ani neodpovídáš na dotazy,Je po volbách,projeli jste to na celé čáře,takže volič Vás začne zajímat až za 4 roky.Teď máte asi starosti co a jak dál.Míň arogance a nadřazenosti Vám přeje Váš nevolič