Ivan Langer


Dìkuji v¹em za dosavadní pøízeò. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mì...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zru¹il rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se v¹em zájemcùm o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nìjaký èas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, mù¾ete vyu¾ít mùj Facebook, rád Vás pøivítám mezi své pøátele :-)

Ivan Langer

  17.08.2008 16:37 kapesníèek
 
bùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùù ùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùb ùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùù ùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùù ùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùù ùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùù bùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùù ùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùù ùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùù ùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbù ùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùù ùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùù ùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùù ùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùù ùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùù ùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùù ùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùù ùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùù bùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùù ùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùù ùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùù ùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùb ùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùb ùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùù ùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùù ùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùù ùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùù ùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùù ùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùù ùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùù ùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùù ùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùù bùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbù ùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùù ùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùù ùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùù ùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùù ùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùù ùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùù ùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùù ùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùb ùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùù ùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùù ùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùù ùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùù ùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùù ùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùù ùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùù ùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùù bùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùù ùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùb ùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùù...... ................................................................ .........................................tak¾e nic nového
  15.11.2002 11:50 hugo <hugo@boss.de>
 
zdar viktore .... tak jsem si vcera dobre zapichal... myslim ze jsi mel jit s nama.... jetse ze to muzem probrat na chatu
  31.10.2002 13:21 Honza z JÈ <honzab@post.cz>
 
Je¹tì pøed nìkolika mìsíci pøesvìdèoval pan Langer jednoho z tazatelù o nejrùznìj¹ích dùvodech,proè on i ODS nesouhlasí s pøímou volbou presidenta republiky.Nyní ten kotrmelec o 180 stupòù!Já tomu samozøejmì rozumím,proè tehdy ne a dnes stejnì vehementnì ano.Ale tím ODS jen znovu potvrdila,¾e její zásady konèí tam,kde zaèíná boj o koryto a Klausovo obzvlá¹».O to víc si vá¾ím názoru paní Dostálové na tuto vìc,pøesto¾e s ní jinak v mnohém a èasto nesouhlasím.Jen doufám,¾e svùj názor také "úèelovì" brzy nezmìní.
  02.11.2002 18:44 Neuveden
 
forma volby je lhostejná, 80% obyvatel stejnì nezná kandidáty natolik aby za nì mohli do ohnì ruku dát. Tak proè tolik køiku. To fakt není nic lep¹ího na práci
  04.11.2002 15:41 Honza z JÈ <honzab@post.cz>
 
Vá¾ený anonyme,Je pravda,¾e 80 procent lidí opravdu nezná presidentské kandidáty tak,aby za nì mohli dát ruku do ohnì.Ale myslíte si,¾e v parlamentních a senátních volbách je tomu se znalostí kandidátù jinak?Podle toho by byly ve¹keré volby zbyteèné a staèilo by jen,aby se ti ho¹i nahoøe mezi sebou dohodli,koho uvolní a koho k sobì pøiberou.Lidi by se nemuseli plahoèit k volbám a tìch penìz,co by se u¹etøilo,viïte!
  10.11.2002 17:14 Tomá¹ Dvoøák <dvorak_tomas@seznam.cz>
 
Úèelovost je jednou ze stránek politického ¾ivota. Nìkdy strana musí v zájmu posílení svého vlivu zmìnit svùj názor èi postoj k nìjaké zále¾itosti. Já docela souhlasím s pøímou volbou prezidenta. Úèelná názorová zmìna v ODS ve mnì sice neotevírá mnoho nad¹ení, ale smutku také ne. Chápu nutnost tohoto kroku, myslím si, ¾e nejlep¹ím kandidátem na prezidentské køeslo je V. klaus. Za nepøímé volby by jeho ¹ance byly mizivé, a tak jsem ochoten tolerovat souèasné chování ODS.
  21.10.2002 16:37 don Travolta <donjose@volny.cz>
 
ja se o budoucnost ODS nebojim, proto¾e si myslim, ¾e lidi v ODS spojuje my¹lenka a ne Vaclav Klaus, nebo touha po korytech. hodnì lidí se v rùzných novinových èláncích zabývá tím, co má ODS nebo Václav Klaus dìlat. já si myslim, ¾e mít dobrý nervy a dobøe pracovat v opozici.
  23.10.2002 16:00 Sa¹a <AlexAlda@seznam.cz>
 
Souhlasím s Vámi. Také nevidím osud ODS èernì - ov¹em v del¹í perspektivì. V¹echny prùzkumy ukazují, ¾e ODS preferují zejména mlad¹í a vzdìlanìj¹í skupiny obyvatel. Také má jako jedna z mála stran dorost - Mladé konzervativce.
Ov¹em momentálnì mám pocit, ¾e politikùm ODS chybí vùle k vítìzství. To se v krátkodobé perspektivì nemù¾e neprojevit.
Kuròa - jak je probudit?
  14.10.2002 16:38 lada <xboul@vse.cz>
 
va¾ený pane poslanèe,
je videt, ¾e ods opet nezklamala, kdy¾ uèelove chce nyní pøimou volbu prezidenta, kterou tak dlouho odmitala, je videt , ¾e opravdu vzdy jednala uèelovì, jak se jí to hodilo, kdyz ekonomicka reforma predjimala pravidla hry a kdy¾ jsme potrebovali mít chvíli tmu.
I kdy¾ prohraju je potreba zachovat tvaø, je skoda, ze pan Klaus chce kandidivat na prezidenta formou pøímé volby, kdyby jste si zachovali tváø , mo¾na by vam volici dali opet svuj hlas, jinaj si myslim, ze V. Klaus mel zustat predsedou strany.
  17.10.2002 18:34 Tomá¹ Dvoøák <dvorak_tomas@seznam.cz>
 
I pøes velké kvality pana V.Klause si myslím, ¾e ODS ji¾ potøebuje zmìnu ve vedení-averze vùèi panu Klausovi bohu¾el vzrùstá a zmìna pøedsednického postu by mohla dodat stranì více hlasù. V souèasné dobì je vliv ODS na politické scénì minimální, a proto jsem pøesvìdèen o tom, ¾e by bylo dobré, aby se pan Klaus ucházel o prezidentské køeslo. Je logické, ¾e pøi nepøímé volbì by nemìl ¹anci, a proto musí pøíjít k pøímé volbì. By» se ODS v minulosti vyjadøovala proti této variantì, chápu, ¾e nyní, kdy¾ je v politické karanténì, mìní svùj postoj a sna¾í se získat vìt¹í vliv.
  27.10.2002 11:37 Neuvedeno <mt132@seznam.cz>
 
No, politická strany by mìly být zalo¾ena na nìjakých základech, pøièem¾ jakási èitelnost a loajálnost ke Svým názorùm by mìly být v popøedí. Pøeci pokud bych ¹el volit komunisty, vím ¾e budou prosazovat svoje socialistické nesmysly a pokud by to byla ODS, tak zase ... a nic. Po velmi dlouhou dobu jsem byl z úst lídrù ODS pøesvìdèován, ¾e institut pøímé demokracie není v této zemi a na¹em politickém vìdomí dostateènì silný a prostì, ¾e to tu nemá praxi etc. Jednou z volebních hesel bylo: "Zastavte socialisty." Není to v¹ak ODS, která dovolila ÈSSD vládnout? Nebyl to V.Klaus, kdo nìkolik týdnù pøed volbami v r. 1998 prohlásil, ¾e jakákoliv povolební spolupráce s ÈSSD nepøichází v úvahu (tento výrok si budu pamatovat hodnì dlouho) a jakékoliv pozdìj¹í omluvy a pokusy ospravedlnit následující 4 roky mi pøipadají jako liché a nesmyslné, prostì strana nedodr¾ela, to, co slibovala. Mezi normálními lidmi se takovéto chování oznaèuje jako schizofrenní a l¾ivé. Jak potom chcete, aby Vás nìkdo volil? Nevím, nevím jak se chcete vyhrabat z tohoto marastu. Michal Talík
  27.10.2002 11:37 Neuvedeno <mt132@seznam.cz>
 
No, politická strany by mìly být zalo¾ena na nìjakých základech, pøièem¾ jakási èitelnost a loajálnost ke Svým názorùm by mìly být v popøedí. Pøeci pokud bych ¹el volit komunisty, vím ¾e budou prosazovat svoje socialistické nesmysly a pokud by to byla ODS, tak zase ... a nic. Po velmi dlouhou dobu jsem byl z úst lídrù ODS pøesvìdèován, ¾e institut pøímé demokracie není v této zemi a na¹em politickém vìdomí dostateènì silný a prostì, ¾e to tu nemá praxi etc. Jednou z volebních hesel bylo: "Zastavte socialisty." Není to v¹ak ODS, která dovolila ÈSSD vládnout? Nebyl to V.Klaus, kdo nìkolik týdnù pøed volbami v r. 1998 prohlásil, ¾e jakákoliv povolební spolupráce s ÈSSD nepøichází v úvahu (tento výrok si budu pamatovat hodnì dlouho) a jakékoliv pozdìj¹í omluvy a pokusy ospravedlnit následující 4 roky mi pøipadají jako liché a nesmyslné, prostì strana nedodr¾ela, to, co slibovala. Mezi normálními lidmi se takovéto chování oznaèuje jako schizofrenní a l¾ivé. Jak potom chcete, aby Vás nìkdo volil? Nevím, nevím jak se chcete vyhrabat z tohoto marastu. Michal Talík
  27.10.2002 11:38 Neuvedeno <mt132@seznam.cz>
 
No, politická strany by mìly být zalo¾ena na nìjakých základech, pøièem¾ jakási èitelnost a loajálnost ke Svým názorùm by mìly být v popøedí. Pøeci pokud bych ¹el volit komunisty, vím ¾e budou prosazovat svoje socialistické nesmysly a pokud by to byla ODS, tak zase ... a nic. Po velmi dlouhou dobu jsem byl z úst lídrù ODS pøesvìdèován, ¾e institut pøímé demokracie není v této zemi a na¹em politickém vìdomí dostateènì silný a prostì, ¾e to tu nemá praxi etc. Jednou z volebních hesel bylo: "Zastavte socialisty." Není to v¹ak ODS, která dovolila ÈSSD vládnout? Nebyl to V.Klaus, kdo nìkolik týdnù pøed volbami v r. 1998 prohlásil, ¾e jakákoliv povolební spolupráce s ÈSSD nepøichází v úvahu (tento výrok si budu pamatovat hodnì dlouho) a jakékoliv pozdìj¹í omluvy a pokusy ospravedlnit následující 4 roky mi pøipadají jako liché a nesmyslné, prostì strana nedodr¾ela, to, co slibovala. Mezi normálními lidmi se takovéto chování oznaèuje jako schizofrenní a l¾ivé. Jak potom chcete, aby Vás nìkdo volil? Nevím, nevím jak se chcete vyhrabat z tohoto marastu. Michal Talík
  27.10.2002 11:39 Michal Talík <mt132@seznam.cz>
 
pozn: prostì názory se nemìní o 180 stupòù kdykoliv mi to vyhovuje
  11.10.2002 10:08 mlèochjan <mlcochjan@seznam.cz>
 
V souvislosti s diskusí o dal¹ím smìrování ods
se domnívám,¾e Va¹e osoba by ji¾ nemìla zasedat ve vrcholovém vedení ods.
Chci Vám pøipomenout,¾e právì Vy jste v Olomuckém regionu prohrál skomunisty a
jako lídrkandidátky za to nesete plnou
odpovìdnost.
Vyzývám Vás aby jste v zájmu ods,
v zájmu zachování její transparentnosti
nekandidoval do vedení.
Osobnì jsem pøesvìdèen,¾e na celkovém neúspìchu strany máte vìt¹í podíl ne¾ Václav
Klaus.

S pozdravem jan mlèoch olomouc
  11.10.2002 14:43 Sa¹a <AlexAlda@seznam.cz>
 
A proè? Vy na pana Langra nìco o¹klivého víte? Nebo si myslíte, ¾e je hloupý? Pokud já vím, vystudoval dvì vysoké ¹koly døív, ne¾ byl vysokým politikem (na rozdíl tøeba od pana Grosse èi Rumla) a nesly¹el jsem, ¾e by byl zapleten v nìjaké privatisaèní aféøe, èi ¾e by zatloukal pití pøed jízdou s nepøíjemnými následky, ¾e by zamìstnával lumpy, koruèpníky a vrahy... Co pøesnì proti nìmu vlastnì máte?
Není to náhodou jen to, ¾e je schopnìj¹í ne¾ Vy?
  13.10.2002 16:37 Tomá¹ Dvoøák <dvorak_tomas@seznam.cz>
 
Pane Honzo,
tvrdit, ¾e pan Langer má vìt¹í podíl odpovìdnosti na neúspìchu své strany ne¾ V. Klaus, je pomìrnì odvá¾né prohlá¹ení. Na jakých argumentech ho stavíte?
  01.10.2002 15:16 Sa¹a <AlexAlda@seznam.cz>
 
Pøímá volba prezidenta není dobré øe¹ení. Ale ani jeho volba stranickými sekretariáty ovládaným parlamentem.
Spí¹e bych doporuèil jinou variantu:
1. Vytvoøení sboru volitelù, který by se skládal z poslancù, senátorù, èlenù vlády (kteøí nejsou senátory ani poslanci), soudcù Ústavního soudu, soudcù Nejvy¹¹ího soudu a Nejvy¹¹ího správního soudu, èlenù krajských rad (tedy radních v¹ech krajských samospráv), primátorù statutárních mìst, starostù v¹ech mìst nad 50 tisíc obyvatel, a také v¹ech bývalých prezidentù (ÈR samozøejmì) a právì úøadujícího prezidenta. Mo¾ná by mìli být èleny té¾ rektoøi vysokých ¹kol a dìkani jednotlivých fakult.
2. Návrh na kandidáta by mohl podat ka¾dý zletilý a svéprávný obèan Èeské republiky, pøièem¾ by k tomu nepotøeboval ¾ádné podpisy.
3. Sbor volitelù by shromá¾dil úplnì v¹echny návrhy (tøeba i nìkolik tisíc) a o v¹ech by v tajné volbì hlasoval. Ka¾dý volitel by mohl mít tøeba dva hlasy, které by v¹ak nemohl dát jednomu kandidátovi. Elektoøi by se k tomu nemuseli scházet, ¾ádnou diskusi mezi sebou by o tom nevedli. Doma by si pøetli ten sáhodlouhý seznam a na lístek by vklidu napsali své dva tipy a lístek by odvezli na Hrad do urny.
4. Po seètení hlasù by dosavadní prezident oslovil dvacet nejúspì¹nìj¹ích kandidátù, zda se svou nominací souhlasí. Nebo tøicet, mìli-li by elektoøi dva hlasy.
5. Ti, kdo by se svou kandidaturou souhlasili (tedy nejvý¹e dvacet, eventuelnì tøicet), by byli pøedhozeni lidu. Ne k pøímé volbì presidenta, ale k volbì pìti kandidátù na prezidenta. Nebo ¹esti - to u¾ je vcelku jedno, jenom by jich nesmìlo být ménì ne¾ pìt.
6. Pìt (¹est) kandidátù, kteøí by dostali od volièù nejvíce hlasù, by znovu ¹li do sboru volitelù. Elektoøi by tentokrát mìli jen jeden hlas a museli by jednat v plénu. Pøitom by samozøejmì byla mo¾ná diskuse a pøedkládání argumentù k pøesvìdèování ostatních.
7. Prezidentem by se stal ten, kdo by od sboru volitelù dostal v jednokolovém tajném hlasování nejvíce hlasù.
Zdá se to slo¾ité? Ano, ale bylo by to dobré vyvá¾ení mezi lidem a patricii. A mo¾ná by aspoò nìkdy byl vybrán ten nejlep¹í. Riziko "men¹ího ze dvou zel" by nebylo tak veliké. Tak vá¾nou vìc jako volbu prezidenta na 5 let si pøeci mù¾eme dovolit dìlat slo¾itì. Navíc myslím, ¾e pøi takto vyvá¾eném systému bychom prezidenta klidnì mohli volit na 7 let.

  15.10.2002 15:56 Neuveden
 
Hm, elitáøské snahy. Kdy¾ u¾ jste v tom, osobnì si myslím, ¾e nejlep¹í by bylo, kdyby volièem mohl být jen ten, kdo má IQ nad 130, ale to by bylo minimálnì stejnì neúnosné jako Vá¹ nápad!
  28.09.2002 11:01 Radim <Lombardigno@centrum.cz>
 
Pane Langere, aè bych mìl polo¾it otázku, dovolím si spí¹e úvahu. Dle mého názoru byla smùla, ¾e jste byl èinný ve vrcholné politice v dobì Václava Klause. Tím jste se, bohu¾el, v oèích mnoha zdiskreditoval. Velmi Vám fandím, vá¾ím si Va¹ich názorù i zpùsobu, jakým je podáváte. Politika jako jste Vy bych chtìl vidìt v èele této zemì. Bohu¾el politika (a pota¾mo volby) není o skuteènosti, ale o její projekci v oèích lidí. A tam jste byl "pøezáøen" Václavem Klausem. Tuto skuteènost (zjednodu¹ené vnímání svìta) pøikládám relativnì nízké prùmìrné inteligenci lidstva. Bohu¾el právì o tento prùmìr se v politice bojuje. Pøeji Vám hodnì ¹tìstí a mám jednu "nadsazenou" otázku: Pøi dne¹ní politické realitì, nemá cenu spí¹e emigrovat? S pozdravem Radim
  15.10.2002 16:01 Neuveden
 
Emigrovat nemá cenu, je to v¹ude stejné. Blbost je nejen vìèná, ale i v¹udypøítomná. Jinak i já fandím a pøeju úspìch.
  23.10.2002 00:37 vrba <topa@razdva.cz>
 
Nic proti, ale to uz bych radeji volil podle nejakeho financniho klice - tj. ten, kdo zaplatil na danich vice nez xxx muze volit. :-) Vrba
  26.09.2002 23:29 Neuveden
 
Vá¾ený pane poslanèe, dnes mám jen jeden dotaz, který se Vám mù¾e zdát ponìkud malicherný èi zanedbatelný. Ale pokud doká¾ete odhlédnout od Va¹ich "mamutích problému" k jednomu ka¾dodennímu, budu pote¹en. Ji¾ jsem se na podobnou vìc, ptal i jiných poslancù a odpovìï ¾ádná. Nevím, zda jsem si dovolil obtì¾ovat i Vás, pokud ano, za opakování se omlouvám. MYSLÍTE SI, ®E JE NORMÁLNÍ, ABY BYLO SVÍCENI (automobily) POVINNÉ POUZE V ZIMNÍM OBDOBÍ ???????? KDO URÈÍ, CO JE SNÍ®ENÁ VIDITELNOST ????
Netvoøili tento zákon bývalí vojáci z povolání, spojitost obleèení na rozcvièku a zimního èi letního èasu a svícení takté¾ se mi zdá a¾ pøíli¹ náhodné a z logiku zcela postrádajíci stejnì jako "rozcvièkové naøízení" v armádì. Jaký je Vá¹ názor, ale pokud mne budete "zásobovat názory odborné Va¹í veøejnosti"., pak se omezte pouze na to, zda byste byl pro povinné svícení vozidel po celý rok èi nikoli. U¹teøíte tak èas mnì i sobì. Mo¾ná by bylo dobré u¹etøit i pár ¾ivotù, které díky této HOVADINÌ byly zamaøeny. Nebo Vy nejezdíte autem - mlha, ¹ero, dé¹» a nesvítící vùz v kolonì svítících to je lahoda co pane Jahoda ??
  23.09.2002 20:57 Otakar 3 <opiorecky@iol.cz>
 
Pane Langer, èásteènì souhlasím s panem Honzou. Èást, kde hovoøí o pøemáhání nevolnosti se mi zdá ponìkud nadsazená, ale zcela souhlasím s tím, ¾e jste asi ztratil dal¹í body od potenciálních volièù. Vá¹ postup vùèi Unii svobody si v nièem nezadal s tím, co jste Vy (ODS) neustále kritizovali pøi vystoupeních tehdej¹í 4K, kdy¾ kritizovala opozièní smlouvu. Nyní se tedy chováte stejnì jako oni. Nepøíjde Vám to ponìkud nedùstojné. Pokud byste mìl trochu "formu" , pak byste se k této laciné argumnetaci nemìl sni¾ovat. Také je v¹ak mo¾né, ¾e nìkteøí èlenové ODS vèetnì Vás vlastnì kritizované osoby z 4K v této "ubreèené reakci" na postoj toho druhého naprosto kopírují. To je skoro dìtinský spor o to, kdo komu nastavil nohu první. Co na tom, ¾e se oba posti¾ení válejí v blátì ???
  21.09.2002 00:06 Honza student <jurbanec@mybox.cz>
 
Dobrý den, pane místopøedsedo. Rád bych se Vás zeptal, jestli máte tip na kandidáta pro nástupce Václava Havla. Kdy vùbec mù¾eme od ODS oèekávat pøedstavení takového èlovìka veøejnosti? Neskromnì si dovolím nabídnout Vám i celé ODS èlovìka, který je mým favoritem, a který by se podle mì ve¹el do kritérií, je¾ by ODS na nìj asi mìla vzná¹et. Je to MILAN UHDE - má èistou (nekomunistickou) politickou minulost, s ústavní funkcí zku¹enost má (a myslím, ¾e se v ní i osvìdèil)a názorovì je podle jeho vystopení a rozhovorù obèanským demokratùm velmi blízko aè je, jak tu¹ím, nestraník. Myslím, ¾e je v selance, kterou mù¾eme pøi volbì prezidenta oèekávat, by mohl mít slu¹né ¹ance najít podporu i u ostatních parlamentních stran, s èím¾ by asi takový Václav Klaus poèítat nemohl. S pozdravem Honza.
  10.11.2002 02:38 Pepa Pivrnec <nemám, jsem chudej student>
 
Mùj tip na prezidenta je ná¹ ombudsman. Zná nìkdo lep¹ího politika?(kromì Langera samozøejmì)